V nedávném ranním uctívacím programu s názvem „Jehova Blesses Poslušnost“, Bratr Anthony Morris III, řeší obvinění vznesená proti řídícímu orgánu, že je dogmatická. Citace ze Skutků 16: 4, odkazuje nás na slovo přeložené „dekrety“. Uvádí na 3: 25 minutové značce:
"Pojďme to teď přenést na moderní den a zjistíte, že je to docela zajímavé - předpokládal jsem, že vás to může zajímat - ale tady ve verši 4, když se podíváte na původní jazyk o" vyhláškách, " Všiml jsem si toho řečtiny, slova „dogmata“, dobře, slyšíte tam slovo „dogma“. Věci se změnily, co to nyní znamená v angličtině. Rozhodně to není nic, čím bychom chtěli říct, že je vinen věrný otrok. Všimněte si zde, co musely slovníky říkat. Pokud o víře nebo systému víry hovoříte jako o dogmatu, nesouhlasíte s ní, protože se od lidí očekává, že ji přijmou, aniž by ji zpochybňovali. Dogmatický pohled je samozřejmě nežádoucí. Jeden další slovník říká, že pokud říkáte, že je někdo dogmatický, kritizujete jej, protože je přesvědčen, že má pravdu, a odmítá považovat za oprávněné i jiné názory. Nemyslím si, že bychom to chtěli aplikovat na rozhodnutí, která vycházejí z věrného a diskrétního otroka v naší době. “
Řídící orgán tedy podle bratra Morrisa neočekává, že přijmeme jejich učení bez pochyb. Podle bratra Morrise není řídící orgán přesvědčen, že má pravdu. Podle bratra Morrisa řídící orgán neodmítá zvažovat jiné názory, které by mohly být také odůvodněné.
Poté pokračuje:
"Nyní máme odpadlíky a odpůrce, kteří by si přáli, aby si Boží lid myslel, že věrný otrok je dogmatický." A očekávají, že přijmete vše, co vychází z ústředí, jako by to bylo dogma. Svévolně rozhodnuto. To neplatí. “
Takže podle bratra Morrisa bychom neměli přijímat vše, co vychází z velitelství, jako by to bylo dogma; to je, jako by to bylo nařízení od Boha.
Zdá se, že toto tvrzení je v přímém rozporu s jeho závěrečnými slovy:
"Je to teokracie ovládaná Bohem." Není to sbírka umělých rozhodnutí. To se řídí z nebe. “
Pokud nám „vládne Bůh“ a „vládneme z nebe“, a pokud se nejedná o „soubor rozhodnutí učiněných člověkem“, pak musíme dojít k závěru, že se jedná o božská rozhodnutí. Pokud jsou to božská rozhodnutí, pak pocházejí od Boha. Pokud pocházejí od Boha, nemůžeme a neměli bychom je zpochybňovat. Jsou to opravdu dogma; i když spravedlivé dogma v tom, že jsou božského původu.
Jaký by byl lakmusový papírek? Bratr Morris poukazuje na dekrety, které vyšly z Jeruzaléma v prvním století, a vztahuje se na ně dodnes. V prvním století Lukáš uvádí: „Potom se sbory ve skutečnosti stále upevňovaly ve víře a každým dnem se jejich počet zvyšoval.“ (Skutky 16: 5) Anthony Morris III se vyjadřuje v tom, že pokud se budeme řídit pokyny, které podle něj pocházejí od Jehovy, budeme také svědky podobného nárůstu ve sborech každý den. Říká: „Sborů bude přibývat, pobočkových území bude den ode dne přibývat. Proč? Protože jak jsme se zmínili na začátku, ‚Jehova žehná poslušnosti '.“ “
Pokud byste si našli čas na skenování nejnovějších Ročenky a podívejte se na údaje o poměru populace k vydavateli, uvidíte, že i v zemích, kde se zdá, že rosteme okrajově, skutečně stagnujeme nebo se dokonce zmenšujeme.
