[Iz ws3 / 17 str. 18 maj 15-21]
"O Jehova, spomni se, prosim, kako sem hodil pred tabo zvesto in s polnim srcem." - 2 Kings 20: 3.
To še posebej Stolpnica Študija uporablja štiri kraljevske primere iz časov starega Izraela, da Jehovove priče poučujejo o služenju Bogu s popolnim srcem. Seveda ni nič narobe s tem, da bi danes kot orientacijski pouk uporabili primere vernih mož, zapisanih v predkrščanskem pismu (PS). Vendar pa je treba opozoriti, da je v publikacijah družbe Watchtower Bible and Tract Society očitna prekomerna pozornost takšnih primerov. Opaženo je bilo, da smo judovsko-krščanska religija, ki daje velik poudarek judeo-vidiku krščanstva. Je to problem?
Jehovove priče ne uporabljajo izrazov "Stara zaveza" in "Nova zaveza", ki se pogosto uporabljata v krščanskih cerkvah. Razlog za to je pojasnjen v Dodatku 7E (str. 1585) k Novi svetovni prevod Svetega pisma - Referenčna Biblija. Ne glede na to, ali sprejemate to utemeljitev ali menite, da se ne ujema z znanstvenim pregledom, je treba priznati, da je eden od razlogov za izogibanje tem pogojem želja JW.org, da se nenehno distancira od ostalega krščanstva. (Priče, čeprav so krščanske veroizpovedi, se ne štejejo za del krščanstva.) Vse to pa je vseeno več kot to, kar vidimo na površju. Dodatek 7E trdi, da bi bilo natančneje nadomestiti "zavezo" z "zavezo", vendar Organizacija zavrača tudi izraza "stara zaveza" in "nova zaveza". Zakaj?
Argument je, da je Biblija eno samo delo, zato takšne delitve nimajo "nobene veljavne podlage".
Zato ni veljavne podlage, da bi se hebrejski in aramejski pism imenoval "Stara zaveza", krščanski grški spisi pa "Nova zaveza." Jezus Kristus je zbirko svetih spisov imenoval "Sveto pismo" . "(Mt 21: 42; Gospod 14: 49; Joh 5: 39) Apostol Pavel jih je označil za" sveto pismo "," Sveto pismo "in" svete spise. "
(Rbi8 str. 1585 7E Izraza "Stara zaveza" in "Nova zaveza")
Vendar bo pronicljivi preučevalec Biblije opazil, da pri tej razglasitvi dodatek 7E še vedno deli Biblijo na dva dela: "Hebrejski in aramejski spis" in "Krščanski grški spisi", s čimer nevede spodkopava njihov argument. Zakaj bi jih razdelili glede na jezik, v katerem so bili napisani? Kaj se s tem pridobi? Zakaj se prepirati z uporabo "Stare zaveze" in "Nove zaveze"? Zagotovo bi slednji zagotovil želeno distanco od običajnega krščanstva, hkrati pa dodal več pomena, kot ga lahko najdemo v njegovi preprosti jezikovni oznaki?
Ali morda uporaba "zaveze" ali "zaveze", zlasti s priloženima pridevnikoma "stara" in "nova", ustvarja doktrinarne težave za JW.org? Priče učijo, da kristjani (z izjemo majhne, majhne manjšine) niso v nobeni zavezi. Poudarjanje stare zaveze med Jehovom in Judi, ki jo je nadomestila nova zaveza med Jehovom in Judi in pogani (tj. Kristjani), ne ustreza organizaciji, ki uči ljudi, da Bog z njimi sploh ni sklenil zaveze.[I] Organizacija preprosto noče, da se Priče zadržujejo na biblijskem sporočilu starih in novih zavez, kajti poučevanje Prič velja vse to za majhno skupino 144,000 posameznikov, pri čemer je rang in spis JW.org zunaj. Če razmišljamo o novi zavezi, kristjan razmišlja tudi o svojem posebnem odnosu z Božjim Sinom, Jezusom Kristusom. Sklicevanje na dva oddelka Svetega pisma glede na jezik, v katerem je bila vsaka napisana, se takim vprašanjem izogiba. Organizacija spodbuja svojo čredo, naj ves čas misli na Jehova, ne da bi navidezno izključila Jezusa Kristusa. Če poskušamo zabrisati delitev med Predkrščanskimi spisi (PS) in Krščanskimi spisi (CS), postane lažje potisniti Jezusa na stran in se osredotočiti na poslušnost in služnost samo Jehovu. Priče se s tem, ko se uporabljajo Jehovovo ime, trudijo razlikovati od ostalega krščanstva.
