در این هفته خواندن کتاب مقدس فصل 10 تا 12 از دانیال را پوشش می دهد. آیات پایانی فصل 12 شامل یکی از مضامین جالب تر کتاب مقدس است.
برای تنظیم صحنه ، دانیل پیشگویی گسترده پادشاهان شمال و جنوب را به پایان رسانده است. آیات پایانی نبوت در دانیال 11:44 ، 45 و 12: 1-3 تنها بخشی را ارائه می دهد که هنوز در روزگار ما انجام نشده است. آیات آغازین فصل 12 مایکل ، شاهزاده بزرگ را توصیف می کند که در زمان پریشانی و ناراحتی که به نظر ما بزرگترین درد است ، به نفع قوم خود ایستاد. سپس به نظر می رسد که دانیل دارای این دید است که شامل دو مرد است ، یکی در دو طرف یک جریان ، که با یک نفر سوم صحبت می کنند. سومین مرد را بالای آبها توصیف می کنند. دانیال 12: 6 یکی از دو مرد را توصیف می کند که از این مرد سوم می پرسد ، "چه مدت از پایان چیزهای شگفت انگیز می گذرد؟"
با توجه به اینکه دانیل به تازگی توالی حیرت انگیزی از وقایع را توصیف کرده است که در بزرگترین مصیبت تاریخ بشر به اوج خود رسیده است ، می توان با خیال راحت تصور کرد که اینها چیزهای شگفت انگیزی است که این فرشته از آنها می پرسد. فرشته می خواهد بداند چه موقع همه چیز تمام می شود. (اول پطرس 1:1)
در جواب ، مرد بالای آب پاسخ می دهد ، € œœ برای مدت معین ، زمان و نیم تعیین شده خواهد بود. و به محض اینکه قدرت تکمیل قدرت مقدس مقدس ها به پایان رسید ، همه این چیزها به سرانجام می رسند. »(Dan. 12: 7)
منظور شما از این چیست؟
بدون وارد شدن به حدس و گمان ، به راحتی می توان گفت که یک دوره زمانی 3 بار وجود خواهد داشت - اعم از نمادین و یا تحت اللفظی - و پس از آن قدرت مردم مقدس تکه تکه می شود. اکنون این عبارت ، "تکه تکه شده" یا تغییرات آن ، 23 بار در کتاب مقدس عبری استفاده شده است و همیشه به کشتن یا نابودی کسی یا چیز دیگری اشاره دارد. (این را می توانید خودتان با استفاده از ویژگی "جستجوی" کتابخانه WT با استفاده از "dash *" - بدون نقل قول - برای جستجو توسط آن تأیید کنید.) بنابراین قدرت افراد مقدس از بین می رود ، کشته می شود ، یا از بین می رود. پس از این اتفاق ، همه چیزهایی که دانیل پیشگویی کرده است به نتیجه خواهد رسید.
با نگاهی به متن ، مشخص است که چیزهای شگفت انگیز که فرشته از آنها به عنوان قسمت پایانی آن یاد کرده ، شامل می شود ، مایکل به عنوان آخرین قسمت آنها ، ایستادن در زمان پریشانی مانند گذشته هرگز. عیسی همان عبارات را برای توصیف مصیبت بزرگ به کار برد که می فهمید مربوط به تخریب بابل بزرگ است. بنابراین تردد قدرت مردم مقدس که همه چیز را به سرانجام می رساند باید در آینده اتفاق بیفتد ، زیرا این پایان چیزهای شگفت انگیز است که شامل تخریب بابل بزرگ ، یک واقعه مسلم در آینده است.
امروزه ما کارهای بیشتری نسبت به دانیل انجام داده ایم ، بنابراین کاملاً قابل درک است که او گیج شد و به همین دلیل یک سؤال اضافی پرسید.
œ € l ارباب من ، قسمت آخر این چیزها چه خواهد بود؟ ((Dan. 12: 8)
آنقدر با کلمات به او گفته می شود که دانستنش برای او نیست. "برو ، دانیل ، زیرا کلمات پنهانی هستند و تا زمان پایان مهر و موم شده اند." (دان. 12: 9) با این حال ، به نظر می رسد که فرشته این مرد بسیار مطلوب را آخرین خبر پیامبری می اندازد - و بنابراین ما به اصل پست خود می رسیم:
(دانیل 12: 11، 12) 11 from € از زمان ثابت است
از آنجا که فرشته فقط در مورد این سوال پرسید که چه مدت طول خواهد کشید تا این چیزها به پایان برسند ، و از آنجا که دانیل سؤالی را درمورد اینکه قسمت آخر این چیزها چه خواهد بود ، افزود ، به درستی می توان فرض کرد که روزهای 1,290 و 1,335 با آنها مرتبط هستند تردید قدرت مردم مقدس به قطعه می رسد و بنابراین در زمانی فرا می رسد که "همه این چیزها به پایان می رسد".
