[Štúdia Strážnej veže na augustový týždeň 4, 2014 - w14 6 / 15 s. 12]
Toto je jeden z tých článkov, na ktoré sa tešíme, pretože nám dáva príležitosť pochváliť nášho veľkého stvoriteľa vo veľkej kongregácii. (Ps 35: 18(Neváhajte a podeľte sa o svoje názory na Jehovovu lásku pomocou sekcie komentárov.)
Zdá sa, že to organizácia bohužiaľ nechala. Posledné odseky obsahujú zvyčajnú aplikáciu, ktorá nás vyzýva, aby sme prejavili lásku poslúchaním a podporou organizácie.
Ako môžeme dokázať, že milujeme Boha?
Par. 17 - "Pravidelne sa zúčastňujte kresťanských stretnutí, zhromaždení a konvencií." Nie je potrebné pridávať kvalifikáciu „JW“ pred „kresťanské stretnutia ...“, pretože by sme jednoducho neposudzovali kresťanské stretnutia, zhromaždenia a konvencie iných kresťanských denominácií. Nepovažovali by sa za to, pretože nie sú súčasťou skutočného kresťanstva takého, aké sme, pretože učia klamstvá. Ah, ale v tom spočíva rub pre stále viac z nás. Ako sa v tejto podpoložke pýta, pýtame sa, či môžeme skutočne dokázať, že milujeme Boha, ak sa zúčastníme zhromaždení JW, kde sa učia podvody. Tieto dve časti z piatkových zasadnutí tohtoročného dohovoru sú len jedným z príkladov. (Pozri „Posvätné tajomstvá kráľovstva sa postupne odhaľujú"A"Ako Babylon Veľký zavrel Kráľovstvo")
Par. 19 - "Dokážte, že si vážite starších zborov." Toto je platný spôsob, ktorým môžeme oceniť Božie milostivé ustanovenia. Nehovoríme tu však o pravých milujúcich pastieroch. Hovoríme o tých, ktorých oficiálne vymenovala pobočka; a od septembra ďalej obvodným dozorom. Niektorí z týchto mužov sa skutočne starajú o jednotlivcov, ktorí neúnavne pracujú pre druhých. Bolo by však nevhodné navrhnúť, aby títo tvorili väčšinu v zhromaždení svedkov Jehovových. Na základe skúseností získaných z celého života je bezpečnejšie povedať, že tí, ktorí skutočne milujú pastierov hodných nášho ocenenia, sú v menšine. (Týka sa to predovšetkým duchovenstva takmer akéhokoľvek kresťanského vyznania, ktoré by ste mimochodom chceli spomenúť.)
Par. 20 - „... pretože miluješ Boha, budeš sa usilovať hovoriť o ňom s ostatnými a komentovať ich na stretnutiach.“ Opäť platí, že. Existuje však oveľa výrečný spôsob, ako dokázať našu lásku k Bohu a potom komentovať stretnutia. (James 1: 27; Mt. 15: 9; Joh 4: 21-24) V článku nie je uvedená žiadna zmienka, napriek tomu si však pripomienkovanie na zasadnutiach zaslúži osobitnú pozornosť. Zdá sa, že naše priority sú skreslené.
Brat, ktorý včera uskutočňoval štúdiu WT, uviedol, že medzi asi 7 miliónov ľudí, ktorých Boh miluje, sú jediní, ktorí sa zapíšu do správy z terénnej služby. Implikácia ——– žiadna správa o poľných službách - žiadna láska. Firemné uvažovanie je v tom najlepšom!
Moja otázka k jednému z odsekov v tomto študijnom článku bola - Robí nejakých 7 miliónov a niečo, čo JW skutočne miluje Boha? Ako vedia, aké sú motívy priateľov v skutočnosti pre službu Jehovovi? Kedy sa láska k Bohu stala skupinovou vecou?