Čeprav je osredotočanje na življenjske izkušnje štirih izraelskih kraljev lahko pozitivno sredstvo za vzporednice, od katerih lahko kristjani koristijo, želimo zagotoviti, da bomo v razpravo nenehno uvajali Jezusa, saj je to eden ključnih namenov Božjega navdihovanja kristjana. Sveto pismo. Ta članek ima naslov »Služiti Jehovu s popolnim srcem«. To je vse lepo in prav. Vendar, ko nekoga sužnjiš, mu služiš, kajne? Opazujte, kako se suženj uporablja v CS, kadar je beseda pripisana tistemu, za katerega je suženj.
»Pavel, suženj Jezusa Kristusa ...« (Rim 1)
"Suženj za Gospoda." (Ro 12:11)
"... klicani, ko je svobodnjak Kristusov suženj." (1Ko 7:21)
"Če bi še ugajal ljudem, ne bi bil Kristusov suženj." (Gal. 1:10)
"... ker na svojem telesu nosim Jezusove znamke [sužnja]." (Gal 6:17)
"SUŽENJ za mojstra, Kristusa." (Kol 3:24)
"... Tihik, [moj] ljubljeni brat in zvesti služabnik in kolega suženj v [Gospodu]." (Kol 4: 7)
"Epafras, ki je med vami, suženj Kristusa Jezusa ..." (Kol 4)
"... kako ste se od [VAŠIH] idolov obrnili k Bogu, da bi postali suženj živega in resničnega Boga in čakali na njegovega Sina z nebes ... Jezusa ..." (1Th 1: 9)
"Toda Gospodov suženj ..." (2Ti 2:24)
"Pavel, božji suženj in apostol Jezusa Kristusa ..." (Titu 1)
"Jakob, suženj boga in [Gospoda Jezusa Kristusa ..." (Jakob 1)
"Simon Peter, suženj in apostol Jezusa Kristusa ..." (2Pe 1)
»Jude, suženj Jezusa Kristusa ...« (Juda 1: 1)
"Razodetje Jezusa Kristusa ... njegovemu sužnju Janezu ..." (Re 1: 1)
"In peli so pesem Mojzesa, božjega sužnja, in Jagnjetovo pesem ..." (Raz. 15: 3)
V redkih primerih boste opazili, da naj bi bil kristjan suženj Boga, Jezus je še vedno omenjen. Torej članek, ki večkrat poudarja, kako lahko služimo Bogu (Jehovu), v katerem ni omenjeno, da bi tudi suženj ali služil Jezusu, popolnoma ni v skladu s sporočilom za kristjane, kot je izraženo v CS.
Ali je mogoče, da je njihov vzorec drugačna agenda dela z vzporednicami s starodavnim narodom Izrael?
Judje so ubogali Jehova in mu služili prek zemeljskih predstavnikov. Ubogali so in služili Jehovu, tako da so poslušali in poslušali Mojzesa. Ubogali so in poslušali svoje zemeljske kralje. Tudi kristjani ubogajo Jehova in mu služijo po človeku, toda ta človek je Gospod Jezus Kristus. (Apd. 17:31; Rim. 1: 1-7) Pravo krščanstvo iz enačbe vzame človeške voditelje, kot so Mojzes, Jozue in izraelski kralji. Če želijo moški vladati nad drugimi, je ena od možnosti minimiziranje Jezusove vloge. Katoliška cerkev je to dosegla tako, da je papeža postavila za Kristusovega namestnika. Jaz vikar je človek, ki v odsotnosti zapolni duhovnika. Je nadomestek za duhovnika. (Tu slučajno dobimo besedo »namestnik«.) Tako lahko papež sprejme zakon, na primer prepoved uporabe kontracepcijskih sredstev, in ima vso težo avtoritete, kot da bi bil prisoten sam Jezus. ta zakon.