این همه منطقی به نظر می رسد ، مگر نه؟
آیا این درک رسمی ما از کتاب مقدس است؟ این نیست. درک رسمی ما چیست؟ برای پاسخ دادن به آن ، ابتدا فرض کنیم که درک رسمی درست است و بنابراین در جهان جدید ادامه خواهد یافت. در برهه ای از دنیای جدید ، دانیل زنده خواهد شد.
(دانیل 12: 13) 13 ndâ as as yourself، yourself yourself yourself و شما استراحت خواهید کرد ، اما شما در پایان روزها برای قرعه کشی خود ایستادگی خواهید کرد. €
احتمالاً این یک فرض بسیار ایمن است که بگوییم یکی از اولین چیزهایی که دانیل می خواهد در هنگام زنده شدن در مورد آن یاد بگیرد ، نحوه تحقق سخنان نبوی او خواهد بود. با فرض درست بودن آموزش رسمی ما ، نحوه انجام این مکالمه در اینجا است:
دانیل: "پس زمان معین ، ساعت و نیم تعیین شده چه شد؟"
ایالات متحده: "این یک دوره 3 ساله بود."
دانیل: "واقعاً ، و از چه زمانی شروع شد؟"
ایالات متحده: "در دسامبر 1914."
دانیل: "جذاب است. و چه اتفاقی شروع آن را رقم زد؟ "
ایالات متحده: "آه ، خوب ، هیچ واقعه ای در واقع نیست."
دانیل: "اما آیا آن سال واقعاً جنگ بزرگی نبود؟"
ایالات متحده: "در واقع ، وجود داشت ، اما در اکتبر شروع شد ، نه در دسامبر."
دانیل: "بنابراین دسامبر 1914 زمانی قابل توجه بود که قدرت مردم مقدس تکه تکه شد؟"
ایالات متحده: "نه"
دانیل: "پس از کجا می دانید که دوره زمانی در آن ماه شروع شده است؟"
ایالات متحده: "از آنجا که می دانیم در ژوئن 1918 به پایان رسید ، بنابراین از آن زمان فقط عقب هستیم."
دانیل: "و در ژوئن 1918 چه اتفاقی افتاد؟"
آمریكا: "این زمانی بود كه هشت نفر از اعضای ستاد در زندان انداخته شدند."
دانیل: "می بینم. بنابراین 3 بار نشان دهنده چه چیزی است؟ "
آمریكا: "این 3 سال دوره ای بود كه قوم یهوه تحت تعقیب قرار می گرفتند ، اصطلاحاً لگدمال می شدند."
دانیل: "بنابراین آزار و شکنجه در دسامبر 1914 آغاز شد؟"
ایالات متحده: "خوب ، نه در واقع. با توجه به الف برج نگهبانی برادر مقاله Rutherford در مارس 1 ، 1925 نوشت ، تا اواخر 1917 آزار و اذیت قابل توجهی وجود نداشت. در زمانی که برادر راسل زنده بود ، واقعاً هیچ آزار و اذیت و آزار و اذیتی وجود نداشت [I]
دانیل: "پس چرا می گویید که 3 بار در دسامبر 1914 آغاز شده است؟"
آمریكا: "باید شروع شود. در غیر این صورت ، نمی توانیم بگوییم که در ژوئن 1918 پایان یافت "
دانیل: "و ما این را می دانیم زیرا قدرت مردم مقدس در ژوئن 1918 تکه تکه شد؟"
آمریکا: "دقیقاً"
دانیل: "و این به این دلیل است که هشت نفر از کارکنان ستاد جهانی به زندان افتادند."
ایالات متحده: "بله ، کار عملا متوقف شد."
دانیل: "منظور شما از" مجازی "... است؟"
آمریكا: "طبق یك گزارش ، در سال 20 نسبت به سال 1918 فعالیت تبلیغی 1914٪ افت داشت."[II]
دانیل: "بنابراین" عملاً متوقف شد "یعنی 20٪ کاهش می یابد."
ایالات متحده: "اساساً ، بله."
