Текст на темата: „„ Ти си моите свидетели “, заявява Йехова“ - Иса. 43: 10 "
Това е първото проучване от две части, което очевидно има за цел да затвърди нашата вяра в божествения произход на нашето име, Свидетелите на Йехова.
Параграф 2 гласи: „Като даваме на този приоритет работата на свидетелите, ние се оказваме верни нашето бого име, както е казано в Исая 43: 10: „„ Ти си моите свидетели “, заявява Йехова,„ да, моя слуга, когото съм избрал “.“ Следващият параграф ни казва, че името „Свидетели на Йехова“ е прието в 1931.
Дръзко е всяка група да твърди, че самият Бог ги е кръстил. Да назовеш някого означава да претендираш за голяма власт над този човек. Родителите назовават децата си. Йехова промени името на Аврам на Авраам, а Яков на Израел, тъй като те бяха негови слуги и неговото право беше да го направи. (Ge 17: 5; 32: 28) Това повдига валидния въпрос: Как да разберем, че Бог ни е дал това име?
В глава 43 на Исая Йехова се обръща към народа на Израел. Разказът изобразява фигуративна съдебна зала, в която Израел е призован да свидетелства за Йехова пред народите на земята. Те трябва да играят ролята на неговите свидетели, защото са негов слуга. Дава ли им името „Свидетели на Йехова“? Нарича ли ги, вероятно, „Слугата на Йехова“? Той се обръща към тях и към двамата в този разказ, но израилтяните никога не са били наричани с нито едно от двете имена. Въпреки че изпълняват ролята на свидетели в тази фигуративна драма, те продължават да бъдат известни през вековете като израилтяни, а не като Свидетели на Йехова.
С какво право ние избираме стихове, насочени към нацията Израел преди повече от 2,500 години, и твърдим, че се отнася за нас - не за християните като цяло, а изключително за нас? Дете не се назовава. Родителите му го наричат. Ако той промени името си по-късно в живота, няма ли това обикновено да се разглежда като обида за родителите му? Отец ни посочи ли ни? Или променяме името си сами?
Нека видим какво би трябвало да каже Библията по този въпрос.
За известно време събранието беше наричано „Пътят“. (Деяния 9: 2; 19: 9, 23) Обаче изглежда, че това не е име толкова много, колкото обозначение; например когато се наричахме Библии студенти. Първият път, когато всъщност ни е дадено име от Бог, бяхме в Антиохия.
„... за пръв път в Антиохия учениците бяха по Божие провидение наречени християни.“ (Деян. 11:26)
Разбира се, изразът „чрез божественото провидение“ е интерпретационно изменение, уникално за NWT, но фактът, че „християнинът“ се използва другаде в вдъхновеното слово на Бога, показва, че името е божествено одобрено.
Като се има предвид това, защо просто не се наричаме християни? Защо не, християнската конгрегация на Южен Бронкс, Ню Йорк или Християнската конгрегация на Гринуич, Лондон? Защо получихме име, за да се разграничим от всички други християнски деноминации?
Какво означава да си Свидетел на Йехова?
Неопределената статия липсва нарочно от подзаглавието, защото въпросът не се отнася до членството на Организацията на Свидетелите на Йехова, а до самото качество да бъдем свидетели - в случая за Йехова. Попитайте средния JW какво означава да бъдете Свидетел и той ще отговори, че това означава да проповядвате добрите новини за царството. Той вероятно ще цитира Матей 24: 14 като доказателство.
Тази седмица проучването ще направи малко, за да го забрани на тази идея, защото тя се отваря с тези думи:
Какво означава да си свидетел? Един речник дава това определение: „Някой, който вижда събитие и съобщава за случилото се.“
За съзнанието на Свидетел на Йехова нещата, които „видяхме” и за които свидетелстваме на света, са невидимото интрониране на Исус като Цар през 1914 г. и събитията, „белязащи” присъствието му и началото на последните дни, като напр. войни, глад, мор и земетресения. (За проверка дали такива вярвания са библейски, вижте категорията „1914”На този сайт.)
Тъй като ние твърдим, че това име е определено божествено специално за нас, не трябва ли да разглеждаме какво означава в Библията?
Това, което Стражевата кула дава като определение за свидетел, е показано в Лука 1: 2:
". , .подобни, тъй като те ни бяха предадени от онези, които от самото начало бяха очевидци и присъстващите на съобщението. , . ”(Лу 1: 2)
Някой, който „вижда събитие и докладва“ за него, е очевидец. Използваната тук гръцка дума е автоптове. Въпреки това, думата в Матей 24: 14 направи „свидетел“ е мартурион. В Деяния 1: 22 се търси замяна на Юда, „свидетел“ на възкресението на Исус. Думата има мартира, от която получаваме английската дума „мъченик“. Мартурион означава "свидетел, доказателства, показания, доказателство" и винаги се използва в съдебен смисъл. Очевидец (автоптове) може да стане а мартира ако това, което съобщава, че е видял, представлява свидетелство по съдебно дело. Иначе той е просто зрител.
Някои Свидетели на Йехова, старци, които помнят дните, когато наблюдателница проучване не беше повърхностно, както обикновено е в наши дни, ще отговори на въпроса по различен начин. Те ще кажат, че свидетелстваме в голямото съдебно дело, повдигнато от Сатана, в което той оспорил Божието управление. Ние предоставяме доказателство чрез поведението си, че Сатана греши.
И все пак, ако свидетел в съдебно дело бъде хванат в лъжа, това отменя всички негови показания. Дори по-голямата част от неговите показания да са верни, то е подозрително: мотивите са, че ако може да излъже веднъж, той може да излъже отново; и как можем да разберем къде лъжата спира и истината започва. Следователно, добре е да проучим основата, на която правим смелото твърдение, че Бог сам ни е дал това име. Ако то се основава на лъжа, то опетнява цялото ни свидетелство от името на Йехова.