Metoda, ki jo je izbralo sedanje vodstvo Jehovovih prič, je osredotočanje na izraelski model, v katerem Jezus ni nastopil. Moški, ki prevzamejo vodilno vlogo v organizaciji, se lahko nato postavijo v podoben položaj kot moški, kot sta Mojzes ali izraelski kralji. To je bilo enako učinkovito kot katoliški model. Za ponazoritev, kako učinkovito je bilo to, bom opisal incident iz svojega življenja. (Vem, da anedote niso dokazi, vendar menim, da je to, o čemer se bom povedala, dovolj pogosto, da se bodo mnogi, ki to berejo, strinjali in lahko dodali svoje pričevanje.)
Pred kratkim, v razpravi z nekaterimi starimi prijatelji, v kateri sem lahko razkril nekatere napačne nauke organizacije, pa tudi njihovo hinavsko članstvo v Združenih narodih, je mož para, ki je bil do tedaj tiho, vstopil in je zaničljivo rekel: "No, ljubim Jehova!" S tem naj bi končal razpravo v njegovih mislih. V resnici je mislil in kar je postalo zelo očitno, ko sva nadaljevala s klepetom, je bilo to, da sta mu bila Jehova in organizacija enakovredna. Eden ne bi mogel ljubiti enega, ne da bi ljubil drugega. Tovrstni razlogi nisem bil izpostavljen prvič.
Bistvo je v tem, da so se voditelji Organizacije z nenehnim osredotočanjem na izraelski model, pri katerem je neki človeški predstavnik služil kot kanal med Bogom Jehovo in ljudmi, zelo učinkovito postavili v isti položaj v glavah Jehovovih prič. To je bilo storjeno tako učinkovito, da so lahko objavili tabelo vodstvene strukture organizacije, v kateri Jezus Kristus sploh ni sodeloval. Še bolj presenetljivo pa je, da je bilo to storjeno, ne da bi v glavah milijonov Jehovovih prič povzročilo kar nekaj valovanja. Preprosto niso opazili, da je bil Jezus izrezan!
In tako smo prišli do današnje študije, v kateri bomo pregledali primer štirih izraelskih kraljev. Spet ni nič narobe z mislijo, da služimo Jehovu s popolnim srcem. Vendar v krščanski občini tega ni mogoče storiti, če Jezusa Kristusa zamenjamo z moškimi. Jezusova vključitev je tako pomembna za naše odrešenje, da bi jo bilo treba večkrat omenjati, vendar se v tem članku Jezusovo ime le mimogrede pojavi le dvakrat, vendar nikoli kot tisto, ki bi mu morali služiti in ga ubogati.
Tolkanje istega bobna
„… Lahko pride do situacije, ko lahko oponašate Asovo gorečnost. Kaj na primer, če član vaše družine ali bližnji prijatelj greši, se ne kesi in ga je treba izključiti? Bi odločno ukrepali tako, da bi prenehali sodelovati s to osebo? Kaj bi vas srce premaknilo? " - par. 7
V resnici kaj bi srce vam naroči, če gre za izključenega prijatelja ali sorodnika? Če bi vas vaša izgubljena hči, ki ste jo izgubili, poklicala po telefonu - kot je bilo prikazano v drami na lanski regijski konvenciji -, ali ne bi odgovorili? Morda kliče k pokesu ali zaradi neke nujne situacije, v kateri zelo potrebuje pomoč. Za kaj bi te spodbudilo srce? Bi bilo srce, ki je polno Jehova, hladno in brezskrbno? Bi lojalnost diktatom organizacije, ki jo vodijo moški, postavila nad zakon ljubezni? Bi vas vodili moški predpisi ali načelo, izraženo v "zlatem pravilu"? (Gal 5:14, 15) Kako bi želeli, da bi bili z vami izključeni?
