[Vun ws5 / 17 p. 17 - Juli 17-23]

"Wéinst der Erhéijung vun der Gesetzlosegkeet wäert d'Léift vun der méi grousser Zuel kal ginn." - Mt 24: 12

Wéi mir soss diskutéiert hunn.[i] dat sougenannt Zeeche vun de leschten Deeg, datt d'Zeie vu Jehova hir Hoffnungen hänken fir de Glawen ze halen datt d'Enn ëmmer "just ëm den Eck" ass, ass wierklech eng Warnung géint no Zeechen. (Mt 12: 39; Lu 21: 8) Beweiser datt d'Zeien falsch notzen d'Warnung vum Jesus ass am Paragrap 1 vun dëser Woch ze fannen Wachttower studéieren.

EEN Facett vum Schëld, dat de Jesus iwwer de "Schluss vum System vun de Saachen" geschenkt huet, war datt "d'Léift vun der méi grousser Zuel [géif] kal ginn." - par. 1

D'Gesetzlosegkeet, op déi Jesus bezitt, ass net zivil Unhänglechkeet - Verbriecher a Verbriecher - mä éischter d'Gesetzlosegkeet, déi aus Ongehéieregkeet u Gott kënnt, déi derzou féiere vill ze refuséieren, wann de Jesus erëm kënnt. (Mt 7: 21-23) An der chrëschtlecher Kongregatioun staamt dëst gesetzlost Verhalen ufanks vun de Leit, déi d'Féierung huelen, och wann hiert Verhalen infektiéis ass a séier duerch d'ganz Trapp ass, ausser e puer weizenähnlech Eenzelen. (Mt 3:12) Vill Chrëschten, och Jehovas Zeien, géife géint dës Vue protestéieren. Si géife behaapten datt hir Kierch oder Organisatioun fir héich moralesch Norme bekannt ass an datt se beméieen all Bréif vum Gesetz ze follegen. Awer ass dat net datselwecht Argument wat d'jiddesch reliéis Leadere mam Jesus gemaach hunn? Awer hien huet se als gesetzlos Hypokrite bezeechent. (Mt 23:28)

Dës vergiessen datt déi richteg Léift vu Gott heescht seng Geboter ze beuechten - all - iwwer d'Geboter vu Männer. (1 Johann 5: 3) D'Geschicht weist datt dës Prophezeiung vum Jesus zënter Joerhonnerte erfëllt ass. Lawlessness duerchdréit der Kongregatioun vu Christus duerch hir Onmass Bezeechnungen. Sou kann dëst net als Zeeche sinn, deen d'Vitness 1914 Versioun vun de leschten Deeg bestätegt.

D'Haaptthema

Wann Dir dat ofsetzt, kënne mir op d'Haaptthema vum Artikel zréckkommen, wat d'Léift, déi mir am Ufank haten, net kal gi loossen. Fir dëst ze vermeiden, sollen dräi Beräicher ënnersicht ginn.

Mir wäerten elo dräi Beräicher berécksiichtegen an deenen eis Léift konnt getest ginn: (1) Léift fir Jehova, (2) Léift fir Bibel Wourecht, (3) a Léift fir eis Bridder. - par. 4

Et feelt e wichtege Bestanddeel aus dëser Etude. Wou ass d'Léift vu Christus? Fir ze gesinn, wéi vital dëst ass, kucke mer nëmmen e puer vun de Bibelverse, déi sech mat dëser Léift beschäftegen.

