Текст теми: «Ти - мої свідки, - заявляє Єгова» - Іса. 43: 10 ”
Це перше з двох частин дослідження, яке, мабуть, покликане посилити нашу віру в божественне походження нашого імені, Свідки Єгови.
У пункті 2 зазначено:Надаючи цьому праці свідків наш пріоритет, ми доводимо це правдиво наше ім’я, дане Богом, як сказано в Ісаї 43: 10: "" Ви мої свідки ", заявляє Єгова," так, мій слуга, якого я вибрав "." У наступному абзаці йдеться про те, що ім'я «Свідки Єгови» було прийнято в 1931.
Будь-яка група сміливо висловлює твердження, що їх назвав сам Бог. Називати когось - означає вимагати великого авторитету над цією людиною. Батьки називають своїх дітей. Єгова змінив ім'я Авраама на Авраам, а Якова - Ізраїль, бо вони були його слугами, і це було його право робити. (Ge 17: 5; 32: 28) Тут виникає справедливе запитання: Як ми можемо знати, що саме Бог дав нам це ім’я?
У 43-му розділі Ісаї Єгова звертається до ізраїльського народу. У цій розповіді зображений образний зал суду, в якому Ізраїль покликаний свідчити про Єгову перед народами землі. Вони повинні зіграти роль його свідків, тому що вони є його слугою. Чи він присвоює їм ім'я "Свідки Єгови"? Чи називає їх, можливо, «Слугою Єгови»? У цьому звіті він звертається до них як до обох, але ізраїльтян ніколи не називали жодним іменем. Хоча вони виконували роль свідків у цій образній драмі, їх протягом століть продовжували називати ізраїльтянами, а не Свідками Єгови.
З яким правом ми вибираємо Писання, спрямоване на народ Ізраїлю понад 2,500 років тому, і стверджуємо, що воно стосується нас - не християн загалом, а виключно нас? Дитина не називає себе. Його називають батьки. Якщо він змінить своє ім'я пізніше в житті, чи не буде це зазвичай сприйматися як образа для його батьків? Чи назвав нас наш Батько? Або ми самостійно змінюємо своє ім’я?
Подивимось, що Біблія має сказати з цього приводу.
Деякий час громаду називали «Шлях». (Дії 9: 2; 19: 9, 23) Однак, схоже, це було не стільки ім'я, скільки позначення; наприклад, коли ми називали себе студентами Біблії. Перший раз, коли нас насправді назвали Богом, було в Антіохії.
"... вперше в Антіохії учнів за Божим провидінням називали християнами". (Дії 11:26)
Звичайно, словосполучення "за допомогою божественного провидіння" є інтерпретаційним доповненням, унікальним для NWT, але той факт, що "християнин" використовується в іншому місці в натхненному слові Божому, свідчить про те, що ім'я є божественним схваленням.
З огляду на це, чому ми просто не називаємо себе християнами? Чому ні, Християнська конгрегація Південного Бронкса, штат Нью-Йорк, або Християнська конгрегація Грінвіч, Лондон? Чому ми отримали ім’я, щоб відрізнятись від усіх інших християнських конфесій?
Що означає бути свідком Єгови?
Невизначена стаття відсутня у підзаголовку, оскільки питання стосується не членства в Організації Свідків Єгови, а самої якості бути свідком - в даному випадку для Єгови. Запитайте пересічного Ісуса, що означає бути Свідком, і він відповість, що це означає проповідувати добру звістку про царство. Ймовірно, він наводить Метью 24: 14 як доказ.
Цього тижня дослідження мало допоможе йому заборонити це поняття, оскільки воно відкривається цими словами:
Що означає бути свідком? Один словник дає таке визначення: "Хтось, хто бачить подію та повідомляє про те, що сталося".
На думку Свідка Єгови, те, що ми «бачили» і про що ми свідчимо світові, - це невидиме інтронізація Ісуса як Царя в 1914 році та події, «ознаменували» його присутність і початок останніх днів, таких як війни, голод, мори та землетруси. (Щоб перевірити, чи є такі вірування біблійними, перегляньте категорію “1914”На цьому сайті.)
Оскільки ми стверджуємо, що це ім'я було призначене божественно спеціально для нас, чи не варто ми дивитись на те, що воно означає в Біблії?
Те, що Сторожова вежа дає в якості визначення свідка, продемонстровано в Луці 1: 2:
". . . Тільки так, як це нам передали ті, хто з самого початку був очевидці та учасники повідомлення. . . "(Лу 1: 2)
Хтось, хто "бачить подію та повідомляє про неї", є очевидцем. Тут вживається грецьке слово автотопи. Однак, слово у Матвія 24: 14, що є «свідком», є мучениця. У Діях 1: 22 шукається заміна Юди, «свідка» воскресіння Ісуса. Слово є мартира, від якого ми отримуємо англійське слово "мученик". Мучениця означає "свідок, доказ, показання, доказ" і завжди використовується в судовому розумінні. Очевидець (автотопи) може стати а мартира якщо те, що він повідомляє, що бачив, є свідченням у судовій справі. Інакше він просто глядач.
Деякі Свідки Єгови, старожили, які пам'ятають дні, коли Вартова башта дослідження не було поверхневим, як це буває в наші дні, відповість на питання по-різному. Вони скажуть, що ми свідчимо у великій судовій справі, порушеній сатаною, в якій він заперечував Боже правління. Нашою поведінкою ми підтверджуємо, що сатана помиляється.
І все ж, якщо свідка в судовій справі зловлять на брехні, це підриває всі його свідчення. Навіть якщо основна частина його свідчень може бути правдивою, це підозріло: міркування полягають у тому, що якщо він міг брехати один раз, він міг брехати знову; і як ми можемо знати, де зупиняється брехня і починається правда. Тому нам добре вивчити основу, на якій ми сміливо заявляємо, що Бог дав нам це ім’я. Якщо воно ґрунтується на брехні, це зачіпає всі наші свідчення від імені Єгови.