دانیل: "اما انتشار نشریه برج نگهبانی مجله ای که به من گفتی ... مطمئناً آن وقت متوقف شده است؟ "
ایالات متحده: "اوه نه ، ما هرگز چاپ را از دست ندادیم. حتی یک ماه ما فقط چاپ را متوقف کردیم برج نگهبانی وقتی حمله به دین دروغین آغاز شد. این وقت کار موعظه تمام شد. "
دانیل: "بنابراین آنچه شما می گویید این است که قدرت قوم یهوه تکه تکه شد زیرا در مدت یک سال 20 درصد افت در کار تبلیغ و بدون توقف چاپ مجلات رخ داد؟"
ایالات متحده: "بله ، خوب ، ما نمی دانستیم که وقتی رهبران زندانی شدند چه باید بکنیم."
دانیل: "اما به نوعی برادران هنوز موفق به چاپ نسخه چاپی شدند برج نگهبانی، درست؟"
ایالات متحده: "کاملا. شما نمی توانید قوم یهوه را متوقف کنید. "
دانیل: "و آنها به کار تبلیغ ادامه می دهند."
ایالات متحده: "بله ، واقعاً!"
دانیل: "حتی وقتی آنها را تکه تکه کردند."
ایالات متحده: "دقیقاً!"
دانیل: "خوب. فهمیدم. بنابراین وقتی قدرت مردم مقدس در سال 1918 از بین رفت ، همه چیزهایی که من با الهام از آنها نوشتم به پایان رسید ، درست است؟ پادشاه شمال پایان خود را؟ مایکل شاهزاده بزرگ به نفع قوم خود ایستاد؟ و زمانی پریشانی وجود داشته است که قبلاً در تاریخ بشریت رخ نداده است؟ "
ایالات متحده: "نه ، این خیلی دیرتر اتفاق نیفتاد. در واقع بیش از یک قرن بعد. "
دانیل: "اما فرشته ای که بالای آب بود به من گفت که" همه این چیزها تمام خواهد شد وقتی که قدرت مردم مقدس تکه تکه شود. شما به من گفتید که این اتفاق در سال 1918 رخ داده است ، بنابراین پایان باید دقیقاً بعد از آن باشد. انتشارات شما در این باره چه گفتند؟ "
ایالات متحده: "خوب ، در واقع هیچ چیز."
دانیل: "اما آیا نشریاتی وجود نداشت که نبوت را که ثبت کردم توضیح دهد؟"
ایالات متحده: "بله ، چند نفر. آخری صدا شد توجه به نبوت دانیال. این یک انتشار عالی بود. "
دانیل: "پس این که در زمان خرداد خرداد سال 1918 ، قدرت مردم مقدس تکه تکه شد ، همانطور که فرشته ای که با من صحبت کرده بود پیشگویی می کرد ، چه چیزهایی برای گفتن وجود داشت چرا که مصیبت بزرگ نیامد؟"
ایالات متحده: "اصلاً هیچ چیز."
دانیل: "در این مورد اصلاً چیزی گفته نشده است؟"
ایالات متحده: "بله ، خوب ، من حدس می زنم ما فقط به نوعی از آن قسمت عبور کردیم."
دانیل: "اما آیا به نظر نمی رسد که این بخشی از ذات نبوت باشد؟"
ایالات متحده: "بله ، به نظر می رسد که چنین باشد. اما همانطور که گفتم ، ما هرگز آن را توضیح ندادیم. "
دانیل: "هوم ، خوب ، بیایید به بخشی از ویژگی ثابت که در حال حذف است و قرار دادن چیز نفرت انگیز است ، بپردازیم؟"
ایالات متحده: "بله. این قسمت جالبی است. می بینید که ویژگی ثابت به کار تبلیغی مربوط می شود که در سال 1918 حذف شد. "
دانیل: "با کاهش 20 درصدی کمیت؟"
آمریکا: "فهمیدی!"
دانیل: "و چیز نفرت انگیز؟"
ایالات متحده: "این امر ناپسند به جامعه ملل اشاره دارد که در سال 1919 به وجود آمد."
دانیل: "چرا آن را" چیز ناپسند "نامیدند؟"
آمریكا: "زیرا در یك مکان مقدس قرار داشت. جایی که نباید ایستاده باشد. این به زمان حمله سازمان ملل به دنیای مسیحیت اشاره دارد که حتی اگر توسط یهوه خدا رد شده باشد مقدس محسوب می شد. مانند اسرائیل باستان در سال 66 م هنوز هم از معبد آن به عنوان یک مکان مقدس یاد می شد حتی اگر توسط یهوه خدا پس از کشته شدن یهودیان پسرش توسط او رد شده باشد. هنگامی که رم به معبد حمله کرد ، آن را چیزی نفرت انگیز که در مکان مقدس ایستاده بود ، نامیدند. بنابراین به همان روشی که سازمان ملل به مسیحیت که مانند اسرائیل باستان مرتد شده بود حمله کرد ، این یک امر ناپسند بود که در یک مکان مقدس ایستاده است. "[III]
دانیل: "می بینم. اما جامعه ملل هرگز در مکان مقدس ایستاد ، فقط سازمان ملل متحد ایستاد ، از آنچه شما به من می گویید. پس چطور ما لیگ ملت ها را "چیز ناپسند" خواندیم؟ چه کاری کرد که از همه دولت های دیگر به عنوان یک کار ناپسند متمایز شود؟ "
ایالات متحده: "در مکان مقدس ایستاد."
