Четенето на Библията тази седмица обхваща глави 10-12 на Даниил. Последните стихове на глава 12 съдържат един от най-загадъчните пасажи в Писанието.
За да подготви сцената, Даниел току-що завърши обширното пророчество за Царете на Север и Юг. Последните стихове на пророчеството в Даниил 11:44, 45 и 12: 1-3 представляват единствената част, която все още трябва да бъде изпълнена в наши дни. Първите стихове на глава 12 описват Михаил, великият принц, който се изправя в името на своя народ по време на бедствие, което ние разбираме като Голямата скръб. След това изглежда, че Даниел има разширение на тази визия, включваща двама мъже, единият от двете страни на поток, които разговарят с трети мъж. Третият човек е описан като над водата. Данаил 12: 6 описва един от двамата мъже, който пита този трети човек: „Колко време ще стигне до края на прекрасните неща?“
Като се има предвид, че Даниел току-що е описал удивителна последователност от събития, завършили с най-голямата скръб в човешката история, може спокойно да се предположи, че това са чудесните неща, за които този ангел пита. Ангелът иска да знае кога всичко ще свърши. (1 Петър 1:12)
В отговор човекът над водите отговаря: „Ще бъде определено време, назначено време и половина. И веднага щом ще има завършване на разбиването на силата на светите хора на парчета, всички тези неща ще стигнат до своя край. “(Дан. 12: 7)
Какво бихте приели това да означава?
Без да навлизаме в спекулации, би било безопасно да кажем, че ще има период от 3 ½ пъти - независимо дали е символичен или буквален - след което силата на светите хора се разбива на парчета. Сега фразата „разбита на парчета“ или нейни разновидности се използва 23 пъти в Еврейските писания и винаги се отнася до убийство или унищожаване на някого или нещо. (Можете да проверите това сами, като използвате функцията „търсене“ в библиотеката на WT, като използвате „тире *“ - без кавички - за търсене.) Така силата на светите хора е премахната, убита или унищожена. След като това се случи, тогава всички неща, които Даниел току-що е предсказал, са стигнали до своето заключение.
Разглеждайки контекста, ясно е, че прекрасните неща, които Ангел посочи, като своя последна част, Майкъл се изправя по време на бедствие, каквото никога досега не се е случвало. Исус използва същата фразеология, за да опише Голямата скръб, която разбираме, се отнася до унищожаването на великия Вавилон. И така, блъскането на силата на светите хора, което довежда всички неща до своя край, трябва да се случи в бъдеще, защото това означава края на прекрасните неща, които включват унищожаването на Вавилон Велики, признато бъдещо събитие.
В днешно време имаме много повече, отколкото Даниел направи, така че е напълно разбираемо, че той беше объркан и затова зададе допълнителен въпрос.
„О, господарю, каква ще бъде последната част от тези неща?“ (Дан. 12: 8)
Казват му с толкова много думи, че той не трябва да знае. "Върви, Даниел, защото думите са тайни и запечатани до края на времето." (Дан. 12: 9) Изглежда обаче, че ангелът хвърля на този много желан човек един последен пророчески парченце - и така стигаме до същността на нашия пост:
(Даниил 12: 11, 12) 11 - И от времето, когато константата
Тъй като ангелът просто попита колко време ще бъде, докато тези неща приключат, и тъй като Даниел добави въпрос за това каква ще бъде последната част от тези неща, човек с право може да предположи, че дните 1,290 и 1,335 са свързани с разрушаването на силата на светите хора на парчета и следователно идва в момент, когато „всички тези неща стигат до своя край“.
Всичко това изглежда напълно логично, нали?
Това ли е нашето официално разбиране за Писанията? Не е. Какво е нашето официално разбиране? За да отговорим на това, нека първо приемем, че официалното разбиране е правилно и следователно ще продължи да съществува в Новия свят. В един момент от Новия свят Даниел ще възкръсне.
