[Від ws3 / 17 стор. 18 травня 15-21]
"О Єгове, пригадай, будь ласка, як я йшов перед тобою вірою і серцем." - 2 Kings 20: 3.
це особливо Вартова башта У дослідженні використовуються чотири царські приклади з часів стародавнього Ізраїлю, щоб наставити Свідків Єгови про служіння Богові повним серцем. Звичайно, немає нічого поганого в тому, щоб використовувати приклади вірних людей, записаних у дохристиянських писаннях (ПС), як об’єктивні уроки, щоб провести нас сьогодні. Однак слід зазначити, що у публікаціях Товариства з Біблії та трактів Вартової вежі спостерігається чітка перевага на таких прикладах. Було помічено, що ми є іудео-християнська релігія з великим акцентом на «іудео» аспект християнства. Це проблема?
Свідки Єгови не використовують терміни "Старий Завіт" та "Новий Завіт", які часто використовуються в церквах християнства. Причина цього пояснюється в Додатку 7E (стор. 1585) до Новий світовий переклад Святого Письма - Довідкова Біблія. Незалежно від того, чи приймаєте ви ці міркування, чи вважаєте, що це не відповідає науковому огляду, слід визнати, що однією з причин уникнення цих двох умов є бажання JW.org постійно дистанціюватися від решти християнського світу. (Насправді, хоча і є християнською деномінацією, Свідки не вважають себе частиною загальновизнаного християнства.) Все це має все більше, ніж те, що ми бачимо на поверхні. Додаток 7E стверджує, що було б точніше замінити "завіт" на "заповіт", проте Організація також відкидає терміни "Старий завіт" і "Новий завіт". Чому?
Наводиться аргумент, що Біблія є єдиним твором, і тому такі поділи не мають "жодної вагомої основи".
Отже, немає вагомих підстав для того, щоб єврейські та арамейські Писання називали «Старим Завітом», а християнські грецькі Писання називали «Новим Завітом». Сам Ісус Христос назвав колекцію священних писань «Священним Писанням». "(Mt 21: 42; Містер 14: 49; Джон 5: 39) Апостол Павло називав їх" священним Писанням "," Священним Писанням "та" святим писанням ".
(Rbi8 p. 1585 7E Вирази "Старий Завіт" та "Новий Завіт")
Однак проникливий дослідник Біблії помітить, що, роблячи це проголошення, Додаток 7E все ще бере участь у розділі Біблії на два розділи: «Єврейські та арамейські Писання» та «Християнські грецькі писання», тим самим мимоволі підриваючи їх аргументи. Навіщо ділити їх за мовою, якою вони написані? Що цим виграно? Навіщо балакати, використовуючи “Старий Завіт” та “Новий Завіт”? Безумовно, останній забезпечить бажане дистанціювання від загальноприйнятого християнства, додаючи більше значення, ніж можна знайти з його простого мовного позначення?
Чи може використання "заповіту" чи "завіту", особливо з прикметниками "старий" та "новий", створює доктринальну складність для JW.org? Свідки вчать, що християни (за винятком крихітної, крихітної меншості) не мають жодного договору. Підкреслення старого завіту між Єговою та євреями, який був замінений новим завітом між Єговою та євреями та язичниками (тобто християнами), не підходить організації, яка навчає людей, що Бог взагалі не уклав із ними угоди.[Я] Організація просто не хоче, щоб Свідки зупинялися на біблійних посланнях старих і нових завітів, оскільки вчення Свідків застосовується до крихітної групи з 144,000 XNUMX осіб, залишаючи рядовий склад JW.org зовні. Зупинившись на новому завіті, християнин також зупиняється на своїх особливих стосунках з Божим Сином, Ісусом Христом. Посилання на два розділи Святого Письма мовою, якою написано кожен, уникає таких запитань. Організація заохочує свою паству постійно думати про Єгову, фактично виключаючи Ісуса Христа. Намагаючись розмити розділення між дохристиянськими Писаннями (ПС) та Християнськими Писаннями, стає легше відштовхнути Ісуса вбік і зосередитись на слухняності та рабстві лише Єгові. Завдяки використанню імені Єгови Свідки намагаються відрізнити себе від решти християнського світу.
