Девід Сплейн з Керівної ради Свідків Єгови збирається виступити з другою промовою програми щорічних зборів у жовтні 2023 року під назвою «Довірся Милосердному Судді всієї землі».

Його уважна аудиторія ось-ось побачить перші проблиски того, що Керівна рада любить називати «новим світлом» від Бога, явленого їм святим духом. Я не сперечаюся ні з тим, що тут бере участь бог, ні з тим, що дух, якого він посилає, керує ними, але як ми можемо зрозуміти, чи вони слухають єдиного істинного Бога?

Одне ми знаємо про Всемогутнього Бога, незалежно від того, Єгова ми чи Ягве, це те, що він є Богом істини. Отже, якщо хтось заявляє, що є його слугою, його голосом на землі, його каналом зв’язку з нами… якщо ця особа говорить неправду, ми матимемо відповідь щодо того, який бог її надихає, чи не так?

Я не збираюся піддавати вам всю розмову. Якщо ви хочете це почути, я поінформований, що програма щорічних зборів буде опублікована в листопадовому ефірі на JW.org. Ми розглянемо лише кілька показових кліпів.

Ви коли-небудь запитували, наприклад, чи не воскресне жоден із тих, хто загинув під час потопу, навіть ті, хто, можливо, ніколи не чув про Ноя? А як же Содом і Гоморра? Чи заснуть вічним сном усі, хто помер у Содомі й Гоморрі? Жінок, дітей, немовлят?

Ми не маємо відповіді на ці питання. Почекай хвилинку. Я правильно почув? Ми не маємо відповіді на ці питання? Я думав, ми зробили. У минулому наші публікації заявляли, що немає надії на воскресіння для тих, хто загинув під час потопу або тих, хто був знищений у Содомі та Гоморрі. Чи можна догматично сказати, що жоден содоміт не покаявся б, якби вимоги Єгови були роз'яснені?

Девід каже, що вони, Керівна рада, не мають відповіді на такі питання, як: «Чи воскреснуть ті, хто помер під час Потопу чи в Содомі та Гоморрі?» Потім він пригощає нас милим маленьким самопринизливим фрагментом сценічного смирення.

"Почекай хвилинку. Я правильно почув? Ми не маємо відповіді на ці питання? Я думав, ми зробили».

Потім він переносить увагу з першої особи «ми» на другу особу «публікації», потім знову на першу особу «ми». Він каже: «У минулому наші публікації стверджували, що немає надії на воскресіння для знищених у Содомі та Гоморрі. Але чи справді ми це знаємо?»

Мабуть, провина за це старе світло лежить на інших, хто б не був автором тих публікацій.

Випадково я погоджуюся з цим «новим світлом», але ось що: це не нове світло. Насправді, це дуже старе світло, і ми знаємо це завдяки тим самим публікаціям, які він має на увазі. Чому це важливо? Бо якщо нове світло Девіда насправді є старим світлом, то ми були тут раніше, і він приховує цей факт від нас.

Чому він приховує цей факт? Чому він прикидається, що вони, Керівна рада, вірили лише в одне, а тепер вони—яке це слово вони вживають, о так—тепер вони просто діляться з нами «ясним розумінням». Хм, а ось факти з тих самих публікацій.

Чи воскреснуть жителі Содому?

Так! – липень 1879 Вартова башта р. 8

Немає! – червень 1952 Вартова башта р. 338

Так! – 1 серпня, 1965 Вартова башта р. 479

Немає! – 1 червня, 1988 Вартова башта р. 31

Так! – Insight Вип. 2, друковане видання, стор. 985

Ні!  Insight Вип. 2, онлайн видання, стор. 985

Так! – Жити вічно 1982 видання с. 179

Немає! – Жити вічно 1989 видання с. 179

Таким чином, протягом останніх 144 років «видання» крутилися в цьому питанні! Чи так Бог відкриває правду своїм улюбленим слугам?

