[No ws3 / 17 lpp. 18 maijs 15-21]
“Ak, Jehova, atceries, lūdzu, kā es esmu uzticīgi un ar pilnu sirdi staigāju tavā priekšā.” - 2 Kings 20: 3.
Šī konkrētā Skatu torņi Pētījumā izmantoti četri karaliski piemēri no senās Izraēlas dienām, lai norādītu Jehovas lieciniekiem par kalpošanu Dievam no visas sirds. Protams, nav nekas nepareizs, ja izmantojam Prechristian Rakstos (PS) ierakstītos ticīgo cilvēku piemērus kā priekšmetu nodarbības, lai mūs šodien vadītu. Tomēr jāatzīmē, ka Bībeles un traktēšanas biedrības “Watchtower” publikācijās šādiem piemēriem ir izteikta pārāk liela uzmanība. Ir novērots, ka mēs esam jūdu-kristiešu reliģija, ar lielu uzsvaru uz kristietības aspektu “Judeo”. Vai tā ir problēma?
Jehovas liecinieki nelieto terminus “Vecā Derība” un “Jaunā Derība”, ko parasti izmanto kristietības draudzēs. Iemesls tam ir izskaidrots SITS 7E (1585. Lpp.) Papildinājumā Svēto Rakstu tulkošana jaunajā pasaulē - Atsauces Bībele. Neatkarīgi no tā, vai jūs pieņemat šo pamatojumu vai uzskatāt, ka tas nenozīmē zinātnisku pārskatīšanu, jāatzīst, ka viens no iemesliem, kāpēc jāizvairās no šiem diviem terminiem, ir JW.org vēlme pastāvīgi norobežoties no pārējās kristīgās pasaules. (Patiesībā, kaut arī kristīgā konfesija, liecinieki neuzskata sevi par kristīgās pasaules daļu.) Tas viss ir noticis, tomēr tajā ir vēl vairāk nekā tas, ko mēs redzam uz virsmas. 7.E pielikums apgalvo, ka precīzāk būtu “derību” aizstāt ar “derību”, tomēr Organizācija noraida arī terminus “Vecā Derība” un “Jaunā Derība”. Kāpēc?
Tiek izteikts arguments, ka Bībele ir viens darbs, un tāpēc šādām domstarpībām “nav derīga pamata”.
Tāpēc ebreju un arābu valodas rakstus nevar saukt par “Veco Derību”, bet kristiešu grieķu rakstus - par “Jauno Derību”. Jēzus Kristus pats svēto rakstu krājumu sauca par “Rakstiem”. . ”(Mt 21: 42; 14 kungs: 49; Joh 5: 39) Apustulis Pāvils viņus nosauca par“ svētajiem Rakstiem ”,“ Rakstiem ”un“ svētajiem rakstiem ”.
(Rbi8. Lpp. 1585 7E Izteicieni “Vecā Derība” un “Jaunā Derība”)
Tomēr asprātīgais Bībeles pētnieks pamanīs, ka, izsludinot šo sludinājumu, 7.E pielikums joprojām nodarbojas ar Bībeles sadalīšanu divās sadaļās: “Ebreju un aramiešu Raksti” un “Kristiešu Grieķu Raksti”, tādējādi neapzināti graujot viņu argumentus. Kāpēc tos sadalīt, balstoties uz valodu, kurā tie uzrakstīti? Ko tas iegūst? Kāpēc jāizturas pret “vecās derības” un “jaunās derības” izmantošanu? Protams, pēdējais nodrošinās vēlamo distancēšanos no galvenās kristietības, vienlaikus piešķirot vairāk jēgas nekā var atrast no viņa vienkāršā valodas apzīmējuma?
Vai varētu būt, ka “derības” vai “derības” izmantošana, it īpaši pievienojot īpašības vārdus “vecs” un “jauns”, JW.org rada doktrinālas grūtības? Liecinieki māca, ka kristiešiem (izņemot niecīgu, niecīgu minoritāti) nav nekādas derības. Uzsvērt veco derību starp Jehovu un ebrejiem, kas tika aizstāta ar jaunu derību starp Jehovu un gan ebrejiem, gan pagāniem (ti, kristiešiem), neder organizācijai, kas māca cilvēkus, ka Dievs ar viņiem vispār nav noslēdzis derību.[I] Organizācija vienkārši nevēlas, lai liecinieki pakavētos Bībeles vēstījumā par vecajām un jaunajām derībām, jo liecinieku mācībā tas viss attiecas uz niecīgu 144,000 XNUMX cilvēku grupu, atstājot JW.org ierindu ārpus tās. Uzturēšanās jaunajā derībā liek kristietim pakavēties arī pie īpašajām attiecībām ar Dieva Dēlu Jēzu Kristu. Atsaucoties uz abiem Svēto Rakstu dalījumiem pēc valodas, kurā katrs ir rakstīts, šādi jautājumi izvairās. Organizācija mudina savu ganāmpulku visu laiku domāt par Jehovu, līdz Jēzus Kristus faktiski tiek izslēgts. Mēģinot aizmiglot sašķeltību starp pirmskristiešu rakstiem (PS) un kristīgajiem rakstiem (CS), kļūst vieglāk virzīt Jēzu uz vienu pusi un koncentrēties uz paklausību un kalpošanu tikai Jehovam. Liecinieki cenšas atšķirt sevi no pārējās kristīgās pasaules, izmantojot Jehovas vārdu.