Хоча зосередження уваги на життєвому досвіді чотирьох ізраїльських царів може бути позитивним засобом проведення паралелей, від яких християни можуть отримати вигоду, ми хочемо забезпечити постійне введення Ісуса в дискусію, оскільки це одна з ключових цілей Божого натхнення християнина Писання. Ця стаття має назву “Служити Єгові з цілим серцем”. Це все добре. Однак, коли ти служиш комусь, ти служиш йому, чи не так? Зверніть увагу, як в CS використовується раб, коли слово приписується тому, для кого раб.
“Павло, раб Ісуса Христа ...” (Рм 1: 1)
"Раб для Господа". (Ро 12:11)
"... той, кого покликали, коли вільний чоловік є рабом Христа". (1Кр 7:21)
"Якби я ще подобався людям, я б не був рабом Христа". (Гал. 1:10)
"... бо я ношу на своєму тілі клеймові знаки [раба] Ісуса". (Гал 6:17)
“РАБ для господаря, Христе”. (Кол. 3:24)
“... Тихік, [мій] улюблений брат і вірний служитель і співработник у [Господі]”. (Кол. 4: 7)
“Епафрас, що з-поміж вас, раб Христа Ісуса ...” (Кол. 4:12)
“... як ти звернувся до Бога від [ВАШИХ] ідолів, щоб рабом стати живим і справжнім Богом, і чекати Його Сина з Небес ... а саме Ісуса ...” (1Тх 1: 9)
“Але раб Господній ...” (2Ті 2:24)
“Павло, раб Божий і апостол Ісуса Христа ...” (Тит 1: 1)
«Яків, раб Божий і Господа Ісуса Христа…» (Яків 1: 1)
“Симон Петро, раб і апостол Ісуса Христа ...” (2Пе 1: 1)
“Юда, раб Ісуса Христа ...” (Юда 1: 1)
“Одкровення Ісуса Христа ... його рабу Івану ...” (Об 1: 1)
“І вони співали пісню Мойсея, раба Божого, і пісню Агнця ...” (Об 15: 3)
Ви помітите в рідкісних випадках, коли, як кажуть, християнин служить Богові, Ісус все ще згадується. Тож стаття, яка неодноразово підкреслює, як ми можемо служити (рабу) Єгові Богові, в якій взагалі не згадується про те, щоб також рабувати або служити Ісусу, абсолютно не узгоджується з посланням для християн, викладеним у CS.
Чи може бути, що, проводячи паралелі з давньою нацією Ізраїль, їхня інша програма роботи?
Євреї слухались і служили Єгові через земних представників. Вони слухались і служили Єгові, слухаючи і слухаючись Мойсея. Вони слухалися і служили, слухаючи своїх земних царів. Так само християни слухаються Єгови і служать їй через людину, але ця людина є Господом Ісусом Христом. (Дії 17:31; Римлян 1: 1-7) Справжнє християнство виводить із рівняння таких лідерів, як Мойсей, Ісус Навин та Ізраїлеві царі. Якщо чоловіки хочуть панувати над іншими людьми, один із методів - мінімізувати роль Ісуса. Католицька церква досягла цього, зробивши Папу Римським намісником Христа. Я вікарій - це людина, яка заміщає священика за відсутності. Він замінює священика. (Це, до речі, звідки ми отримуємо слово «вікарій».) Отже, Папа може прийняти закон, наприклад, заборону на використання контрацептивів, і він несе всю вагу авторитету, ніби сам Ісус присутній цей закон.
Метод, який обрало нинішнє керівництво Свідків Єгови, - зосередитись на ізраїльській моделі, в якій Ісус не з'являється. Тоді чоловіки, які беруть на себе керівництво в організації, можуть поставити себе в подібному положенні, як такі, як Мойсей або Ізраїлеві царі. Це було настільки ж ефективним, як і католицька модель. Щоб продемонструвати, наскільки це було ефективно, я розповім про випадок із власного життя. (Я знаю, що анедоти не є доказами, але я відчуваю, що те, про що я збираюся розповісти, є досить поширеним явищем, що багато хто з них, читаючи це, погоджуються і можуть додати власні свідчення.)
Нещодавно в дискусії з давніми друзями, в якій я зміг викрити деякі фальшиві вчення організації, а також їх лицемірне членство в Організації Об'єднаних Націй, чоловік цієї пари, який до цього мовчав, вступив і сказав зневажливо: "Ну, я люблю Єгову!" Це мало на меті закінчити дискусію в його свідомості. Що він насправді мав на увазі, і що стало дуже очевидним, коли ми продовжували спілкуватися, було те, що для нього Єгова та організація були рівнозначними. Не можна любити одне, не люблячи іншого. Це не перший раз, коли я стикаюся з таким видом міркувань.
