[Nga ws3 / 17 f. 18 maj 15-21]
«O Zot, kujto, të lutem, si kam ecur para teje me besnikëri dhe me një zemër të plotë.» - 2 Kings 20: 3.
këtë të veçantë kullë vrojtimi studimi përdor katër shembuj mbretërorë nga ditët e Izraelit të lashtë për të udhëzuar Dëshmitarët e Jehovait për t'i shërbyer Perëndisë me një zemër të plotë. Sigurisht, nuk ka asgjë të keqe në përdorimin e shembujve të burrave besnikë të regjistruar në Shkrimet Parahristiane (PS) si mësime objektesh për të na udhëhequr sot. Sidoqoftë, duhet të theksohet se në botimet e Biblës dhe Shoqërisë së Traktit të Kullës së Rojës, ka një theksim të qartë mbi shembuj të tillë. Shtë vërejtur që ne jemi një fe judeo-kristiane me theks të theksuar në aspektin “Judeo” të Krishterimit. A është ky problem?
Dëshmitarët e Jehovait nuk përdorin termat "Testamenti i Vjetër" dhe "Testamenti i Ri", të cilat zakonisht përdoren në kishat e krishterimit. Arsyeja për këtë shpjegohet në Shtojcën 7E (f. 1585) të Përkthimi Bota e Re e Shkrimeve të Shenjta - Bibla referuese. Pavarësisht nëse e pranoni këtë arsyetim ose besoni se nuk matet nga shqyrtimi shkencor, duhet të pranohet se një nga arsyet për të shmangur këto dy terma është dëshira e JW.org të distancohet vazhdimisht nga pjesa tjetër e të ashtuquajturit krishterim. (Në fakt, megjithëse një konfesion i krishterë, Dëshmitarët nuk e konsiderojnë veten si pjesë të të ashtuquajturit krishterim.) Gjithë kështu, ka akoma më shumë sesa ato që shohim në sipërfaqe. Shtojca 7E argumenton se do të ishte më e saktë të zëvendësohej "besëlidhja" me "testamentin", megjithatë Organizata hedh poshtë edhe termat "Besëlidhje e Vjetër" dhe "Besëlidhje e Re". Pse
Argumenti është bërë që Bibla është një vepër e vetme dhe kështu ndarjet e tilla nuk kanë "asnjë bazë të vlefshme".
Prandaj, nuk ka asnjë bazë të vlefshme që Shkrimet Hebraike dhe Aramaike të quhen "Testamenti i Vjetër" dhe që Shkrimet e Krishtere Greke të quhen "Testamenti i Ri". Vetë Jezu Krishti i referohej koleksionit të shkrimeve të shenjta si "Shkrimet . ”(Mt 21: 42; Z. 14: 49; Joh 5: 39) Apostulli Pal u referoi atyre si« Shkrimet e Shenjta »,« Shkrimet »dhe« shkrimet e shenjta ».
(Rbi8 f. 1585 7E Shprehjet "Testamenti i Vjetër" dhe "Testamenti i Ri")
Sidoqoftë, studenti i zgjuar i Biblës do të vërejë se duke bërë këtë shpallje, Shtojca 7E ende angazhohet në ndarjen e Biblës në dy pjesë: "Shkrimet Hebraike dhe Aramaike" dhe "Shkrimet e Krishtere Greke", duke paditur padyshim argumentin e tyre. Pse t'i ndajmë ato bazuar në gjuhën në të cilën janë shkruar? Çfarë fitohet nga kjo? Pse të mos përdorësh "Besëlidhjen e Vjetër" dhe "Besëlidhjen e Re"? Me siguri që ky i fundit do të siguronte distancën e dëshiruar nga krishtërimi i zakonshëm ndërsa shtonte më shumë kuptim sesa mund të gjendet nga emërtimi i tij i thjeshtë i bazuar në gjuhë?
Mund të jetë që përdorimi i "testamentit" ose "besëlidhjes", veçanërisht me mbiemrat "e vjetër" dhe "e re" e bashkangjitur, krijon një vështirësi doktrinare për JW.org? Dëshmitarët mësojnë se të krishterët (me përjashtim të një pakice të vogël, të vogël) nuk janë në asnjë lloj besëlidhjeje. Theksimi i një besëlidhjeje të vjetër midis Jehovait dhe hebrenjve që u zëvendësua nga një besëlidhje e re midis Jehovait dhe hebrenjve dhe johebrenjve (dmth të krishterë) nuk i përshtatet një organizate që u mëson njerëzve se Zoti nuk ka bërë asnjë besëlidhje me ta.[I] Organizata thjesht nuk dëshiron që Dëshmitarët të merren me mesazhin biblik të besëlidhjeve të vjetra dhe të reja, sepse mësimi i Dëshmitarëve i zbaton të gjitha këto për një grup të vogël prej 144,000 individësh, duke lënë gradën dhe dosjen e JW.org jashtë. Marrja parasysh e besëlidhjes së re gjithashtu e bën të krishterin të ndalet në marrëdhëniet e tij të veçanta me Birin e Zotit, Jezu Krishtin. Referimi i dy ndarjeve të Shkrimit sipas gjuhës në të cilën është shkruar secila shmang pyetje të tilla. Organizata inkurajon kopenë e saj të mendojë për Jehovain gjatë gjithë kohës për përjashtimin virtual të Jezu Krishtit. Duke u përpjekur të mjegullojmë ndarjen midis Shkrimeve Prekristiane (PS) dhe Shkrimeve të Krishtere (CS), bëhet më e lehtë ta shtyjmë Jezusin në njërën anë dhe të përqendrohemi në bindjen dhe skllavërinë vetëm ndaj Zotit. Byshtë me përdorimin e tyre të emrit të Jehovait që Dëshmitarët përpiqen të dallojnë veten nga pjesa tjetër e të ashtuquajturit krishterim.