Какъв е произходът на нашето име?
Преди да продължите, трябва да се отбележи, че актът на свидетелство за Бог е благороден. Въпросът е само дали имаме божествено право да се наричаме с името „Свидетели на Йехова“.
Има четири възможни произхода на това име:
- Изрично е посочено в Писанието, колкото и името „християнин“.
- То ни беше разкрито директно от Бог.
- Това е човешко изобретение.
- Той беше разкрит от демони.
Вече видяхме, че единственото дадено оправдание от Писанията - Исаия 43: 10 - не може да се приложи към християнския сбор. Нито конкретно, нито имплицитно това е възможно.
Това ни отвежда до втората точка. Дали Йехова вдъхнови откровение на съдия Ръдърфорд? Съдията мислеше така. Ето историческите факти:
(Преди да продължите, може да искате да прегледате проницателна статия, написана от Аполос, озаглавена „Духовна комуникация")
Исус ни каза, че разбирането на истината ще дойде чрез светия дух. (John 14:26; 16:13-14) Въпреки това, Ръдърфорд не беше съгласен. В 1930 той твърди, че застъпничеството на светия дух е преустановено. (w30 9 / 1 „Свети Дух“ пар. 24)
При присъствието на Исус, ангелите - не светият дух - бяха използвани за разкриване на божествена истина.
"Ако светият дух като помощник ръководеше делото, тогава нямаше да има основателна причина да наемете ангелите… Писанията изглежда ясно учат, че Господ напътства своите ангели какво да правят и те действат под надзора на Господа в ръководството. остатъкът на земята относно хода на действието, което трябва да предприемете. “(w30 9 / 1 стр. 263)
Как стана така, че тези ангели бяха използвани за разкриване на божествена истина? Статията продължава:
"Изглежда няма да има нужда „слугата“ да има защитник като светия дух, защото „слугата“ е в пряка комуникация с Йехова и като инструмент на Йехова и Христос Исус действа за цялото тяло.”(W30 9 / 1 стр. 263)
„Слугата“, за когото има предвид, е верният и разумен роб. Кой беше този слуга по времето на Ръдърфорд?
Според някаква нова истина наскоро разкрита през наблюдателница, верният и дискретен роб е назначен в 1919 и се състои от „Малка група помазани братя, които участват пряко в приготвянето и раздаването на духовна храна по време на Христовото присъствие.“ (w13 7 / 15 стр. 22, пар. 10) Същата статия заяви, че тази група в момента се състои от мъже, съставляващи Управителното тяло на Свидетелите на Йехова. През деня на Ръдърфорд той пише по-голямата част от онова, което влезе в Стражевата кула, но имаше редакционна комисия от петима, която можеше да бъде включена в тази „малка група помазани братя“, или както я казва Ръдърфорд, „Слугата“. Поне така може да се спори до 1931 г., тъй като през тази година - годината, в която получихме новото си име - съдия Ръдърфорд използва изпълнителните си правомощия, за да разпусне редакционната комисия. След това той вече не беше просто главен редактор, а единствен редактор на всичко публикувано. Като единствен „Пряко участва в приготвянето и раздаването на духовна храна“, той стана по новото определение слуга или верен управител.
Ако това като свидетел е трудно да се съгласите, трябва да помните, че „Йехова иска ни да подкрепя неговата организация и приемете корекции по начина, по който разбираме библейската истина ... " (w14 5 / 15 p.25 Опростено издание)
Това означава, че Ръдърфорд - чрез собственото си писано слово и „изисканата истина“, разкрити чрез Управителното тяло на страниците на наблюдателница само миналата година - беше „слугата“ в пряка комуникация с Йехова.
Ръдърфорд вярваше, че „Прислугата“ е в пряка комуникация с Бога.
Това беше климатът в 1931, когато Ръдърфорд прочете резолюцията пред тълпата, изобразена на снимката в началото на тази седмица наблюдателница учебна статия. В този момент ролята на светия дух в разкриването на истината от Божието слово беше отхвърлена; контролът над помазаните братя, съставящи редакционната комисия, която ръководи това, което Ръдърфорд публикува, беше прекратено; слугата, сега въплътен в съдия Ръдърфорд според нашата нова истина, твърдеше, че е в пряка комуникация с Бога.
Следователно, остават ни три варианта: 1) Можем да повярваме, че Йехова всъщност е вдъхновил Ръдърфорд да ни даде това име; или 2) можем да повярваме, че Ръдърфорд сам е измислил това; или 3) можем да повярваме, че е дошъл от демонични източници.
Бог вдъхнови ли Ръдърфорд? Всъщност той ли беше в пряка комуникация с Бога? Като се има предвид, че през този период от време Ръдърфорд беше отхвърлил като вече неприложимо ясното библейско учение, че светият дух е средството, чрез което библейската истина е разкрита на християните, е трудно да се повярва в божественото вдъхновение. В крайна сметка, ако Йехова вдъхнови Ръдърфорд да приеме името Свидетели на Йехова, няма ли той също да го вдъхнови да напише истината за ролята на светия дух - истина, която сега се придържаме в нашите публикации? Освен това, само шест години по-рано, Ръдърфорд прогнозира възкресението на верните старци да се случи в 1925, същата година той каза, че ще дойде Великата скръб. Защо би казал това, ако говореше с Бога? „Фонтанът не кара сладкото и горчивото да балонче от същия отвор, нали?“ (Джеймс 3: 11)
Това ни оставя два варианта за произхода на името.
