קריאת התנ"ך השבוע מכסה את דניאל פרקים 10 עד 12. הפסוקים האחרונים של פרק 12 מכילים את אחד הקטעים היותר חידתיים בכתובים.
כדי להראות את הסצנה, דניאל סיים זה עתה את הנבואה הרחבה של מלכי הצפון והדרום. הפסוקים האחרונים של הנבואה בדניאל 11:44, 45 ו -12: 1-3 מציגים את החלק היחיד שעוד התגשם בימינו. פסוקי הפתיחה של פרק 12 מתארים את מיכאל, הנסיך הגדול, העומד למען עמו בתקופת מצוקה שלדעתנו היא הצרה הגדולה. נראה כי לדניאל יש הרחבה לחזון זה שבו שני גברים, אחד משני צידי הנחל, משוחחים עם אדם שלישי. האדם השלישי מתואר כנמצא מעל המים. דניאל 12: 6 מתאר את אחד משני האנשים ששואל את האיש השלישי הזה, "כמה זמן זה יהיה לסוף הדברים הנפלאים?"
בהתחשב בכך שדניאל תיאר זה עתה השתלשלות אירועים מדהימה שהגיעה לשיאה בצרה הגדולה ביותר בהיסטוריה האנושית, אפשר להניח בבטחה שאלו הדברים הנפלאים שמלאך שואל עליהם. המלאך רוצה לדעת מתי הכל יסתיים. (1 פיטר 1:12)
בתשובה, האיש מעל המים עונה, "זה יהיה לזמן שנקבע, זמנים קבועים וחצי. וברגע שתהיה סיום מקיעת כוחם של העם הקדוש לרסיסים, כל הדברים האלה יגיעו לסיומם. "(דן. 12: 7)
למה היית מתכוון לזה?
מבלי להיכנס לספקולציות, יהיה זה בטוח לומר שתהיה פרק זמן של 3 וחצי פעמים - בין אם סמלי ובין אם מילולי - שלאחריו נשבר כוחו של העם הקדוש לרסיסים. כעת הביטוי "מקווקו לרסיסים" או וריאציות שלו, משמש 23 פעמים בכתבי הקודש העבריים ומתייחס תמיד להרוג או השמדת מישהו או משהו. (אתה יכול לאמת זאת בעצמך באמצעות תכונת "החיפוש" של ספריית ה- WT באמצעות "מקף *" - ציטוטים ללא חיפוש - כדי לחפש לפי.) אז כוחו של העם הקדוש נגמר, נהרג או נהרס. אחרי שזה יקרה, אז כל הדברים שדניאל ניבא זה עתה יגיעו למסקנתם.
כשמסתכלים על ההקשר, ברור שהדברים הנפלאים עליהם התייחס המלאך כוללים, כחלקם האחרון, מייקל בעמידה בזמן מצוקה כמו שלא התרחשה מעולם. ישוע השתמש באותה פרזולוגיה כדי לתאר את הצרה הגדולה שאנו מבינים הנוגעת להרס בבל הגדולה. אז התזזות כוחם של האנשים הקדושים שמביא את כל הדברים לגמרם חייבת להתרחש בעתיד, מכיוון שהיא מסמנת את הסוף לדברים הנפלאים הכוללים את השמדת בבל הגדולה, אירוע כביכול בעתיד.
בימינו יש עוד הרבה דברים ממה שדניאל עשה, ולכן זה די מובן שהוא היה מבולבל, ולכן שאל שאלה נוספת.
"אדוני, מה יהיה החלק האחרון בדברים האלה?" (דן. 12: 8)
אומרים לו בכל כך הרבה מילים שזה לא הוא יודע. "לך, דניאל, כי המלים מוסתרות ואטומות עד זמן הסוף." (דן. 12: 9) עם זאת, נראה כי המלאך משליך לאדם הנחשק הזה לעוד נבואה אחרונה - ולכן אנו מגיעים לעיקר תפקידנו:
(דניאל 12: 11, 12) 11 "ומהזמן הקבוע
מכיוון שהמלאך רק שאל כמה זמן ייקח עד שהדברים האלה יסתיימו, ומכיוון שדניאל הוסיף שאלה לגבי מה יהיה החלק הסופי של הדברים האלה, ניתן להניח בצדק שה 1,290 ו- 1,335 הימים קשורים ל הקצאת כוחם של העם הקדוש לרסיסים ולכן מגיעים בתקופה שבה "כל הדברים האלה מגיעים לגמרם".
