David Splane, do Consello Reitor das Testemuñas de Xehová, está a piques de pronunciar a segunda charla do programa da reunión anual de outubro de 2023 titulada "Confía no xuíz misericordioso de toda a Terra".

A súa audiencia atenta está a piques de ver os primeiros atisbos do que o Consello Reitor lle gusta chamar "luz nova" de Deus, revelada a eles polo espírito santo. Non estou a contestar que un deus estea implicado nin que o espírito que envía os estea guiando, pero como podemos saber se están escoitando ao único Deus verdadeiro?

Ben, unha cousa que sabemos sobre Deus Todopoderoso, se todos somos Xehová ou Iavé, é que el é o Deus da verdade. Entón, se alguén di ser o seu servo, a súa voz na terra, a súa canle de comunicación co resto de nós... se esa persoa di mentiras, teremos a nosa resposta sobre que deus o inspira, non si?

Non che vou someter a toda a charla. Se queres escoitalo, infórmanme de que o programa da reunión anual será lanzado na emisión de novembro en JW.org. Veremos só algúns clips reveladores.

Preguntaches algunha vez, por exemplo, ningún dos que morreron no diluvio resucitará, nin sequera aqueles que quizais nunca oíron falar de Noé? E que pasa con Sodoma e Gomorra? Dormirán todos os que morreron en Sodoma e Gomorra un sono eterno? As mulleres, os nenos, os bebés?

Non temos a resposta a esas preguntas. Espera un minuto. Escoiteino ben? Non temos a resposta a esas preguntas? Pensei que o fixemos. No pasado, as nosas publicacións afirmaron que non hai esperanza de resurrección para os que morreron no diluvio ou os destruídos en Sodoma e Gomorra. Podemos dicir dogmáticamente que ningún sodomita se arrepentiría se se explicasen os requisitos de Xehová?

David di que eles, o Consello Reitor, non teñen a resposta a preguntas como: "Resurrectarán os que morreron no diluvio ou en Sodoma e Gomorra?" Despois, el obsequia con un pequeno anaquiño de humildade escenificada.

"Espera un minuto. Escoiteino ben? Non temos a resposta a esas preguntas? Pensei que o fixemos".

Despois cambia o foco da primeira persoa "nós" á segunda persoa "as publicacións", despois volve á primeira persoa, "nós". El di: "No pasado, as nosas publicacións afirmaron que non hai esperanza de resurrección para os destruídos en Sodoma e Gomorra. Pero realmente o sabemos?"

Ao parecer, a culpa desta vella luz recae sobre outros, quen sexa o autor desas publicacións.

Estou de acordo con esta "nova luz", pero aquí está a cousa: non é unha luz nova. De feito, é unha luz moi antiga e sámolo polas mesmas publicacións ás que se refire. Por que é importante? Porque se a nova luz de David é, de feito, a vella luz, entón xa estivemos aquí antes e ocultounos ese feito.

Por que oculta ese feito? Por que pretende que eles, o Consello Reitor, só crían unha cousa e agora están -cal é a palabra que están a usar, oh si- agora só están compartindo un "entendido aclarado" connosco. Hmm, ben, aquí están os feitos desas mesmas publicacións.

Resucitará o pobo de Sodoma?

Si! – Xullo 1879 Atalaya p. 8

Non! - Xuño 1952 Atalaya p. 338

Si! - 1 de agosto 1965 Atalaya p. 479

Non! - 1 de xuño 1988 Atalaya p. 31

Si! – Introspección Tomo 2, edición impresa, P. 985

Non!  Introspección Tomo 2, en liña edición, P. 985

Si! – Vivir para sempre 1982 edición p. 179

Non! – Vivir para sempre 1989 edición p. 179

Entón, durante os últimos 144 anos, "as publicacións" teñen un flip-flop sobre este tema! É así como Deus revela a verdade aos seus amados servos?

