[Од ws3 / 17 стр. 18 мај 15-21]
„О Јехова, сети се, те молам, како одев пред тебе верно и со целосно срце.“ - 2 Kings 20: 3.
Ова особено Стражарска кула Студијата користи четири кралски примери од времето на древниот Израел за да ги поучува Јеховините сведоци за да му служат на Бог со целосно срце. Се разбира, нема ништо лошо во користењето примери на верни мажи запишани во Прехристијанските списи (ПС) како лекции за објекти за да нè водат денес. Меѓутоа, мора да се забележи дека во публикациите на Watchtower Bible and Tract Society, јасно се истакнува ваквите примери. Забележано е дека сме јудејско-христијанска религија со сериозен акцент на аспектот „Јудео“ на христијанството. Дали е тоа проблем?
Јеховините сведоци не ги користат термините „Стариот Завет“ и „Нов Завет“, кои најчесто се користат во црквите на христијанскиот свет. Причината за ова е објаснета во Додаток 7E (стр. 1585) од Нов свет превод на Светото писмо - Референтна Библија. Без разлика дали го прифаќате ова размислување или верувате дека тоа не одговара на разгледување на научници, треба да се признае дека една од причините за избегнување на овие два поима е желбата на JW.org постојано да се дистанцира од остатокот на христијанскиот свет. (Всушност, иако христијанска деноминација, Сведоците не се сметаат себеси за дел од христијанскиот свет.) За сето тоа, во тоа има уште повеќе од она што го гледаме на површината. Додаток 7Е тврди дека би било поточно да се замени „заветот“ со „завет“, но сепак Организацијата ги отфрла термините „Стар пакт“ и „Нов пакт“ исто така. Зошто?
Се аргументира дека Библијата е единствена работа и затоа таквите поделби „немаат валидна основа“.
Затоа, не постои валидна основа за тоа што хебрејските и арамејските списи се нарекуваат „Стариот завет“ и христијанските грчки списи да се нарекуваат „Новиот завет“. И самиот Исус Христос се однесуваше на збирката на светите списи како „Писмата . “(Mt 21: 42; г-дин 14: 49; Јох 5: 39) Апостол Павле ги нарекол„ свети списи “,„ списи “и„ свети списи “.
(Rbi8 стр. 1585 7E Изрази „Стариот завет“ и „Новиот завет“)
Сепак, остроумниот студент на Библијата ќе забележи дека при донесувањето на овој проглас, Додатокот 7Е сè уште се занимава со поделба на Библијата на два дела: „Хебрејски и арамејски списи“ и „Христијански грчки списи“, со што не сакајќи го поткопува нивниот аргумент. Зошто да ги поделиме врз основа на јазикот на кој се напишани? Што се добива со тоа? Зошто да спречите да ги користите „Стариот завет“ и „Новиот завет“? Сигурно второто би го обезбедило посакуваното дистанцирање од редовното христијанство, истовремено додавајќи повеќе значење отколку што може да се најде од неговата едноставна ознака заснована на јазик?
Можеби употребата на „завет“ или „завет“, особено со придавките „стар“ и „нов“, создава доктринарна тешкотија за JW.org? Сведоците поучуваат дека христијаните (со исклучок на мало, мало малцинство) не се во кој било вид завет. Нагласувањето на стариот завет помеѓу Јехова и Евреите, кој беше заменет со нов завет меѓу Јехова и евреите и незнабошците (т.е. христијаните), не и одговара на една организација што ги учи луѓето дека Бог воопшто не склучил завет со нив.[I] Организацијата едноставно не сака Сведоците да размислуваат за библиската порака за стари и нови сојузи, бидејќи поуката за сведоци сето тоа се однесува на мала група од 144,000 XNUMX лица, оставајќи ги ранг-списите на JW.org надвор. Размислувањето за новиот завет, исто така, го наведува христијанинот да се задржи на неговиот посебен однос со Божјиот син, Исус Христос. Упатувањето на двете поделби на Светото писмо според јазикот на кој било напишано, ги избегнува ваквите прашања. Организацијата го охрабрува своето стадо цело време да мисли на Јехова до виртуелно исклучување на Исус Христос. Обидувајќи се да ја замаглиме поделбата помеѓу Прахристијанските списи (ПС) и Христијанските списи (ЗС), станува полесно да се турне Исус на едната страна и да се фокусираме на послушноста и ропството само на Јехова. Со нивната употреба на Јеховиното име, Сведоците се обидуваат да се разликуваат од останатиот христијански свет.
