[בהופעה הראשונה ב- 28 באפריל השנה, פרסמתי מחדש (עם עדכונים) את הפוסט הזה מכיוון שזה השבוע בו אנו לומדים למעשה מאמר מגדל השמירה הספציפי הזה. - MV]
נראה כי המטרה היחידה של זה, מאמר המחקר השלישי ב- 15, 2013, יולי מגדל השמירה היא לבסס את הנחת היסוד להבנה החדשה שהובאה במאמר הסופי בגיליון זה. אם כבר קראת את מאמרי המחקר של המגזין, תדע שכעת מלמדים אותנו ששמונת חברי הגוף המנהל מהווים את הדייל הנאמן בשלמותו. איך נדע שישוע התייחס למספר כה קטן של גברים כשדיבר על עבד נאמן אותו הוא ממנה להזין את בני הבית? הנימוק, כפי שפורט במאמר מחקר שלישי זה, הוא שהוא קבע את התקדים לסידור זה בדרך בה ביצע נס מסוים, האכלת אלפים תוך שימוש בכמה דגים וככרות לחם בלבד. תלמידיו עשו את האכלה.
המאמר יביא כעת את הנקודה לכך שישוע ביצע את הנס הזה בכדי שיוכל להראות כיצד האכלת כבושו תתקיים אלפיים שנה בעתיד.
זו הכשל של ההיגיון המעגלי בשילוב הכשל האנלוגי החלש. מסקנת המאמר זקוקה לתמיכה בכתובים, אך אין שום דבר המוצהר בכתובים התומך ברעיון של ועדה מרכזית המאכילה מיליוני חסידים. כך שהסופר מצא נס שבין מרכיביו הרבים יש יסוד של כמה שמאכילים רבים. פרסטו, בינגו! יש לנו הוכחות.
לאחר שמצא את האנלוגיה שלו, הכותב היה מאמין לנו שישוע ביצע את הנס הזה כדי ללמד אותנו שכאלפיים שנה בעתיד כך ילמדו את תלמידיו. הסיבה שישוע עצמו נותן לביצוע הנס הזה היא לדאוג לצרכים הפיזיים של המאזינים שלו. זוהי דוגמה לחסדו האוהב הסופרלטיבי, ולא לשיעור אובייקט כיצד מלמדים את הכבשים. הוא אמנם חזר לכך בהזדמנות אחת אחרת כדי להעביר שיעור אובייקט, אך השיעור היה קשור לכוח האמונה, ולא כיצד להאכיל את הצאן. (Mat. 2,000: 16)
אף על פי כן, העובדה היא ששמונת אנשי הגוף המנהל מאכילים את מיליוני העדים ברחבי העולם, ולכן על נס זה לתמוך במציאות זו. ומכיוון שיש נס כזה, אזי יש לתמוך בהאכלה של ימינו בכתובים. אתה רואה? לוגיקה מעגלית.
מספיק הוגן. אך האם גם האנלוגיה שלנו, כמו שהיא, עובדת בפועל? בואו נריץ את המספרים. הוא נתן את האוכל לתלמידיו לחלוקה. מי היו התלמידים? השליחים, נכון? הצרה היא שהמתמטיקה לא עובדת אם נשאיר את זה ככה. פקטוריות אצל נשים וילדים - מכיוון שרק גברים נספרו באותם הימים - אנחנו מדברים בצורה שמרנית על כ -15,000 פרטים. שאנשים רבים יכסו מספר דונמים. זה ייקח שעות רבות עד ש 12 גברים בלבד יישאו את המזון הרב הזה אם כל אחד מהם היה אחראי על האכלה של יותר מ -1,000 נפשות. רק דמיין לעצמך ללכת לאורך מגרש הכדורגל מספיק פעמים כדי לספק אוכל לאולם כינוס מלא באנשים ויש לך מושג כלשהו לגבי המשימה לפניהם.
לישו היו יותר מ 12 תלמידים. בשלב מסוים הוא שלח 70 דרשנים. נשים נספרו גם כחלק מקבוצת תלמידיו. (לוקס 10: 1; 23:27) העובדה שהם חילקו את הקהל לקבוצות של 50 ו- 100, מעידה על הסבירות שתלמיד אחד הוקצה לכל קבוצה. אנחנו כנראה מדברים על כמה מאות תלמידים. עם זאת, זה לא מתאים לנקודה שהמאמר מנסה להעלות, ולכן האיורים במגזין מתארים רק שני תלמידים.
כל זה אקדמי בכל מקרה. השאלה האמיתית היא: האם ישוע ביצע את הנס הזה כדי ללמד אותנו משהו על האופן בו היה בנוי העבד הנאמן והדיסקרטי? נראה כמו קפיצת מדרגה בהיגיון, במיוחד מכיוון שהוא אינו יוצר קשר בין הנס למשל הנדון.
הסיבה שהוא ביצע ניסים, כפי שנאמר לנו פעמים רבות, הייתה לבסס את עצמו כבן האלוהים ולתת קדימה את מה שיביא מלכותו בסופו של דבר.
נראה שאנחנו שוב מושכים לאיזו מקבילה נבואית מדומיינת לנסות לחזק פרשנות לכתובים שאינה ניכרת אחרת ברשומה ההשראה, תומכים בה באנלוגיה חלשה מאוד והרבה נימוקים מעגליים.