Йдеться про те, що, постійно зосереджуючись на ізраїльській моделі, коли якийсь представник людини служить каналом між Богом Єговою та людьми, керівники Організації дуже ефективно поставили себе на таку саму позицію у свідомості Свідків Єгови. Це було зроблено настільки ефективно, що вони змогли опублікувати таблицю структури управління організацією, в якій Ісус Христос взагалі не фігурував. Ще більш вражає те, що це було зроблено, не викликаючи жодної брижі у свідомості мільйонів Свідків Єгови. Вони просто не помітили, що Ісуса вирізали!
І ось ми підійшли до сьогоднішнього дослідження, в якому ми збираємось переглянути приклад чотирьох ізраїльських царів. Знову ж таки, немає нічого поганого в ідеї служити Єгові з цілим серцем. Однак зробити це в християнському зборі неможливо, якщо замінити Ісуса Христа людьми. Включення Ісуса є настільки важливим для нашого спасіння, що про це слід згадувати неодноразово, проте в цій статті ім'я Ісуса лише двічі зустрічається побіжно, але ніколи не як те, кому ми повинні служити і виконувати його.
Бив той самий барабан
“… Може виникнути ситуація, коли ви можете наслідувати завзяття Аса. Наприклад, що робити, якщо член вашої родини або близький друг грішить, не розкаявшись, і його потрібно розлучити? Ви б вчинили рішучі дії, припинивши спілкування з цією людиною? Що б ваше серце змусило вас зробити? " - абз. 7
Справді, що б твоє серце підказує тобі у випадку виключеного друга чи родича? Якби ваша давно загублена вилучена дочка подзвонила вам по телефону - як це було зображено в драмі на минулорічному регіональному з'їзді - чи не відмовилися б ви навіть відповісти? Можливо, вона закликає покаятися або через якусь надзвичайну ситуацію, в якій їй гостро потрібна допомога. Що б серце спонукало вас робити? Чи серце, сповнене Єгови, було б холодним і безтурботним? Чи ставило б це лояльність до диктату організації, якою керують люди, вище закону любові? Чи керувались би ти чоловічими правилами чи принципом, вираженим у «золотому правилі»? (Гал 5:14, 15) Якби ви були виключеним, як би ви хотіли, щоб з вами поводились?
Звідси виникає ще одне запитання: чому неухильне дотримання Кодексу сторожової вежі щодо того, як поводитися з виключеними, є настільки важливим, що його доводиться постійно повторювати в публікаціях? Чому організація неправильно застосовує 2 Івана 8, 9 для покриття всіх гріхів, коли вона, очевидно, мала на меті мати справу лише з тими, хто активно виступав проти вчення Христа? Чи служіння Єгові з цілісним серцем вимагає від нас серйозного ставлення до тих, хто страждає і потребує нашого милосердя? Чи постійне натякання на це повідомлення свідчить про те, що керівництво Організації відчуває загрозу?
Правильний погляд на духовну діяльність
Як і Аса, ви можете показати, що у вас є повне серце, повністю покладаючись на Бога, коли ви стикаєтеся з опозицією, навіть деякі, які можуть здатися непереборними…. Колеги на роботі можуть насміхатися за те, що ви займаєтеся вихідними на духовну діяльність або не часто працюєте через деякий час. - абз. 8
Звичайно, «брати вихідні [роботу] для духовної діяльності» здається похвальним способом дій за правильних обставин. Це означає самопожертву, але Павло відмовився від багатьох речей, вважаючи їх усім просто великим сміттям, щоб отримати Христа. (Філ. 3: 8). Чи є “здобуття Христа” типом “духовної діяльності”, на яку вказує цей абзац? На жаль, будучи одним із тих вірних Свідків, які присвятили величезну частину свого дорослого життя таким “духовним заняттям”, я можу сміливо стверджувати, що це не так. Павло хотів «здобути Христа», але мене навчили, що я не можу цього зробити. Мене не помазали. Я навіть не міг прагнути називатися братом Христа і Божою дитиною. Найкраще, на що я міг сподіватися, було "хорошим другом".
