[Fan ws2 / 16 p. 8 foar april 4-10]

'Jo, Israel, binne myn tsjinstfeint, jo, Jakob, dy't Ik haw keazen,
it neiteam fan myn freon Abraham. ”- Jes. 41: 8

Foar de kommende twa wiken brûkt it bestjoersorgaan de Wachttoren stúdzje om acht miljoen Jehova's Tsjûgen oer de heule wrâld te oertsjûgjen dat se freonen fan Jehovah kinne wêze. Net syn bern ... syn freonen.

De measten sille dit útgangspunt sûnder fraach akseptearje, mar sille jo derûnder rekkene wurde?

"Wat is der mis mei Jehova's freon wêze," kinne jo freegje? Stean my dat direkt te beantwurdzjen, lit my in soartgelikense fraach stelle: Wat is der mis mei de soan of dochter fan Jehovah wêze?

Ik wit net oft myn biologyske heit my elk beskôge as syn freon, mar ik wit dat hy my beskôge as syn soan, syn iennichste soan. Dat wie in heul spesjale relaasje dy't ik allinich mei him hie. (Myn suster, as syn iennige dochter, hie in soartgelikense unike relaasje mei ús heit.) Ik soe graach tinke dat hy my ek as in freon seach, mar as it oait op in kar kaam - in of-as-situaasje - Ik soe elke kear soan kieze foar freon. Likegoed is d'r neat mis mei dat Jehovah ús neist soannen en dochters as freonen beskôget, mar dat is net it berjocht fan dizze twa Wachttoren stúdzjes. It berjocht hjir is of - of: wy binne diel fan 'e elite "lytse keppel" fan salvde Jehova's Tsjûgen en binne dêrom oannommen bern, of binne wy ​​diel fan' e grutte groep "oare skiep" dy't allinich kinne besykje om Jehovah har te neamen freon.

Hjir is in oare pertinent fraach: Mei it each op dat it probleem is: "Hokker soarte relaasje moat in kristen hawwe mei God?", Wêrom rjochtet it Bestjoersorgaan him op 'e net-kristlike, pre-Israelityske Abraham, yn plak fan ien lykas Paul, Peter, as it bêste fan alles, Jezus?

It antwurd is dat se begjinne mei in útgongspunt en dan sykje nei in manier om it te meitsjen. It útgongspunt is dat wy Gods bern net kinne wêze, allinich syn freonen. It probleem dat dit foar har makket is dat gjin kristen Gods freon wurdt neamd. D'r binne lykwols in protte gefallen wêr't wy syn bern wurde neamd. Eins wurdt yn 'e heule Bibel gjin minske mei útsûndering fan Abraham Gods freon neamd.

Litte wy dat gewoan opnij oanpasse foar dúdlikens.  Gjin kristen wurdt Gods freon neamd. Alle kristenen wurde syn bern neamd. Mar ien minske yn 'e heule Bibel hjit syn freon, Abraham.  Hjirút soene jo konkludearje dat kristenen freonen fan God as syn bern moatte wêze? Miskien redenearje jo: "No, salve kristenen binne syn bern, mar de rest binne syn freonen." Okee, dus binne der (neffens JW-teology) mar 144,000 salve, mar sûnt 1935 binne d'r mooglik 10 miljoen "oare skiep" west. Litte wy de fraach dus nochris stelle: Soene jo út 'e dappere tekst hjirboppe konkludearje dat 69 fan' e 70 kristenen net Gods bern binne, mar allinich syn freonen? Serieus, soesto? As dat sa is, wat is de basis foar dy konklúzje? Binne wy ​​ôfliede dat de 69 Kristenen hawwe mear mienskiplik mei in net-kristlike, pre-Israelityske nomade dan dogge se mei Peter, Johannes, of sels mei Jezus sels?

