[מ- ws17 / 10 עמ '. 26 - דצמבר 18-24]
זה יתרחש - אם אתה לא מצליח להקשיב לקולו של יהוה אלוהיך. "- ZX 6: 15
הדבר הראשון שעליך לעשות לפני שתלמד מאמר זה הוא לקרוא את כל פרק 6 של זכריה. כשאתה קורא את זה, עיין היטב אם יש יישום כלשהו, יישום כלשהו, מעבר לימינו של זכריה?
עכשיו שקול את הדברים האלה של חבר הגוף המנהל, דייוויד ספליין, שנמסר בסימן ה -2: 13 לסרטון הווידיאו תכנית ישיבות 2014:
"מי יחליט אם אדם או אירוע הם טיפוס אם דבר האל לא אומר עליו דבר? מי מוסמך לעשות זאת? התשובה שלנו? איננו יכולים לעשות דבר טוב יותר מאשר לצטט את אחינו האהוב אלברט שרדר שאמר, "עלינו לנקוט בזהירות רבה בעת החלת חשבונות בכתובים העבריים כדפוסים או טיפוסים נבואיים אם חשבונות אלו אינם מיושמים בכתובים עצמם." זו אמירה יפה? אנו מסכימים עם זה. "
ואז, סביב סימן ה- 2: 18, Splane נותן את הדוגמא של אח אחד קשת וו. סמית 'שאהב את האמונה שקיימנו פעם בחשיבותם של הפירמידות. עם זאת, אז ה- 1928 מִגדָל שְׁמִירָה ביטל את הדוקטרינה הזו, הוא קיבל את השינוי כי אם לצטט את ספליין, "הוא נתן לתבונה לנצח את הרגש." לאחר מכן ממשיך ספליין ואומר, "בתקופה האחרונה המגמה בפרסומים שלנו הייתה לחפש יישום מעשי של אירועים ולא סוגים שבהם הכתובים עצמם אינם מזהים אותם בבירור ככאלה. אנחנו פשוט לא יכולים ללכת מעבר למה שכתוב. "
אולי תרצה גם לשקול את המעקב אחר אותה שיחה שפורסמה במגדל השמירה 15 במרץ, "שאלות מהקוראים" בעמוד 2015.
אז אנחנו כבר לא הולכים ללמד אנטיפטים אלא אם כן הם הוכרזו במפורש בתנ"ך. זו עמדתו הרשמית של הגוף המנהל ובכל זאת מאמר זה שהוזמן על ידי הגוף המנהל מפר אותה.
איך הם יכולים לצפות מאיתנו לציית לכל מה שהם מלמדים אותנו אם הם לא יצייתו להוראות שלהם?
אחת הסיבות לכך שהם הפילו יישומים אנטי-אופטיים היא שלעתים קרובות הם נתקלו בטיפשות. למשל, במאמר זה, שני ההרים עליהם מדבר זכריה מתפרשים על ידי הגוף המנהל כמייצגים "שלטונו האוניברסלי והנצחי של יהוה" ו"הממלכה המשיחית בידי ישוע ". עם זאת, היישום היה לימי זכריה, זמן לפני שהממלכה המשיחית בכל צורה שהיא קמה.
יכולנו להמשיך, אבל נראה שזה חסר תועלת לעשות זאת. אחרי הכל, רוב האנטי-אנטיפטים חלים על השנים 1914 ו -1919, והשקענו מאמצים רבים כדי להוכיח מהכתובים שכל תורת ה- JW בנוגע לשנים ההן שקרית.[אני]
קח חלק בעבודות הבניין
מה באמת כותב המאמר הזה? ראשית, האנטיפטים הלא כתובים נועדו לחזק את אמונתם של עדי יהוה שאלוהים תומך בארגון. מה עוד צפוי מהדרגה?