בסעיפים 5 עד 7 מדברים על בחירתם של 12 השליחים שקיבלו "משרד פיקוח" ואמרו 'להאכיל את' הכבשה הקטנה 'של ישו. ישוע עשה זאת ימים ספורים לפני שעזב לתמיד, בדיוק כפי שמתאר המשל של העבד הנאמן והדיסקרטי. (הר 24: 45-47) עם זאת, נאמר לנו במאמר הבא כי השליחים מעולם לא היוו אותו עבד נאמן. בפסקאות 8 ו- 9 אנו מראים כיצד כמו שמעטים האכילו רבים בדגים ובכיכרות, כך השליחים המעטים האכילו רבים בעקבות חג השבועות.
"תן לקורא להשתמש בהבחנה"
כאן עלינו להיזהר ולהשתמש בכוחות ההבחנה שלנו. כדי שהאנלוגיה תפעל לתמיכה בהבנתנו החדשה, השליחים ותחליפיהם (המעטים) יצטרכו להמשיך להאכיל את הרבים לאורך המאה הראשונה. רק אם זה המקרה, הסוג הנבואי הזה ישמש כתמיכה באנטי-טיפוס המודרני שלנו לגוף המנהל המאכיל את הקהילה העולמית.
אז מה באמת קרה במאה הראשונה? המעטים, 12 השליחים, הכשירו אלפי גברים ונשים שזה עתה התאסלמו ובסופו של דבר שלחו אותם בדרכם חזרה לבתיהם. האם השליחים המשיכו להאכיל אותם לאחר מכן? לא. איך הם יכולים? מי האכיל למשל את הסריס האתיופי? לא השליחים, אלא איש אחד, פיליפ. ומי הפנה את פיליפ לסריס? לא השליחים, אלא מלאך ה '. (מעשי השליחים 8: 26-40)
כיצד הוחלקו המאמינים החדשים והבנות חדשות בימים ההם? יהוה, באמצעות בנו ישוע, השתמש בנביאים ונשים כדי להדריך את הקהילות. (מעשי 2:17; 13: 1; 15:32; 21: 9)
הדרך שבה זה עובד - כמו שזה תמיד עבד - היא שמעטים עם הידע מכשירים רבים אחרים. בסופו של דבר, הרבים יוצאים עם הידע החדש שלהם ומתאמנים רבים נוספים, שיוצאים ומתאמנים עוד יותר. וכך זה ממשיך. לא רק עם החדשות הטובות, אלא בכל מאמץ אינטלקטואלי, כך מפיצים מידע.
כעת בפסקה 10 נאמר לנו כי "ישו השתמש בקבוצה קטנה זו של גברים מוסמכים כדי ליישב סוגיות דוקטרינליות ולפקח ולהנחות את ההטפות וההוראה של הממלכה חדשות טובות."
זו הפיסקה המרכזית. זו הפסקה בה אנו קובעים את עיקר הטענה כי מעטים (הגוף המנהל) מאכילים את הרבים, את האחווה העולמית. אנו קובעים באופן קטגורי כי:
- הייתה גוף שלט מהמאה הראשונה.
- זה היה מורכב מקבוצה קטנה של גברים מוסמכים.
- זה הסדיר סוגיות דוקטרינריות עבור הקהילה.
- זה פיקח והנחה את עבודת ההטפה.
- זה פיקח והנחה את עבודת ההוראה.
להוכחת האמור לעיל אנו מציעים שלוש הפניות לכתבי הקודש: מעשי 15: 6-29; 16: 4,5; 21: 17-19.
מעשי השליחים 15: 6-29 מתייחסים למקרה הנוגע לברית המילה. זו הפעם היחידה בתנ"ך בה מתייעצים עם השליחים ואנשי ירושלים הגדולים בנושא דוקטרינלי. האם תקרית יחידה זו מוכיחה את קיומו של גוף שלטוני של המאה הראשונה שביצע את כל התפקידים הנ"ל? בְּקוֹשִׁי. למעשה, הסיבה לכך שנשלחו פול וברנבאס לירושלים נבעה מכך שמדובר במחלוקת המדוברת. מדוע גברים מסוימים מיהודה קידמו את מילת הגויים? האם זו עדות לכיוונו ולפיקוחו של גוף שלטוני במאה הראשונה? ברור שהדרך היחידה לעצור את ההוראה הכוזבת הזו הייתה ללכת למקור. זה לא אומר שהקהילות לא כיבדו את הגברים והשליחים המבוגרים בירושלים. עם זאת, זוהי קפיצת מדרגה גדולה ולא נתמכת של ההיגיון להסיק כי הדבר מרמז על שווה ערך למאה הראשונה לגוף המנהל המודרני שלנו.
לאחר מכן, מעשי השליחים 16: 4,5 מובאים כהוכחה להנחייתם לעבודה. מה שמועבר שם הוא העובדה כי פאולוס, שקיבל מכתב מהשליחים ומזקני ירושלים, נשא אותו אל הנוצרים הגויים במסעותיו. כמובן שהוא היה עושה זאת. זה היה המכתב שסיים את המחלוקת על ברית המילה. אז אנחנו עדיין עוסקים בנושא האחד. אין בכתבי הקודש היוונים שום דבר המעיד על כך שהיה נוהג נפוץ.