הכל נראה הגיוני לחלוטין, לא?
האם זו ההבנה הרשמית שלנו של כתבי הקודש? זה לא. מה ההבנה הרשמית שלנו? כדי לענות על כך, נניח תחילה שההבנה הרשמית נכונה ולכן תימשך אל העולם החדש. בשלב כלשהו בעולם החדש, דניאל יקום לתחייה.
(דניאל 12: 13) 13 "ולגביך עצמך, לך לקראת הסוף; ואתה תנוח, אבל אתה תעמוד במגרש שלך בסוף הימים. "
זו כנראה הנחה מאוד בטוחה לומר שאחד הדברים הראשונים שדניאל ירצה ללמוד עליו עם תחייתו יהיה אופן מילוי דבריו הנבואיים. בהנחה שההוראה הרשמית שלנו נכונה, כך השיחה יכולה להתנהל:
דניאל: "אז מה התברר שהזמן שנקבע, הזמנים והחצי שנקבעו?"
ארה"ב: "זו הייתה תקופה של ממש 3 וחצי שנים."
דניאל: "באמת ומתי זה התחיל?"
ארה"ב: "בדצמבר 1914."
דניאל: “מרתק. ואיזה אירוע סימן את תחילתו? "
ארה"ב: "אה, ובכן, אין אירוע בעצם."
דניאל: "אבל לא הייתה מלחמה ממש גדולה באותה שנה?"
ארה"ב: "למעשה, היה, אבל זה התחיל באוקטובר, לא בדצמבר."
דניאל: "אז דצמבר 1914 היה בולט בתקופה שבה כוח העם הקדוש נשבר לרסיסים?"
ארה"ב: "לא."
דניאל: "אז איך אתה יודע שתקופת הזמן התחילה באותו חודש?"
ארה"ב: "מכיוון שאנחנו יודעים שזה נגמר ביוני 1918, אז אנחנו פשוט סופרים אחורה מאז."
דניאל: "ומה קרה ביוני 1918?"
ארה"ב: "אז הושלכו שמונה מאנשי המטה לכלא."
דניאל: “אני מבין. אז מה ייצגו הפעמיים שלוש וחצי? "
ארה"ב: "שלוש וחצי השנים ההן היו פרק הזמן בו עם יהוה נרדף, נרמס, כביכול."
דניאל: "אז הרדיפה החלה בדצמבר 1914?"
ארה"ב: "ובכן, לא בעצם. על פי א מִגדָל שְׁמִירָה המאמר האח רות'רפורד כתב ב- 1 במרץ, 1925, לא הייתה שום רדיפה משמעותית עד מאוחר ב- 1917. בתקופה שהאח ראסל היה חי, לא הייתה שום רדיפה בעלת שום משמעות. "[אני]
דניאל: "אז מדוע אתה אומר שהפעמיים שלוש וחצי החלו בדצמבר 3?"
ארה"ב: "זה היה צריך להתחיל אז. אחרת, אנחנו לא יכולים לומר שזה נגמר ביוני 1918 ”
דניאל: "ואנחנו יודעים זאת מכיוון שכוחו של העם הקדוש נשבר לרסיסים ביוני 1918?"
ארה"ב: "בדיוק."
דניאל: "וזה בגלל ששמונה מאנשי המטה העולמי נכלאו."
ארה"ב: "כן, העבודה כמעט נפסקה."
דניאל: "במילים" כמעט "אתה מתכוון ...?"
ארה"ב: "על פי דו"ח אחד, נרשמה ירידה של 20% בפעילות ההטפה בשנת 1918 לעומת 1914."[Ii]
דניאל: "אז" כמעט עצר "פירושו שהוא הצטמצם ב -20%."
ארה"ב: "בעיקרו של דבר, כן."