Ob tem se zastavlja še eno vprašanje: Zakaj je dosledno upoštevanje kodeksa Stražnega stolpa glede tega, kako ravnati z izključenimi, tako nujno, da ga je treba vedno znova ponavljati v publikacijah? Zakaj organizacija napačno uporablja 2. Janezovo 8, 9, da bi pokrila vse grehe, če pa je bila očitno namenjena le tistim, ki so aktivno nasprotovali Kristusovemu učenju? Ali služenje Jehovu s popolnim srcem očitno zahteva, da smo trdno prisiljeni do tistih, ki trpijo in potrebujejo našo usmiljenje? Je nenehno zapiranje tega sporočila znak, da se vodstvo Organizacije počuti ogroženo?
Pravilni pogled na duhovne dejavnosti
Tako kot Asa lahko tudi vi pokažete, da imate popolno srce, če se popolnoma zanašate na Boga, ko se srečujete z nasprotovanjem, tudi nekateri, ki se morda zdijo nepremagljivi… .kolegi na delu vas lahko zasmehujejo, če si vzamete proste dneve za duhovne dejavnosti ali če pogosto ne delate čez čas. - par. 8
Seveda se zdi, da si »vzemite proste dni za duhovne dejavnosti« hvalevredno ravnanje v pravih okoliščinah. To pomeni samopožrtvovanje, toda Pavel se je marsičemu odrekel, saj je vse skupaj imel le veliko smeti, da bi lahko dobil Kristusa. (Fil. 3: 8) Ali je „pridobivanje Kristusa“ vrsta „duhovne dejavnosti“, na katero kaže ta odstavek? Žal, ker sem bil eden tistih zvestih Prič, ki je velik del svojega odraslega življenja posvetil takšnim »duhovnim dejavnostim«, lahko mirno rečem, da ni. Paul je hotel "pridobiti Kristusa", vendar so me naučili, da tega ne morem storiti. Nisem bil pomazan. Sploh si nisem mogel prizadevati, da bi me klicali za Kristusovega brata in božjega otroka. Najboljše, na kar sem lahko upal, je bil "dober prijatelj".
Poglejmo na to tako: če bi baptist ali mormon uporabil isti argument, ali bi bila Jehovova priča veljavna? Odgovor je "ne" samo zato, ker Priče vse druge religije štejejo za napačne, zato ne morejo imeti veljavnih "duhovnih dejavnosti". Navsezadnje pravi častilci Očeta častijo tako v duhu kot v resnici, zato gre eden z drugim z roko v roki. (Janez 4:23)
Po letih študija sem spoznal, da tako rekoč vsak nauk, ki je edinstven za Jehovove priče, nima temeljev v Svetem pismu. Tako se na svoje samopožrtvovalno življenje, namenjeno napredovanju JW-jevih duhovnih dejavnosti, ozrem nazaj, kot na veliko izgubo časa v službi ljudi. Kljub temu sem si iz tega pridobil življenje, namenjeno boljšemu poznavanju Boga in Kristusa - življenje, posvečeno preučevanju Svetega pisma. (Janez 17: 3) Če tega ne bi bilo, ne bi bil tam, kjer sem zdaj, zato ne obžalujem izgube časa, ker mi je dal temelje, na katerem lahko gradim vero v Jezusa Kristusa kot otroka Bog z upanjem, da bo vladal z njim v nebeškem kraljestvu. Za to si je vredno prizadevati. Tako se popolnoma strinjam z apostolom Pavlom. Vse smeti so, če le lahko pridobim Kristusa. Prepričana sem, da se mnogi počutimo enako.
Ena od duhovnih dejavnosti, ki naj bi se jo udeležili, je omenjena v odstavku 9.
Božji služabniki presegajo preprosto razmišljanje o sebi. Asa je spodbujal resnično čaščenje. Prav tako pomagamo drugim, da "iščejo Jehova." Kako zadovoljen mora biti Jehova, ko vidi, da govorimo s sosedi in drugimi o njem, pri čemer to počnemo iz resnične ljubezni do njega in resničnega zanimanja za večno dobrobit ljudi! - par. 9
Spet Jezusa sploh ne omenjam. Ves poudarek je na Jehovu, razen tistega, ki nam ga je povedal - s svojim glasom, nič manj! - da ga bomo poslušali. (Mt 3:17; 17: 5; 2Pe 1:17)
Idolitiranje moških
S pomočjo Hezekijevega odstranjevanja malikovalnega lažnega čaščenja iz kraljestva, skuša pisatelj najti sodobni vzporednik, da bi se izognil idoliziranju moških.