(Даниил 12: 13) 13 „А що се отнася до самия вас, вървете към края; и ще си починете, но ще отстоявате своя жребий в края на дните. "
Вероятно е много сигурно предположение да се каже, че едно от първите неща, за които Даниел ще иска да научи при възкресението си, е как са били изпълнени пророческите му думи. Ако приемем, че нашето официално учение е правилно, ето как може да протече този разговор:
ДАНИЕЛ: „И какво се оказа определеното време, определено време и половина?“
САЩ: „Това беше буквално 3-годишен период.“
ДАНИЕЛ: „Наистина и кога започна?“
САЩ: „През декември 1914 г.“
ДАНИЕЛ: „Очарователно. И кое събитие бележи началото му? “
САЩ: „А, добре, всъщност няма събитие.“
ДАНИЕЛ: „Но нямаше ли наистина голяма война през тази година?“
САЩ: „Всъщност имаше, но започна през октомври, а не през декември.“
ДАНИЕЛ: „Значи декември 1914 г. беше забележителен по времето, когато силата на светия народ беше разбита на парчета?“
САЩ: „Не“
ДАНИЕЛ: „Тогава откъде знаеш, че периодът от време е започнал през този месец?“
САЩ: „Тъй като знаем, че е приключило през юни 1918 г., така че просто броим назад оттогава.“
ДАНИЕЛ: „И какво се случи през юни 1918 г.?“
САЩ: „Тогава осем членове на щаба бяха хвърлени в затвора.“
ДАНИЕЛ: „Разбирам. И така, какво представляват 3 ½ пъти? "
САЩ: „Тези 3 ½ години бяха периодът от време, в който хората на Йехова бяха преследвани, потъпквани, така да се каже.“
ДАНИЕЛ: „Значи преследването започна през декември 1914 г.?“
САЩ: „Е, всъщност не. Според a наблюдателница статия брат брат Ръдърфорд пише в март 1, 1925, няма значително преследване до късно в 1917. По времето, когато брат Ръсел беше жив, наистина нямаше преследване на някакво значение. "[I]
ДАНИЕЛ: „Тогава защо казваш, че три пъти ½ са започнали през декември 3 г.?“
САЩ: „Тогава трябва да е започнало. Иначе не можем да кажем, че е приключило през юни 1918 г. ”
ДАНИЕЛ: „И ние знаем това, защото силата на светия народ беше разбита на парчета през юни 1918 г.?“
САЩ: „Точно така.“
ДАНИЕЛ: „И това е така, защото осем членове на персонала на световната централа бяха затворени.“
САЩ: „Да, работата на практика спря.“
ДАНИЕЛ: „Под„ виртуално “имаш предвид ...?“
САЩ: „Според един доклад, проповедническата дейност е намаляла с 20% през 1918 г. в сравнение с 1914 г.“[II]
ДАНИЕЛ: „Така че„ на практика спря “означава, че е намален с 20%.“
САЩ: „По същество, да.“
ДАНИЕЛ: „Но публикуването на наблюдателница списание, за което ми разказа… със сигурност това беше спряно тогава?
САЩ: „О, не, никога не сме пропускали печат. Нито един месец. Спряхме само отпечатването на наблюдателница когато започна атаката срещу фалшивата религия. Тогава приключи проповедническата работа. "
ДАНИЕЛ: „И така, това, което казваш, е, че силата на народа на Йехова беше разбита на парчета, тъй като в една година имаше 20% спад в проповедната дейност и нямаше прекратяване на печатането на списанията?“
САЩ: „Да, добре, не знаехме какво да правим, когато лидерите бяха затворени.“
ДАНИЕЛ: „Но по някакъв начин братята все пак успяха да отпечатат наблюдателницанали?