Давайте подивимось на це так: якби баптист або мормон використовували той самий аргумент, чи вважав би Свідок Єгова його дійсним? Ми знаємо відповідь "ні" просто тому, що Свідки вважають усі інші релігії фальшивими, тому вони не можуть мати дійсної "духовної діяльності". Зрештою, справжні поклонники поклоняються Отцю як духом, так і правдою, тож одне йде рука об руку з іншим. (Іван 4:23)
Після багатьох років вивчення я зрозумів, що практично кожна доктрина, унікальна для Свідків Єгови, не має підґрунтя в Святому Письмі. Тож я оглядаю своє життя самопожертви, присвячене просуванню “духовної діяльності” СВ, як значну втрату часу на служіння людям. Проте я отримав від цього життя, присвячене кращому пізнанню Бога і Христа - життя, присвячене вивченню Писань. (Івана 17: 3) Я б не був там, де я зараз, якби не це, тому я не шкодую про втрату часу, бо це дало мені основу, на якій можна будувати віру в Ісуса Христа як дитину Бог з надією правити з ним у Царстві Небесному. Це те, до чого варто прагнути. Тож я повністю згідний з апостолом Павлом. Це все сміття, якщо тільки я можу здобути Христа. Я впевнений, що багато хто з нас відчувають те саме.
Один з духовних дій, якими ми очікуємо займатися, згадується у пункті 9.
Божі слуги виходять за рамки просто думати про себе. Аса пропагував справжнє поклоніння. Ми також допомагаємо іншим «шукати Єгову». Як задоволений Єгова, коли він бачить, що ми говоримо з нашими сусідами та іншими про нього, роблячи це з щирої любові до нього та щирого інтересу до вічного добробуту людей! - абз. 9
Знову ж таки, взагалі не згадується про Ісуса. Вся увага зосереджена на Єгові, за винятком того, кого Він нам сказав - своїм голосом, не менше! - Слухати. (Мт 3:17; 17: 5; 2Пе 1:17)
Ідолізуючі чоловіки
Скориставшись вилученням Єзекією ідолопоклонного помилкового поклоніння з царства, письменник намагається знайти паралель сучасності, уникаючи ідолізму людей.
"Ясна річ, ми не хочемо наслідувати людей у світі, які, використовуючи соціальні медіа, ставляться до людей, як до ідолів ... Ми можемо запитати себе:" Чи я уникаю ідолізувати людей ... " - абз. 17
Двадцять років тому у більшості з нас не було б проблем із цим настроєм. Однак зараз ми можемо виявити в ньому нотку лицемірства. Вони "говорять", а не "роблять"? Брати прийшли обожнювати членів Керівного органу, мало не в тому числі завдяки визначній популярності, яку вони надають у трансляціях JW та на надзвичайно великих відеоекранах на регіональних та міжнародних конвенціях. Були часи, коли пересічний Свідок Єгови не міг назвати більше одного-двох членів Керівного органу, але зараз це все змінилося. Спробуйте попросити брата чи сестру назвати їх усіх. Після цього попросіть їх назвати всіх апостолів. - Нуф сказав?
Відхилення нас від Повідомлення
Читати Боже слово щодня - доцільна практика. Таким чином, порада у параграфі 19 видається обґрунтованою.
Також пам’ятайте, що читання Святого Письма торкнулося серця Йосії та змусило його діяти. Читання Вашого Слова Божого може змусити вас вжити заходів, які збільшать ваше щастя та зміцнять вашу дружбу з Богом, а також підштовхнуть вас, щоб допомогти іншим шукати Бога. (Прочитайте 2 хроніки 34: 18, 19.) - абз. 17
Однак адвокат заплямований основним повідомленням. Ви навчаєтесь, щоб “зміцнити свою дружбу з Богом”. З цією метою «прочитаний» вірш береться з PS, а не з CS. Краще слова Павла до Тимофія про читання Божого слова: 2 Тимофію 3: 14-17. Однак основна увага приділяється «вірі у зв’язку з Христом Ісусом», а не Богові Єгові, і, звичайно, Тимофія не називають другом Бога. Надія, яку мав Тимоті, - це не та надія, яку Організація хоче від нас мати.
Тож, критикуючи цю, мабуть, невинну пораду регулярно читати Боже слово, випадковому читачеві може здатися випадковим читачем, досвідчений дослідник усвідомлює, як завдяки таким тонким підказкам можна змусити свій розум почати мислити неправильним шляхом.