Иако фокусот на животните искуства на четворица израелски кралеви може да биде позитивно средство за извлекување паралели од кои можат да имаат корист христијаните, ние сакаме да осигураме дека постојано го воведуваме Исус во дискусијата бидејќи тоа е една од клучните цели за инспирирање на Бог од христијанинот Писма. Овој напис е насловен „Да му служиме на Јехова со целосно срце“. Сето тоа е добро и добро. Меѓутоа, кога некому му робувате, му служите, нели? Внимавајте како робот се користи во ЗС секогаш кога зборот му се припишува на оној за кого се робува.
„Павле, роб на Исус Христос…“ (Ро. 1: 1)
„Роб на Господ“. (Ро 12:11)
„... тој што беше повикан кога слободен е роб на Христос“. (1Ко 7:21)
„Ако сè уште им угодував на луѓето, немаше да бидам роб на Христос“. (Гал. 1:10)
„... бидејќи на моето тело носам марки [на роб] на Исус“. (Гал 6:17)
„РОБОВ за Господарот, Христос“. (Кол. 3:24)
„… Тихик, [мојот] сакан брат и верен министер и колега роб во [Господ]“. (Кол. 4: 7)
„Епафра, кој е од вас, роб на Христос Исус…“ (Кол. 4:12)
„... како се свртевте кон Бога од [ВАШИТЕ] идоли да му робувате на живиот и вистински Бог и да го чекате неговиот Син од Небесата… имено, Исус…“ (1.Тет 1: 9)
„Но, роб на Господ…“ (2Ти 2:24)
„Павле, Божји роб и апостол на Исус Христос…“ (Тит 1: 1)
„Јаков, роб на Бога и на [Господ] Исус Христос…“ (Јаков 1: 1)
„Симон Петар, роб и апостол на Исус Христос…“ (2Пе 1: 1)
„Јуда, роб на Исус Христос…“ (Јуда 1: 1)
„Откровение од Исус Христос… на неговиот роб Јован…“ (Отк. 1: 1)
„И тие ја пееја песната на Божјиот роб Мојсеј и песната на Јагнето…“ (Отк. 15: 3)
Willе забележите во ретки прилики кога за христијанинот се вели дека е роб на Бога, Исус сè уште се споменува. Значи, една статија во која постојано се нагласува како можеме да му служиме (на робот) на Јехова Бог, во која не се спомнува ниту да му служиме или да му служиме на Исус, не е во согласност со пораката за христијаните, изразена во СС.
Може ли тоа дека со цртање паралели со античката нација Израел, нивната е друга агенда на работа?
Евреите му биле послушни и му служеле на Јехова преку земни претставници. Тие му се покоруваа и му служеа на Јехова со слушање и послушување на Мојсеј. Тие се покоруваа и служеа слушајќи ги нивните земни кралеви. На сличен начин, христијаните му се покоруваат и му служат на Јехова преку човек, но тој човек е Господ Исус Христос. (Дела 17:31; Римјаните 1: 1-7) Вистинското христијанство ги вади човечките водачи како Мојсеј, Mosesошуа и Израелските кралеви од равенката. Ако мажите сакаат да владеат со други мажи, еден метод е да се минимизира улогата на Исус. Католичката црква го постигна тоа со тоа што Папата стана Христов викар. Јас заменик е човекот што го исполнува свештеникот кога е отсутен. Тој е замена за свештеникот. (Патем, од тука го добиваме зборот „викарен“.) Папата може да донесе закон, како што е забраната за употреба на контрацептивни средства, и тој ја носи целата тежина на авторитетот како самиот Исус да е присутен тој закон.