כיום מיליונים מצטרפים לסגידה אמיתית, והם מועברים מהלב לתרום את "הדברים היקרים" שלהם, הכוללים את זמנם, מרצם ומשאבים לתמיכה במקדש הרוחני הגדול של יהוה. (פרוט. 3: 9) כיצד אנו יכולים להיות בטוחים כי יהוה מעריך את תמיכתנו הנאמנה? זכור כי הלדאי, טוביה וג'דאה הביאו את החומרים לכתר שיצר זכריה. לאחר מכן שימש הכתר "אזכרה", או "תזכורת", לתרומתם לתפילה אמיתית. (Zech. 6: 14; ftn.) כמו כן, העבודה והאהבה שאנו מראים ליהוה לעולם לא יישכחו. (העברית 6: 10) הם יישארו לנצח, יקירים לזכרו של יהוה. - סעיף. 18
בקיצור, תן את הזמן והכסף שלך לארגון ויהוה יזכור אותך ויברך אותך, כי עזרת בבניית המקדש של ימינו. ומה המקדש המודרני שלו? על פי המקרא, המקדש מייצג את הנוצרים המשוחים המרכיבים את כלתו של ישו, ולא איזו ארגון מנוהל על ידי בני אדם עם אחזקות נדל"ן בכל רחבי העולם. (2 קו 6:16) למעשה, התנ"ך לעולם אינו משתמש במילה "ארגון". לכן לא ניתן לבסס את המקדש של אלוהים לדברים כאלה בכתובים.
[easy_media_download url = ”https://beroeans.net/wp-content/uploads/2017/12/ws1710-p.-28-Chariots-and-a-Crown-Safeguard-You.mp3 ″ text =” הורד שמע ” force_dl = ”1 ″]
_______________________________________________________________
[אני] עיין בשתי הקטגוריות "1914" ו- "1919" בדפי הבית של ארכיון הפיקטים הברואים.
[i] "ראה את שתי הקטגוריות" 1914 "ו"1919" בדפי הבית של ארכיון המשמרות הברואי. "
נראה שזה קישור מת.
היי תאדאוס, פשוט בדקתי את שניהם ויש מאמרים המופיעים תחת שניהם. כשאתה לוחץ על סימן הפלוס, שום דבר לא מופיע?
בתחתית מאמר זה כתוב "[i]" ראה את שתי הקטגוריות "1914" ו- "1919" בעמודי הבית של ארכיון המשמרות הברואי.
אני לוחץ על המילים "ברואי
Pickets "שמודגש כקישור.
כשאני עושה זה לוקח אותי לדף בו כתוב:
לא נמצאו תוצאות
הדף שבקשת לא ניתן למצוא. נסו לצמצם את החיפוש שלך, או להשתמש ניווט למעלה כדי לאתר את ההודעה.
קטגוריות.
אני מבין עכשיו. תיקנתי את הקישור. תודה.
מלטי ויויון, אני מופתע מכך שאתה או אף אחד אחר לא הרמתם את חמשת הסוסים המפורטים בצורה כה ברורה בז 6: 2,3. עכשיו אני מתנער מלהצביע על כך, אבל אני חושב שזה יותר כמו שפרשן אחד אמר את זה "מטיל עלבונות" במגדל השמירה. אני מקבל תמונה טובה איפה הקו נמתח כאן. אנשים יכולים למתוח ביקורת עד לגוף המנהל אך לא להמשיך הלאה. אל תגיד דבר על "תריס עליון". אל תתעסק עם מכונת המלחמה של מגדל השמירה, שמור על גלגולה בכל מחיר, אחרת הרבה אנשים הולכים... קרא עוד "
הנה תגובתי: איזה טפטוף מוחלט. לאהבת האל, אנא הפסיק לדבר.
על איזה אלוהים אתה מדבר על רוברט? WTBTS של העולם? האל "באלוהים אנו סומכים עליו? $$$$$$$$ כסף כסף כסף כסף $$$$$$$ איזה מהם? (1 Tim 6:10).