Може да изглежда благотворително да се каже, че това е просто човешко изобретение; постъпката на човек, който искаше да отдели народа си от другите християнски деноминации и да образува уникална организация под негово ръководство. На този етап от историята не можем да знаем със сигурност дали това е всичко. Би било неразумно обаче да изключите другата възможност, защото Библията предупреждава:
“. . .Обаче вдъхновеното изказване категорично казва, че в по-късни периоди от време някои ще отпаднат от вярата, обръщайки внимание на заблуждаващи вдъхновени изказвания и учения на демони “(1 Ти 4: 1)
Бързо прилагаме този и следващия стих към католическата религия конкретно и към всички християнски деноминации чрез асоциация. Нямаме проблем да вярваме, че техните учения са вдъхновени от демони. Защо? Защото са фалшиви. Бог не вдъхновява хората да учат лъжа. Доста вярно. Но ако сме готови да заемем тази позиция, тогава трябва да бъдем справедливи и да признаем добре документирания факт, че много от ученията на Ръдърфорд също са били фалшиви. Всъщност много малко оцеляват и до днес като част от „модела на здравословните думи“, както обичаме да наричаме нашата конкретна доктринална структура.
Както видяхме от откъса от този 1930 наблюдателница статия, Ръдърфорд вярва, че ангелите се използват за предаване на Божиите послания. Ръдърфорд научи, че Христовото присъствие вече е станало. Той научи, че помазаният, който е умрял, вече е събран с Христос на небето. Той научи (и ние все още го правим), че денят на Господа започва в 1914.
„Въпреки това, братя, относно присъствието на нашия Господ Исус Христос и нашето събрание при него, ние ви молим да не бъдете изтръпнати бързо от разума си, нито да бъдете разтревожени нито от вдъхновено изявление, нито чрез говоримо послание, нито с писмо. изглежда, че е от нас, така че денят на Йехова [всъщност „Господ“ в оригинала] е тук. “(2Th 2: 1, 2)
Ако обувката пасва ...
Ръдърфорд твърди, че името ни идва директно от Бог и че той е в пряка комуникация с Бог. Знаем, че това не може да е истина. Също така знаем, че от този момент нататък небесната надежда е била обезсърчена до точката, в която сега е била лишена от 99.9% от всички Свидетели на Йехова. Успоредно с това, ролята на нашия Господ Исус бавно, но стабилно намаляваше. Всичко сега е свързано с Йехова. Средният Свидетел на Йехова няма да има проблем с това осъзнаване. Той ще разсъждава, че Йехова е по-важен от Исус, затова трябва да оповестяваме името му. Той ще стане видимо неудобен, ако се наблегне твърде много на Божия син дори в непринуден разговор. (Това съм бил лично свидетел.) Но ако едно дете е толкова умишлено, че да отхвърли името, дадено му от баща му, би ли спряло дотук? Тогава няма ли да има по-голяма вероятност да отхвърли волята на баща си и за него, предполагайки, че знае по-добре и по този начин да продължи по своя воля?
Божията воля е ясно изразена в християнските писания и всичко е свързано с Исус. Ето защо името на Исус се повтаря в християнския запис, докато името на Йехова липсва. Това е Божията воля. Кои сме ние, за да оспорим това?
Бащата е от първостепенно значение, разбира се. Никой не отрича това, най-малко Исус. Но пътят към Бащата е чрез Сина. Следователно в Писанието ние сме наричани свидетели на Исус, а не на Йехова. (Деяния 1: 7; 1 Co 1: 4; Re 1: 9; 12: 17) Дори Йехова свидетелства за Исус. (Джон 8: 18) Не бива да се опитваме да завършим бягането около нашия Господ. Той е вратата. Ако се опитаме да влезем по друг път, тогава какво казва Библията, че сме? (Джон 10: 1)
Ръдърфорд вярваше, че ангелите сега носят Божията комуникация с него. Независимо дали името ни идва от човешко изобретение или от демонично вдъхновение, доказателството е в пудинга. Отклони ни от истинската ни мисия и истинския смисъл на добрата новина. Библията носи това предупреждение за всички нас:
"Въпреки това, дори ако ние или ангел от небето трябваше да ви обявим за добра новина нещо, което е отвъд добрата новина, която ви съобщихме, нека бъде проклет." (Ga 1: 8)
Добър ден всички, обичах да чета това есе. Отдавна не се замислих върху тази тема. Приятно ми беше да му напомня отново. Не знам дали въпросът „кои са свидетелите на Йехова“ е бил разглеждан някога в коментарите, но ако не - ето тук: Исая 43:10 е пророчески, той говори за духовно помазани лица / християни след възкресението на небето, където Верният свидетел вече присъства. Те стават Свидетели на Йехова само след като са възкресени на небето и са настанени в големия съд, за който говори Данаил. Там и след това се призовават... Прочетете още "
[…] [Ii] Вижте: http://meletivivlon.com/2014/03/19/do-jehovahs-witnesses-believe-in-jesus/ намлява http://meletivivlon.com/2014/09/14/wt-study-you-are-my-witnesses/ [...]
[…] Отидете при Катрина за съставяне на този списък за […]
ZIONS Watch Tower и СЪДЪРЖАНИЕТО НА ХРИСТОЛИТЕ. PITTSBURGH, PA, октомври, 1883. NO. 3. НАШИЯТ СЕКТ. Уебстър определя сектата да означава „Част отрязана“, „Следователно тяло от хора, които са се отделили от другите по силата на някаква специална доктрина или набор от доктрини, които имат общо.“ Тъй като ние държим на набор от учения, предадени на светиите от Исус и Апостолите, и тъй като ние се отделяме и откъсваме себе си от всяка друга религиозна юрисдикция и контрол, следователно следва, че ние сме СЕКТА. Ние се „отделяме от грешниците“ и „нямаме общение с... Прочетете още "
... и винаги ми харесва това, което казва съдия Джуди ... ... "Ако няма смисъл, тогава вероятно не е вярно." Насърчавам братята да мислят извън ограничената духовна кутия на GB. Помислете за нещата до техния логичен завършек, използвайки критично мислене, докато това не ви донесе смисъл. Единственият проблем с това е, че в крайна сметка отиват в библиотеката на WT и след това става усещането за глупост.