Jeffrey Winder afirmou na súa charla de apertura que reciben nova luz de Deus mentres el revela a verdade de forma progresiva e gradual. Ben, parece que o seu deus está xogando, acendendo e despois apagando a luz e despois acendendo e despois apagando de novo. O deus deste sistema de cousas é moi capaz de facelo, pero o noso Pai celestial? Non o creo. Non si?

Por que non poden ser honestos connosco sobre isto? Na súa defensa, podería suxerir que quizais non estaban ao tanto de todo o que tiñan que dicir as publicacións sobre este ou calquera outro tema. Poderiamos pensar que se non nos dixeran xa de xeito diferente na primeira charla deste simposio impartida polo membro de GB, Jeffrey Winder:

E a pregunta é se isto require ou xustifica unha investigación adicional? Os irmáns non están tomando unha decisión final sobre cal será o novo entendemento, só preguntar se merece unha investigación adicional? E se a resposta é si, asígnaselle un equipo de investigación para que proporcione recomendacións e investigacións para que o Consello Reitor as considere. E esta investigación inclúe un resumo de todo o que dixemos, a organización dicía sobre o tema dende 1879. Todas as atalaias, que dixemos?

"Esta investigación inclúe un resumo de todo o que dixemos sobre o tema desde 1879". Entón, segundo Jeffrey, o primeiro que fan é investigar todo o que escribiron sobre un asunto que se remonta, 144 anos, ata 1879.

Iso significa que David Splane é consciente da súa vagancia histórica sobre a cuestión de se resucitarán ou non os que morreron no diluvio ou en Sodoma e Gomorra.

Por que non pode ser aberto e honesto connosco sobre esta historia confusa? Por que falar cunha verdade a medias cando toda unha verdade é o que merecen os seus oíntes.

Por desgraza, a duplicidade non acaba coa ocultación da súa historia. Lembras o que dixo ao final do clip que acabamos de ver? Aquí está de novo.

Podemos dicir dogmáticamente que ningún sodomita se arrepentiría se se explicasen os requisitos de Xehová?

É unha opción de redacción interesante, non dirías? Pregúntalle ao seu público: "Podemos dicir dogmáticamente..." Refírese ao dogmatismo catro veces na súa charla:

Podemos dicir dogmáticamente? Simplemente non podemos ser dogmáticos. Polo tanto, non podemos ser dogmáticos. Pois, cal é o aproveitamento desta charla ata agora? O que estamos dicindo é que non debemos ser dogmáticos sobre quen resucitará e quen non. Simplemente non o sabemos.

Por que é isto significativo? Para explicalo, comecemos polo significado da palabra "dogmático", que se define como "inclinado a establecer principios como indiscutiblemente verdadeiro" ou "afirmando opinións nun doutrinario ou xeito arrogante; opinado”.

A exhortación de David a non ser dogmáticos parece equilibrada e aberta. Escoitándoo, pensaríase que el e os demais membros do Consello Reitor nunca foron dogmáticos. Pero a realidade é que foron moito máis alá do dogmatismo ao longo da súa historia, polo que as súas palabras teñen un anel oco para calquera familiarizado coas prácticas e políticas da Organización das Testemuñas de Xehová.

Por exemplo, se, en 1952, contradiches a posición da Organización e ensinaras que os homes de Sodoma e Gomorra resucitarían, veríaste obrigado a retractarte ou sufrirías a pena de expulsión. Despois chega 1965. De súpeto, ensinar a vella luz de 1952 daría lugar a que foses evitado. Pero se ensinases esa vella luz de 1952 en 1988, cando volveu ser nova luz, todo estaría ben. E agora volveron á vella luz de 1879 e 1965.

Entón, por que este cambio? Por que están adoptando a luz vella e chamala nova de novo? Por que din que non poden ser dogmáticos cando o dogmatismo foi o alicerce da súa teoloxía, normalmente revestido coa vestimenta piadosa de “preservar a unidade”.