תהילים, אני חושב שהכי טוב אם נעזוב את "פגישות החדר האחורי" באולם הממלכה, לא? היה סמוך ובטוח שאף אחד לא מתנער ממך. חלקם עשויים לחלוק על השקפתך על כתבי הקודש, אך האם אין זו זכותם? אתה לא רוצה את הזכות לא להסכים עם עצמך? הדבר החשוב הוא שנוכל לקבל נקודות מבט שונות על כתבי הקודש פרשניות במהותן מבלי לאפשר לחלוקת הדעות להשפיע על אהבתנו זו לזו. דברינו צריכים תמיד להתבטא מתוך אהבה. "תן אמירתך להיות תמיד בחסד, מתובל במלח, כדי לדעת... קרא עוד "
הרודפים והרדופים משחקים אף אחד לא יכול לנצח. אני מצטער שזה יורד ככה אבל מישהו צריך להפסיד. תנו לאסירים לשחרר את השומרים! (יש 49: 9), (Ps 69:33), (Ps 79:11).
אל תשטה בעצמך, אדוני, זה לא רק ארגון אחד הפועל נגדך.
Ifionlyhadabrain, מה קרה לתגובה שלך שהייתה במקום הזה מעל שלי מתחת ??
האם אוכל להשיג הללויה האם אוכל לקבל אמן? מרגיש כאילו רוח הקודש עוברת כשאני מרגישה את ההשפעות האלה של הניו-סוערים. אני כאן בשטח פתוח, אני לא מרגיש שום בושה, אני יכול לשמוע את שיר הערש של רכבת חצות. ההתקדמות באה וגבתה את האגרה, ובשם בקרת שיטפונות הם עשו את תוכניותיהם וניקזו את האדמה. בפעם האחרונה שהלכתי בביצה ישבתי על גדם של ברוש. הקשבתי מקרוב ושמעתי את רוחו של הקדוש ברוך הוא בוכה, מכה מכה רוח המגדל כמו שאתה... קרא עוד "
חמש סוסים בצבעים שונים בצבע אדום, שחור, לבן, מחורץ ומפרץ (המלך ג'יימס), עדכונים ישנים יותר של ה- NWT אומרים מנומרים וצבעוניים בשניים האחרונים.
וואו, אגודל למטה להבהרת הכתובים. עם מי אנחנו עובדים כאן? בעל זבוב. (סאב בוב).
בתור התחלה, @ JWleaks letter_on illegal_toxic_dumping_at_ חוות מגדל השמירה 1_.pdf, גם 1,888 עצים שנמצאים באזור העבודה של וורוויק 1,461 מהם נהרסו (חיל הצבא האמריקני של המהנדסים). כמויות לא ידועות של חיות הבר הושמדו. הכדור של באפלו: אגודת מגדל השמירה נחקרת בשל השלכת רעילות בלתי חוקית במתחם עמק ההדסון. מאת ברברה אנדרסון. גם רק כדי להצביע בפני מי שלא מודע כש- WT אזל מ- DUMBO ומחלקים אחרים מאזור ברוקלין הם מכרו לקבוצת קושנר. AKA נשיא חתן ארה"ב ג'ארד, היוקרתי מבין הנכסים והבניינים, על פי דוברו של רוברט דוויין... קרא עוד "
מישהו קיבל 10-20 על המרכבה הראשונה עם סוסים אדומים שהייתה MIA? (אק 11: 5) אולי?
מלטי, השאלה למלאך בפסוק 4 מאת זכריה מניפה לי דגל אדום. אני מרגיש שזה יתורגם הכי טוב כ"אם זה האדון שאני רואה "? אם לזכור זה היה "חזון נבואי". דגל שני, נראה לי שהסוסים האדומים והמרכבה הראשונה נעלמו (מחוץ לטווח הראייה או לראייה). המלאך מתאר גם את המרכבות והסוסים האלה כאל רוחות שלא כמו המתואר בראשית וישעיהו ובמקומות אחרים. זה קצת מסתורי בעיניי ויכול להצביע על ימים שמעבר לזכריה.