САЩ: „Абсолютно. Не можете да спрете хората на Йехова. “
ДАНИЕЛ: „И те продължават да проповядват.“
САЩ: „Да, наистина!“
ДАНИЕЛ: „Дори когато бяха разбити на парчета.“
САЩ: „Точно!“
ДАНИЕЛ: „Добре. Схванах го. И така, след като силата на светите хора беше разбита през 1918 г., тогава всички неща, които бях записал под вдъхновение, приключиха, нали? Кралят на Севера срещна своя край? Великият принц Михаил се изправи в името на своя народ? И имаше време на стрес, какъвто не е имало преди в човешката история? "
САЩ: „Не, това се случи едва много по-късно. Всъщност повече от век по-късно. "
ДАНИЕЛ: „Но Ангелът, който беше над водите, ми каза, че„ всички тези неща ще завършат, когато силата на светия народ бъде разбита на парчета. Ти ми каза, че се е случило през 1918 г., така че краят трябва да е дошъл веднага след това. Какво казаха вашите публикации за това? “
САЩ: „Е, всъщност нищо.“
ДАНИЕЛ: „Но нямаше ли публикации, които да обясняват пророчеството, което записах?“
САЩ: „Да, няколко. Извикаха последния Обърнете внимание на пророчеството на Даниил. Това беше отлична публикация. "
ДАНИЕЛ: „И какво имаше да каже за това защо Великата скръб не дойде, когато силата на светия народ беше разбита на парчета през юни 1918 г., тъй като ангелът, който ми говореше, беше пророкувал, че ще се случи?“
САЩ: „Изобщо нищо.“
ДАНИЕЛ: „Нищо не каза по въпроса?“
САЩ: „Да, добре, предполагам, че просто прескочихме тази част.“
ДАНИЕЛ: „Но не изглежда ли това неразделна част от пророчеството?“
САЩ: „Да, изглежда, че е така. Но както казах, никога не сме го обяснявали. "
ДАНИЕЛ: „Хм, добре, нека да стигнем до частта за постоянната функция, която се премахва и поставянето на отвратителното нещо?“
САЩ: „Да. Това е интересна част. Виждате ли, че постоянната характеристика се отнася до проповедническата дейност, премахната през 1918 г. "
ДАНИЕЛ: „Чрез намаляване на количеството с 20%?“
САЩ: „Разбрахте!“
ДАНИЕЛ: "А отвратителното нещо?"
САЩ: „Отвратителното нещо се отнася до Лигата на нациите, която възникна през 1919 г.“
ДАНИЕЛ: „Защо беше наречено„ отвратителното нещо “?“
САЩ: „Защото стоеше на свято място; място, където не би трябвало да стои. Това се отнася за времето, когато Обединените нации нападнаха християнството, което се смяташе за свято, въпреки че беше отхвърлено от Йехова Бог. Това е като древен Израел през 66 г. от н. Е. Храмът му все още е бил наричан свято място, въпреки че е бил отхвърлен от Йехова Бог, след като евреите са убили сина му. Когато Рим нападнал храма, това било наречено отвратителното нещо, стоящо на святото място. Така че по същия начин, когато Обединените нации атакуваха християнството, което подобно на древния Израил беше отстъпило, беше отвратително нещо, което стоеше на свято място. "[III]
ДАНИЕЛ: „Разбирам. Но Обществото на нациите никога не е стояло на святото място, а само ООН, от това, което ми казвате. И така, как така нарекохме Лигата на нациите „отвратителното нещо“? Какво направи, за да се разграничи от всички останали правителства като отвратително нещо? "
САЩ: „Стоеше на святото място.“
ДАНИЕЛ: „Добре, но никога не е стояло на святото място. Наследникът му го направи. "
САЩ: „Точно така. Когато Организацията на обединените нации нападна Вавилон Велики, повече от сто години по-късно, тя стоеше на светото място. "
ДАНИЕЛ: „Но ние не броим това. Ние смятаме 1919 г. за поставяне на отвратителното нещо. "
САЩ: „Сега го разбрахте.“
ДАНИЕЛ: „Имам ли? Но как можем да го наречем отвратително нещо, когато истинското отвратително нещо не би било поставено повече от век? "
САЩ: „Току-що обясних това.“
ДАНИЕЛ: „Направихте ли?“
САЩ: „Разбира се.“
ДАНИЕЛ: „Добре, нека оставим това засега. Разкажи ми за 1,290 дни? ”
САЩ: „А, това са буквални дни. 1,290 дни започват едва след премахването на постоянната функция и поставянето на отвратителните неща. "
ДАНИЕЛ: „Значи постоянната характеристика беше премахната през юни 1918 г., когато бяха премахнати осемте членове на щаба, и беше възстановена, когато бяха освободени девет месеца по-късно през март 1919 г., нали?“
САЩ: „Правилно и Лигата на нациите беше поставена през деветмесечния период, когато беше предложена през януари 1919 г.“
ДАНИЕЛ: „Значи тогава се появи?“
САЩ: „Да. Е, не. Зависи. Тогава беше предложено, но то не се появи, докато споразумението не беше подписано от 44-те държави-основателки, което се случи на 28 юни 1919 г. “
ДАНИЕЛ: "Но това щеше да е извън деветте месеца, когато постоянната функция беше премахната."
