Ta teden branje Biblije zajema Danielova poglavja od 10 do 12. Zadnji verzi 12. poglavja vsebujejo enega najbolj zagonetnih odlomkov iz Svetega pisma.
Danijel je pravkar končal obsežno prerokbo o severnih in južnih kraljih. Zadnji verzi prerokbe v Danielu 11:44, 45 in 12: 1-3 predstavljajo edini del, ki ga je treba še izpolniti v današnjem času. Uvodni verzi 12. poglavja opisujejo velikega princa Mihaela, ki je v stiski vstal v imenu svojega ljudstva, za katerega razumemo, da je velika stiska. Nato se zdi, da ima Daniel razširitev te vizije, ki vključuje dva moška, enega na obeh straneh potoka, ki se pogovarjata s tretjim moškim. Tretji človek je opisan kot nad vodo. Daniel 12: 6 opisuje enega od dveh mož, ki tega tretjega vpraša: "Kako dolgo bo do konca čudovitih stvari?"
Glede na to, da je Daniel pravkar opisal osupljivo zaporedje dogodkov, ki so se zaključili z največjo stisko človeške zgodovine, lahko mirno domnevamo, da gre za čudovite stvari, o katerih se sprašuje ta angel. Angel želi vedeti, kdaj se bo vse končalo. (1. Petrovo 1:12)
Človek nad vodami v odgovor odgovarja: "" Določen bo čas, določen čas in pol. In ko se bo končalo, ko bo moč svetih ljudi končala, bodo vse te stvari končale. "(Dan. 12: 7)
Kaj bi to pomenilo?
Ne da bi šli v špekulacije, bi bilo varno reči, da bo prišlo do triinčasnega obdobja - simbolnega ali dobesednega -, po katerem bo moč svetih ljudi razbita na koščke. Zdaj stavek, »raztrgan na koščke« ali njegove različice, je v Hebrejskih spisih uporabljen 3-krat in se vedno nanaša na umor ali uničenje nekoga ali česa. (To lahko sami preverite z uporabo funkcije »iskanje« v knjižnici WT s pomočjo »pomišljaj *« - brez narekovajev - za iskanje.) Torej moč svetih ljudi je odpravljena, pobita ali uničena. Po tem se bodo vse stvari, ki jih je Daniel napovedal, že končale.
Če pogledamo v kontekst, je jasno, da čudovite stvari, ki jih je Angel navajal, kot svoj zadnji del, Michael stoji v času stiske, kakršna se še nikoli ni zgodila. Jezus je uporabil to isto frazeologijo, da je opisal veliko stisko, za katero vemo, da se uničuje veliko Babilon. Tako se mora v prihodnosti zgoditi strašno moč svetih ljudi, ki vse privede do konca, saj pomeni konec čudovitih stvari, ki vključujejo uničenje Babilona Velikega, ki ga je treba pripoznati v prihodnosti.
Dandanes imamo veliko več, kot je to storil Daniel, zato je povsem razumljivo, da je bil zmeden, zato je postavil dodatno vprašanje.
"Gospod, kaj bo zadnji del teh stvari?" (Dan. 12: 8)
Povedani so mu v toliko besedah, da ni on vedel. "Pojdi, Daniel, ker so besede skrivne in zapečatene do konca." (Dan. 12: 9) Kaže pa, da angel temu zelo zaželenemu človeku vrže še zadnjo preroško piko na i - in tako pridemo do bistva našega prispevka:
(Daniel 12: 11, 12) 11 "In od takrat, ko je stalnica
Ker je angel samo vprašal, kako dolgo bo minilo, dokler se te stvari ne iztečejo, in ker je Daniel dodal vprašanje, kaj bo zadnji del teh stvari, je mogoče upravičeno domnevati, da sta dneva 1,290 in 1,335 povezana z razbijanje moči svetih ljudi na koščke in zato prihaja v času, ko se "vse te stvari končajo".
To se zdi popolnoma logično, kajne?
Je to naše uradno razumevanje Svetega pisma? Ni. Kakšno je naše uradno razumevanje? Da bi odgovorili na to, najprej predpostavimo, da je uradno razumevanje pravilno in bo zato vztrajalo v Novem svetu. Na neki točki v Novem svetu bo Daniel vstal.