„Dee wäert eis vun der getrennt Léift vum Christus? Sidd Verdruung oder Nout oder Verfollegung oder Honger oder Nakenheet oder Gefor oder Schwert? “(Ro 8: 35)

“Oder Héicht nach Déift oder aner Kreatioun kënnen eis derzou trennen Gottes Léift déi a Christus Jesus ass eisen Här. “(Ro 8: 39)

"An datt Dir duerch Äert Glawe kënnt hutt Christus wunnt an Ären Häerzer mat LéiftAn. Sidd Dir root ginn an op der Fondatioun etabléiert, "(Eph 3: 17)

“A fir ze wëssen Léift vum Christus, wat d'Wëssen iwwerleet, sou datt Dir mat all der vollheet fëllt, déi Gott gëtt. "(Eph 3: 19)

D'Léift vum Jehova gëtt eis duerch de Christus ausgedréckt. Eis Léift zu Gott muss och duerch de Christus ausgedréckt ginn. Hien ass elo de Lien tëscht eis an dem Papp. Kuerz, ouni Jesus kënne mir Gott net gär hunn, an och net d'Fülle vu senger Léift a senger Gnod ausdréckt ausser duerch eisen Här. Wéi domm ass et dës fundamental Wourecht ze ignoréieren.

Léift fir Jehova

D'Paragrafen 5 a 6 schwätze vum Wee wéi Materialismus eis Léift fir Jehova beaflosse kann. De Jesus huet de Standard gesat fir Räichsinteressen iwwer materiell Besëtz ze stellen.

„De Jesus awer sot zu him:“ Foxes hunn Dichten a Vullen vum Himmel hunn Näschter, awer de Mënschejong huet néier säi Kapp ofleeën. ”(Lu 9: 58)

Apropos vum Johannes de Baptist sot hien:

„Wat hues du dunn erausgesicht? E Mann a mëllen Kleedungsstécker? Firwat, déi, déi soft Kleedungsstécker droen, sinn an den Haiser vu Kinneken. "(MT 11: 8)

Et kann net anescht sinn wéi sech froen wéi eisen Här dat ganz schéint Haus dat Regierungsorgan fir sech selwer zu Warwick gebaut huet betruecht.

Et gëtt kee Rekord vu Chrëschten aus dem éischte Joerhonnert, déi souguer e bescheidenen Haus fir Gottesdéngscht bauen. All Beweiser weisen op se an hiren Heem ze sammelen. Kloer, materiell Besëtz war näischt ze bretzen. Awer, am Joer 2014, während enger Zone Visite an Italien, huet den Anthony Morris e Diskussioun an deem hien (ëm déi 16 Minutte markéiert) Bridder bezeechent huet, déi hir Kanner an de lokale Vergnügungspark bruecht hunn, awer ni déi Filial besicht haten, a gesot: „Erkläert dat dem Jehova. Dat ass e Problem. “

Dëse Fokus op materiell Saachen ass evident och am Video Caleb a Sophia Besichen Bethel. Elo wou New York Bethel verkaaft gouf, freet ee sech ob e Follow-Up Video mat Warwick deen ersetzt. Bestëmmt ass de Regierungsrot ganz houfreg op hir nei resort-ähnlech Ënnerkonft an encouragéiert all Zeien op Besuch. Wéi houfreg fillen sech vill dës flott Strukturen ze gesinn. Si gesinn et als e Beweis datt den Jehova d'Aarbecht geseent. Si sinn net déi éischt, déi vu wonnerschéine Strukturen iwwerwältegt ginn a spieren datt sou Saachen en Zeeche vun der Genehmegung vu Gott sinn an ni fale gelooss ginn.

"Wéi hie vum Tempel erausgaang ass, huet ee vun senge Jünger zu him gesot:" Léierin, kuck! wat wonnerbar Steng a Gebaier! "2 Awer de Jesus sot zu him:„ Gesitt Dir dës grouss Gebaier? Op kee Fall gëtt e Steen hei op engem Steen hannerlooss an net erofgeworf. "" (Mr 13: 1, 2)

Et ass näischt falsch mam materielle Besëtz ze hunn; näischt falsch mam räichen ze sinn, an et ass och net Herrlechkeet aarm ze sinn. De Paul huet geléiert mat vill ze liewen an hie geléiert mat wéineg ze liewen. Allerdéngs huet hien all d'Saache refuséiert ugesinn, well de Christus z'erreechen hänkt net vun de Saachen of, déi mir besëtzen oder wou mir liewen. (Phil 3: 8)