Методот што го избрале сегашните раководства на Јеховините сведоци е да се фокусираат на израелскиот модел во кој Исус не се појавува. Мажите кои ја преземаат водечката улога во организацијата, тогаш можат да се стават во слична позиција со луѓе како Мојсеј или Израелските кралеви. Ова било поефикасно како католичкиот модел. За да илустрирам колку е ефективно ова, ќе раскажам инцидент од мојот сопствен живот. (Знам дека анедотите не се доказ, но чувствувам дека она што ќе го раскажам е доволно вообичаено што многумина таму што го читаат ова ќе се согласат и можат да додадат свое сведоштво.)
Неодамна во дискусија со некои стари пријатели во која можев да разоткривам некои лажни учења на организацијата, како и нивното лицемерно членство во Обединетите нации, сопругот на двојката, кој до тој момент беше тивок, влезе во вода и одбивно рече: „Па, јас го сакам Јехова!“ Ова имаше за цел да ја заврши дискусијата во неговиот ум. Она што тој навистина го мислеше и што стана очигледно додека продолжувавме да разговараме, беше дека за него Јехова и организацијата беа еквивалентни. Не можеше да се сака едниот без да се сака другиот. Ова не беше прв пат да бидам изложен на ваков вид расудување.
Поентата е дека со постојано фокусирање на израелскиот модел, со некои човечки претставници што служат како канал помеѓу Јехова Бог и луѓето, водачите на Организацијата многу ефикасно се ставаа во иста позиција во умовите на Јеховините сведоци. Ова е направено толку ефикасно што тие беа во можност да објават графикон за управувачката структура на организацијата во која Исус Христос воопшто не фигурираше. Она што е уште повеќе зачудувачки е што ова беше сторено без да предизвика толку многу бран во главите на милиони Јеховини сведоци. Тие едноставно не забележаа дека Исус бил исечен!
И така, дојдовме до денешната студија во која ќе го разгледаме примерот на четворица израелски кралеви. Повторно, нема ништо лошо во идејата да му служиме на Јехова со целосно срце. Сепак, невозможно е да се направи тоа во христијанското собрание ако го замениме Исус Христос со мажи. Вклучувањето на Исус е толку од витално значење за нашето спасение, што треба постојано да се споменува, сепак во овој напис името на Исус се појавува само двапати во мин, но никогаш како оној на кој треба да му служиме и да му се покоруваме.
Тепање на истиот тапан
„… Може да има ситуација во која можете да ја имитирате ревноста на Аса. На пример, што ако некој од твоето семејство или некој близок пријател греши, не е поканет и треба да биде злобен? Дали би презеле одлучувачко дејство престанувајќи да се здружувате со таа личност? Што би те поттикнало срцето да правиш? “ - пар. 7
Навистина, што ќе твоето срце ти кажува да направиш во случај на исклучен пријател или роднина? Ако вашата долгогодишна изгубена ќерка без соработка ве повикаше на телефон - како што беше прикажано во драмата на минатогодишната Регионална конвенција - дали ќе одбиете да одговорите? Можеби повикува да се покае или поради некоја вонредна состојба во која има огромна потреба од помош. Што би те натерало срцето да направиш? Дали срцето што е целосно со Јехова ќе биде студено и невнимателно? Дали тоа би ја ставило лојалноста кон диктатите на организацијата водена од мажи над законот на loveубовта? Дали би биле водени од машки правила или од принципот изразен во „златното правило“? (Гал 5:14, 15) Ако би бил исклучен, како би сакал да те третираат?