כדי להוסיף עוד קצת לתגובת pslambees. אני חושב שתמיד כדאי לזכור שכתבי הקודש של OT היו מה שאחינו ואחיותינו במאה ה -1 עמדו לפניהם כמילה כתובה של אלים, שתמיד הצביעה עליהם כלפי ישו, מכיוון שזו הייתה מטרתם של כתבים שנאספו. היו להם גם דיווחי עדי ראייה ומכתבי ייעוץ ועידוד מצד השליחים, אך הדבר לא הורכב בספר עד לסביבות 110 לספירה. אז אני מוצא תועלת לשאול את עצמי תמיד "איך הסתכלו האחים והאחיות של המאה ה -1... קרא עוד "
מלטי, בהתייחס לכך שהם ארגון עם אחזקות נדל"ן בכל רחבי העולם, אני רק אומר שלדעתי לא היה להם בראש חוברת כשקראו לתנ"ך מגדל השמירה של התאגיד - "TRACT" - החברה . זו בעיניי דוגמה מושלמת לינגו מסוג antitype שהם משתמשים בהם. זה משרת מטרה כפולה.
ללא שם: חה מאוד droll Psambee!
אני מודה שהיה לי רגע של בלבול שם; איננו נוטים להשתמש במילה מסילת קרקע כאן בבריטניה. חכם מאוד אם כי; שטחי אדמה, שטחים המביעים דעות נחרצות על דת, וקטעי סימפונות, שעושים לי צרות רבות השבוע.
יש הרבה דברים מגעילים מסביב. תבריא בקרוב, מ"מ, בכל מקום שאתה נמצא בארץ הזאת.
עדיין כאן ונלחם בלורגיה לאונרדו! שיעול שיעול!
?
היי תה מזמור. אתה בדרך הנכונה אם אתה יכול לראות שחלק ממה שכתוב בנביאים טרם התגשם. למרבה הצער, הארגון יישם כל נבואה שלא מומשה על הארגון שלהם. נראה "זה תמיד קשור אליהם." הם פשוט כל כך מרוכזים בעצמם, שהם לא יכולים לראות איך הדברים באמת חלים. לרוע המזל, ההתעללות שלהם בהחלת נבואות שלא הוגשמו על עצמן הותירה טעם גרוע באמת בפיו של ה- JW לשעבר. עד כדי כך שרבים לא רוצים לשקול שחלק מהנבואות של הנביא אכן נועדו לעתיד (פשוט אין להם שום קשר עם... קרא עוד "
תודה, יהורקאם על הטיפ אבל חשבתי שאנחנו מדברים על זכריה 6 במאמר זה?
אכן כן. השופטים שלי היו ל- Zech 4 & 5
אתה צודק, יהורקאם. ככה זה היה מאז שהפכתי לג'ויליסט והמשך הדרך. הנבואות בהתגלות היו אודותן, ואירועים בימים האחרונים. הימים המצחיקים האלה בדניאל היו קשורים לתקופות בין הכנסים (ועדיין הם!). הכל שימש לתמונתם. זכרו את ג'הוא והג'ונאדאב וכו '. הכל התגשם בארגון איפשהו. וכולנו בלענו את זה. האם היינו גלויים? אולי. אבל אז סמכנו עליהם, אפילו אם חשבנו שחלק מהדברים קצת מוזרים. מה העמדה... קרא עוד "
מלטי קצרה ומתוקה. אין צורך לפרט על ה"אנטי-מחלות "המזויפות האלה שאינן אמורות ללמד יותר.
כל מה שאני שומע זה רעש לבן ...
עיוות איך אתה מתאר רעש לבן? אני יודע שזה צליל שריקה או "סטטי בטון נמוך". אתה יכול להרחיב?
הגדרה אחת היא: "מהומה חסרת משמעות או מסיחה, הומה או פטפוט"
האם זה עוזר?
לא ממש, אני לא מאמין שההמולה או הקשקושים מדויקים וגם לא האחרים. מבחינה מדעית זה הרעש שאתה שומע כאשר תחנת טלוויזיה יורדת מאוויר הערוץ אך הרדיו עדיין משדר, הוא לעולם לא יורד או יוצא מהאוויר, כוח בלתי נראה שאפשר לשמוע.
מצטער לפגוע בך. בפעם הבאה לא אשתמש במונח שאתה לא מבין ...
לא פגעת בי עיוות ולא היה שום מונח שהשתמשת בו ולא הבנתי אלא אם כן התכוונת אליו בצורה סלנגית.