У своїй вступній промові Джеффрі Віндер стверджував, що вони отримують нове світло від Бога, коли він відкриває істину поступово й поступово. Ну, здавалося б, їхній бог грає в ігри, вмикаючи світло, потім вимикаючи, потім знову вмикаючи і потім знову вимикаючи. Бог цієї системи речей дуже здатний це зробити, але наш небесний Батько? Я так не думаю. Чи ти?

Чому вони не можуть бути чесними з нами щодо цього? На їх захист ви можете припустити, що, можливо, вони не знали всього, що говорили публікації на цю чи будь-яку іншу тему. Ми могли б подумати, що якби нам ще не сказали інакше в першій доповіді цього симпозіуму, яку виголосив член GB Джеффрі Віндер:

І питання полягає в тому, чи вимагає це додаткових досліджень? Брати не приймають остаточного рішення щодо того, яким буде нове розуміння, лише запитують, чи вимагає це додаткових досліджень? І якщо відповідь ствердна, тоді призначається дослідницька група, яка надасть рекомендації та дослідження для розгляду Керівним органом. І це дослідження включає короткий виклад усього, що ми сказали, організація сказала на цю тему з 1879 року. Усі сторожові вежі, що ми сказали?

«Це дослідження містить підсумок усього, що ми говорили на цю тему з 1879 року». Тож, за словами Джеффрі, перше, що вони роблять, це досліджують усе, що вони коли-небудь писали про питання, що сягає аж 144 роки назад, до 1879 року.

Це означає, що Девід Сплейн усвідомлює їхню історичну плутанину та хитання над питанням, чи воскреснуть ті, хто загинув під час потопу чи в Содомі та Гоморрі.

Чому він не може бути відкритим і чесним з нами щодо цієї заплутаної історії? Навіщо говорити напівправду, коли його слухачі заслуговують цілої правди.

На жаль, подвійність не закінчується приховуванням їхньої історії. Пам’ятаєте, що він сказав наприкінці кліпу, який ми щойно переглянули? Ось воно знову.

Чи можна догматично сказати, що жоден содоміт не покаявся б, якби вимоги Єгови були роз'яснені?

Це цікавий вибір формулювання, чи не так? Він запитує свою аудиторію: «Чи можемо ми сказати догматично...» Він чотири рази згадує догматизм у своєму виступі:

Чи можна сказати догматично? Ми просто не можемо бути догматиками. Тому ми не можемо бути догматиками. Що ж можна зробити з цієї розмови? Ми хочемо сказати, що ми не повинні бути догматичними щодо того, хто воскресне, а хто ні. Ми просто не знаємо.

Чому це важливо? Щоб пояснити, давайте почнемо зі значення слова «догматичний», яке визначається як «схильний викладати принципи як незаперечно правда" або "стверджуючи думки в доктринері або зарозуміла манера; самовпевнений”.

Заклик Давида не бути догматиками виглядає збалансованим і відкритим. Почувши його, можна подумати, що він та інші члени Керівного органу ніколи не були догматиками. Але реальність полягає в тому, що вони вийшли далеко за межі догматизму протягом своєї історії, і тому його слова звучать порожньо для кожного, хто знайомий із практикою та політикою Організації Свідків Єгови.

Наприклад, якби в 1952 році ви суперечили позиції Організації та навчали, що люди Содому та Гоморри воскреснуть, ви були б змушені відмовитися або понести покарання у вигляді виключення. Потім настає 1965 рік. Раптом викладання старого світла з 1952 року призведе до того, що вас уникнуть. Але якби ви навчали того старого світла 1952 року в 1988 році, коли воно знову стало новим світлом, усе було б добре. І тепер вони повернулися до старого світла 1879 і 1965 років.

Отже, чому ця зміна? Чому вони приймають старе світло і знову називають його новим? Чому вони кажуть, що не можуть бути догматиками, коли догматизм був опорою їхнього богослов’я, зазвичай прикритого благочестивим одягом «збереження єдності».