Яке походження нашого імені?
Перш ніж продовжувати, слід констатувати, що діяння, що свідчить про Бога, є благородним. Йдеться лише про те, чи маємо ми божественне право називати себе іменем "Свідки Єгови".
Існують чотири можливі джерела цієї назви:
- Це прямо написано в Писанні, як і назва “християнин”.
- Це було відкрито нам безпосередньо Богом.
- Це людський винахід.
- Це виявили демони.
Ми вже бачили, що єдине викладене в Писаннях виправдання - Ісаї 43: 10 - не може бути застосовано до християнського збору. Ні конкретно, ні неявно це неможливо.
Це підводить нас до другого пункту. Чи Єгова дав судді Резерфорду натхнене одкровення? Суддя так вважав. Ось історичні факти:
(Перш ніж продовжувати, ви можете переглянути детальну статтю, написану Аполлосом під назвою "Духовне спілкування»)
Ісус сказав нам, що розуміння істини прийде за допомогою святого духа. (John 14:26; 16:13-14) Однак Резерфорд не погодився. У 1930 він стверджував, що пропаганда святого духу припинилася. (w30 9 / 1 "Святий Дух", п. 24)
Коли Ісус зараз присутній, ангели - не святий дух - використовувались для розкриття божественної істини.
"Якби святий дух як помічник керував роботою, тоді не було б поважних причин для використання ангелів ... Писання, очевидно, вчать, що Господь спрямовує своїх ангелів, що робити, і вони діють під наглядом Господа, керуючи ними. залишок на землі щодо ходу дії, яку потрібно здійснити. "(w30 9 / 1 p. 263)
Як саме ці ангели були використані для розкриття божественної істини? Стаття продовжується:
"Здавалося б, у "слуги" немає необхідності мати такого захисника, як святий дух "слуга" знаходиться в безпосередньому спілкуванні з Єговою і як інструмент Єгови, і Христос Ісус діє для всього тіла."(W30 9 / 1 p. 263)
“Слуга”, якого він має на увазі, - це вірний і розсудливий раб. Ким був цей слуга за часів Резерфорда?
Згідно з деякою новою правдою, нещодавно розкритою через Вартова башта, вірний і стриманий раб був призначений в 1919 і складається з “Невелика група помазаних братів, які безпосередньо беруть участь у приготуванні та видачі духовної їжі під час присутності Христа”. (w13 7 / 15 p. 22, пар. 10) У тій же статті було зазначено, що ця група наразі складається із чоловіків, що складають керівний орган Свідків Єгови. У день Резерфорда він написав більшу частину того, що потрапило в сторожову вежу, однак був редакційний комітет з п'яти осіб, який, можливо, може бути включений до тієї "невеликої групи помазаних братів", або, як це говорить Резерфорд, "Слуга". Принаймні, так можна сперечатися до 1931 року, адже того року - року, коли ми отримали нову назву - суддя Резерфорд використовував свої виконавчі повноваження, щоб розпустити редакційний комітет. Після цього він був уже не просто головним редактором, а єдиним редактором усього опублікованого. Як єдиний "Безпосередньо бере участь у приготуванні та видачі духовної їжі", він став, за новим визначенням, слугою або вірним управителем.
Якщо вам, як Свідку, важко погодитися, ви повинні пам’ятати, що «Єгова хоче нас підтримати його організацію та прийняти коригування в тому, як ми розуміємо Біблійну правду ... " (w14 5 / 15 p.25 спрощена версія)
Це означає, що Резерфорд - своїм власним написаним словом та «вишуканою істиною», розкритим через Управління на сторінках Вартова башта тільки минулого року - був "слугою" у прямому спілкуванні з Єговою.
Резерфорд вважав, що «Слуга» знаходиться в безпосередньому спілкуванні з Богом.
Таким був клімат у 1931, коли Резерфорд зачитав натовп, зображений на фотографії на початку цього тижня Вартова башта навчальна стаття. На той момент роль святого духа у відкритті істини від Божого слова була відхилена; контроль над помазаними братами, що складають редакційну комісію, яка керувала тим, що було опубліковано Резерфордом; слуга, тепер втілений у судді Резерфорді згідно з нашою новою правдою, претендував на пряме спілкування з Богом.
Отже, у нас залишилось три варіанти: 1) Ми можемо вірити, що Єгова насправді надихнув Резерфорда дати нам це ім'я; або 2) ми можемо вірити, що Резерфорд придумав це сам; або 3) ми можемо вірити, що він походить з демонічних джерел.
Чи Бог надихнув Резерфорда? Чи був він насправді в безпосередньому спілкуванні з Богом? Зважаючи на те, що в той самий часовий період Резерфорд відкинув як неприйнятне ясне вчення Біблії про те, що святий дух є засобом, за допомогою якого біблійна істина відкривається християнам, важко повірити в божественне натхнення. Зрештою, якби Єгова надихнув Резерфорда прийняти ім’я Свідки Єгови, чи не надихне він його також написати правду про роль святого духа - правду, яку ми сьогодні дотримуємося у наших публікаціях? Крім того, лише на шість років раніше Резерфорд передбачив, що воскресіння вірних старих людей відбудеться в 1925, того ж року, за його словами, настане Велика скорбота. Чому він сказав би це, якщо він розмовляв з Богом? "Фонтан не змушує солодкого і гіркого випливати з того самого отвору, чи не так?" (Джеймс 3: 11)
Це залишає нам два варіанти походження назви.