דניאל: "אבל הפרסום של מִגדָל שְׁמִירָה מגזין שסיפרת לי עליו ... בטח זה נפסק אז? "
ארה"ב: "אוי לא, מעולם לא פספסנו הדפסה. אפילו לא חודש. הפסקנו רק להדפיס את מִגדָל שְׁמִירָה כאשר החלה ההתקפה על דת שווא. ואז הסתיימה עבודת ההטפה. "
דניאל: "אז מה שאתה אומר זה שכוחם של אנשי יהוה נשבר לרסיסים מכיוון שהייתה ירידה של 20% בעבודת ההטפה בשנה אחת ולא הופסקה הדפסת המגזינים?"
ארה"ב: "כן, ובכן, לא ידענו מה לעשות כאשר המנהיגים נכלאו."
דניאל: "אבל איכשהו האחים עדיין הצליחו להדפיס את מִגדָל שְׁמִירָה, ימין?"
ארה"ב: "בהחלט. אתה לא יכול לעצור את בני יהוה. "
דניאל: "והם ממשיכים לצאת לעבודת הטפה."
ארה"ב: "כן, באמת!"
דניאל: "גם כשהם נחתכו לרסיסים."
ארה"ב: "בדיוק!"
דניאל: “בסדר. הבנת. אז ברגע שכוחו של העם הקדוש נשבר בשנת 1918, אז כל הדברים שרשמתי בהשראה הגיעו לסיומם, נכון? מלך הצפון פגש את סופו? מיכאל הנסיך הגדול קם למען עמו? והייתה תקופה של מצוקה שלא קרתה בעבר בהיסטוריה האנושית? "
ארה"ב: "לא, זה לא קרה הרבה יותר מאוחר. למעשה, למעלה ממאה שנה. "
דניאל: "אבל המלאך שהיה מעל המים אמר לי ש'כל הדברים האלה יסתיימו כשכוחם של האנשים הקדושים יתפורק לרסיסים. אמרת לי שזה קרה בשנת 1918, אז הסוף חייב לבוא מיד אחרי זה. מה היו לפרסומים שלך לומר על כך? "
ארה"ב: "ובכן, שום דבר בעצם."
דניאל: "אבל האם לא היו פרסומים שהסבירו את הנבואה שרשמתי?"
ארה"ב: "כן, כמה. האחרון נקרא שים לב נבואת דניאל. זה היה פרסום מצוין ".
דניאל: "אז מה היה לזה לומר מדוע הצרה הגדולה לא הגיעה כשכוחו של העם הקדוש נשבר לרסיסים ביוני 1918, כפי שיקרה המלאך שדיבר אלי?"
ארה"ב: "שום דבר בכלל."
דניאל: "זה בכלל לא אמר שום דבר בנושא?"
ארה"ב: "כן, טוב, אני מניח שפשוט דילגנו על החלק הזה."
דניאל: "אבל זה לא נראה חלק מהותי בנבואה?"
ארה"ב: "כן, נראה שזה כך. אבל כמו שאמרתי, אף פעם לא הסברנו את זה. "
דניאל: "הממ, אוקיי, בואו נרד לחלק על התכונה המתמדת שמוסרת והצבת הדבר המגעיל.?"
ארה"ב: "כן. זה חלק מעניין. המאפיין הקבוע, אתה מבין, מתייחס לעבודת ההטפה שהוסרה בשנת 1918. "
דניאל: "על ידי צמצום בכמות של 20%?"
ארה"ב: "הבנתם!"
דניאל: "והדבר המגעיל?"
ארה"ב: "הדבר המגעיל מתייחס לחבר הלאומים שהוקם בשנת 1919."
דניאל: "למה זה נקרא 'הדבר המגעיל'?"
ארה"ב: "מכיוון שהוא עמד במקום קדוש; מקום בו הוא לא היה צריך לעמוד. הכוונה היא לתקופה בה האומות המאוחדות תקפו את הנצרות, שנחשבה לקדושה למרות שנדחה על ידי יהוה אלוהים. זה כמו ישראל הקדומה בשנת 66 לספירה המקדש שלה עדיין נקרא מקום קדוש למרות שהוא נדחה על ידי יהוה אלוהים לאחר שהיהודים הרגו את בנו. כשרומא תקפה את המקדש, זה נקרא הדבר המגעיל הניצב במקום הקדוש. כך שבאותה צורה כאשר האומות המאוחדות תקפו את הנצרות, שכמו ישראל העתיקה נפטרה, זה היה דבר מגעיל שעמד במקום קדוש. "[Iii]
דניאל: “אני מבין. אבל חבר הלאומים מעולם לא עמד במקום הקדוש, רק האומות המאוחדות עמדו ממה שאתה אומר לי. אז איך קראנו לחבר הלאומים 'הדבר המגעיל'? מה זה עשה כדי להבדיל את כל הממשלות האחרות כדבר מגעיל? "
ארה"ב: "זה עמד במקום הקדוש."