Matúš 6-17, si skutočne ochotný „počúvať, poslúchať a byť požehnaný ...“ členmi GB a nechať ich, nech na vás myslia? Rozhodol som sa, že vymyslím z krabice a urobím komentáre nad rámec časopisov, publikácií jw org a WTBTS - dokonca som nakreslil (mentálne) obrázky a komentoval tieto mentálne obrázky & Napr. poznamenal som, že biblické a svetské vzdelávanie je lepšie ako len biblické alebo svetské vzdelávanie. Už mi nedovoľujú komentovať stretnutia. Nie som JW ani nepokrstený vydavateľ, ale bol som združovať sa a „učiť sa“ od nich pre mnohých... Čítaj viac "
Ahoj Meleti, dobré ráno drahý brat. Ak to nie je dôverné, koľko je priemerných mesačných divákov tejto stránky, viac-menej? Vďaka
Táto stránka je stará dva roky. Počet zobrazení a návštevníkov v 2012e bol zanedbateľný. Ak vezmeme štvormesačné obdobie, ktoré sa práve skončilo (apríl - júl), máme nasledujúce štatistiky WordPress:
Priemerný mesačný počet zobrazení
2013 - 6129
2014 - 20042
Priemerný mesačný návštevník
2013 - 913
2014 - 2899
2,899 XNUMX? Wow! To je geniálne 😉
Ďakujeme za poskytnutie údajov. Možno 90% priemerných mesačných návštevníkov sú naši bratia JW, alebo by sme mali povedať teraz, kazatelia a propagátori JW.ORG. 🙂
Matúš 7:16 Aká je vaša biblická definícia pravdy? Ježiš nezavinil učenie siedmich hviezd / stánkov so svietidlami, ku ktorým napísal, ich učenie nebolo predmetom toho, čo je s učením správnejšie ako nie. Prečo? Pretože sa všemožne usilovali udržať spoločný základ, Krista. „Lebo nikto nemôže položiť iný základ ako ten, ktorý je položený, ktorým je Ježiš Kristus.“ (1. Kor. 3: 11). Bol by som porazený, keby som sa kvôli jednotlivcovi (či už osobe alebo entite) rozhodol nebyť kresťanom. Kráľ Šalamún a kráľ Asa boli vodcami... Čítaj viac "
Ako som už uviedol ... Záver, ku ktorému som osobne dospel, je tento: v zbore a v jeho učení je viac toho, čo je správne a pravdivé, ako nie. A tým viac mám na mysli Abundantne More. Samozrejme, nie je to dokonalé, ale som úplne presvedčený a zaviazaný k viere, že starší JW a zbory JW SÚ BOŽÍMI a Kristovými modernými hviezdami a svietnikmi (Zjavenie kapitoly 1–3). Som o tom úplne presvedčený a verím, že JW majú pravdu. Sebavedomý a osvetlený Moderátor (už viac nepotrebuje hviezdy a svietniky) tiež raz veril, že JW majú pravdu alebo... Čítaj viac "
Ahoj Matthew sedemnásť šestnásť, povedal si: „Môžem viac oslavovať Boha a jeho Syna tým, že zostanem blízko Kristových moderných hviezd a stánkov, než tým, že sa nebudem držať ďalej od nich.“ Problém je v tom (pokiaľ sa pozriete na skutočnú nefiltrovanú históriu organizácie), dôkazy nepodporujú tvrdenie, že súčasnými hviezdami a lampami sú iba svedkovia Jehovovi. Svedkovia Jehovovi tvrdia, že Ježiš vykonal inšpekciu všetkých náboženstiev v rokoch 1914 až 1919. A že Jehovovi svedkovia boli vybraní ako jediné skutočné náboženstvo. A že Vedúci zbor Jehovových svedkov bol ustanovený za Boží komunikačný kanál („veriaci“... Čítaj viac "
Ako som už uviedol ... Záver, ku ktorému som osobne dospel, je tento: v zbore a v jeho učení je viac toho, čo je správne a pravdivé, ako nie. A tým viac mám na mysli Abundantne More. Samozrejme, nie je to dokonalé, ale som úplne presvedčený a zaviazaný k viere, že starší JW a zbory JW SÚ BOŽÍMI a Kristovými modernými hviezdami a svietnikmi (Zjavenie kapitoly 1–3). Som o tom úplne presvedčený a verím, že JW majú pravdu. Sebavedomý a osvetlený Moderátor (už viac nepotrebuje hviezdy a svietniky) tiež raz veril, že JW majú pravdu alebo... Čítaj viac "