Ова покренува уште едно прашање: Зошто строгото придржување кон кодексот на Стражарска кула е од витално значење за тоа како да се третираат исклучените, толку многу што треба постојано да се повторува во публикациите? Зошто организацијата погрешно ги применува 2 Јован 8, 9 за да ги покрие сите гревови, кога беше јасно наменета да се справи само со оние кои активно се спротивставуваат на Христовото учење? Дали служењето на Јехова со целосно срце јасно бара од нас да бидеме срдечни кон оние кои страдаат и на кои им е потребна нашата милост? Дали континуираното харфирање на оваа порака е показател дека раководството на Организацијата се чувствува загрозено?
Правилниот поглед на духовните активности
Како Аса, можете да покажете дека имате целосно срце со тоа што целосно ќе се потпирате на Бога кога сте соочени со спротивставување, дури и некои што можеби се чинат несовладливи… .коловите на работа можат да ве батат да одморите денови за духовни активности или за не често работење прекувремено. - пар. 8
Се разбира, „одземањето слободни денови [за работа] за духовни активности“ се чини како пофален начин на дејствување во правилни околности. Тоа значи самопожртвуваност, но Павле се откажа од многу работи, сметајќи ги сите само за многу ѓубре за да може да го придобие Христа. (Фил. 3: 8) Дали „стекнувањето на Христос“ е вид на „духовна активност“ на која укажува овој став? За жал, бидејќи бев еден од оние верни Сведоци што посвети огромен дел од својот возрасен живот на такви „духовни активности“, со сигурност можам да кажам дека не е така. Пол сакаше да го „стекне Христос“, но ме научија дека не можам да го сторам тоа. Не бев помазан. Не можев ниту да се стремам да ме нарекуваат брат Христов и Божјо дете. Најдоброто на кое можев да се надевам беше „добар пријател“.
Ајде да погледнеме на овој начин: Ако еден Баптист или Мормон го искористи истиот тој аргумент, дали Јеховин сведок ќе го смета тоа за валиден? Знаеме дека одговорот е „не“ затоа што Сведоците сметаат дека сите други религии се лажни, па затоа не можат да имаат валидни „духовни активности“. На крајот на краиштата, вистинските обожаватели го обожаваат Таткото и во дух и во вистина, така што едниот оди рака под рака со другиот. (Јован 4:23)
По повеќегодишно студирање, сфатив дека буквално секоја доктрина единствена на Јеховините сведоци нема основа во Светото Писмо. Затоа, се осврнувам на мојот живот на самопожртвуваност посветен на унапредување на „духовните активности“ на WВ како главно губење време во служба на мажите. Како и да е, она што го добив од тоа беше живот посветен на подобро познавање на Бог и Христос - живот посветен на проучувањето на Светото писмо. (Јован 17: 3) Јас не би бил таму каде што сум сега, да не беше тоа, затоа не жалам за губење време толку многу што ми даде основа врз која треба да изградам вера во Исус Христос како дете на Бог со надеж дека ќе владее со него во небесното царство. Тоа е нешто за што вреди да се стремиме. Така, јас целосно се согласувам со апостол Павле. Сето тоа е ѓубре, само ако можам да го придобијам Христа. Сигурен сум дека многумина од нас се чувствуваат исто.
Една од духовните активности во кои се очекува да се вклучиме е наведена во ставот 9.
Божјите слуги одат подалеку од едноставно да размислуваат за себе. Аса го промовираше вистинското обожавање. Исто така, им помагаме на другите „да го бараат Јехова“. Колку е задоволен Јехова кога ќе види дека разговараме со соседите и со другите за него, правејќи го тоа од вистинска loveубов кон него и вистински интерес за вечна благосостојба на луѓето! - пар. 9
Повторно, воопшто не се споменува Исус. Целиот фокус е ставен на Јехова, исклучувајќи го оној што ни го кажа - со свој глас, ни помалку! - за да го слушаме. (Мт 3:17; 17: 5; 2Пе 1:17)
Идолизирање на мажите
Користејќи го отстранувањето на идолгалното лажно обожавање од царството од Езекија, писателот се обидува да најде современа паралела за да се избегне идолизмот на луѓето.