Apropos vum Paul, Paragraf 9 seet:

Wéi de Psalmist, huet de Paul Kraaft fonnt an dem konstante Support vum Jehovah ze reflektéieren. De Paul huet geschriwwen: „Jehova ass meng Helfer; Ech faerten net. Wat kann de Mënsch mir maachen? “(Heb. 13: 6) Dat fest Vertrauen an d'Léiffleeg vu Jehova huet de Paul gehollef mat dem Liewen seng Problemer ze kämpfen. Hien huet net erlaabt negativ Ëmstänn ze weien. Tatsächlech, während hien e Prisonnéier war, huet de Paul verschidde encouragéierend Bréiwer geschriwwen. (Eph. 4: 1; Phil. 1: 7; Philem. 1) - par. 9

De Paul huet dat net gesot! Hie sot, "Den Här ass meng Helfer.„Elo géifen e puer argumentéieren, well hie wahrscheinlech aus dem Ps 118: 6 zitéiert," Jehova "hei anzesetzen ass justifizéiert. Sou Leit iwwersinn d'Tatsaach datt de göttleche Numm net an enger vun de 5,000+ existente Manuskripter erschéngt. Also huet de Paul wierklech gemengt Jehova ze soen, oder ënnerstëtzt hien déi nei Iddi, déi chrëschtlech Iddi, datt de Jesus elo zoustänneg ass, iwwer alles vun Jehovah ernannt gëtt? (Mt. 18:28) De Paul war net besuergt iwwer Copyrightprobleemer, mä éischter dës Wourecht ze vermëttelen. Mat der Grënnung vu Christus als Kinnek gëtt den Jehova eis Helfer duerch de Christus. Mir ignoréieren de Jesus zu eiser Gefor. Wärend de Rescht vum zitéierten Text aus dem Paragraf 9 weider nëmmen op Jehova fokusséiert, bezitt et sech op dräi encouragéierend Bréiwer, déi de Paul geschriwwen huet - Epheser, Philippiner a Philemon. Huelt d'Zäit fir dës Bréiwer ze liesen. (Well mir iwwer Weeër schwätzen fir eis ënner den Erausfuerderungen ze stellen, déi mir aus dem Alter konfrontéiert sinn, an / oder schlecht Gesondheet an / oder wirtschaftlech Drock, kënne mir e bëssen Encouragement benotzen.) An dëse Bréiwer ass de Paul de Fokus op de Christus.

D'Kraaft vu Gebied

Een Haapt Wee fir eis Léift fir Jehova staark ze halen ass vum Paul selwer festgehalen. Hien huet zu senge Gleeweger geschriwwen: "Bidden dauernd." Méi spéit huet hie geschriwwen: "Verfollegt a Gebied." (1 Thess. 5: 17; Rom. 12: 12) - par. 10

Mir fille vläicht datt mir sou wéineg Zäit hunn ze bieden, oder mir sinn esou beschäftegt datt mir et vergiessen. Vläicht kéint dësen Extrait aus der John Phillips Kommentarer Serie hëllefen.

Ech "ophalen net fir Iech Merci ze soen, an Iech a mengen Gebieder ze ernimmen."

Seng Gebieder gehéieren zu ville Beweiser vu Paul senger Léift fir all Helleg. Mir kënnen eis froen wéi hien Zäit konnt fannen fir sou konsequent fir esou e grousst a wuessend Frënnkrees ze bieden. Seng Uropféierung "ze bieden ouni opzehalen" (1 Thessalonians 5: 17) trëfft eis als e grousst Zil, awer schéngt fir vill zimlech onpraktesch ze sinn. Wéi huet de Paul Zäit fonnt fir ze bieden?