САЩ: „Точно затова ние пренебрегваме датата на създаването му и се придържаме към датата, предложена през януари 1919 г. на Парижката мирна конференция.“
ДАНИЕЛ: „Значи беше поставен, когато беше предложен, а не когато беше създаден, нали? Това означава, че стана отвратителното нещо, когато просто беше предложено? "
САЩ: „Правилно, в противен случай нашето разбиране няма да работи.“
ДАНИЕЛ: „И това никога няма да стане. И така, ако януари 1919 г. отбелязва началото на 1,290 дни, какво означава неговият край? "
САЩ: „Е, всъщност нищо. Но около три месеца след края му проведохме септемврийски конгрес в Сидър Пойнт, Охайо. "
ДАНИЕЛ: „Конвенция. Казвате ми, че пророчеството, което написах преди повече от 2,500 години, беше изпълнено от конгрес, който се проведе в Охайо? "
САЩ: „Това беше забележителна конвенция.“
ДАНИЕЛ: „Но конвенцията не се случи, когато 1,290 приключи.“
САЩ: „Бяха само три месеца почивка.“
ДАНИЕЛ: „Не знам. Изглежда толкова специфичен период от време - толкова прецизен. Ако трябваше да е конвенция, тогава нямаше ли Йехова да успее да го направи до ден днешен? "
САЩ: [Вдигане на рамене]
ДАНИЕЛ: „А 1,335 дни? Кога свършиха. “
САЩ: „Те се смятат за съседни на 1,290 дни, така че биха приключили през март 1926 г.“
ДАНИЕЛ: „И какво се случи през март 1926 г.“
САЩ: „Е, всъщност нищо. Но имаше важно наблюдателница статия през януари същата година, а след това през май имаше конвенция, в която издадохме книгата, Избавление. Той замести изследванията в Писанието. "
ДАНИЕЛ: „Но нищо не се е случило през март, когато действително са приключили 1,335?“
САЩ: „А, не.“
ДАНИЕЛ: „Значи това провеждане на конгреси и издаване на книги беше доста рядко и забележително събитие по това време?“
САЩ: „Съвсем не. Правихме това всяка година. "
ДАНИЕЛ: „Разбирам. Така че всяка година имаше конвенция и всяка година издавахте нова книга и така трябваше да има конвенция и книга през годината, в която 1,335 дни свършиха, само не в деня, в който те действително приключиха? "
САЩ: „Доста, да.“
ДАНИЕЛ: „Разбирам. И конгресът случайно ли беше проведен в Сидър Пойнт, Охайо? "
САЩ: „Знаеш ли. Не знам. Но мога да разбера. "
ДАНИЕЛ: „Няма значение. Но благодаря за отделеното време. "
САЩ: „Няма проблем.“
Алтернативна теория
Съжаляваме, ако гореизложеното изглежда малко нахакано, но ние просто се опитваме да доведем нашето тълкуване до неговия логичен финал. Ако е валидно, той трябва да може да издържи теста.
Въпреки това, като се има предвид, че постоянната характеристика на нашето поклонение и плодът на устните не е премахната през 1918 г. - намаление от 20% не може да се счита за „премахване“ - и като се има предвид, че сега учим, че отвратителното нещо стои или е поставено в свещеното място, когато ООН атакува Вавилон Велики, изглежда много безопасно да се заключи, че 1,290 и 1,335 дни все още не са започнали. Силата на светия народ още не е разбита на парчета. Двамата свидетели не са приключили свидетелството си и не са били убити. (Откр. 11: 1-13) Всичко е все още в нашето бъдеще.