„Јасно е дека не сакаме да ги имитираме оние во светот кои, користејќи ги социјалните медиуми, ги третираат луѓето како да се идоли…. Можеме да се запрашаме: I Дали ги избегнувам идолизирањето на луѓето ...?“ - пар. 17
Пред дваесет години, повеќето од нас немаше да имаат проблеми со ова чувство. Сепак, сега може да откриеме белешка на лицемерие во неа. Дали тие „велат“, но не „прават“? Браќата дојдоа да ги идолизираат членовите на Водечкото тело, во никој дел не заради истакнувањето што таквите се даваат на преносите во JВ и на супер големите видео-екрани на регионалните и меѓународните конвенции. Имаше време кога просечен Јеховин сведок не можеше да именува повеќе од еден или двајца членови на Водечкото тело, но сега, сето тоа се смени. Обидете се да прашате брат или сестра да ги именува сите. Откако ќе го сторат ова, замолете ги да ги именуваат сите апостоли. - рече Нуф?
Отфрлајќи нè од пораката
Читањето на Божјиот збор секој ден е исплатлива практика. Така, советот од пасус 19 се чини здрав.
Исто така, запомнете дека читањето на Писмото го допре срцето на Јосија и го поттикна да преземе акција. Вашето читање на Словото Божјо може да ве поттикне да преземете активности што ќе ја зголемат вашата среќа и ќе го зајакнат вашето пријателство со Бога, како и ќе ве поттикнат да им помагате на другите да го бараат Бог. (Прочитајте ги хрониките 2 34: 18, 19.) - пар. 17
Сепак, советот е извалкан од основната порака. Учите да „го зацврстите вашето пријателство со Бог“. За таа цел, „прочитаниот“ стих е земен од ПС, а не од КС. Подобри се зборовите на Павле до Тимотеј за читање на Божјиот збор: 2. Тимотеј 3: 14-17. Сепак, тоа се фокусира на „верата во врска со Христос Исус“, а не на Јехова Бог и, се разбира, Тимотеј не се нарекува пријател на Бог. Надежта што Тимотеј ја имаше не е надежта што Организацијата сака да ја имаме.
Значи, додека го критикуваше овој очигледно невин совет за редовно читање на Божјиот збор, може да му се чини на обичниот читател како татко пикајун, искусниот истражувач е свесен како може, со такво суптилно сугестија, некој да започне да размислува по погрешен пат.
Следната недела, студијата тема продолжува со испитување на грешките што ги направиле овие четворица кралеви, за да научиме од нивниот пример.
____________________________________________________________________
[I] Редовните читатели на овие статии можеби забележаа дека неодамна претпочитав поими „Прахристијански списи“ и „Христијански списи“. Причината за ова е што старите и новите завети, иако се од голема важност, не го опфаќаат целото Писмо. Стариот завет не настанал сè додека луѓето не оделе по земјата повеќе од 2000 години. Затоа, заради јасност, поделбата на двата дела на Библијата заснована врз доаѓањето на христијанството, се чини подобар избор. Ова е, се разбира, предност и никој не треба да го зема по правило. Во зависност од публиката со која зборува, Стариот Завет (ОТ) и Новиот Завет (НТ) може да бидат посоодветни.
Ви благодариме за прекрасниот извештај на овој напис. Јас многу го сакам нападот на социјалните медиуми и МК, ни кажува да не ги следиме луѓето што не се во братството и користејќи ги примери на Аквила и Присила за да го сторат тоа. Добра поента што ја направивте од повеќето JDubs не знаејќи ги имињата на апостолите, но ќе ги познавате членовите на МК.