На наступному тижні тема дослідження продовжується, вивчаючи помилки цих чотирьох королів, щоб дізнатися на їх прикладі.
____________________________________________________________________
[Я] Постійні читачі цих статей могли помітити, що нещодавно я віддав перевагу термінам «дохристиянські писання» та «християнські писання». Причиною цього є те, що старий і новий завіти, маючи велике значення, не охоплюють усього Писання. Старий завіт з’явився лише тоді, коли люди ходили по землі близько 2000 років. Тому для наочності поділ двох розділів Біблії на основі приходу християнства представляється кращим вибором. Це, звичайно, перевага, і ніхто не повинен сприймати як правило. Залежно від аудиторії, з якою хтось говорить, Старіший Завіт (Завіт) та Новий Завіт (Новий Завіт) можуть бути більш доречними.
Дякую за чудову подію цієї статті. Мені подобається напад на соціальні медіа та ГБ, які говорять нам, щоб не слідкувати за людьми, які не перебувають у братстві. Добре, що ви зробили більшість JDubs, які не знають імен апостолів, але знали членів ГБ.
У параграфі 8 статті йдеться про те, щоб залишатися твердими щодо того, що є правильним і мудрим, я говорив сьогодні із сестрою, і, судячи з її коментарів, стало очевидним, що вона просто не знає, як працює ця релігія. Коли я пояснив, вона вигукнула: "ну це так само добре, як я не знаю, я чула це виправдання перед типовими міркуваннями свідків, багато хто, здається, не зацікавлені знати, що є справжньою правдою або що є правильним чи мудрим. Що ти можеш зробити ? Звичайно, це не таке ставлення, яке ми повинні мати,
Чесно кажучи, весь цей час я завжди думав, що Ісус є ангелом на зображенні. Може тому, що я хотів, щоб він був. Однак, оскільки вони говорять по-земному, чи вчинив би це Ісус, коли він панує з неба? Я гадаю, якби ангел був Ісусом, він би навив #1 Управління, оскільки звідси походить вся інформація. Думки ???
"Це було зроблено настільки ефективно, що вони змогли опублікувати таблицю структури управління організацією, в якій Ісус Христос взагалі не фігурував".
Близько року тому я надіслав цю фотографію своєму конгрес-старшині, щоб запитати його, чому Христос «наш провідник» помітно відсутній. Його відповідь полягала в тому, щоб цитувати Метта 18: 19,20 - в основному немає відповіді
Я зберігаю цю картинку як шпалери на своєму телефоні і періодично показую її іншим дружнім друзям, щоб побачити, як їх щелепи падають
Власне, це Писання відповідає на питання. Якби ті, зображені на ілюстрації сторожової вежі, були зібрані разом в ім’я Ісуса, він був би присутній. Оскільки його немає на ілюстрації, Організація каже нам, що вони не збираються разом на його ім'я. 🙂
Тож якщо Ісуса немає на картині, навіть її немає в списку - Свідки Ієгови не збираються на його ім’я! Ісус не серед них! Блискуче розуміння, я ніколи не думав про це так. Дякую, Мелеті. Я відправлю його для подальшого використання.
Я думаю, що для кожного з нас, хто пожертвував чим-небудь для цієї організації, це не даремно. Я дивлюся на це таким чином, все, що ми дали Богові, навіть якщо релігія може бути невірною, ніколи не може бути поганою справою. Це трохи жало, щоб знати, що я вірив у щось протягом 30+ років і прийшов, щоб дізнатися, був побудований на піску. Чесно кажучи, я відчуваю нову енергію в пізнанні реальної "правди". Все, що я прочитав на цьому веб-сайті, не все, але більшість речей були речі, про які я чесно думав раніше, але... Детальніше »
@eve04, ...
"Це робить так багато від того, як організація дотримується Старого Завіту, щоб вони могли здійснювати владу над іншими, і це здається правильним".
Історія повторюється, але в такій хитрій маскуванні, що ми ніколи не виявляємо схожість, поки шкода не буде зроблена.
–Сідней Дж. Гарріс
Badda bing, ... badda boom!
бродяга
Це вагоме твердження. ОГО
Назва JESUS згадується лише один раз у статті, а потім лише як посилання на викуп. Власне, зараз я переконаний, що те, як WT поводиться з Ісусом, шкодить християнській вірі. Тепер я усвідомлюю, що читання НЗТ і РНВТ ніколи не притягували мене до Ісуса, і заднім числом мене часом заплутували. Це тому, що моя родина все ще бере участь, інакше, якщо не хотіла б більше читати про всі маніпуляції через публікації та двічі говорити. Це досить мотиваційно усвідомлювати.
