Jehova Tanúi úgy hivatkoznak magukra, mint akik „az Igazságban vannak”. Névvé vált, eszköze annak, hogy Jehova Tanújaként azonosítsák magukat. Ha megkérdezzük egyiküket: „Mióta vagy az igazságban?”, az egyet jelent azzal a kérdéssel: „Mióta vagy Jehova Tanúja?”

Ez a hiedelem, miszerint a világ összes vallása közül egyedül ők rendelkeznek az igazsággal, annyira beépült, hogy a fogalom tesztelése sokkal többet foglal magában, mint puszta intellektuális gyakorlat. Megkérni egyiküket, hogy vizsgálja meg egyik alapvető meggyőződését, annyit jelent, mint megkérdőjelezni magát az identitásukat, a világnézetüket, sőt az önértéküket is.

Ez segít megmagyarázni azt az ellenállást, amellyel az ember találkozik, amikor megpróbálja leleplezni a hazugságot és a képmutatást a szervezeten belül, különösen annak legmagasabb szintjein. Ritkán találsz olyan vént vagy vének csoportját, aki hajlandó lenne megnyitni az Újvilág fordítást, hogy higgadtan és racionálisan elemezze tanításaikat. Ehelyett egy gyülekezeti hírnököt, aki kétségeit vagy aggodalmát fejezi ki, bajkeverőként kezelik, és a HITELNEK címkével fenyegetik!

Ennek az általános reakciónak a szemléltetésére az alábbi levelezést mutatom be Nicole, Jehova Tanúja Franciaországban élő nővére és gyülekezeti vénei között, akik megosztottság okozásával és hitehagyó hazugságok terjesztésével vádolták őt. A levelek mind tőle származnak. Az idősek ritkán adnak ilyen jellegű írást, mert a Szervezet arra utasította őket, hogy ezt ne tegyék. A dolgok írásba foglalása visszafogja az embert, ha hazugságokkal, rágalmakkal és hazugságokkal foglalkozik.

Ebben az első három levélben Nicole válaszát olvashatjuk a vénekkel való találkozásra adott „meghívásra”.

(Megjegyzés: Ezeket a betűket az eredeti francia nyelvről fordították le. A vének nevei helyett kezdőbetűket használtam.)

======== ELSŐ BETŰ ========

FG alatti Vének Testülete,

Ha szívesebben írok neked ma, mintsem hogy találkozzunk, az azért van, mert lelkiállapotom és dühöm nem engedi, hogy nyugodtan beszéljek (egyik gyenge pontom az érzelmeim kontrollálása, és ebben az esetben az érzelmeim hevesek).

Részben tisztában van kérdéseimmel, kétségeimmel és azzal, hogy nem fogadom el a Társulat álláspontját bizonyos témákban, beleértve azt a hozzáállást, amelyet a kiközösített családtagokkal szemben kell tanúsítanunk.

A legutóbbi találkozón (január 9-én, kedden) FG a 8. napi körülmetélés példájával helyesen mutatott rá arra, hogy a zsidók nem értették, hogy Jehova miért éppen ezt a 8. napot választotta. Nem tudtam jobban egyetérteni. Aztán megkérdezte, hogy milyen pályázatot lehet tenni belőle?

Az FM kommentálta egy családtag kiközösítését, és kijelentette, hogy még ha nem is értjük, bíznunk kell Jehovában. Az alkalmazási móddal van problémám. törvénye ISTEN (körülmetélés) törvénye könnyelműen felváltotta Férfi (a Társaság álláspontja, hogy még a telefont sem szabad felvenni, vagy sms-t küldeni egy kizárt személynek).

Röviden: engedelmeskednünk kell, mert az ISTENÉ törvény.

NEM ! Ebben az esetben ez emberi értelmezés; ez nem ISTENÉ törvény, az FÉRFI!

Ha ez Isten törvénye volt, hogyan lehet az, hogy 1974-ben (lásd: Őrtorony, 15. 11. 1974.) a Társulat egészen más álláspontot képviselt: „Par. 21 Minden családnak el kell döntenie, hogy milyen mértékben fogja ellátni tagjait (a kiskorú gyermekek kivételével), akiket kiközösítettek, és akik nem élnek a tető alatt. Ezt nem az idősebbek döntik el a család helyett.

"Par. 22 …..Ezek humánus döntések, amelyeket a családoknak meg kell hozniuk, és a gyülekezeti véneknek nem kell beavatkozniuk mindaddig, amíg nincs egyértelmű bizonyíték arra, hogy a gyülekezetben ismét romboló befolyás érvényesült” (a teljes szövegeket lásd a w74 11/15. ).

1974-ben ez volt a WHO törvénye?

Mégis, 1974-ben arra kértek minket, hogy csatlakozzunk ehhez a cselekvéshez, mint ISTEN táplálékához.

2017-ben: pozícióváltás (nem részletezem) – Kinek a joga? Még mindig JEHOVA?

Tehát néhány év alatt JEHOVA meggondolta magát?

Tehát 1974-ben „szennyezett ételt nyeltünk le” JEHOVÁTÓL? Lehetetlen.

Azt hiszem, ésszerűen levonhatom a következtetést, hogy ez az EMBEREK TÖRVÉNYE volt vagy az, és nem ISTEN.

Hogy visszatérjünk a körülmetélkedéshez (az eredeti vita alapja), JEHOVA soha nem változtatta meg a körülmetélkedés napját (8.th nap mindig). JEHOVA nem változik.

Nem szabad azt mondani, hogy megértés nélkül engedelmeskednünk kell az EMBERNEK! ISTEN az, akinek engedelmeskedni kell anélkül, hogy meg kellene értenie!

Személy szerint messze vagyok attól, hogy teljesen megértsem a gonosz megengedésének okait (annak ellenére, hogy a Biblia kevés elemet tartalmaz); ha van mellettem egy gyerek, aki éhezik vagy pusztul egy olyan háború csapásai alatt, amit nem ért, akkor nehéz lesz „megértenem”. Ez azonban nem zavarja a hitemet vagy a Jehova iránti szeretetemet, mert tudom, hogy Ő igazságos, és megvannak a maga jó okai, amelyekről nem tudok. Mit tudok én ISTEN Univerzumáról? Hogyan érthetném meg az egészet? Semmi vagyok; Nem értek semmit.

De ne aggódj, ez a mi Nagy Istenünk birodalma!

És még egyszer, mennyei Atyánk jóságában soha nem rótta meg azokat az embereket, akik megpróbálták megérteni, vagy bizonyítékot kértek (Ábrahám, Aszáf, Gedeon a gyapjúval… stb.); ellenkezőleg – válaszolta nekik.

A Példabeszédekben vagy Pál leveleiben a Biblia dicséri a belátást, a józan észt, az értelmet, a gondolkodási képességet… (lásd a mai szöveget Kol 1: 9/10 Pál imádkozik, hogy a testvérek „teljenek be pontos ismeretek és a spirituális megértés besétálni a Jehovához méltó módon“. Pál soha nem imádkozott azért, hogy a testvérek megértés nélkül engedelmeskedjenek…

Az emberi lények tökéletlenek, és ezért kénytelenek változni (természetesen engem is beleértve), de gyakran megkockáztatják, hogy ezt meg kell tenniük, ha „túllépnek azon, ami meg van írva” (4. Kor. 6:XNUMX).

Nem zavar, hogy a férfiak hibáznak, mindannyian ezt tesszük. Mit zavar én vagyok hogy az emberi értelmezéseket ISTEN TÖRVÉNYÉNEK adják át, és emberek millióira kényszerítsék.

A Szervezet azt mondta (még mindig w74 11/15) „azzal, hogy ragaszkodunk a Szentíráshoz, azaz nem minimalizáljuk, amit mondanak, és hogy ne mondják ki azt, amit nem, képesek leszünk megőrizni a kiegyensúlyozott nézőpontot a kiközösítettekkel kapcsolatban”.

Igen, teljesen egyetértek ezzel a nézőponttal. A Biblia nem mond semmit a családból kiközösítettekről. Használnunk kell emberségünket, józan eszünket, igazságérzetünket és az isteni alapelvek ismeretét.

F, néhány hónapja azt mondtad a szónoklatból: „néhány testvér nem érti, mit jelent a finomítás” (Jól vagy rosszul, célzottnak éreztem magam, bár azt hiszem, ismerem a finomítás szó jelentését).

Tehát példát adtál az „isteni név” jelentésére, amely jelentés már pontosabb, de alapvetően nem változtatta meg a jelentését. Nem tudnék jobban egyetérteni: a finomítás szép példája.

De egyáltalán nem erről szólnak a finomítással kapcsolatos kétségeim.

Hogy világosabb legyen, mondok néhány példát:

1914: a felkentek a mennybe való feljutásukat várják (nem történt meg – finomítás vagy tévedés?)

1925: a 6,000 év vége – a nagy pátriárkák, Noé, Ábrahám feltámadásának várakozása… (nem történt meg – finomítás vagy tévedés?).