Ndërsa përqendrimi në përvojat jetësore të katër mbretërve izraelitë mund të jetë një mjet pozitiv për të tërhequr paralele nga të cilat të krishterët mund të përfitojnë, ne duam të sigurojmë që vazhdimisht ta fusim Jezusin në diskutim pasi që ky është një nga qëllimet kryesore për frymëzimin e Zotit për të krishterin Shkrimet e Shenjta. Ky artikull titullohet «Shërbimi ndaj Jehovait me një zemër të plotë». E gjitha është mirë dhe mirë. Sidoqoftë, kur i shërben dikujt, i shërben, apo jo? Vëzhgoni se si përdoret skllavi në CS sa herë që fjala i atribuohet atij për të cilin dikush skllavëron.
«Pali, një skllav i Jezu Krishtit…» (Ro 1: 1)
"Skllav i Zotit". (Ro 12:11)
"... ai që u thirr kur një i lirë është një skllav i Krishtit." (1Ko 7:21)
"Po të isha ende i kënaqur me njerëzit, nuk do të isha skllavi i Krishtit." (Gal. 1:10)
"... sepse unë po mbaj në trup shenjat e markës së [një skllavi] të Jezusit." (Gal 6:17)
"SKLLAV për Zotin, Krishtin". (Kol 3:24)
«… Tikiku, vëllai [i im] i dashur dhe shërbëtor besnik dhe bashkëluftëtar në [Zotin].» (Kol 4: 7)
“Epafra, që është nga mesi juaj, një skllav i Krishtit Jezus…” (Kol 4:12)
“… Si iu kthye Zotit nga idhujt [TUAJ] për të qenë skllav për një Zot të gjallë dhe të vërtetë dhe për të pritur Birin e tij nga Qiejt ely domethënë Jezusin…” (1Th 1: 9)
"Por një skllav i Zotit ..." (2Ti 2:24)
“Pali, një skllav i Zotit dhe një apostull i Jezu Krishtit…” (Titit 1: 1)
“Jakobi, një skllav i Zotit dhe i Zotit Jezu Krishtit…” (Jakovi 1: 1)
“Simon Pjetri, një skllav dhe apostull i Jezu Krishtit…” (2Pj 1: 1)
“Juda, një skllav i Jezu Krishtit…” (Juda 1: 1)
“Një zbulesë nga Jezu Krishti slave skllavit të tij Gjonit…” (Zb 1: 1)
“Dhe ata po këndonin këngën e Moisiut, skllavit të Perëndisë dhe këngën e Qengjit ...” (Zb 15: 3)
Ju do të vini re në raste të rralla kur i krishteri thuhet se është skllav i Zotit, Jezusi përmendet akoma. Pra, një artikull që thekson në mënyrë të përsëritur se si mund t'i shërbejmë (skllavit) Perëndisë Jehova, i cili nuk bën asnjë fjalë për skllavërimin ose për t'i shërbyer Jezusit është plotësisht në harmoni me mesazhin për të krishterët siç shprehet në CS.
A mund të ndodhë që, duke tërhequr paralele me kombin e lashtë të Izraelit, e tyre është një axhendë tjetër në punë?
Judenjtë iu bindën dhe i shërbyen Jehovait përmes përfaqësuesve tokësorë. Ata iu bindën dhe i shërbyen Jehovait duke dëgjuar dhe bindur Moisiun. Ata iu bindën dhe shërbyen duke dëgjuar mbretërit e tyre tokësorë. Po kështu, të krishterët i binden dhe i shërbejnë Jehovait përmes një njeriu, por ai njeri është Zoti Jezu Krisht. (Veprat 17:31; Romakëve 1: 1-7) Krishterimi i vërtetë i nxjerr udhëheqësit njerëzorë si Moisiu, Joshua dhe Mbretërit e Izraelit nga ekuacioni. Nëse burrat dëshirojnë të sundojnë mbi burrat e tjerë, një metodë është të minimizojmë rolin e Jezuit. Kisha Katolike e arriti këtë duke e bërë Papën në Vikar të Krishtit. Vikari është njeriu që plotëson priftin kur mungon. Ai është zëvendësuesi i priftit. (Kjo është, rastësisht, nga ku kemi fjalën "zëvendësues".) Kështu që Papa mund të bëjë një ligj, siç është ndalimi i përdorimit të kontraceptivëve, dhe ai mbart të gjithë peshën e autoritetit sikur vetë Jezusi të ishte i pranishëm duke bërë atë ligj.
