Zeie gi bäibruecht ze gleewen datt d'Liewensmëttel, dat se vun deene kréien, déi behaapten, dem Här seng treie an dezente Sklave ze sinn, e "Banquet vu gutt geuelege Platen" ass. Si ginn dovun iwwerzeegt datt dës Ernärungsgutt an der moderner Welt onvergläichlech ass a staark decouragéiert gi vu baussenzeg Quellen ze goen; also si hu kee Wee fir ze wëssen wéi hir Versuergung vu spiritueller Ernärung sech opsetzt géint dat wat soss anzwousch verfügbar ass.

Trotzdem kënne mir den Niveau vun der spiritueller Ernärung evaluéieren, déi aus dësem JW.org Broadcast verfügbar ass mat dem beschte Verglach vun allem, Gottes Wuert d'Bibel. Dobäi wäerte mir am Kapp behalen datt dës Videoen de primäre Léier- a Fütternmedium vun der Organisatioun gi sinn, klasséiert mat an och iwwer den historeschen Arier vun der Woch Wachttower studéieren Artikel. Mir kënnen dëst soen well den Impakt vun engem Video deen duerch d'Aen an d'Oueren erakënnt ass staark fir de Geescht an d'Häerz z'erreechen.

Well, no hirem eegene Kont, dem Jehovas seng Zeie déi eenzeg richteg Chrëschten op der Äerd sinn, déi eenzeg déi "pur Gottesveréierung" praktizéieren - e Begrëff deen an der Emissioun ëmmer erëm benotzt gëtt - et géif ee mat Erwaardung erwaarden datt den Inhalt mat Luef an Herrlechkeet un eisen Här Jesus iwwerschwemmt. . Hien ass schliisslech de Christus, de gesalbte vu Gott; a Chrëscht ze sinn heescht wuertwiertlech "gesaleft", mam Begrëff gëtt allgemeng verstane fir Leit ze bezeechnen déi de Jesus verfollegen an imitéieren. Duerfir sollten all Gespréicher, Erfahrungen oder Interviewe mat Ausdréck vu Loyalitéit u Jesus, Léift fir Jesus, Gehorsamkeet un Jesus, Unerkennung fir dem Jesus säi léiwen Opsiicht, Glawen an dem Jesus seng Hand fir eis Aarbecht ze schützen, an esou weider. Dëst ass kloer de Fall wann een Akten vun den Apostelen liest, oder ee vun de spirituellen Ernärungsbréiwer un d'Kongregatiounen, déi vum Paul geschriwwe goufen, an déi aner Apostelen an eeler Männer aus der Kongregatioun vum éischte Joerhonnert.

Wéi mir d'Sendung kucken, maache mer eis gutt ze froen, wéi et de Bibelstandard moosst fir eis Opmierksamkeet op eisen Här Jesus ze leeden?

D 'Sendung

D'Emissioun fänkt mat engem Video un wéi Sécherheetsprozeduren op JW.org Chantiere implementéiert ginn. Et gëtt näischt an de chrëschtleche Schrëften iwwer "theokratesch Konstruktioun" nach Bauversécherungsprozeduren. Wärend wichteg a relevant fir Trainingsvideoe fir Bauaarbechter an all Projet, ass dat kaum spirituell Liewensmëttel. Virun allem déi verschidde Leit, déi interviewt ginn, benotzen d'Geleeënheet fir Jehova ze luewen an et kann ee säi grousse Stolz an der Organisatioun gesinn, déi säin Numm dréit. De Jesus gëtt leider net ernimmt.

Den nächsten Deel vum Video erzielt d'Schwieregkeeten, déi en 87 Joer ale Circuit Overseer an Afrika a senge fréie Joeren erlieft huet an endet mat Biller, déi de Wuesstum an deem Beräich weisen. Hien ass traureg wéi hie sech freet wéi vill d'Organisatioun iwwer d'Jore gewuess ass. Keen vun dësem Wuesstum gëtt dem Jesus awer zougeschriwwen.

De Host presentéiert d'nächst d'Video Thema vu Gott seng Mataarbechter ze sinn, zitéiert 1 Korinthians 3: 9 als Thema Text. Wéi och ëmmer, wa mir de Kontext liesen, entsteet eppes vu groussem Interessi.

„Well mir si Gott seng Mataarbechter. Dir sidd Gotts Feld ënner Kultivatioun, Gottes Gebai. 10 No der onverdéngter Frëndlechkeet vu Gott, déi mir ginn hunn, hunn ech eng Basis als en erfahrenen Masterbauer geluecht, awer een aneren baut weider op. Mä loosst jidderee weider kucken wéi hien dorop opbaut. 11 Fir keen kann en anere Fëllement leeën wéi dat wat geluecht gëtt, wat de Jesus ass. "(1Co 3: 9-11)

Net nëmme si mir "Gottes Mataarbechter", mä mir sinn säi Feld ënner Kultivatioun a säi Gebai. A wat ass d'Fundament vun deem gëttleche Gebai no dem Vers 11?

Onbedéngt musse mir all eis Léier op der Fondatioun baséieren déi de Christus ass. Awer dës Sendung, dëst éischt Léierinstrument vun der Organisatioun, fällt dat net ze maachen. Dëst gëtt kloer bewisen duerch wat nächst kënnt. Mir kréien e Video vun enger treierer, ganz léiwer Missionarschwëster (elo verstuerwener) gewisen, déi vun "der gesalbter" war. Hei ass een deen Deel vun der Braut vu Christus soll sinn duerch JW Léierpersonal. Wat eng wonnerbar Geleeënheet dat eis presentéiert ze gesinn wéi eng intim Relatioun mat eisem Här d'Liewen an d'Handlung vun engem Jesus beaflosst géif "Schwëster" nennen. Awer nach eng Kéier gëtt et kee Jesus erwähnt.