דניאל: “אוקיי, אבל זה אף פעם לא עמד במקום הקדוש. יורשו. "
ארה"ב: "זה נכון. כאשר האומות המאוחדות תקפו את בבל הגדולה, מאה שנה אחר כך, היא עמדה במקום הקדוש. "
דניאל: “אבל אנחנו לא סופרים את זה. אנו רואים את 1919 כהצבת הדבר המגעיל. "
ארה"ב: "עכשיו יש לך את זה."
דניאל: “אני כן? אבל איך נוכל לקרוא לזה דבר מגעיל כאשר הדבר המגעיל האמיתי לא היה ממוקם למעלה ממאה שנה? "
ארה"ב: "הרגע הסברתי את זה."
דניאל: "עשית?"
ארה"ב: "בטח."
דניאל: “אוקיי, בוא נעזוב את זה לעת עתה. ספר לי על 1,290 הימים? "
ארה"ב: "אה, אלה ימים ממש. 1,290 הימים מתחילים רק לאחר הסרת התכונה הקבועה והוצבו הדברים המגעילים. "
דניאל: "אז התכונה המתמדת הוסרה ביוני 1918 כששמונה מאנשי המטה הוסרו, והיא שוחזרה כשהם שוחררו כעבור תשעה חודשים במרץ 1919, נכון?"
ארה"ב: "נכון, וחבר הלאומים הוצב במהלך פרק הזמן של תשעה חודשים בו הוצע בינואר 1919."
דניאל: "אז זה התחיל להיות?"
ארה"ב: "כן. ובכן לא. זה תלוי. אז הוא הוצע, אך הוא לא התקיים עד לחתימת ההסכם על ידי 44 המדינות החברות המייסדות שקרה ב- 28 ביוני 1919. "
דניאל: "אבל זה יהיה מחוץ לתשעת החודשים שבהם הוסרה התכונה הקבועה."
ארה"ב: "בדיוק, בגלל זה אנו מתעלמים מתאריך הקמתו ונלך עם התאריך שהוצע בינואר 1919 בוועידת השלום בפריס."
דניאל: “אז הוא הוצב כשהוצע, ולא כשהוא נוצר, נכון? כלומר זה הפך להיות הדבר המגעיל כשהוא הוצע רק? "
ארה"ב: "נכון, אחרת ההבנה שלנו לא תעבוד."
דניאל: “וזה לעולם לא יעשה. אז אם בינואר 1919 מסמנים את תחילת 1,290 הימים, מה מסמן את סופו? "
ארה"ב: "טוב, בעצם שום דבר. אבל כשלושה חודשים לאחר שהסתיים ערכנו כינוס בספטמבר בסידר פוינט, אוהיו. "
דניאל: “כינוס. אתה אומר לי שהנבואה שקבעתי לפני למעלה מ -2,500 שנה התגשמה בכינוס שהתקיים באוהיו? "
ארה"ב: "זו הייתה כינוס ציון דרך."
דניאל: "אבל הכינוס לא התרחש כשה -1,290 הסתיים."
ארה"ב: "זה היה רק שלושה חודשים חופש."
דניאל: “אני לא יודע. זה נראה כמו פרק זמן כל כך ספציפי - כל כך מדויק. אם זו הייתה אמנה, אז יהוה לא היה מצליח להשיג אותה נכון ליום? "
ארה"ב: [מושכת בכתפינו]
דניאל: “ואת 1,335 הימים? מתי הם הסתיימו. "
ארה"ב: "הם נחשבים לרצפים ל -1,290 הימים, כך שהם היו מסתיימים במרץ 1926."
דניאל: "ומה קרה במרץ 1926."