1975: 6,000 év végén újra – Krisztus ezeréves uralma még mindig nem kezdődött el – finomítás vagy tévedés?

Típusok/antitípusok: nem idézem őket… Csak emlékeztetlek arra, hogy teljes tanulmányokat végeztek ezekkel a típusokkal/antitípusokkal (olyan magyarázatok, amelyek „megzavartak”, de „hallgattam”). Ma elvetjük ezeket az értelmezéseket – finomításokat vagy hibákat?

„Nemzedék”: a keresztség 47 éve alatt, azt hiszem, legalább 4 értelmezést hallottam (férfiak 20-ben 1914 évesek, majd 10 évre csökkentették az életkort, majd 1914-ben születés (egy csipetnyire finomításról beszélhetünk), majd a „gonosz nemzedék” volt pontos dátum nélkül, majd a kortárs felkentek 2 osztálya… milyen kapcsolat (vagy milyen finomítás) a „gonosz nemzedék” és a „felkentek” között? (Az utolsóval nem értek egyet? a magyarázatot sem, amely annyira bonyolultnak tűnik, hogy abszolút lehetővé teszi számunkra a generációs határidő elhalasztását, és úgy érzem, képtelen vagyok bárkinek elmagyarázni a területen).

Hűséges és diszkrét rabszolga: az azonosulás megváltozása az összes felkentről mindössze nyolc testvérre a világon. Egy nagyon fontos pont mindenesetre, hiszen ISTEN csatornájának azonosításáról volt szó. Finomítás vagy hiba?

Ez a lista messze nem teljes…

Ami a beteljesületlen jóslatokat illeti, azon tűnődöm, amikor olvasom a 18Móz. 21:XNUMX – És ha azt mondod a szívedben: Honnan ismerjük meg azt a szót, amelyet Jehova nem mondott? Amikor a próféta Jehova nevében beszél, és a szó nem jön be, vagy nem válik valóra, akkor ez az a szó, amelyet Jehova nem mondott. A próféta elbizakodottságból mondta. Nem szabad félned tőle.

Ön és bárki más szabadon tekintheti ezt finomításnak. Számomra ezek emberi HIBÁK voltak, és ezek az emberek nem ISTEN nevében beszéltek.

Arra kértek bennünket, hogy higgyük el ezeket az „igazságokat”, mint ISTEN tanításait.

Kiderült, hogy hamisak. Hogyan gondolhattuk még mindig, hogy ez JEHOVA étele?

Ez nagyon távol áll attól, amit Pál a Galata 1:11-ben mond: „Tudom veletek, testvéreim, hogy az általam hirdetett örömhír nem emberi találmány, mert nem embertől kaptam, és nem is kaptam. Tanítottam-e erre, csak Jézus Krisztustól kapott kinyilatkoztatáson keresztül.”

Ha ragaszkodtunk volna ahhoz, amit a Szentírás mond, mint Pál, akkor nem tanítottak volna hazugságra, és nem kérték volna meg, hogy higgyük el őket, mint ISTEN igazságait!

Mivel a Vezető Testület elismeri, hogy nem „ISTEN ihlette”, miért kérnek bennünket, hogy vakon kövessük őket, megértés nélkül?

IGEN, JEHOVÁT LEHET KÖVETNI (Igéjét szigorúan követve), FÉRFIEKET NEM!

A gyülekezet feje nem a férfiak, hanem KRISZTUS. Mindannyiunkban benne van Krisztus szava a Bibliában, és nem tilos „mindent ellenőrizni” (Péld. 14:15 „Aki tapasztalatlan, minden szavában hisz, de az okos ember figyeli lépteit”).

A jegyzőkönyv kedvéért hadd emlékeztesselek Pál szavaira:

Galata 1:8 „De még akkor is, ha we or egy angyal a mennyből ha valami jó hírként hirdettek neked valamit, ami túlmutat azon, amit jó hírként hirdettünk neked, legyen átkozott”, akkor a 9. versben ragaszkodik hozzá: „Amint fentebb mondtuk, ismét mondom…”

Tiszteletben tartom a Vezető Testület embereinek szellemi munkáját, ahogyan a tiédet is, amiért hálás vagyok, és örülök, hogy profitálok belőle. Csak azt a jogot kérem, hogy a Vezető Testület tagjait jóindulatú pásztoroknak tekintsem, amíg Krisztus Igéjére tanítanak, és nem a gyülekezet fejének vagy keresztény lelkiismeretem bíráinak.

Hiszek a hitedben, a szeretetedben, az önfeláldozásodban, az őszinteségedben, és tisztában vagyok minden munkáddal, amit végzel, és ismétlem, hálás vagyok neked.

Köszönöm, hogy hiszel jó keresztény érzéseimben.

„Krisztus világosítsa meg szívünket”

Nicole

PS: Talán e levél után szeretne találkozni velem. A levél elején ismertetett okok miatt inkább megvárom, amíg újra megnyugodhatok és nyugodt leszek. Január 10-én, szerdán láttam G-t.

======== ELSŐ LEVÉL VÉGE ========

A „meghívás” a vénekkel való találkozásra a „jó beszéd”, George Orwell 1984-es kifejezését kölcsönözve. Ha valaki visszautasítja az igazságügyi bizottság meghívását, a bizottság vénei a vádlott távollétében hoznak ítéletet. Nicole-t ezt követően kizárták. Az igazságügyi bizottság ezen döntésére válaszul a következő levelet írta nekik.

======== MÁSODIK BETŰ ========

Nicole
[Cím eltávolítva]

Az ESSAC MONTEIL Vének Testülete

Tárgy: Kizárásom,

Testvérek,

Szeretnék visszatérni hozzád a kiközösítésem után.

Miért most? Mert nem csak 7 napba telt (a fellebbezés határideje), hanem körülbelül 7 hónapba telt, mire a víz fölé emeltem a fejem.

Levelem célja, hogy megtudjam a kiközösítésem pontos okát (amit nem közöltek velem), amikor döntését közölték. Telefonon AG úr a következőket mondta nekem: „A bizottság döntött az ön kizárásáról; 7 napod van a fellebbezésre; de az ajtó nincs bezárva előtted”. Azt válaszoltam: „OK”.

Joggal mondhatja: „De nem mentél el a bírói bizottsághoz”.

Úgy van. Az én állapotom nem engedné; amikor meséltél az igazságügyi bizottságról, minden erőm elhagyott (szó szerint), és remegni kezdtem. 1 óráig ott kellett ülnöm szótlanul, teljesen kábultan. Döbbenet és döbbenet lett úrrá rajtam. Érzelmi és idegállapotom (normál körülmények között is törékeny, és sógornőm halála súlyosbította) lehetetlenné tette a jelenlétemet; ezért nem jelentkeztem. Tudom, hogy nem vagytok orvosok vagy pszichológusok, de néhányan tisztában vannak törékenységemmel. Ha nem értesz, legalább kérlek, higgy nekem.

Ha azonban a vádlottat távollétében tárgyalják, a meghallgatásról készült jegyzőkönyvet a következtetésekkel együtt közölni kell vele. Pál maga kérdezte az ellene felhozott vádak természetét (ApCsel 25:11). A bibliai kiközösítés eseteire a Biblia feltárja az ehhez a büntetéshez vezető bűnök természetét.

Ezért úgy gondolom, hogy mind világi, mind bibliai szempontból jogosan kérdezem Öntől a kiközösítésem okát (személyes adataim feletti törvényes jog). Hálás lennék, ha írásban válaszolna a következő kérdésekre (nagyra értékelném az aktám fénymásolatát).

1 – Kizárásom oka az aktámban.

2 – Bibliai alap, amelyre érveit alapozta.

3 – állításainak pontos bizonyítéka: olyan szavak, tettek és tettek, amelyek ellentmondanak a Bibliának, amely a keresztények (egyetlen) legfőbb tekintélye, és igazolja döntését.

Nem hinném, hogy megsértenéd azzal, hogy az 1Kor 5:11-et nekem tulajdonítod: „Most azonban azt írom neked, hogy ne társalogj senkivel, aki testvérnek vagy nővérnek vallja magát, de erkölcstelen vagy kapzsi. bálványimádó vagy rágalmazó, részeg vagy szélhámos. Ne is egyél ilyen emberekkel."

A nyilvántartás kedvéért, mit mond a Biblia a kiközösítés témájában?

2János 9:10: „Aki megteszi nem marad meg Krisztus tanításában, és túllép azon nincs egységben Istennel… Ha valaki eljön hozzád, és nem hozza ezt a tanítást, ne fogadd be házadba, és ne köszöntsd.”

Róm 16:17 „Most arra biztatlak benneteket, testvérek, hogy vigyázzatok azokra, akik felosztásokat hozzon létre és botlási helyzetek, dolgok ellentétben a tanult tanítássalés kerülje el őket."

Gal 1:8 „Azonban még akkor is, ha valamelyikünk vagy egy Mennyei angyalnak jó hírt kell hoznia nektek, ami túlmutat azon a jó híren, amelyet mi hoztunk nektek, legyen átkozott."