(Daniel 12: 13) 13 "In kar se tiče vas same, pojdite proti koncu; počivali boste, a ob koncu dni se boste postavili za svojo loto. "
Verjetno je zelo varna domneva, če rečemo, da bo Daniel eno od prvih stvari, ki jo bo želel izvedeti ob svojem vstajenju, izpolnjevanje njegovih preroških besed. Ob predpostavki, da je naše uradno učenje pravilno, lahko ta pogovor poteka:
DANIEL: "In kaj se je izkazalo za določeni čas, določene ure in pol?"
ZDA: "To je bilo dobesedno 3-letno obdobje."
DANIEL: "Res, in kdaj se je začelo?"
ZDA: "Decembra 1914."
DANIEL: “Fascinantno. In kateri dogodek je zaznamoval njegov začetek? "
ZDA: "Ah, no, pravzaprav nobenega dogodka."
DANIEL: "Toda ali ni bilo tisto leto res velike vojne?"
ZDA: "Pravzaprav je bilo, vendar se je začelo oktobra, ne decembra."
DANIEL: "Torej je bil december 1914 opazen v času, ko je bila moč svetih ljudi razbita na koščke?"
ZDA: "Ne."
DANIEL: "Kako potem veš, da se je časovno obdobje začelo v tem mesecu?"
ZDA: "Ker vemo, da se je končalo junija 1918, zato od takrat samo štejemo nazaj."
DANIEL: "In kaj se je zgodilo junija 1918?"
ZDA: "Takrat je bilo v zapor vrženih osem članov osebja."
DANIEL: "Razumem. Torej, kaj so predstavljali trikrat ½? "
ZDA: "Ta triintrideset let je bilo obdobje, v katerem je bilo Jehovovo ljudstvo tako rekoč preganjano, poteptano."
DANIEL: "Torej se je preganjanje začelo decembra 1914?"
ZDA: “No, pravzaprav ne. Po navedbah a Stolpnica članek, ki ga je brat Rutherford zapisal v marcu 1, 1925, ni bilo pomembnega preganjanja do poznega v 1917. V času, ko je bil brat Russell živ, res ni bilo preganjanja nobenega pomena. "[I]
DANIEL: "Zakaj potem praviš, da so se trikrat ½ začeli decembra 3?"
ZDA: »Takrat se je moralo začeti. Sicer ne moremo reči, da se je končalo junija 1918 «
DANIEL: "In to vemo, ker je bila moč svetih ljudi junija 1918 razbita na koščke?"
ZDA: "Točno."
DANIEL: "In to zato, ker je bilo zaprtih osem članov svetovnega štaba."
ZDA: "Da, delo se je dejansko ustavilo."
DANIEL: "S" skoraj "misliš ...?"
ZDA: "Po enem poročilu je oznanjevalna dejavnost leta 20 padla za 1918% v primerjavi z letom 1914."[Ii]
DANIEL: "Torej" skoraj zaustavljen "pomeni, da se je zmanjšal za 20%."
ZDA: "V bistvu, ja."
DANIEL: "Toda objavljanje Stolpnica revija, o kateri ste mi pripovedovali ... zagotovo je bil takrat ustavljen? "
ZDA: »O ne, nikoli nismo zamudili tiska. Niti en mesec. Nehali smo samo tiskati Stolpnica ko se je začel napad na lažno religijo. Tu se je končalo pridigarsko delo. "
DANIEL: "Torej to, kar pravite, je, da je bila moč Jehovovega ljudstva razbita na koščke, ker je v enem letu pri oznanjevanju prišlo do 20-odstotnega padca in ni prenehalo tiskati revije?"
ZDA: "Da, no, nismo vedeli, kaj storiti, ko so voditelje zaprli."
DANIEL: »Toda bratoma je nekako uspelo natisniti Stolpnica, prav?"
ZDA: “Absolutno. Ne morete ustaviti Jehovovega ljudstva. «
DANIEL: "In še naprej hodijo pri oznanjevanju."
ZDA: "Da, res!"
DANIEL: "Tudi ko so bili zdrobljeni na koščke."
ZDA: "Natanko!"