1 Ján 4: 8 Kto nemiluje, nepoznal Boha, pretože Boh je láska. 1 John 4: 7 Milovaní, pokračujme v milovaní druhých, pretože láska je od Boha a každý, kto miluje, sa narodil od Boha a pozná Boha. 1 Ján 4:16 A my sme poznali a verili láske, ktorú k nám Boh má. Boh je láska a ten, kto zostáva v láske, zostáva v spojení s Bohom a Boh s ním zostáva v spojení. 1 Ján 4:20 Ak niekto povie: „Milujem Boha,“ a napriek tomu nenávidí svojho brata,... Čítaj viac "
Matt. 22:37 a 39: je to VY, MUSÍTE, alebo MUSÍTE alebo MILUJETE Jehovu / svojho blížneho? Pýtam sa, pretože MUSÍ znieť dosť silno (môj materinský jazyk však nie je angličtina) a je to slovo, ktoré spoločnosť rada používa. Bude to znieť mäkšie a pre mňa bude mať v sebe viac budúceho pôsobenia, ktoré bude výsledkom niečoho. Videl som aj prechody, ktoré začínajú príkaz príkazom LÁSKA, ktoré (na mňa) upriamuje pozornosť na LÁSKU a nie MUSÍTE. SHALL sa javí ako najpoužívanejší / MUSÍ mať niekoľko prekladov a ďalší majú LOVE bez SHALL... Čítaj viac "
Ja osobne by som šiel do prekladu „You will love“. Myslím si, že slovo „musí“ a nie „musí“ bolo použité v hlavných verziách biblie, vrátane anglickej štandardnej verzie. Kristus nikdy nevyžaduje lásku pod nátlakom. Láska je niečo vyjadrené dobrovoľne, prirodzene. Boh vie, že láska pramení zo srdca. Osoba, ktorá robí veci preto, aby dokázala svoju lásku, v niektorých ohľadoch nemá úplné docenenie alebo pochopenie lásky k Bohu. Osoba, ktorá je k niečomu nútená, môže prechádzať pohybmi a dokonca môže čin zdokonaliť, ale ak to urobil bez lásky, potom všetko... Čítaj viac "
Možno slovo MUSÍ, ako ho použil Ježiš, je skôr v súlade s požiadavkou než s príkazom. Niekedy na veľtrhu budú vyvesené značky, ktoré naznačujú, že niekto MUSÍ mať určitú výšku, aby mohol nastúpiť. Je zrejmé, že v takýchto prípadoch sa používa ako požiadavka a nie ako príkaz. Proste niekomu nemôžete zjavne prikázať, aby mal konkrétnu výšku. Mám sklon uvažovať týmto spôsobom, pretože jednoducho nevidím, ako by niekto mohol mať skutočnú lásku k Bohu a k svojim blížnym vďaka tomu, že má... Čítaj viac "
Osobne ma stretnutia v mojej vlastnej hale povzbudzujú. Vždy od nich odchádzam oddýchnutý, pripravený opäť čeliť neláskavému, satanskému svetu. Na stretnutiach a doma som sa rozhodol viac sústrediť na to, čo je správne, pozitívne a na posilnenie viery. Pripomínam, že v 2. a 3. kapitole Zjavenia Ježiš videl, čo je správne a čo nie v každom zo 7 zborov jeho organizácie. Myslíte si, že kvôli negatívnym stránkam v dnešnom zbore by Ježiš chcel, aby sme zostali alebo odišli? Chcel, aby bratia zostali alebo odišli zo zboru... Čítaj viac "
Aký je dôvod, prečo chodíte od domu k dverám, aby ste obrátili ľudí z ich kresťanských náboženstiev, pretože môžu dôvodovať tak, ako vy sami, o ich konkrétnom vyznaní. Odôvodňuje toto odôvodnenie ich konanie, keď odmietnu hovoriť so svedkom na ministerstve? Ak áno, aký účel slúži priekopníckemu účelu? Myslím, že moja otázka znie: aké osobitné postavenie bolo udelené organizácii, ktorá jej umožňuje uplatňovať na seba iný štandard ako ten, ktorý používa na posudzovanie iných kresťanov?