Titusz 3:10 „Figyelmeztessen egy megosztó embert egyszer, majd másodszor is. Ezek után semmi közöd hozzájuk."

Ezekre a bibliai alapokra hivatkozva (de talán van más is), kérem, mondja meg nekem nagyon pontosan:

  • Milyen tanokat tanítottam másoknak, amelyek ellentétben állnak Krisztus tanításával? Én azt mondom, menj szembe Krisztus tanításával, erről beszél Pál, nem a változó emberi értelmezésekkel kapcsolatban (64 éves vagyok; bebizonyíthatom, hogy olyan „igazságokat” tanítottak, amelyek nem finomodtak, de teljesen megváltoztak (generáció, 1914, 1925, 1975) vagy elhagyták (típusok/antitípusok… lásd az első levelemet) emberek millióinak!
  • Milyen megosztottságokat hoztam létre; milyen felosztást kezdtem el? (Ha ezzel vádolsz, nem kaptam figyelmeztetést (Titusz 3:10).

Megismétlem hogy 100%-ban egyetértek a Bibliában leírtakkal; másrészt nem ragaszkodom 100%-ban az Őrtorony Társulat tanításához, aminek olykor nincs bibliai alapja (százalékát nem tudom); de én nem tanítok SENKI olyat, amit nem hiszek.

Én csak néha megosztott a fivérekkel és nőtestvérekkel folytatott személyes tanulmányaim eredményeit. Szerintem 5 db van; ebből 5, 4 bevallotta nekem, hogy nekik is vannak kétségeik. Egyesek számára ők kezdtek beszélni kétségeikről. Nagyon kevés témát érintettünk.

A nővér, akivel a legtöbbet beszéltem, bejött a házamba. Előre figyelmeztettem, hogy mondandóm nem mindig van összhangban a szervezet nézeteivel, és nagyon jól megértem, ha úgy dönt, hogy nem jön. Nem csalták meg. Úgy döntött, eljön. Nem zártam be mögötte az ajtót. Bármikor távozhatott volna, de nem tette meg; éppen ellenkezőleg. én nem A NÉZŐPONT KISZABÁLYOZÁSA neki. Kétségei vannak bizonyos tanításokkal kapcsolatban (144,000 XNUMX).

Anélkül, hogy megosztottságot akarna teremteni, vajon nem az a keresztény ember természete, hogy őszintén, képmutatás nélkül, (világosan) és igazságosan beszél arról, amit a Biblia tanulmányozása során felfedez? Mindig is tiszteltem a testvéreim hitét, ezért mindig hozzájuk mértem a szavaimat, és gyakran visszatartottam. Csak az idősebbekkel foglalkoztam sok témával.

Pál ezt mondja a Fil 3:15-ben: „Ha bármilyen kérdésben más a véleményed, Isten felvilágosít a szóban forgó gondolkodásmódról.”
Pál nem az illető kiközösítéséről beszél; éppen ellenkezőleg, azt mondja, hogy Isten megvilágosítja, és valóban meg is teszi.

Valóban, ellentétben azzal, amit a vénekkel való legutóbbi találkozásom alkalmával mondtak: „Ön a saját intelligenciájára támaszkodik, a Vezető Testület Istenre támaszkodik”, idézi Pro. 3:5. Ez HAMIS!

Ez a vers azt jelzi, hogy nem szabad KIZÁRÓLAG támaszkodjunk intelligenciánkra, hogy megértsük Isten törvényét. Igen, Jah szellemét is kérni kell, amit mindig is megtettem. Még ha nem is tettem volna, ez ok a kiközösítésre?

Jézus biztosított minket arról, hogy ha kérjük a szellemét, Isten megadja nekünk, Lukács 11:11, 12 „…. mennyivel inkább ad a mennyei Atya szent lelket azoknak, akik kérik tőle!“. Ez a vers nem csak a Vezető Testületre vonatkozik!

Csak olvasd el a szövegkörnyezetet a Példabeszédek 2:3-ban „Ha megértésre hívsz… akkor megérted…” Péld 3:21 „Őrizd meg a gyakorlati bölcsességet és a gondolkodás képességét…” stb. A Példabeszédek és Pál leveleinek versei tele vannak bátorítással, hogy keressük az intelligenciát, a belátást, a józan észt, a megkülönböztető képességeket, a reflexiót, a lelki megértést… Cselekedetek 17:17a bereaiak minden nap gondosan megvizsgálták a szentírásokat, hogy ellenőrizzék, helyes-e, amit mondtak nekik” akkor csak a Vezető Testületre vonatkozik?

Maga a Vezető Testület ennek az ellenkezőjét mondja:

Őrtorony 2017. július: …az igazság alapvető megértése nem elég… Ahogy a szerző Noam Chomsky rámutatott, „senki sem fogja az igazságot az elménkbe önteni. Rajtunk múlik, hogy megtaláljuk-e magunknak”. Tehát találd meg magad azáltal, hogy minden nap megvizsgálod a Szentírást” (ApCsel 17:11) Ne feledd, hogy Sátán nem akarja, hogy tárgyilagosan gondolkodj, vagy jól elemezzed a dolgokat. Miért ne? Mivel a propaganda „valószínűbb, hogy működik, azt olvassuk, „ha az emberek elkedvetlenítik a kritikus gondolkodást". Tehát soha ne elégedj meg azzal, hogy passzívan és vakon fogadj el mindent, amit hallasz (Péld 14:15). Használja a Istenadta gondolkodási képesség hogy megerősítsd a hitedet (Péld 2:10-15; Róm 12:1,2).

Igen, Isten azért teremtette az agyunkat, hogy használjuk. Ez nem jelenti azt, hogy ne hagyatkozzunk Mennyei Atyánk megértésében!!!!

Előre is szeretném megköszönni az ebben a levélben feltett kérdésekre adott világos és pontos válaszát, annak ismeretében (szem előtt tartva), hogy megbeszéléseink során (nem idéztem egyetlen bibliaverset sem) (egyetlen bibliavers sem került felhasználásra) ) elítélve a részemről elkövetett súlyos kötelességszegést.

Biztosíthatom, nem a polémizálás a célom, még ha nem is értek egyet a válaszoddal; Távol álljon tőlem, hogy visszatérjek abba a rémálomba! Tudom, hogy ez nem vezet sehova.

A lapozáshoz és az egyensúlyom helyreállításához tudnom kell, milyen súlyos bűnt követtem el. Kedvesen mondtad, hogy az ajtó nincs bezárva, de még mindig tudnom kell, mit kell megbánnom.

Előre is köszönöm aggodalmát.

A magam részéről hűséges maradok Istenemhez és Atyámhoz, Igéjéhez és Fiához; mint ilyen, küldöm testvéri üdvözletemet azoknak, akik szeretnének fogadni.

Példányok: Azoknak a testvéreknek, akik még mindig a Pessac gyülekezetben vannak, akik részt vettek a megbeszéléseinkben és a bírói bizottságban.

(A) francia Bételbe –

(A) Jehova Tanúinak Warwickban

======== MÁSODIK BETŰ VÉGE ========

A vének válaszoltak Nicole-nak, hogy elmagyarázzák, miért hiszik, hogy ő egy megosztó hitehagyott, akit ki kell zárni. Íme a válasza az érvelésükre.

======== HARMADIK BETŰ ========

Nicole
[cím eltávolítva]

A Vének Testületének minden tagjának,

És mindenkinek, aki el akarja olvasni…

(Lehet, hogy néhányan nem akarják végigolvasni – az átláthatóság kedvéért erre kérem őket, mivel bizonyos személyeket név szerint idézek – de ezt mindenki maga dönti el.)

Köszönöm, hogy végre válaszolt kérésemre.

Titusz 3:10, 11-et idézed (Figyelmeztessen egy megosztó embert egyszer, majd másodszor. Utána semmi köze hozzájuk. Biztos lehet benne, hogy az ilyen emberek elvetemültek és bűnösek; önkárhozottak )

NEM LÉTREHOZTAM ELTÉRŐ ÁRAMLÁST. Ha megtenném, hol lennének a követőim?
Ma reggel olvastam Pétert, ebből van a mai szöveg. Kijelenti, hogy akik létrehozzák ezeket a szektákat, „megtagadják gazdájukat… amiatt, amit tesznek, mások rosszat fognak beszélni az igazság útjáról… álnok szavakkal kizsákmányolnak”.

Soha nem tagadtam meg KRISZTUST, senki nem beszélt rosszat az igazság útjáról „szégyentelen és szégyentelen viselkedésem” miatt. Senkit sem használtam ki álságos szavakkal.