Какво ще кажете за 3 ½ пъти? Това буквално ли е или фигуративно? Библията използва различни термини, за да се отнесе към тази мярка за време: 3 пъти, 42 месеца, 1,260 дни. Понякога е очевидно образно, друг път не можем да сме сигурни. (Дан. 7:25; 12: 7; Откр. 11: 2, 3; 12: 6, 14; 13: 5) Ще трябва да изчакаме и да видим за какво се отнася. Всичко обаче сочи към все още бъдещо изпълнение на 1,290 и 1,335 дни. Това би посочило време на изпитания и тестове; време, изискващо издръжливост. Това би означавало, че тези, които издържат и достигнат края на 1,335 дни, ще бъдат обявени за щастливи.
Вместо да попаднем в капана на спекулациите, нека оставим това и просто да държим ума и сърцата си отворени за индикации кога всъщност започват тези два периода от време. Тези признаци не трябва да бъдат трудни за виждане. В крайна сметка премахването на постоянната характеристика и поставянето на отвратителното нещо ще бъдат събития, видими на световната сцена.
Опасни, но вълнуващи времена предстоят.
Аз също се интересувам много от пророчеството на Даниил за 2300, 1260, 1290 и 1335 дни. По някакъв начин вярвам, че 1260, 1290 и 1335 дни текат едновременно до края, т. Е. Преди Армагедон Исус съди и овцете (за разлика от козите) са щастливи, защото са го оцелели! Имам и някои идеи за това кога може да са започнали 2300 и 1260, 1290 и 1335 дни.
Мога ли да моля? Коментар към 1290 и 1335 дни, моля? По някакъв начин вярвам, че книгата Откровение говори какво ще се случи през „последните дни“. Но това е книгата на Даниил, която ни дава „времевата линия“ до края! Мога да споделя мислите си, ако ми позволите.
Само няколко парченца, за да размишляваме ... е първото изпълнение ... Хронология на Знаците, свързани с разрушаването на Храма, записано от Йосиф Флавий в „Еврейските войни“: Яков Справедливият - полубратът на Господ - беше убит на Пасха през 62 г. н. Е. „Ананус, който, както вече ви казахме, пое първосвещеничеството, беше смел мъж по нрав и много нахален; той също беше от сектата на садукеите, които са много строги в преценката на нарушителите, преди всичко останалите евреи, както вече забелязахме; когато, следователно, Ананус беше... Прочетете още "
Благодаря за обяснението.
Аз лично не вярвам, че е имало ръководен орган от първи век, нито Павел е бил част от такъв централизиран орган, нито неговото служение е било ръководено от Йерусалим.
Благодаря много за интересните и открити дискусии.
Съгласен съм. Официално учим, че Павел е бил член на управителния орган. Тъй като няма доказателства за това - дори ако приемем, че е имало нещо като управителен орган от първи век - тогава човек трябва да се запита защо го учим. В края на краищата Павел прави намерение да се дистанцира от видните в Йерусалим. (Галатяни 1: 16-19). . .Не отидох веднага на конференция с плът и кръв. 17 Нито се качих в Йерусалим при онези, които преди това бяха апостоли, но отидох в Арабия и се върнах отново в Дамаск. 18 След това три години... Прочетете още "
... ?? ... С уважение ... Не сме ли всички равни в очите на Йехова ...? Няма „ниски ...“ или „ирархия ...“ ... що се отнася до него ... ВСИЧКИ сме негови деца ... Нашият Господ ни доведе до това състояние от Своята, „незаслужена доброта ...“, защото ние Го обичаме и, „познахме гласа Му ...“, с благодарност получавахме Неговия, „Безплатен подарък ... спасение“. Ето защо се нуждаем от Христовото ръководство ... защото никой от нас не може да го направи без Него ... Колко пъти през 3.5-те години, когато бяха с Него, трябваше да показва на апостолите уроци за смирение ... Той дори изми... Прочетете още "
Абсолютно! Мисля, че ако всички бяхме по-склонни да рискуваме и да говорим, когато нещо не е наред с тези, които поемат водещата роля сред нас, щяхме да имаме далеч по-малък проблем с това. Много от тези на отговорни длъжности са смирени и биха реагирали добре. Има обаче и други, които не биха отговорили така. Но в този случай ние натрупваме горещи въглища и извършваме рафиниране. Имайте предвид, че това не означава гениално, че няма да има последствия, ако ние се ангажираме със свободата да съветваме другите. В крайна сметка от... Прочетете още "
Добре казано…!?