"Jasno je, da ne želimo posnemati tistih na svetu, ki s socialnimi mediji obravnavajo ljudi, kot da so idoli ... Lahko se vprašamo:" Ali se izogibam idoliziranju ljudi ...? " - par. 17
Pred dvajsetimi leti večina od nas ne bi imela težav s tem čustvom. Zdaj pa lahko v njem zaznamo hinavsko noto. Ali "govorijo", ne pa "delajo"? Bratje so prišli malikovati člane Vodstvenega telesa, nenazadnje zaradi pomembnosti, ki jo imajo v oddajah JW in na izjemno velikih video zaslonih na regionalnih in mednarodnih konvencijah. Včasih je povprečna Jehovova priča lahko imenovala le enega ali dva člana Vodstvenega telesa, zdaj pa se je vse spremenilo. Poskusite brata ali sestro, da jih poimenuje. Ko to storijo, jih prosite, naj poimenujejo vse apostole. 'Nuf je rekel?
Preusmerjanje nas od sporočila
Vsakodnevno branje Božje besede je koristna praksa. Tako se zdi nasvet iz 19. odstavka trden.
Ne pozabite tudi, da se je branje Svetega pisma dotaknilo Jozijinega srca in ga spodbudilo k ukrepanju. Vaše branje Božje besede vas bo morda spodbudilo k ukrepanju, ki bo povečalo vašo srečo in okrepilo vaše prijateljstvo z Bogom ter vas spodbudilo, da boste pomagali drugim iskati Boga. (Preberite 2 Kronike 34: 18, 19.) - par. 17
Vendar je zagovornik umazan s temeljnim sporočilom. Študirate, da bi "okrepili svoje prijateljstvo z Bogom". V ta namen je »prebrani« stavek vzet iz PS in ne iz CS. Boljše so Pavlove besede Timoteju o branju Božje besede: 2. Timoteju 3: 14–17. Vendar se to osredotoča na »vero v povezavo s Kristusom Jezusom«, ne na Boga Jehova in Timoteja seveda ne imenujejo božji prijatelj. Upanje, ki ga je imel Timothy, ni upanje, ki si ga organizacija želi.
Medtem ko se naključnemu bralcu kritiziranje tega očitno nedolžnega nasveta rednega branja Božje besede morda zdi le pika na i, se izkušeni raziskovalec zaveda, kako lahko s tako prefinjenim namigovanjem človek začne razmišljati po napačni poti.
Naslednji teden se študijska tema nadaljuje s preučevanjem napak teh štirih kraljev, da bi se učili iz njihovega primera.
____________________________________________________________________
[I] Redni bralci teh člankov so morda opazili, da sem v zadnjem času raje uporabljal izraza "Predkrščanski spisi" in "Krščanski spisi". Razlog za to je, da stara in nova zaveza, čeprav sta zelo pomembni, ne zajemata celotnega Svetega pisma. Stara zaveza je nastala šele, ko so ljudje že več kot 2000 let hodili po zemlji. Zato se zaradi jasnosti ločitev obeh odsekov Biblije glede na prihod krščanstva zdi boljša izbira. To je seveda prednost in je nihče praviloma ne sme jemati. Glede na občinstvo, s katerim nekdo govori, sta morda bolj primerna Stara zaveza (Nova zaveza) in Nova zaveza (Nova zaveza).
Hvala za čudovito razčlenitev tega članka. Všeč mi je napad na družbene medije in GB, ki nam sporočajo, naj ne sledimo ljudem, ki niso v bratovščini, in za to uporabimo primere Aquille in Priscille. Še dobro, da ste izpostavili, da večina JDub-ov ne pozna imena apostolov, ampak bi poznala člane GB.