Elnézést, ha megbántottam néhány testvért, de egy kicsit rövidlátó lehettem; soha nem az volt a célom, hogy megbántsak senkit. elnézést kérek tőlük. Azonban az lett volna a szentírás, ha a szemembe mondják. De ez így van rendjén.
(Ugyanakkor az utolsó interjúm előtt a DF-vel és a GK-val egy testvér azt mondta, hogy jó példa vagyok a gyülekezetben, és nem ő az egyetlen, aki így gondolja. Egy héttel korábban egy nővér többé-kevésbé ugyanezt mondta nekem.
De úgy tűnik, ISMÉTELTEM AZ ÖTLETEIMET, ÉS ROSSZ PÉLDA VOLTAM A GYÜLEKEZETNEK.

Valóban nehéz hallgatnom arról, amit a Bibliában olvasok. Szeretem a Bibliát. Mindig arról akarunk beszélni, amit szeretünk. Emlékeztetlek, hogy minden héten megkérdezik tőlünk:

„Milyen egyéb spirituális gyöngyszemekre bukkantál az e heti Bibliaolvasás során”?

Miért teszi fel ezt a kérdést, ha megbüntetik azért, mert arról beszél, amit talált? Őszintébb lenne azt mondani: „Milyen más spirituális gyöngyszemekre bukkantál az olvasás során? a kiadványokat?

Ebben az esetben megértenénk, hogy nem szabad a Biblia-olvasásunkban fellelhető igazságokról beszélnünk, amelyek nem egyeznek meg azzal, amit a „Társadalom” mond, hanem csak a kiadványokban találhatókról.

Természetesen nem tartom magam okosabbnak, mint mások, de hiszek Krisztus szavaiban, aki azt mondta:

Lukács 11:11-13 … mennyivel inkább akarja a mennyei Atya adj szent lelket azoknak, akik kérik tőle! "

Márk 11:24 „Bármit kértek imában, hidd el, hogy megkapod, és meg is fogod”.

Pál így folytatja:

Ef 1:16 „Továbbra is emlegetlek titeket imáimban, hogy… Isten adjon nektek a bölcsesség és a kinyilatkoztatás szelleme a pontos ismerete személye, a szíved szemei ​​megvilágosodtak. "

Zsid 13:15 „... áldozzuk be a dicséret áldozatát, vagyis a mi gyümölcsünk gyümölcsét. lèvres,en nyilvános nyilatkozatot tenni a nevére.”

Hitehagyott vagyok-e, mert hiszek Krisztus és Pál szavaiban, akik megígérték nekem, hogy mennyei Atyánk szelleme lehet bennem? Jézus és Pál csak 8 emberről beszélt a világon?

Hadd emlékeztesselek az ApCsel 17:11-re:

„A bereai zsidóknak nemesebb érzelmeik voltak, mint a thesszalonikaiaknak, mert a legnagyobb lelkesedéssel fogadták a szót, gondosan megvizsgálva a Szentírást, hogy ELLENŐRIZZÜK PONTOSAK-E, AMIT ELMONDÁK."

De ki hirdette nekik az Igét? Pál apostol, aki látomásokat kapott Urától, Krisztustól. Legjobb tudomásunk szerint az irányító testület nem. Pál mégis úgy vélte, hogy a bereaiak nemes érzelműek.

Szeretném gyorsan emlékeztetni, hogy Isten imádásának 50 éve alatt nem sok panaszom volt. Több mint 20 évvel ezelőtt már voltak kétségeim 1914-et és a generációs magyarázatot illetően. Megkértem két vént, hogy jöjjenek el hozzám. (Akkoriban nem látták jónak, hogy kerüljenek engem).

Csak annyit, hogy ennyi év alatt (ez volt az oka annak is, hogy 10 évvel ezelőtt elmentem, de te nem tudtál róla), azt hiszem, nem terjesztettem az ötleteimet. Felhívom Önt, hogy nevezzen meg egy személyes gondolatot, amelyet ez alatt az 50 év alatt kifejeztem a gyülekezetnek!

A Biblia azt mondja nekünk:

1 Thess 5:21Ellenőrizze az összes dolgot: tartsd meg, ami kiváló"
2Péter 3:1 „hoz serkenti egészséges gondolkodását és frissítsd fel az emlékezetedet"

A „társadalom” azt mondja:

Amikor engedelmeskedünk"még ha nem is teljesen megért egy döntést, vagy nem értünk vele teljesen egyet, támogatni kívánjuk a Teokratikus Hatóság” (w június 17., 30. o.)
… ”nekünk van szent kötelesség hogy kövessék a Hűséges és Bölcs Rabszolga és Vezető Testületének útmutatásait, és támogassák döntéseiket”. (w07 4/1/ p. 24)

„Még ma is a Vezető Testület… A bennük lévő szellemi táplálék Isten Igéjén alapul. Mi a a tanított tehát Jehovától származikés nem a férfiaktól" (w10 9 / 15, 13. oldal)

"Jézus vezeti a gyülekezetet a hű és bölcs rabszolgán keresztül, ő is visszhangzik Jehova hangja" (w14 8 / 15, 21. oldal)
(Rengeteg azonos idézet van, amelyeket gyakran idéz a platformról)

Figyeld meg, hogy a szervezet egy szintre kerül Isten Igéjével, hogy ez Jehova hangjának visszhangja, hogy amit tanítanak, az Jehovától származik!

Szóval, amikor Rutherford emberek milliói prédikáltak, a „Millions Now Living Will Never Never Die” című brosúra segítségével. ez az étel Jehovától jött.
Kivonatok másolása/beillesztése:

A fő dolog, amit az emberi fajnak vissza kell állítani, az az élet: és mivel ezt más részek is pozitívan mutatják Ábrahám, Izsák, Jákob és a régi idők többi híve feltámad és te legyél az első, akit előnyben részesítenek, számíthatunk arra, hogy 1925-ben ezek a hűséges emberek visszatérnek a halálból, akik akkor feltámadtak. és teljesen visszaállítva a tökéletes emberi pozícióba, és a dolgok új rendjének látható és törvényes képviselőiként itt lent. A megalapított Messiás Királyság, Jézus és az ő megdicsőült Egyháza, amely a nagy Messiást alkotja, kiosztja a világnak azokat az áldásokat, amelyekre oly régóta vágytunk, oly régóta reméltük és amiért imádkoztunk. Ha eljön az idő, béke lesz, és nem lesz több háború, ahogy a próféta mondja." (75. oldal)

„Amint az imént megmutattuk, a nagy jubileumi ciklusnak muszáj 1925-ben kezdődik. Ezen a napon ismerik el a királyság földi szakaszát […] Ezért megtehetjük ezt magabiztosan várja 1925-ben Ábrahám, Izsák, Jákob és az ókori próféták visszatérnek az emberi tökéletesség állapotához”. (o. 76)

Azzal az érvvel, amelyet korábban felvetettünk, hogy a dolgok régi rendje, a régi világ véget ér és elmúlik, hogy a dolgok új rendje érvényesül és 1925-ben feltámadnak az ősi idők hűséges méltóságai valamint az újjáépítés kezdete is indokolt arra a következtetésre jutni a Földön jelenleg élő emberek milliói 1925-ben is ott lesznek Az isteni szó adatai alapján pedig azt kell mondanunk, hogy pozitív és cáfolhatatlan módon hogy jelenleg élő emberek milliói soha nem halnak meg”. (83. oldal)

(Egyébként minden leendő megkeresztelt tud ezekről és más epizódokról? Én magam nem ismertem őket).

AZOKAT, AKIK HAMIS JÓSLÁSOKAT TÖRTÉNEK, AZOKAT AZOKAT, HOGY MINDENKIT AZOKAT, AZOKAT, HOGY HAMIS JÓSLÁSOKAT TESZTTEK, HITEJTŐKNEK NEVEZTEK? Végül is Jehova Tanúi elnökeiről beszélünk (RUTHERFORD – RUSSELL lásd 1914. rovat).

Mégis Deut. A 18:22 azt mondja, hogy „ha a próféta Jehova nevében beszél, és a szó nem teljesül be, ha hatástalan marad, az azért van, mert Jehova nem mondta ki ezt a szót. A próféta elbizakodottan mondta. Nem szabad félned tőle.

Jeremiás 23 (10-40) „Visszaélnek hatalmukkal… Ne hallgass arra, amit a próféták mondanak neked, akik jóslatokat tesznek. Becsapnak téged. A látomás, amit elmondanak neked, az ő képzeletük szüleménye; nem Jehova szájából jön…”

Kik voltak azok, akik hamis jóslatokat jelentettek be? Próféták és papok voltak, akiknek Isten akaratát kellett volna tanítaniuk.

Ki állíthatja ma, hogy a „Társadalom” nem tett téves jóslatokat (1925 – 1975… Nem részletezem túlzottan, erről már beszéltem egy korábbi bejegyzésben), és nem ment túl a leírtakon? Nem fogom felsorolni az összes hamis tanítást, amelyet úgy tártak elénk, mint az Igazságot, mert soha nem ér véget, de mindazonáltal megjósolják a feltámadást egy pontos dátumra, és azt mondják, hogy ez a dátum ISTEN beavatkozásának felel meg. nem komoly teljesítmény!