De Paul war en aktiven Missionär - ëmmer ënnerwee, beschäftegt Kierchen ze pflanzen, evangeliséieren, soulwinning, Berodung, Training konvertéiert, Bréiwer schreiwen a nei Missiounsfirmen plangen. Oft huet hien e ganzen Dag gemaach fir Zelter ze maachen fir d'Fongen ze sammelen déi hie fir seng Ënnerstëtzung gebraucht huet. Do souz hie mam steife Material, scho no Muster ausgeschnidden, viru sech ausgebreet. Alles wat hien huet misse maachen war d'Nadel - Stéck, Stéck, Stéck - net eng Beruffung déi vill mental Aktivitéit rifft. Also huet hie gebiet! An an aus dem Stoff goung d'Nadel vum Zeltmaker. An an aus dem Trounraum vum Universum ass de groussen Ambassadeur bei de Gentiles gaang.

Och kann de Paul wärend senge Reesen bidden. Aus dem Phillipi gedréckt, ass hien op Thessalonica gaang, eng 100-Meile Wanderung, an hien huet gebiet wéi hien zu Fouss war. Ausgedriwwen aus Thessalonica ass hien 40 oder 50 Meilen op Berea gaang. Aus dem Berea gezunn, ass hien op Athen, eng 250-Meile Wanderung, gang. Wat wäertvoll Zäit fir Gebied! Wahrscheinlech huet de Paul ni d'Distanze gemierkt. Seng Féiss hu sech op Hiwwel an ënnen Dale getrampelt, awer säi Kapp huet nëmme mechanesch de Siicht a Kläng laanscht de Wee bemierkt well hie war am Himmel, beschäftegt um Troun.

Wat e Beispill fir eis! Keng Zäit fir ze bieden? Mir kéinten all Dag eng Onmass Momenter astellen wa mir eis wierklech këmmeren.

Léift fir Bibel Truth

Paragraf 11 zitéiert de Psalm 119: 97-100 a verlaangt datt et haart gelies gëtt an der Gemeinschaft Watchtower Study.

„Wéi hunn ech däi Gesetz gär! Ech denken doriwwer de ganzen Dag iwwer. 98 Däi Geboter mécht mech méi wi meng Feinde, Well et fir ëmmer mat mir ass. 99 Ech hu méi Asiicht wéi all meng Schoulmeeschteren, well ech iwwer meng Erënnerung denken. 100 Ech handelen méi mat Versteesdemech wéi eeler Männer, Well ech Är Commanden beobachten. "(Ps 119: 97-100)

De Schrëftsteller vun dësem Artikel huet eis onbewosst e grousst Mëttel ginn fir ze benotzen fir staark entzerrt Zeiendenken ze benotzen.

Katholike benotze de Katechismus als Wee fir d'Bibelunterricht zréckzeféieren andeems se méi "Wourecht verroden" Bedeitung hunn, dat heescht Léiere vu prominente Männer. An der kathoulescher Theologie huet de Poopst als Vikar vu Christus dat lescht Wuert.[ii] Mormonen hunn d'Buch vu Mormon dat d'Bibel iwwerschreift. Si akzeptéieren d'Bibel, awer wann ëmmer eng Diskrepanz ass, behaapte se datt Iwwersetzungsfeeler Schold sinn a mam Buch Mormon goen. D'Zeie vu Jehova behaapten, si wieren net wéi Katholike nach Mormonen an dësem. Si behaapten datt d'Bibel dat lescht Wuert ass.

Wéi och ëmmer, mat enger Bibelwahrheet konfrontéiert déi widdersprécht de Léiere, déi an de Verëffentlechungen vun JW.org fonnt goufen, kënnt hir wierklech Verbindung op.

Oft wäerte se mat enger Verteidegung entgéintwierken op Basis vun enger vun de folgende véier Widderstänn. De "geliesene Text" vum Psalm 119: 97-100 ka benotzt ginn fir all dës ze iwwerwannen.