ארה"ב: "טוב, בעצם שום דבר. אבל היה חשוב מִגדָל שְׁמִירָה מאמר בינואר של אותה שנה, ואז בחודש מאי, הייתה ועידה בה הוצאנו את הספר, מסירה. זה החליף את לימודי הכתובים. "
דניאל: "אבל שום דבר לא קרה במרץ כאשר 1,335 נגמרו בפועל?"
ארה"ב: "אה, לא."
דניאל: "אז קיום המוסכמות והוצאת הספרים היה אירוע נדיר וראוי לציון באותה תקופה?"
ארה"ב: "בכלל לא. עשינו את זה כל שנה. "
דניאל: “אני מבין. אז בכל שנה הייתה כינוס ובכל שנה הוצאת ספר חדש וכך היה חייב להיות כינוס וספר השנה בה הסתיימו 1,335 הימים, פשוט לא ביום בו הם באמת הסתיימו? "
ארה"ב: "די הרבה, כן."
דניאל: “אני מבין. והאם הכנס, במקרה, נערך בסידר פוינט, אוהיו? "
ארה"ב: "אתה יודע. אני לא יודע. אבל אני יכול לגלות. "
דניאל: “לא משנה. אבל תודה על הזמן שלך. ”
ארה"ב: "אין בעיה."
תיאוריה חלופית
מצטער אם האמור לעיל נראה קצת מרתק, אבל אנחנו רק מנסים לקחת את הפרשנות שלנו למסקנה ההגיונית שלה. אם הוא תקף, הוא אמור להיות מסוגל לעמוד במבחן.
עם זאת, בהתחשב בכך שהתכונה הקבועה של פולחןנו ופרי השפתיים לא הוסרה בשנת 1918 - הפחתה של 20% אינה יכולה להיחשב כ"הסרה "- ובהתחשב בכך שאנו מלמדים כי הדבר המגעיל עומד או מונח בתוכו. המקום הקדוש כאשר האו"ם תוקף את בבל הגדולה, נראה מאוד בטוח להסיק ש -1,290 הימים ו- 1,335 הימים טרם התחילו. כוחם של העם הקדוש עדיין לא נחתך לרסיסים. שני העדים לא סיימו את עדותם והם לא נהרגו. (Rev. 11: 1-13) הכל עדיין בעתידנו.
מה משלוש וחצי הפעמים? האם זה מילולי או פיגורטיבי? המקרא משתמש במונחים שונים בכדי להתייחס למדד הזמן הזה: 3 ½ פעמים, 3 חודשים, 42 ימים. לפעמים זה כמובן פיגורטיבי, ופעמים אחרות אנחנו לא יכולים להיות בטוחים. (דן 1,260:7; 25: 12; Rev.7: 11, 2; 3: 12, 6; 14: 13) נצטרך לחכות ולראות למה זה מתייחס. עם זאת, הכל מצביע על הגשמה עתידית של 5 ו- 1,290 הימים. זה יצביע על זמן ניסוי ובדיקה; זמן הדורש סיבולת. זה יצביע על כך שמי שיחזיק מעמד ויגיע לסוף 1,335 הימים יוכרז מאושר.
במקום ליפול למלכודת הספקולציות, בואו נעזוב את זה ורק נשאיר את דעתנו ולבנו פתוחים לאינדיקציות מתי מתחילות שתי תקופות הזמן הללו. לא צריך להיות קשה לראות את הסימנים האלה. אחרי הכל, הסרת התכונה הקבועה והצבת הדבר המגעיל יהיו אירועים הנראים על הבמה העולמית.
זמנים מסוכנים, אך מרגשים, עומדים לפנינו.
גם אני מאוד מעוניין בנבואתו של דניאל בערך 2300, 1260, 1290 ו- 1335 ימים. איכשהו אני מאמין ש 1260, 1290 ו 1335 יום פועלים במקביל עד הסוף, כלומר כאשר לפני שופטי ישוע שופטים ישוע והכבשים (בניגוד לעזים) שמחים כי הם שרדו את זה! יש לי גם כמה רעיונות לגבי מתי ייתכן שהתחילו 2300 ו- 1260, 1290 ו- 1335.