Metoda që udhëheqja aktuale e Dëshmitarëve të Jehovait ka zgjedhur është të përqendrohet në modelin izraelit në të cilin Jezusi nuk shfaqet. Burrat që marrin drejtimin në organizatë mund të futen në një pozicion të ngjashëm me burra si Moisiu ose Mbretërit e Izraelit. Kjo ka qenë aq efektive sa modeli katolik. Për të ilustruar se sa efektive ka qenë kjo, unë do të tregoj një incident nga jeta ime. (Unë e di që anedotat nuk janë prova, por mendoj se ajo që do të tregoj është mjaft e zakonshme që shumë atje që e lexojnë këtë do të pajtohen dhe mund të shtojnë dëshminë e tyre.)
Kohët e fundit në një diskutim me disa miq të vjetër në të cilin unë isha në gjendje të zbuloja disa nga mësimet e rreme të organizatës, si dhe anëtarësinë e tyre hipokrite në Kombet e Bashkuara, burri i çiftit, i cili kishte qenë i qetë deri në atë pikë, u fut në tha me hidhërim: "Epo, unë e dua Jehovain!" Kjo kishte për qëllim t'i jepte fund diskutimit në mendjen e tij. Ajo që donte të thoshte me të vërtetë dhe ajo që u bë shumë e dukshme ndërsa vazhdonim bisedat, ishte se për të Jehovai dhe organizata ishin të barabarta. Njeri nuk mund ta donte njërin pa e dashur tjetrin. Kjo nuk ishte hera e parë që i ekspozohesha këtij lloj arsyetimi.
Çështja është që duke u përqëndruar vazhdimisht në modelin izraelit, me disa përfaqësues njerëzorë që shërbejnë si një kanal midis Zotit Jehova dhe njerëzve, udhëheqësit e Organizatës e kanë vendosur veten në mënyrë shumë efektive në të njëjtën pozitë në mendjet e Dëshmitarëve të Jehovait. Kjo është bërë në mënyrë aq efikase sa që ata ishin në gjendje të botonin një tabelë të strukturës drejtuese të organizatës në të cilën Jezu Krishti nuk figuronte fare. Ajo që është edhe më e habitshme është se kjo u bë pa shkaktuar aq shumë sa një valë në mendjet e miliona Dëshmitarëve të Jehovait. Ata thjesht nuk arritën të vinin re se Jezusi ishte prerë!
Dhe kështu kemi ardhur në studimin e sotëm, në të cilin do të rishikojmë shembullin e katër mbretërve izraelitë. Përsëri, nuk ka asgjë të keqe me idenë për t'i shërbyer Jehovait me një zemër të plotë. Sidoqoftë, është e pamundur ta bësh atë në kongregacionin e krishterë nëse e zëvendësojmë Jezu Krishtin me burra. Përfshirja e Jezusit është aq jetësore për shpëtimin tonë, saqë duhet përmendur në mënyrë të përsëritur, megjithatë në këtë artikull emri i Jezusit shfaqet vetëm dy herë kalimthi, por kurrë si ai që duhet t'i shërbejmë dhe t'i bindemi.
Rrahja e Daumit të njëjtë
“… Mund të ketë një situatë në të cilën mund të imitoni zellin e Asas. Për shembull, çfarë nëse një anëtar i familjes tuaj ose një mik i ngushtë mëkaton, nuk është i penduar dhe duhet të shpërndahet nga shoqëria? A do të ndërmerrnit një veprim vendimtar duke pushuar së shoqëruari me atë person? Farë do të shtynte zemra juaj të bëni? ” - par. 7
Në të vërtetë, çfarë do zemra jote të thotë të bësh në rastin e një miku ose të afërmi të përjashtuar? Nëse vajza juaj e përjashtuar nga puna, e cila ka humbur prej kohësh, ju thërret në telefon - siç ishte përshkruar në dramën në Kongresin Rajonal të vitit të kaluar - a do të refuzonit të përgjigjeshit? Ajo mund të jetë duke bërë thirrje për t'u penduar, ose për shkak të ndonjë emergjence në të cilën ka shumë nevojë për ndihmë. Çfarë do të shtynte zemra juaj të bënit? A do të jetë e ftohtë dhe e pakujdesshme një zemër e plotë me Jehovain? A do ta vinte besnikëria ndaj diktatit të një organizate të drejtuar nga burra mbi ligjin e dashurisë? A do të drejtoheshit nga rregullat e burrave, ose nga parimi i shprehur në "rregullin e artë"? (Gal 5:14, 15) Nëse do të ishit i përjashtuar, si do të dëshironit të trajtoheshit?