DANIEL: "V redu. Razumem. Torej, ko je bila moč svetih ljudi leta 1918 razbita, so se vse stvari, ki sem jih zapisal z navdihom, končale, kajne? Severni kralj je dočakal svoj konec? Veliki princ Mihael je vstal za svoje ljudstvo? In bil je čas stiske, kakršne še ni bilo v zgodovini človeštva? "
ZDA: »Ne, to se je zgodilo šele pozneje. Dejansko več kot stoletje pozneje. "
DANIEL: »Toda Angel, ki je bil nad vodami, mi je rekel, da se bodo» vse te stvari končale, ko bo moč svetih ljudi razbita na koščke. Povedali ste mi, da se je to zgodilo leta 1918, tako da je konec moral priti takoj po tem. Kaj so o tem povedale vaše publikacije? «
ZDA: "No, pravzaprav nič."
DANIEL: "Toda ali ni bilo publikacij, ki so razlagale prerokbo, ki sem jo zapisal?"
ZDA: »Da, več. Poklicali so zadnjega Bodite pozorni na Danijelovo prerokbo. Bila je odlična publikacija. "
DANIEL: "Kaj je torej moral povedati o tem, zakaj Velika stiska ni prišla, ko je bila moč svetih ljudi junija 1918 razdeljena na koščke, saj je angel, ki je govoril z mano, napovedal, da se bo zgodilo?"
ZDA: "Sploh nič."
DANIEL: "O tej temi sploh ni nič pisalo?"
ZDA: "Ja, no, verjetno smo nekako preskočili ta del."
DANIEL: "Toda ali se to ne zdi neločljiv del prerokbe?"
ZDA: »Da, zdi se, da je tako. A kot sem rekel, tega nismo nikoli razložili. «
DANIEL: "Hm, v redu, pojdimo k delu o odstranjevanju stalnice in namestitvi gnusne stvari."
ZDA: »Da. To je zanimiv del. Vidite, da se nenehna značilnost nanaša na oznanjevanje, ki je bilo odstranjeno leta 1918. "
DANIEL: "Z zmanjšanjem količine za 20%?"
ZDA: "Razumeli ste!"
DANIEL: "In gnusoba?"
ZDA: "Zoprno se nanaša na Društvo narodov, ki je nastalo leta 1919."
DANIEL: "Zakaj so ga poimenovali" gnusoba "?"
ZDA: »Ker je stala na svetem mestu; kraj, kjer ne bi smel stati. To se nanaša na čas, ko so Združeni narodi napadli krščanstvo, ki je veljalo za sveto, čeprav ga je Bog Jehova zavrnil. Kot starodavni Izrael leta 66 n. Št. Njegov tempelj je še vedno veljal za sveto mesto, čeprav ga je Bog Jehova zavrnil, potem ko so Judje ubili njegovega sina. Ko je Rim napadel tempelj, so ga imenovali gnusoba, ki stoji na svetem kraju. Torej na enak način, ko so Združeni narodi napadli tako imenovano krščanstvo, ki je tako kot staroveški Izrael odpadlo, je bilo gnusno stanje na svetem mestu. "[Iii]
DANIEL: "Razumem. Toda Liga narodov ni nikoli stala na svetem mestu, samo Združeni narodi so storili, kar ste mi povedali. Torej, kako to, da smo Ligo narodov poimenovali "gnusoba"? Kaj je storilo, da so nas od vseh drugih vlad ločili kot gnusobo? "
ZDA: "Stalo je na svetem mestu."
DANIEL: »V redu, ampak nikoli ni stal na svetem mestu. Njegov naslednik je. "
ZDA: »Tako je. Ko so Združeni narodi več kot sto let kasneje napadli Veliki Babilon, je stal na svetem mestu. "
DANIEL: »Ampak tega ne štejemo. 1919 štejemo kot postavitev gnusne stvari. "
ZDA: "Zdaj ste ga dobili."
DANIEL: "Jaz? Toda kako lahko temu rečemo gnusno, ko pravega gnusobe ne bi postavljali več kot stoletje? "
ZDA: "Pravkar sem to razložil."
DANIEL: "Si?"
ZDA: "Seveda."
DANIEL: "V redu, pustimo to za zdaj. Povej mi o 1,290 dneh? "
ZDA: »Ah, to so dobesedni dnevi. 1,290 dni se začne šele po odstranitvi stalnice in postavitvi gnusov. "
DANIEL: "Torej je bila stalnica odstranjena junija 1918, ko je bilo odstranjenih osem članov osebja, in obnovljena, ko so bili izpuščeni devet mesecev pozneje marca 1919, kajne?"