Odstavek 8 v članku govori o tem, da ostajamo trdni glede tega, kaj je prav in pametno, ravno danes sem govorila s sestro in sodeč po njenih komentarjih je postalo očitno, da ona preprosto ne ve, kako deluje religija. Ko sem ji razložil, je vzkliknila: "No, prav tako ne vem, to opravičilo sem slišala že pred običajnim razmišljanjem prič, mnogi se preprosto ne zanimajo, kaj je resnica ali kaj je prav ali pametno. Kaj lahko narediš ? Zagotovo to ni odnos, ki bi ga morali imeti,
Iskreno, ves ta čas sem vedno mislil, da je Jezus angel na sliki. Mogoče zato, ker sem si želel, da bi bil. Ker pa pravijo zemeljsko, bi se Jezus v to zamislil, odkar kraljuje z neba? Predvidevam, da če bi bil angel Jezus, bi ležal nad #1 Upravljalnim telesom, saj od tod prihajajo vse informacije. Misli ???
"To so storili tako učinkovito, da so lahko objavili tabelo vodstvene strukture organizacije, v kateri se Jezus Kristus sploh ni pojavil".
Pred približno letom dni sem to sliko poslal svojemu kongresniku, da ga vprašam, zakaj je Kristus naš vodja vidno odsoten. Njegov odgovor je bil, da navaja Matt 18: 19,20 - v bistvu ni odgovora
To sliko hranim kot ozadje na telefonu in jo občasno pokažem prijateljem, da vidijo, kako jim čeljusti padajo
Pravzaprav to Pismo odgovarja na vprašanje. Če bi se tisti, ki so prikazani na sliki stranske stolpice, zbrali v imenu Jezusa, bi bil prisoten. Ker na sliki ni prisoten, nam organizacija sporoča, da se v njegovem imenu ne zbirajo. 🙂
Če torej Jezusa ni na sliki, niti ni na seznamu - JW se ne sestanejo v njegovem imenu! Jezus ni v njihovi sredini! Briljantni vpogled, nikoli nisem razmišljal o tem tako. Hvala, Meleti. Oddal jo bom za nadaljnjo uporabo.
Mislim, da za vsakogar, ki smo žrtvovali karkoli za to organizacijo, ni zaman. Na to gledam tako, karkoli, kar smo dali Bogu, čeprav religija morda ni prava, nikoli ne more biti slaba stvar. Nekoliko je škoda vedeti, da sem 30+ let nečemu verjel, in ugotovil, da je bilo zgrajeno na pesku. Iskreno povedano, čutim novo živahnost v spoznanju prave "resnice". Vse, kar sem prebral na tej spletni strani, ni vse, večina stvari pa je bila stvari, o katerih sem prej pošteno mislil, ampak... Preberi več "
@ eve04, ...
"Od tega, kako se organizacija drži Stare zaveze, je toliko, da lahko izvajajo oblast nad drugimi in zdi se, da je to pravilno."
Zgodovina se ponavlja, vendar v tako zvitem prikrivanju, da podobnosti nikoli ne zaznamo, dokler škode ne naredimo.
- Sydney J. Harris
Badda bing, ... badda boom!
Drifter
To je močna izjava. WOW
Ime JESUS je omenjeno le enkrat v članku in nato le kot sklicevanje na odkupnino. Pravzaprav sem zdaj prepričan, da način, kako WT ravna z Jezusom, škoduje krščanskemu prepričanju. Zdaj se zavedam, da me branje NWT ali rNWT nikoli ni pritegnilo k Jezusu in me je v zadnjem času zmedlo. Zato, ker je moja družina še vedno vpletena, sicer če ne bi več želel brati o vseh manipulacijah prek publikacij in dvojnega govora. Zavedanje je precej demotivirajoče.
V NZ je veliko opozoril o nevarnostih poslušanja lažnih učiteljev. Včasih sem razmišljal, zakaj mi bog dovoli trpeti tako kot vsa leta, resnica je, da ni, sam sem si dovolil, ker nisem ne upoštevajte opozoril v moji bibliji,
Trudil sem se biti razumen, 2 Corinthians 11 v 20
@Menrov, ...
Niti za trenutek ne mislite, da Jezus ni jezen, ... narobe, razburjen zaradi tega!
Tako mi je rekel, ...
Čudovit članek, hvala Meleti, da ste jo tako jasno izrazili.
Tudi jaz sem udaril v dno kamna, ko je udarila žalostna resničnost, da je vse, kar sem mislil, da je resnica, zgrajeno na pesku.