Todos sabemos que todas as Testemuñas teñen que crer e ensinar calquera que sexa a verdade actual do Consello Reitor, ou se atoparán no cuarto traseiro do salón do Reino fronte a un comité xudicial.

Cando Kenneth Cook presentou esta reunión anual, chamouno "histórico". Estou de acordo con el, aínda que non polas razóns que suporía. É histórico, verdadeiramente un evento histórico, pero tamén é moi previsible.

Se liches o libro de Ray Franz, Crise de conciencia, pode lembrar esta cita do parlamentario británico WL Brown.

Hai moitas clasificacións nas que se poden dividir homes e mulleres...

Pero, como penso, a única categorización que realmente importa é a que divide aos homes entre os Servos do Espírito e os Prisioneiros da Organización. Esa clasificación, que atravesa todas as demais clasificacións, é de feito a fundamental. A idea, a inspiración, orixínase no mundo interno, o mundo do espírito. Pero, do mesmo xeito que o espírito humano debe encarnarse nun corpo, así debe a idea encarnarse nunha organización... A cuestión é que, unha vez que a idea se encarna na organización, a organización procede gradualmente a matar a idea que a deu a luz.

En pouco tempo a principal preocupación da igrexa será manterse como organización. Para iso, calquera afastamento do credo debe ser controvertido e, se é necesario, suprimido como herexía. En poucas decenas ou centos de anos o que foi concibido como vehículo dunha verdade nova e superior converteuse nun cárcere para as almas dos homes. E os homes están asasinando uns a outros polo amor de Deus. A cousa converteuse no seu contrario.

Para describir as dúas clasificacións fundamentais en que se dividen os humanos, Brown emprega unha interesante elección de palabras, non é? Ou somos "Servidores do Espírito", ou somos "Prisioneiros da Organización". Que certas demostraron ser esas palabras.

A outra conclusión desta cita perspicaz de WL Brown é que "a principal preocupación da igrexa será manterse como organización".

Creo que é o que estamos a ver agora na Organización das Testemuñas de Xehová, e será máis evidente a medida que avancemos nesta serie que abarca a Reunión Anual deste ano.

Pero, non debemos perder de vista o feito de que unha organización ou igrexa non é unha entidade consciente. Está dirixido por homes. Entón, cando dicimos que a principal preocupación da organización é manterse, realmente estamos dicindo que a principal preocupación dos responsables da Organización, así como dos homes que se benefician da Organización, é a preservación do seu poder, posición e riqueza. Esta preocupación é tan abrumadora que son capaces de facer case calquera cousa no seu interese.

Non foi ese o caso en Israel durante o tempo de Cristo? Non eran os líderes desa nación, que as Testemuñas din que era a organización terrestre de Xehová, capaces de asasinar ao noso Señor Xesús para preservar a súa Organización?

"Entón, os sumos sacerdotes e os fariseos reuniron ao Sanedrín e dixeron: "Que imos facer, porque este home fai moitos sinais? Se o deixamos seguir por este camiño, todos porán fe nel, e os romanos virán e quitarán o noso lugar e a nosa nación". (Xoán 11:47, 48)

A tráxica ironía é que ao tratar de preservar a súa organización, provocaron o final que máis temían, pois os romanos si viñeron e quitaron o seu lugar e a súa nación.

Non estou suxerindo que os homes do Consello Reitor vaian asasinar a ninguén. O punto que se fai é que todo está sobre a mesa cando se trata de preservar a súa Organización. Ningún compromiso é demasiado para facer; ningunha doutrina, demasiado sagrada.

O que estamos a ver na Reunión Anual deste ano -e atreveríame a dicir que non é o fin da súa nova luz- é que a Organización fai o que ten que facer para deter a hemorraxia. As testemuñas abandonan a Organización en masa. Algúns marchan por completo, mentres que outros retroceden en silencio para preservar as relacións familiares. Pero o único que realmente conta en todo isto é que deixen de doar cartos, o alza da Organización.