Ето защо това, от което се страхувам най-много в служението, се опитва да обясни на домакин такива неща като „другите овце“ са земен клас; „поколението“ на Мат. 24:34; Исус е архангел Михаил; 1914; назначаване на FDS през 1919 г .; неприемане на емблемите; където е „голямата тълпа“ ... ... разбираш какво имам предвид, Мелети. Това е министерство на мненията и спекулациите.
Така е наистина. Сега отивам до вратата с таблета си и нищо друго. Никакви маги, не тракти. Ако човек се интересува от научаването на библейската истина, смятам, че Библията трябва да е достатъчна.
Аз съм с теб там, Мелети; Само Библия. По време на събрание за служба споменах, че в доклада ни за полевата служба (който се отвращавам) трябва да има място за „Писания, прочетени на домакина“. Това може би би било най-ниският брой на фиша.
Споделям същото чувство и подход - Библията е най-големият източник и справка за проповедническата дейност. Всички останали публикации биха били просто втора цигулка. След като научих истината за истината, имаше моменти, в които дори не бих искал да раздавам списания, а по-скоро просто да давам трактати, ако домакинството е твърде заето. Използвам проницателност при разпореждането с публикациите на WT на домакина. В крайна сметка този, на когото проповядваме, трябва да осъзнае, че споделяме добрите новини от Библията, а не от Стражевата кула.
Великобритания отказва да повярва на 2 Тим. 3: 16,17, заявявайки, че „Цялото писание е вдъхновено от Бога ... .. че мъжът (или жената) на Бога може да бъде напълно компетентен, напълно оборудван за всяко добро дело.“
ПРЕДИШНА
Това е отлично Писание, което да повдигнете, когато се сблъскате с въпроса: „Мислите ли, че знаете повече от Ръководното тяло?“ Ще го запомня.
За съжаление, рядко ще бъде прието. Не съм сигурен кой го е казал, но истинността е: „Не можеш да разбереш човека от положение, в което не е бил разумен.“
Братята цитират 2 Тимотей 3 v16, но наистина не вярват. Защото ако писанията могат да направят някой напълно оборудван за всяко добро дело. Тогава нямаме нужда от проучването на наблюдателната кула или от така наречения верен роб, който раздава храната си в подходящото време. Братята цитират този стих често, но убежище наистина схваща неговия смисъл, който винаги се използва, за да се опита да докаже автентичността на Библията. Но при четене на целия 2 Tim 3 Paul всъщност ни предупреждава за фалшиви учители, които твърдят, че са християни, но са... Прочетете още "
Да, и свидетелите на Исус са преследвани дори сега поради вярата им в това, което е учил и духовните бойни линии в организацията JW се очертават, докато говорим.
https://anointedjw.org/Fight_Fine_Fight.html
Прочетете тази много показателна статия от този сайт. Бях поканен и на среща, която мислех, че ще бъде просто приятелска. Но се оказа, че има съдебен характер. След като брат изкрещя за мислите ми за Възпоменанието (Йоан 6), старейшините ме изправиха пред доклада. Един от старейшините ме помоли да направя проучване за авторитета на Ръководното тяло - независимо дали е абсолютно или относително. По ирония на съдбата, това е въпросът, на който ги помолих да отговорят. Той ми върна въпроса. Направих проучване, искрено се надявайки следващата среща да бъде... Прочетете още "
Мога напълно да се свържа. Въпросът винаги е един и същ: „Мислите ли, че знаете повече от Ръководното тяло.“ Можете да дадете своите разсъждения. Можете да го подкрепите с многобройни писания и дори препратки към нашите собствени публикации. Аз имам. Можете да използвате твърда логика, за да обосновете своето мнение. Направих и това. Всичко без резултат. След като прахът се изчисти и имате ден-два, за да се дистанцирате малко от умствената мъгла, породена от емоции, ще разберете, че никога не са ви дали нито един стих, за да подкрепят възгледа им. Те... Прочетете още "
Не само старейшините, но и много нормални JW вярват, че само GB може да обясни библията. Например, казах на жена си, а ако Йехова ме избра да обясня библията, това ли е възможно? Какво ще ти трябва като доказателство, за да ми повярваш?
*** w94 10 / 1 стр. 8 Библията - книга, която трябва да бъде разбрана ***
„Всички, които искат да разберат Библията, трябва да разберат, че„ много разнообразната Божия мъдрост “може да стане известна само чрез комуникационния канал на Йехова, верния и разумен роб. (Йоан 6:68.)
Благодаря Anderestimme,
Да! Чел съм това и преди, но никога не съм търсил текста за поддръжка. Йоан 6:68 казва: „Господи, при кого да отидем? Имате поговорки за вечен живот. " Не се споменава за роб, верен или по друг начин. Само Исус, нашият Господ. Така че, ако този текст се използва в подкрепа на идеята, че думите на вечния живот вече могат да бъдат познати само чрез FADS, известен още като Ръководно тяло, тогава те са „Господ“. Те са седнали в седалището на Великия Мойсей. Как е Корей сега ?!
Предполагам, че това ги прави „наместник на Христос”.
И ние изминахме пълен кръг. Ние не сме наясно с факта, защото когато излезете в пълен кръг, вие се озовавате там, където сте започнали, но сега гледате задната му страна.
Съжалявам, че чух, че този поща е същата стара история. Вярвате ли, че ГБ са богове канал за комуникация. Бихте ли направили каквото поискат. Ако не е вашето, те са просто побойници. И те доказват, че това не може да бъде истинската истина чрез техните действия. Какво се случи с любовта на братята. Колко ужасно отстоява традицията на испанската инквизиция. Kev
Сега разбрах, че някои старейшини са просто побойници. GB може да е канал за духовна храна към JW общността, но вярвам, че те не са единственият канал на Божието послание. Те не са пророци, техните изказвания далеч не са вдъхновени, защото само Библията е вдъхновена. Кой казва, че просто правя каквото иска GB от мен? Не бих присъствал на този сайт, ако винаги съм просто ДА. 🙂
Да, ако има „малко стадо“, тогава трябва да има „голямо стадо“. Няма смисъл от Писанията, нали? Благодаря ви, братя, за отличните справки за ефесяни.