im ľúto, myslel som si, že na mojom pôvodnom príspevku sa vyskytla chyba, takže som to prepísal. Existuje spôsob, ako odstrániť prvý? Prepáč!
Žiaden problém. Obnovil som originál a odstránil som ten druhý. Dajte mi vedieť, či to mám v poriadku. 🙂
Urobíte vynikajúci bod, Saskawoo. Veľmi rád by som si prečítal Matúšovu odpoveď, pretože sa cítim ako vy. Ak máme tolerovať chyby vo výučbe týkajúce sa dôležitých otázok, ako je povaha našej spásy, pretože máme pocit, že v zhromaždení, ktoré navštevujeme, je láskyplné prostredie, potom na základe čoho môžeme katolíkovi, baptistovi alebo mormónovi vytknúť, že robili to isté ?
Ako som už uviedol ... Záver, ku ktorému som sa osobne dopracoval, je tento: v zbore je viac ako v poriadku - vrátane jeho výučby - v opačnom prípade. A tým viac mám na mysli Abundantne More. Samozrejme, nie je to dokonalé, ale som úplne presvedčený a odhodlaný k viere, že starší JW a zbory JW SÚ NOVÝMI hviezdami a stánkami so stánkom Boha Krista. Som úplne presvedčený a verím, že JW majú pravdu. [Máte to teraz? :)] Učený a osvetlený moderátor tohto webu tiež raz veril, že sa k tejto predstave prihlásil alebo sa prihlásil - zdá sa, že to bolo viac ako 60 rokov. Bohužiaľ,... Čítaj viac "
Righty oh matthew 7.16
Je spravodlivé, že tu nebudete rozčarovaní za to, že úprimne veríte, že je to pravda.
Ahoj Matthew, plne si vážim, odkiaľ pochádzaš, a mám k tebe ako bratovi v Kristovi najhlbšiu lásku. Stránky ako tieto a dcérske diskusné fóra sú určené pre platformu pre bratov a sestry, ktorí v určitých témach dospeli k odlišnému porozumeniu. Myslím si, že tu nikto nie je, hlavne nie Meleti alebo Apollos ich povýšili nad svojich bratov, v skutočnosti sú stále v organizácii. Zistíte, že mnohí tu (vrátane mňa) stále slúžia ako priekopníci, starší atď. Ostatní si zvolili inú cestu. Na základe... Čítaj viac "
Pred niekoľkými rokmi som navštívil brata, ktorý takmer úplne prestal chodiť na stretnutia. Trpel ťažkými depresiami. Niektorí z tých, ktorí by ho prišli navštíviť, navrhli, že ak by prišiel na ďalšie stretnutia, mohla by jeho depresia ustať alebo sa aspoň zmenšiť. Doktrína samozrejme spočívala v tom, že „stretnutia“ sú miestom, kde je Jehovov duch, a tým, že sa zdržiaval, o neho prichádzal. Je zbytočné hovoriť, že toto učenie spôsobilo zhoršenie jeho depresie. Zvyk som si vypúšťať párkrát do týždňa, aby som zistil, ako sa mu darí a... Čítaj viac "
Je to téma, ktorú stojí za to byť nadšený.