אפשר בבקשה? תגובה ל- 1290 ו- 1335 יום, בבקשה? אני איכשהו מאמין שספר ההתגלות מדבר מה יקרה ב"ימים האחרונים ". אבל ספר דניאל הוא שנותן לנו את "ציר הזמן" עד הסוף! אני יכול לשתף במחשבותיי, אם תרשה לי.
רק כמה מטלטלים להרהר ... זו ההגשמה הראשונה ... כרונולוגיית הסימנים המתייחסת לחורבן המקדש שתועד יוסף בן יוסף בן המלחמה "המלחמות היהודיות": ג'יימס הצדיק - אחיו למחצה של האדון - נהרג ב פסח בשנת 62 לספירה "אנוס, שכפי שכבר סיפרנו לכם, לקח את הכהונה הגדולה, היה אדם נועז במצבו, וחוצף מאוד; הוא היה גם מכת הצדוקים, הנוקשים מאוד לשפוט עבריינים, יותר מכל שאר היהודים, כפי שכבר ראינו; כאשר, לפיכך, אנונוס היה... קרא עוד "
תודה על ההסבר שלך.
אני באופן אישי לא מאמין שהיה גוף שלטוני של המאה הראשונה, וגם פול לא היה חלק מגוף ריכוזי כזה וגם לא משרדו הופנה מירושלים.
תודה רבה על הדיונים המעניינים והפתוחים שלך.
אני מסכים. באופן רשמי אנו מלמדים כי פול היה חבר בגוף המנהל. מכיוון שאין שום עדות לכך - אפילו בהנחה שהיה דבר כזה גוף שלטון של המאה הראשונה - אזי חייבים לתהות מדוע אנו מלמדים זאת. הרי פול מקפיד להתרחק מהבולטים בירושלים. (גלטים 1: 16-19). . . לא נכנסתי מיד לכנס עם בשר ודם. 17 גם לא עליתי לירושלים לאלו שהיו שליחים לפני, אלא נסעתי לערב, וחזרתי שוב לדמשק. 18 ואז שלוש שנים... קרא עוד "
... ?? ... בכבוד ... האם לא כולנו שווים בעיני יהוה ...? אין, "שפלות ...", או "ירושה ..." ... מבחינתו ... כולנו ילדיו ... אדוננו הביא אותנו למצב הזה מתוך "חסד לא ראוי ...", כי אנו אוהבים אותו, "הכרנו את קולו ...", בקבלת תודה, "מתנת חינם ... ישועה." זו הסיבה שאנחנו זקוקים לראשות המשיח ... מכיוון שאף אחד מאיתנו לא יכול לעשות את זה בלעדיו ... כמה פעמים במהלך 3.5 השנים שהם היו אצלו, האם הוא היה צריך להראות לשליחים שיעורים בענווה ... הוא אפילו שטף... קרא עוד "
בהחלט! אני חושב שאם כולנו היינו מוכנים יותר להסתכן ולדבר כשמשהו לא מסתדר עם מי שמוביל אתנו, תהיה לנו הרבה פחות בעיה עם זה. רבים מאלה שנמצאים בתפקידי אחריות הם צנועים ומגיבים היטב. עם זאת, ישנם אחרים שלא היו מגיבים כל כך. אבל במקרה כזה, אנו גוזלים גחלים חמות ומבצעים עבודות זיקוק. שים לב, זה לא כדי להציע באופן גאוני שלא יהיו השלכות אם היינו עוסקים בחופש לייעץ לאחרים. אחרי הכל, מ... קרא עוד "
יפה אמרת…!?
עדיף להתבונן בעצמי ...
הבן שלי תמיד אומר לי שאני נאיבי ...
תודה לך אח…
"זהירים כנחשים ..." ... (תמיד תהיתי מהאנלוגיה ההיא ... ??? ... :)
אני נהנה מהדיון ... אנא נשא איתי, אני מעריך מאוד שהמקרא משמש כהתייחסות ... קראתי את הבלוגים האחרים שלך לגבי ספקולציות שהופכות לעובדה. ... ככה, מדוע להתייחס לגוף שלטוני של המאה הראשונה, כאשר למעשה המילה אינה מופיעה בכתבי הקודש? ... מדוע לא פשוט להיצמד למה שכתוב בכתבי הקודש בטיעונך?
אנא אל תשקול זאת כהתקפה אישית.
