„Keng Angscht, well ech si bei dir. Maacht keng Angscht, well ech sinn Äre Gott. Ech stäerken dech, jo, ech hëllefen dir. “—Isaiah 41: 10

 [Vun ws 01 / 19 p.2 Studie Artikel 1: Mäerz 4-10]

Déi éischt Fehldirektioun ass am Paragrap 3 fonnt, wou mir d'Thema vum Artikel gesot kréien. Et seet "mir fokusséiere sech op dräi vu Jehova's Glawenopbau Verspriechen, déi am Jesaia 41:10 opgeholl goufen: (1) Jehova wäert mat eis sinn, (2) hien ass eise Gott, an (3) hien hëlleft eis. "

Loosst eis ufänken de Kontext vun der Jesaia 41:10 ze kucken. Wéi den Paragraf 2 richteg seet "Den Jehova hat den Jesaja dës Wierder opgeholl fir d'Judden ze tréischten, déi spéider an de Babylon als Exil ageholl goufen ". Awer elo kommen d'Problemer. Hu mir eng Basis fir dëst haut op d'Organisatioun ze bewerben? Huet den Jehova seng Zeien als seng Leit gewielt? Et war ganz kloer laut dem Bibelrekord datt de Jehova den Israelite gewielt huet. Et waren Zeechen an Wonner wann se aus Ägypten befreit goufen.

Sinn et sou onbestreifbar Wonnerbar Zeeche fir déi fréi Bibelstudenten ugewisen? Léiert d'Organisatioun nach ëmmer wat geléiert gouf wa se behaapten gewielt ze ginn? Kategoresch, Nee zu béid Froen.

E séieren Iwwerpréiwung vun e puer Verëffentlechungen vu ronderëm 1919 wäert grouss Differenzen tëscht deem an elo weisen.[i]

Wann d'Organisatioun vun de Jehovas d'Zeien net Gottes Organisatioun ass, dann ass et kee Grond fir hien mat hinnen ze sinn. Dëst ass ëmmer nach de Fall, och wann de Jesaja seng Wierder eng zousätzlech zukünfteg Erfëllung hat, vun där et keng skriftlech Beweiser gëtt.

Zweetens, Jehova kéint eise Gott sinn, awer dee Fakt eleng garantéiert net seng Hëllef. De Matthew 7: 21-24 mécht et kloer datt déi richteg Handlungen erfuerderlech sinn. Wierder oder Glawen oder déi eege falsch Iddien iwwer wat Handlungen erfuerderlech sinn géifen net duergoen. James 1: 19-27 gëtt vill Berodung fir Kontemplatioun wat vun eis erwaart gëtt, awer bemierkt datt d'Priedegung net erwähnt gëtt. Priedegt op Käschte vun den genannten Elementer wier fir Gott inakzeptabel.

Drëttens, fir Gott eis ze hëllefen déi éischt zwou Ufuerderunge musse gerecht ginn. Ouni hinnen gëtt et kee Grond fir Gott ze hëllefen.

D'Gedanken an de Paragrafen 4-6 ginn doduerch bedeitend fir déi meescht Majoritéit vu sengem geplangte Publikum.

Paragraf 8 bezeechent den 70-Joer Exil awer fuert kloer vun engem Start an Enn Datum. Vläicht ass dëst Rezenséierter wéi den Autor ze berode fir hir peinlech Interpretatioun vun den 7 Zäite vu 607 BCE bis 1914 CE ze diskutéieren.[ii] Trotzdem, keen Zweifel, datt se hoffen datt déi meescht Zeien dës Datumen automatesch ausfëllen ouni doriwwer nozedenken. Och hei ass déi eenzeg Schrëft am NWT dat op 70 Joer am Exil hint, ass den Jeremiah 29: 10 deen seet 'Entspriechend der Erfëllung vu siwwenzeg Joer zu Babylon'. Wichteg ass awer ze bemierken datt déi "at“Ass hir Iwwersetzung vun der Hebräescher Virsetzle"Dat heescht" a Bezuch op ". Et ass déi hebräesch Präposition "be" daat heescht "at“. Eng korrekt Iwwersetzung hei géif also kee 70-Joer Exil proposéieren.

Paragraf 13 gëtt en Abléck op d'Selbstverweigerung op der Aarbecht datt déi aktuell Handlungen weltwäit géint d'Organisatioun net gelengt wann et seet "Hie versprécht eis: "Keng Waff wäert géint Iech geformt ginn e Succès." (Jes. 54: 17) ". Dëst ass nach eng aner Schrëft aus dem Kontext opgehuewe a falsch applizéiert. Eng Kéier war d'Versprieche fir d'Natioun vun Israel. Wann et en zweete Erfëllung an der Israel vu Gott huet, da bleift d'Noutwendegkeet ze beweisen wien d'Israel vu Gott haut ass.

Paragraf 14: "Als éischt, als dem Christus seng Matleefer, erwaarden mir datt mir gehaasst ginn. (Matt. 10: 22) De Jesus huet virausgesot datt seng Jünger während de leschten Deeg schwéier verfollegt gi wären. (Matt. 24: 9; John 15: 20) Zweetens, dem Jesaja seng Profezeiung virworf eis datt eis Feinde méi wéi maachen wéi eis hate; si benotzen verschidde Waffen géint eis. Déi Waffen hunn subtil Täuschung, falsch Ligen a brutaler Verfolgung abegraff. (Matt. 5: 11) De Jehova wäert eis Feinden net ophalen dës Waffen ze benotze fir géint eis ze kämpfen. (Eph. 6: 12; Rev. 12: 17) ”

De Kontext weist de Matthew 10: 22 war fir d'Chrëschten ënner Judden a Gentiler am éischte Joerhonnert gezielt, net eng nominell Chrëschtlech Grupp ënner anerem Chrëschten.