Став 8 во статијата зборува за останување цврст за она што е исправно и мудро, јас зборував со една сестра само денес и судејќи според нејзините коментари стана очигледно дека таа едноставно не знае како работи религијата. Кога објаснив, таа извика „добро, исто како што не знам, го имам слушнато овој изговор пред неговото типично резонирање на сведоците, многумина едноставно не изгледаат заинтересирани да знаат која е вистинската вистина или што е исправна или мудра. Што можеш да направиш ? Сигурно ова не е ставот што треба да го имаме,
Искрено, цело време јас секогаш мислев дека Исус е ангел на сликата. Можеби затоа што сакав тој да биде. Меѓутоа, бидејќи тие велеле дека е земен, дали Исус би сфатил во ова, бидејќи тој царува од небото? Претпоставувам дека ако ангелот би бил Исус, тој ќе лебди над #1 на Водечкото тело бидејќи тука доаѓаат сите информации. Мисли ???
„Ова е сторено толку ефикасно што тие беа во можност да објават табела за управување со структурата на организацијата во која Исус Христос воопшто не дозна“.
Околу една година назад, ја испратив оваа слика на мојот старец на собранието за да го прашам зошто Христос „нашиот водач“ е очигледно отсутен. Неговиот одговор беше да го цитирам Мет 18: 19,20 - во основа нема одговор
Ја чувам оваа слика како позадина на мојот телефон и повремено ја покажувам на некои поповолни броја за да ги видат вилиците им се спуштаат
Всушност, тоа Светото Писмо одговара на прашањето. Ако оние што се прикажани во илустрацијата Стражарска кула се собраа во името на Исус, тој ќе беше присутен. Бидејќи тој не е присутен во илустрацијата, Организацијата ни кажува дека тие не се собираат на негово име. 🙂
Значи, ако Исус не е на сликата, дури не е ниту наведен - WВ не се состануваат во негово име! Исус не е во нивна средина! Брилијантен увид, никогаш не помислив на тоа така. Благодарам, Мелети. Willе го заверам за идна употреба.
Мислам дека за кој било од нас што жртвуваше ништо за оваа организација не е залудно. Го гледам на овој начин, сè што му дадовме на Бога, иако религијата можеби не е исправна, не може некогаш да биде лоша работа. Малку е жестока да се знае дека верував нешто 30+ години и дојдов да дознаам, е изградено на песок. Искрено, чувствувам обновена моќ да ја познавам вистинската „вистина“. Сè што прочитав на оваа страница, не е сè, но повеќето работи беа работи за кои искрено размислував порано, но... Прочитај повеќе "
@ eve04, ...
„Тоа прави толку многу од тоа колку организацијата се држи до Стариот завет за да можат да го користат авторитетот над другите и се чини дека е точен“.
Историјата се повторува, но во толку лукаво маскирање што никогаш не ја откриваме сличноста сè додека не се направи штетата.
–Сидни Ј. Харис
Бинга на Бадда, om бум на бадда!
Лебдатот
Ова е моќна изјава. ЛЕЛЕ
Името ИСУС се споменува само еднаш во статијата, а потоа само како повикување на откупот. Всушност, сега е мое убедување дека начинот на кој WT го третира Исус им штети на оние христијанско верување. Сега сфаќам дека читањето на NWT ниту rNWT никогаш не ме привлекуваше кон Исус и преку очигледност ме правеше збунети на моменти. Тоа е затоа што моето семејство е сè уште вклучено, во спротивно ако повеќе не би сакал да прочитам за сите манипулации преку публикациите и двојните говори. Прилично е демотивирачки за да се реализира.
Има многу предупредувања во НТ за опасностите од слушање на лажни наставници, јас порано размислував зошто Бог ми дозволи да страдам како што страдав сите тие години, вистината е тој не, јас сам дозволив затоа што не внимавајте на предупредувањата во мојата библија,
Се обидов да бидам разумна, Корингијци 2 11 против 20
@Menrov, ...
Немој да помислиш за момент дека Исус не е мочан,… погрешно, вознемирен поради тоа!
Ми рече така,
Прекрасна статија ви благодарам многу Мелети што јасно ја артикулиравте.