אוי לא! ? הבנתי למה התכוון עיוות, Psalmbee. זהו ניאולוגיזם, מילה חדשה או מונח מורכב שמשתמש במונח מדעי כפי שציינת נכון, כדי לתאר את ההשפעה של מילים שאין להן משמעות. בדיוק כמו הרעש הלבן כשהערוץ ירד לאוויר... היה קצת רעש אבל זה היה חסר משמעות. זה היה לפני הרבה זמן כשפעם היה לנו רעש לבן בטלוויזיה! אז כשוורפ אמר רעש לבן הבנתי שזה מתייחס לפטפוט חסר משמעות. קצת כמו כשבעלי מתייחס אליי באהבה כאל "... קרא עוד "
כן בוודאות M / M שום דבר בשפה האנגלית אינו מוחלט. פשוט שמתי לב לעקרון בשעה (מט 5: 37). אני משתדל לא לעשות סוסים עם מילים או לעשות משמעויות חדשות ממילים ישנות שזה כבר מבלבל מספיק. אני בארה"ב ולא רואה בזה מצחיק כשחברת "המסכת" הורסת כמויות אדירות רק כדי להדפיס את הספרות \ המלטה-סיור. אני לא אומר שאני לא יודע איך, אני יכול להסתובב עם הטובים שבהם כשזה מגיע לזה.
הי PB,
יישום מעניין מאוד של מתיו 5:37. האם זה אומר שאם מישהו משתמש בסלנג הוא מ"הרשע "? אני מבולבל ...
היי מהירות עיוות, בכלל לא למה שהתכוונתי, דיברתי בעד עצמי כשאמרתי את זה. אני עצמי אשמתי מאוד בשימוש בסלנג. זה משהו שאני מנסה להימנע ממנו. עם כל סוגי האנגלית בימינו קשה מאוד לעמוד בסלנג האזורי. אני מעדיף לדבר בטרמינולוגיה בסיסית המספקת דרך להישאר במסלול חלק יותר. אני מקווה שאתה ושלך מסתדרים טוב בעונת החגים הזו! אני בסדר, פשוט מסתובב כאן ב"מחלקה הקטנה "שלי וקורא את הדואר.
אני מבולבל לגבי מבולבל?
ציטטתי את פסמבי
סלח לי WS ... ניסיתי להיות הומוריסטית אבל אני מניח שזה לא עבד. אני נהנה מאוד מההערות שלך!
הי לויס,
הבנתי את ההומור?
תודה
היכן ההוכחה שלך ש- WT הורסת כמויות אדירות של אדמות לספרות דפוס? איזו אדמה? איפה? אם WT עושה זאת, מה NY Times עושה? האם צריכת עצים לנייר היא המידה היחידה של ההרס הזה, או שיש לך משהו אחר בראש?
אני בשום אופן לא חובב WT, אבל אם אתה מתכוון לזרוק עלבונות, אתה צריך לכלול לפחות את המראית עין של עובדות כדי לגבות אותם.
אתה לא צריך להיות מודע לרמיסה של כדור הארץ רק כדי להכין נייר. רישום עצים הוא הרסני מאוד והורג חיי פרא בשפע. יש לי הרבה הוכחות. 46 מיליון מגיני מגדל שמירה. 45 מיליון גליונות ערים לחודש מודפסים יחד עם כל שאר החומרים שלהם הם זקוקים להרבה נייר. כמויות גדולות של דיו רעיל נמצאו באתר הבנייה בוורוויק קבור באדמה. אין להם מערכת מיחזור עבור כל הספרות הלא רצויה שלהם שמצטברת בבתים מפרסמים פעילים ובמקומות אחרים. אולי אתה צריך לראות את הצד האפל של... קרא עוד "
אתה אומר שאתר וורוויק היה מזוהם על ידי דיו WT?