Argentina: 2010: 258 až 1; 2015: 284 až 1
Kanada: 2010: 298 až 1; 2015: 305 až 1
Finsko: 2010: 280 až 1; 2015: 291 až 1
Nizozemsko: 2010: 543 až 1; 2015: 557 až 1
USA: 2010: 262 až 1; 259 až 1
Šest let stagnace nebo ještě horšího, úbytku! Sotva obraz, který maluje. Ale je to horší. Podíváme-li se na surová čísla v roce 2015 Ročenka, existuje 63 zemí z 239, které nemají žádný růst uveden nebo vykazují negativní růst. Mnoho dalších, které ukazují určitý růst, nedrží krok s údaji o populačním růstu.
Na základě vlastních kritérií bratra Morrisa tedy buď neposloucháme vedoucí sbor, nebo se jimi řídíme, ale Jehova nám nedělá požehnání každodenní expanzí.
V červenci nám bratr Lett řekl, že Řídící orgán nikdy nemá a nikdy nebude požadovat finanční prostředky, a poté pokračoval ve získávání finančních prostředků na zbývající část svého vysílání. Nyní nám bratr Morris říká, že nařízení řídícího orgánu nejsou dogma, zatímco prohlašuje, že jejich rozhodnutí nejsou umělá, ale od Boha.
Elijah jednou řekl lidem: „Jak dlouho budete kulhat na dvou různých názorech?“ Možná je čas, abychom si každý z nás tuto otázku zvážili sami.
Zajímavý citát ze strážní věže, musel jsem být slepý jako netopýr, abych to neviděl. “Bible je organizační kniha a patří křesťanskému sboru jako organizaci, nikoli jednotlivcům, bez ohledu na to, jak upřímně mohou věřit, že mohou interpretovat Bible ... Bibli nelze správně pochopit, aniž bychom mysleli na Jehovovu viditelnou organizaci. “(Strážná věž, 1. října 1997, s. 587).
Vaše reference dostane všechno v pořádku, ale rok: 1967.
Meleti, máš pravdu, nebudeme schopni se postavit hlavou, pokud nejdříve nebudeme řešit naše základní předpoklady a různá interpretační paradigmata o tom, jak určujeme význam a výklad Písma. Naše příslušné přístupy k Písmu jsou nakonec velmi odlišné a spočívají v našem chápání ekleziologie. Nechci tvrdit, ale domnívám se, že biblické, historické a filozofické důkazy nás poukazují na božskou učitelskou autoritu v křesťanském sboru jmenovaném Bohem. Z mého pohledu jsem pochopil, že je naivní si myslet, že všechny interpretační neshody lze vyřešit pomocí a... Přečtěte si více "
Myslím si, že pokud se nás někdo pokusí naučit nauku z Bible, musíme zjistit, zda za tím není nějaká agenda. Například pokud si přečtete Jer 25:12, je zřejmé, že 70 let Babylónu skončilo, než byl babylonský král povolán k odpovědnosti. Jednoduchá matematika vyžaduje, aby začátek 70 let byl před tímto datem. Každý normální člověk by si to přečetl a šel dál. To je toho. Ale pokud teď udělám velkou extrapolovanou teorii s využitím mimobiblických zdrojů, jako je Ptolemaios, a půjdu mimo Bibli... Přečtěte si více "
Myslím, že to, co nám může v našem porozumění Bible pomoci, je využívat různé překlady. Víme, že neexistuje nic jako dokonalý překlad, a existuje mnoho způsobů, jak sdělit stejná slova / výroky. Nezapomínejte také na skutečnost, že Bible je hebrejská kniha, a samozřejmě vám pomůže i malá znalost hebrejské kultury. Je důležité pamatovat na to, proč Ježíš přišel na Zemi, Marek 1: 14–15 „Poté, co byl Jan uvězněn, Ježíš odešel do Galileje a ohlašoval dobrou zprávu o Bohu. "Nadešel čas,"... Přečtěte si více "
Díky za tento příspěvek. Jedna žádost - můžete se snad identifikovat pomocí tagu, např. Anonymous 007 atd., Abyste se odlišili od ostatních Anonymi, kteří také mohou zveřejňovat příspěvky!