Lai gan koncentrēšanās uz četru izraēliešu valdnieku dzīves pieredzi var būt pozitīvs līdzeklis, lai vilktu paralēles, no kurām kristieši varētu gūt labumu, mēs vēlamies nodrošināt, ka mēs nepārtraukti iesaistām Jēzu diskusijā, jo tas ir viens no galvenajiem mērķiem, lai Dievs iedvesmotu kristieti. Raksti. Šī raksta nosaukums ir “Kalpošana Jehovam ar pilnu sirdi”. Tas viss ir labi un labi. Tomēr, kad jūs vergojat kādam, jūs viņiem kalpojat, vai ne? Novērojiet, kā vergu lieto CS, kad vārds tiek attiecināts uz to, kuram vergi.
“Pāvils, Jēzus Kristus vergs ...” (Ro 1: 1)
“Vergs Kungam.” (Ro 12:11)
"… Tas, kurš tika saukts, kad brīvais cilvēks ir Kristus vergs." (1.Ko 7:21)
"Ja es vēl priecātu cilvēkus, es nebūtu Kristus vergs." (Gal. 1:10)
"... jo es uz sava ķermeņa nēsāju Jēzus [verga] zīmolus." (Gal 6:17)
"VERGS par Skolotāju, Kristu." (Kol 3:24)
"… Tichiks, [mans] mīļais brālis un uzticīgais kalps un [Kunga] vergu biedri." (Kol 4: 7)
“Epafra, kas ir no jūsu vidus, Kristus Jēzus vergs ...” (Kol 4:12)
“... kā jūs vērsāties pie Dieva no [SAVIEM] elkiem, lai vergotu dzīvu un patiesu Dievu un gaidītu Viņa Dēlu no Debesīm, proti, Jēzu ...” (1Th 1: 9)
“Bet Tā Kunga vergs ...” (2Ti 2:24)
“Pāvils, Dieva vergs un Jēzus Kristus apustulis ...” (Titam 1: 1)
“Jēkabs, Dieva un Kunga Jēzus Kristus vergs ...” (Jēkaba 1: 1)
“Saimons Pēteris, Jēzus Kristus vergs un apustulis ...” (2Pe 1: 1)
“Jūds, Jēzus Kristus vergs ...” (Jūds 1: 1)
“Jēzus Kristus atklāsme ... viņa vergam Jānim ...” (Atkl. 1: 1)
"Un viņi dziedāja Dieva verga Mozus dziesmu un Jēra dziesmu ..." (Atkl. 15: 3)
Jūs pamanīsit retos gadījumos, kad kristietis tiek teikts par Dieva vergu, joprojām tiek pieminēts Jēzus. Tātad raksts, kurā atkārtoti uzsvērts, kā mēs varam kalpot (vergot) Dievam Jehovam un kurā nav pieminēts arī Jēzus verdzināšana vai kalpošana, ir pilnīgi neatbilstošs vēstījumam kristiešiem, kas izteikts CS.
Vai tas varētu būt tāds, ka, velkot paralēles ar seno Izraēlas tautu, viņi ir vēl viena darba kārtība?
Jūdi paklausīja Jehovam un kalpoja caur zemes pārstāvjiem. Viņi paklausīja un kalpoja Jehovam, klausoties un paklausot Mozum. Viņi paklausīja un kalpoja, klausoties viņu zemes ķēniņus. Tāpat kristieši paklausa un kalpo Jehovam caur cilvēku, bet šis cilvēks ir Kungs Jēzus Kristus. (Apustuļu darbi 17:31; Romiešiem 1: 1–7.) Patiesā kristietība no vienādojuma izslēdz tādus cilvēku līderus kā Mozus, Jozuā un Izraēla ķēniņi. Ja vīrieši vēlas valdīt pār citiem vīriešiem, viena no metodēm ir samazināt Jēzus lomu. Katoļu baznīca to panāca, padarot pāvestu par Kristus vikāru. Es vikārs esmu cilvēks, kurš aizpilda priesteri prombūtnes laikā. Viņš ir priestera aizstājējs. (Starp citu, šeit mēs iegūstam vārdu “vietnieks”.) Tātad pāvests var pieņemt likumu, piemēram, aizliegumu lietot kontracepcijas līdzekļus, un tam ir visa autoritāte, it kā pats Jēzus būtu klāt šo likumu.