לבסוף, מעשי השליחים 21: 17-19 מדברים על פאולוס שמסר דיווח לשליחים ולאנשים מבוגרים. מדוע שלא יעשה זאת. מכיוון שמקורה של העבודה שם, הם היו רוצים לדעת איך הדברים מתקדמים. סביר להניח שהוא דיווח על פעילויות של קהילות אחרות בכל פעם שהוא ביקר בקהילה בעיר חדשה. כיצד הפיכת דוח תהווה הוכחה לכל מה שאנו טוענים?
מה באמת מתואר ברשומת התנ"ך על אותה פגישה עם הגוף השולט כביכול? הנה החשבון. האם אנו רואים עדויות לכך שפאול פונה לגוף קטן של גברים מוסמכים כפי שמתואר באיור בעמוד 19?
(מעשי השליחים 15: 6) ... והשליחים והזקנים התכנסו לראות את הפרשה הזו.
(מעשי השליחים 15:12, 13) ... בזה ריבוי שלם שתקו, והם התחילו להקשיב לברנבוס ופאול מספרים את הסימנים והקטעים הרבים שאלוהים עשה דרכם בקרב העמים.
(מעשי השליחים 15:22) ... ואז השליחים והזקנים יחד עם כל הקהילה העדיף לשלוח גברים נבחרים מקרבם לאנטיוכיה יחד עם פול וברנבאס, היינו, יהודה שנקראה ברסאבאס וסילאס, מנהיגים בקרב האחים;
"כל ההמון"? "הגברים המבוגרים יחד עם כל הקהילה"? היכן הכתוב התומך בתפיסתו של האמן בעמוד 19?
מה עם הטענה עליה פיקחו והנחו את עבודת ההטפה וההוראה?
כבר ראינו שיהוה השתמש בנביאים ובנביאות בקהילות. היו גם מתנות אחרות, מתנות של הוראה, של דיבור בלשון ושל תרגום. (1 קור '12: 27-30) הראיות לכך שהמלאכים כיוונו ופקחו על העבודה באופן ישיר.
(מעשי 16: 6-10) יתר על כן, הם עברו דרך פרגיה וארץ גלטיה, מכיוון שנאסר עליהם על ידי רוח הקודש לדבר את המילה במחוז אסיה. 7 יתר על כן, כשירדו למיסיה עשו מאמצים להיכנס לביתניה, אך רוחו של ישוע לא איפשרה להם. 8 אז הם עברו ליד מיסיה וירדו לטראוס. 9 ובמשך הלילה הופיעה בפני פול חזון: אדם מקדוני מסוים עמד ופנה אליו ואמר: "תעבור למקדוניה ותעזור לנו." 10? עכשיו ברגע שהוא ראה את החזון, ביקשנו לצאת לדרך. לתוך מקאודו? ניאה, והסיק את המסקנה שאלוהים זימן אותנו להכריז להם על הבשורה הטובה.
אם אכן היה גוף כזה המפקח על העבודה ומנחה אותה, מדוע הם לא היו בשורה כאשר פול הוטל עליו להטיף את הבשורה הטובה לגויים.
(גלטים 1: 15-19) ... אך כאשר אלוהים, שהפריד ביני לבין רחמי אמי וקרא לי [בחביבותו הבלתי ראויה, חשב טוב 16 לגלות את בנו בקשר אלי, כדי שאכריז על החדשות הטובות על אותו לאומות, לא נכנסתי מיד לכנס עם בשר ודם. 17 גם לא עליתי לירושלים לאלו שהיו שליחים קודמים לי, אבל הלכתי לערביה וחזרתי שוב לדמשק. 18 ואז שלוש שנים אחר כך עליתי לירושלים לבקר את ספת ונשארתי איתו חמישה עשר יום. 19 אבל לא ראיתי אף אחד אחר מהשליחים, רק ג'יימס אחיו של האדון.
אם היה, כפי שאנו מכריזים, גוף של אנשים מבוגרים ושליחים מבוגרים בירושלים המפקחים על ההטפות וההוראה ומנחים אותם, הרי שלא היה זה מתאים לפול שנמנע במכוון מלהיכנס לוועידה עם בשר ודם.
בעוד מאה שנה, ניצול מארמגדון יכול היה לבחון את כל הפרסומים המודרניים שלנו ואין לו ספק בקיומו של גוף מנהל שמנהל את עבודת ההטפה וההוראה. מדוע אם כן אין עדויות כאלה בכתבי הקודש היוונים התומכות בטענתנו כי היה קיים עמית מהמאה הראשונה לגוף מודרני זה?
זה מתחיל להיראות כאילו יצרנו פיקציה במאמץ לגדול את סמכותו של גוף השלטון שלנו.
אבל יש עוד. פסקאות 16 עד 18 מסכמות את הכל, ומניחות את הבסיס לעתיד לבוא במאמר הסופי.
- ראסל ותלמידי התנ"ך לפני 1914 לא היו "הערוץ שנקבע דרכו ישו יאכיל את צאנו", מכיוון שהם היו בעונת הגידול.