MIÉRT NEM JELENTKEZZ 2 JÁNOS 7–10?

„Aki nem marad meg Krisztus tanításában, és túllép azon, nincs egységben Istennel…”

A Vezető Testület nem lépte túl a leírtakat?

A magam részéről milyen jóslatokat tettem?????????

Mégis én vagyok a hitehagyott!!!!!!!!!!

Ön egy finomításról beszél:

Miért van az, hogy amikor a Róma 13:1 jelentéséről van szó a magasabb hatalomnak való alávetettségről, akkor először azt mondták, hogy emberi tekintély (Russell alatt), majd „nagy fény világította meg őket. Megmutatta, hogy Jehova és Krisztus a „felsőbb hatalmak”, és nem a világ uralkodói.” Az előzőt hívják értelmezés"a a Szentírás gonosz értelmezése“. (Idézet az „Az igazság szabaddá tesz” című könyvből, 286. és 287.

Aztán visszacseréltük emberi tekintélyekre.

Tehát Isten valami jóra irányította őket, aztán valami rosszra, majd vissza valami jóra. Hogy merészelték! Hogy ne legyek én is SOKKOLT! Hogyan hihetem el, hogy a Vezető Testület nem alkot emberi értelmezéseket? A bizonyíték előttünk van.

Nem szabad elfelejteni, hogy körülbelül 80 évig tévedtek SAJÁT AZONOSÍTÁSUKBAN! A Rabszolga volt a 144,000 8, ma a Vezető Testület, azaz XNUMX ember a világon.

Milyen kinyilatkoztatást kellett tudniuk arról, hogy ezentúl JEHOVA M. COOK-ot Isten csatornájának tagjaként fogja használni? Nincs jogunk megismerni a bizonyítékokat arra, hogy Jehova őt választotta ki az összes keresztény közül?

Amikor Mózest elküldték az izraelitákhoz, ezt mondta Istennek: „De tegyük fel, hogy nem hisznek nekem, és nem hallgatnak rám, mert azt mondják majd: „Jehova nem jelent meg neked”. Mit mond neki Jehova? „Nem az ő dolguk! Hitehagyottak! Vakon kell hinniük neked!”

Nem, nyilván logikusnak találta ezt az érvelést, hiszen adott neki 3 jelet, csodát, „hogy elhiggyék, Jehova… megjelent neked”. Később Isten lélegzetelállító csodákkal megmutatta, hogy Mózest választotta. Tehát nem férhet kétség.

Szóval hitehagyott vagyok, mert bizonyítékot kérek, és nem láthattam a saját szememmel?

Sőt mi több, DÖNTÖTT vagyok, mert:

A Társaság kétnyelvű. Egyrészt megvannak a fenti idézetek a hűséges és diszkrét rabszolga szerepéről; de másrészt Mr. JACKSON, a Vezető Testület tagja így válaszol az Ausztrál Királyi Bizottság által végzett vizsgálat során:

(a hivatalos, nem hitehagyott webhelyről: https://www.childabuseroyalcommission.gov.au/case-study-29-jehovahs-witnesses):

Sáfár: „Szerinted magad Jehova Isten szószólóinak a földön?”
Jackson: „Szerintem meglehetősen beképzelt volna azt gondolni, hogy mi vagyunk az egyetlen szószóló, akit Isten használ.”
(Írjon a Társulatnak, hogy ellenőrizze, igazak-e ezek a szavak…) Vajon őszinte volt a válaszában, amikor elolvastuk a kiadványokat, és a Service Desktől éppen az ellenkezőjét hallottuk annak, amit mondott?

(A gyermekbántalmazási ügyek helytelen kezeléséről miért nem értesülünk? Ön jól tudja, hogy 2 tanú hiányában nem tettek igazságot a sértetteknek. (C. br. mesélt egy hasonló esetről, amit én nem beszéltem senkinek, mert nagyon szégyelltem.) Tényleg azt hiszed, hogy Jézus alkalmazta volna ezt a törvényt? ki?Az agresszor halálos felelősséggel tartozik.Ráadásul a szexuális zaklatás is bűncselekmény,akkor miért ne jelenthetnénk ezeket a bűncselekményeket a hatóságoknak?Kell-e ehhez világi mandátum?A keresztény lelkiismeretünk nem elég?Sőt,a hírnév nem szabad bemocskolni a gyülekezetet és Jehova nevét.Most beszennyezték!!!Kinek a pénzéből fizeted azokat a pereket, amelyekben az Őrtorony Társulatot elítélték? Az emberi igazságosságnak rá kell tennie az ujját a kormányzásra A test végre világosan kimondja, hogy fel kell őket mondani. Ők mindenkinél jobban tudják, hogy lehet az, hogy korábban nem adták ezeket az utasításokat?)

Azt is mondta a bírónak a hitehagyottakkal kapcsolatos kérdésére:

"A hitehagyott az, aki aktívan szembeszáll azzal, amit a Biblia tanít."

Miért nem tette hozzá, hogy „bárki, aki nem tartja be azt, amit a Vezető Testület tanít”?

Megdöbbent ettől:

Másolás/beillesztés a JW.ORG webhelyről az olvasó kérdésére: Elutasítják-e Jehova Tanúi a volt Tanúkat?

„Mi történik, ha egy férfit kizárnak, de felesége és gyermekei Tanúk maradnak? Vallási gyakorlatukat érinti, ez igaz; de a vérségi kötelékek és a házassági kötelékek folytatódnak. Továbbra is normális családi életet élnek, és szeretetet mutatnak egymás iránt.

KI MONDHATJA MEG SZEMBE, HOGY EZ az állítás IGAZ? Tekintettel erre a 3 állításra,

Talán emlékeznünk kell arra, hogy az igazat mondani:

„Mondd az igazat, a teljes igazságot és a csak az igazat!

Mindenki látta azt a videót, amelyen egy anya fel sem veszi a lánya telefonját. beteg volt? Veszélyben volt? Mit számít, igaz? Nincs hiány cikkekből, amelyek kijelentik, hogy még csak szöveges üzenetet sem kell küldenünk vagy válaszolnunk (kivéve vészhelyzet esetén – de hogyan
tudjuk, hogy vészhelyzetről van szó?).

Jézus ezt mondta: „De te azt mondod: „Az ember azt mondhatja apjának vagy anyjának: „Minden, amim van, ami hasznodra lehet, az corban (azaz Istennek ígért áldozat)”. Így többé nem engeded, hogy bármit is tegyen az apjáért vagy az anyjáért. Ily módon semmissé teszed Isten szavát a hagyományod miatt, amit átadsz másoknak. És sok ilyen dolgot csinálsz. Márk 7:11-13

Amikor Jézus azt mondta: „Ennélfogva szabad jót tenni szombaton”, nem azt mutatta-e be, hogy a jó cselekedetnek nincs határa?

Egy napon egy nővér a gyülekezetünkben azt mondta nekem (a férjéről, akit kizártak, de újra részt vett az istentiszteleten): „Az a nehéz, hogy részt veszünk egy gyűlésen, és nem tudunk erről beszélni a férjünkkel. tanuljunk a saját asztalunkon anélkül, hogy spirituális dolgokról kommunikálnánk”. (Nem mondtam semmit, de igen MEGDÖBBENTEM!

Valójában nem tudtam elképzelni, hogy Jézus ezt mondja ennek a házaspárnak: „Ti azért jöttetek, hogy hallgassatok rám, ez jó, de kérem, ne beszéljetek egymás között arról, amit tanítottam nektek”.

És NEM LEHET MEGTÖBÖTTEN A VEZETŐ TESTÜLET KRISZTUS SZELLEMÉVEL ELLENI IRÁNYELVE?

Nem lehet, hogy Isten Igéje által nevelt lelkiismeretem helyesen reagál? Nem kényszerítelek arra, hogy úgy gondolkozz, mint én; Csak azt kérem, hogy tiszteljék a lelkiismeretemet.

(Ezen a területen végezzen felmérést, hogy megtudja, mit gondolnak a testvérek privátban. Amikor megjelent a videó, amelyen látható, hogy az anya nem veszi fel a lánya hívását, egy prédikálókocsin lévő nővérek beszélgettek erről. Próbáltak olyan enyhítő körülményeket találni, amelyek talán a A társadalom nem említette. Azt mondták: „Talán már harmadszor hívott…” mindezt azért, hogy minimálisra csökkentsék ezt az üzenetet, amit valójában nem értettek. Az adott körülmények között hallgattam, de nem szóltam...

A Jelenések könyvben ez áll: „nem állítjuk, hogy az ebben a kiadványban adott magyarázatok tévedhetetlenek”.