Освен ако малкото стадо не винаги остава толкова малко? В естествения свят овцете растат, стадата се разширяват и един човек може един ден да стане велик ... Това не е ли библейска мисъл?
Мисля, че трябва да разберете и израза „малкото стадо“ като този, който Исус говореше, или в този период от време. И да, той говори за „стадото“, сочейки едно стадо или единствено по рода си ято (проверете интерлинеарно).
На всички, които са коментирали и най-вече на цитата на Андеремим за Еф. 2:
Благодаря ви много за тези просветлителни приноси.
Anderstimme, все едно чета Еф. 2 за първи път в живота си, а аз съм на 52!, Роден и отгледан в „истината“. Как можех да пропусна тази проста истина през целия си живот?
На Мелети и други приятели, благодаря, че управлявате този уебсайт. Нека Бог и Исус да ви благословят всички.
Това не е твърде изненадващо Anonymous. Когато сте оборудвани и обучени да четете библията по определен начин, е трудно да се откажете от това format Форматът за въпроси и отговори на JW затруднява виждането на други гледни точки и от годините на формиране до края винаги ще бъдете в ситуация, в която има повече да казващи, отколкото не казващи. Помислете за това ... библейско проучване? 2v1. Полевата служба, когато сте готови да отидете от врата до врата? 2v1. Когато провеждате библейско проучване? 2v1. Накрая си мислиш, УАУ, толкова е ясно, как може... Прочетете още "
Амин!
Изглежда, че сме в същия демографски разрез, Анонимен. През годините забелязах някои проблеми с двустепенната схема за спасение, но никога не се сетих да поставя под съмнение цялата доктрина, докато не прочетох нещо за нея на този сайт. Но все пак се чудех за „10 мъже, които грабват полата на евреин“ и „чужденците ще орат полетата ви“. Затова започнах да „изследвам писанията, за да проверя дали е така“, като просто прочетох посланията и когато попаднах на Ефесяни 2, почувствах същото, както и вие. Просто, ясно - как ми липсваше това преди?
Менров, пожелавам ти безопасно пътуване !! Другата част на Бобкат от този коментар признава, че Павел е говорил както на светите, така и на всички, които навсякъде призовават името Господне. От тези две публики само една група оцелява до днес, а именно всички, които навсякъде призовават името Господне. Това не подкрепя твърдението на GB за две групи JWs на земята днес, помазаните и приятелите на Христос. Съжалявам, ако съм причинил объркване само като цитирам последното му изявление. Ето неговия пост в него... Прочетете още "
Разширих сферата си на библейски препратки, за да включва книги, които не са публикации на WT. Стигнах до извода, че други хора изглежда са много по-близки до Исус от мен. Случайно попаднах на книга на Калил Гибран, озаглавена „Исус, Човешкият Син“, и си помислих, четейки първата няколко глави, „Това е толкова красиво написано. Как можех да изкарам толкова дълго, без да прочета тази прекрасна книга? Това ми даде различна гледна точка за това как нямаме изключителна власт в отношенията с Бащата или с... Прочетете още "
Здравейте, може да искате да прочетете тази справка относно Еф. 1-3 (глави 3) тук. Вярвам, че това обяснява доста добре:
https://bible.org/seriespage/calling-and-design-church-ephesians-1-3
Бобкат, вие казахте: „1 Ко 1: 2 само по себе си е донякъде отхвърляне на двукласната система на WT.“
Благодарим ви, че изнесохте това писание. Ще бъде чудесно да запиша в списъка си с бисквити, които започвам в момента, за да докажа, че има само един клас JW.
Точно начинът, по който сте го изразили, е достатъчен, за да ме накара да осъзная важността на воденето на моя собствен списък с писания за моето лесно сезиране.
Нека ви бъде предоставена благодат и мир.
1 Кор. 1: 2 говори за две групи, но не и по начина, по който обществото го прилага. На базата на различни коментатори виждам, че Павел говори и с групата, за която първоначално е дошъл Исус, с изгубените овце И с групата (предполагам, че езичниците), които призовават името на Исус (вероятно в резултат на проповедническа работа). Но посланието от Павел в това послание е валидно за двете групи (стих 3, техният Господ и нашата). Напълно в съответствие с думите на Исус в Йоан 10, където той посочва, че е един пастир за този... Прочетете още "
И тогава има Еф 2: 11 Затова, не забравяйте, че по едно време вие, хората от народите по плътски произход, сте били тези, наречени „необрязване“ от тези, наречени „обрязване“, което е направено в плът от човешки ръце. 12 По това време бяхте без Христос, отчуждени от държавата Израел, непознати за заветите на обещанието; + нямахте надежда и бяхте без Бог в света. + 13 Но сега в единение с Христос Исус, вие, който бяхте веднъж отдалечени са станали близо до кръвта на Христос. 14 Защото той е наш... Прочетете още "
Е, ако това не постави капака на печеното в гърнето, не знам какво ще стане. Как може да остане съмнение, че малкото стадо / тази кошара и другите овце са евреи и езичници, докарани в едно стадо?
Скъпи братя, аз също стигнах до ясен извод преди месеци, че малкото стадо = евреи, а другите овце = езичници или хора от народите, неевреите. Не забравяйте, че по времето, когато Исус говореше за това, нямаше ученици от Библията, да не говорим за Свидетелите на Йехова или JW.Org. Как може Христос да се позове на нас JWs, когато те не са съществували? Еволюцията на християнската ера от писмата на апостолите е доказала тази гледна точка.