Metode, kuru pašreizējā Jehovas liecinieku vadība ir izvēlējusies, ir koncentrēties uz izraēliešu modeli, kurā Jēzus neparādās. Vīrieši, kas uzņemas organizācijas vadību, pēc tam var ievietot sevi līdzīgā stāvoklī kā vīrieši, piemēram, Mozus vai Izraēla ķēniņi. Tas ir bijis tikpat efektīvs kā katoļu modelis. Lai ilustrētu, cik tas ir bijis efektīvi, es atsaucos uz notikumu no savas dzīves. (Es zinu, ka anedoti nav pierādījumi, bet es uzskatu, ka tas, ko es grasos saistīt, ir pietiekami izplatīts, ka daudzi tur lasītāji piekrīt un var pievienot savu liecību.)
Nesen diskusijā ar dažiem veciem draugiem, kurā es varēju atklāt dažas organizācijas viltus mācības, kā arī viņu liekulīgo dalību Apvienoto Nāciju Organizācijā, pāra vīrs, kurš līdz tam bija klusējis, ieskicējās. noraidoši sacīja: "Nu, es mīlu Jehovu!" Tas bija domāts, lai viņa prātā beigtu diskusiju. Tas, ko viņš patiesībā domāja un kas kļuva ļoti acīmredzams, turpinot tērzēt, bija tas, ka viņam Jehova un organizācija bija līdzvērtīgas. Nevarētu mīlēt vienu, nemīlot otru. Šī nebija pirmā reize, kad es saskāros ar šāda veida argumentāciju.
Lieta ir tāda, ka, nepārtraukti koncentrējoties uz izraēliešu modeli, kad kāds cilvēku pārstāvis kalpo kā kanāls starp Dievu Jehovu un cilvēkiem, organizācijas vadītāji ļoti efektīvi ir nostādījuši sevi tādā pašā stāvoklī Jehovas liecinieku prātos. Tas ir izdarīts tik efektīvi, ka viņi varēja publicēt organizācijas vadības struktūras shēmu, kurā Jēzus Kristus nemaz neiedomājās. Vēl pārsteidzošāk ir tas, ka tas tika izdarīts, miljoniem Jehovas liecinieku prātā neradot tik daudz kā viļņošanos. Viņi vienkārši nepamanīja, ka Jēzus ir izgriezts!
Un tāpēc mēs nonākam pie šodienas pētījuma, kurā mēs pārskatīsim četru izraēliešu valdnieku piemēru. Atkal, idejai kalpot Jehovam ar pilnu sirdi nav nekā slikta. Tomēr kristiešu draudzē to nav iespējams izdarīt, ja Jēzu Kristu aizstājam ar cilvēkiem. Jēzus iekļaušana ir tik vitāli svarīga mūsu pestīšanai, ka to vajadzētu pieminēt atkārtoti, tomēr šajā rakstā Jēzus vārds parādās tikai divas reizes garāmejot, bet nekad kā tāds, kuram mums vajadzētu kalpot un paklausīt.
To pašu bungu pukstēšana
“… Var būt situācija, ka jūs varat atdarināt Asa centību. Piemēram, kas notiks, ja kāds no jūsu ģimenes locekļiem vai kāds tuvs draugs grēko, nenožēlo grēkus un ir jāizlaiž? Vai jūs rīkotos izlēmīgi, pārtraucot attiecības ar šo personu? Ko tava sirds liktu tev darīt? ” - par. 7
Patiešām, ko būtu sirds tev liek darīt, ja draugs vai radinieks ir izslēgts Ja jūsu sen pazudusī atstumtā meita piezvanītu jums pa tālruni - kā tas bija attēlots pagājušā gada reģionālās konferences drāmā - vai jūs atteiktos pat atbildēt? Viņa, iespējams, aicina nožēlot grēkus vai kādas ārkārtas situācijas dēļ, kurā viņai ļoti nepieciešama palīdzība. Ko tava sirds mudinātu darīt? Vai sirds, kas ir pilnīga ar Jehovu, būtu auksta un neuzmanīga? Vai tas lojalitāti vīriešu vadītas organizācijas diktātam liktu virs mīlestības likuma? Vai jūs vadītu pēc vīriešu noteikumiem vai principa, kas izteikts “zelta likumā”? (Gal 5:14, 15.) Ja jūs būtu izslēgts, kā jūs vēlētos, lai pret jums izturētos?