Ebben az esetben miért zárjuk ki azokat az embereket, akiknek kétségei vannak, mert nem látnak bibliai alátámasztást egy értelmezésnek (pl. a „nemzedék” negyedik vagy ötödik értelmezése). Pontosan tudom, hogy nem én vagyok az egyetlen aki kételkedik ebben a magyarázatban. Ha megkérdeznénk a testvéreket, mit gondolnak erről, és mindezt természetesen névtelenség leple alatt, minden kockázat nélkül, és mert a Vezető Testület szeretné kikérni a véleményünket, hányan találnák biblikusnak ezt a magyarázatot )? 20 évvel ezelőtt írtam a Társaságnak a generációról. Egészen más magyarázattal válaszoltak, mint ma. És azt akarod, hogy megbízzam bennük?

Mindenki követ el hibákat – semmi gond. De miért helyezi magát a Vezető Testület emberi szintre azáltal, hogy a tökéletlenségre hivatkozik, amikor téved, és miért helyezi magát Krisztussal egy szintre azáltal, hogy abszolút engedelmességet követel, mert Isten választotta ki csatornának?

Ami komoly, az az, hogy egy nézőpontot erőltetünk, és azt állítjuk, hogy Jehova nevében beszélnek, hogy Jehova hangjának visszhangja. Ez azt jelenti, hogy Jehova tévedésekkel táplálta népét!!!! Mi több, ez azt jelenti, hogy Jehova megváltoztatja Szavát!

Én vagyok az, aki MEGDÖBÖL másokat, amikor elmondom ezeket az IGAZSÁGOKAT? És nekem nincs JOGOm MEGSZOKKOLNI?

Mielőtt rátérnék a többi tisztán bibliai pontra, szeretném leszögezni:

–, hogy amikor elolvastam a kártyámat, tudtam meg, hogy feljegyeztek és figyelmeztetéseket kaptam.
Jól tudomásul vettem a hitehagyásról szóló beszédeket, és megértettem, hogy engem céloztál meg (de soha nem éreztem aggodalmat a hitehagyás miatt); melyik testvér figyelmeztetett közvetlenül, és mik voltak ezek?

Első találkozás: az egyik testvér azt mondta nekem (a testvérek fel fogják ismerni, kik ők), „ez a beszélgetés arra ösztönzött, hogy mélyebben olvassam a Bibliát” – NINCS FIGYELMEZTETÉS

Második találkozó: „nem gyakran van ilyen mély beszélgetésünk, remélem lesz még ilyen – NINCS FIGYELMEZTETÉS

Harmadik találkozó: (a körzeti felvigyázóval): „nagyon érdekes amit mond” – NINCS FIGYELMEZTETÉS – amikor elhagyta a közgyűlést, búcsúzóul megcsókolt (ha besoroltak volna, nem hiszem, hogy fejezd be).

Negyedik találkozó: a leglehangolóbb vita, amit valaha is folytattam! NINCS FIGYELMEZTETÉS és különösen NEM BIZTOSÍTÁS

Ötödik és utolsó találkozó: igen, F úr felveti a HEGJELENTÉS gondolatát azzal, hogy beszéltem testvérekkel (olyan kevesen). Erről a levél elején kifejtettem magam. Értem, mire akar kilyukadni, ezért elmegyek, miután végre tényleg megértettem, hogy a sorsom megpecsételődött.

Nem kaptam előre a figyelmeztetéseket, de ez tényleg nem fontos, nem változtat az álláspontomon.

Amikor RD azt mondta, hogy azok, akik eljöttek az összejövetelekre, ne gondolják azt, hogy Isten áldásai vannak, elmentem hozzá, és úgy éreztem, hogy célba vettek; biztosított arról, hogy nem én vagyok az, nem én vagyok az egyetlen a gyülekezetben… Oké

Később egy nővér házigazdája lettem egy összejövetelen. Közvetlenül a találkozó előtt RD meglátogatta ezt a nővért, és megkérte, hogy válasszon valaki mást. RD üdvözölt a találkozón, szóval nem lehetett volna udvarias, hogy értesítsen? Azon kaptam magam, hogy hiába keresem ezt a nővért, és semmit sem értek? Legalább 2 nővér (a témát ténylegesen előadó 2 nővéren kívül, a férjekről nem is beszélve…) tudta, hogy részt kell vennem a találkozón, eljöttek hozzám, hogy megkérdezzék, mi történt, én nem. válasz. Tehát már annyira megítélt-e engem, hogy ne mutassam meg egy csekély megfontolás?

Nem értve semmit, másnap prédikáció közben beszéltem BA-val, és megkérdeztem tőle, hogy nem vagyok-e korlátozás alatt. Ő maga is meglepődött ezen a hozzáálláson, és azt mondta, hogy nem tud róla semmit, hogy mindenesetre ilyenkor tájékoztatja az illetőt. Aznap este fel kellett volna lépnie a testvérekkel, és értesítenie kellett volna. Soha nem jött vissza, hogy mondjon nekem semmit. (nem hibáztatom őt).

Ezzel a hallgatással elmentem RD-hez, hogy kifejezzem megdöbbenésemet. Azt mondta, hogy a testvérek közölték vele, hogy nem akarok többet beszélni! ami teljesen valótlan: meglepődtem volna és megdöbbentem volna, ha ez a helyzet?

Kiderült, hogy anélkül hozta meg ezt a döntést, hogy értesítsen engem. Már elhanyagolható mennyiség lettem. Sőt, most már értem, hogy megjelöltek.

De ez csak részlet, nem?

Beszédeink során mely bibliai szövegeket ellenezték a testvérek az „okoskodásom” ellen? EGYIK SEM

Az emlékművel kapcsolatban Krisztus azt mondta nekünk:

„Ez az én testemet jelképezi, amelyet fel kell adni érted. Tedd ezt továbbra is az én emlékezetemre” „ez a pohár az új szövetséget képviseli, amelyet az én véremet, amely érted lesz kiöntve“. Lukács 22:19/20

Krisztus vérét csak a 144,000 XNUMX-ért ontották?
Tehát hogyan lehet megváltani a többiünket?

1Kor 10 „Az áldás pohara, amelyet megáldunk, nem része-e Krisztus vérében? A kenyér, amelyet megtörünk, nem része-e Krisztus testében? Mivel van EGY KENYÉR, MI, MÉG SOKAN VAGYUNK, egy test, a MINDENKINEK VAN RÉSZ EBBEN EGY KENYÉRBEN”.
(soha nem esik szó arról, hogy egy kis korlátozó osztály részesedne a kenyérből, és egy másik csak részesülne részesedése nélkül – tiszta emberi spekuláció – a Biblia ezt soha nem mondja! csak olvassa el és fogadja el, amit mond).

János 6:37-54MINDEN, AMIT AZ APA ADNAK eljön hozzám, és soha nem űzök ki senkit, aki hozzám jön…MINDEN EMBER aki felismeri a Fiút és hitet gyakorol benne, annak örök élete lesz… Én vagyok az élő kenyér. Ha BÁRKI megeszi ezt a kenyeret, örökké élni fog; és valóban, a kenyér, amelyet adok, az én testem a világ életéért. …Hacsak nem eszitek az Emberfiának húsát és nem isszátok a vérét, nincs élet magatokban”.

(Azt mondják nekünk, hogy nem az utolsó vacsoráról beszélt, azzal az ürüggyel, hogy az még azelőtt történt; igaz, mert Jézus soha nem beszélt az eseményekről, mielőtt azok megtörténtek? Azt mondja, ez a kenyér az ő teste. De mi az az utolsó vacsora kenyere?)
Miért keressük a bonyodalmakat, amikor Krisztus szavait nem kell értelmezni? Nem azért, mert feltétlenül össze akarjuk hozni őket azzal, amit mondunk, ezért spekulációkat adunk hozzá?

Továbbra is azt teszem, amit Krisztus kért tőlünk, tekintve, hogy értem is ontotta a vérét, DE ÉN HITELNEK VAGYOK!

Ekkor Jézus, mielőtt felment a mennybe, így szólt tanítványaihoz:
„Menjetek hát… tanítsátok meg őket a gyakorlásra MINDEN, AMIT Parancsoltam neked. "

Lehet, hogy Jézus elfelejtette megmondani nekik: vigyázzatok, nem mondtam, de nem mindenki fog inni a poharamból, de ezt 1935-ben megértitek! Jön egy férfi, és kiegészíti a szavaimat (RUTHERFORD).

Az emlékmű témájához DF egy összehasonlítást használt, hogy kifejtse álláspontját: „Például a november 11-i emlékműnél vannak olyanok, akik részt vesznek a terepen, és vannak, akik a televízióban nézik… (akik nézik, de nem veszik rész) Szuper bibliai érvelés! Ban,-ben
Ugyanerre a világi vénára tudnék egy másik példát is mondani: „Amikor meghívod a barátaidat egy étkezésre, mondod-e nekik, hogy meghívod őket, de néhányuk eszik, míg mások csak az evőket nézik. Átadják az ételeket, de nem vesznek részt. De nagyon fontos, hogy így is jöjjenek!