По-добре да се пазя ...
Синът ми винаги ми казва, че съм наивен ...
Благодаря брат…
"Внимателни като змии ..." ... (винаги се чудех на тази аналогия ... ??? ... :)
Наслаждавам се на дискусията ... моля, изтърпете ме, аз наистина оценявам, когато Библията се използва като справка ... Прочетох вашите други блогове, че спекулациите стават факт. ..в този случай, защо да се позовава на ръководен орган от първи век, а всъщност думата не се появява в свещените писания? ... защо просто да не се придържате към написаното в писанията във вашия аргумент?
моля, не приемайте това като лична атака.
Въобще не. Оценявам отзивите. Предполагам, че се позовавате на моя коментар от 21 октомври в 3:15, нали? Добавих израза „такъв, какъвто беше“, за да посоча, че използвам само термина „управителен орган“ в относителен контекст, за да се сравнява с наши дни. Не исках да отклонявам въпроса, който изтъквах, като се определяше какво би могло да представлява ръководството на хората на Йехова през първия век. Каквото и да е било това ръководство и колкото и обширно да е било, не можем да знаем. Но каквото и да е ръководство - ако има такова - е трябвало... Прочетете още "
Благодаря ви за тази забавна дискусия !! Вярвам, че всеки от нас може дори да обмисли оцеляването ... трябва да започнем СЕГА ... да се научим да се облягаме на Йехова всеки ден ... особено лошите си дни ... така че вече да имаме навика да приемаме Неговата Любов и защита ... (2 Кор. 12:10) Често Му казвам: „Не мога да направя това днес ... Ти го направи ...“ и те обикновено са най-добрите ми дни !! !!? Ето защо се притеснявам, че акцентът е толкова силен, за да се опрем на „Организацията ...“ С уважение, ако тя ще бъде разпръсната на... Прочетете още "
Вие правите много добра точка, Аполос. Има силна библейска подкрепа за двойно изпълнение. Даниил 12: 1, 2 изглежда има предвид голямата скръб. Матей 24: 15-22 също се отнася до голямата скръб. Самият Исус прави паралел между това, което казва, и онова, за което се говори чрез пророк Даниил. Думите на Исус имаха изпълнение през първия век и ще имат изпълнение в наше време. Така това добавя тежестта на спора, че Даниил 12:11, 12 също има двойно изпълнение. Може да успеем малко да удължим паралела... Прочетете още "
Наслаждавам се на дискусията ... моля, изтърпете ме, аз наистина оценявам, когато Библията се използва като справка ... Прочетох вашите други блогове, че спекулациите стават факт. ..в този случай, защо да се позовава на ръководен орган от първи век, а всъщност думата не се появява в свещените писания? ... защо просто да не се придържате към написаното в писанията във вашия аргумент?
моля, не приемайте това като лична атака.
Това обяснява защо продължавам да „виждам“ глада? Може би е свързано с двамата свидетели?
Опитах се да попитам тук http://discussthetruth.com/viewtopic.php?f=2&t=2049&hilit=Mt+Zion&start=30#p21887
Както виждате отговорът не беше особено полезен, мисля?