Díky za odkazy, Philip. Jsou rozsáhlé, takže projít mě nějakou dobu bude trvat, ale po zběžném pohledu se zdá, že jsme na stejné stránce. Před pár lety jsme udělali čtyřdílnou sérii na toto téma. Můžete jej zobrazit pomocí tohoto odkazu: http://meletivivlon.com/?s=identifying+the+faithful+slave
Ahoj Filipu, je-li každé odvolání k Písmu „pouze“ odvolání k výkladu Písma, pak s čím se skutečně setkáváme, je odvolání k autoritě, nebo stručně řečeno, přijetí argumentu ad verecundiam jako věrnosti. To by samozřejmě mělo vyvolat duševní poplach, protože se jedná o známý neformální klam a nemělo by být připuštěno jako důkaz - ani ve vztahu k Písmu, ani k žádné jiné záležitosti. Ještě větší problém je však spojen s tím, že pokud všechna odvolání k Písmu skutečně znamenají odvolání se k interpretační autoritě, pak... Přečtěte si více "
Dobře řečeno, Vox Ratio, dobře řečeno.
Děkujeme za logickou a odůvodněnou odpověď.
Napadlo mě, že ti, kdo by přijali Písmo i interpretační autoritu, se pokoušejí sloužit dvěma pánům. (Mt 6: 24) Nakonec se spojí s jedním a nenávidí druhého. Tolik mých bratrů se postavilo na stranu řídícího orgánu bez ohledu na závažnější Boží zákon.
Ahoj Malati.
Nesouhlasím. Obsah Vox Ratio může být vynikající, ale nevím kvůli „způsobu, jakým se říká“. Pokud se musíte při každém čtení příspěvku vrátit do slovníku, některé přestanou číst. Takže ne dobře řečeno Vox, ne dobře řečeno.
IE
argumentum ad verecundiam
nekonzistentní dyad
církevní magistérium
Nejprve je to „Meleti“, ne „Malati“. Možná za starých dobrých časů před počítači byste měli bod, ale ne teď. Pokud někdo čte komentář a existuje slovo nebo fráze, kterým nerozumí, stačí je zkopírovat a vložit na google.com a během několika sekund obohatil svou slovní zásobu. Ano, existují chvíle a místa, kdy je od nás požadováno, abychom „ztlumili“ svoji slovní zásobu, ale nevidím, že by to platilo i zde. Naším cílem je vzdělávat a obohacovat. Je pravda, že to z naší strany může vyžadovat trochu úsilí, ale odměnu... Přečtěte si více "
Překrývající se generace = Poslouchejte Krevní zlomky = Poslouchejte (je to stále osobní volba) Pošlete nám Dárcovství způsobí, že půjdou další peníze, pak přijdou = Poslouchejte Vzdělání je zlé = Poslouchejte Jsme věrným otrokem (aka pouze řídící orgán aka Strážci doktrín ) = správně poslouchejte Vyplňte svůj časový rozvrh = poslouchejte Když Ježíš řekl, že mě každé oko uvidí ... Možná měl na mysli Neviditelnost = Poslouchejte 1914, 1925, 1975 a další data chyby = poslouchejte Myslím, že chápu obrázek, neměli bychom to poslouchat myslím, že jsem se dostal z tohoto seznamu... Přečtěte si více "
Varovný příběh o Tonym Morrisovi a eisegeze. Z „Metodiky studia Bible“ na webu Beroean Pickets: „Toto slovo [eisegesis] popisuje metodu studia, kdy čteme do biblického verše to, co chceme vidět.“ Souhlasme s tím, že číst do čehokoli něco, co pouze CHCEME vidět, když to fakta nepodporují, je špatný nápad. Jak poznamenal John Sheridan v televizním pořadu Babylon 5, „Vorloni mají rčení: Porozumění je trojsečný meč. Je tu tvoje strana, je tu moje strana a je tu pravda. “ Nějak se těmto dvěma musíme vyhnout... Přečtěte si více "
Rozumíte tomu, že při výběru titulu jsem byl ironický, že?