دانیل: "خوب ، اما هرگز در مکان مقدس قرار نگرفت. جانشین آن چنین کرد. "
ایالات متحده: "این درست است. هنگامی که سازمان ملل به بابل بزرگ حمله کرد ، بیش از صد سال بعد ، این مکان در مکان مقدس ایستاده بود. "
دانیل: "اما ما این را حساب نمی کنیم. ما 1919 را به عنوان قرار دادن چیز نفرت انگیز در نظر می گیریم. "
ایالات متحده: "اکنون آن را فهمیدید."
دانیل: "من می کنم؟ اما چطور می توانیم آنرا امری ناپسند بنامیم در حالی که چیز منزجر کننده واقعی برای بیش از یک قرن قرار نمی گرفت؟ "
ایالات متحده: "من همین را توضیح دادم."
دانیل: "تو کردی؟"
آمریکا: "مطمئنا"
دانیل: "خوب ، بگذارید فعلاً آن را رها کنیم. از 1,290 روز برایم بگویید؟ "
ایالات متحده: "آه ، آن روزهای واقعی است. 1,290،XNUMX روز فقط پس از حذف ویژگی ثابت و قرار دادن موارد مشمئز کننده آغاز می شود. "
دانیل: "بنابراین ویژگی ثابت در ژوئن 1918 هنگامی که هشت عضو ستاد مرکزی برکنار شدند حذف شد و وقتی 1919 ماه بعد در مارس XNUMX آزاد شدند ، این ویژگی بازسازی شد ، درست است؟"
ایالات متحده: "درست است و جامعه ملل در مدت نه ماه که در ژانویه 1919 پیشنهاد شد ، قرار گرفت."
دانیل: "پس این وقتی است که به وجود آمد؟"
ایالات متحده: "بله. خب نه. بستگی دارد این زمانی بود که پیشنهاد شد ، اما تا زمانی که این توافق نامه توسط 44 کشور عضو موسس که در 28 ژوئن 1919 اتفاق افتاد ، امضا into نشد. "
دانیل: "اما این خارج از XNUMX ماه است که ویژگی ثابت حذف شده است."
آمریكا: "دقیقاً ، به همین دلیل است كه ما تاریخ ایجاد آن را نادیده می گیریم و با تاریخی كه ژانویه 1919 در كنفرانس صلح پاریس پیشنهاد شده همراه می شویم."
دانیل: "بنابراین وقتی پیشنهاد شد قرار داده شد ، نه وقتی خلق شد ، درست است؟ این بدان معناست که وقتی فقط پیشنهاد شد به چیز ناپسندی تبدیل شد؟ "
ایالات متحده: "درست است ، در غیر این صورت ، درک ما مثر نیست."
دانیل: "و این هرگز انجام نمی شود. بنابراین اگر ژانویه 1919 آغاز 1,290 روز است ، پایان آن چیست؟ "
ایالات متحده: "خوب ، در واقع هیچ چیز. اما حدود سه ماه پس از پایان آن ، ما یک کنگره ماه سپتامبر در Cedar Point ، اوهایو برگزار کردیم. "
دانیل: «یک کنوانسیون. شما به من می گویید که پیشگویی که بیش از 2,500 سال پیش نوشتم با کنوانسیونی که در اوهایو برگزار شد تحقق یافت؟ "
ایالات متحده: "این یک کنوانسیون برجسته بود."
دانیل: "اما کنوانسیون با پایان یافتن 1,290،XNUMX برگزار نشد."
ایالات متحده: "فقط سه ماه تعطیل بود."
دانیل: "من نمی دانم. به نظر می رسد چنین دوره زمانی خاصی - بسیار دقیق است. اگر قرار بود یک کنوانسیون باشد ، پس آیا یهوه نمی توانست آن را روز به روز درست کند؟ "
ایالات متحده: [شانه های خود را بالا بیاورید]
دانیل: "و 1,335 روز؟ چه وقت آنها پایان یافتند. "
ایالات متحده: "آنها به عنوان مجاور 1,290 روز محاسبه می شوند ، بنابراین در مارس 1926 پایان می یافتند."