Можливо, здасться доброчинним сказати, що це був просто людський винахід; вчинок людини, яка хотіла відокремити свій народ від інших християнських конфесій та створити під його керівництвом унікальну організацію. На даний момент історії ми не можемо точно знати, чи все це було. Однак було б нерозумно відхиляти іншу можливість поза рукою, бо Біблія застерігає:
“. . Однак одухотворене висловлювання однозначно говорить, що в подальші періоди часу деякі відпадуть від віри, звертаючи увагу на оманливі натхненні висловлювання та вчення демонів »(1Ті 4: 1)
Ми швидко застосовуємо цей і наступний вірші до католицької релігії, а також до всіх християнських конфесій шляхом асоціації. Ми не маємо проблем, вважаючи, що їхні вчення надихаються демонами. Чому? Тому що вони неправдиві. Бог не надихає людей навчати брехні. Цілком правда. Але якщо ми готові зайняти таку позицію, то ми повинні бути справедливими і визнати добре задокументований факт, що багато вчень Резерфорда також були неправдивими. Насправді дуже мало людей виживають донині як частина “шаблону здорових слів”, як ми любимо називати свою особливу доктринальну структуру.
Як ми бачили з уривку цього 1930 Вартова башта стаття, Резерфорд вважав, що ангели використовуються для передачі Божих послань. Резерфорд навчав, що присутність Христа вже відбулася. Він вчив, що помазаний, який помер, уже зібрався з Христом на небі. Він вчив (і ми все ще робимо), що день Господа розпочався в 1914.
"Однак, брати, що стосується присутності Господа нашого Ісуса Христа і того, що ми разом зібралися до нього, ми просимо вас не бути швидким позбавленим від вашого розуму і не турбуватися ні натхненною заявою, ні усним повідомленням, ні листом. схоже, що від нас, тому що день Єгови [насправді, "Господь" в оригіналі] тут. "(2Th 2: 1, 2)
Якщо взуття підходить….
Резерфорд стверджував, що наше ім'я походить безпосередньо від Бога і що він безпосередньо спілкується з Богом. Ми знаємо, що це не може бути правдою. Ми також знаємо, що з цього моменту небесна надія була знецінена аж до того моменту, коли вона позбавлена 99.9% усіх Свідків Єгови. Поруч із цим, роль нашого Господа Ісуса повільно, але неухильно зменшувалась. Зараз все стосується Єгови. Пересічний Свідок Єгови не матиме проблем із цим усвідомленням. Він міркуватиме, що Єгова важливіший за Ісуса, тому нам слід повідомляти його ім’я. Йому стане відчутно незручно, якщо надто сильно наголошувати на Божому сині навіть у невимушеній розмові. (Це я пересвідчив особисто.) Але якщо дитина настільки навмисна, щоб відкинути ім'я, дане їй батьком, чи зупиниться він на цьому? Чи тоді він не мав би більше шансів відкинути волю батька і до нього, припускаючи, що він знає краще, і таким чином пройти курс самоволі?
Божа воля чітко виражена в Християнських Писаннях і вся справа в Ісусі. Ось чому ім'я Ісуса повторюється у всіх християнських записах, тоді як ім'я Єгови відсутнє. Така Божа воля. Хто ми такі, щоб оскаржувати це?
Звичайно, Батько має найвище значення. Ніхто цього не заперечує, найменше Ісус. Але шлях до Отця - через Сина. Тому нас у Святому Письмі називають свідками Ісуса, а не Єгови. (Дії 1: 7; 1 Co 1: 4; Re 1: 9; 12: 17) Навіть Єгова свідчив про Ісуса. (Джон 8: 18) Ми не повинні намагатися закінчити біг навколо нашого Господа. Він двері. Якщо ми намагаємось увійти іншим шляхом, то що Біблія каже, що ми? (Джон 10: 1)
Резерфорд вважав, що ангели тепер несуть з ним Боже спілкування. Незалежно від того, чи походить наше ім’я від людських винаходів чи від демонічного натхнення, доказ - пудинг. Це відірвало нас від нашої справжньої місії та справжнього значення доброї новини. Біблія містить застереження для всіх нас:
"Однак, навіть якщо ми або ангел з небес мали оголосити вам добру новину чимось, ніж добру звістку, яку ми вам оголосили, нехай він буде проклятий" (Ga 1: 8)
Доброго дня Всім, Полюбив читати цей нарис. Вже досить давно я не замислювався над цією темою. Було приємно нагадати про це ще раз. Не знаю, чи колись у коментарях розглядалось питання про те, «хто є свідками Єгови», але якщо ні - ось тут: Ісая 43:10 є пророчим, мова йде про помазаних духом людей / християн після воскресіння на небі, де Вірний свідок уже присутній. Вони стають Свідками Єгови лише після того, як були воскрешені на небі і сиділи у великому суді, про який говорив Даниїл. То тут-то їх закликають... Детальніше »
[…] [Ii] Див. http://meletivivlon.com/2014/03/19/do-jehovahs-witnesses-believe-in-jesus/ та http://meletivivlon.com/2014/09/14/wt-study-you-are-my-witnesses/ [...]
[…] Зверніться до Катріни для складання цього списку для […]
ZIONS Watch Tower І ПРЕДСТАВЛЕННЯ ХЕРАЛДУ ХРИСТОСТІВ. ПІТТБУРГ, штат Пенсільванія, жовтень, 1883. НЕТ. 3. НАШИЙ РОЗДІЛ. Вебстер визначає секту, яка означає "Відрізану частину", "Звідси тіло осіб, які відокремилися від інших завдяки якійсь спеціальній доктрині чи наборам доктрин, які вони спільні". Оскільки ми дотримуємось ряду доктрин, переданих святим Ісусом та Апостолами, і оскільки ми відокремлюємось і відриваємося від усіх інших релігійних юрисдикцій та контролю, то випливає, що ми є СЕКТОМ. Ми “відокремлюємось від грішників” і “не маємо спілкування з... Детальніше »
... і мені завжди подобається те, що говорить суддя Джуді ... ". Якщо це не має сенсу, то це, мабуть, неправда". Я закликаю братів мислити поза обмеженою духовною шкалою GB. Обдумайте речі до їх логічного завершення, використовуючи критичне мислення, поки це не матиме для вас сенсу. Єдина проблема в тому, що вони в кінцевому підсумку переходять до бібліотеки WT, і тоді це стає почуттям нісенітниці.