Ano, podle módy; ale to je teprve poté, co jsem se několik dní uváděl v omyl a měl jsem čas věc znovu zvážit. Na základě mnoha odpovědí níže se však nezdá, že by takové porozumění sdílela většina vašich čtenářů. Spíše se zdá, že si název prohlíželi, jako by to bylo něco, co tvrdil Tony Morris, a pak všichni odpověděli podle tohoto předpokladu a ne na základě toho, co řekl, ale hlavně na samotném názvu vašeho článku. Způsobilo to, že si každý do vašeho článku přečetl něco, co pan Morris ne... Přečtěte si více "
Chápu vás a Apollos poukázal na něco podobného jako já. Podívejte se na to komentář.
Myslím si však, že jste to mohl vyjádřit lépe, aniž byste projevili blahosklonnost.
Nebylo zamýšleno žádné blahosklonnost, ať už to byl podtext, podtón nebo jinak. Jak jsem poznamenal, také jsem nejprve vyvodil nesprávný závěr, takže pokud si zaslouží jakoukoli blahosklonnost, musel bych ji použít i na sebe. Proto jsem své poznámky zahájil slovy „Varovný příběh o Tony Morrisovi a eisegeze.“ Nejedná se o útok na vás ani na nikoho jiného; je to opatrnost. Stejně jako by název tohoto článku o Beroean Pickets mohl vést jednoho ke špatnému závěru, mohly by nás poznámky Tony Morris vést k nesprávnému závěru o GB. The... Přečtěte si více "
>> „Je důležitější tuto skutečnost pochopit a dát najevo, že se hašteřit o tom, zda GB je nebo není dogmatický“ To má například implikaci, že k hašteření dochází. Nevěřím, že jste to mysleli vážně, a neexistují o tom žádné důkazy, takže to možná byla jen špatná volba slov. Pochopte prosím, že souhlasím s klíčovými body, které uvádíte. Říkám jen, že pravda je chutnější, když je ochucená solí. (Kol 4: 6) Také, jak jste viděli z odkazu na komentář, který jsem poskytl, jsme byli... Přečtěte si více "
Opravit; V žádném případě jsem se nepokoušel charakterizovat tuto výměnu jako hašteření, což se mi nelíbí. Žádný z mých poznámek nebyl určen k tomu, aby vám byl osobně nasměrován, Meleti, až na to, že jste ve skutečnosti napsali dotyčný článek, o kterém jsme diskutovali. Výraz, který jsem nedávno někde četl, zní takto: „Důležité není, kdo má pravdu, ale CO má pravdu.“ Všichni stárneme a zemřeme, dříve či později (v mém případě dříve). Existuje však alespoň možnost, že by nás naše slova mohla přežít.... Přečtěte si více "
Tipy pro formátování při vytváření komentářů naleznete v FAQ stránky.
"Říkám jen to, že pravda je chutnější, když je ochucená solí."
Přesně tak . . . takže i když by mohla být pravda, že řídící orgán je dogmatický, nikdy by nemělo být přímo řečeno, že jsou. Musíme popsat jejich pevně přesvědčené přesvědčení a očekávání poslušnosti eufemističtějším jazykem - „ochucený solí“. ; str
Pokud je v tomto článku nějaká eisegeze, osobně ji nevidím. Jak říká Meleti, název je ironický, takže by možná měl číst „GB IS dogmatický“ (bez ironie), což je přesně ten bod, který děláte - že nepopírají, že jsou dogmatičtí (i když jsem si jistý, že by pokud jste je z toho obvinili), ale prostě si nepřejete, aby vás odpůrci označovali za dogmatický (což je vlastně stejná věc.), jinými slovy, vyhrazují si právo být dogmatičtí, ale nebýt za to odpovědní . Takže ironie v... Přečtěte si více "
Ty příběh je velmi blízko mému, bratře
Toto vysílání zní spíš jako trik mysli Jediů. Anthony Morris stojí před námi, mává rukama a říká: „Nejsem tady, nevidíš mě.“ Pokud tam nejste, Anthony, přestaňte mávat rukama!