Kjo ngre një pyetje tjetër: Pse respektimi i rreptë i kodit të Kullës së Rojës në lidhje me mënyrën e trajtimit të të përjashtuarve është kaq jetësor saqë duhet të përsëritet vazhdimisht në botime? Pse organizata zbaton gabimisht 2 Gjon 8, 9 për të mbuluar të gjitha mëkatet, kur synohej qartë të merrej vetëm me ata që kundërshtuan në mënyrë aktive mësimin e Krishtit? A kërkon që shërbimi ndaj Jehovait me një zemër të plotë të jemi zemërngulës ndaj atyre që vuajnë dhe që kanë nevojë për mëshirën tonë? A është harpimi i vazhdueshëm i këtij mesazhi një tregues se udhëheqja e Organizatës po ndihet e kërcënuar?
Pamja e duhur e veprimtarive shpirtërore
Ashtu si Asa, ju mund të tregoni se keni një zemër të plotë duke u mbështetur plotësisht te Zoti kur përballeni me kundërshtime, madje disa që mund të duken të pakapërcyeshme… .kolegjet në punë mund t'ju bëjnë që të pushoni ditë për aktivitete shpirtërore ose për të mos punuar shpesh jashtë orarit. - par. 8
Sigurisht, "marrja e ditëve të pushimit [të punës] për aktivitete shpirtërore" duket si një veprim veprimi i lavdërueshëm në rrethanat e duhura. Do të thotë vetëmohim, por Pali hoqi dorë nga shumë gjëra, duke i konsideruar të gjitha thjesht shumë mbeturina që ai të fitonte Krishtin. (Filip. 3: 8) A është 'fitimi i Krishtit' lloji i 'veprimtarisë shpirtërore' për të cilën po tregon ky paragraf? Mjerisht, pasi kam qenë një nga ata Dëshmitarë besnikë që i kushtoi një pjesë të madhe të jetës së tij të rritur "veprimtarive të tilla shpirtërore", me siguri mund të them se nuk është kështu. Pali donte të “fitonte Krishtin”, por mua më mësuan se nuk mund ta bëja atë. Unë nuk u vajosa. Nuk mund të aspiroja as të quhesha vëlla i Krishtit dhe fëmijë i Zotit. Më e mira për të cilën mund të shpresoja ishte 'shoku i mirë'.
Le ta shohim në këtë mënyrë: Nëse një Baptist ose Mormon do të përdorte të njëjtin argument, a do ta konsideronte Dëshmitari i Jehovait atë të vlefshëm? Ne e dimë që përgjigja është "jo" thjesht sepse Dëshmitarët i konsiderojnë të gjitha fetë e tjera të gabuara, kështu që ata nuk mund të kenë "veprimtari shpirtërore" të vlefshme. Mbi të gjitha, adhuruesit e vërtetë adhurojnë Atin si në frymë ashtu edhe në të vërtetë, kështu që njëri shkon dorë për dore me tjetrin. (Gjoni 4:23)
Pas shumë vitesh studimi, kam arritur të kuptoj se pothuajse çdo doktrinë unike për Dëshmitarët e Jehovait nuk ka asnjë themel në Shkrime. Kështu që unë shikoj prapa në jetën time të vetëmohimit kushtuar përparimit të "aktiviteteve shpirtërore" të JW si kryesisht një humbje kohe në shërbim të burrave. Sidoqoftë, ajo që fitova prej saj ishte një jetë kushtuar njohjes më mirë të Zotit dhe Krishtit - një jetë kushtuar studimit të Shkrimeve. (Gjoni 17: 3) Unë nuk do të isha aty ku jam tani po të mos kisha qenë për këtë, kështu që nuk pendohem për humbjen e kohës, aq sa më dha bazën mbi të cilën të ndërtoja një besim në Jezu Krishtin si fëmijë i Zoti me shpresën për të sunduar me të në mbretërinë e qiejve. Kjo është diçka për të cilën ia vlen të përpiqesh. Kështu që unë pajtohem plotësisht me Apostullin Pal. Të gjitha janë mbeturina nëse vetëm unë mund ta fitoj Krishtin. Jam i sigurt që shumë prej nesh ndjehen të njëjtën gjë.
Një nga aktivitetet shpirtërore në të cilat pritet të përfshihemi përmendet në paragrafin 9.
Shërbëtorët e Perëndisë tejkalojnë thjesht duke menduar për veten e tyre. Asa promovoi adhurimin e vërtetë. Po kështu, i ndihmojmë të tjerët «të kërkojnë Zotin.» Sa i kënaqur duhet të jetë Zoti kur ai sheh se flasim me fqinjët tanë dhe të tjerët për të, duke e bërë këtë nga dashuria e vërtetë për të dhe interesi i vërtetë për mirëqenien e përhershme të njerëzve! - par. 9
Përsëri, pa përmendur fare Jezusin. I gjithë fokusi është vendosur te Jehovai për të përjashtuar atë që Ai na tha - me zërin e tij, jo më pak! - për të dëgjuar. (Mt 3:17; 17: 5; 2Pj 1:17)
Burra idhujtarë
Duke përdorur Hezekiah-un për heqjen e adhurimit të rremë të idhujtarisë nga mbretëria, shkrimtari përpiqet të gjejë një paralele të ditëve moderne për të shmangur idhujtarinë e njerëzve.