Dit is de taak dy't it Bestjoersorgaan foar himsels hat ynsteld. Se moatte acht miljoen kristenen oertsjûgje dat se gjin bern fan Jehovah kinne wêze. Om har motivearre te hâlden, biede se har it folgjende bêste ding oan: freonskip mei God. Hjirtroch hoopje se dat de keppel de tsientallen Skriften oersjogge dy't rjochte binne op kristenen dy't har de bern fan God neame en ynstee konsintrearje op ien Skrift oer in net-kristen dy't Gods freon wurdt neamd. Se hoopje dat dizze miljoenen sille sizze: "Ja, ik wol in freon fan God wêze lykas Abraham, gjin bern fan God lykas Petrus of Paulus."

Jo lêze dit miskien en tinke, mar as wy bern fan God binne, wêrom waard Abraham dan net, 'de Heit fan allegearre dy't it leauwen hawwe', ek in soan fan God neamd?

Ienfâldich! It wie de tiid noch net. Om dat te barren moast Jezus komme.

'Mar foar allegearre dy't him ûntfongen hawwe, hy joech autoriteit om Gods bern te wurden, om't se fertrouwen yn syn namme oefenje. ”(Joh 1: 12)

Doe't Jezus kaam, joech hy syn folgelingen it 'autoriteit om bern fan God te wurden'. It folget dat foarôfgeand oan Jezus 'oankomst, sa'n autoriteit net bestie. Dêrom koe Abraham, dy't 2,000 jier foar Kristus bestie, net it foech hawwe om ien fan Gods oannommen bern te wurden; mar wy, dy't efter Kristus komme, kinne en hawwe wis dat gesach, salang't wy leauwe yn 'e namme fan Jezus Kristus.

D'r is gjin opnommen gebed yn 'e Hebrieuske Skriften, wêr't in man of frou fan leauwen wurdt sjoen as Jehova as Heit oansprekt. It wie noch net de tiid, mar dat feroare allegear mei Jezus dy't ús learde te bidden troch te sizzen: "Us Heit yn 'e himel ...". Hy sei ús net te bidden, "Us freon yn 'e himel ..." It Bestjoersorgaan tinkt dat wy it beide kanten út kinne hawwe. Wy kinne Gods freon wêze, mar net syn oannommen bern, krekt lykas Abraham wie, mar bid noch ta God net lykas Abraham die, mar as kristenen, en sprekke him oan as Heit.

Litte wy in spade in spade neame. Jezus Kristus iepene de wei foar ús om bern fan God te wurden. Us Heit ropt ús no út 'e heidenen om syn bern te wêzen. It bestjoersorgaan fertelt ús: “Nee, jo kinne gjin bern fan God wêze. Jo kinne allinich stribje om syn freonen te wêzen. ” Fan wa binne se dan?

Fjochters tsjin God

'En ik sil fijânskip sette tusken jo en de frou en tusken jo neiteam en har neiteam. Hy sil jo holle ferpletterje, en jo sille him yn 'e heul slaan.' '(Ge 3: 15)

Sûnt foar de oprjochting fan 'e wrâld binne de striidlinen tekene tusken de krêften fan ljocht en de krêften fan' e tsjusternis. De satan hat besocht it sied te ferpletterjen by elke kâns dy't hy krige. Hy docht alles wat er kin om it ynkringjen fan 'e sied fan' e frou te smoaren. Dit sied as neiteam binne de bern fan God, dejingen troch wa't de hiele skepping frij wurdt. (Ro 8: 21)

Elke ynspanning tsjin 'e sammeljen fan dizze sil mislearje. Troch miljoenen oan te moedigjen de oprop om bern fan God te wurden ôf te wizen, tsjinnet it Bestjoersorgaan it doel fan Satan, net dat fan Jehovah. Dit makket har fjochters tsjin God. Mei it each op dat se yn 'e ôfrûne 80 jier genôch kâns hawwe gehad om dizze grouwelike Rutherford-doktrine te ferbetterjen en net slagge, kin in oare konklúzje mooglik wêze?