Tas rada vēl vienu jautājumu: Kāpēc Sargtorņa kodeksa stingra ievērošana attiecībā uz to, kā izturēties pret izslēgtajiem, ir tik būtiska, ka tas ir jāatkārto publikācijās vēl un vēl? Kāpēc organizācija kļūdaini izmanto 2. Jāņa 8., 9. punktu, lai aptvertu visus grēkus, kad tas bija skaidri paredzēts tikai ar tiem, kas aktīvi iestājās pret Kristus mācību? Vai kalpošana Jehovam ar pilnu sirdi nepārprotami prasa no sirds izturēties pret tiem, kas cieš un kuriem nepieciešama mūsu žēlastība? Vai šī ziņojuma nepārtraukta paušana norāda uz to, ka Organizācijas vadība jūtas apdraudēta?
Pareiza garīgo aktivitāšu skats
Tāpat kā Asa, jūs varat parādīt, ka jums ir pilnīga sirds, pilnībā paļaujoties uz Dievu, kad sastopaties ar opozīciju, pat tādi, kas var šķist nepārvarami… .darba kolēģi var tevi pierunāt ņemt brīvdienas garīgām aktivitātēm vai bieži nedarboties virsstundas. - par. 8
Protams, “atvaļinājuma [darba] pavadīšana garīgām aktivitātēm” pareizajos apstākļos šķiet slavējama rīcība. Tas tiešām nozīmē pašaizliedzību, taču Pāvils atteicās no daudzām lietām, uzskatot tās visas par daudz atkritumiem, lai viņš varētu iegūt Kristu. (Fil. 3: 8.) Vai “Kristus iegūšana” ir “garīgās darbības” veids, uz kuru norāda šis punkts? Ak, būdams viens no tiem uzticīgajiem lieciniekiem, kurš lielu daļu savas pieaugušo dzīves veltīja šādām “garīgām aktivitātēm”, es varu droši teikt, ka tas tā nav. Pāvils gribēja “iegūt Kristu”, bet man mācīja, ka es to nevaru izdarīt. Es nebiju svaidīta. Es pat nevarēju tiekties, lai mani sauktu par Kristus brāli un Dieva bērnu. Labākais, uz ko es varēju cerēt, bija “labs draugs”.
Apskatīsim to šādi: ja baptists vai mormons izmantotu to pašu argumentu, vai Jehovas liecinieks to uzskatītu par derīgu? Mēs zinām, ka atbilde ir “nē” tikai tāpēc, ka liecinieki uzskata, ka visas citas reliģijas ir nepatiesas, tāpēc viņiem nevar būt derīgas “garīgas darbības”. Galu galā patiesie pielūdzēji pielūdz Tēvu gan garā, gan patiesībā, tāpēc viens iet roku rokā ar otru. (Jāņa 4:23)
Pēc vairāku gadu studijām esmu nonācis pie atziņas, ka praktiski katrai mācībai, kas raksturīga tikai Jehovas lieciniekiem, Rakstos nav pamata. Tāpēc es atskatos uz savu pašatdeves dzīvi, kas veltīta JW “garīgo darbību” veicināšanai, kā lielākoties laika izšķiešanu kalpošanā vīriešiem. Neskatoties uz to, ko es no tā guvu, bija dzīve, kas veltīta Dieva un Kristus labākai iepazīšanai - dzīve, kas veltīta Svēto Rakstu studēšanai. (Jāņa 17: 3.) Es nebūtu tur, kur esmu tagad, ja tā nebūtu, tāpēc es nenožēloju laika izšķiešanu, jo tas man deva pamatu, uz kura balstīties, lai veidotu ticību Jēzum Kristum kā bērna Dievs ar cerību valdīt kopā ar viņu Debesu valstībā. Uz to ir vērts tiekties. Tāpēc es pilnīgi piekrītu apustulim Pāvilam. Tas viss ir atkritumi, ja tikai es varu iegūt Kristu. Es esmu pārliecināts, ka daudzi no mums jūtas tāpat.
Viena no garīgajām aktivitātēm, kurā mūs sagaida, ir minēta 9.
Dieva kalpi pārsniedz tikai domāšanu par sevi. Asa veicināja patiesu pielūgšanu. Mēs tāpat palīdzam citiem “meklēt Jehovu”. Cik gandarītam ir jābūt Jehovam, kad viņš redz, ka runājam ar saviem kaimiņiem un citiem par viņu, to darot no patiesas mīlestības pret viņu un patiesas intereses par cilvēku mūžīgo labklājību! - par. 9
Atkal, vispār netiek pieminēts Jēzus. Visa uzmanība tiek pievērsta Jehovam, izslēdzot to, kuru Viņš mums teica - ne mazāk savā balsī! (Mt 3:17; 17: 5; 2Pi 1:17)
Elku elpošana
Izmantojot Hiskijas atcelšanu no valstības no elku pielūgšanas, rakstnieks mēģina atrast mūsdienu paralēli, lai izvairītos no cilvēku dievināšanas.