دانیل: "و آنچه در مارس 1926 اتفاق افتاد."
ایالات متحده: "خوب ، در واقع هیچ چیز. اما یک مهم وجود داشت برج نگهبانی مقاله در ژانویه همان سال ، و سپس در ماه مه ، کنوانسیونی برگزار شد که در آن کتاب منتشر شد ، تحویل این جایگزین مطالعات در کتاب مقدس است. "
دانیل: "اما در ماه مارس با پایان یافتن 1,335 مورد ، اتفاقی نیفتاد؟"
ایالات متحده: "آه ، نه."
دانیل: "بنابراین برگزاری کنفرانس ها و انتشار کتاب ها در آن زمان اتفاق نادر و قابل توجهی بود؟"
ایالات متحده: "به هیچ وجه. ما هر سال چنین کاری می کردیم. "
دانیل: "می بینم. بنابراین هر سال یک کنوانسیون برگزار می شد و شما هر سال یک کتاب جدید منتشر می کردید و بنابراین در سالی که 1,335 روز پایان یافت ، یک کنفرانس و یک کتاب وجود داشت ، فقط در روزی که آنها به پایان رسید؟ "
ایالات متحده: "خیلی زیاد ، آره."
دانیل: "می بینم. و آیا به طور اتفاقی همایش در سدر پوینت ، اوهایو برگزار شد؟ "
ایالات متحده: "شما می دانید. من نمی دانم. اما می توانم فهمیدم. "
دانیل: "مهم نیست. اما ممنون از وقتی که گذاشتید. "
ایالات متحده: "مشکلی نیست."
یک نظریه متناوب
با عرض پوزش اگر موارد بالا تا حدودی چهره ای به نظر می رسد ، اما ما صرفاً در تلاشیم تا تفسیر خود را به نتیجه منطقی آن برسانیم. در صورت معتبر بودن ، باید بتواند در برابر آزمون بایستد.
با این حال ، با توجه به اینکه ویژگی ثابت عبادت ما و میوه لب در سال 1918 حذف نشده است - کاهش 20 درصدی را نمی توان "حذف" دانست - و با توجه به اینکه ما اکنون یاد می گیریم که این چیز ناپسند وجود دارد یا در آن قرار می گیرد مکان مقدس هنگام حمله سازمان ملل به بابل بزرگ ، بسیار امن به نظر می رسد که بتوان نتیجه گرفت که 1,290،1,335 روز و 11 روز هنوز آغاز نشده است. قدرت مردم مقدس هنوز تکه تکه نشده است. این دو شاهد شهادت خود را تمام نکرده و کشته نشده اند. (اعلان 1: 13-XNUMX) همه اینها هنوز در آینده ما هستند.
3 بار چه اتفاقی می افتد؟ آیا این به معنای واقعی است یا مجازی؟ کتاب مقدس اصطلاحات مختلفی را برای اشاره به این معیار زمانی به کار می برد: 3 بار ، 42 ماه ، 1,260،7 روز. گاهی اوقات این واضح است که مجازی است ، بار دیگر نمی توان اطمینان داشت. (دان 25: 12 ؛ 7: 11 ؛ آشکار 2: 3 ، 12 ؛ 6: 14 ، 13 ؛ 5: 1,290) باید منتظر بمانیم و ببینیم که به چه چیزی اشاره دارد. با این حال ، همه چیز نشان دهنده تحقق 1,335 و 1,335 روز آینده است. این زمان آزمایش و آزمایش را نشان می دهد. زمانی نیاز به تحمل این نشان می دهد که کسانی که تحمل کرده و به پایان XNUMX روز می رسند خوشبخت شناخته می شوند.
به جای اینکه در دام حدس و گمان بیفتیم ، بگذاریم این کار را رها کنیم و فقط ذهن و قلب خود را برای نشان دادن زمان واقعی شروع این دو دوره زمانی باز نگه داریم. دیدن این علائم نباید سخت باشد. از این گذشته ، حذف ویژگی ثابت و قرار دادن چیز ناپسند اتفاقاتی است که در صحنه جهانی قابل مشاهده است.
اوقات خطرناک اما مهیج پیش روی شماست.
من نیز به پیشگویی دانیل در حدود 2300 ، 1260 ، 1290 و 1335 روز بسیار علاقه مند هستم. به نوعی من معتقدم که 1260 ، 1290 و 1335 روز همزمان تا پایان ادامه دارد ، این زمانی است که قبل از آرمگدون عیسی قضاوت می کند و گوسفندان (در مقابل بزها) خوشحال هستند زیرا از آن جان سالم به در برده اند! همچنین در مورد زمان آغاز 2300 و 1260 ، 1290 و 1335 ایده هایی دارم.