Ось чому те, чого я найбільше боюся в служінні, намагається пояснити домовласнику такі речі, як "інші барани", які є землянським класом; “покоління” Мт. 24:34; Ісус - Архангел Михайло; 1914; призначення ФДС в 1919 році; неприйняття емблем; де “велика юрба” ……… ти розумієш, що я маю на увазі, Мелеті. Це міністерство думок та спекуляцій.
Це справді. Зараз я йду до дверей зі своїм планшетом і більше нічого. Ні магів, ні урочищ. Якщо людині цікаво дізнатися Біблійну правду, я вважаю, що Біблії має бути достатньо.
Я з тобою там, Мелеті; Тільки Біблія. Я згадав на зборах для служіння, що у нашому звіті про польову службу (який я ненавиджу) має бути місце для “Писань, прочитаних домогосподарству”. Це, мабуть, буде найнижчим підрахунком на ковзанні.
Я поділяю ті самі настрої та підходи - Біблія є найбільшим джерелом і посиланням на проповідницьку роботу. Усі інші публікації були б просто другою скрипкою. Дізнавшись правду про правду, бували випадки, коли я навіть не хотів би здавати журнали, а радше просто давати доповіді, якщо хазяїн занадто зайнятий. Я використовую розважливість, розпоряджаючись публікаціями про ЗТ домогосподаркою. Зрештою, той, кому ми проповідуємо, повинен усвідомити, що ділимось добрими новинами з Біблії, а не з сторожової башти.
GB відмовляються вірити 2 Тиму. 3: 16,17, в якому зазначається, що «Усі Писання натхнені Богом ... .. щоб чоловік (або жінка) Божий міг бути повністю компетентним, повністю підготовленим до будь-якої доброї справи».
назад
Це чудове Писання, яке потрібно підняти, зіткнувшись із запитанням: "Чи ти вважаєш, що знаєш більше, ніж Керівний орган?" Я це запам’ятаю.
На жаль, це рідко приймається. Я не впевнений, хто це сказав, але істина стоїть так: "Ви не можете розсудити людину з тієї позиції, на яку він не міркував".
Брати цитують 2 тимофії 3 v16, але вони в це дійсно не вірять. Бо якщо писання можуть зробити когось повністю оснащеним для кожного доброго діла. Тоді у нас немає потреби в сторожовому дослідженні або так званому вірному рабі, який видав їжу в потрібний час. Брати цитують цей вірш часто, але не дуже зрозуміли його значення, його завжди використовували, щоб спробувати довести справжність Біблії. Але, читаючи цілий 2 тим 3 Павла, насправді попереджає нас про помилкових вчителів, які претендують на християнство, але є... Детальніше »
Так, і свідків Ісуса переслідують навіть зараз через їх віру в те, що він навчав, і духовні бойові лінії в організації JW малюються, як ми говоримо.
https://anointedjw.org/Fight_Fine_Fight.html
Прочитайте цю дуже показову статтю з цього сайту. Мене також запросили на зустріч, яка, на мою думку, була б просто доброзичливою. Але це виявилось судовим за своєю суттю. Після того, як брат скрикнув про мої думки про Меморіал (Івана 6), старійшини зіткнулись зі мною щодо звіту. Один зі старших попросив мене дослідити владу Керівного органу - абсолютну чи відносну. Як не дивно, але це питання, на яке я попросив їх відповісти. Він повернув мені запитання. Я зробив дослідження, щиро сподіваючись на наступну зустріч... Детальніше »
Я можу повністю стосуватися. Питання завжди одне і те ж: "Чи вважаєте ви, що знаєте більше, ніж Керівний орган". Ви можете дати свої міркування. Ви можете підтвердити це численними Писаннями і навіть посиланнями на наші власні публікації. У мене є. Ви можете використовувати жорстку логіку, щоб висловити свою думку. Я теж це зробив. Все безрезультатно. Як тільки пил очиститься, і у вас буде день-два, щоб трохи дистанціюватися від душевного туману, викликаного емоціями, ви зрозумієте, що вони ніколи не дали вам жодного вірша на підтримку їхньої думки. Вони... Детальніше »
Не тільки старійшини, але й багато нормальних ІСС вважають, що лише Бібліотека може пояснити Біблію. Наприклад, я сказав своїй дружині: що, якби Єгова вибрав мене для пояснення Біблії, це було б можливо? Що потрібно для підтвердження мені?
*** w94 10 / 1 стор. 8 Біблія - книга, яку потрібно зрозуміти ***
“Усі, хто хоче зрозуміти Біблію, повинні розуміти, що“ дуже різноманітна мудрість Божа ”може бути відома лише через канал спілкування Єгови, вірного та розсудливого раба (Івана 6:68).
Дякую Андрестимме,
Так! Я вже читав це раніше, але ніколи не шукав текст підтримки. Іван 6:68 говорить: «Господи, до кого ми підемо? У вас є вислови про вічне життя ". Жодної згадки про раба, вірного чи іншого. Тільки Ісус, наш Господь. Отже, якщо цей текст використовується на підтримку ідеї, що вислови про вічне життя тепер можна пізнати лише через Керівний орган FADS, то вони є «Господом». Вони сіли в кріслі Великого Мойсея. Як зараз Корей ?!
Думаю, це робить їх «Намісником Христа».
І ми обійшли повне коло. Ми не усвідомлюємо цього, тому що коли ви проходите повне коло, ви потрапляєте там, де почали, але зараз ви дивитесь на зворотну сторону.
Вибачте за те, що цей поштальон - це та сама стара історія. Чи вірите ви, що ГБ - це боги канал спілкування. Чи зробите ви все, що вони просять. Якщо не ваш, вони просто хулігани, і вони доводять, що це не може бути справжньою правдою своїми діями. Що трапилося з любов'ю братів. Як жахливо відстоювати традицію іспанської інквізиції. Кев
Зараз я зрозумів, що деякі старійшини - це просто хулігани. GB може бути каналом духовної їжі для спільноти JW, але я вважаю, що вони не є єдиним каналом Божого послання. Вони не є пророками, їхні вислови далеко не надихають, бо натхнена лише Біблія. Хто каже, що я просто роблю все, що вимагає від мене ГБ? Я б не був на цьому сайті, якщо б я завжди був ТАК чоловіком. 🙂
Так, якщо є "маленька зграя", то повинна бути "велика зграя". Не має сенсу з Писань, правда? Дякую вам, брати, за чудові згадки про ефесян.