  • Ech huelen eng Waarde-a-gesinn Vue. (géint 97)
  • De Jehova wäert et a senger eegener Zäit fixéieren. (géint 98)
  • Denkt un wiem Dir all d'Bibel Wahrheeten geléiert hutt. (géint 99)
  • Mengt Dir Dir wësst méi wéi dat Regierungsorgan? (géint 100)

Vs 97 liest: "Wéi hunn ech Äert Gesetz gär! Ech nodenken de ganzen Dag driwwer. “

Wéi kann een deen eng Waarden-a-See-Vue huet déi richteg Léift fir Gottes Gesetz weisen? Wéi kënne se säi Wuert gär hunn an "de ganzen Dag driwwer nodenken" wärend se jorelaang, och Joerzéngte laang op eng Verännerung aus der Falschkeet an d'Wourecht waarden - eng Ännerung déi vläicht ni kënnt?

De Vs 98 liest: "Däi Gebot mécht mech méi wi meng Feinden, Well et fir ëmmer mat mir ass."

Waarden datt de Jehova eng falsch Léier fixéiert, verlaangt datt d'Zeien déi falsch fir den Interim weider léieren. Well déi meescht vun dëse Léieren zënter ier ech gebuer gi sinn, heescht dat e Liewe laang fir falsch Léieren an eisem ëffentleche Ministär ze promoten. D'Bibel seet datt Gott säi Wuert eis méi schlau mécht wéi eis Feinden an datt et ëmmer bei eis ass. Wäisheet gëtt duerch seng Wierker gerechtfäerdegt. (Mt 11:19) Also fir Gottes Gebot eis méi schlau ze maachen, musse Wierker sinn déi der Wäisheet passen. Stille bleiwen a weider Falschkeet léieren kann kaum als Wierk vun de Weise bezeechent ginn.

De Vs 99 liest: "Ech hunn méi Asiicht wéi all meng Enseignanten, Well ech deng Erënnerungen nodenken."

Dëst schéisst kalt Waasser iwwer d'Fuerderung datt mir d'Léiere vun der Organisatioun akzeptéiere sollten, well mir als éischt d'Wourecht vun hinne geléiert hunn. Eis Léierpersonal hu vläicht eng Wourecht matgedeelt, awer Gottes Wuert huet eis "méi Asiicht wéi all" ginn. Mir hunn se iwwerschratt. Firwat? Well mir weider "iwwer Gottes Erënnerungen nodenken" anstatt a falsch Loyalitéit un d'Léiere vu Männer ze halen.

Vs 100 liest: "Ech handelen méi mat Verständnis wéi eeler Männer, Well ech Är Commanden beobachten."

Fir Zeie sinn de Regierungsrot déi éischt eeler Männer (Eelst) um Planéit. Awer, Gottes Wuert kann a mécht den Eenzelen sou datt hien oder hatt "mat méi Verständnis wéi eeler Männer" handele kann. Wësse mir méi wéi de Regierungsrot? Sou eng Fro implizéiert datt de Psalm 119: 100 ni richteg ka sinn.

Paragraf 12 beschäftegt sech mat engem gemeinsamen an transparente Stéck Mëssbrauch:

De Psalmist huet weider gesot: "Wéi léif sinn Är Aussoe fir meng Handfläche, méi wéi Hunneg fir mäi Mond!" (Ps. 119: 103) Ähnlech kënne mir déi lecker Bibel-baséiert spirituell Iesse genéissen, déi mir vu Gott kréien Organisatioun. Mir kënnen et erlaben et op eis figurativ Handfläch ze hänken, sou datt mir déi "erfreelech Wierder" vun der Wahrheet erënneren an se benotze fir aner ze hëllefen. 12: 10. - par. 12

Psalm 119: 103 schwätzt iwwer déi séiss Spréch vu Gott, net Männer. Prediger 12:10 schwätzt iwwer déi "léif Wierder" vu Gott, net Männer. Weder bezitt sech op de spirituellen McFood, deen vun der Organisatioun duerch seng Publikatiounen an op Kongregatiounsversammlungen zerwéiert gëtt.