- עונת המסיק החלה ב- 1914.
- מ- 1914 ל- 1919 ישוע בדק וניקה את המקדש.
- ב- 1919, המלאכים החלו לאסוף את החיטה.
- ישוע מינה "ערוץ להענקת" אוכל רוחני בזמן המתאים "בזמן הסוף - אחרי 1919.
- הוא היה עושה זאת באמצעות דפוס הזנת הרבים באמצעות מעטים.
קח את שש הנקודות האלה. עכשיו תחשוב איך תוכיח אותם למישהו שאולי תפגוש בשירות. באילו כתבים תשתמש בכדי להוכיח כל זה? האם זה לא נכון שכל ה"אמיתות הדוקטרינריות "הללו הן באמת רק טענות מופרכות שאנו מקבלים מכיוון שאנו מאומנים לקבל דבר מהגוף המנהל כאילו זוהי דבר אלוהים?
אל לנו להיות כאלה. כמו גם הבארואים הקדומים, כך גם אנחנו.
פירוש נבואות שזורות בפרשנות זו.
- שבע פעמים הטירוף של נבוכדנצר.
- שליח הברית של מלאכי.
- משל החיטה והעשבים.
- משל הדייל הנאמן.
בעד מספר 1 כדי לעבוד בתמיכה של שנת 1914, עלינו לקבל אחת עשרה הנחות מובחנות ולא מוכחות. ל מספר 2 כדי לעבוד, עלינו להניח שיש לה יישום משני וכי נדרשה חמש שנים להגשמת הבקשה - בין השנים 1914 ל -1919. עלינו גם להניח שהמימוש של מספר 2 קשור לזה של מספר 1, למרות שיש אין עדות לקשר זה בתנ"ך. כדי שמספר 3 יעבוד, עלינו להניח שהוא מקושר למספרים 1 ו- 2. כדי שמספר 4 יעבוד, עלינו להניח שהוא מקושר למספרים 1, 2 ו -3.
מה שמעניין הוא שלא ישוע ואף כותב תנ"ך אינם מקשרים קשר בין ארבע הנבואות הללו. עם זאת לא רק שאנחנו קושרים את כולם יחד, אלא גם קושרים אותם לשנת 1919 שאינה נתמכת בנבואה.
בחינה נכונה של העובדות תאלץ אותנו להודות שהפרשנות כולה איננה מבוססת על הנחות בלבד. אין עדויות היסטוריות לכך שישוע בילה חמש שנים בין השנים 1914 ל -1919 בבדיקת המקדש הרוחני שלו. אין עדויות היסטוריות לכך שהחיטה נקצרה בשנת 1919. אין ראיות לכך שהוא לא בחר בריאסל לפני 1914 כערוץ התקשורת המיועד לו מאשר שהוא בחר ברותרפורד בתפקיד זה לאחר 1919.
כמי שסוגדים "ברוח ובאמת", האם אנו נאמנים לאדוננו על ידי קבלת ספקולציות אנושיות כאמת תנ"כית?
[...] הוא מעולם לא קיבל מישוע המשיח. (קרא כאן ניתוח של עמדת הגוף המנהל, ואז מה באמת אומר המקרא בנושא [...]
האם לא סקרן שפול יכתוב מכתב לקהילה בה נמצא "הגוף השולט"? האם הגוף המנהל לא יכול היה לדאוג אפילו לקהילה שלהם ???
מוזר גם שנדמה שפול לא ידע מי נמצא איתו בגוף המנהל ??? גל 2
וכי חבר אחר בגוף השלטון התקשה להבין על מה פול כותב? 2 חיות מחמד 3: 15,16
וכי אף אחד מספרי ה- 27 לא נכתב באופן קולקטיבי על ידי הגוף השולט?
למעשה, 2 חיות מחמד. 3:15, 16 לא מצביע על כך שפיטר התקשה להבין את פול, רק שחלקם התקשו להבין את כתיבתו.
שלום אחי מלתי, הזמן לא מאפשר לי לפרסם בבלוג שלך ככל שהייתי רוצה, אך מצאתי לנכון להסב את תשומת ליבך לכמה עובדות. אני חושב שהקביעה של ה- WTS כי ישו האכיל רבים באמצעות מעטים אינה לגמרי נטולת בסיס. ראשית, אתייחס לטענתך לפיה למעלה משנים עשר (ואולי 70) תלמידים היו מעורבים בפעילות ההאכלה. בכנות, אין בסיס למסקנה כזו. אילו היו 70 תלמידים, אחד מארבעת הכותבים היה מזכיר זאת. למעשה, ההיפך הוא הנכון, לוק... קרא עוד "
האח ווסי, אתה מביא כמה נקודות מצוינות. למרות שזו רק השערה לגבי כמה מהתלמידים היו מעורבים בהפצת האוכל, נראה שזה בלתי אפשרי מבחינה לוגיסטית שרק 12 השליחים היו יכולים להאכיל כל כך הרבה אלפים. סביר להניח שתריסר השנים חילקו אוכל מישו לקבוצה משנית של תלמידים שהעבירו אותו לנקודת חלוקה שלישית או ישירות למשתמשים הסופיים. עם זאת, זה לא באמת העניין. העניין הוא שזו השערה כי ישו ביצע את הנס הזה כדי להמחיש כיצד פועלת האכלה... קרא עוד "
הי מלתי,
יש כמה הצלבות מעניינות בין ההערות שלנו. לא ראיתי את שלך לפני שפרסמתי את התשובה לוואסי. אני מניח שאנחנו באותו אורך גל בנושא זה.