Хіба що маленька зграя не завжди залишалася такою маленькою? У природному світі вівці ростуть, стада розширюються, і маленька людина колись може стати великою ... Тепер хіба це не біблійна думка?
Думаю, ви також повинні розуміти вираз «маленька зграя» як той момент, коли говорив Ісус, або в той час. Так, він говорив про "зграю", вказуючи на одну зграю або єдину в своєму роді зграю (перевірте міжрядковий).
Всім, хто коментував, і особливо цитаті Ендрестімме про Еф. 2:
Дуже дякую вам за ці просвітницькі внески.
Андерстим, це схоже на те, що я читаю Еф. 2 вперше у своєму житті, а мені 52 роки! Я народився і виховувався в “правді”. Як я міг пропустити цю просту істину все своє життя?
Мелеті та іншим друзям дякую за те, що ви запустили цей веб-сайт. Нехай наш Бог та Ісус благословляють вас усіх.
Це не надто дивно, Анонім. Коли ви підготувались і навчились читати Біблію певним чином, важко це відпустити. 😉 Формат запитань та відповідей JW дуже ускладнює бачення інших точок зору, і з років становлення до кінця ви завжди в ситуації, коли є більше людей, які говорять так, ніж не говорять. Подумайте ... вивчення Біблії? 2v1. Польова служба, коли ви готові переходити від дверей до дверей? 2v1. Коли ви проводите вивчення Біблії? 2v1. Ви замислюєтесь, WOW це так зрозуміло, як можна... Детальніше »
Амінь!
Здається, ми в тому ж демографічному перерізі, Анонім. Протягом багатьох років я помічав деякі проблеми із дворівневою схемою порятунку, але ніколи не думав ставити під сумнів цілу доктрину, поки не прочитав щось про це на цьому сайті. Але я все ще дивувався про те, що `` 10 чоловіків хапають спідницю єврея '' і писання `` іноземці будуть орати ваші поля ''. Тож я почав «досліджувати Писання, щоб перевірити, чи було це так», просто читаючи послання, і коли я натрапив на Ефесян 2, я почувався так само, як і ви. Просто, зрозуміло - як я пропустив це раніше?
Менров, бажаю вам безпечної подорожі !! Інша частина цього коментаря Бобкета визнає, що Павло звертався як до Святих, так і до всіх, хто скрізь закликає ім'я Господа. З цих двох аудиторій до сьогоднішнього дня вижила лише одна група, а саме всі, хто скрізь закликає ім'я Господа. Це не підтримує твердження ГБ щодо двох груп Свідків Ії на землі сьогодні, помазанців та друзів Христа. Вибачте, якщо я викликав плутанину, лише цитуючи його остаточне твердження. Ось його допис у своєму... Детальніше »
Я розширив свою сферу біблійних посилань, включивши книги, які не є публікаціями WT. Я дійшов висновку, що інші люди, здається, набагато ближчі до Ісуса, ніж я. Я випадково натрапив на книгу Каліла Гібрана під назвою „Ісус, Син Людський”, і, подумавши про себе, прочитавши перше кілька розділів: «Це так красиво написано. Як я міг так довго не читати цю чудову книгу? Це дало мені інший погляд на те, як ми не маємо ексклюзивних стосунків з Батьком чи Богом... Детальніше »
Привіт, ви можете прочитати цю посилання щодо Еф. Тут є 1-3 (глави 3). Я вважаю, що це досить добре пояснює:
https://bible.org/seriespage/calling-and-design-church-ephesians-1-3
Бобкет, ви сказали: "1 Ко 1: 2 саме по собі є певною відмовою від системи двох класів ВТ".
Дякую за те, що виклали цей вірш. Буде чудово записати до мого списку самородків з Писань, який я починаю зараз, щоб довести, що існує лише один клас Свідків Ієгови.
Точно так, як ви це виклали, достатньо, щоб я зрозумів важливість збереження мого власного списку Писань для мого легкого направлення.
Хай вам буде надана благодать і спокій
1 Кор. 1: 2 говорить про дві групи, але не так, як суспільство це оцінює. Базуючи різних коментаторів, я бачу, що Павло розмовляє з групою, до якої спочатку прийшов Ісус, з втраченими вівцями І з групою (я думаю, що язичники), які називають ім'я Ісуса (можливо, в результаті проповідницької роботи). Але послання Павла в цьому посланні є дійсним для обох груп (вірш 3, їхній Господь і наша). Цілком відповідає словам Ісуса в Івана 10, де він вказує, що він є одним з пастирів... Детальніше »
І тоді є Еф 2: 11 Отже, пам’ятайте, що свого часу вас, людей тих народів за плотським походженням, називали «необрізанням», а тим, хто називається «обрізанням», що зроблене в тілі людськими руками. 12 У той час ви були без Христа, відчуженого від держави Ізраїль, незнайомців із завітами обітниці; + ви не мали надії і були без Бога у світі. + 13 Але тепер у союзі з Христом Ісусом, ви, хто був колись далеко наблизились кров'ю Христа. 14 Бо він наш... Детальніше »
Добре, якщо це не покладе кришку на смажену каструлю, я не знаю, що буде. Як може залишитися сумнів у тому, що маленька отара / ця стадо та інші вівці є євреями та язичниками, загнаними в одне стадо?
Дорогі брати, я також кілька місяців тому прийшов до чіткого висновку, що маленька отара = євреї, а інші вівці = язичники або люди народів, неевреї. Пам’ятайте, що на той час, коли Ісус говорив про це, не було студентів Біблії, не кажучи вже про Свідків Єгови чи членів JW.Org. Як Христос може звертатися до нас СВ, коли вони не існували? Еволюція християнської ери з листів апостолів підтвердила цю думку.