Zame, ko sem čas, ki sem ga preživel kot zavzet JW, postal učitelj, ki vodi k Kristusu, je Pavel rekel, da je o zakonski zavezi GB ustvarila zavezo o psevdo zakonu ali Judeo / krščanstvo kot v članku, zdi se, ko hočeš da bi Jezus postavil pravila, se pokaže in nasprotno opozarja.
Odstavek 11 »starešine se dogovorijo, da bodo obiskali in pomagali izključenim, ki so zapustili svojo grešno prakso, greh, ki sem ga storil, je bil zavzemanje za biblijsko resnico nad očitnimi lažmi. Nikoli me niso poklicali, toda mislim, da če sploh niste bili za greh, kaj lahko storijo?
Pravzaprav, v skladu s tem komentarjem, je pred nekaj meseci prišel do mene izključeni brat, ki me je vprašal, kaj mora storiti, da bo ponovno zaposlen. Tu je smešen del ... izključen sem. Zakaj me torej vprašati? Izkazalo se je, da je bil 6 let izključen in je ves ta čas hodil na sestanke. Toda starešine se NIKDAJ niso srečale z njim, da bi ga spodbudile ali mu razložile, kaj mora storiti. 6 let v limbu! In pristopil je k meni, ker sem bil včasih starejši, in mislil, da bi mu lahko razložil, kaj on... Preberi več "
Imeti mora resnično dober razlog, da se želi vrniti nazaj, morda starešine nimajo časa prebrati 2. Korinčanom 2: 5 do 11, resnični nasvet pa je v 2. Timoteju 3: 5
Pravzaprav sem ravno bral 2. Timoteju v1: 9 v različici za novo stoletje in na žalost je bolj podoben občini, ko jo preberem.
To je bilo poglavje 3
Zanima me, kako se ta brat DFed počuti med branjem odstavki 20-21 iz tedenskega besedila o "preučevanju Biblije" sredi tedna. Kako se počutijo starešine njegovega kongregacije. Ja, koliko je treba, da se resnično začne prebujati.
Na žalost Če odstopate od učenja GB, v njihovih očeh izvajate greh.
Pred leti sem bil v debati s študentom Biblije na spletu (stražarski stolp je religijo - berejo samo Russell-ova dela) in spomnim se, da sem trdil, da so pobožali človeka CT Russella in da mi Priče ne obožujemo religija, kaj šele naši bratje na vrhu Betela. Ni mi verjel, vendar sem uporabil argument, da ne vem imen teh moških, da so bili za vse namene anonimni moški. Ta argument zdaj ni več veljaven. Spomnim se, da sem bil ponosen, da smo bili... Preberi več "
No, Jožef.
Študenti Biblije berejo samo Russellova dela, priče pa le branje publikacij GB. Je kdo tukaj videl podobnost?
@Joseph, ... "Religija je zanka in lopar!"
Niste edini, ki ste na to padli!
😉
Osebno se mi je ena od največjih resničnosti, ki me je odprla za oči, zavedala, da nisem Judinja. To, da so bili moji predniki verjetno Filistejci ali Kanaanci, in to me ni zaznala nobena študija Stražnega stolpa ali branja Biblije, temveč razprava v knjižni knjigi o Steinbeckovem East Of Eden. Ker sem to razumel, so mi krščanski grški spisi postali toliko bolj posebni. Kdor koli je bil moj narod, ne glede na grozljive stvari, v katerih so se zgodovinsko udeležili, so bili končno sprejeti kot Božji otroci. Ko se je to jasno pokazalo, sem začel opažati, kako velik poudarek daje Društvo stražarnic... Preberi več "
Odstavek 7 je nekoliko težko primerjati izključene z maaco, z njenim kaznivim dejanjem, da je naredila idola asherah, asherah je bila boginja plodnosti, kontekst pa govori tudi o odstranjevanju moških prostitutk, zato imamo tukaj idejo o tem, kaj se je dogajalo. Na zdravje brate !!! Tako slabo, kot je bilo v verzu, pravi, da jo je asa odstranila od tega, da je postala kraljica mati, ne pa tudi, da je bila izključena, pregnana ali izogibana. Kakorkoli. Tisti za vse nas, ostrakirani stari starši, hvala kopici,... Preberi več "
Meleti, hvala za dober članek.