אפולוס
ואסי, אני חושב שאתה מעלה כמה נקודות מחשבה. יש להפריד בין בעיות. אני לא אומר שלא עשית את זה. הקפדת מאוד להגדיר את הנקודות במאמר של מלי שאתה מאתגר, ואני יכול לראות מאיפה אתה בא. אך אם נקבל ש -12 השליחים אכן היו "גוף שלטון" בכך שהם היוו את יסוד הקהילה, המונחים על אבן הפינה של ישוע המשיח, אנו עדיין צריכים להגיע משם לרעיון של איזושהי ירושה אפוסטולית. זה בעיני הרבה יותר... קרא עוד "
מלתי היקרה, למרות שאני לא רוצה לדבוק בכך - עלינו לזכור בכל פעם שקראנו את מעשי 15, עלינו לקרוא גם את שני הפרקים הראשונים של הגלטים. רק שנודע לנו על כמה זמן עבר עד שפול וברנבאס הוזמנו סוף סוף לירושלים לבקר אצל אלה "שנראו כעמודים". ארבע עשרה שנים! וזה לא מונה את השלושה שפול חיכה לפני שביקר את פיטר לבדו, מעולם לא פגש את השאר. אז במשך שבע עשרה שנה הטיף פול - עובר מיהודי לגוי, מכוון לכסות שום שטח אחר מזה שהוא הובל על ידי... קרא עוד "
נקודות טובות כולם. בהתחשב באי-רצונו של הגוף המנהל לקבל עצות מאלה שמתחתיהן, התייחסותו של פול להפריך את צ'פאס בפומבי בפני כל הצופים אינה נוחה. איך הגוף המנהל הנוכחי שלנו פותר את הדילמה הנגרמת על ידי הכתב? פשוט. הם מינו את פול לחברות בגוף השלטון שאינו קיים.
*** w85 12 / 1 עמ '. 31 שאלות מהקוראים ***
סביר להסיק כי פול היה חלק מגוף השלטון הנוצרי במאה הראשונה.
שימו לב כיצד התשובה לשאלה זו מסכמת: "אך בפעמים אחרות הוא (פול) הביא את העניינים לפני כל הגוף, כפי שממחיש החשבון באקטות 15." מעשה 15 הוא הזמן היחיד. ואז הם אומרים, "אז בזמן נסיעה, פול בהחלט דיבר עבור הגוף השולט המרכזי. - מעשי השליחים 16: 4, 5." שזה הכל, פגישה אחת אחת אני מוצא כל כך מטעה. והחלטה יחידה אחת נחשבה לאירועים מרובים של קביעות תקדימית מעניקה עוד פחות קרדיט לפול על שהביא את העניין כולו לראש, ולתקן את הטעות שלהם (דבר שאלו של הנימולים מעולם לא הצליחו להבין). אז לא... קרא עוד "
אמירת "מכוונת רוח" במקום "השראה" היא הבחנה שאינה מהווה שום הבדל. אלה בעצם מונחים נרדפים.
תודה, SW. ואתם צודקים. ככה זה היה אז, בשנת 1985. השאלה לכולם: BTW, האם המילה "מכוונת רוח" [ארגון] הוגדרה על ידי מישהו מאז ומאז באותה שנה ב -1985, מאז שהעלו עלינו את המילה אז ? כלומר, במה שונה ייעוד מסוים זה מהמילה הפשוטה שכל אחד אחר משתמש בה, כלומר "השראה"? אני לא שומע כנסיות אחרות שמשתמשות במילה הזו. הם פשוט אומרים "השראה" ולא "מכוונת רוח". במילים אחרות, האם מילה זו, "מכוונת רוח", ניתן למצוא באופן ייחודי רק בקרבנו, עדי יהוה? האם הוא ייחודי לאוצר המילים שלנו, וכן... קרא עוד "
Observer17 היקר, אתה לא לבד בזה ולמרות שאני מזדהה מאוד, זו תוצאה של הידוק הברגים של המנהלים המיקרו הנוכחיים שלנו. כשהתחולל השינוי לא הקדשנו תשומת לב מכיוון שרבים חשבו שמכוונת רוח היא לתת לנו תחושה טובה יותר של אחדות תוך הגנה עלינו באופן חוקי, בלה, בלה, בלה ... .. פנים, כולנו הרגשנו אותו דבר באותה תקופה . ואז הגיעה הודעת הדחייה החדשה כאשר אלה שנקראו "כבר לא היו מפי עדי יהוה". סלח לי, אמרתי, אך אם מה שאלוהים עשה יחד בנישואין לא יכול היה להיות מובחן על ידי גברים, איך... קרא עוד "
הראיות שלך מוצגות כל כך הגיוניות שאתה יכול לטעון זאת בבית משפט ולזכות. [לא רק במאמר זה אלא ברבים מהמאמרים האחרים באתר זה] עם זאת, נראה כי היסודות ההגיוניים אינם תואמים ל"אינדוקטרינציה "של הגוף המנהל, ולכן הרוב המכריע של ה- JW ימשיך לעקוב אחר ה- GB כמו" כבשים השחיטה "לפני שהם יהיו מוכנים להכיר בכך שה- GB הם רק גברים אנושיים (שאני כבר לא מאמין שיש להם" ערוץ ישיר ליהוה "). אם 1 + 1 = 2 וה- GB מורה ש- 1... קרא עוד "
קרא את השור האפיפיורי שהנפיק האפיפיור בוניפייס השמיני ב- 1302, ותביני שיש הרבה יותר מדמיון בין האפיפיור ל- GB. בתוכו הוא כתב שכדי לקבל ישועה נצחית עליכם להיות חבר בכנסייה הקתולית, ועליכם להיות כפופים לאפיפיור. נשמע מוכר?