Я чесно вважаю, що не називати себе «християнами», можливо, заважало і, можливо, затьмарювало наше повідомлення про «добру новину». Врешті-решт, хіба Вартовір не каже: «Оголошення Царства Єгови»? Де Христос у всьому цьому ?. Де чудова можливість для людей примиритися з Богом через нього? У мене досі домочадці запитують мене: "Ти християнин?"
Писання, які чітко показують, показують, що християни повинні бути свідками Христа. (Матвія 10:18) .... Перед намісниками та царями заради мене, для свідчення їм та народам. (Марк 13: 9) ... ... поставте на стіл перед намісниками та царями заради мене, щоб засвідчити їх. (Дії 1: 8) ……… ..ви будете свідками про мене в Єрусалимі, у всій Юдеї та Самаріаї ... .. (Іван 1:15) Іван про нього свідчив, . . . (Іван 5:37) І Отець, який послав Мене, сам свідчив про мене. . (Іван 8:18) ……… і Отець, який послав мене, свідчить про мене ». (Джон... Детальніше »
Дякуємо за складання цього вичерпного списку, Катріна. Я добре використаю це, готуючи допис у дослідженні Вартової башти на наступному тижні «Ви будете свідками Мене».
Дякую Трінхард за те, що запропонував дослідити це для себе. Я не мав уявлення. Мелеті, ви пропонуєте закрити очі на всі численні зображення в мережі, які можна знайти за допомогою пошуку в Google "Свідків Єгови та підсвідомих повідомлень"? Ви натякаєте, що зображення не містять прихованих або зашифрованих повідомлень? Ти сам на них дивився? http://watchtowerartsat.blogspot.com/ Це лише сторінки з журналів та літератури, які ви, без сумніву, зараз маєте у своєму будинку, що робить їх дуже легкими для перевірки. Вам знадобиться збільшувальне скло, щоб... Детальніше »
Я не хочу роздумувати над цим, і тут не місце дискутувати, що для мене є дуже другорядним питанням, але я бачу речі в хмарах, у пилі на своїх меблях, скельних утвореннях тощо. Чи означає це якась зловмисна людина або щось там їх розмістило, щоб обдурити мене, чи у мене дуже активна фантазія?
Не моє місце пропонувати комусь закрити очі на тему, про яку я так мало знаю. Так само, не моє місце пропонувати їм також розглянути це. Тому для мене було б неправильно стверджувати, що зображення не містять прихованих повідомлень. Мені також було б неправильно натякати, що вони це роблять. Те, що я мало що знаю про підсвідомі повідомлення, випливає з прочитання дискредитованої книги Джеймса Вікарі, яка все почала існувати ще в 1970-х. У відповідь на ваше запитання: «Чи можуть мої власні очі брехати?... Детальніше »
Я просто подивився сайт і не можу вирішити, жартують вони чи ні. "Мистецтво" сторожової вежі було жалюгідно поганим протягом багатьох років, але я не можу придбати криптосатаністські речі. Я просто цього не бачу.
Вибачте, що продовжую знову від одного з ваших коментарів Anderestimme, але я згоден.
Якби нам могли заважати, ми могли б знайти так зване «сатанинське мистецтво» у більшості речей, особливо якщо ми витягли наше постійно присутнє швейцарське армійське дзеркало.
Вся справа приховує оману та втече розум, і дещо схожа на попередження Біблії про небезпеку пошуку ознак.
Це дуже цікава стаття. Я не впевнений, що хочу зайти так далеко, щоб приписувати демонічні впливи Резерфорду, оскільки я не знав цього чоловіка, і я думаю, що легко взяти деякі уривки з величезного корпусу творів, які він написав, що означає щось, чого він міг би не означали саме так. Однак, по суті, я повністю погоджуюсь, що ця назва справді використовується як маркетинговий інструмент, щоб відрізнити нас від наших інших християнських братів. Навчання Ієвангелії обманює тим, що відвертає увагу нашого Господа і забуває... Детальніше »
Добре сказано.
Можливо, у широкому розумінні всі вчення, які не узгоджуються з Божою Волею і Словом, є «демонічними». У те, що Резерфорд свідомо проводив розмови із духовним світом, здається надзвичайно важко повірити. Швидше за все, він отримав „демонічні” ідеї так, як ми всі їх отримуємо: вони плавають у повітрі цього світу, і ми обманюємось своїми слабкостями та обмеженнями, думаючи, що вони мудрість згори. Звичайно, коли ми хочемо давати вказівки іншим, ми піддаємось більшій увазі та відповідальності.
Здається, важко уявити, що я згоден.
І все ж я не думаю, що є і крихта сумнівів у тому, що чоловік був алкоголіком, і його схильність тягнутися до "духу" посилила б його марення та його праці.
Я з тобою з цього приводу Крістіане. На мою думку, на цьому веб-сайті є багато доказів того, що Резерфорд і навіть Рассел не мали жодних проблем із натхненними демонічними речами. Схвалення ангелів і жінок, пірамідологія тощо. Якщо Резерфорд стверджує, що ангели передали йому волю Божу в той час ... ми не можемо сперечатися з людиною. Стосовно Об'явлення 7: 13-14, "припускає, що воскрешені члени групи з 24 старців можуть бути залучені до передавання божественних істин сьогодні" (Об'явлення - Великий кульмінаційний момент, с. 125). Ми все ще віримо, що ангели або померлі особи можуть повідомляти "істини". Але вони... Детальніше »
Ваш 4-й пункт про походження назви для цієї організації був цікавим. Вплив демона, просто просто під’єднайтесь до Інтернету і подивіться на підсвідомі повідомлення на їхніх фотографіях. Це триває роками. Перевірте це самі.
На сторінці 52 у Книзі Одкровення придивіться уважно до всіх рук. Цікаво, як це потрапило!