Ahoj Meleti a všichni, slyším vaše obavy a to, odkud přicházíte, a je těžké v této věci vyjádřit svůj názor, protože si nemyslím, že dokážu vyjádřit všechny citlivosti, aniž by to znělo konfrontačně. Bratr Hayden C. Covington kdysi řekl: „Vždy jsme se snažili vidět, že máme pravdu, než ji vyslovíme. Jdeme na ty nejlepší informace, které máme, ale nemůžeme se dočkat, až dosáhneme dokonalosti, protože pokud počkáme, až dosáhneme dokonalosti, nikdy nebudeme schopni mluvit. “ Pokud si myslíte, že Jehova ustanovil učení... Přečtěte si více "
Ahoj Philip, zdá se ti vyvážené a zdravé. Otázkou je, odráží to realitu situace? Použijme příklad lékaře. Jdeme k lékaři, protože chceme jeho profesionální radu. Věříme, že ví, o čem mluví, protože je koneckonců profesionál, muž, který roky strávil trénováním v oboru medicíny. Můžeme se však rozhodnout, že nebudeme následovat jeho rady. Můžeme dokonce cítit, že se v něčem mýlí. Když by se doktor dozvěděl, jak se cítíme, přestal s námi mluvit... Přečtěte si více "
Všimli jste si: „Dosud nikdo nedokázal poskytnout biblické důkazy na podporu tvrzení, že Jehova Bůh jmenoval těchto sedm mužů - nebo jakoukoli skupinu lidí - jako svůj jediný kanál božského sdělení dnešním křesťanům. “ Ve skutečnosti existuje důkaz o druhu, i když ne o druhu, který byste dali přednost. Uvažujme o Římanům 6:16: „Copak nevíš, že když se budeš někomu neustále prezentovat jako otroci, aby ho poslouchali, jsi jeho otrokyni, protože ho posloucháš, ať už jde o hřích se smrtí za vidění, nebo o poslušnost se spravedlností v... Přečtěte si více "
Nebyla však FDS jmenována v roce 1914 a jsou součástí této překrývající se generace Meleti? Není to důkaz? 😉 Mám takový podivný pocit chodit v kruzích. Možná proto se tomu říká kruhové uvažování ha ha
Mohl bych žít s tím, že muži jsou nedokonalí a mohou nedokonalá rozhodovat atd. Atd. Nyní však máme značné množství informací a důkazů, které dokazují, že došlo k lstivosti a velmi záměrným pokusům o zavádění, lhaní, zmatení a převrácení věcí „základní“ doktríny. Kromě toho, uvědomte si, že máte sklon k chybám [as internetem můžeme „chyby“ vyčíslit a kvalifikovat v průběhu let], nebuďte dogmatičtí. A nepřinutit a nepřinutit členství, aby přijímalo věci jako Pravdu, protože dobře ví, že by se to mohlo v blízké budoucnosti změnit. Ne... Přečtěte si více "
Ahoj Afrikaine, zeptal jste se (otevřeno): Je toto hnutí - jsem v 6. dekádě WTS - dnes schváleným Božím kanálem na Zemi? Odpověď by byla NE, nejen proto, že se jedná o WTS, ale žádná organizace to vůbec nemůže tvrdit, protože Písma NT jednoduše nepodporují myšlenku, že jedna organizace má jako jediná organizace schválení Boha a jako taková je především nad ostatními . Bible ukazuje, že když ještě existoval židovský národ, mohli být jako celek požehnáni dobrými činy... Přečtěte si více "
V souvislosti s nedávným odchodem hráče New York Yankees Yogi Berra nabízím následující „Yogi-ism“, který se pro GB jaksi dokonale hodí:
"Máme hlubokou hloubku."
Ještě jednou díky Meleti; vynikající komentář. Toto vysílání je dalším příkladem toho, jak moc se špatně vypočítal, když se tito GB stali celou svou božskou moudrostí, rozhodli se dát tyto lidi před kameru.