נקודות מצוינות, שהושמעו על ידי "אנדרו" וגם "StillHaveFaith"! אני מסכים מכל הלב. אני נזכר בכמה ציטוטים מהפרסומים שלפני כמה שנים שהדגישו את הסכנה לבלבל את מסירותו הקדושה של יהוה עם כל אדם, או כל ארגון כלשהו, כולל אגודת המגדל ועדי יהוה כקהילה. לדוגמא זה: "לפיכך, נוצרי אינו יכול להיטבל על שמו של מי שבאמת עושה את הטבילה או בשמו של אדם כלשהו, וגם לא בשם כל ארגון, אלא בשם האב, הבן ו את רוח הקודש. " -... קרא עוד "
הוצע כי הסיבה לשינוי בשאלות הטבילה בשנת 1985 קשורה יותר לסוגיות משפטיות מכל דבר אחר. תגיד שהפסקת להשתתף בישיבות מזה זמן, ואז התחל לדבר עם חברים על דוקטרינות הארגון שאתה כבר לא מסכים איתו. הדבר הבא שתדע, שהזקנים יזמינו אותך לדיון שיפוטי. אתה עלול לסרב לומר שאתה לא רוצה להשתתף, והם אינם מפעילים סמכות כלפייך. לכן, הם אינם יכולים לחייב אותך להשתתף, ואין להם את הזכות לבטל אותך יותר ממה שיש להם... קרא עוד "
התפתחות עצובה מאוד ב- 1985, וכולנו שואלים, מה הקשר לשינוי השאלה בתנ"ך בעוד שבברית החדשה אין שום התמקדות בארגון.
לפעמים אני חושב לבד: אם רק הייתי שם לב לנטיות האלה ולרקע המפוקפק קודם.
תודה מלתי, על התגובה שלך. וכן, שמעתי גם את ההצעה הזו.
אובזרוורקס
נראה לי שזכות הסמכות הכנסייתית לעניין פיטורין עומדת בסתירה ישירה עם הזכות החוקתית של חופש הדת, שנועדה במקור להגן על יחידים כמו גם על ארגונים דתיים. כיחידים אין לנו את הזכות שבסמכותו של הגוף המנהל לנהוג באמונתנו על פי אמונותינו האישיות. כמה רשויות ממשלתיות באירופה חוקרות את ה- WTBTS מתוך הנחה כי זכויות אזרחיהן לחופש דת מוסרות על פי שיטות הבקרה הנהוגות לפינוי "כופרים" ובכך לפרק משפחות.
ההסבר היחיד שניתן לשינוי הוא כדלקמן, שנראה כי כל האנשים שהוטבלו לפני 1985 לא הבינו לחלוטין את משמעות מסירותם וטבילתם. מה שעליך כעת לדבוק בסמכות הארגון: (W87 4/15 עמ '15 - השגת שלום עם אלוהים באמצעות הקדשה וטבילה - {תחת הערות השוליים}) "לאחרונה שתי השאלות שהופנו למועמדים לטבילה הופשטו כך ש מועמדים יכלו לענות בהבנה מלאה של מה כרוך במערכת יחסים אינטימית עם אלוהים ועם הארגון הארצי שלו. " ——————————————————————————————————— (מה באמת המקרא מלמד... קרא עוד "
נקודה מצוינת, "BeenMislead"! אני חייב להודות, ״מומה מאוד, אפילו נדהמת. בטח התגעגעתי לגיליון המסוים הזה של המגזינים או משהו כזה. זהו הציטוט של מגדל השמירה משנת 1987 שציינת, המוצג להלן. אני מוצא את הציטוט הזה, לאחר מדיטציה בו, מטריד במיוחד: (W87 4/15 עמ '15 - השגת שלום עם אלוהים באמצעות הקדשה וטבילה - {תחת הערות השוליים}) "לאחרונה שתי השאלות שהופנו למועמדים לטבילה הופשטו כך מועמדים יכלו לענות בהבנה מלאה של מה כרוך במערכת יחסים אינטימית עם אלוהים ועם הארגון הארצי שלו. " האם הם אמרו בגלוי, "אינטימי... קרא עוד "
אוקיי, עכשיו אני זוכר שקראתי את המאמר ה -15 באפריל 1987 לפני זמן מה. תודה, שהזכרת לי את זה, "BeenMislead." איכשהו, רק שכחתי מזה.