ZDA: "Pravilno in Društvo narodov je bilo postavljeno v devetmesečnem obdobju, ko je bilo predlagano januarja 1919."
DANIEL: "Torej je takrat to nastalo?"
ZDA: »Da. No, ne. Odvisno. Takrat je bil predlagan, vendar je nastal šele, ko so sporazum podpisale 44 ustanovne države članice, kar se je zgodilo 28. junija 1919. "
DANIEL: "Toda to bi bilo zunaj devetih mesecev, ko je bila stalna funkcija odstranjena."
ZDA: "Natanko zato ignoriramo datum njegove ustanovitve in se strinjamo z datumom, ki je bil predlagan januarja 1919 na mirovni konferenci v Parizu."
DANIEL: "Torej je bilo postavljeno, ko je bilo predlagano, ne pa takrat, ko je bilo ustvarjeno, kajne? To pomeni, da je postala gnusna stvar, ko je bila zgolj predlagana? "
ZDA: "Pravilno, sicer naše razumevanje ne bi delovalo."
DANIEL: “In to nikoli ne bi uspelo. Torej, če se januarja 1919 začenja 1,290 dni, kaj pomeni njegov konec? "
ZDA: »No, pravzaprav nič. Toda približno tri mesece po tem, ko se je končal, smo v Cedar Pointu v Ohiu izvedli septembrski kongres. "
DANIEL: »Konvencija. Pravite mi, da se je prerokba, ki sem jo napisal pred 2,500 leti, izpolnila konvencija v Ohiu? "
ZDA: "Bila je pomembna konvencija."
DANIEL: "Do konvencije pa ni prišlo, ko se je končalo 1,290."
ZDA: "Samo tri mesece dopusta je bilo."
DANIEL: »Ne vem. Zdi se, da je tako točno določeno časovno obdobje - tako natančno. Če bi šlo za kongres, ali ga Jehova ne bi mogel urediti do danes? "
ZDA: [Skomignemo z rameni]
DANIEL: "In 1,335 dni? Kdaj so se končali. «
ZDA: "Štejejo se kot sosednja z 1,290 dnevi, zato bi se končali marca 1926."
DANIEL: "In kaj se je zgodilo marca 1926."
ZDA: »No, pravzaprav nič. Vendar je bilo pomembno Stolpnica članek januarja istega leta in nato maja, je bila konvencija, v kateri smo knjigo izdali, Rešitev. Nadomestil je študije v Svetem pismu. ”
DANIEL: "Toda marca se ni zgodilo nič, ko se je dejansko končalo 1,335?"
ZDA: "Ah, ne."
DANIEL: "Torej je bilo to organiziranje kongresov in izdajanje knjig takrat dokaj redek in omembe vreden dogodek?"
ZDA: »Sploh ne. To smo počeli vsako leto. «
DANIEL: "Razumem. Torej vsako leto je bila konvencija in vsako leto ste izdali novo knjigo in tako je morala biti konvencija in knjiga v letu, ki se je končalo 1,335 dni, samo ne na dan, ko so se dejansko končali? "
ZDA: "Precej, ja."
DANIEL: "Razumem. In ali je bila konvencija slučajno v Cedar Pointu v Ohiu? "
ZDA: »Veste. Nevem. Lahko pa izvem. "
DANIEL: "Vseeno. Toda hvala za vaš čas. "
ZDA: "Ni problema."
Nadomestna teorija
Žal mi je, če se zdi zgoraj navedeno nekoliko nagajivo, a svojo interpretacijo poskušamo le pripeljati do njenega logičnega zaključka. Če je veljaven, bi moral biti sposoben prestati test.
Glede na to, da stalnica našega čaščenja in plod ustnic ni bila odstranjena leta 1918 - zmanjšanja za 20% ni mogoče šteti za "odstranitev" - in glede na to, da zdaj učimo, da gnusoba stoji ali je postavljena v sveto mesto, ko OZN napade Babilon Veliki, se zdi zelo varno sklepati, da se 1,290 in 1,335 dni še ni začelo. Moč svetih ljudi še ni razbita na koščke. Priči še nista končali pričevanja in nista bili ubiti. (Raz. 11: 1–13) Vse je še v naši prihodnosti.