ممکنه لطفا لطفاً به 1290 و 1335 روز نظر دهید ، لطفا؟ من به نوعی معتقدم که کتاب مکاشفه آنچه در "روزهای آخر" اتفاق خواهد افتاد را بیان می کند. اما این کتاب دانیال است که "جدول زمانی" را تا انتها به ما می دهد! اگر اجازه بدهید می توانم افکار خود را به اشتراک بگذارم.
فقط چند خبر برای تأمل در مورد اولین تحقق عید فصح در سال 62 م «آنانوس ، که همانطور که قبلاً به شما گفتیم ، کاهن اعظم را بر عهده گرفت ، مردی جسور و خلق و خوی بود ، و بسیار گستاخ. او همچنین از فرقه صدوقیان بود ، که در قضاوت درباره متخلفان ، بیش از بقیه یهودیان ، بسیار سفت و سخت است ، همانطور که قبلاً مشاهده کردیم. زمانی که ، آنانوس بود... بیشتر بخوانید »
با تشکر از توضیحات شما
من شخصاً اعتقاد ندارم که یک هیئت حاکمه قرن اول وجود داشته باشد ، نه پولول بخشی از چنین ارگان متمرکز بوده است و نه وزارت او از اورشلیم هدایت شده است.
بسیار ممنون از بحثهای جالب و باز شما.
موافقم. به طور رسمی می آموزیم که پولس یکی از اعضای هیئت حاکمه بود. از آنجا که هیچ مدرکی در این مورد وجود ندارد - حتی با فرض وجود چیزی به عنوان هیئت حاکمه قرن اول - پس باید تعجب کرد که چرا ما چنین چیزی را آموزش می دهیم به هر حال ، پولس از فاصله گرفتن از افراد برجسته در اورشلیم فاصله می گیرد. (غلاطیان 1: 16-19). . .من بلافاصله با گوشت و خون به کنفرانس نرفتم. 17 من هم به اورشلیم نرفتم پیش کسانی که پیش از من حواری بودند ، اما به عربستان رفتم و دوباره به دمشق بازگشتم. 18 سپس سه سال... بیشتر بخوانید »
… ؟؟… با احترام ren آیا همه ما از نظر یهوه برابر نیستیم…؟ هیچ کس ، "فرومایگان ..." یا "هیرارچی ..." ... تا آنجا که به او مربوط است وجود ندارد ... همه ما فرزندان او هستیم ما او را دوست داریم و "صدای او را شناختیم ..." ، "هدیه رایگان ... نجات" را با سپاس دریافت کردیم. به همین دلیل است که ما به ریاست مسیح احتیاج داریم ... زیرا هیچ کس نمی تواند بدون او این کار را انجام دهد ... چند بار در طول 3.5 سالی که با او بودند ، آیا او مجبور بود رسولان درس فروتنی به رسولان نشان دهد ... او حتی شستشو داد... بیشتر بخوانید »
کاملا! من فکر می کنم اگر همه ما تمایل بیشتری به خطر انداختن و صحبت کردن داشته باشیم وقتی چیزی با کسانی که در میان ما پیش قدم هستند خاموش است ، مشکل کمتری در این زمینه خواهیم داشت. بسیاری از کسانی که در موقعیت های مسئولیت هستند فروتن هستند و پاسخ خوبی می دهند. با این حال ، برخی دیگر نیز هستند که چنین پاسخی نمی دهند. اما در این صورت ، ما در حال جمع آوری زغال سنگ داغ و انجام یک کار تصفیه هستیم. توجه داشته باشید ، این بدان معنا نیست که اگر به آزادی مشاوره برای دیگران بپردازیم ، هیچ نتیجه ای نخواهد داشت. از این گذشته ، از... بیشتر بخوانید »
خوب گفت… !؟
بهتره خودمو تماشا کنم
پسرم همیشه به من می گوید من ساده لوح هستم
ممنونم برادر…
"محتاط مانند مارها ..."… (همیشه با آن قیاس تعجب می کردم… ؟؟؟… :)
من از بحث لذت می برم ... لطفاً تحمل کنید ، وقتی کتاب مقدس به عنوان مرجع استفاده می شود واقعاً قدردانی می کنم ... بلاگ های دیگر شما را درمورد واقعیت گمانه زنی خوانده ام. .. در این صورت ، چرا باید به یک هیئت حاکمه قرن اول مراجعه کنید ، در حالی که این کلمه در کتاب مقدس وجود ندارد؟
لطفاً این را یک حمله شخصی قلمداد نکنید.