У НЗ є багато застережень про небезпеку слухати фальшивих вчителів, я звик думати, чому Бог дозволив мені страждати, як і всі ті роки, правда, він цього не робив, я сам це дозволив, бо не зробив ' я прислухаюсь до застережень у моїй Біблії,
Я намагався бути розумним, 2 коринтян 11 v 20
@Менров, ...
Не думайте ні на хвилину, що Ісус не злий, ... помиляйтесь, засмучений з цього приводу!
Він мені так сказав ...
Чудова стаття дякую тобі Мелеті, що так чітко її сформулював.
Я надто потрапив у скельне дно, коли потрапила сумна реальність, що все, що я вважав правдою, будувалося на піску.
Для мене час, який я провів, як ревний JW, став репетитором, що веде до Христа, Павло сказав, що щодо закону, ГБ створили пакт закону псевдо закону, або іудео / християнство, як у статті, здається, коли хочеш щоб зробити правила, Ісус показує і вказує іншим способом.
Абзац 11 «старійшини домовляються відвідати тих, хто залишив свою практику гріха, та допомогти їм, гріх, який я вчинив, відстоював біблійну істину за очевидну брехню. Вони ніколи не закликали мене, але я гадаю, якщо ти спочатку не був готовий за гріх, то що вони можуть зробити?
Власне, відповідно до цього коментаря, кілька місяців тому до мене підійшов позбавлений права брат і запитав, що йому потрібно зробити, щоб його відновити. Ось кумедна частина ... Мене позбавляють права. То навіщо мене питати? Виявляється, він був виключений з посади 6 років і весь цей час ходив на збори. Але старійшини НЕ ОДИН раз зустрічалися з ним, щоб підбадьорити його або пояснити йому, що йому потрібно робити. 6 років у підвішеному стані! І він підійшов до мене, бо я колись був старшим і думав, що, можливо, я можу пояснити, що він... Детальніше »
У нього повинна бути справжня поважна причина для бажання повернутися назад, можливо, старійшини не встигли прочитати 2 Коринтянам 2: 5-11, однак справжня порада міститься в 2 Тимофію 3: 5
Насправді я просто читав 2 Тимофія v1: 9 у новій версії століття, і, на жаль, це більше схоже на збір кожного разу, коли я його читаю.
То був розділ 3 звичайно
Мені цікаво, як почувається цей брат DFed під час читання абзаци 20–21 із тексту “Біблійного вивчення” цього тижня на середині тижня. Як почуваються старійшини його громади. Так, скільки потрібно, щоб насправді почати прокидатися.
На жаль, якщо ви відхиляєтесь від навчання ГБ, ви практикуєте гріх в їх очах.
Багато років тому я вів дебати з Біблійним дослідником в Інтернеті (сторожова башта, що переходить від релігії - вони читають лише роботи Рассела), і я пам'ятаю, як стверджував, що вони обожнювали людину, К.Т. Рассела, і що ми, Свідки, не обожнюємо нікого в нашій релігія, не кажучи вже про наших братів із вершини Бетелю. Він мені не повірив, але я використав аргумент, що я не знаю імен цих чоловіків, що вони, не зважаючи ні на що, були анонімними чоловіками. Цей аргумент тепер уже не дійсний. Я пам’ятаю, як пишався тим, що ми були... Детальніше »
Добре кажучи, Йосифе.
Студенти Біблії читають лише твори Рассела, а Свідки читають лише публікації ГБ. Хтось бачить подібність тут?
@ Джозеф, ... "Релігія - це пастка і рекет!"
Ви не єдиний, хто на це впав!