Ahoj Meleti a všichni, se vší úctou, přemýšlím, jestli snad nedorozumíš, co se snaží bratr Morris říct. Myslím, že se musíte podívat na jeho komentáře a tyto záležitosti z vnitřního hlediska. Komentář k rannímu uctívání je interní diskuse. Pokud nevěříte, že vedoucí sbor je božsky autorizovaná učitelská autorita jmenovaná Jehovou a za pomoci svatého ducha, chápu, proč můžete mít na vedoucí sbor pohled na knihu odpovědí, jako by každé formální učení bylo stejně ústřední a uplatňuje stejný nárok na... Přečtěte si více "
Vlastně, Philipu, myslím, že jsem nepochopil, co se snažil říct. Apollos mě na to také upozornil. Nenápadnost jeho slov se nám oběma nejprve vyhýbala, ale Apollos byl odposloucháván větou: "No, to neplatí." Chápal jsem to tak, že říkal, že vedoucí sbor neočekává, že přijmeme jeho učení bez otázek, a že bere v úvahu názory ostatních. Pak to Apollos dostal. Morris III říká, že obvinění z dogmatismu se na vedoucí sbor nevztahuje, protože tomu tak není... Přečtěte si více "
Ach. Budu si muset vzít prášky proti nevolnosti a teď si to na sebe dávat pozor. Pokud je to, co Apollos a teď říkáte, pravdivé ... To je další cihla ve zdi.
Skutečnost, že byla zveřejněna na JW Broadcasting, již z ní nedělá „interní diskusi“, podobně jako rozhovory sester v teokratické škole, může radit jiné sestře, ale lekce byla určena pro všechny posluchače. Věřím, že si A. Morris poradil.
Philipi, vidím, co v tom říkáš, může to tak být, ale zároveň není neobvyklé, že WT používá dvojí mluvení, což znamená například, že na jedné straně říkají, že něco je zelené, ale vysvětlují to za předpokladu, že je modrá. Nebo praktičtěji tvrdí, že existují dvě skupiny křesťanů, ale zároveň všichni křesťané nesou stejné povinnosti. Pokud však Morris myslel, co říkáte, je to pro Otce hrozná věc, protože za posledních 100 let revidovali přes 100 doktrín / názorů... Přečtěte si více "
Až ale panovník dokončí soudení hory Sion a Jeruzalém, potrestám asýrského krále za to, co hrdě naplánoval, a za arogantní postoj, který projevuje. Říká: „Silnou rukou jsem toho dosáhl svou strategií, kterou jsem vymyslel. Napadl jsem území národů a vyplenil jejich skladiště. Jako mocný dobyvatel jsem svrhl vládce. Moje ruka objevila bohatství národů, jako by to bylo v hnízdě, když jeden shromažďuje opuštěná vejce, shromáždil jsem celou zemi. Nebylo žádné mávání křídly, nebo... Přečtěte si více "
Per Mr. Morris: „Dogmatický pohled je zjevně nežádoucí. Jeden další slovník říká, že pokud říkáte, že je někdo dogmatický, kritizujete ho, protože je přesvědčen, že má pravdu, a odmítá považovat za oprávněné i jiné názory. Nemyslím si, že bychom to chtěli aplikovat na rozhodnutí, která vycházejí z věrného a diskrétního otroka v naší době. “ Dopisem WBTS ze dne 1. září 1980 VŠECHNY OKRUHY A OKRESNÍ OKRUHY (strana 2) [načteno z JWLeaks]: „Mějte na paměti, že odpadlíci nemusí být... Přečtěte si více "
Římanům 14: 1 - Přivítejte muže, který má slabosti ve své víře, ale nevycházejte z odlišných názorů.
"Mám však proti tobě pár věcí, protože máš někoho, kdo zastává učení Balámovo, který stále učil Baláka, aby položil kámen úrazu před izraelské syny, aby jedl věci obětované modlám a aby se dopustil nemravnosti ... . Ale mám toto PROTI VÁS, že VY OCHRANUJETE ženu Jezábel, která si říká prorokyně, a UČÍ a vede mé služebníky na scestí, aby se dopustili nemravnosti a jedli věci obětované modlám. “ (Zjevení 2: 14,20) „Ničíme spekulace a každou vznešenou věc vznesenou proti poznání Boha a... Přečtěte si více "
"On (falešný prorok) dostal moc (Zj 9: 1) dát dech (Jan 20:22) obrazu šelmy (2 Tes 2), aby obraz šelmy mluvil i způsobil tolik lidí, kteří by neuctívali obraz šelmy (Řím 4), aby byli zabiti. “ (Zjevení 1:23,25)
Nevíte, co tady říká, že bratři jsou v pořádku, aby zpochybnili výuku řídícího orgánu, je to trik, který vyplaví ty, kteří s nimi nesouhlasí? Nechte je mít svou cestu, pokud je to to, co chtějí! Je to teokratická válka znovu
Nový živý překlad
Nyní je však Izrael veden opilci, kteří cívají vínem a potácí se alkoholem. Kněží a proroci se potýkají s alkoholem a ztrácí se ve víně. Když vidí vize a ohromí, když činí rozhodnutí, navijí se.