Problém je v tom, že organizácia v našich mysliach úspešne namapovala rutinu, ktorú by sme mali dodržiavať, a že akákoľvek odchýlka od nej by nás prinútila cítiť sa vinnými, nehodnými atď. To má vážny psychologický dopad na každé JW na planéte, najmä na tých, ktorí ho nemajú. ešte prežili duchovné prebudenie. Riadiaci orgán našiel spôsob, ako ovládať našu myseľ, čo nás núti veriť, že duchovné činnosti v organizácii sú všetko, čo dokazuje našu lásku k Bohu. Ale Písmo hovorí inak. Je čas prejsť na to, čo Biblia skutočne hovorí, a nie držať sa ako pijavice... Čítaj viac "
Čo sa týka odpovedania na schôdzky - cítil som, že to pri komentovaní na schôdzkach trochu podporovalo súťaživého ducha pre mnohých - najmä pokiaľ ide o dômyselné odpovede, priekopnícke, pomocné priekopnícke služby, prinútenie vašich detí odpovedať, umiestnenie ďalších časopisov a kníh atď. Všetci sme boli k tomu povzbudení - boli to dôkazy, že dávate najavo svoj pokrok?
Tým, že poslúchame tých, ktorí sú medzi nami, ukážeme, ako si vážime tieto „dary v ľuďoch“, a svedčíme o našej láske k Bohu ak Kristovi, vedúcemu kongregácie.
To by malo uzavrieť kruh: poslúchajte. Poslúchajte starších = CO = pobočka = GB.
Jehova nás uprednostnil s neoceniteľným privilégiom slúžiť ako jeho svedkovia
Služba otcovi (a jeho synovi ??) je otvorená pre všetkých. Nie je to príležitosť pre pár vyvolených, ktorá by v takom prípade bola alebo mohla byť považovaná.a.občiansky. nanešťastie takéto vyhlásenia majú tendenciu vyvolávať medzi JW pocit nadradenosti, keď sa porovnávajú s osobami, ktoré nie sú JW.
Takže pravda, menrov. Je to zrejmé z nadmerného používania „privilégií“ v JW-speak. „Mal som výsadu priekopníka“ alebo „Mal som výsadu slúžiť ako služobný pomocník / starší / krajský dozorca“ alebo „Moja manželka a ja sme mali výsadu slúžiť tam, kde je to viac potrebné.“
Ó, takzvané privilégiá, ktoré ma zbláznili týmto konceptom. Nakoniec sa to stalo úplne hlúpe. Všetko sa stalo najväčším privilégiom, aké mohlo mať. Zvýšená na najvyššiu dôležitosť. Len to otvorilo dvere pre kritikov, aby začali. Pokiaľ nie je všetko v poriadku .. Aj keď je to dobrovoľnícka služba. Postoj nebol skutočným ocenením. Za jeho privilégium to dlžíte nám, aj keď ste dobrovoľníkom. , Bolo to len očakávané. Je to šokujúci koncept. A ive to nikdy nikde inde nevidel... Čítaj viac "
Myslím si, že je privilégiom slobodne sa tu vyjadrovať 🙂
Stále čítam článok. Vidím hodnotu takého článku ... ... pre prichádzajúcich. Toto je študijný článok pre JW, ktorí často študovali roky. Odseky 2 - 5 sa snažia vysvetliť, či je možné milovať Boha, ktorého nevidíme ... Prečo sa to pýtať? Dalo by sa predpokladať, že to JW už vie, a preto sa rozhodol dať pokrstiť. Myslím, že tento prístup (poskytujúci mlieko ako študijný článok) je jedným z dôvodov, prečo väčšina JW v skutočnosti nerastie v skriptilných znalostiach. Iba keď sa pripoja k takémuto fóru,... Čítaj viac "
Akonáhle sú vaše oči otvorené a prebudíte sa, je to začiatok.
Je to začiatok toho, čo Kat? Prosím, rozpracujte to, budem pozorne počúvať. 🙂
Mailman začiatok cesty čítania Božieho slova s otvorenou mysľou bez vplyvu WT na všetko, čo čítate, a spoliehanie sa na svätého ducha Bohov, že ľudia 7 s vami vedia povedať, že musíte veriť všetkému, čo hovoria, že je prijateľný pre Boha. ,
Ahoj Kat, som s vami na tej istej stránke. Začal som to robiť od polovice minulého roka. Bolo to poučné. Cítil som, že mi Duch viac aktívne pomáha. Bez strachu z Strážnej veže som sa cítil viac inšpirovaný a potešený.