Јас исто така го удрив карпа дното кога тагата реалност удри, дека сè што мислев дека е вистина е изградено на песок.
За мене времето што го поминав како ревносен WВ стана учител што води кон Христа, Пол рече дека за законот завет, РК создадоа завет за закон за псевдо, или јудео / христијанство како во статијата, се чини кога сакате да донесе правила, Исус се појави и посочува на друг начин.
Став 11 „старешините организираа да ги посетуваат и да им помагаат на исклучените луѓе кои го напуштиле својот грев, гревот што го направив е да се залага за библиската вистина, за очигледните лаги. Никогаш не ме повикаа, но претпоставувам дека ако не бевте поттикнати за грев, тогаш што можат да направат?
Всушност, во согласност со тој коментар, пред неколку месеци ми дојде еден исклучен брат кој ме праша што треба да стори за да биде вратен назад. Еве го смешниот дел ... Јас сум исклучен. Па, зошто да ме прашате? Излегува дека тој бил исклучен од соработката 6 години и цело време одел на состаноци. Но, старешините НЕ ЕДНАШ се сретнале со него за да го охрабрат или да му објаснат што треба да стори. 6 години во неизвесност! И тој ми пријде бидејќи порано бев постар и помислив дека можеби можам да објаснам што е тој... Прочитај повеќе "
Тој мора да има вистинска добра причина да сака да се врати, можеби старешините немаат време да прочитаат 2 коринтјани 2: 5 до 11, сепак вистинскиот совет е содржан во 2 Тимотеј 3: 5
Всушност, јас само читав 2 Тимотеј v1: 9 во верзијата на новиот век и за жал, тој повеќе личи на собранието секогаш кога ќе го прочитам.
Тоа беше секако поглавје 3
Се прашувам како се чувствува тој брат DFed кога чита ставови 20-21 од текстот „Студија на Библијата“ во оваа недела од средната недела. Како се чувствуваат старешините од неговото собрание. Да, колку треба навистина да почне да се буди.
За жал Ако отстапувате од учењата за МК, вежбате грев во нивните очи.
Пред неколку години бев во дебата со еден студент на Библијата преку Интернет (религија на Watchtower - тие го читаат само делото на Расел) и се сеќавам дека тврдев дека тие го обожиле човекот, КТ Расел и дека ние Сведоците не обожуваме никој во нашата религија, а камоли нашите браќа да се вратат на врвот на Бетел. Тој не ми веруваше, но јас го искористив аргументот дека не ги знаев имињата на овие мажи, дека се за сите намери, анонимни мажи. Тој аргумент сега веќе не е валиден. Се сеќавам дека бев горд што бевме... Прочитај повеќе "
Добро кажано, Јосиф.
Студентите од Библијата ги читале само делата на Расел и Сведоците ги читале само публикациите на РК. Некој види овде сличност?
@ Јосиф,… „Религијата е стапица и рекет!“
Вие не сте единствените кои паднале на тоа!
????
Лично, една од најголемите реалности што ги гледав како христијанин беше да сфатам дека не сум Евреин. Дека моите предци веројатно биле Филистејци или Ханаанци, и не ме натера да сфаќам каква било студија за читање на Стражарска кула или Библија, туку дискусија за книга со книги за Исток од Еден на Штајнбек. Разбирањето на ова ги направи христијанските грчки списи многу попосебни за мене. Кој и да беше мојот народ, без оглед на какви ужасни работи учествуваше историски, конечно беа прифатени како деца на самиот Бог. Откако тоа стана јасно, почнав да забележувам колку фокус става Друштвото за Стражарска кула... Прочитај повеќе "
Параграф 7, малку е добро да се споредат исклучените со маака, со нејзиното злосторство во правење идол на ашера, ашера беше божица на плодноста, а контекстот зборува и за отстранување на машките проститутки, па идејата ја добиваме тука за тоа што се одвиваше На здравје браќа !!! Дури и толку лошо, како што беше стихот, вели дека Аса ја отстранил од кралицата Мајка, тоа не кажува дека била исклучена од заедницата, протерана или избегната. Или Оние за сите нас, отстранети баби и дедовци таму, благодарам на еден куп,... Прочитај повеќе "
Мелети, благодарам за добрата статија.