Paragraph 14 encouragéiert eis all Schrëftzitater an de Publikatiounen déi Zeie studéieren all Woch virsiichteg a meditativ ze liesen. Leider, wann een d'Bibel liest mat enger virgezielter Iddi iwwer wat richteg a falsch ass, sou eng virsiichteg Meditatioun ass onwahrscheinlech eng Léift fir d'Bibel Wourecht ze verbesseren. Nëmme mam Studium ouni Viruerteeler a Viruerteeler, awer mat engem oppene Geescht, engem bescheidenen Häerz a Glawen u Gott a Christus, kann et eng Hoffnung ginn eng richteg Léift fir d'Wourecht ze demonstréieren. Den nächsten Ënnertitel weist dës Wourecht.

Léift fir eis Bridder

Kënnt Dir gesinn wat feelt am Begrënnung vun dësen nächsten zwee Paragrafen?

Op senger leschter Nuecht op der Äerd sot de Jesus zu senge Jünger: „Ech ginn dir en neit Geboter, datt s du een aneren gären hutt; genau esou wéi ech dech gär hunnan, Dir gären och géigesäiteg. Vun dësem all wësse Dir datt Dir meng Jünger sinn - wann Dir Léift tëschent Iech hutt. "- John 13: 34, 35. - par. 15

D'Léift fir eis Bridder a Schwësteren ze hunn ass verbonne mat der Léift déi mir fir den Jehovah hunnAn. Tatsächlech kënne mir net deen een ouni deen aneren hunn. Den Apostel John huet geschriwwen: "Dee dee säi Brudder net gär huet, deen hie gesinn huet, kann Gott net gär hunn, deen en net gesinn huet." (1 John 4: 20) - Par. 16

D'Agenda vun der Organisatioun ass Zeien ze kréien fir sech op Jehova ze konzentréieren fir d'virtuell Ausgrenzung vum Jesus als eppes méi wéi e Beispill an de Mechanismus duerch dee mir gerett ginn. Si léieren och datt de Jesus net de Vermëttler vun der anerer Schof ass.[iii]  Also si wëllen net datt mir eis hei op de Jesus konzentréieren, och wann hie kloer seet datt wa mir Léift fir eis Bridder hunn, musse mir d'Léift imitéieren déi hien eis gewisen huet. Den Jehova ass net erofgaang op d'Äerd, gouf Fleesch a stierft fir eis. E Mann huet. De Jesus huet.

Als déi perfekt Reflexioun vum Papp huet hien eis gehollef d'Aart vu Léift ze gesinn, déi d'Mënsche sollten sech géigesäiteg fillen.

"Well mir hunn als Hohepriister net een deen net mat eis Schwächen kann sympathiséieren, awer een deen an allen Hisiichte getest gouf wéi eis selwer, awer ouni Sënn." (Heb 4: 15)

Wa mir Gott gär hunn, musse mir als éischt de Christus gär hunn. De Punkt iwwer d'Léift déi de Jesus um John 13:34, 35 mécht ass wéi d'Phase 1. De Punkt deen de John um 4 John 20:XNUMX mécht ass déi XNUMX. Phas.

De Jesus seet eis mat him unzefänken. Léift eis Bridder wéi de Jesus eis gär huet. Also imitéiere mir de Jesus eis Matmënschen, déi mir gesinn hunn, gär ze hunn. Nëmmen da kënne mir behaapten Gott gär ze hunn, dee mir net gesinn hunn.