"Skaidrs, ka mēs nevēlamies atdarināt tos pasaules iedzīvotājus, kuri, izmantojot sociālos medijus, izturas pret cilvēkiem kā pret elkiem .... Mēs varam sev pajautāt:" Vai es izvairos no cilvēku elkšanas ...? " - par. 17
Pirms divdesmit gadiem lielākajai daļai no mums nebūtu bijis problēmu ar šo noskaņojumu. Tomēr tagad mēs tajā varam atklāt liekulības noti. Vai viņi “saka”, bet ne “dara”? Brāļi ir ieradušies elpot par Valdes locekļiem, ne mazākā mērā tāpēc, ka tie tiek parādīti JW raidījumos un īpaši lielajos reģionālo un starptautisko konvenciju video ekrānos. Bija laiks, kad vidusmēra Jehovas liecinieks nevarēja nosaukt vairāk nekā vienu vai divus pārvaldes padomes locekļus, taču tagad tas viss ir mainījies. Mēģiniet lūgt kādu brāli vai māsu nosaukt viņus visus. Kad viņi to ir izdarījuši, lūdziet viņiem nosaukt visus apustuļus. - Nufs teica?
Mūs novirza no ziņojuma
Katru dienu lasīt Dieva vārdu ir vērtīga prakse. Tādējādi 19. punktā minētais padoms šķiet pamatots.
Tāpat atcerieties, ka Rakstu lasīšana aizkustināja Josijas sirdi un pamudināja viņu rīkoties. Dieva vārda lasīšana var pamudināt jūs rīkoties, kas palielinās jūsu laimi un stiprinās draudzību ar Dievu, kā arī pamudinās jūs palīdzēt citiem meklēt Dievu. (Izlasiet 2 hronikas 34: 18, 19.) - par. 17
Tomēr padomu sabojā pamatā esošais vēstījums. Jūs mācāties, lai “stiprinātu draudzību ar Dievu”. Šim nolūkam “lasītā” Raksti tiek ņemti no PS, nevis no CS. Labāki ir Pāvila vārdi Timotejam par Dieva vārda lasīšanu: 2. Timotejam 3: 14-17. Tomēr tas koncentrējas uz “ticību saistībā ar Kristu Jēzu”, nevis Dievu Jehovu, un, protams, Timoteju nesauc par Dieva draugu. Timotija cerība nav tā cerība, kādu vēlas saņemt Organizācija.
Tāpēc, kritizējot šo acīmredzami nevainīgo padomu regulāri lasīt Dieva vārdu, gadījuma rakstura lasītājam var šķist, ka tas ir īstais pikainais, pieredzējušais pētnieks apzinās, kā ar tik smalku mājienu cilvēks var likt prātam domāt pa nepareizo ceļu.
Nākamnedēļ studiju tēma turpinās, pārbaudot kļūdas, kuras pieļāvuši šie četri karaļi, lai mācītos no viņu piemēra.
____________________________________________________________________
[I] Šo rakstu pastāvīgie lasītāji, iespējams, pamanīja, ka pēdējā laikā esmu iecienījis terminus “pirmskristiešu Raksti” un “Kristīgie Raksti”. Iemesls tam ir tāds, ka vecās un jaunās derības, kaut arī tām ir liela nozīme, neietver visu Svēto Rakstu daļu. Vecā derība radās tikai tad, kad cilvēki bija staigājuši pa zemi krietni vairāk nekā 2000 gadus. Tādēļ skaidrības labad divu Bībeles sadaļu sadalīšana, pamatojoties uz kristietības iestāšanos, šķiet labāka izvēle. Tas, protams, ir priekšroka, un to parasti nevajadzētu uztvert nevienam. Atkarībā no auditorijas, kurai tiek runāts, Vecākā Derība (OT) un Jaunā Derība (NT) var būt piemērotākas.
Paldies par brīnišķīgo šī raksta sadalījumu. Es mīlu uzbrukumu sociālajiem medijiem un GB, kas mums saka, ka nesekojam cilvēkiem, kuri neatrodas brālībā, un, lai to izdarītu, izmantoju Aquilla un Priscilla piemērus. Labi, ka jūs minējāt lielāko daļu JDubu, kuri nezina apustuļu vārdus, bet zinātu GB biedrus.