"Shtë e qartë, ne nuk duam t'i imitojmë ata në botë, të cilët, duke përdorur mediat sociale, i trajtojnë njerëzit sikur të ishin idhuj ... Ne mund të pyesim veten," A i shmang idhujtaritë njerëzit ...? " - par. 17
Njëzet vjet më parë, shumica prej nesh nuk do të kishte pasur probleme me këtë ndjenjë. Sidoqoftë, tani mund të zbulojmë një shënim të hipokrizisë në të. A janë ata 'duke thënë', por jo 'duke bërë'? Vëllezërit kanë ardhur për të idhulluar anëtarët e Trupit Udhëheqës, në një pjesë të vogël për shkak të famës që jepen në transmetimet JW dhe në ekranet e videove super të mëdha në Konventat Rajonale dhe Ndërkombëtare. Ka qenë një kohë kur Dëshmitari mesatar i Jehovait nuk mund të kishte emëruar më shumë se një ose dy anëtarë të Trupit Udhëheqës, por tani, gjithçka ka ndryshuar. Provoni të kërkoni një vëlla ose motër që t'i emërtojë të gjithë. Pasi ta kenë bërë këtë, kërkojuni të përmendin të gjithë apostujt. 'Tha Nuf?
Duke na larguar nga mesazhi
Leximi i fjalës së Zotit çdo ditë është një praktikë e vlefshme. Kështu, këshilla në paragrafin 19 duket e shëndoshë.
Gjithashtu, mbani mend që leximi i Shkrimeve të Shenjta preku zemrën e Josiah dhe e shtyu të ndërmarrë veprime. Leximi juaj i Fjalës së Perëndisë mund t'ju shtyjë të bëni një veprim që do të rrisë lumturinë tuaj dhe do të forcojë miqësinë tuaj me Perëndinë, si dhe do t'ju nxisë të ndihmoni të tjerët të kërkojnë Zotin. (Lexoni Kronikat 2 34: 18, 19.) - par. 17
Sidoqoftë, këshilla është njollosur nga mesazhi themelor. Ju studioni për të "forcuar miqësinë tuaj me Zotin". Për këtë qëllim, shkrimi i shenjtë "i lexuar" është marrë nga PS jo nga CS. Më të mira janë fjalët e Palit drejtuar Timoteut për leximin e fjalës së Perëndisë: 2 Timoteut 3: 14-17. Sidoqoftë, kjo përqendrohet te «besimi në lidhje me Krishtin Jezus», jo te Zoti Jehova dhe natyrisht Timoteu nuk quhet mik i Zotit. Shpresa që Timoteu kishte nuk është shpresa që Organizata dëshiron që ne të kemi.
Pra, ndërsa kritikon këtë këshillë në dukje të pafajshme për të lexuar rregullisht fjalën e Zotit mund t'i duket lexuesit të rastësishëm si një picayune, studiuesi me përvojë është i vetëdijshëm se si, me një sugjerim kaq të hollë, dikush mund të mendojë të fillojë të mendojë në rrugën e gabuar.
Javën tjetër, tema e studimit vazhdon duke shqyrtuar gabimet e bëra këto katër mbretër, në mënyrë që të mësojnë nga shembulli i tyre.
____________________________________________________________________
[I] Lexuesit e rregullt të këtyre artikujve mund të kenë vërejtur se kohët e fundit kam preferuar të preferoj termat "Shkrime Parakristiane" dhe "Shkrime të Krishtera". Arsyeja për këtë është se besëlidhjet e vjetra dhe të reja, megjithëse kanë një rëndësi të madhe, nuk përfshijnë të gjithë Shkrimet. Besëlidhja e vjetër nuk erdhi në ekzistencë derisa njerëzit kishin ecur në tokë për më shumë se 2000 vjet. Prandaj, për hir të qartësisë, ndarja e dy pjesëve të Biblës bazuar në ardhjen e krishterimit duket një zgjedhje më e mirë. Kjo është, sigurisht, një preferencë dhe nuk duhet të merret nga askush si rregull. Në varësi të audiencës me të cilën po flitet, Dhjata e Vjetër (OT) dhe Dhiata e Re (NT) mund të jenë më të përshtatshme.
Faleminderit për ndarjen e mrekullueshme të këtij artikulli. Unë e dua sulmin në mediat sociale dhe GB duke na thënë të mos ndjekim njerëz jo në vëllazëri dhe duke përdorur shembujt e Aquilla dhe Priscilla për ta bërë atë. Pikë e mirë që keni bërë nga shumica e JDubs duke mos ditur emrat e apostujve, por do të njihni anëtarët e GB.