Искрено вярвам, че това, че не се наричаме „християни“, може би е попречило и може би е скрило посланието ни за „добрата новина“. В крайна сметка, Watchower не казва ли: „Обявяване на Царството на Йехова“? Къде е Христос във всичко това? Къде е прекрасната възможност хората да се помирят с Бог чрез него? Все още домакините ме питат: „Християнин ли си?“
Писанията, които ясно показват, показват, че християните трябва да бъдат свидетели на Христос. (Матей 10:18) .... преди управители и царе заради мен, за свидетелство за тях и народите. (Марк 13: 9) ... ... бъдете поставени на щанда пред управители и царе заради мен, за тяхно свидетелство. (Деяния 1: 8) ……… .. ще бъдете свидетели за мен в Йерусалим, във всички Юдеа и Самариаа ... .. (Йоан 1:15) Йоан свидетелства за него, . . . (Йоан 5:37) И Отецът, който ме изпрати, сам свидетелства за мен ... . (Йоан 8:18) ……… и Отецът, който ме изпрати, свидетелства за мен. “ (Джон... Прочетете още "
Благодарим ви, че съставихте този изчерпателен списък, Катрина. Ще го използвам добре при подготовката на публикацията в изследването на Стражевата кула от следващата седмица „Ще станете свидетели на мен“.
Благодарим ви trynhard, че предложихте да го проучим сами. Нямам идея. Мелети, предлагаш ли да си затворим очите за всичките много изображения в мрежата, които могат да бъдат намерени с търсене в Google на „Свидетели на Йехова и подсъзнателни съобщения“? Намеквате ли, че изображенията не съдържат скрити или криптирани съобщения? Сам гледал ли си ги? http://watchtowerartsat.blogspot.com/ Това са само страници от списанията и литературата, които несъмнено имате в собствения си дом в момента, което ги прави много лесни за проверка. Ще ви е необходима лупа... Прочетете още "
Не искам да се занимавам с въпроса и не е мястото да споря какво е за мен съвсем незначителен въпрос, но виждам нещата в облаци, в прах върху мебелите си, скални образувания и т.н. Означава ли това някакъв злонамерен човек или нещо ги е поставило там, за да ме заблудят или имам много активно въображение?
Не е моето място да предлагам на някой да си затваря очите за тема, за която знам толкова малко. По същия начин не е моето място да предлагам и те да го разгледат. Следователно би било погрешно да намеквам, че изображенията не съдържат скрити съобщения. Би било погрешно и аз да намеквам, че го правят. Това малко, което знам за подсъзнателните послания, идва от четенето на сега дискредитираната книга на Джеймс Викари, която започна всичко през 1970-те години. В отговор на въпроса ви: „Мога ли собствените си очи да лъжат... Прочетете още "
Току-що разгледах сайта и не мога да реша дали се шегуват или не. „Изкуството“ на „Стражева кула“ беше патетично лошо през годините, но не мога да си купя криптосатанистките неща. Просто не го виждам.
Съжалявам, че следвам отново от един от вашите коментари Anderestimme, но аз съм съгласен.
Ако можехме да се притесняваме, бихме могли да открием така нареченото „сатанинско изкуство“ в повечето неща, особено ако извадим нашето постоянно присъстващо швейцарско армейско огледало.
Цялото нещо присмива заблуда и бяга умовете и е донякъде сходно с предупреждението на Библията за опасностите от търсенето на поличби.
Това е много интересна статия. Не съм сигурен дали искам да стигна толкова далеч, че да приписвам демонични влияния на Ръдърфорд, тъй като не познавах човека и мисля, че е лесно да се вземат някои пасажи от огромния корпус на работата, който той написа, за да означава нещо, което може би не са имали предвид по този начин. Като се има предвид това, в основата си, напълно съм съгласен, името наистина се използва като маркетингов инструмент, за да се разграничим от другите ни братя християни. Учението на JW заблуждава, тъй като отклонява фокуса от нашия Господ и забравя... Прочетете още "
Добре казано.
Възможно е в широк смисъл всички учения, които не са в хармония с Божията Воля и Слово, да са „демонични“. Това, че Ръдърфорд съзнателно води разговори с духовния свят, изглежда изключително трудно да се повярва. Шансовете са, че той има „демонични“ идеи по начина, по който ги приемаме всички: те се носят във въздуха на този свят и ние сме подмамени от нашите слабости и ограничения, за да мислим, че те са мъдростта отгоре. Разбира се, когато си позволим да инструктираме другите, ние поемаме по-голям контрол и отчетност.
Изглежда трудно да си представим, че съм съгласен.
И все пак не мисля, че има и частица съмнение, че мъжът е бил алкохолик и склонността му да посегне към „духа“ би подсилила неговите заблуди и писания.
По този въпрос съм с теб Кристиан. Според мен на този сайт има много доказателства, че Ръдърфорд и дори Ръсел не са имали проблем да се занимават с демонично вдъхновени неща. Подкрепата на ангелите и жените, пирамидологията и др. Ако Ръдърфорд твърди, че ангелите са му съобщили Божията воля през това време ... не можем да спорим с мъжа. По отношение на Откровение 7: 13-14, „предполага, че възкресените от групата на 24-те старейшини могат да участват в предаването на божествени истини днес“ (Revelation - Its Grand Climax At Hand, стр. 125) .. Ние все още вярваме, че ангелите или мъртвите хора могат да предават „истини“. Но те... Прочетете още "
Вашата четвърта точка за произхода на името на тази организация беше интересна. Влияние на демони, ами просто влезте в мрежата и погледнете подсъзнателните съобщения в техните снимки. Продължава от години. Проверете сами.
На страница 52 в книгата Откровение, разгледайте внимателно всички ръце. Чудя се как стана това!