Myslím si, že je nemožné alebo vôbec nemožné, aby autori WT integrovali myšlienky, ktoré pozdvihnú, pochlebujú alebo ctia organizáciu, verného otroka alebo riadiaci orgán. Inak. už to nie je Strážna veža. Začal som si všímať, alebo sa mi otvorili oči, že Organizácia obchádza nášho Pána Ježiša Krista. Nie je to implicitné uzurpovanie?
„Ak je náš duch otvorený pre neho a nie je zahalený zaujatosťou, pýchou alebo strachom, odhalí sa každému z nás.“ (Z aktualizovaného profilu)
Celkom srdečne súhlasím. Ďakujeme za čas a úsilie na webe.
Pretože Boh tak miloval svet, že dal svojho jediného Syna, aby každý, kto v neho verí, nezahynul, ale mal večný život ... (Ján 3:16) To je ten najväčší skutok lásky, aký som poznal. Tiež za skutky lásky, ktoré mi pomáhali rozvíjať môj osobný vzťah s ním a jeho synom (Ján 17: 3). Moje nové zistené vedomosti sa k tomuto vzťahu pridali v nemalej miere. Nepochybne ma miloval ako prvý, ale ako mám prejaviť svoje uznanie? Je to moja neustála modlitba aj za to všetko... Čítaj viac "
"Nepochybne ma miloval ako prvý, ale ako mám prejaviť svoje uznanie?" Stále sa modlím aj za všetkých na tomto fóre a sesterských stránkach, aby nás tento proces prebudenia ešte viac urobil kresťanmi vo svätosti a zbožnosti (2. Petra 3; 11) “
Amen !!
Z osobných dôvodov som touto témou veľmi nadšený. Verím, že keď učíte ľudí, že musia dokázať Bohu, že ho milujú, neúmyselne ich tiež učíte, že Boh ich bude milovať na oplátku iba vtedy, keď bude presvedčený, že je milovaný. Ako som už uviedol vo svojom predchádzajúcom príspevku, táto predstava je v presnom rozpore s tým, čo sa nachádza v písmach. Boh nás miloval prvý skôr, ako sme si vôbec dokázali predstaviť hĺbku jeho lásky k nám a že realizácia jeho obrovskej lásky k nám nás robí láskou... Čítaj viac "
Dobrý príklad Yobec, ďakujem.
nie je zač
yobec, považoval som tento komentár za taký povzbudivý, že som si našiel čas na opravu niekoľkých pravopisných chýb. 🙂 Nechcel som, aby ti niečo ubralo na tvojom vynikajúcom uvažovaní. Ďakujem.
Neváhajte a urobte to kedykoľvek. Angličtina je môj rodný jazyk. Tiež ďakujem za tento web. Mám pocit, že sem patrím.
Tvoj komentár sa ma dotkol yobec. S tým ste na mieste. Keby som si to uvedomil pred rokmi ... ..
Mali by ste, keby sa ilustrácia objavila v Strážnej veži. Je však pochybné, že to niekedy bude. Neslúžilo by to ich agende. Ich ageda je na nás, aby sme si položili otázku, či sa nám niekedy darí dosť.
Túto ilustráciu sa mi naozaj páčilo. Vďaka Yobec.
nie je zač
Ahoj Yobec, dobré ráno. Aký dojemný obrázok. Myslím, že Boh, náš Otec a náš Pán, Ježiš Kristus, MILUJÚ LÁSKA omnoho viac, ako to, čo naše mysle dokážu pochopiť.
Máš pravdu. Pamätáte si na písmo, ktoré hovorí „Je väčší ako naše srdcia“?