Ми хочемо зосередити свою увагу на біблійних вченнях. Чи є намір позаду того, що деякі бачать на цих картинах, важко довести, але ми можемо довести, чи те, чого нас вчать, є з Божого слова чи ні. Лжепророк не заперечує образ та звинувачень та винаходів. Насправді він насолоджується цими речами, тому що вони підтверджують його образ себе праведним і смиренним слугою Бога. Тамтешні сайти проти JW грають прямо в руку Керівного органу своїми жорстокими атаками. Те, що фальшивий пророк не витримує, - це істина. Прості, прості біблійні міркування. Він має... Детальніше »
Мелеті, Так, звичайно, ти цілком маєш рацію, і я дякую тобі за пораду і прошу вибачення.
Jannai40
Крістіан сказав: "Здається, міркування WTS зрештою називатимуть лише тих, хто в зборах із небесним покликанням" християнами ". Усі інші за замовчуванням є або друзями, і ворогами ".
Вони вже роблять це підступно, GC в Об'явлення 7: 9 стоять перед престолом, обмили свої шати в крові ягняти, роблячи їх білими, "Спасіння ми зобов'язані Богові та Агнцю", але ці їм доведеться пройти ще 1,000 випробувань, щоб довести, що вони справжні християни. Це лише моя думка.
Недарма ГБ звільнило Рассела як частину їх FDS. Але Резерфорд безпечний, він є частиною FDS, і все це вітає засновника організації Резерфорд.
Тож звідки Рассел та Резерфорд отримували інформацію, а звідки ГБ їхні дані / інструкції - звідки мормони - у чому різниця? Якщо ви збираєтеся бути в одному, ви могли б бути і в іншому.
Дякую Мелеті за цю дуже проникливу статтю, далі - з попередніх цитат журналу "Вартова вежа". як би хто не називав нас чоловіками, це не важливо для нас; ми не визнаємо жодного іншого імені, окрім як «єдине ім’я, дане під небом і серед людей» - Ісус Христос. Ми називаємо себе просто ХРИСТИЦЯМИ і не піднімаємо огорожі, щоб відокремити від нас тих, хто вірить у фундамент каміну нашої будівлі, згаданий Павлом: «Христос помер за наші гріхи згідно з Писанням»; а ті, для кого це недостатньо широко, не мають права на ім’я... Детальніше »
Вся ця інформація про CT Russell існує весь час. Я не можу не здивуватися, як так багато з нас ніколи не намагалися прочитати це для себе.
Ми були Сліпими, якими керували Сліпі. Матвія 15:14 “Нехай вони самі; вони сліпі провідники сліпих. А якщо сліпий скерує сліпого, обоє впадуть у яму ».
Це не завжди було так легко, як зараз. І навіть зараз, коли це лише кілька клацань миші, будь-хто на біговій доріжці буде важко знайти час, щоб прочитати її.
Я завжди думав, що це смішно, як більшість Свідків Ізраїлю ніколи не хотіли говорити про Резерфорда; вони знали, що в хлопці було щось смішне, але це було так, ніби вони вирішили випустити його з ладу - все, що їх, здавалося, цікавило, це “зараз”. Я думаю, це тобі щось говорить, чи не так.
Я, чесно кажучи, не думаю, що існує таке поняття, як християнин, що не помазаний, я не думаю, що ця концепція знайдена в NT. Якщо хтось знає інше, будь ласка, просвітліть мене .kev .also Ive за останні кілька тижнів вивчав іврит, і я переконаний, що щоб бути християнином і отримувати прощення, людина повинна бути в новому завіті кев.
Кев: Я думаю, що цей текст, можливо, можна трактувати як опис "ненамазаного християнина", враховуючи той факт, що письменник писав сповіданим християнам (Рим 1: 7). Однак наслідки «непомазаного християнина», засновані на тому, що говорить контекст, здається не дуже добрими (Римлянам 8: 9-11). . Однак, ВАС гармонує не з плоттю, а з духом, якщо Божий дух справді живе у ВАС. Але якщо хтось не має Христового духу, той не належить йому. 10 Але якщо Христос у єдності з вами, тіло справді мертве через це... Детальніше »
Дякую bobcat, так, насправді я розмірковував над цими термінами святими чи святими, які дуже часто зустрічаються у вступу до листів. Римляни 1 v7 розтягують це, хоча я вважаю. Однак 1 коринтян 1 v2 можливий для тих, хто освячений в Ісусі і покликаний бути святим разом з усіма, хто скрізь покликає ім'я нашого Ісуса Христа. Я маю відчуття, що Павло просто поширює своє послання тут, хоча на інші християни, які можуть прочитати це, які, можливо, не були пов'язані з коринтською конгрегацією... Детальніше »
У зв'язку з 1 Co 1: 2, син пасин (“Разом з”) пов'язує “збір Божий, що в Коринфі”, який “був покликаний бути святим”, разом із “усіма, хто скрізь кличе ім’я нашого Господа”.
Тобто, «усі, хто скрізь кличе Ім'я Господнє», також «покликані бути святими» (або «святими»), грецький термін, що використовується в усьому LXX для позначення Божого народу (в LXX означає Ізраїль).
1 Co 1: 2 сам по собі є дещо відмовою від системи двох класів WT.
рись
Оскільки всі послідовники були помазані, а Христос означає помазаний, то не означає, що християнин означає "помазаний".
Звідки виникла концепція «ненамазаного християнина»?
Його перша поява в історії відбулася через те, що послідовники Резерфорда не всі висловлювали небесну надію? Тож 31 травня 1935 року він зафіксував відмінність Ієгу / Йогонадаба (2 Цар. 10:23), побачивши минуле Велику Скорботу, щоб зв’язати «великий натовп» [поклоняючись Богу в духовному Храмі] з «іншими вівцями» і помістити їх у земну обстановку, а не в небесну, яку побачив ангел у Об'явлення 7:15.
Що це демонструє?
Здається, що міркування WTS зрештою називатимуть лише тих, хто в зборах із небесним покликанням “християнами”. Всі інші за замовчуванням є або другом, або ворогом.