Jehova luewen ass natierlech gutt, awer de Fakt ass, mir kënnen de Jong net luewen ouni de Papp ze luewen, firwat lueft den Jehova net duerch säi gesalften? Tatsächlech, wa mir de Jong ignoréieren, luewe mir de Papp net trotz enger Heefegkeet vu glühende Wierder.

Als nächst gi mir op Videoe behandelt iwwer d'Bedierfnesser fir d'500+ JW Assemblée Halls ronderëm d'Welt ze këmmeren, ze pflegen an ze botzen. Dës ginn "Zentere fir pur Gottesveréierung" genannt. Et gëtt kee Rekord datt d'Chrëschten aus dem éischte Joerhonnert "Zenter vu purer Veréierung" gebaut hunn. Judden hunn hir Synagogen gebaut a Pagans hunn hir Tempelen gebaut, awer Chrëschten hu sech an Heemer getraff an hunn zesummen Iessen giess. (Akten 2:42) Dësen Deel vum Video ass entwéckelt fir e fräiwëllegen Geescht ze encouragéieren fir d'Immobilie vun der Organisatioun ze erhalen an ze këmmeren.

Duerno gi mir mam Geoffrey Jackson's Morning Worship Deel behandelt iwwer den Ënnerscheed tëscht engem Leader sinn an d'Leedung huelen. Hie mécht exzellent Punkten, awer de Problem ass datt hien erkläert wat hien anscheinend de Status Quo mengt. Jiddereen deen dëst héiert géif gleewen datt dëst ass wéi déi Eelst ënner Jehovas Zeien handelen. Si si keng Leader, awer si huelen d'Féierung. Dëst si Männer déi mam Beispill féieren, awer hire perséinleche Wëllen net imposéieren. Si soen de Leit net wéi ee sech selwer undeet a Kleet. Si bedrohen d'Bridder net mam Verloscht vu "Privilegien" ass se net op hire Rot oppassen. Si drénken net an d'Liewe vun aneren an, imposéieren hir eege Wäerter. Si ënnersträichen net déi Jonk fir sech selwer ze vermeiden, wéi se et passen.

Leider ass dat net de Fall. Et ginn Ausnamen, awer an de meeschte Kongregatiounen passen dem Jackson seng Wierder net der Realitéit. Wat hie seet iwwer "d'Féierung huelen" ass richteg. D'Ëmstänn datt et an der Organisatioun representéiert erënnert mech u Jesus Wierder:

"Dowéinst, alles wat se Iech soen, maacht a beobacht, awer maacht net no hiren Doten, well se soën awer se praktizéieren net wat se soen." (Mt 23: 3)

No dësem Diskurs gi mir op e Museksvideo behandelt, deen d'Virdeeler vum Telefon ofleet an d'Firma vu Frënn gär huet. Praktesch Berodung, awer bis zu dësem Punkt an der Sendung, si mer nach ëmmer op de Niveau eropgaang fir spirituell Iessen ze bidden?

Als nächstes gëtt et e Video iwwer et sech net erlaabt isoléiert ze fillen an och net veruerteelend ze ginn. D'Schwëster am Video ass fäeg hir falsch Haltung ze korrigéieren. Dëst ass e gudde Rot, awer si mir op de Jesus oder op d'Organisatioun als Léisung geriicht? Dir wäert bemierken datt hatt et fäerdeg bréngt hir schlecht Astellung ze korrigéieren net duerch Gebied a Gottes Wuert liesen, mä duerch en Artikel vun D 'Ouvrage, wat erëm um Enn vun der Sendung referéiert gëtt.

D'Sendung endet mat engem Bericht aus Georgien.

Zesummefaassend

Dëst ass e feel-good Video, wéi et soll sinn. Awer wat mécht et dem Betrachter gutt?

„Ech betruechten och wierklech alles als Verloscht wéinst der exzellente Wäert vum Wësse vu Christus Jesus mäin HärAn. Fir seng Wuel hunn ech de Verloscht vun alle Saache geholl an ech betruechten se als vill Oflehnung, fir datt ech Christus gewannen 9 a ginn a Gewerkschaft mat him fonnt. . . “ (Flp 3: 8, 9)

Huet dëst "Iessen zu der richteger Zäit" Iech gehollef Äert Wëssen iwwer de Christus ze erhéijen deen "excelling value" ass? Huet et dech zu him gezunn, fir datt Dir "Christus gewanne kënnt"? De Griich enthält net déi zousätzlech Wierder "Unioun mat". Wat de Paul wierklech seet ass "an him ze fannen", dat ass, "am Christus".

D'Iesse wat eis profitéiert ass Liewensmëttel dat hëlleft eis Christusähnlech ze ginn. Wann d'Leit eis gesinn, gesinn se de Christus an eis? Oder si mir just Jehovas Zeien? Si mir vun der Organisatioun, oder vum Christus? Wéi hëlleft dës Broadcast eis ze ginn?

Meleti Vivlon

Artikele vum Meleti Vivlon.
    25
    0
    Géif Är Gedanken gär hunn, gitt w.e.g.x