אולי "עשית" מחקר, אך לא ציטטת שום דבר ממנו. בכל מה שנייר WT צורך, זו טיפה בים של כל השימוש בנייר בעולם. WT אינה אחראית להתנהלות כורתים, אך כך קורה כי כורתים יוצרים שדות רישום מחדש, ומכיוון שכניסה לאדמות קיימות הפריעה להם בעבר, אין זה סביר שכל חיות בר נוספות יופרעו מפעילות חדשה. (לא בלתי אפשרי, אבל רק פחות סביר, מכיוון שהנזק כבר נגרם.) המציאות היא שכנראה נגרם נזק רב יותר ליערות מההתחממות הגלובלית (כמו שינויים).... קרא עוד "
סלח לי על המיחזור ששכחתי שזה לא הספרות שלהם אחרי שהוא עוזב את העיתונות, המו"לים הם בעליו. זה מצחיק. איך אתה יכול לחשוב שהם כל כך חורקים כאשר הם הרסו כל כך הרבה חיים מבלי לפספס אף נושא. אני לא זקוק לתיאוריה כדי לדעת שזו מזימה. אתה יכול לקחת את זה איך שאתה רוצה, אבל אני מנקר כשאני מקליד, אני מחזיק טלפון הפוך, אני לא מנהל רשומות, אני לא עורך דין, אני לא מספק קישורים למעט כתבי הקודש הזמינים כאן, כי אני לא לא יודע איך ולא רוצה ללמוד.... קרא עוד "
אני מניח שלבעלים הקודמים הייתה סיבה ממשית טובה לקבור חבורה של תופי פלדה 55gal של דיו ארס שהחליד וחלחל באדמה במשך כל אותן שנים, יש לך כל נכס על חוף הים באריזונה שתרצה להראות לי? ראיתי את זה בחדשות המטופלות ברמת עיר. צוות משפטי WT הטוב ביותר בעסקים ומאחורי הקלעים בשמירה על דברים מהירים והסטת תשומת לב להגנה על האליטה. הם כיווצו אותו במהירות.
רוברט, אני מסכים עם השקפתך. יש הרבה טשטוש בחברה. רבים שעזבו מוסיפים את התיאוריות וההשקפות שלהם. מה שנדרש הוא לדבוק בעובדות וכאשר יש לנו תיאוריה או פרספקטיבה קבעו את זה ככאלה. אחרת זה מבלבל את המים והאמת לא תזרוח באותה קלות. חלק גדול מזה מסיט את השיחה. דוגמא לכך היא ARC. עלינו לדון בזה על ידי הסבר על מטרת נציבות מלוכה והיקפה. ואז אנו נכנסים לנתונים ואו סיפק אותם ובמקרה זה הם היו... קרא עוד "
מצטער לשמוע שאתה חולה, מרתה מרתה. הדבר הטוב היחיד בקור חורפי הוא מכריח אותי להישאר בבית ולצפות בהצגות הנטפליקס האהובות עלי.
מבחינתי זה כמו הסטטי שמתקבל כשטלוויזיה מכוונת לתחנה שלא משדרת. כמובן, אם יש לך כבל, אין דבר כזה. 🙂
?
בדיוק קראנו קור 1. 13 בלימוד התנ"ך השבועי שלנו והוא מעלה את הדעת א 'קור. 1: 13 שם פול אומר לנו ש"אהבה ... מאמינה לכל הדברים ". אני מוצא שאנחנו צריכים במיוחד ליישם את ההיבט הזה של האהבה כאשר אנו מתקשרים זה עם זה באופן מקוון, מכיוון שתקשורת כתובה חסרה את הגורם המתון של שפת הגוף וטון הקול; כך שניתן לכתוב את מה שכתוב בקלות בצורה שהכותב מעולם לא התכוון לה. לפיכך, עדיף "להאמין לכל הדברים", במובן של להאמין במיטב הכותב, לתת להם את היתרון של... קרא עוד "
מסכים מלטי. אכן עצה טובה.?
Ps 108: 12
אמן, אחים ואחיות יקרים .. "אמונה הפועלת באמצעות אהבה" (גל. צ'. 5) המפתח החשוב; אחיזה באדוננו. לאחר שהתאוששנו עכשיו מ- PTSD: מהכפשות - בפנים (הם הוסתרו; ירדו חופשי ), יש לי הכרת תודה רבה ... לכולכם ... בהערותיכם הכנות, הכנות. בקבלת כל הפגמים הנוכחיים, הטראומות, ההפסדים, הצערים .. אהבה זה; דואג לכולם, האפסיים 3:17 -19.