Їх зростаюча сміливість у оголошенні ГБ виключно як FDS буде лише зростати, разом із їх опозицією тим, хто відхиляє їхні претензії. Наступним кроком має бути логічно відкрито заявити про себе як про єдиних християн на Землі, і як про братів Христа ми повинні ставитись до них відповідно, щоб отримати схвалення Бога.
Куди ще вони можуть піти зі своїми міркуваннями?
Страшні часи для тих, хто в громадах
Насправді вони вже заявляють, що JW є єдиними християнами. Всі інші конфесії та їх члени не є справжніми християнами, хоча більшість із цих членів, швидше за все, були охрещені правильно. Якщо Резерфорд був «обраний» з усіх християнських конфесій по всьому світу в 1919 році, слід припустити, що правильно було (не) вживати ім'я Богів, оскільки в той час увага була набагато більше на Ісуса і що всі послідовники були однією групою , оскільки це було ще доктриною на той час. На той час організація все ще святкувала / приймала святкування днів народжень, використання /... Детальніше »
Ви неправильно мене прочитали Менров 🙂 Я розумію, що в даний час вони вважають Свідківства Єдиними єдиними християнами, але наступним кроком має бути безпосереднє застосування Матвія 25:40 до себе і оголошення ТІЛЬКИ помазанців і особливо Великої Британії як "християн" та всіх інших у зборах як `` друзі братів Христа '' або `` Християнські помічники '' Вони стають сміливішими і ще більш самоправедними, але, щоб `` справжні християни '' визнали це і сховались у Христі, їм потрібно мати безпосередні стосунки з ним. Це буде грубе пробудження для тих, хто ще не бачить цих чоловіків... Детальніше »
Тож сказати “я християнин” рівнозначно “я месія”?
Ще раз дякую Мелеті. Я не впевнений в історії організації та того, що робив Резерфорд і звідки він взяв свої ідеї. Я знаю це, хоч як завзятий читач нового заповіту. Хороша новина, яку проповідують свідки, є дещо іншою, ніж хороша новина, яку проповідували Ісус та апостоли. Просто, як ви сказали, і цитували галати 1 v 8. Я щойно прочитав ці 2 статті, про які йдеться, і мені здається, що вони цитують ОТ більше, ніж NT. Я просто не отримую цю так звану духовну їжу. чому вони... Детальніше »
Ще раз спасибі Мелетті за чітко аргументоване розуміння Писань логікою та здоровим глуздом. Тим не менше, ваш аналіз минає найочевидніші питання: «Чи є« Єгова »тим божественним іменем, яким справжній Бог бажає, щоб ми звертались до нього у молитві та проповідували до кінців Землі?» Публікації сторожової вежі дають такий короткий зміст історії імені: *** на стор. 17-18 Боже ім'я та перекладачі Біблії *** З часом Боже ім'я повернулось у користування. У 1278 році він з’явився на латинській мові у роботі Pugio fidei (Кинджал віри), іспанського ченця Раймунда Мартіні. Раймунд Мартіні використовував... Детальніше »
Чи означає "християнин" "помазаник" або "послідовник помазаника"?
Я думаю, це залежить від того, хто говорить. 😉
Чому б вам не приєднатися до Дослідників Біблії? Вони мають однакові почуття до Свідків Ієгови. Всупереч поширеній думці, вони не стежать за КТ Расселом так сильно, як ви думаєте.
Я дійшов висновку, що проблемою є організована релігія. Під організованими я маю на увазі релігійні конфесії з церковною ієрархією. Якщо сказати простіше, я не міг бачити себе приєднаним до жодної групи, яка керує чоловіками моїм життям чи переконаннями. Мої погляди на це були приємно висловлені К.Т. Расселом. (Див.: «КТ Рассел потрапляє занадто близько до дому») Ключовий уривок з його статті скопійований нижче: (Витяг із «Писань у Писаннях», том 3, сторінки 181 - 187) Напевно всі знають, що кожного разу, коли вони приєднуються до будь-якої з цих людських організацій , прийнявши його Сповідь... Детальніше »
Добре сказано, я думаю, що точно так само, і немає ніякого способу я піддавати себе таким речам. Це завжди закінчується тим, що хтось намагається панувати над іншими і складати свої власні правила, вони можуть забути це добре сказав meleti kev
Майже шокує те, що Рассел знав про цю неминучу людську тенденцію. Тому він залишив Товариство сторожової вежі за своїм заповітом під керівництвом редакції комітету вірних братів. Адвокат Резерфорд звільнив їх з технічних питань і залучив владу до себе. Використовуючи винахід англомовного перекладу божественного імені, Резерфорд як єдиний редактор Вартової башти (але письмова допомога Фреда Франца) розпочав зменшення правлячої влади Ісуса (Матвія 28:18 “вся влада була надана мене на небі та на землі ... ") і висунула людське керівництво на перший план. С... Детальніше »
Вони автономні. Вони не згодні з організованою релігією і мають християнську свободу. Я погоджуюсь з їхньою позицією щодо того, що Велика Натовп на небі. Земля була для тих, хто не жив у евангельську епоху. Псалми 45: 14-15 “14 Її приведуть до царя в пишнотканих одежах. Діви-супутники, що йдуть за нею, приводяться перед вами. 15 Вони будуть принесені з радістю та радістю; Вони увійдуть до царського палацу ». 144,000 144,000 - наречена Христа. Ми - супутники Діви. Ми не заробили XNUMX. Немає доказів того, що велике... Детальніше »
Серед центральних доктрин, перелічених на веб-сайті IBS, є:
«Ісус повернувся і був невидимо присутній на землі з перших днів існування Товариства Біблії та урочищів Вартової башти».
Я бачу потяг до приєднання до групи нижчого контролю з історією, що не має Резерфорда, але мені здається, що перемикання просто переходило б від однієї сковороди до іншої, коли полум'я знизилося нижче. Але навіщо смажити взагалі?