اصلا. من از بازخورد قدردانی می کنم من فرض می کنم شما به نظر من درباره 21 اکتبر ساعت 3:15 بعد از ظهر اشاره می کنید ، درست است؟ من عبارت "مانند آن را" اضافه کردم تا نشان دهد من فقط از اصطلاح "هیئت حاکمه" برای مقایسه با روزگار خود استفاده می کردم. من نمی خواستم با صلاحیت آنچه ممکن است رهبری قوم یهوه در قرن اول را تشکیل دهد ، نکاتی را که بیان کردم کنار بگذارم. آن رهبری از هرچه که بوده و گسترده بوده است ، نمی توانیم بدانیم. اما هر رهبری - در صورت وجود - باید داشته باشد... بیشتر بخوانید »
ممنون بابت اون بحث سرگرم کننده !! من معتقدم ، برای اینکه هر یک از ما حتی بتوانیم به زنده ماندن بیندیشیم ... ما باید اکنون شروع کنیم ... یاد بگیریم که هر روز به یوهو تکیه کنیم… مخصوصاً روزهای بد ما… به طوری که ما قبلاً عادت پذیرش عشق و محافظت از او را داریم (2 Cor 12:10) من اغلب به او می گویم ، "من امروز نمی توانم این کار را انجام دهم ... تو این کار را می کنی ..." ، و آنها معمولاً بهترین روزهای من هستند ... !!؟ به همین دلیل است که من نگرانم که تأکید بر ما بسیار زیاد است تا بتوانیم به "سازمان ..." متکی باشیم. با احترام ، اگر قرار است به... بیشتر بخوانید »
شما یک نکته بسیار خوب را بیان می کنید ، آپولو. پشتیبانی از کتاب مقدس قوی برای تحقق دوگانه وجود دارد. به نظر می رسد که دانیل 12: 1 ، 2 به مصیبت بزرگ اشاره دارد. متی 24: 15-22 همچنین به مصیبت بزرگ اشاره دارد. خود عیسی بین آنچه می گوید و آنچه از طریق دانیل نبی صحبت می شود ، موازی می کند. سخنان عیسی در قرن اول تحقق داشته و در زمان ما تحقق خواهد یافت. بنابراین این به وزن این استدلال می افزاید که دانیل 12:11 ، 12 نیز یک تحقق دوگانه دارد. ممکن است بتوانیم موازی را کمی افزایش دهیم... بیشتر بخوانید »
من از بحث لذت می برم ... لطفاً تحمل کنید ، وقتی کتاب مقدس به عنوان مرجع استفاده می شود واقعاً قدردانی می کنم ... بلاگ های دیگر شما را درمورد واقعیت گمانه زنی خوانده ام. .. در این صورت ، چرا باید به یک هیئت حاکمه قرن اول مراجعه کنید ، در حالی که این کلمه در کتاب مقدس وجود ندارد؟
لطفاً این را یک حمله شخصی قلمداد نکنید.
این توضیح می دهد که چرا من قحطی را "می بینم"؟ شاید مربوط به دو شاهد باشد؟
من سعی کردم اینجا بپرسم http://discussthetruth.com/viewtopic.php?f=2&t=2049&hilit=Mt+Zion&start=30#p21887
همانطور که می بینید پاسخ به نظر من مفید نبود؟
البته من با این 100٪ موافقم. وقتی چیزی به طور خودسرانه از وضعیت روز بعد استفاده شود ، می توانیم انواع مشکلات را پیدا کنیم. با این حال تفاوت زیادی بین حدس و گمان وجود دارد که A به موازات B و هیچ پشتیبانی دیگری (مانند شترهای راشل) و سناریویی که ما در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم ، به موجب آن می دانیم که A در B تحقق دارد و همچنین A نیز تحقق می یابد. در C ، اما ما تعجب می کنیم که B چگونه ممکن است به موازات C. آیا موافق نیستید؟ با بیان این که من می توانم احتمال B و... بیشتر بخوانید »
من با استوک های گسترده موافقم که ممکن است این متناسب باشد. چه مقدار موازی با وقایع واقعی قرن اول وجود دارد ، هنوز به چشم نمی خورد. گزاره شما مستلزم این است که ما برخی از عزیمتهای قابل توجه را بپذیریم. به عنوان مثال قربانی در معبد چیزی بود که خداوند در سال 66 پیش از میلاد دیگر آن را قبول نکرد ، در حالی که ما معتقدیم که اکنون قربانی ستایش ما قابل قبول است. همچنین تخریب بیت المقدس (به موازات مسیحیت) واقعاً حمله 3 ساله ی رومیان نبود. آن زمان برای این دوره مصیبت در داخل شهر به وجود آمد... بیشتر بخوانید »