Kaj pa 3-krat? Je to dobesedno ali figurativno? Biblija uporablja različne izraze, ki se nanašajo na to časovno mero: 3-krat, 42 mesecev, 1,260 dni. Včasih je očitno figurativen, drugič ne moremo biti prepričani. (Dan. 7:25; 12: 7; Raz. 11: 2, 3; 12: 6, 14; 13: 5) Morali bomo počakati in videti, na kaj se nanaša. Vse pa kaže na še izpolnitev 1,290 in 1,335 dni. To bi pomenilo čas preizkušanja in testiranja; čas, ki zahteva vzdržljivost. To bi pomenilo, da bodo tisti, ki bodo zdržali in dosegli konec 1,335 dni, razglašeni za srečne.
Namesto da bi se ujeli v past špekulacij, pustimo to pri tem in samo držimo misli in srca odprta za napotke, kdaj se ti dve časovni obdobji dejansko začneta. Teh znakov ne bi smelo biti težko videti. Konec koncev bosta odstranitev stalnice in postavitev gnusne stvari dogodki, vidni na svetovnem prizorišču.
Pred vami so nevarni, a vznemirljivi časi.
Tudi mene zelo zanima Danielova prerokba o 2300, 1260, 1290 in 1335 dneh. Nekako verjamem, da 1260, 1290 in 1335 dni teče sočasno do konca, torej takrat, ko je pred Armagedonom Jezus sodil in so ovce (v nasprotju s kozami) srečne, ker so jo preživele! Imam tudi nekaj idej o tem, kdaj so se morda začeli 2300 in 1260, 1290 in 1335 dni.
Lahko prosim? Prosim za komentar na 1290 in 1335 dni? Nekako verjamem, da knjiga Razodetja govori o tem, kaj se bo zgodilo v "zadnjih dneh". Toda knjiga o Danielu nam daje "časovnico" do konca! Če mi dovolite, lahko delim svoje misli.
Le nekaj drobnih premišljevanj, da bi premišljevali ... je prva izpolnitev ... Kronologija znamenj, povezanih z uničenjem templja, ki jih je Jožef zapisal v "Judovskih vojnah": James Pravični - Gospodov polbrat je bil umorjen Pasha leta 62 n. Št. »Anan, ki je, kot smo vam že povedali, prevzel veliko duhovništvo, je bil drzen in ponosen in zelo drzen; bil je tudi iz sekte saducejev, ki zelo togo presojajo prestopnike, predvsem ostale Jude, kot smo že opazili; ko je torej bil Ananus... Preberi več "
Hvala za vašo razlago.
Osebno ne verjamem, da je obstajal upravni organ iz prvega stoletja, niti Pavel ni bil član nobenega takega centraliziranega organa niti njegovo službo ni vodilo Jeruzalem.
Hvala veliko za zanimive in odprte razprave.
Strinjam se. Uradno učimo, da je bil Paul član upravnega organa. Ker o tem ni dokazov - tudi ob predpostavki, da je obstajala takšna stvar, kot je bil organ upravljanja prvega stoletja -, se je treba vprašati, zakaj to učimo. Navsezadnje se Pavel odločno distancira od uglednih Jeruzalemov. (Galačanom 1: 16-19). . .Nisem takoj šel na konferenco z mesom in krvjo. 17 Niti nisem šel v Jeruzalem k tistim, ki so bili pred mano apostoli, ampak sem odšel v Arabijo in se spet vrnil v Damask. 18 Nato tri leta... Preberi več "
… ??… S spoštovanjem… Ali nismo v Jehovovih očeh vsi enaki…? Kar zadeva njega, ne obstajajo "nizki ..." ali "Heirarhija ..." ... VSE SMO njegovi otroci ... Naš Gospod nas je v to stanje pripeljal iz svoje, "nezaslužene dobrote ...", ker ljubimo ga in, "poznali njegov glas ...", hvaležno prejeli Njegov, "Brezplačni dar ... odrešenja." Zato potrebujemo Kristusovo vodstvo ... ker nihče od nas ne more brez njega ... Kolikokrat je moral v 3.5 letih, ko so bili z njim, apostolom pokazati lekcije ponižnosti ... celo umil se je... Preberi več "
Vsekakor! Mislim, da bi imeli veliko manj težav s tem, če bi bili vsi bolj pripravljeni tvegati in spregovoriti, ko je kaj narobe s tistimi, ki vodijo med nami. Mnogi odgovorni so skromni in bi se dobro odzvali. So pa tudi drugi, ki se ne bi tako odzvali. Toda v tem primeru kopičimo vroče oglje in opravljamo rafiniranje. Upoštevajte, to ne pomeni domiselno, da ne bi bilo nobenih posledic, če bi se svobodno posvetovali z drugimi. Navsezadnje od... Preberi več "
Dobro povedano…!?