Искаме да запазим фокуса си върху библейските учения. Дали намерението стои зад това, което някои виждат на тези снимки, е трудно да се докаже, но можем да докажем дали това, което ни учат, е от Божието слово или не. Фалшивият пророк няма нищо против обидите и обвиненията и инвективите. Всъщност той се наслаждава на тези неща, защото те потвърждават неговия образ на праведния и смирен Божий служител. Анти-JW сайтовете играят право в ръката на Ръководното тяло от техните жестоки атаки. Това, което лъжепророкът не може да понесе, е истина. Прости, прости библейски разсъждения. Той има... Прочетете още "
Мелети, Да, разбира се, че си напълно прав и аз ти благодаря за съвета и се извинявам.
Jannai40
Кристиан каза: „Изглежда, че разсъжденията на WTS в крайна сметка ще наричат само онези в сборовете с небесен призив„ християни “. Всички останали по подразбиране са или приятели, или и врагове. "
Те вече правят това под прикритие, GC в Откровение 7: 9 стоят пред трона, измиха дрехите си в кръвта на агнешкото, правейки ги бели, „Спасение дължим на Бог и Агнето“, но тези трябва да преминат още 1,000 теста, за да докажат, че са истински християни. Това е само моята мисъл.
Нищо чудно, че GB уволни Ръсел като част от FDS. Но Ръдърфорд е сигурен, че е част от FDS, всички се радват на основателя на организацията Ръдърфорд.
И така, откъде Ръсел и Ръдърфорд получават информацията си и откъде GB получават информацията / инструкциите си от днес - откъде вземат информацията мормоните - каква е разликата? Ако ще бъдете в единия, може и да сте в другия.
Благодаря ви Мелети за тази много проницателна статия, следното е от предишни цитати от списанието Watch Tower. каквото и да имената да ни наричат мъже, няма значение за нас; ние не признаваме друго име освен „единственото име, дадено под небето и сред хората“ - Исус Христос. Ние наричаме себе си просто ХРИСТИЯНИ и не вдигаме ограда, за да отделим от нас всеки, който вярва в основния камък на нашата сграда, споменат от Павел: „Че Христос умря за нашите грехове според Писанието“; а тези, за които това не е достатъчно широко, нямат право на името... Прочетете още "
Цялата тази информация за CT Russell съществуваше през цялото време. Не мога да не се чудя как толкова много от нас никога не си правят труда да го прочетат сами.
Ние бяхме слепите, водени от слепите. Матей 15:14 „Оставете ги на мира; те са слепи водачи на слепите. И ако слепец напътства слепец, и двамата ще паднат в яма. ”
Не винаги е било лесно достъпно, както сега. И дори сега, когато това е само на няколко щраквания, всеки на бягащата пътека трудно ще намери време да го прочете.
Винаги съм смятал, че е смешно как повечето JW никога не са искали да говорят за Ръдърфорд; те знаеха, че има нещо смешно в този тип, но сякаш бяха решили да го изпразнят - всичко, което изглеждаше, че се интересува, беше „сега“. Мисля, че това ти казва нещо, нали.
Честно казано не мисля, че има такова нещо като християнин, който не е помазан, не мисля, че тази концепция е намерена в NT. Ако някой знае различно, моля, просвети ме .kev. Също така Айв през последните няколко седмици изучавам евреи и съм убеден, че за да бъдеш християнин и да получаваш прошка, човек трябва да бъде в новия завет кев.
Кев: Мисля, че този текст може да се тълкува като описващ „не-помазан християнин“, като се има предвид фактът, че писателят пише на изповядани християни (Рим 1: 7). Обаче последиците от това да бъдеш „не-помазан християнин“, базиран на това, което казва контекстът, изглежда не са много добри: (Римляни 8: 9-11). . .ВСИЧКО обаче сте в хармония, не с плътта, а с духа, ако Божият дух наистина обитава във ВАС. Но ако някой няма Христовия дух, този не му принадлежи. 10 Но ако Христос е в съюз с ВАС, тялото наистина е мъртво поради това... Прочетете още "
Благодаря bobcat, да, всъщност обмислях тези термини свети или светии, които много често се срещат в уводите към буквите. Romans 1 v7 го разтяга, въпреки че смятам. Въпреки това, 1 Коринтяни 1 v2 е възможен за осветените в Исус и призовани да бъдат свети заедно с всички онези, които навсякъде призовават името на нашия Господ Исус Христос. Имам чувството, че този Павел просто разширява посланието си тук, въпреки че други християни, които могат да го прочетат, които може би не са били свързани с коринтската конгрегация... Прочетете още "
Във връзка с 1 Co 1: 2, син пасин („Заедно с“) свързва „сбора на Бога, който е в Коринт“, които бяха „призовани да бъдат свети“, заедно с „всички, които навсякъде призовават името на нашия Господ“.
Тоест „всички, които навсякъде призовават Господното име“, също са „призовани да бъдат свети“ (или „светии“), гръцки термин, използван в целия LXX за обозначаване на Божия народ (в LXX означаващ нация Израел).
1 Co 1: 2, само по себе си, донякъде е отхвърляне на двукласната система WT.
американски рис
Тъй като всички последователи бяха помазани и Христос означава помазан, не значи ли християнинът да означава „помазан“.
Откъде произлиза понятието „не-помазан християнин“?
Първата му поява в историята идва от факта, че последователите на Ръдърфорд не всички изразяват небесна надежда? Така на 31 май 1935 г. той фиксира разграничението Йеху / Йохонадаб (2 Ки 10:23), като вижда миналото на Голямата скръб, за да свърже „голямото множество“ [поклонение на Бог в духовния Храм] с „другите овце“ и поставянето им в земна обстановка, вместо в небесната, видяна от ангела в Откровение 7:15.
Какво показва това?