Ech weess wann Dir e Jehovas Zeie sidd deen dëst fir d'éischte Kéier liest, sidd Dir net wahrscheinlech mat dësem Punkt averstanen. Also loosst mech eng kierzlech perséinlech Erfahrung als Illustratioun bezéien. Ech souz mat enger Koppel beim Iessen just déi lescht Woch, déi ech zënter 50 Joer kennen. Wéinst menger rezenter Schwieregkeeten a Verloschter ware se ganz encouragéierend. Am Laaf vun dräi Stonnen hu se dacks op déi vill Weeër bezeechent datt den Jehova hinnen a mir am ganze Liewe gehollef huet. Si hu ganz gutt gemengt. Ech weess dat. Wéi och ëmmer, am Laaf vun deenen dräi Stonnen hunn se ni eemol - keng eenzeg Kéier - de Jesus ernimmt.

Elo fir ze weisen firwat dat bedeitend ass, denkt drun datt Dir an dräi Stonne ganz ganz "Akten vun den Apostelen" liese konnt. Jesus an / oder Christus gëtt an dësem Buch eleng bal 100 Mol ernimmt. Jehova gëtt net eemol eemol ernimmt. Natierlech, wann Dir déi arbiträr Enregistréiere vum Iwwersetzungskomitee vun JW.org erlaabt, gëtt hien 78 Mol ernimmt. Awer och wa mir akzeptéieren datt dës Behaaptungen valabel sinn, erwaart een datt e Gespréich vum Zeien en ähnlechen 50/50 Gläichgewiicht weist; mä amplaz kréie mir Null erwähnt vu Jesus. Seng Roll fir eis duerch haarden Zäiten ze hëllefen kënnt net emol an de Kapp vum Duerchschnëtts Zeien.

Firwat ass dat? Wéi e Schued kéint et maachen fir dem Jesus de Fokus ze ginn an d'Opmierksamkeet déi hien an der Bibel kritt?

Et gëtt eng Autoritéitsstruktur an der chrëschtlecher Kongregatioun. Et gëtt am 1 Korinthians 11: 3 beschriwwen.

„Awer ech wëll datt Dir wësst datt de Kapp vun all Mënsch de Christus ass; dréint de Kapp vun enger Fra ass de Mann; dréit de Kapp vu Christus ass Gott. “(1Co 11: 3)

Gesitt Dir iergendeng Plaz an där Struktur oder Hierarchie fir e Poopst, oder Äerzbëschof, oder Regierungsrot? Dir musst een aus senger Positioun drécken fir Iech selwer Plaz ze maachen wann Dir en Deel vun der Kommandokette wëllt sinn, oder net? Katholike maachen Plaz andeems de Jesus zur Roll vu Gott erhuewen. Well se Jehova a Jesus als een gesinn, ass et Plaz fir de Poopst an de Kardinolskollege tëscht Gott (Jesus) a Mënsch. D'Zeie vu Jehova akzeptéieren net d'Dräifaltegkeet, dofir musse se de Jesus marginaliséieren, fir datt se sech an d'Roll vu Gottes Kommunikatiounskanal erabréngen. Dëst hunn se ganz effektiv gemaach wann mäi Dinner Gespréich mat ale Frënn eppes ass.

___________________________________________________

[i] gesinn Kricher a Berichter vu Wars sou wéi Kricher a Berichter vu Kricher - Eng rout Herring?

[ii] “. An. An. der Kierch, un déi d'Transmissioun an d'Interpretatioun vun der Offenbarung uvertraut gëtt, ofleet hir Sécherheet net iwwer all opgedeckt Wourechten aus den Hellege Schrëften eleng. Béid Schrëften an Traditioun musse mat gläiche Gefiller vun der Andacht an der Verhënnerung ugeholl a geéiert ginn. “(De Katechismus vun der Kathoulescher Kierch, Paragraf 82)

[iii] Kuckt "Déi fir wiem Christus Mediateur ass" (it-2 S. 362 Mediateur)

Meleti Vivlon

Artikele vum Meleti Vivlon.
    19
    0
    Géif Är Gedanken gär hunn, gitt w.e.g.x