…לך תבין.
אני מניח שאני מזדקן. (לצחוק בקול רם)
אובזרוורקס
ממש לאחרונה, במאמר המגדל של 15 ביולי 2013 על "מי באמת העבד הנאמן והעבד הדיסקרטי?" הצהרה חתרנית זו הושמעה, הנוגעת לשאלה האם אדם יכול לקבל ציטוט "יחסים רוחניים בריאים עם יהוה" ... מבלי שיהיה לו אחד עם הגוף המנהל. אני מאמין, שהצהרה זו עצמה קשורה יפה למדי עם השינוי הגדול בשאלות הטבילה של שנת 1985. שימו לב להערה ה"מאירה "הזו במאמר המחקר המסוים הזה, לטובתנו. במגזין 2 ביולי 4, שם נאמר: "... העבד הנאמן ההוא... קרא עוד "
אם הקישור לא עובד, אתה יכול לנסות את הקישור הבא:
http://www.jw.org/en/publications/magazines/w20130715/who-is-faithful-discreet-slave/
אובזרוורקס
אלא שלגוף המנהל הנוכחי יש יותר כוח על חייהם של אנשים מאשר לאפיפיור הנוכחי.
היי מלטי, וואו! אז אם לגוף המנהל בימינו יש יותר כוח מהאפיפיור כמו שאתה אומר, ולמעלה משבעה מיליון עדי יהוה בהחלט מגנים זאת בפומבי כעבודת אלילים עזה מצד הקתולים והכל, מדוע אנו עושים את אותו הדבר בדיוק בכדי להפוך את שלנו הגוף המנהל [או לתת להם להפוך] גם ל"עגל הזהב "שאינו ניתן לעמידה, אני שואל? לדוגמא, מה לא בסדר בשאלות הטבילה המקוריות שקיבלו הארגון באוקטובר 7, שהגישו לנו הנשיא נתן קנור וסגן הנשיא פרדריק פרנץ? באופן אישי, חשבתי שהם מושלמים. - ראה אוקטובר... קרא עוד "
השאלה החדשה מנוסחת בעדינות כך שניתן לטעון שהיא אינה סתירה ישירה לעמדתנו המקורית. עם זאת, הסיבה שניתנה לשאלה החדשה אכן מראה את הכוונה האמיתית והיא איננה רק סתירה ישירה לעמדתנו המוצהרת בעבר, אלא שהיא גם וחשוב מכך מנוגדת לכתובים. (W87 4/15 עמ '15 - קבלת שלום עם אלוהים באמצעות הקדשה וטבילה - {תחת הערות שוליים}) "לאחרונה פשטו שתי השאלות המופנות למועמדי הטבילה כדי שהמועמדים יוכלו לענות מתוך הבנה מלאה של מה מעורב ב... קרא עוד "
הי מלטי, אמרת: *** ... זה לא מצביע על מה באמת נועד: שאנחנו מקדישים את עצמנו גם לארגון. אם אנו לא מסכימים עם הארגון בשלב כלשהו, הם יכולים לסלק אותנו, ולבטל למעשה את מסירותנו לאלוהים - לפחות במוחם. ... כל העניין הוא די מעורר גנאי. *** כן, זו הדרך בה הם [אגודת המגדל] רואים את החיים ואת יהוה כאלוהים. עם זאת, אם יהוה בעצמו הסכים עם נתן קנור "המשוח" ו"משחה "את עמדתו המקורית של פרידריך פרנץ בשאלות ההקדשה שלנו בשנת 1966, וחושב כי רק ... רק יהוה עצמו,... קרא עוד "
(ירמיהו 51:45) 45 "צא מתוכו, עמי, וספק לכל אחד את נפשו בריחה מכעסו הבוער של יהוה. (התגלות 18: 4). . . ושמעתי קול אחר מהשמיים אומר: "צא ממנה, עמי, אם אינך רוצה לחלוק עמה בחטאותיה, ואם אינך רוצה לקבל חלק ממכותיה. נאמני יהוה מתוארים כבתים בבבל שכן חורבנה קרוב. בנקודה זו, הישועה האישית של כל אחד ואחת תלויה בהפרדה בין עצמו למטרה... קרא עוד "
ברצוני להרהר במחשבה נוספת על התלבטות כנה בנושא זה:
... כשהגוף המנהל שולט בתוכנו של מגזין המגדל, אין צורך בדמיון כדי לראות כיצד ניתן להשתמש ב"כלי "המיוחד הזה [מגזין המגדל] כדי ללכוד ולתפעל את" מוחם ולבם "של אנשים כנים ברחבי הארץ בסופו של דבר ציות ללא עוררין מדויק, וכך גם "אל" לאורך תקופה מסוימת. - ראה 2 סלוניאיות 2: 3, 4.
זה מה ששמתי לב אליו לאורך השנים.
…דעתי.
אובזרוורקס
מעניין לציין שפרד פרנץ, בשיח שהועבר לשיעור הגלעד ה -59 בסיום לימודיהם (ספטמבר 1975), ידע כמובן שאין גוף מנהל במאה ה -1. שיח זה עדיין זמין באופן מקוון בצורה שמע ומודפסת.