A samozřejmě bychom neměli být vyrušováni doslovným zněním Izajáše 28: 7. Tito kněží a proroci byli „opilí“ ve stejném smyslu, že dnešní opilý řidič, který byl zatažen policií, není schopen kráčet rovnou. Kněží a proroci nemohli v poslušnosti Zákonu ‚kráčet přímou cestou ', ale odchýlili se jedním směrem za druhým. V případě GB se jejich odchylky nazývají „nové světlo“ a „vylepšení“, ale takové nevinně znějící výrazy nemohou zakrýt jejich neschopnost dodržovat Boží slovo a pravý příklad Krista.
"Stejně jako se Jannes a Jambres postavili proti Mojžíšovi, tak se i tito muži staví proti pravdě, muži zkažené mysli, odmítnutí s ohledem na víru." Nebudou však dělat další pokrok; jejich pošetilost bude zřejmá všem, stejně jako pošetilost Jannesova a Jambresova. “ (2Tim.3: 8-9)
Váš dobrý Meleti, vážím si vašeho času a analýzy tohoto bodu. Považuji za stále obtížnější brát tyto bratry vážně, mým problémem je, že jim chci dát výhodu pochybností, ale tím, že se dostanu do centra pozornosti, tam tematické písně stále znějí jako texty písní písně Franka Sinatry „I DID JE TO MÁ CESTA '
…. 'Konec je blízko' …. „ZÁVĚREČNÁ KURTAIN“… ,, „ŘÍDIL jsem to MŮJ ZPŮSOB“… když míří do svého nového sídla
Rozhodně souhlasím s písněmi, můj ne-JW manžílek šel se mnou na sjezd a řekl „hudba zní jako můj mezihvězdný soundtrack“ a pak píseň „kázání dobré zprávy“ na jednom z videí zněla jako nedělní ranní mše refrén… .. rozrušilo mě, když Anthony Morris řekl: „Toto je teokracie ovládaná Bohem. Není to soubor rozhodnutí učiněných člověkem. Toto je řízeno z nebe. “ …. Jak přijali vedení z nebe? Přišel jim anděl, aby jim sloužil ?, neodpovídají na jistotu, jak víte, že „je to řízeno podle... Přečtěte si více "
Díky Meleti. Vždy se divte, odkud máte čas na čtení / prohlížení, interpretaci, analýzu a publikování. Je legrační, že pořád říká Věrný a diskrétní otrok… není to samo o sobě dogmatický? Jak zde řekli ostatní, proč se vůbec obtěžují? Proč mají pocit, že se musí ospravedlnit, bránit se před takzvanými odpadlíky a odpůrci? Nejsou přesvědčeni, že mají požehnání od Otce nebo od svého velkého bratra (jak se to někdy používá k označení Ježíše)? Je možné, že cítí tlak vlád / regulačních orgánů na jejich politiku... Přečtěte si více "
Ne, můj příteli, jsem také milý člověk, doufám, že ano. Ale vždy chodím za lidmi a říkám jim, že jsem super milý, a říkám, že tomu raději věřte, nebo jinak… ..a pak říkám, že se mnou nesouhlasíte. Raději jim řeknu. Jde to opravdu dobře. Myslím. 🙂
Zmínil jsem se o tom před několika měsíci na starém webu, cítím, že vedoucí sbor je na něčem velkém, nevím proč, ale cítím, že vědí, že lidé nekupují to, co se snaží prodat všechny řadové, Říkám, protože víte, že existuje mnoho lidí, kteří říkají, že tito Guardian's of Doctrines (aka Vedoucí orgán) mluví za Velkého muže nahoře ... Ale na toto video a jeho komické zlato. 1. je zajímavé, zmiňuje Skutky 6: 1–4, a pokud si myslíte, že to bylo stejné písmo, které přinesl pan GB, člen Jackson... Přečtěte si více "
Dogma je princip nebo soubor zásad stanovených úřadem jako nevyvratitelně pravdivý. Slouží jako součást primárního základu systému ideologie nebo víry a nelze jej změnit ani zahodit bez ovlivnění paradigmatu samotného systému nebo samotné ideologie.