Szeretném hozzátenni, hogy az első találkozásom után és az első levelemben hivatalosan is kijelentettem, hogy nem akarok többet beszélni róla – DF erősen ragaszkodott hozzá, és elmondta, hogy ő maga is elgondolkodott ezen. – erősködtem, mondván, hogy elfogadnám ezt a találkozót, ha jönnének bátorítani. Ez volt a leglehangolóbb találkozóm, amiben valaha volt részem. Sőt, annyira el voltam csüggedve, hogy el sem jöttem aznap esti szolgálati összejövetelre.

De ez várható is, hiszen a 2 testvér még egy imát sem mondott a találkozó elején! Közvetlenül indulás előtt DF megkérdezte, hogy elmondhat-e egy imát, mire azt válaszoltam, hogy jobban szerettem volna, ha a találkozó elején mondják el…
No comment…

Sok verset tudnék még hozzáfűzni, de igyekszem rövidre fogni.

A 144,000 XNUMX: szó szerinti szám?

Hogyan oldja meg a műveletet: mennyi a 12-szer 12,000 XNUMX?

Ennek tudatában:

A 12 nem szó szerint értendő
A 12,000 nem szó szerint értendő
A törzsek, amelyekből a 12,000 XNUMX származik, nem szó szerint értendők

Nos, igen, csodával határos módon, AZ EREDMÉNY SZÓSZERŰ!

Ugyanebben a fejezetben a 4 élőlény szimbolikus, a 24 vén szimbolikus, de a 144,000 24 szó szerint! ez van az előző versekben (a XNUMX vén egy szó szerinti számot szimbolizál… furcsa… ez általában fordítva van).

Egyébként a 144,000 ezren énekelnek a 24 vén előtt (a 24 vén a Társulat szerint a 144,000 ezer, tehát ők maguk előtt énekelnek). Nézze meg a magyarázatot, és ne feledje, hogy az 1. vers valóban arról a 144,000 XNUMX-ről beszél, akik mind a mennyben vannak, a Báránysal a Sion hegyén (rátok bízom, hogy nézze át a magyarázatot a kiadványokban, és nézze meg, ki spekulál).

22Móz 16:XNUMX: „Ez a mag olyan lesz, mint az ég csillagai és mint a homokszemek…” nem jelent határozott számot, nagyon könnyű megszámolni.

Pusztán matematikai szempontból hogyan hihetjük, hogy ezt a számot még nem érték el, amikor az első századokban több ezren voltak, a 20. században is ugyanannyian, és közben 19 évszázadon át a a búza nőtt (a 144,000 19) a gyomok között? Elfelejtettük mindazokat a keresztényeket, akik felkeltek az egyház és a pápaság ellen, életüket kockáztatva a Biblia terjesztéséért vagy lefordításáért? És mi a helyzet az elmúlt XNUMX évszázad összes ismeretlen keresztényével? Elvégre nem volt mind gaz! A nagy tömeg nem létezett. De kik voltak ők?

Te döntsd el, ki spekulál a legtöbbet.

Azt mondom, KERESZTÉNY vagyok

Apostolok Cselekedetei 11:26 „Antiókhiában nevezték először a tanítványokat ISTENI GONDOLKODÁSSAL KERESZTÉNYEKNEK”.

ApCsel 26:28 "Rövid időn belül rávennél, hogy KERESZTÉNY legyek."

1Péter 4:16 „Ha valaki keresztyénként szenved, ne szégyellje magát, hanem továbbra is dicsőítse Istent azáltal, hogy ezt a nevet viseli.”

Idézhetsz tőlem:

Ésaiás 43:10 „Ti vagytok a tanúim”.
Vajon Izraelt, aki a tanúinak kellett lennie, Jehova tanúinak nevezték? 1. vers: Ez az, ami Jehova, a te Teremtőd ezt mondja: Ó, Jákob, aki formált téged, Izráel: ne félj, mert megváltottalak. nevén szólítottalak. Hozzám tartozol.

Igen, megvan ez a szerepünk, hogy tanúk legyünk. Ez a küldetés, amelyet elfogadok, nem jelenti azt, hogy szó szerint viselnünk kell a Jehova Tanúja nevet. Izraelt soha nem nevezték Jehova Tanúinak.

ApCsel 15:14 „Isten a nemzetekkel bánt, hogy népet vonjon belőlük az ő nevéhez.”
Péter a saját idejére alkalmazza. Az első keresztények soha nem nevezték magukat Jehova Tanúinak, hanem keresztényeknek.

Ami Jézust illeti, a hűséges és igaz Tanú, aki az Atyja nevében jött, soha nem nevezte magát Jehova Tanújának. Amikor azt mondom, hogy egy személy nevében jövök, az nem azt jelenti, hogy szó szerint fogom viselni a nevét, hanem az ő nevében beszélek; Beszámolok az elképzeléseiről.

Mivel a TANÚ egy olyan MISSION teljes mértékben elfogadom.

ApCsel 1:8: „Tanúim lesztek Jeruzsálemben…”. Matek 24:14 stb.

A Jehova Tanúja, mint szervezet elnevezés egy ember, RUTHERFORD kezdeményezése, de nem az ISTENI GONDOZÁSBÓL származik, hanem a KERESZTÉNY, ami az ISTENI GONDOZÁSBÓL.

Szerinted ki mondta:

„…bármilyen nevet is adnak nekünk az emberek, az nem számít számunkra; nem ismerünk más nevet, mint „az egyetlen nevet, amely az ég alatt adatott az emberek között” – Jézus Krisztus. Egyszerűen a KERESZTÉNYEK nevet adjuk magunknak és nem emelünk semmilyen akadályt, amely elválasztana minket mindenkitől, aki hisz épületünk alapkövében, amelyről Pál beszél: „Krisztus meghalt a mi bűneinkért az Írások szerint”; és akiknek ez nem elég, nem méltók a keresztény név viselésére.” lásd G 03/1883 – 02/1884 és 15/9 1885 (angol nyelven) (ha nem rendelkezik ilyen kiadványokkal, írjon a Társaságnak, hogy megtudja, igaz-e)

Válasz: RUSSELL

HITELNEK VAGYOK, ÍGY RUSSELL IS HITENETE.

(Ismét elképesztő, hogy Jehova Russellt egy irányba, Rutherfordot pedig egy másik irányba vezette...)

Az ő reménysége, minden a mennybe kerül

  1. – Kérem, törölje le ezt a kijelentést a kártyámról – ez egyszerű HAMIS. Én tudom a legjobban, miben hiszek.

Hiszem, hogy Isten eredeti terve valóra válik, és a föld paradicsommá válik, ahol emberek fognak élni. Emlékeztetlek arra, hogy 100%-ban elhiszem, amit a Biblia mond (Jel 21:4)!

ISTEN kiválasztja, hová megyünk, ha megérdemeljük. Jézus azt mondta: „Atyám házában sok lakhely van…”.

1914

Nem megyek bele túlságosan a részletekbe, mert túl sokáig tartana.

Feltéve, hogy minden emberi számítás hibásnak bizonyult:

  • Russel: Az idő közel van 1889 98 / 99:
    …Igaz, hogy nagy dolgokat várunk el, ha azt hisszük, ahogy mi is tesszük, hogy a következő 26 év minden jelenlegi kormányt megbuktatnak és feloszlanak.”
  • Úgy véljük, a jól megalapozott igazság hogy a E VILÁG KIRÁLYSÁGÁNAK VÉGE és Isten Királyságának teljes megalapítása ben fog megtörténni 1914".
  • Ne csodálkozzunk tehát azon, hogy a következő fejezetekben bemutatjuk BIZONYÍTÉK hogy a létrehozása a Isten Királysága MÁR ELKEZDŐDÖTT: hogy a prófécia szerint annak kellett kezdődnie hatalmát gyakorolva 1878-ban és hogy a a Mindenható Isten nagy napjának csatája, amely 1914-ben ér véget a jelenlegi földi kormányok teljes megdöntésével már elkezdődött” stb stb.

Semmi sem valósult meg abból, amit 1914-re bejelentettek; Gyorsan kitérek a tényre, hogy mindannyian a mennybe emelést vártak, mivel azt gondolták, hogy ez egybeesik Isten beavatkozásával.

Ön hitehagyottnak nevez, mert nagyon erős kétségeim vannak az 1914-es dátumot illetően. Tévedsz a földi eseményekkel kapcsolatos összes dátummal kapcsolatban, tehát hogyan lehetsz biztos abban, hogy mi történt a mennyben?

Az emberi számítások csak emberi számítások.

1914 KÉTÉSÉBŐL NEM LEHET HITELNEK NEM NEVEZETT, NINCS ÍRVA A BIBLIÁBAN, EZ EMBERI SZÁMÍTÁS EREDMÉNYE.

A Vezető Testület elutasítása

Nem utasítok el egyetlen keresztényt sem, mint testvért, aki Isten Igéjére tanít, és hajlandó vagyok utánozni a hitét, ha tiszteletben tartja Krisztus tanítását. Azt mondom, vagy legalábbis átírom a Kol 1:18-at az Igéről szólva: „Ő a test, a gyülekezet feje”. ÍGY KRISZTUS AZ EGYETLEN FEJ.