Јас навистина не размислував за играта со имиња околу стиховите, но ми беше чудно во минатото. Навистина, групирањето по јазик не е само начин да се разликува од другите деноминации, тоа е уште еден суптилен начин да се замени Христос. Колку злобен.
Благодарам Мелети, ја најдов таа статија многу замислена. И мене ми е драго што се темелам во библиското спознание и што ме учат како да проучувам. Сепак, повеќе не се гледам себеси како ЏВ. Како што рече, има толку многу уникатни учења за ЏВ со кои не се согласувам (со библиското расудување како основа) што повеќе не можам да се идентификувам со оваа религија. Сега присуствувам на еден состанок неделно од семејни причини. Мојата стратегија е да одберам какви трошки од библиската вистина има и да медитирам за нив. ?
Се чувствувам како што правиш, Марта Марта.
Ценам, Мелети, како не го „исфрлаш бебето со водата од бањата“. Времето поминато на вашето патување не го сметате за губење време. Го најдовте Христос, кое подобро достигнување е таму?
Ви благодарам Мелети! Сега ги водам нашите студии за WT. Enjoyе уживам во додавањето на Исус во мешавината кога и да можам оваа недела. Мислам дека сите откривме дека JWorg повремено прави споредби со себе и со другите нации и е горд на себеси како христијанска „моќна нација“. Постои нагон за еден вид духовен „национализам“ кон оваа самопрогласена „моќна нација“. Иронијата ја наоѓам во предупредувањата во врска со идолопоклонството кога JWorg воведува песни за себе! Чувствувам дека постојат одредени песни кои со право може да се наречат „меѓународни химни на GB“ во смисла дека тие ја сакаат глобалната... Прочитај повеќе "
Се согласувам!
Јас апстинирам да ги пеам и тие песни.
Не присуствував веќе некое време, па не бев целосно запознат со овие песни. Само што погледнав во текстот. Дами!
… Ох, и за идолирањето на мажите, кога на Сведоците им е прикажана јасна вистина во списите и таа е различна од она што тие го научија од ГБ, нивната реакција е сомнителна. Често се слушаат зборовите „I'llе почекам додека не го видам во караулата“. О мој Боже! Тие тоа го видоа во Библијата, од самата Божја уста… но повеќе сакаат да го слушнат од устата на група мажи. Тие нема да веруваат во Божјиот збор, но ќе веруваат ако го видат во караулата. Ако тоа не е идолопоклонство, не знам што е. Срамота за нив за... Прочитај повеќе "
Одлична статија Мелети. Јас сум во целосна согласност дека тие го користат античкиот модел на човечки претставници во Израел, бидејќи тоа им одговара. Ако можат да ги убедат браќата и сестрите дека Бог сè уште работи на ист начин преку човечки претставници одговорни за една организација, тогаш тоа ги потврдува нивните позиции. Откако ќе утврдат дека Бог продолжува да користи човечки претставници, користејќи едноставна замена со мала рака на тастатурата, тие можат да се стават на местото на Мојсеј (седејќи на неговото „седиште“ како што рече Исус.) За жал, тие и милиони други игнорирај јасна изјава кај Евреите 1: 1,2... Прочитај повеќе "
Убав сентимент Јехоракам!
@yehorakam,
„Ако можат да ги убедат браќата и сестрите дека Бог сè уште работи на ист начин преку човечки претставници одговорни за една организација, тогаш тоа ги потврдува нивните позиции“.
… Во исто време зголемување на нивната отчетност.
„И кој ќе се сопне на некое од овие малечки што веруваат во мене, за него ќе беше подобро ако му се обесеше голем мелница за вратот и го фрлеа во морето“. –ГоМарк 9:42