Bolje se pazi ...
Sin mi vedno govori, da sem naiven ...
Hvala brat…
"Previdno kot kače ..." ... (vedno se sprašujem nad to analogijo ... ??? ... :)
Uživam v razpravi ... prosim, bodite z mano, resnično cenim, ko je Biblija uporabljena kot referenca ... Prebral sem vaše druge bloge o špekulacijah, ki postajajo dejstvo. ..kjer je tako, zakaj bi se sklicevali na vodstveni organ prvega stoletja, če pa se beseda dejansko ne pojavlja v svetih spisih? ... zakaj se preprosto ne bi držali tega, kar je zapisano v svetih spisih v vašem argumentu?
prosim, ne jemljite tega kot osebnega napada.
Sploh ne. Cenim povratne informacije. Predvidevam, da se sklicujete na moj komentar 21. oktobra ob 3:15, kajne? Izraz "takšen, kot je bil" sem dodal, da sem pokazal, da izraz "upravni organ" uporabljam samo v relativnem kontekstu zaradi primerjave z našimi dnevi. Nisem želel zaobiti točke, o kateri sem govoril, s kvalifikacijo, kaj bi lahko predstavljalo vodstvo Jehovovega ljudstva v prvem stoletju. Ne glede na to, kakšno je bilo to vodstvo in kako obsežno je bilo, ne moremo vedeti. Toda kakršno koli vodstvo - če sploh - je moralo biti... Preberi več "
Hvala za zabavno razpravo !! Verjamem, da bi lahko kdor koli od nas sploh razmišljal o preživetju ... začeti moramo ZDAJ ... učiti se, da se vsak dan naslonimo na Jehova ... še posebej naše slabe dni ... tako da smo že v navadi sprejemati njegovo ljubezen in zaščito ... (2. Kor. 12:10) Pogosto mu rečem: "Danes tega ne morem storiti ... Ti to ...", in to so ponavadi moji najboljši dnevi ... !!? Zato me skrbi, da je poudarek tako močan, da se lahko naslonimo na »Organizacijo ...« S spoštovanjem, če bo razpršena na... Preberi več "
Zelo dobro kažeš, Apollos. Obstaja močna biblijska podpora za dvojno izpolnitev. Daniel 12: 1, 2 se zdi, da se sklicuje na veliko stisko. Matej 24: 15-22 se sklicuje tudi na veliko stisko. Sam Jezus potegne vzporednico med tem, kar govori, in tistim, o čemer govori skozi prerok Daniel. Jezusove besede so se v prvem stoletju izpolnile in se bodo uresničile v našem času. To dodaja težo trditvi, da ima Daniel 12:11, 12 tudi dvojno izpolnitev. Morda bomo lahko vzporednico nekoliko razširili... Preberi več "
Uživam v razpravi ... prosim, bodite z mano, resnično cenim, ko je Biblija uporabljena kot referenca ... Prebral sem vaše druge bloge o špekulacijah, ki postajajo dejstvo. ..kjer je tako, zakaj bi se sklicevali na vodstveni organ prvega stoletja, če pa se beseda dejansko ne pojavlja v svetih spisih? ... zakaj se preprosto ne bi držali tega, kar je zapisano v svetih spisih v vašem argumentu?
prosim, ne jemljite tega kot osebnega napada.
To pojasnjuje, zakaj vedno znova "vidim" lakoto? Morda je povezano z obema pričama?
Tu sem poskušal vprašati http://discussthetruth.com/viewtopic.php?f=2&t=2049&hilit=Mt+Zion&start=30#p21887
Kot vidite, odgovor ni bil posebej koristen, mislim?