בכלל לא. אני מעריך את המשוב. אני מניח שאתה מתייחס לתגובה שלי מיום 21 באוקטובר בשעה 3:15, נכון? הוספתי את הביטוי "כמו שהיה" כדי לציין שאני משתמש רק במונח "גוף שלטון" בהקשר יחסי לשם השוואה עם ימינו. לא רציתי לעקוף את הנקודה שהבאתי בהסמכה של מה שהיה עשוי להוות את הנהגת עם יהוה במאה הראשונה. לא משנה מה הייתה ההנהגה הזאת ויהיה נרחב ככל שיהיה, איננו יכולים לדעת. אבל כל מנהיגות - אם בכלל - שהייתה שם, חייבת להיות... קרא עוד "
תודה על אותו דיון משעשע !! אני מאמין, שמישהו מאיתנו יוכל אפילו לחשוב על הישרדות ... עלינו להתחיל עכשיו ... ללמוד להישען על יהוה בכל יום ויום ... במיוחד לימינו הרעים ... כך שכבר נוהגים לקבל את אהבתו והגנתו ... (2 קור 12:10) לעתים קרובות אני אומר לו, "אני לא יכול לעשות את זה היום ... אתה עושה את זה ...", והם בדרך כלל הימים הכי טובים שלי ... !!? זו הסיבה שאני דואג שהדגש כל כך חזק עבורנו להישען על "הארגון ..." בכבוד, אם הוא מתפזר ל... קרא עוד "
אתה מביא נקודה טובה מאוד, אפולוס. ישנה תמיכה חזקה בתסריטאות בהגשמה כפולה. נראה שדניאל 12: 1, 2 מתייחס למשכנו הגדול. מתיו 24: 15-22 מתייחס גם לצרה הגדולה. ישוע עצמו יוצר הקבלה בין הדברים שהוא אומר לבין מה שמדברים באמצעות דניאל הנביא. לדבריו של ישוע הייתה הגשמה במאה הראשונה ותהיה להם הגשמה בזמננו. אז זה מוסיף למשקל הטענה שלדניאל 12:11, 12 יש גם הגשמה כפולה. יתכן שנוכל להרחיב מעט את ההקבלה... קרא עוד "
אני נהנה מהדיון ... אנא נשא איתי, אני מעריך מאוד שהמקרא משמש כהתייחסות ... קראתי את הבלוגים האחרים שלך לגבי ספקולציות שהופכות לעובדה. ... ככה, מדוע להתייחס לגוף שלטוני של המאה הראשונה, כאשר למעשה המילה אינה מופיעה בכתבי הקודש? ... מדוע לא פשוט להיצמד למה שכתוב בכתבי הקודש בטיעונך?
אנא אל תשקול זאת כהתקפה אישית.
זה מסביר מדוע אני כל הזמן "רואה" רעב? אולי זה קשור לשני העדים?
ניסיתי לשאול כאן http://discussthetruth.com/viewtopic.php?f=2&t=2049&hilit=Mt+Zion&start=30#p21887
כפי שאתה יכול לראות התשובה לא הייתה מועילה במיוחד לדעתי?