אני יכול לראות איפה הם מגיעים לבדיקה ומה לא, אבל מאיפה הם משיגים את 5 השנים 1914-1919? האם יש אפילו פסוק שניתן לפרש אותו באופן שגוי כדי לבוא עם זה.
אני חושב שניתן לעשות מקרה כלשהו לסמכות מרכזית כלשהי שהתבססה בירושלים במאה הראשונה. ראשית, קח את מעשי השליחים 1: 15 אך כאשר לא התרחשה שום מחלוקת ומחלוקת קטנה על ידי פול ובר-נאצב עם עימם, הם סידרו לפאול ולבר-נפטר וכמה אחרים מהם לעלות לשליחים ו גברים מבוגרים בירושלים בנוגע למחלוקת זו. ראשית, אם זו הייתה רק בעיה בין קהילתית, מדוע ללכת עד לירושלים כדי להתמודד עם זה? מדוע לא פשוט לשלוח מכתב? ואז, לאחר קבלת ההחלטה, אנו קוראים:... קרא עוד "
אני מסכים עם נקודת המבט שלך לחלוטין. אנחנו כן זקוקים - בני אדם תמיד היו זקוקים - לסמכות שלטונית כלשהי. הייתי מתאר לעצמי שגם תחת שלטונו הצדיק של יהוה לאחר סיום אלף השנים, תהיה רמה כלשהי של סמכות או היררכיה. המקרא מדבר על כך בקרב המלאכים. הרווחנו וממשיכים להפיק תועלת מההובלה שהגוף המנהל ואחרים לוקחים ומהרבה מכיוונם. לא הכל, אבל שם יש לפגם של יד. עם זאת, כפי שאתה מציין, הם הולכים רחוק מדי. הם חורגים מסמכותם בללמד אותנו דברים שהם תוצאה של... קרא עוד "
אני לא מוצא ברור שהדבר קשור אליהם בשום צורה כסמכות מרכזית. במקום זאת נראה היה שהסמכות מופזרת באופן כללי, על בסיס מתן גילוי והצגת ראיות. לדוגמא, פיטר לבדו קיבל את הגילוי על קבלת גויים, והודעה נפוצה על כך והיא התקבלה. הוא לא התייעץ עם גוף ריכוזי ושהם יפיצו את ההוראה. האם לא היינו מצפים לכך אם היה קיים מבנה כזה? נראה כי ה"אנחנו "ב -3 ג'ון הוא גאיוס עצמו. זה ניכר מה"אנחנו "בפסוק 8, שכולל... קרא עוד "
היי סטיב, יכול להיות, כמו שאתה אומר, שכאשר ג'ון אומר "אותנו" הוא מתייחס לעצמו ולגאיוס, אבל קראתי את כל הספר (כל 15 הפסוקים!) שוב ונראה רחוק מלהיות ברור מי ה"אנחנו הוא. הנה כמה קטעים מה- ESV שלדעתי מראים שזה לפחות לא ברור: פסוק 9: כתבתי משהו לכנסייה, אך דיוטרפס, שאוהב לשים את עצמו במקום הראשון, אינו מכיר בסמכותנו. פסוק 12: דמטריוס קיבל עדות טובה מכולם, ומהאמת עצמה. אנו מוסיפים גם את עדותנו ואתם... קרא עוד "
בכל הנוגע לקבלת החלטות במועצת ירושלים, לאחר דיון פרטי ופתוח בפני "ההמון" בפסוק 19 של מעשי השליחים 15 מתואר כי ג'יימס הוא שקיבל את ההחלטה הסופית "החלטתי" (ביוונית אני שופט), על מה צריך להיעשות כדי לפתור את העניינים. אני מאמין שזה עולה בקנה אחד עם עמדת פיקוח על הקהילה הדתית הנוצרית בירושלים (אקלסיה). ג'יימס במספר הזדמנויות מתייחס בנפרד ביחס לאחים וזקנים אחרים. פיטר לאחר שחרורו המופלא מהכלא במעשי 12:17, מורה כי יש לדווח על ניסיונו... קרא עוד "
אני רואה את הנקודה שלך ונראה שהיא נתמכת היטב מבחינה כתובה. למעשה, גרמת לי לחשוב על משהו. אנו מתייחסים ל"גוף השלטון של המאה הראשונה ". (סיפקת הוכחה טובה שזה לא ממש היה ועדה כמו שמועצת זקנים או יועצים עם ג'יימס קיבלו את ההחלטה הסופית.) כך או כך, זה יכול היה להתקיים רק במשך 30 שנה לכל היותר . הנוצרים עזבו את ירושלים בשנת 66 לספירה, ולא חזרו. מה היה אז עם הגוף השולט במאה הראשונה? כאשר הורה יוחנן על ידי ישוע המשיח לכתוב לשבע הקהילות... קרא עוד "
מעניין לציין שבגלטאים 2 פול מזהה אותם כאנשי מוניטין, וזה יהיה ממש אנדרסטייטמנט אם הם היו הגוף השולט.
כמו כן ראוי לציין כי במכתב נכתב כי המורים המזויפים יצאו מביניהם, וזה מזעזע אם הם היו הגוף השולט.
סטיב