Seveda se s tem 100% strinjam. Ko je nekaj samovoljno aplicirano na situacijo v zadnjem dnevu, lahko naletimo na najrazličnejše težave. Vendar obstaja velika razlika med zgolj špekulacijami, da je A vzporednica z B brez druge podpore (kot pri Rachelinih kamelah), in scenarijem, o katerem govorimo tukaj, pri katerem vemo, da ima A izpolnitev v B in tudi, da ima A izpolnitev v C, vendar se sprašujemo, kako tesno B bi torej lahko vzporedil C. Se ne strinjate? Povedano vidim možnost B in... Preberi več "
Strinjam se, da bi to lahko ustrezalo. Koliko vzporednice je z dejanskimi dogodki prvega stoletja, še ni videti. Vaš predlog zahteva, da sprejmemo nekaj pomembnih odhodov. Na primer, žrtvovanje v templju je bilo nekaj, česar Jehova načeloma ni več sprejel v 66. stoletju, medtem ko verjamemo, da je naša daritev pohvale trenutno sprejemljiva. Tudi uničenje Jeruzalema (vzporedno s krščanstvom) v resnici ni bilo triletni napad Rimljanov. Prizadevanje se je v tem obdobju prineslo notranje v mestu... Preberi več "
To bi bilo odvisno od tega, kako se oblikuje napad na Babilon. Lahko se začne kot gospodarski napad. Najprej uvedeni davek, ki preraste v popolno posilstvo njenih virov. "Slekli jo bodo in jedli njene mesnate dele." Napad v prvem stoletju se je začel leta 66 n. Št., Medtem ko je bil prekinjen, se je rimsko-judovska vojna nadaljevala do 73. n. Št. Težava vzporednega pristopa je vedeti, kdaj jih je treba držati in kdaj jih zložiti. V nasprotnem primeru bi lahko... Preberi več "
To je sanjarstvo na tej točki - ali »simbolična« različica stvari
Lol @ rachel's kamele GB lol
Strinjam se s tabo. Ne bi smeli biti prenagljeni, če bi dodelili dve izpolnitvi. Vendar v tem primeru mislim, da besedilo pravično zahteva, da vložimo dve vlogi. Celoten koncept gnusne stvari, ki stoji na svetem kraju, je moral biti smiseln za kristjane prvega stoletja, sicer pa Matej 24: 15,16 ne bi imel smisla. Po drugi strani pa mora Daniel 12 izpolniti končni »čas konca«, ker mislim, da 11. poglavje, ki vodi do njega, ne more nikoli ustreči zaključku ob 70CE. Zato verjamem, da je velik... Preberi več "
Odličen si. Zato se malce zabavajmo s špekulacijami. To je seveda čista špekulacija. Nekdo bi bil napačen, da bi špekuliral in potem trdil, da je špekulacija razkrila resnico ali "novo luč". Zdi se mi verjetno, da sklep, da gnusna stvar stoji na svetem mestu, ko Združeni narodi napadajo krščanstvo. Če želite izpolniti Danielove besede, bi morala biti odstranitev stalnice enaka s tem dogodkom. Ali bi lahko odstranjevanje stalnice pokazalo prenehanje pričevanja? V skladu z 11. poglavjem Razodetja obe priči prenehata... Preberi več "
Smem? Odstranitev "stalne lastnosti" bi lahko preprosto pomenila zmanjšanje vpliva "molitev svetih" ... kot v primeru imenovanja starešin samo s strani CO!
Spomnim se, da sem pred mnogimi leti študiral pri starešini. Prebrala sem Danielovo knjigo in bila navdušena nad vsemi verzi. Ko sem prišel do 12. poglavja, sem si zelo želel vedeti pomen 1,290 in 1,335 dni, zato sem ga vprašal. Ni vedel, vendar je rekel, da ga bo raziskal za naslednjo študijo. Ko je prišla ta študija, mi je prebral uradno tolmačenje. Moja notranja reakcija je bila v skladu z vprašanjem "kaj za vraga ... ??" Prisotna je bila tudi druga stranka, ki je bila tako navdušena nad pojasnilom... Preberi več "
Tudi sam sem se spraševal, čeprav mi je manjkalo zgodovinskih dejstev, ki jih razkrijete. Zdi se, da bi bilo mogoče pripraviti primer za izpolnitev prvega stoletja. Te dni sem zelo previden pri sklepanju, da se kakršna koli posebna biblijska prerokba nekoliko izpolnjuje. Verjamem, da smo kot organizacija to premagali. V tem smo boljši, kot smo bili včasih v dneh, ko se je zdelo, da ima vsak biblijski račun neko vzporednico današnjega dne. Eden bolj zoprnih primerov tega... Preberi več "