Nisem v resnici razmišljal o igri poimenovanja okoli svetih spisov, čeprav se mi je v preteklosti to zdelo nenavadno. Dejansko razvrščanje po jezikih ni le način, kako se razlikovati od drugih poimenovanj, to je še en prefinjen način zamenjave Kristusa. Kako hudobno.
Hvala Meleti. Članek se mi je zdel zelo spodbuden k razmišljanju. Tudi jaz sem vesel, da sem pridobil biblijsko znanje in da sem se naučil preučevati. Vendar nase ne gledam več kot na JW. Kot ste rekli, obstaja toliko naukov, ki so edinstveni za JW, s katerimi se ne strinjam (na osnovi svetopisemskega sklepanja), da se ne morem več identificirati s to vero. Zdaj se zaradi družinskih razlogov udeležim enega srečanja na teden. Moja strategija je, da izberem drobtinice svetopisemske resnice, ki obstajajo, in o njih meditiram. ?
Počutim se kot vi, MarthaMartha.
Cenim, Meleti, kako otroka ne "vržeš ven s kopalno vodo". Časa, ki ste ga preživeli na poti, ne štejete za izgubo časa. Našli ste Kristusa, kakšen boljši dosežek je?
Hvala Meleti! Zdaj vodim naše študije WT za kong. Ta teden bom z veseljem dodajal Jezusa v mešanico. Mislim, da smo vsi ugotovili, da JWorg občasno primerja sebe in druge narode in je ponosen nase kot na krščanski "mogočni narod". Obstaja težnja za vrsto duhovnega "nacionalizma" k tej samooklicani "mogočni naciji". Ironijo najdem v opozorilih glede malikovanja, ko JWorg predstavi pesmi o sebi! Menim, da obstajajo določene pesmi, ki jih lahko upravičeno imenujemo „GB mednarodne himne“ v smislu, da si želijo globalnega... Preberi več "
Strinjam se!
Tudi te pesmi ne vzdržim.
Že nekaj časa se je nisem udeležil, zato se teh pesmi nisem popolnoma zavedal. Samo poiskal sem besedilo. Joj!
… Oh, glede malikovanja moških, ko Priče v svetih spisih dobijo jasno resnico in se razlikuje od tistega, kar so jih naučili v GB, je njihova reakcija sumljiva. Pogosto se slišijo besede "Počakal bom, dokler ga ne vidim v stražnem stolpu." O moj bog! Videli so to v Bibliji iz Božjih ust ... vendar bi to najraje slišali iz ust skupine ljudi. Ne bodo verjeli Božji besedi, verjeli pa ji bodo, če jo bodo videli v Stražnem stolpu. Če to ni malikovanje, ne vem, kaj je. Sram naj jih bo... Preberi več "
Odličen članek Meleti. Popolnoma se strinjam, da uporabljajo starodavni model človeških predstavnikov v Izraelu, ker jim ustreza. Če lahko prepričajo brate in sestre, da Bog še vedno deluje na enak način prek človeških predstavnikov, ki vodijo organizacijo, potem potrdi njihova stališča. Ko enkrat ugotovijo, da Bog še naprej uporablja človeške predstavnike, se z enostavno zamenjavo z rahlo roko na tipkovnici lahko postavijo na mesto Mojzesa (sedi na njegovem "sedežu", kot je rekel Jezus.) Na žalost oni in milijoni drugih zanemarite jasno izjavo iz Hebrejcem 1: 1,2... Preberi več "
Lep sentiment Yehorakam!
@yehorakam,…
"Če lahko prepričajo brate in sestre, da Bog še vedno deluje na enak način prek človeških predstavnikov, ki vodijo organizacijo, potem potrdi njihova stališča."
… Hkrati pa povečujejo njihovo odgovornost.
"In kdor koli od teh malčkov, ki verjamejo vame, se spotakne, bi bilo zanj bolje, če bi mu na vrat obesili velik mlinski kamen in ga vrgli v morje." –GoMark 9:42