János 14:6 „Én vagyok az út, az igazság és az élet. Senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam. Tehát a Vezető Testület, a csatorna vagy út Krisztus helyébe lépett?

Ami minket illet, akárkik is legyünk, „egy Krisztus Mesterünk van, és mindannyian testvérek vagyunk”.

Zsidók 1:1 „Egy időben Isten sokszor és sokféleképpen szólt őseinkhez a próféták által. Most, a ezeknek a napoknak a végén egy FIÁN keresztül szólt hozzánkakit mindenek örökösévé nevezett ki…”

Isten nem azt választotta, hogy a Vezető Testületen keresztül beszél (ez a kifejezés nem létezik a Bibliában, mégsem szégyelljük az apostolokat az Apostolok Cselekedeteinek előszavában Vezető Testületként emlegetni, nevük soha nem volt) .

1Kor 12 „Különböző ajándékok vannak, de ugyanaz a Lélek; különböző szolgálatok vannak, és mégis ugyanaz az Úr; És így hozta létre Isten a gyülekezet különböző tagjait: először is apostolokat, (a Vezető Testület tagjai nem apostolok, és nincs utóda az apostoloknak), másodszor prófétákat (igazi próféták voltak?), harmadszor tanítókat (a tagok). az irányító testület tagjai nem az egyedüli tanárok - ne legyetek magatok tanárok, amit elfogadok)… és Paul folytatja, hogy egy még különlegesebb utat fog nekik mutatni. Ez a szeretet útja, amely minden tanítást felülmúl.

Elfogadom, hogy Isten szavának minden igaz tanítója a Titusz 1:7-9 szerint.Felvigyázók , egy vezető… akinek igazságosnak, hűségesnek, bátorítónak kell lennie…”

1Kor 4:1, 2 „Krisztus szolgáinak kell tekintenünk és rendezők… Most mi várható stewardok az hogy hűségesnek találtassanak…”

Ne feledjük, hogy a Lukács 12:42-ben – a Matematika 24:45-tel párhuzamos versben – „a rabszolgát” „sáfárnak” nevezik, de általában nagyon keveset idéznek a Lukács 12:42-ből, talán azért, mert rájövünk, hogy a sáfár „osztálya” ” nem 8 férfira vonatkozik, hanem minden olyan tanárra, akitől hűségesnek, bölcsnek vagy józannak kell lenni.

Nem folytatom túl sokáig azzal a kockázattal, hogy bosszantalak. Hadd foglaljam össze: elfogadom Isten törvényének tanítóit, hajlandó vagyok engedelmeskedni nekik és utánozni a hitüket mindaddig, amíg ISTEN TÖRVÉNYÉRE tanítanak.

Ellenkező esetben azt választom, hogy „inkább engedelmeskedek Istennek, mint az embereknek”, bárkik is legyenek.

Úgy ítélted meg az okoskodásomat, hogy egy hitehagyotté: „Mindenkit úgy ítélnek meg, ahogyan ő ítélt” Ma 7:2

Bárcsak tisztelnéd:

Róma 14: „Ne kritizálj a sajátodtól eltérő véleményeket” „Mindenki legyen teljesen meggyőződve arról, amit gondol”.

„Tekintsd ezt a meggyőződésedet úgy, mint ami közted és Isten között van. Boldog az az ember, aki nem ítéli el magát azért, amit helyesel.

"Igen, minden, ami nem a hiten alapul, bűn."

1Kor 10:30 „Ha kiveszem a részem a hálaadásban, miért beszélhet rólam bárki rosszat azért, amiért hálát adok?”

Phil 3: 15 „Ezért mindannyiunknak, aki érett, legyen ez a gondolkodásmódja, és ha bármilyen kérdésben más a véleménye, Isten felvilágosít a kérdéses gondolkodásmódról.”

Mindenesetre úgy gondolom, hogy több évtizedes hallgatás után jogom volt hozzátok fordulni őszinteségből és őszinteségből, hogy feltárjam kétségeimet. Körülbelül 10 évvel ezelőtt ugyanezen okok miatt diszkréten távoztam. Semmit sem tudtál róla. Igyekeztem összeszedni magam, leplezni mindazt, ami nagyon zavart, de elengedhetetlenné vált, hogy tisztázzam a hitemet.

Amikor megtettem, azt hittem, nem ítélnek el. FG azt mondta, hogy helyesen cselekedtem; hogy ez jobb reakció volt, mint elhagyni, ahogy egyes testvérek teszik anélkül, hogy bárki tudná, miért. (Most már tudom, miért csinálják).

Nagyon jól éreztem magam, hogy őszintén beszéltem, és őszintén szerettem volna továbbra is a lélekben, a békében és a hitben való egységben járni testvéreimmel.
De te másként döntöttél.

Kellett-e panaszkodnia személyes értelmezéseim miatt a találkozókon az évek során? (Mégis nyilvánosan hallottam olyanokat, amelyeket nem javítottak ki – például Ezékiel látomásában a kerekek, amelyek oda-vissza jártak, talán a szervezet változásait jelképezték –, nem hittem a fülemnek! A szellem és a kerekek változtak irányba, mert rossz irányba mentek! de mivel a lényeg az volt, hogy támogassák a változást a Társaságban, kit érdekel, hogy amit mondanak, az HELYES, sőt ABSZURD?

Azon a napon könnyezve mentem haza, és válaszért könyörögtem Jehovához. Végül meg mertem kérdezni tőle, hogy a Vezető Testület az ő csatornája-e. Akkora a csoport nyomása, hogy ezt a kérést sem tudtam megfogalmazni. Másnap reggel rábukkantam a János 14:1-re: „Ne nyugtalankodjék a ti szívetek; gyakorolj hitet Istenben, gyakorolj hitet bennem is” Ez egy lecke, amihez teljes szívemből ragaszkodom.

Ha tiszteltek volna, minden véget ért volna. Határozottan megmondtam, hogy nem akarok többet beszélni róla. Kényszerítettél, hogy megtartsam ezeket a találkozókat.

Hozzátehetem, hogy amikor megérted, hogy tilos beszélned, akkor beszélsz a legtöbbet. Egy tanúnak tilos beszélni? Ez lehetséges?

Sok más pontot tudnék még hozzáfűzni, ami megdöbbentett, de számít ez neked?

Tudom, hogy ez elveszett ügy: „amikor meg akarod ölni a kutyádat, azt mondod, veszettségben szenved”.

Részemről:

Inkább ISTENNEK fogok engedelmeskedni, mint EMBEREKNEK. Nem vagyok tagja egy SZERVEZETnek (egy szó, ami nem is létezik a Bibliában, de a kiadványokban számtalan előfordulása van), hanem ISTEN NÉPÉNEK tagja vagyok. „Mindenki, aki fél tőle, kedves neki.

Nem a BIBLIA, hanem egy SZERVEZET SZABÁLYAI szerint ítéltél meg engem. Szóval nekem mindegy.

Emlékszem:

1Péter 2:19 „Bizony, ha valaki nehézségeket visel el és igazságtalanul szenved azért, hogy jó lelkiismeretét őrizze Isten előtt, az jó.”

1Kor 4:3 „Nem érdekel, hogy ti vizsgáltok-e meg, vagy emberi bíróság. Ráadásul nem is vizsgálom magam. Azt hiszem, nincs miért szemrehányásom magamnak, de ez még nem bizonyítja, hogy igazam van. Az, aki engem megvizsgál, az Jehova.

KERESZTÉNY vagyok és az is maradok, és továbbra is gyakorolni fogom az igazságosságot, szeretem a hűséget, és szerényen járok Istenemmel.

A május 1-i Őrtoronyból szeretnék idézni, 1974:

„Amikor az embereket nagy veszély fenyegeti olyan okból, amiről nem is sejtik, vagy mert olyan emberek megtévesztik őket, akikről azt hiszik, hogy barátok, helytelen figyelmeztetni őket? Talán inkább nem hisznek annak, aki figyelmezteti őket. Még az is lehet, hogy neheztelnek rá. De ez felmenti őt az erkölcsi felelősség alól, hogy figyelmeztesse őket?

Azt terveztem, hogy elküldöm neked a „Jöjjön el a te királyságod”, az „Az igazság szabaddá tesz” és a „Milliók, akik most élnek, soha nem halnak meg” könyvek példányait. (Számomra ez az a prospektus, ami a legjobban reagált), de végül is ezeket beszerezheti magának.

Természetesen ez a levél nem vár cserébe semmit.

Köszönöm a megértést

PS: Nem akarom, hogy ezt a levelet bármelyik testvér ellen is felvegyék, még azok ellen sem, akiket idéztem; nem az a célom, hogy bántsalak, tudom, hogy csak a Társaság szabályait alkalmaztad.

======== HARMADIK BETŰ VÉGE ========

 

 

Meleti Vivlon

Meleti Vivlon cikkei.
    16
    0
    Szeretné a gondolatait, kérjük, kommentálja.x