Paragrafi 8 në artikull flet për të qëndruar i vendosur për atë që është e drejtë dhe e mençur, unë po flisja me një motër vetëm sot dhe duke gjykuar nga komentet e saj u bë e qartë se ajo thjesht nuk e din se si funksionon feja. Kur e shpjegova, ajo thirri: «po aq mirë sa nuk e di, e kam dëgjuar këtë justifikim përpara arsyetimit tipik të dëshmitarëve, shumë thjesht nuk duken të interesuar të dinë se cila është e vërteta e vërtetë ose çfarë është e drejtë apo e mençur. Cfare mund te besh ? Me siguri ky nuk është qëndrimi që duhet të kemi,
Me gjithë ndershmëri, gjatë gjithë kësaj kohe gjithmonë mendoja se Jezui ishte engjëlli në figurë. Ndoshta sepse doja që ai të ishte. Sidoqoftë, pasi që ata po thonë tokë, a do të kuptohej Jezui në këtë gjë pasi ai po mbretëronte nga parajsa? Unë mendoj nëse engjëlli do të ishte Jezusi, ai do të ishte duke lëvizur mbi #1 Trupin Drejtues pasi nga këtu vijnë të gjitha informacionet. Mendime ???
"Kjo është bërë aq me efikasitet sa që ata ishin në gjendje të botonin një tabelë të strukturës menaxhuese të organizatës në të cilën Jezu Krishti nuk figuronte fare".
Rreth një vit mbrapa, unë i dërgova këtë foto plakut tim të kongresit për ta pyetur atë pse Krishti "Udhëheqësi ynë" mungon dukshëm. Përgjigja e tij ishte të citonte Matt 18: 19,20 - në thelb asnjë përgjigje
Unë e mbaj këtë foto si letër-muri në telefonin tim dhe herë pas here e shfaq atë tek disa bros miqësore për të parë nofullat e tyre të bien
Në të vërtetë, ky Shkrim i përgjigjet pyetjes. Nëse ata që përshkruhen në ilustrimin Kulla e Rojës do të mblidheshin së bashku në emër të Jezuit, ai do të ishte i pranishëm. Meqenëse ai nuk është i pranishëm në ilustrim, Organizata po na thotë se ata nuk mblidhen së bashku në emrin e tij. 🙂
Pra, nëse Jezusi nuk është në foto, madje as i shënuar - JW nuk po takohen në emrin e tij! Jezusi nuk është në mesin e tyre! Një depërtim i shkëlqyeshëm, nuk e kam menduar kurrë në atë mënyrë. Faleminderit, Meleti. Do ta skedoj për përdorim në të ardhmen.
Unë mendoj se për secilin prej nesh që sakrifikoi asgjë për këtë organizatë nuk është e kotë. E shikoj në këtë mënyrë, çdo gjë që i kemi dhënë Zotit, edhe pse feja mund të mos jetë e drejtë, nuk mund të jetë kurrë një gjë e keqe. Isshtë paksa e bezdisshme të dini se besoja diçka për 30+ vjet dhe të vija për të zbuluar, është ndërtuar në rërë. Sinqerisht, ndiej një forcë të përtërirë në njohjen e "vërtetës" së vërtetë. Gjithçka që kam lexuar në këtë faqe nuk është gjithçka, por shumica e gjërave ishin gjëra që sinqerisht i kam menduar më parë, por... Lexo më shumë "
@ eve04, ...
"Bën kaq shumë që sa organizata i përmbahet Dhjatës së Vjetër në mënyrë që ata të mund të ushtrojnë autoritetin mbi të tjerët dhe duket se është e saktë."
Historia përsëritet, por në një maskim kaq dinak sa nuk zbulojmë kurrë ngjashmërinë deri sa të bëhet dëmi.
-Sydney J. Harris
Badda bing,… badda bum!
Drifteri
Kjo është një deklaratë e fuqishme. UAU
Emri JESUS përmendet vetëm një herë në artikull dhe pastaj vetëm si referencë e shpërblesës. Në fakt, tani është bindja ime se mënyra se si WT trajton Jezusin është e dëmshme për ato besim të krishterë. Tani e kuptoj se leximi i NWT dhe as rNWT nuk më tërhoqi kurrë tek Jezusi dhe mbikëqyrja më bëri të ngatërrohesha ndonjëherë. Kjo është për shkak se familja ime është ende e përfshirë, përndryshe nëse nuk do të dëshiroja të lexoni për të gjitha manipulimet përmes botimeve dhe dyfish flasin. Rathershtë më tepër demotivuese për tu realizuar.
Ka mjaft paralajmërime në NT për rreziqet e dëgjimit të mësuesve të rremë, unë dikur mendoja pse më lejoi Zoti të vuaj si unë vuaja gjithë ato vite, e vërteta është se ai nuk e bëri, unë e lejova vetë sepse nuk e bëra u kushtoj vëmendje paralajmërimeve në biblën time,
Jam munduar të jem i arsyeshëm, korintasit 2 11 v 20
@Menrov, ...
Mos mendo për asnjë moment që Jezusi nuk është i mërzitur, r gabo um, i mërzitur për këtë!
Ai më tha kështu,
Artikull i mrekullueshëm ju falënderoj shumë Meleti për artikulimin e tij në mënyrë të qartë.