De Kontext weist de Matthew 24: 9 war op déi lescht Deeg vum jüdesche System vu Saachen bezeechent wou de gréissten Deel vum Jesus Publikum gelieft huet. De leschten Deel vum Vers gëtt de Grond als "du gëss vu allen Natiounen gehaasst wéinst mengem Numm.

Wéi héich ass d'Kritik op der Organisatioun? Dass et Christus preziséiert anstatt Evolutioun oder Islam?

  • Neen, tatsächlech gëtt et kritiséiert fir net de Christus genuch ze priedegen, mee éischter seng Roll zu Gonschte vum Jehova Gott ze minimiséieren.
  • Et ass haat wéinst dem Wee wéi d'Organisatioun en blann Aen an en Daaf Ouer zu de Geräisch vun de mëssbrauchte Kanner gemaach huet a refuséiert hir biergerlech Aufgab ze maachen fir sou Uschëllegungen der Police ze berichten.
  • Et gëtt haasst well et léiert e "näischt maachen, verlooss et der Jehova" Approche zum Problem, anstatt dem Christus ze gefalen an dem Ënnergeuerdneten Autoritéiten ze weisen (Réimer 13: 1).

Si behaapten datt Apostaten Täuschung a blatant Lige benotzen. Wéi och ëmmer, wärend d'Organisatioun dëse Site als ofgeleet klasséiere géif, hu mir ni a géifen ni Täuschung benotzen oder blatant Ligen. Et ass géint eis chrëschtlech Prinzipien. D'Artikelen, déi op dësem Site verëffentlecht ginn, sinn d'Resultat vu sëlleche Stonne vu perséinlecher Fuerschung an de Schrëfte wéi mir all wëlle Gott a Jesus am Geescht an an der Wourecht ze veréieren. Éischter, d'Täuschung an d'blatant Ligen schéngen d'Standardinstrumenter vun der Organisatioun ze sinn, well se dauernd Bibelvers aus dem Kontext huelen oder eng zweet Erfëllung léieren ouni Schrëftlech Ënnerstëtzung, wéi mer et just gesinn hunn.

Paragraf 15: „Betruecht den drëtte Fakt, dee mir eis mussen erënneren. Den Jehova sot datt "keng Waff" déi géint eis benotzt gëtt "e Succès hätt". Sou wéi eng Mauer eis virun der Kraaft vun engem zerstéierende Reewierm schützt, esou schützt den Jehova eis géint „den Héichuewen vun den Tyrannen“. (Liest Jesaia 25: 4, 5.) "

Mat Aussoen wéi dësen stellen se sech fir e nach méi groussen Crash.

Nach eng Kéier, dës Schrëft vum Isaiah 25: 4-5 gouf aus de Kontext geholl. Den Jesaja 25 ass eng Profezeiung iwwer d'Bedingungen, déi wärend der millennialer Herrschaft existéieren. D'Versees direkt duerno, (6-8), sinn eng Profezeiung iwwer d'Operstéiungszeen an iwwerflësseg Bestëmmungen an där Zäit. Dofir de Schutz géint "den Héichiewe vun den Tyrannen ” huet seng Haapt Erfëllung an der Zukunft.

Zum Schluss, an den ofschléissende Paragrafen (Par.17) fanne mir eppes, op deem mir eis ganz häerzlech eens kënne sinn:

“Mir verdéiwen eis Vertrauen an den Jehova andeems hien hie besser kennegeléiert. An deen eenzege Wee mir Gott wierklech gutt kennen ass duerch d'Bibel virsiichteg ze liesen an duerno ze meditéieren wat mir liesen. D'Bibel enthält eng zouverléisseg Aufzeechnung vu wéi de Jehova seng Leit an der Vergaangenheet geschützt huet. "

Zum Schluss fällt dës Diskussioun vum Thema Text vun dësem Joer bei der éischter Hürd. Mir gesinn och vill Ënnerscheeder aus dem Kontext zitéieren an eng zweet Erfëllung ze huelen, wou kee vu Schrëften proposéiert gëtt. Och eng Erklärung op Basis vun hirer Mistranéierung vun enger Schrëft.

Wéi och ëmmer, loosst eis un Gott säi Wuert halen, an d'Gewunnecht ginn fir sech selwer ze kontrolléieren. Da wäerte mir eng realistesch Vue hunn wéi den Jehova an de Jesus Pfleeg vun deenen déi éierlech weisen, anstatt e puer glänzend gemoolt, awer onrealistescht Bild vun der Organisatioun ze akzeptéieren, wat zu Enttäuschung an Devastatioun vum Glawen u Gott féiere kann.

_____________________________________________________

[i] Fir e gudde Verglach vu wéi d'Iwwerzeegungen geännert hunn, kuckt d'Websäit JW Fakten.

[ii] Dëst gëtt an der kommender Serie "A Journey Through Time" gutt iwwerpréift.

Tadua

Artikele vun Tadua.
    2
    0
    Géif Är Gedanken gär hunn, gitt w.e.g.x