Jo kinne noch twifelje, sa sterk is de krêft fan desennia fan indoktrinaasje. Dêrom noegje ik jo út om de skriften te lêzen dy't de bern fan God sprekke:

'Jo wite goed dat wy jo oanhâlde te fermiddenjen en treasten en tsjûgen foar elk fan jo, krekt as in heit docht syn bern, 12 sadat jo weardich trochgean sille God, dy't jo nei syn Keninkryk ropt en gloarje. ”(1Th 2: 11, 12)

"As hearrige bern, stopje mei foarme te wurden troch de winsken dy't jo eartiids yn jo ûnwittendheid hiene, 15 mar lykas de Hillige dy't jo rôp, wês jimsels hillich yn al jo hâlden en dragen, 16 want der is skreaun: "Jo moatte hillich wêze, om't ik hillich bin." "(1Pe 1: 14-16)

'Sjoch hokker soarte leafde de Heit ús hat jûn, dat wy soene bern fan God wurde neamd! En dat is wat wy binne. Dat is de reden wêrom't de wrâld ús net ken, om't it him net is leard. "(1Jo 3: 1)

'Bliid binne de frede, om't se sille wurde neamd'soannen fan God. '”(Mt 5: 9)

“Caʹia · phas, dy't dat jier hegepryster wie, sei tsjin har:“ Jimme witte hielendal neat, 50 en JO redenearje net út dat it is ta JOU foardiel foar ien man om foar de minsken te stjerren en net dat it heule naasje wurdt ferneatige. 51 Dit sei hy lykwols net oer syn eigen orizjinaliteit; mar om't hy dat jier hegepryster wie, profetearde hy dat Jezus bestemd wie om te stjerren foar de naasje, 52 en net allinich foar de naasje, mar om dat de bern fan God dy't der oer ferspraat binne, mocht er ek yn ienen sammelje. ”(Joh 11: 49-52)

“Foar de iverige ferwachting fan 'e skepping wachtet de iepenbiering fan' e soannen fan God. 20 Want de skepping waard ûnderwurpen oan nutteloosheid, net troch eigen wil, mar troch him dy't it ûnderwurp, op basis fan hope 21 dat de skepping sels ek frij sil wurde makke fan enslavement oan korrupsje en de glorieuze frijheid fan 'e bern fan God. "(Ro 8: 19-21)

“Dat is, de bern yn it fleis binne net echt de bern fan God, mar de bern wurde troch de belofte rekkene as it sied. ”(Ro 9: 8)

“Jimme binne eins allegear, soannen fan God troch jo leauwen yn Kristus Jezus. ”(Ga 3: 26)

'Bliuw alles frij dwaan fan murken en arguminten, 15 dat Jo meie komme skuldich en ûnskuldich, bern fan God sûnder in flamme yn ûnder in kromme en ferdraaide generaasje, ûnder wa't Jo skynje as illuminators yn 'e wrâld, 16 en hâld it wurd fan it libben strak, dat ik yn Christus deis reden ta jubel haw. , . ” (Php 2: 14-16)

'Sjoch hokker soarte leafde de Heit ús hat jûn, sadat wy moatte wurde neamd bern fan God; en sa binne wy. Dat is de reden wêrom't de wrâld gjin kennis fan ús hat, om't dizze him net is kennen. 2 Leafstgenoaten, no binne wy ​​bern fan God, mar oant no ta is it net iepenbiere wat wy sille wêze. "(1Jo 3: 1, 2)

"De bern fan God en de bern fan 'e duvel wurde blykber troch dit feit: Elkenien dy't gjin gerjochtichheid fiert, komt net fan God, ek net hy dy't syn broer net leaf hat. "(1Jo 3: 10)

“Hjirmei winne wy ​​de kennis dat wy fan hâlde bern fan God, as wy fan God hâlde en syn geboaden dogge. ”(1Jo 5: 2)

De wurden fan manlju - de wurden skreaun yn 'e stúdzje fan dizze wike - kinne oertsjûgjend op harsels lykje. De fersen dy't jo krekt hawwe lêzen binne de wurden fan God. Se hawwe macht en wurde stipe troch de garânsje dat God, dy't net lige kin, jo in belofte hat makke. (Titus 1: 2) De fraach is, Wa sille jo leauwe?

Op in bepaald punt foar elk fan ús stopt it oer it bestjoersorgaan en begjint it oer ús persoanlike fêststelling.

Meleti Vivlon

Artikels fan Meleti Vivlon.
    26
    0
    Wolle jo tinzen leuk, kommentaar asjebleaft.x