Ми всі знаємо, що всі Свідки повинні вірити та навчати будь-якої поточної істини від Керівного органу, інакше вони опиняться в задній кімнаті залу Царства перед судовим комітетом.

Коли Кеннет Кук відкрив цю щорічну зустріч, він назвав її «історичною». Я згоден з ним, хоча й не з тих причин, які він припустив би. Це історична, справді знакова подія, але й дуже передбачувана.

Якщо ви читали книгу Рея Франца, Криза совісті, можливо, ви пам’ятаєте цю цитату британського парламентарія В. Л. Брауна.

Існує багато класифікацій, на які можна поділити чоловіків і жінок...

Але, як я вважаю, єдина категорія, яка справді має значення, це та, яка розділяє людей між Слугами Духа та В’язнями Організації. Ця класифікація, яка перетинає всі інші класифікації, справді є фундаментальною. Ідея, натхнення бере початок у внутрішньому світі, світі духу. Але так само, як людський дух повинен втілитися в тіло, так і ідея повинна втілитися в організацію... Справа в тому, що, втілившись ідеєю в організації, організація потім починає поступово вбивати ідею, яка її породила.

Незабаром головною турботою церкви буде підтримувати себе як організацію. З цією метою будь-який відхід від віровчення має бути заперечений і, якщо необхідно, придушений як єресь. За кілька десятків чи кілька сотень років те, що було задумано як носій нової та вищої істини, стало в’язницею для душ людей. І люди вбивають один одного заради любові до Бога. Справа стала своєю протилежністю.

Описуючи дві основні класифікації, на які поділяють людей, Браун використовує цікавий вибір слів, чи не так? Або ми «Слуги Духа», або ми «В’язні Організації». Наскільки правдивими виявилися ці слова.

Ще один висновок із цієї проникливої ​​цитати В. Л. Брауна полягає в тому, що «головною турботою церкви буде підтримувати себе як організацію».

Я вважаю, що це те, що ми бачимо зараз в Організації Свідків Єгови, і це стане більш очевидним, коли ми будемо просуватися вперед у цій серії, яка охоплює цьогорічні щорічні збори.

Але ми не повинні випускати з уваги той факт, що організація чи церква не є свідомою сутністю. Ним керують чоловіки. Отже, коли ми говоримо, що головна турбота організації полягає в тому, щоб підтримувати себе, ми насправді говоримо, що головною турботою чоловіків, які відповідають за Організацію, а також людей, які отримують користь від Організації, є збереження їх влада, становище і багатство. Ця турбота настільки велика, що вони здатні зробити майже все в її інтересах.

Чи не так було в Ізраїлі за часів Христа? Хіба лідери цієї нації, яка, як кажуть Свідки, була земною організацією Єгови, не були здатні вбити нашого Господа Ісуса, щоб зберегти свою Організацію?

«Тож первосвященики та фарисеї зібрали синедріон і сказали: «Що нам робити, бо цей чоловік багато чуд робить? Якщо ми відпустимо його на цю дорогу, то всі повірять йому, і прийдуть римляни та заберуть і наше місце, і наш народ». (Івана 11:47, 48)

Трагічна іронія полягає в тому, що, намагаючись зберегти свою Організацію, вони привели до кінця, якого найбільше боялися, бо римляни справді прийшли й забрали їхнє місце та їхню націю.

Я не кажу, що люди з Керівного органу збираються когось убити. Справа в тому, що будь-що стоїть на столі, коли йдеться про збереження їхньої Організації. Жоден компроміс не є занадто великим; немає доктрини, занадто священно.

Те, що ми бачимо на цьогорічних щорічних зборах — і, мабуть, це навряд чи кінець їхнього нового світла — Організація робить те, що їй потрібно, щоб зупинити кровотечу. Свідки масово залишають Організацію. Деякі йдуть зовсім, а інші тихенько відступають, щоб зберегти сімейні стосунки. Але єдине, що дійсно має значення у всьому цьому, це те, що вони перестають жертвувати гроші, джерело життя Організації.