Raksta 8. punkts runā par stingrības saglabāšanu pareizā un gudrā ziņā. Es tieši šodien runāju ar māsu, un, spriežot pēc viņas komentāriem, kļuva acīmredzams, ka viņa vienkārši nezina, kā darbojas reliģija. Kad es paskaidroju, ka viņa iesaucās: "Nu tā, tikpat labi es nezinu, esmu dzirdējis šo attaisnojumu pirms tā tipiskā liecinieka pamatojuma, daudzi vienkārši nešķiet ieinteresēti zināt, kas ir patiesā patiesība vai kas ir pareizs vai gudrs. Ko tu vari izdarīt ? Protams, tā nav attieksme, kas mums vajadzētu būt,
Godīgi sakot, visu šo laiku es vienmēr domāju, ka Jēzus ir attēlā redzamais eņģelis. Varbūt tāpēc, ka es gribēju, lai viņš būtu. Tomēr, tā kā Jēzus runā zemiski, vai Jēzus tajā tiek ņemts vērā, kad viņš valda no debesīm? Es domāju, ja eņģelis būtu Jēzus, viņš virzītos virs #1 pārvaldes iestādes, jo no turienes nāk visa informācija. Domas ???
“Tas ir izdarīts tik efektīvi, ka viņi varēja publicēt organizācijas vadības struktūras diagrammu, kurā Jēzus Kristus nemaz neveidojās”.
Apmēram gadu atpakaļ es aizsūtīju šo attēlu savam vecākajam vecākam, lai pajautātu, kāpēc Kristus “mūsu vadonis” nav redzami prom. Viņa atbilde bija citēt Matt 18: 19,20 - būtībā atbildes nav
Es saglabāju šo attēlu kā fonu savā tālrunī un laiku pa laikam to parādīju kādam draudzīgākam bros, lai redzētu, kā viņu žokļi nokrīt
Faktiski šie Raksti atbild uz šo jautājumu. Ja tos, kas attēloti Skatu torņa ilustrācijā, sapulcinātu Jēzus vārdā, viņš būtu klāt. Tā kā viņš neatrodas ilustrācijā, organizācija mums saka, ka viņi nesanāk kopā viņa vārdā. 🙂
Tātad, ja Jēzus nav attēlā, pat nav norādīts - JW nesanāk viņa vārdā! Jēzus nav viņu vidū! Izcils ieskats, es par to nekad nedomāju. Paldies, Meleti. Es iesniegšu to tālākai izmantošanai.
Es domāju, ka nevienam no mums, kurš kaut ko ir upurējis šīs organizācijas labā, tas nav veltīgi. Es raugos uz to šādā veidā, kaut kas mums ir dots Dievam, kaut arī reliģija var nebūt pareiza, tas nekad nevar būt slikts. Tas ir mazliet dzēlīgi zināt, ka es kaut kam ticēju vairāk nekā 30 gadus un nācu uzzināt, ir uzbūvēta uz smiltīm. Tomēr, ja godīgi, es jūtu jaunu sparu, zinot patieso “patiesību”. Viss, ko esmu lasījis šajā vietnē, arī ne viss, bet vairums lietu bija lietas, par kurām es agrāk godīgi domāju, bet... Lasīt vairāk "
@eve04, ...
"Tas ir tik daudz, kopš organizācija turas pie Vecās Derības, lai viņi varētu izmantot autoritāti pār citiem, un tas, šķiet, ir pareizi."
Vēsture atkārtojas, bet tik viltīgi maskējoties, ka mēs nekad neatklājam līdzību, kamēr nav nodarīts kaitējums.
–Sidnija Dž. Harisa
Badda bing, ... badda boom!
Drifter
Tas ir spēcīgs paziņojums. WOW
Vārds JĒZUS rakstā ir minēts tikai vienreiz un tikai tad kā atsauce uz izpirkuma maksu. Patiesībā tagad esmu pārliecināta, ka veids, kā WT izturas pret Jēzu, kaitē kristīgajai ticībai. Tagad es saprotu, ka NWT un rNWT lasīšana mani nekad nav piesaistījusi pie Jēzus un, aizdomājoties, dažreiz mani mulsināja. Tas ir tāpēc, ka mana ģimene joprojām ir iesaistīta, pretējā gadījumā, ja es vairs nevēlētos lasīt par visām manipulācijām, izmantojot publikācijas un divkāršās runas. Tas ir diezgan motivējoši realizēt.
NT ir daudz brīdinājumu par bīstamību, klausoties viltus skolotājus. Es mēdzu domāt, kāpēc Dievs man ļāva ciest tāpat kā es visus šos gadus, patiesība ir tāda, ka viņš to nedarīja, es pats to atļāvos, jo es to nedarīju. ievēroju brīdinājumus manā Bībelē,
Es centos būt saprātīgs, 2 korintieši 11 pret 20
@Menrovs, ...
Nedomājiet ne mirkli, ka Jēzus nav sašutis, ... kļūdieties, nokaitiniet par to!
Viņš man tā teica ...
Brīnišķīgs raksts, liels paldies Meleti, ka viņš to tik skaidri izsaka.
Arī es saskāros ar grunts grunti, kad piemeklēja skumja realitāte, ka viss, ko es uzskatīju par patiesību, tika uzbūvēts uz smiltīm.