Изглежда, че разсъжденията на WTS в крайна сметка ще наричат само онези в сборовете с небесен призив „християни“. Всички останали по подразбиране са или приятели, или и врагове.
Нарастващата им смелост при обявяването на GB като изключително FDS само ще се увеличи, заедно с тяхното противопоставяне на тези, които отхвърлят техните твърдения. Следващата стъпка трябва логично да бъде открито да се декларират като единствените християни на Земята и като Христови братя трябва да се отнасяме към тях, за да получим Божието одобрение.
Къде другаде могат да отидат с разсъжденията си?
Страшни времена за тези в конгрегациите
Всъщност те вече заявяват, че JW са единствените християни. Всички останали деноминации и нейните членове не са истински християни, въпреки че повечето от тези членове най-вероятно са били кръстени по правилния начин. Ако Ръдърфорд е бил „избран“ от всички християнски деноминации по света през 1919 г., трябва да се приеме, че е правилно да не се (пре) употребява името на боговете, тъй като по това време фокусът е бил много повече върху Исус и че всички последователи са били една група , тъй като това все още беше доктрината по това време. По това време организацията все още празнува / приема празнуване на рождени дни, използване /... Прочетете още "
Погрешно ме четете Менров 🙂 Осъзнавам, че в момента те смятат JW за единствените християни, но следващата стъпка трябва логично да бъде директно прилагане на Мат. 25:40 към себе си и обявяване САМО на помазаните и особено на GB като „християни“ и всички останали в сборовете като „приятели на Христовите братя“ или „Християнски помощници“ Те стават по-смели и още по-праведни, но за да могат истинските християни да разпознаят това и да се укрият в Христос, трябва да имат пряка заплаха за отношенията си с него. Това ще бъде грубо събуждане за тези, които все още не виждат тези мъже... Прочетете още "
Така че казването „Аз съм християнин“ е равносилно на „Аз съм Месия“?
Благодаря отново на мелети. Не съм сигурен в историята на организацията и какво е направил Ръдърфорд и откъде взе идеите си. Знам това, макар и запален читател на новия завет. Добрата новина, проповядвана от свидетелите, е нещо различно от добрата вест, проповядвана от Исус и апостолите .. просто както казахте и цитирате галати 1 v 8. Просто прочетох въпросните 2 статии и ми се струва, че цитират ОЗ повече от NT. Просто не получавам тази така наречена духовна храна. защо го правят... Прочетете още "
Благодаря ви отново Мелети за ясно обоснованото вникване в Писанията с логика и здрав разум. Независимо от това, вашият анализ заобикаля най-очевидните въпроси: „Дали„ Йехова “е божественото име, с което истинският Бог ни желае да се обръщаме към него в молитва и да проповядваме до краищата на Земята?“ Публикациите на стражева кула дават това резюме на историята на името: *** на стр. 17-18 Преводачи на Божието име и Библия *** С времето Божието име отново се използва. През 1278 г. се появява на латински в произведението Pugio fidei (Кинжал на вярата), от Раймунд Мартини, испански монах. Раймунд Мартини използва... Прочетете още "
Означава ли „християнин“ „помазан“ или „последователи на помазания“?
Мисля, че зависи от това кой говори. 😉
Защо не се присъедините към Изследователите на Библията? Те изпитват същите чувства към JWs. Противно на общоприетото схващане, те не следват CT Russell толкова, колкото си мислите.
Стигнах до извода, че проблемът е организираната религия. Под организирани имам предвид религиозни деноминации с църковна йерархия. Казано по-просто, не можах да се присъединя към никоя група, която поставя мъже, отговарящи за моя живот или моите убеждения. Моите възгледи по този въпрос бяха добре изразени от CT Russell. (Вижте: „CT Russell Hits Too Close to Home“) Ключовият пасаж от неговата статия е копиран по-долу: (Извлечение от Study in Scriptures, том 3, страници 181 до 187) Със сигурност всички знаят, че когато се присъединят към някоя от тези човешки организации , приемайки изповедта му за... Прочетете още "
Добре казано мисля, че точно същото и няма начин да се подлагам на подобни неща. И винаги завършва с някой, който се опитва да го владее над другите и да измисли свои собствени правила, може да го забрави добре каза мелети кев
Почти шокиращо е, че Ръсел е знаел за тази неизбежна човешка тенденция. Следователно той напусна Дружеството на Стражевата кула по волята си под редакционното ръководство на комитет от верни братя. Адвокатът Ръдърфорд ги уволни по технически въпроси и привлече властта към себе си. Използвайки изобретяването на превод на английски език на божественото име, Ръдърфорд като единствен редактор на Стражевата кула (но съдействието на Фред Франц) започва да намалява управляващата власт на Исус (Мат. 28:18 „цялата власт е дадена аз на небето и на земята ... ”) и постави човешкото ръководство на преден план. С... Прочетете още "
Те са автономни. Те не са съгласни с организираната религия и имат християнска свобода. Съгласен съм с тяхната позиция относно това, че Голямата тълпа е на небето. Земята беше за тези, които не живееха в евангелската епоха. Псалми 45: 14-15 „14 Тя ще бъде доведена при царя в богато изтъкани дрехи. Девите, които я следват, биват доведени пред вас. 15 Те ще бъдат доведени с радост и радост; Те ще влязат в двореца на царя. ” 144,000 144,000 са невестата на Христос. Ние сме спътници на Дева. Не направихме XNUMX XNUMX. Няма доказателства, че великият... Прочетете още "
Сред основните доктрини, изброени на уебсайта на IBS, са:
„Исус се върна и присъства невидимо на земята от ранните дни на Библейското и трактатно дружество на Стражевата кула.“
Виждам привличането към присъединяването към група с по-нисък контрол с история без Ръдърфорд, но ми се струва, че превключването би било просто преминаване от един тиган в друг с пламък, спуснат надолу. Но защо изобщо да се пържи?