У наступній промові, яку виголошує Джеффрі Джексон з Керівного органу, ми побачимо, як вони вбивають одного зі своїх головних золотих телят, непорушну природу остаточного суду на початку великого лиха.

Дякуємо за ваш час і за те, що допомагаєте нам продовжувати створювати ці відео. Ми дуже вдячні за вашу фінансову підтримку.

 

4.5 8 голосів
Рейтинг статті
Підписуватися
Сповістити про

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

7 Коментарі
новітній
найстаріший більшість проголосували
Вбудовані відгуки
Переглянути всі коментарі
Леонардо Йосиф

Пилат запитав Ісуса: «Що таке істина», а ми всі шукаємо правду. Але єдина правда в Біблії – це те, що написано на її сторінках, і для цього ми покладаємося на переклади та наше розуміння того, що було написано давно.. Якщо є достатньо віршів на тему, читач може бути категоричним і сказати, що це біблійна правда, але дуже мало пророцтв повністю зрозумілі в той час, і необхідно дочекатися їхнього виконання, щоб зрозуміти їх. Ною, наприклад, було сказано, що Бог збирається знищити все на землі... Детальніше »

sachanordwald

Знову дякую вам за роботу та зусилля, які ви доклали до створення цих відео. На жаль, я не можу з вами погодитися з усіма пунктами. Чи справді ми в дусі Христа, коли припускаємо, що ви не маєте Духа Божого? Те, як Керівна рада поводиться з братами і сестрами по вірі, які не погоджуються з нею, є їхньою власною відповідальністю перед Богом. Я відчуваю себе зобов'язаним не відплачувати таким, як тут. Я припускаю, що Керівний орган щиро молиться про Святого Духа, коли вивчає Біблію або ділиться з нами результатами свого дослідження. Питання... Детальніше »

Північна експозиція

Ах, так… Ви висунули цікаву думку у своїй відповіді… Ви написали… «Коли я молюся про Святого Духа, чи справді Він мене веде?» Це постійне запитання, яке спонукає до роздумів, яке я часто ставлю своїй родині, яка є членами JW. Це також питання, яке я часто задаю собі. Я впевнений, що більшість християн із чесним серцем регулярно та щиро моляться за правду та розуміння…як і Свідки Іегови, але вони продовжують не досягати справжнього розуміння. Інші мої друзі з різних віросповідань також щиро моляться за правду, і їм не вистачає інших способів. (Я знаю це, тому що я... Детальніше »

Північна експозиція

Трохи поміркувавши... Можливо, тому, що люди мають віру і моляться про те, що правда найважливіша для Бога. Ключове слово — віра. Бог не обов’язково просто роздає справжнє розуміння на блюді всім, хто просить, але Він дозволяє кожній людині пройти через процес і шлях його пошуку. Похід для нас може бути важким, мати тупики та перешкоди, але це наша наполегливість і зусилля, які подобаються Богу, тому що вони вказують на віру. Прикладом цього може бути сімейство Beroean Zoom. Він складається з... Детальніше »

Північна експозиція

Хммм,,, Якщо Свідки і Свідки є обраним Богом каналом… як вони стверджують, можна подумати, що вони дивуються, чому протягом всієї історії їхньої організації Бог давав їм стільки неправдивої інформації? Ця «стара світла» інформація потребує виправлення пізніше, змушуючи їх постійно перевертатися та виправляти свої колишні переконання. Мабуть, їх усе так засмучує… і через це вони виглядають ідіотами.
У своїй зарозумілості вони, мабуть, бажають, щоб Бог хоч раз вирішив? Ха-ха-А!
Дякую Мелеті та Венді… Гарна робота!

Мелеті Вівлон

Статті Мелеті Вівлон.