607 / 1914 je dogma a dům karet, učení zděděné od Nelsona Barboura a Williama Millera. Vyjměte jednu kartu a zbytek se převrhne. A můžete být disfellowshipped pro nevěru. Zní to, jako bychom byli dogmatičtí.
Nevím, co se na světě s těmi kluky děje, ale dnes je všechno tak odlišné. Vypadají tak povýšeně a stejně tak opovržlivě, aby si udrželi své pozice. Souhlasím s Deborah. Potřebují dostat své tváře z centra pozornosti a udělat něco produktivního. Jako, možná se stanete pokorní jako dítě. Nebo možná oslavovat Boha a Krista. Nevidí lidé postoje? Jehova = GB, Ježíš = GB, Království = GB. Je mi z těch lidí tak špatně. Mohu přísahat, že každý zná jména GB, ale ne všech 12 apoštolů!
Když si Anthony Morris poslouchal blábolení, musí se ptát na jeho zdravý rozum. Nejsme dogmatičtí, protože naše rozhodnutí jsou ve skutečnosti od Jehovy. Měl jsem to pravdu?
Děkujeme za zvýraznění ranní bohoslužby. Před několika měsíci jsem přestal sledovat internetové vysílání jw.org. Zjistil jsem, že jsem začal nenávidět stránky mnoha GB. Uvědomil jsem si, že mi to duchovně neprospělo v mých snahách o vybudování „svatého chrámu“ mého uctívání mého Otce. Zjistil jsem, že je nejlepší trávit čas čtením Božího svatého slova. Cítím však, že někteří z těchto mužů musí ždímat ruce zoufalstvím v tom, co si musí uvědomit, že je to Monstrum, které pomohli vytvořit. Demontují všechny... Přečtěte si více "
Není to drahé? Máme tvrzení Tonyho Morrise, že „toto je teokracie ovládaná Bohem. Není to soubor rozhodnutí učiněných člověkem. Toto je řízeno z nebe. “ Potom tu máme často citovaná Přísloví 4:18: „Ale cesta spravedlivých je jako jasné světlo, které je stále jasnější a lehčí, dokud není pevně stanoven den.“ Tento verš se používá k podpoře dogmatického učení, že „duchovní světlo“ se postupně stává jasnějším, protože Bůh svým služebníkům v průběhu času poskytuje větší porozumění. Nevadí, že 4. kapitola Přísloví nemá nic společného se zvýšenou... Přečtěte si více "
Anonymous: na tvém posledním odstavci, dobře řečeno, mi připomněl Přísloví 20:23 „Dvojí měřítko váhy je pro PÁNA nechutné {YAHWEH} a nepoctivé děsení není dobré.“ (GOT) ... Přesně jak o tom ví Anthony Morris věci?
Není to potěšení slyšet tyto muže.
Vidění jejich tváří při vysílání jw přináší odpor.
Kráčejí mrtví a nevědí, co jsou.
Díky Meleti za jemné a přesné shrnutí dalšího smrtelného knoflíku Strážná věž.
Už nejsem malá holčička ve svých dvaceti letech, která kdysi procházela promenádou za 124 Columbia Heights v lásce s celým místem. V lásce, protože jsem důvěřoval, že Nathan Knorr a Frederick Franz byli tím, za koho prohlašovali, že byli pomazanými. Teď vím, že Kristově praví bratři ho sledují ve všech směrech. Neubližují svému bratrovi, nepřidávají vládu za vládu, nedobírají svého bratra o těžce vydělané peníze, nestávají se otroky materialismu, nejsou pokryteci, omlouvají se, když se mýlí, dělají... Přečtěte si více "
Podívejme se, jestli mám jít k starším a říct, že nesouhlasím s rokem 1914 nebo 1919, uvidíme, jak jsou ve skutečnosti dogmatičtí.