Разбира се, че съм съгласен с това на 100%. Когато нещо се приложи произволно към ситуация от последния ден, тогава можем да срещнем всякакви проблеми. Има обаче голяма разлика между само спекулациите, че A паралелира B без друга подкрепа (както при камилите на Рейчъл), и сценария, за който говорим тук, при който знаем, че A има изпълнение в B, а също и че A има изпълнение в C, но се чудим доколко B би могло следователно да е паралелно на C. Не бихте ли се съгласили? След като казах, виждам възможността за B и... Прочетете още "
Съгласен съм, че това може да се побере. Колко паралел има с действителните събития от първия век, предстои да видим. Вашето предложение изисква да приемем някои значителни отклонения. Например жертвата в храма беше нещо, което Йехова по принцип вече не приема през 66 г. пр. Н. Е., Докато ние вярваме, че нашата жертва на хваление е приемлива в момента. Освен това разрушаването на Йерусалим (успоредно с християнството) всъщност не е било нападение от 3 ½ години от римляните. Изпитанието е предизвикано вътрешно в града за този период... Прочетете още "
Това ще зависи от начина на атака срещу Вавилон. Може да започне като икономическа атака. На първо място, наложен данък, който прераства в изцяло изнасилване на нейните ресурси. "Ще я съблекат и ще ядат месестите й части." Атаката през първи век започва през 66 г. сл. Н. Е. И докато е прекъсната, римско-еврейската война продължава до 73 г. н. Е. Имайте предвид, не съм от хората, които подкрепят твърде близък паралелен подход към всяко незначително / голямо пророческо изпълнение. Проблемът с паралелния подход е да се знае кога да ги задържите и кога да ги сгънете. В противен случай бихме могли... Прочетете още "
Това е мечтател по този въпрос - или „символична“ версия на нещата
Камилите на Lol @ rachel от GB lol
Съгласен съм с теб. Не бива да бързаме много, за да зададем две изпълнения. В този случай обаче мисля, че текстът справедливо изисква да подадем две заявления. Цялата концепция за отвратителното нещо, стоящо на свещеното място, трябваше да има значение за християните от първи век, иначе Мат. 24: 15,16 нямаше да има смисъл. От друга страна Даниел 12 трябва да има изпълнение за крайното „време на края“, защото не мисля, че глава 11, водеща до него, някога може да бъде направена така, че да се побере със заключение на 70CE. Следователно вярвам, че великите... Прочетете още "
Вие правите отлична точка. Затова нека се позабавляваме малко със спекулациите. Това, разбира се, е чиста спекулация. Би било грешно някой да спекулира и тогава да твърди, че спекулацията е разкрита истина или „нова светлина“. Изглежда правдоподобно да се заключи, че отвратителното нещо стои на свято място, когато ООН атакува християнството. За да се изпълнят думите на Даниел, премахването на постоянната характеристика трябва да бъде едновременно с това събитие. Може ли премахването на постоянната характеристика да показва прекратяването на работата на свидетелите? Според Откровение глава 11 двамата свидетели прекратяват своето... Прочетете още "
Може ли? Премахването на „постоянна характеристика“ може просто да означава намаляване на влиянието на „молитвите на светите“ ... както в случая с назначаването на старейшините само от CO!
Спомням си, че преди много години учех със старейшина. Прочетох книгата на Даниел и бях абсолютно очарован от всеки стих. Разбира се, когато стигнах до глава 12, много исках да разбера значението на 1,290 и 1,335 дни и затова го попитах. Той не знаеше, но каза, че ще го проучи за следващото проучване. Когато това проучване се появи, той ми прочете официалното тълкуване. Моята вътрешна реакция беше по линия на „какво, по дяволите ... ??“ Друга страна също присъстваше и беше толкова развълнувана от обясненията... Прочетете още "
Бях се чудил на същото нещо, въпреки че ми липсваха историческите факти, които разкривате. Изглежда, че може да се направи дело за изпълнение на първия век. Днес съм много предпазлив, за да направя заключението, че има някакво незначително и съществено изпълнение на всяко конкретно библейско пророчество. Вярвам, че сме прекалили като организация в това. В това сме по-добри, отколкото преди, когато изглеждаше, че всеки библейски акаунт има някакъв модерен паралел с него. Един от по-възхитителните примери за това... Прочетете още "