Musíme byť opatrní, aby sa kyvadlo príliš nehýbalo opačným smerom. Zatiaľ čo Boh miluje svet a miluje nás, je tu časť jeho lásky, ktorá je podmienená aj našou láskou. Jeden koniec kyvadla sú ľudia, ktorých legionári prenasledujú, aby robili XXX, len aby získali Božiu lásku. To nie je myšlienka z Písma. Boh nás miloval ako prvý. Na druhej strane existuje veľa biblických vyjadrení, dokonca aj od nášho Pána Ježiša, ktorý napríklad v Zjavení napomína cirkev, aby sa VRACIL k láske, ktorú... Čítaj viac "
Máš úplnú pravdu. Písma s vami súhlasia, že musíme „zostať v jeho láske“. To však nie je určené množstvom duchovných aktivít, do ktorých sa sami zapájame. Je zaujímavé poznamenať, že keď Ježiš Ježiš obviňuje zhromaždenie, že zanechalo lásku, ktorú mali, najskôr uzná všetku ich prácu.
"Rovnováha je kľúč."
Aká je to pravda, InNeedOfGrace. Našiel som znovu a znovu, že priebeh umiernenosti - hranica medzi týmito dvoma extrémami - je najlepší. Iba v „plodoch ducha“ nie je nijaké obmedzenie, nijaké obmedzenie. (Gal. 5:22, 23)
Diela sa obliekajú do novej osobnosti (osoby), (Efez 4:24), ovocia ducha. Gal 5:22 v porovnaní s dielami tela. Je to Jehova, ktorý nás priťahuje k svojmu Synovi. Ježiš povedal: „Nikto nemôže ku mne prísť, pokiaľ ho nenatiahne Otec, ktorý ma poslal: a ja ho vzkriesim v posledný deň.“ (Ján 6:44). Takto sa navzájom k sebe správame bez ohľadu na náboženské vyznanie alebo národnosť. Dobrý Samaritán je dobrým príkladom tejto lásky, ktorú Ježiš preukázal, že sú potrebné diela, láska je kľúčom a... Čítaj viac "
Odkedy musíme Bohu dokázať, že ho milujeme? Písma nám hovoria, že Jehova prehľadáva celú Zem, aby zistil, ktorého SRDCE je voči nemu úplné. Áno, hľadá srdce, a nie predstavenia. Po celé storočia samostatne slúžiaci náboženskí vodcovia používali túto doktrínu „dokážte Bohu, že ho milujete“, aby svoje stáda prinútili robiť to, čo by im hovorili. Láska, ktorú máme k Bohu a k jeho synovi, je iba úprimnou reakciou na ocenenie, že „najskôr nás miloval“. Potom budú práce automaticky nasledovať... Čítaj viac "
Myslím, že ak niekto naozaj chce vedieť, čo to znamená milovať Boha, nemôžeme urobiť nič lepšie, ako sa pozrieť do johnského 1stovho listu. 1 john 5 v 3 dodržiavame jeho prikázania, ale nie sú ani bremenom a my môžeme, prečo v 1 john 3 v 23 je to prikázanie, že máme vieru v meno jeho syna a že sa navzájom milujeme PLAIN AND SIMPLE .why does strážna veža je náročná pridaním mnohých ďalších vecí .. ???????? kev
Pripomínajú mi ďalšiu skupinu známu tým, že zvyšujú záťaž a zbytočnú váhu svojich konvertitov.
Keď som kedysi viedol štúdie WT, vždy som ich študoval zozadu spredu. Môj mozog mi nejako stále hovoril, aby som najskôr určil cieľ, až potom sa budem venovať predmetu. Takto som sa sústredil na odseky, ktoré sa zdali duchovne najpodnetnejšie ... tie odseky, ktoré nám niekedy chýbali, pretože sme jednoducho nedávali pozor alebo nás prinútili zvážiť náš biblický postoj opatrnejšie. Vždy si pamätám jedného spisovateľa, ktorý povedal: „Biblia bola napísaná, aby potešila postihnutých a trápila tých pohodlných.“ Stále mám tú čudnú sestru alebo brata, ktorá prišla za mnou a spýtala sa... Čítaj viac "