Man laiks, ko esmu pavadījis kā dedzīgs JW, ir kļuvis par pasniedzēju, kas ved pie Kristus. Pāvils sacīja, ka par likumu derību GB ir izveidojis pseidodikumu derību vai Judeo / kristietību, kā tas ir rakstā, šķiet, kad vēlaties lai izstrādātu noteikumus, Jēzus parādās un norāda citu ceļu.
11. punkts “veči organizē apciemot un palīdzēt nošķirtajiem cilvēkiem, kuri ir pametuši grēka praksi. Manis izdarītais grēks iestājās par Bībeles patiesību, par acīmredzamajiem meliem. Viņi mani nekad nav aicinājuši, bet es domāju, ka, ja jūs vispirms negribēja grēks, tad ko viņi var darīt?
Patiesībā, saskaņā ar šo komentāru, pirms dažiem mēnešiem pie manis atnāca brālis, kurš bija no padomes, un jautāja, kas viņam jādara, lai viņu atjaunotu. Šeit ir smieklīgā daļa ... Esmu izslēgts. Tad kāpēc man jautāt? Izrādās, ka viņš ir izslēgts no amata 6 gadus un visu to laiku ir devies uz sapulcēm. Bet vecākie NEKAD nav tikušies ar viņu, lai viņu iedrošinātu vai paskaidrotu, kas viņam jādara. 6 gadi neērtībā! Un viņš piegāja pie manis, jo es kādreiz biju vecākais un domāju, ka es varētu paskaidrot, ko viņš... Lasīt vairāk "
Viņam ir jābūt reālam pamatojumam, kāpēc viņš vēlas atgriezties, iespējams, ka vecākajiem nav laika izlasīt 2. korintiešiem 2: 5 līdz 11, tomēr patiesie padomi ir 2. Timotejam 3: 5.
Patiesībā es tikko lasīju 2. timoteja versiju 1: 9 jaunā gadsimta versijā, un diemžēl tas katru reizi, kad es to lasīju, izskatās vairāk kā draudze.
Tā, protams, bija 3 nodaļa
Es domāju, kā jūtas tas DFed brālis, lasot 20.-21. punkts no šīs nedēļas “Bībeles studijas” teksta. Kā jūtas viņa draudzes vecākie. Jā, cik daudz vajag, lai patiešām sāktu mosties.
Diemžēl Ja jūs novirzāties no GB mācības, jūs viņu acīs praktizē grēku.
Pirms gadiem es tiešsaistē piedalījos debatēs ar Bībeles studentu (Sargtorņa reliģija - viņi lasīja tikai Rasela darbu) un atceros, ka apgalvoju, ka viņi ir dievinājuši vīrieti CT Raselu un ka mēs, liecinieki, nevienu neapdievojam. reliģiju, nemaz nerunājot par to, ka mūsu brāļi atkal ir Bēteles virsotnē. Viņš man neticēja, bet es izmantoju argumentu, ka es nezinu šo vīriešu vārdus, ka viņi ir domāti anonīmiem vīriešiem. Šis arguments tagad vairs nav derīgs. Atceros, kā lepojos, ka esam... Lasīt vairāk "
Labi sakot, Džozefs.
Bībeles studenti lasīja tikai Rasela darbus, bet liecinieki lasīja tikai GB publikācijas. Kāds šeit saskata līdzību?
@Joseph,… ”Reliģija ir slazds un rakete!”
Jūs neesat vienīgais, kurš par to krita!
😉
Personīgi viena no lielākajām acis atverošajām realitātēm, kas man bija kristietim, bija apziņa, ka neesmu ebrejs. Ka mani senči, iespējams, bija filistieši vai kānaānieši, un to man lika saprast nevis Sargtorņa pētījumi vai Bībeles lasīšana, bet gan Steinbeka Austrumu Ēdenes grāmatu kluba diskusija. To izprotot, kristiešu grieķu raksti man bija daudz īpašāki. Lai kāda būtu mana tauta, lai kādas briesmīgas lietas viņi vēsturiski piedalītos, viņi beidzot tika pieņemti kā paša Dieva bērni. Kad tas kļuva skaidrs, es sāku pamanīt, cik lielu uzmanību Sargtorņa biedrība pievērš... Lasīt vairāk "
7. punkts, tas ir mazliet stiepiens, lai salīdzinātu atstādinātos cilvēkus ar maacah, ar viņas noziegumu padarīt aherah elku, asherah bija auglības dieviete, un konteksts runā arī par prostitūtu vīriešu noņemšanu, tāpēc mēs šeit iegūstam ideju par to, ko turpinājās. Priekā brāļi !!! Lai arī cik slikti tas bija pantā, teikts, ka asa viņu atcēla no karalienes mātes, tomēr tas nenozīmē, ka viņa tika izslēgta, padzīta vai atstumta. Arī . Tie mums visiem, izstumtie vecvecāki, paldies baram,... Lasīt vairāk "
Meleti, paldies par labo rakstu.