כמובן שאני מסכים עם זה ב 100%. כאשר משהו מוחל באופן שרירותי למצב של יום אחרון, אנו יכולים להיתקל בכל מיני צרות. עם זאת, יש הבדל גדול בין רק השערה ש- A מקביל ל- B ללא תמיכה אחרת (כמו בגמלים של רחל), לבין התרחיש שעליו אנו מדברים כאן לפיו אנו יודעים כי ל- A יש מילוי ב- B וגם ל- A יש מילוי ב- C, אך אנו תוהים עד כמה B עשוי להיות מקביל ל- C. האם לא תסכים? עם זאת נאמר אני יכול לראות את האפשרות של B ו-... קרא עוד "
אני מסכים בסטוצים רחבים שזה עשוי להתאים. נותר לראות כמה מקבילות עם אירועי המאה הראשונה. ההצעה שלך מחייבת שנקבל מספר יציאות משמעותיות. למשל, ההקרבה במקדש הייתה משהו שאלוהים כבר לא קיבל עוד בשנת 66 לפנה"ס, ואילו אנו מאמינים שקרבן השבח שלנו מקובל כרגע. גם חורבן ירושלים (במקביל לנצרות) לא היה ממש התקפה של 3 וחצי שנה על ידי הרומאים. הצרה הובאה באופן פנימי בעיר באותה תקופה... קרא עוד "
זה יהיה תלוי כיצד מתהווה ההתקפה על בבל. זה עלול להתחיל כמתקפה כלכלית. ראשית כל, מס שהוטל, אשר עולה לאונס כולל של משאביה. 'הם יפשיטו אותה ויאכלו את חלקיה הבשרניים.' ההתקפה במאה הראשונה החלה בשנת 66 לספירה ובזמן שהיא הופלה, המלחמה הרומית / יהודית נמשכה עד שנת 73 לספירה. זכור לי, אני לא אחד שמעדיף גישה מקבילה הדוקה מדי להגשמה נבואית קטנה / גדולה. הצרה בגישה המקבילה היא לדעת מתי להחזיק אותם ומתי לקפל אותם. אחרת היינו יכולים... קרא עוד "
זוהי חולמת שלוקחת על נקודה זו - או גרסה "סמלית" של הדברים
הגמלים של Lol @ rachel מאת GB LOL
אני מסכים איתך. אנחנו לא צריכים להיות ממהרים מדי להקצות שתי הגשמות. אולם במקרה זה אני חושב שהטקסט דורש למדי שנגיש שתי יישומים. כל הרעיון של הדבר המגעיל העומד במקום הקדוש היה צריך להיות משמעותי עבור הנוצרים במאה הראשונה, אחרת מט 24: 15,16 לא היה הגיוני. מצד שני לדניאל 12 חייבת להיות הגשמה ל"זמן הסוף "האולטימטיבי, כי אני לא חושב שפרק 11 שמוביל אליו יכול אי פעם להתאים למסקנה בגיל 70 לספירה. לפיכך אני מאמין כי הגדול... קרא עוד "
אתה מביא נקודה מצוינת. אז בוא נעשה קצת כיף עם ספקולציות. זו, כמובן, ספקולציות טהורות. לא יהיה זה נכון לאף אחד לשער ואז לטעון שההשערות נחשפו אמת, או "אור חדש". נראה כי ניתן להסיק כי הדבר המגעיל ניצב במקום קדוש כאשר האו"ם תוקפים את הנוצרים. כדי להגשים את דבריו של דניאל, הסרת התכונה הקבועה חייבת להיות במקביל לאותו אירוע. האם הסרת התכונה המתמדת יכולה להעיד על הפסקת עבודת העדות? על פי התגלות פרק 11 שני העדים חדלים משלהם... קרא עוד "
אם יורשה לי? הסרת "תכונה מתמדת" יכולה פשוט להיות הפחתת ההשפעה של "תפילות הקדושים" ... כמו במקרה של מינוי זקנים על ידי CO בלבד!
אני זוכר שלמדתי עם זקן לפני שנים רבות. קראתי את ספר דניאל והייתי מוקסם לחלוטין מכל פסוק. כמובן שהגעתי לפרק 12 רציתי מאוד לדעת את המשמעות של 1,290 ו -1,335 הימים, ולכן שאלתי אותו. הוא לא ידע אבל אמר שהוא יחקר את זה למחקר הבא. כשהמחקר הזה הסתובב הוא הקריא לי את הפרשנות הרשמית. התגובה הפנימית שלי הייתה בנוסח "מה לכל הרוחות ... ??" מסיבה אחרת נכחה גם היא, וכל כך התרגשה מההסבר העוסק... קרא עוד "
תהיתי את אותו הדבר, אם כי היו חסרים לי את העובדות ההיסטוריות שאתה מביא לאור. נראה כי ניתן היה להגיש מקרה להגשמת המאה הראשונה. אני נזהר בימינו בהסקת המסקנה שיש התגשמות מינורית ועיקרית לכל נבואה מקראית מסוימת. אני מאמין שביצענו את זה מעבר לארגון. אנו טובים יותר מכפי שהיינו שוב בימים בהם נראה היה שלכל סיפור תנ"כי היה מקביל לזה של ימינו. אחת הדוגמאות היותר עגבניות לכך... קרא עוד "