😉
Особисто одна з найбільших реалій, що відкривали очі, як християнка, усвідомлювала, що я не єврейка. Те, що мої предки були, мабуть, філістимлянами чи ханаанетянами, і це усвідомило мене не будь-яке вивчення Вартової башти чи читання Біблії, а обговорення книжкового клубу на схід від Едему Стейнбека. Розуміння цього зробило для мене християнські грецькі писання набагато особливішими. Ким би не був мій народ, якими б жахливими справами вони ні були, історично їх прийняли остаточно як дітей самого Бога. Як тільки це стало зрозуміло, я почав помічати, скільки уваги ставить Товариство сторожової вежі... Детальніше »
Параграф 7, трохи потягнуто порівняти виключених з маакою, з її злочином зробити адора-ідола, ашера була богинею родючості, і контекст говорить також про видалення чоловіків-повій, тому ми маємо тут ідею про те, що тривало. Вітаємо брати !!! Навіть настільки погано, як це було у вірші, сказано, що як усунув її від того, щоб бути королевою-матір’ю, це не говорить про те, що вона була виключена з посади, вигнана чи цуралася. Або. Це для всіх нас, остракизованих бабусь і дідусів, спасибі купі,... Детальніше »
Мелеті, дякую за хорошу статтю.
Я насправді не думав про гру з іменами навколо Писань, хоча раніше мені це здавалося дивним. Дійсно, групування за мовою - це не просто спосіб відрізнятися від інших конфесій, це ще один тонкий спосіб замінити Христа. Як лихо.
Дякую, Мелеті, ця стаття спонукала до роздумів. Я теж радий тому, що отримав знання Біблії та навчився вивчати. Проте я більше не вважаю себе Свідком Іегови. Як ви сказали, я не погоджуюся з багатьма унікальними вченнями Свідків Іоанна (на підставі біблійних міркувань), що я більше не можу ідентифікувати себе з цією релігією. Зараз я відвідую одну зустріч на тиждень із сімейних обставин. Моя стратегія полягає в тому, щоб вибрати ті крихти біблійної істини, які існують, і поміркувати над ними. ?
Я відчуваю себе так само, як і ти, МартаМарта.
Я ціную, Мелеті, як ти не "викидаєш дитину з водою для ванни". Ви не вважаєте час, витрачений на вашу подорож, марною тратою часу. Ви знайшли Христа, яке краще досягнення?
Дякую Мелеті! Зараз я проводжу наші дослідження WT у зондах. Я буду насолоджуватися додаванням Ісуса в цей мікс, коли зможу цього тижня. Я думаю, ми всі виявили, що JWorg час від часу робить порівняння із собою та іншими народами і пишається собою як християнська "могутня нація". Існує потяг до типу духовного "націоналізму" до цієї самопроголошеної "могутньої нації". Я знаходжу іронію в попередженнях щодо ідолопоклонства, коли JWorg представляє пісні про себе! Я відчуваю, що існують певні пісні, які по праву можна назвати «міжнародними гімнами Великобританії» в тому сенсі, що вони хочуть глобального... Детальніше »
Я згоден!
Я теж утримуюсь від співу цих пісень.
Я не відвідував деякий час, тому я не був у повній мірі обізнаний про ці пісні. Я просто подивився формулювання. Так!
... О, і щодо богослужіння перед людьми, коли Свідкам у Писаннях демонструється чітка правда, і це відрізняється від того, що їх навчали в GB, їх реакція є підозрілою. Часто лунають слова "Зачекаю, поки не побачу це в сторожовій вежі". О Боже! Вони побачили це в Біблії, з власних вуст Бога ... але вони воліли б почути це з вуст групи людей. Вони не повірять Божому слову, але повірять, якщо побачать його у Вартовій башті. Якщо це не ідолопоклонство, я не знаю, що є. Сором їм... Детальніше »
Відмінна стаття Мелеті. Я цілком погоджуюсь з тим, що вони використовують давню модель представників людини в Ізраїлі, бо це їм підходить. Якщо вони можуть переконати братів і сестер, що Бог все ще працює так само через представників людей, які відповідають за організацію, то це підтверджує їх позиції. Як тільки вони встановлять, що Бог продовжує використовувати представників людей, використовуючи просту заміну легкою рукою на клавіатурі, вони можуть поставити себе на місце Мойсея (сидячи на його "сидінні", як сказав Ісус). На жаль, вони та мільйони інших ігноруйте чітке твердження з Євреїв 1: 1,2... Детальніше »
Прекрасні настрої Єгоракам!
@yehorakam,…
"Якщо вони можуть переконати братів і сестер, що Бог досі працює так само через представників людей, які відповідають за організацію, тоді він підтверджує їх позиції".
... Одночасно збільшуючи свою підзвітність.
"І хто змусить когось із цих малих, що вірять у мене, спіткнутися, йому було б краще, якби на його шию повісили великий жорна і його кинули в море". –GoMark 9:42