Edhe unë godita pjesën e poshtme të shkëmbit kur goditi realitetin e trishtuar, se gjithçka që mendoja se ishte e vërteta ishte ndërtuar mbi rërë.
Për mua koha që kam kaluar si një JW e zellshme është bërë një mësues që çon në Krishtin, Pali tha që në lidhje me besëlidhjen e ligjit, GB kanë krijuar një besëlidhje pseudo të ligjit, ose Judeo / Christianity si në artikull, duket se kur dëshironi për të bërë rregulla, Jezusi shfaqet dhe tregon mënyrën tjetër.
Paragrafi 11 «Pleqtë rregullojnë të vizitojnë dhe të ndihmojnë të përjashtuar nga shoqëria që kanë lënë praktikën e tyre të mëkatit, mëkati që unë bëra ishte ngritja në këmbë e së vërtetës biblike, mbi ato që janë gënjeshtra të dukshme. Ata kurrë nuk më kanë thirrur mua, por unë mendoj se nëse nuk do të ishe ngopur për një mëkat në radhë të parë, atëherë çfarë mund të bëjnë ata?
Në të vërtetë, në përputhje me atë koment, disa muaj më parë një vëlla i përjashtuar erdhi tek unë për të më pyetur se çfarë duhet të bëjë për t'u rivendosur në punë. Këtu është pjesa qesharake ... Unë jam përjashtuar. Atëherë pse më pyet mua? Rezulton se ai është përjashtuar për 6 vjet dhe ka qenë duke shkuar në takime gjithë atë kohë. Por pleqtë ASNJCEHERE nuk janë takuar me të për ta inkurajuar ose për t'i shpjeguar se çfarë duhet të bëjë. 6 vjet në harresë! Dhe ai u afrua me mua, sepse unë kam qenë një plak dhe mendova se ndoshta unë mund të shpjegoj se çfarë ai... Lexo më shumë "
Ai duhet të ketë një arsye të vërtetë të mirë për të dashur të kthehet, ndoshta pleqtë nuk kanë kohë për të lexuar 2 korintasve 2: 5 deri në 11, megjithatë këshillat e vërteta përmbahen në 2 timoteut 3: 5
Në të vërtetë unë thjesht po lexoja 2 timoteun v1: 9 në versionin e shekullit të ri dhe fatkeqësisht po më duket si kongregacioni sa herë që e lexoj.
Ky ishte kapitulli 3 natyrisht
Po pyes veten se si ndihet ai vëllai DFed kur lexon paragrafët 20-21 nga teksti i studimit të Biblës në mesjavën e kësaj jave. Si ndihen pleqtë e kongregacionit të tij. Po, sa shumë duhet të fillojë të zgjohet.
Fatkeqësisht Nëse devijoni nga mësimet e GB, ju praktikoni mëkatin në sytë e tyre.
Vite më parë isha në një debat me një Student të Biblës në internet (feja e degëve të Kullës së Rojës - ata lexojnë vetëm veprën e Russell) dhe mbaj mend duke argumentuar se ata kanë hyjnizuar një njeri, CT Russell dhe se ne Dëshmitarët nuk hyjnizojmë askënd në fe, e lëre më vëllezërit tanë të kthehen në majën e Bethelit. Ai nuk më besoi, por unë përdora argumentin se nuk i dija emrat e këtyre burrave, se ata ishin për të gjitha qëllimet, burra anonimë. Ky argument tani nuk është më i vlefshëm. Më kujtohet se isha krenar që ishim... Lexo më shumë "
Epo mirë, Jozef.
Studentët e Biblës lexonin vetëm veprat e Russell dhe Dëshmitarët lexonin vetëm botimet e GB. Dokush shikon një ngjashmëri këtu?
@Joseph, "Feja është një lak dhe një dallavere!"
Ju nuk jeni i vetmi që iu desh!
😉
Personalisht, një nga realitetet më të mëdha që më hapnin sytë si i krishterë ishte të kuptoja që nuk jam hebre. Se paraardhësit e mi ishin ndoshta filistinë ose kananezë dhe nuk më bënte asnjë studim i Kullës së Rojës ose leximi i Biblës, por një diskutim mbi klubin e librave të Steinbeck's East Of Eden. Kuptimi i kësaj i bëri shkrimet e shenjta greke të krishtera shumë më të veçanta për mua. Kushdo qoftë populli im, çfarëdo gjëje të tmerrshme që ai merrte historikisht, ata u pranuan më në fund si fëmijë të vetë Zotit. Sapo kjo u bë e qartë, fillova të vërej se sa vëmendje vë Shoqëria Kulla e Rojës... Lexo më shumë "
Paragrafi 7, është pak e lehtë të krahasosh të përjashtuarit me maacah, me krimin e saj për të bërë një idhull asherah, asherah ishte një perëndeshë e pjellorisë, dhe konteksti flet gjithashtu për heqjen e prostitutave meshkuj, kështu që ne kemi idenë këtu për atë që po vazhdonte. Brohoritje vëllezër !!! Edhe aq keq sa ishte vargu që thotë se asa e largoi atë nga të qenit mbretëresha Nënë, nuk thotë se ajo ishte përjashtuar, dëbuar ose larguar. Ose Ato për të gjithë ne, gjyshërit e përjashtuar atje, falë një tufë,... Lexo më shumë "
Meleti, faleminderit për artikullin e mirë.