Na seguinte charla, que é impartida por Geoffrey Jackson, do Consello Reitor, veremos como matan a un dos seus principais becerros de ouro, a natureza inviolable do xuízo final ao comezo da gran tribulación.

Grazas polo teu tempo e grazas por axudarnos a seguir producindo estes vídeos. O teu apoio financeiro é moi apreciado.

 

4.5 8 votos
Valoración do artigo
Apúntate
Notificar a

Este sitio usa Akismet para reducir o spam. Aprende a procesar os teus datos de comentarios.

7 comentarios
o máis novo
o máis antigo a maioría votada
Comentarios en liña
Ver todos os comentarios
Leonardo Josephus

Pilato preguntoulle a Xesús: "Que é a verdade", e todos buscamos a verdade. Pero a única verdade da Biblia é o que está escrito nas súas páxinas, e para iso confiamos nas traducións e na nosa comprensión do que se escribiu hai moito tempo.. Se hai suficientes escrituras sobre un tema, o lector pode ser categórico e dicir que esa é a verdade da Biblia, pero moi poucas profecías son entendidas completamente naquel momento, e hai que agardar ao seu cumprimento para entendelas. Noé, por exemplo, dixéronlle que Deus ía destruír todo o que había na terra... Le máis "

sachanordwald

Grazas polo traballo e esforzo que dedicaches de novo a estes vídeos. Por desgraza, non podo estar de acordo contigo en todos os puntos. Estamos realmente no espírito de Cristo cando suxerimos que non tes o Espírito de Deus? Como o Consello Reitor trata cos irmáns e irmás na fe que non están de acordo con ela é a súa propia responsabilidade ante Deus. Síntome obrigado a non pagar como aquí. Supoño que o Consello Reitor reza sinceramente polo Espírito Santo cando estuda a Biblia ou comparte os resultados dos seus estudos connosco. A pregunta... Le máis "

Exposición do norte

Ah, si... Vostede plantexa un punto interesante na súa resposta... Escribiu... "Cando rezo polo Espírito Santo, estou realmente sendo guiado por el?" Esta é unha pregunta constante que me provoca á reflexión á miña familia que son membros de JW. Tamén é unha pregunta que me fago moitas veces. Estou seguro de que a maioría dos cristiáns de corazón honesto rezan con regularidade e sinceramente pola verdade e a comprensión... como tamén o fan os JW, aínda que seguen sen alcanzar a verdadeira comprensión. Outros dos meus amigos de diversas crenzas tamén rezan sinceramente pola verdade, e quedan curtos noutras formas. (Seino porque o teño... Le máis "

Exposición do norte

Despois de pensar un pouco máis... Quizais porque a xente ten fe e rezan pola verdade é o máis importante para Deus. A palabra clave é a fe. Deus non necesariamente só entrega o verdadeiro entendemento nun prato a todos os que o preguntan, pero deixa que cada individuo siga o proceso e a viaxe para atopalo. A traxectoria para nós pode ser dura, ter calóns sen saída e obstáculos, pero é a nosa perseveranza e esforzo o que agrada a Deus porque indica fe. Un exemplo disto sería a familia Beroean Zoom. Consta de... Le máis "

Exposición do norte

Hmmm,,, Se os Jw son a canle escollida por Deus... como eles afirman, pensarías que se preguntan por que ao longo da historia da súa organización Deus lles deu tanta información defectuosa? Esta información "vella luz" require unha corrección máis adiante, polo que se fagan un erro constantemente e corrixan as súas antigas crenzas. Debe ser todo tan frustrante para eles... e fainos parecer idiotas.
Na súa presunción probablemente desexan que Deus puidese decidirse unha vez? HahahA!
Grazas Meleti e Wendy... Bo traballo!

Meleti Vivlon

Artigos de Meleti Vivlon.