Es īsti nebiju domājusi par vārdu nosaukšanas spēli ap svētajiem rakstiem, lai gan agrāk tas man šķita dīvaini. Patiešām, grupēšana pēc valodas nav tikai veids, kā atšķirties no citām konfesijām, tas ir vēl viens smalks veids, kā aizstāt Kristu. Cik ļauna.
Paldies, Meleti, man tas raksts likās ļoti rosinošs pārdomām. Arī es priecājos par Bībeles zināšanu pamatiem un mācībām, kā mācīties. Tomēr es vairs neuzskatu sevi par JW. Kā jūs teicāt, JW mācības ir tik daudz unikālas, kurām es nepiekrītu (par pamatu ņemot Svēto Rakstu argumentāciju), ka es vairs nespēju identificēties ar šo reliģiju. Es tagad apmeklēju vienu sanāksmi nedēļā ģimenes iemeslu dēļ. Mana stratēģija ir atlasīt Bībeles patiesības drupatas un pārdomāt tās. ?
Es jūtos tāpat kā jūs, MarthaMartha.
Es novērtēju, Meleti, kā tu “neizmet bērnu ar vannas ūdeni”. Jūs neuzskatāt, ka ceļojumā pavadītais laiks ir bijis laika izšķiešana. Jūs esat atraduši Kristu, kas tur ir labāks sasniegums?
Paldies Meleti! Es tagad vadu mūsu kongresu WT pētījumus. Man patiks šonedēļ, kad vien varēšu, pievienojot Jēzu. Es domāju, ka mēs visi esam atklājuši, ka JWorg laiku pa laikam salīdzina sevi un citas tautas un lepojas ar sevi kā par kristiešu “varenu tautu”. Ir vēlme pēc kāda garīga “nacionālisma” veida, lai virzītos uz šo sevi pasludinošo “varenāciju”. Brīdinājumos par elku pielūgšanu es atrodu ironiju, kad JWorg iepazīstina ar dziesmām par sevi! Es uzskatu, ka ir dažas dziesmas, kuras pamatoti var saukt par “GB starptautiskajām himnām” tādā nozīmē, ka tās vēlas globālu... Lasīt vairāk "
ES piekrītu!
Es atturos arī no šo dziesmu dziedāšanas.
Es kādu laiku neapmeklēju, tāpēc nebiju pilnībā informēts par šīm dziesmām. Es tikko uzmeklēju formulējumu. Jā!
… Ak, un par vīriešu elkošanu, ja lieciniekiem Svētajos Rakstos tiek parādīta skaidra patiesība, un tā atšķiras no tā, ko viņiem mācījis GB, viņu reakcija ir aizdomīga. Bieži dzirdēti vārdi: “Es gaidīšu, kamēr redzēšu to Sargtorņā”. Ak mans Dievs! Viņi to redzēja Bībelē, no paša Dieva mutes ... bet labprātāk to dzirdēja no cilvēku grupas mutes. Viņi neticēs Dieva vārdam, bet ticēs tam, ja redzēs to Sargtorņā. Ja tā nav elku pielūgšana, es nezinu, kas ir. Kauns par viņiem... Lasīt vairāk "
Izcils raksts Meleti. Es pilnībā piekrītu, ka viņi Izraēlā izmanto seno cilvēku pārstāvju modeli, jo tas viņiem ir piemērots. Ja viņi var pārliecināt brāļus un māsas, ka Dievs joprojām darbojas tāpat, izmantojot cilvēku pārstāvjus, kas ir atbildīgi par organizāciju, tas apstiprina viņu nostāju. Kad viņi konstatē, ka Dievs turpina izmantot cilvēku pārstāvjus, vienkārši aizstājot ar nelielu roku uz tastatūras, viņi var nostāties Mozus vietā (sēžot viņa “sēdeklī”, kā Jēzus teica). Diemžēl viņi un vēl daudzi citi ignorējiet skaidro izteikumu Ebrejiem 1: 1,2... Lasīt vairāk "
Skaists sentiments Yehorakam!
@yehorakam,…
“Ja viņi var pārliecināt brāļus un māsas, ka Dievs joprojām darbojas tāpat, izmantojot cilvēku pārstāvjus, kas ir atbildīgi par organizāciju, tad tā apstiprina viņu nostāju.”
… Vienlaikus palielinot viņu atbildību.
"Un ikviens, kurš liks paklupt kādam no šiem mazajiem, kas man tic, viņam labāk bija, ja viņam kaklā būtu pakārts liels dzirnakmens un viņš tiktu iemests jūrā." –GoMark 9:42