Unë me të vërtetë nuk kisha menduar për lojën e emërtimit rreth shkrimeve të shenjta megjithëse e kam parë të çuditshme në të kaluarën. Në të vërtetë, grupimi sipas gjuhës nuk është vetëm një mënyrë për të ndryshuar nga emërtimet e tjera, është një mënyrë tjetër delikate për të zëvendësuar Krishtin. Sa i lig.
Faleminderit Meleti e gjeta atë artikull shumë të menduar. Edhe unë jam i lumtur për bazën në njohurinë e Biblës dhe që më mësojnë se si të studioj. Unë nuk e shoh më veten si një JW. Siç thatë, ka kaq shumë mësime unike për JW me të cilat nuk jam dakord (me arsyetimin e shkrimeve të shenjta si bazë) saqë nuk mund të identifikohem më me këtë fe. Unë marr pjesë në një mbledhje në javë tani për arsye familjare. Strategjia ime është të zgjedh se çfarë thërrimesh të së vërtetës biblike ekzistojnë dhe të meditoj mbi to. ?
Ndihem si ju, MarthaMartha.
E vlerësoj, Meleti, se si nuk e 'hidhni foshnjën me ujin e banjës'. Ju nuk e shihni se koha e kaluar në udhëtimin tuaj ka qenë humbje kohe. Ju e keni gjetur Krishtin, çfarë arritje më të mirë ka atje?
Faleminderit Meleti! Tani po kryej studimet tona WT. Do të kënaqem duke shtuar Jezusin në përzierje sa herë që mundem këtë javë. Unë mendoj se të gjithë kemi gjetur që JWorg herë pas here bën krahasime me veten dhe kombet e tjera dhe është krenar për veten e tij si një "komb i fuqishëm" i krishterë. Ekziston një shtytje për një lloj 'nacionalizmi' shpirtëror drejt këtij vet-proklamimi 'kombi të fuqishëm'. Unë gjej ironi në paralajmërimet në lidhje me idhujtarinë kur JWorg prezanton këngë për veten e saj! Ndjej se ka këngë të caktuara që me të drejtë mund të quhen 'himne ndërkombëtare GB' në kuptimin që ata duan globale... Lexo më shumë "
Unë pajtohem!
Unë nuk përmbahem të këndoj ato këngë gjithashtu.
Unë nuk jam duke marrë pjesë për një kohë, kështu që nuk isha plotësisht i vetëdijshëm për këto këngë. Unë vetëm shikova në formulim. Po!
… Oh, dhe në lidhje me idhullimin e burrave, kur Dëshmitarëve u tregohet një e vërtetë e qartë në shkrimet e shenjta dhe është ndryshe nga ajo që u janë mësuar nga GB, reagimi i tyre është i dyshimtë. Dëgjohen shpesh fjalët "Unë do të pres derisa ta shoh në një Kullë Kulla". O Zoti im! Ata e panë atë në Bibël, nga vetë goja e Zotit… por ata do të preferonin ta dëgjonin atë nga goja e një grupi burrash. Ata nuk do ta besojnë fjalën e Zotit, por do ta besojnë nëse e shohin në një Kullë Kulla. Nëse kjo nuk është idhujtari, nuk e di se çfarë është. Turp për ata për... Lexo më shumë "
Artikull i shkëlqyeshëm Meleti. Jam plotësisht dakord që ata përdorin modelin antik të përfaqësuesve njerëzorë në Izrael sepse u përshtatet atyre. Nëse ata mund t'i bindin vëllezërit dhe motrat se Zoti është duke punuar në të njëjtën mënyrë përmes përfaqësuesve njerëzorë në krye të një organizate, atëherë kjo vërteton pozicionet e tyre. Sapo të vërtetojnë që Zoti vazhdon të përdorë përfaqësues njerëzorë, duke përdorur zëvendësimin e thjeshtë me një dorë të vogël në tastierë, ata mund ta vendosin veten në vendin e Moisiut (ulur në "vendin e tij" siç tha Jezusi.) Mjerisht ata, dhe miliona të tjerë injoroni deklaratën e qartë te Hebrenjve 1: 1,2... Lexo më shumë "
Sentiment i bukur Yehorakam!
@yehorakam,
"Nëse ata mund t'i bindin vëllezërit dhe motrat se Zoti është duke punuar në të njëjtën mënyrë përmes përfaqësuesve njerëzorë në krye të një organizate, atëherë kjo vërteton pozicionet e tyre."
… Në të njëjtën kohë duke rritur llogaridhënien e tyre.
"Dhe kushdo që do të skandalizojë njërin nga këta të vegjël që besojnë në mua, do të ishte më mirë për të sikur t'i varej një gur mulli të madh në qafë dhe ta hidhnin në det." –ShkoMarku 9:42