این به نحوه شکل گیری حمله به بابل بستگی دارد. این ممکن است به عنوان یک حمله اقتصادی آغاز شود. اول از همه ، مالیات وضع شده ، که به تجاوز همه جانبه به منابع وی تبدیل می شود. "آنها او را برهنه می کنند و قسمتهای گوشتی او را می خورند." حمله در قرن اول در سال 66 میلادی آغاز شد و در حالی که سقط شد ، جنگ رومی / یهودیان تا سال 73 میلادی ادامه داشت. شما را به ذهن بسپار ، من کسی نیستم که طرفدار یک رویه موازی خیلی نزدیک برای هرگونه تحقق جزئی / مهم نبوی باشد. مشکلی که در رویکرد موازی وجود دارد این است که بدانیم چه زمانی باید آن ها را نگه داشت و چه زمانی باید آنها را جمع کرد. در غیر این صورت ، ما می توانستیم... بیشتر بخوانید »
این رویایی است که رویاپردازان به این نکته می پردازند - یا نسخه "نمادین" چیزها
Lol @ rachel's camels توسط GB lol
من با شما موافقم. ما نباید در تعیین دو تحقق خیلی عجولانه عمل کنیم. با این حال در این مورد من فکر می کنم متن انصافاً ایجاب می کند که ما دو اپلیکیشن انجام دهیم. کل مفهوم چیز مشمئز کننده ایستاده در مکان مقدس باید برای مسیحیان قرن اول معنی دار باشد در غیر این صورت مات 24: 15,16،12 معنایی ندارد. از طرف دیگر ، دانیل 11 باید برای "زمان پایان" نهایی تحقق یابد ، زیرا من فکر نمی کنم فصل 70 منتهی به آن را بتوان نتیجه گیری در XNUMXCE مطابقت داد. از این رو من معتقدم که بزرگ... بیشتر بخوانید »
به نکته خیلی خوبی اشاره کردید. پس بیایید کمی از حدس و گمان ها سرگرم شویم. این البته حدس و گمان خالص است. برای کسی اشتباه است که حدس و گمان کند و سپس ادعا کند که حدس و گمان حقیقت یا "نور جدید" نازل شده است. به نظر می رسد که نتیجه گیری کنیم که وقتی سازمان ملل متحد به مسیحیت حمله کند ، چیز منزجر کننده در یک مکان مقدس قرار می گیرد. برای تحقق سخنان دانیل ، حذف ویژگی ثابت باید همزمان با آن واقعه باشد. آیا حذف ویژگی ثابت می تواند قطع کار شاهد باشد؟ مطابق مکاشفه فصل 11 ، این دو شاهد متوقف می شوند... بیشتر بخوانید »
می تونم من؟ از بین بردن "ویژگی ثابت" به سادگی می تواند به معنای کاهش تأثیر "دعای مقدسات" باشد ... همانطور که در تعیین انتصاب بزرگان فقط توسط CO وجود دارد!
من یادم می آید که سالها پیش با یک بزرگتر درس می خواندم. من کتاب دانیال را خواندم و کاملا مجذوب هر آیه ای شدم. مطمئناً وقتی به فصل 12 رسیدم ، من خیلی دوست داشتم که معنای 1,290،1,335 و XNUMX روز را بدانم ، و بنابراین از او س askedال کردم. او نمی دانست اما گفت که برای مطالعه بعدی درباره آن تحقیق خواهد کرد. هنگامی که آن مطالعه انجام شد او تفسیر رسمی را برای من خواند. واکنش داخلی من در امتداد "چه روی زمین ...؟" حزب دیگری نیز حضور داشت و از توضیحات بسیار هیجان زده شد... بیشتر بخوانید »
من از همان چیز تعجب کرده ام ، گرچه فاقد حقایق تاریخی هستم که شما افشا می کنید. به نظر می رسد که پرونده ای برای تحقق قرن اول ایجاد می شود. من این روزها در مورد نتیجه گیری بسیار محتاط هستم که نتیجه هرگونه پیشگویی خاص از کتاب مقدس را برآورده می کند. من اعتقاد دارم که ما در انجام این کار به عنوان یک سازمان فراتر رفتیم. ما نسبت به گذشته در روزهایی که به نظر می رسید هر حساب کتاب مقدس موازی با آن است ، بهتر از آن هستیم. یکی از نمونه های بسیار دقیق تر در این مورد... بیشتر بخوانید »