https://youtu.be/ya5cXmL7cII
ב- 27 במרץ השנה נציין את אנדרטת מותו של ישוע המשיח באופן מקוון באמצעות טכנולוגיית זום. בסוף סרטון זה אשתף את הפרטים כיצד ומתי תוכלו להצטרף אלינו באופן מקוון. הכנסתי מידע זה גם לשדה התיאור של הסרטון הזה. תוכל למצוא אותו גם באתר האינטרנט שלנו על ידי ניווט אל beroeans.net/meetings. אנו מזמינים את כל מי שהוא נוצרי שהוטבל להצטרף אלינו, אך הזמנה זו מופנית במיוחד לאחינו ואחיותינו לשעבר בארגון עדי יהוה שהבינו, או הולכים להבין, את החשיבות של נטילת הסמלים המייצגים בשר ודם של הגואל שלנו. אנו יודעים שלעתים קרובות זו יכולה להיות החלטה קשה להגיע אליה בגלל כוחם של עשרות שנים של אינדוקטרינציה מפרסומי מגדל השמירה שאומר לנו שהשתתפות מיועדת רק לכמה אלפי אנשים נבחרים, אך לא למיליוני הכבשים האחרות.
בסרטון זה נשקול את הדברים הבאים:
- מי באמת צריך לקחת חלק מהלחם והיין?
- מיהם 144,000 וה"קהל הגדול של כבשים אחרות "?
- מדוע רוב עדי יהוה אינם משתתפים?
- באיזו תדירות עלינו להנציח את מות האדון?
- לבסוף, כיצד נוכל להצטרף לאנדרטת 2021 באופן מקוון?
בשאלה הראשונה, "מי באמת צריך ליטול את הלחם והיין?", נתחיל בקריאת דבריו של ישו ביוחנן. (אני הולך להשתמש במקרא התרגום העולמי החדש ברחבי הסרטון הזה. אני לא סומך על הדיוק של גרסת 2013, מה שמכונה חרב הכסף).
"אני לחם החיים. אבותיך אכלו את המן במדבר ובכל זאת מתו. זהו הלחם היורד משמים, כדי שכל אחד יאכל ממנו ולא ימות. אני הלחם החי שירד משמים; אם מישהו יאכל מהלחם הזה הוא יחיה לנצח; ולמעשה, הלחם שאתן הוא בשרי למען חיי העולם. " (יוחנן 6: 48-51)
זה די ברור מכך לחיות לנצח - משהו שכולנו רוצים לעשות, נכון? עלינו לאכול מהלחם החי שהוא הבשר שישוע נותן למען העולם.
היהודים לא הבינו זאת:
". . לכן החלו היהודים להתמודד זה עם זה באומרם: "איך האיש הזה יכול לתת לנו את בשרו לאכול?" לפיכך ישוע אמר להם: "באמת אני אומר לכם, אלא אם כן אתם אוכלים את בשר בן האדם ושותים את דמו, אין לכם חיים בעצמכם." (יוחנן 6:52, 53)
לכן, לא רק את בשרו אנו חייבים לאכול אלא גם את דמו שעלינו לשתות. אחרת, אין לנו חיים בעצמנו. האם יש חריג לכלל זה? האם ישוע מספק הוראה לשיעור נוצרים שאינו צריך לקחת חלק מבשרו ומדמו כדי להינצל?
לא מצאתי, ואני מאתגר מישהו למצוא הוראה כזו מוסברת בפרסומי הארגון, פחות מכך במקרא.
כעת, רוב תלמידיו של ישו לא הבינו ונפגעו מדבריו, אך 12 השליחים שלו נותרו. זה הביא את ישוע לשאול את השאלה 12, והתשובה עליה כמעט כל עד יהוה ששאלתי טועה.
". . .בשל כך רבים מתלמידיו הלכו לדברים שמאחוריהם ולא היו הולכים איתו עוד. לכן ישוע אמר לשנים עשר: "גם אתם לא רוצים ללכת?" (יוחנן 6:66, 67)
זה הימור בטוח מאוד שאם תשאל שאלה זו לאחד מחברי העד שלך או קרובי משפחתך, הם יגידו שתשובתו של פיטר הייתה: "לאן עוד נלך, לורד?" עם זאת, התשובה האמיתית הייתה, "אלוהים, אל מי נלך? יש לך אמירות של חיי נצח ... "(יוחנן 6:68)
זו הבחנה חשובה מאוד, מכיוון שמשמעותה היא שהישועה אינה נובעת מלהיות איפשהו, כמו בתוך "ארגון דמוי ארון קודש", אלא על ידי היותו עם מישהו, כלומר עם ישוע המשיח.
בעוד שהשליחים לא הבינו את משמעות דבריו אז, הם הבינו מהר מאוד כאשר הוא הנהיג את הנצחת מותו באמצעות סמלי הלחם והיין כדי לייצג את בשרו ודמו. על ידי נטילת הלחם והיין, נוצרי שהוטבל מייצג באופן סמלי את קבלתו של הבשר והדם שהקריב ישוע למעננו. לסרב להשתתף, זה לסרב למה שהסמלים מייצגים ולכן לדחות את מתנת החיים החופשית.
בשום מקום בכתובים לא מדבר ישוע על שתי תקוות לנוצרים. בשום מקום הוא לא מדבר על תקווה שמימית למיעוט זעיר של נוצרים ועל תקווה ארצית עבור הרוב המכריע של תלמידיו. ישוע מזכיר רק שתי תחיות:
"אל תתפלא מזה, כי מגיעה השעה בה כל אלה בקברי הזיכרון ישמעו את קולו ויצאו החוצה, אלה שעשו דברים טובים לתחיית חיים, ואלה שנהגו דברים מרושעים לתחייה של פְּסַק דִין." (יוחנן 5:28, 29)
ברור שהתחייה לחיים תואמת את אלה שחולקים מבשרו ודמו של ישוע, מכיוון שכפי שישוע עצמו אמר, אלא אם כן אנו שותפים לבשרו ודמו, אין לנו חיים בעצמנו. תחיית המתים האחרת - יש רק שתיים - מיועדת למי שהתאמן בדברים נבזיים. זו כמובן לא תקווה שמורחבת גם לנוצרים שצפויים לעסוק בדברים טובים.
עכשיו כדי לענות על השאלה השנייה: "מיהם 144,000 וה"קהל הגדול של כבשים אחרות"?
לעדי יהוה נאמר כי רק ל- 144,000 יש את התקווה השמימית, ואילו השאר הם חלק מקהל גדול של כבשים אחרות שיוכרזו כצדיקים לחיות על פני האדמה כחברים של אלוהים. זה שקר. בשום מקום בתנ"ך לא מתוארים נוצרים כחברים של אלוהים. הם מתוארים תמיד כילדי אלוהים. הם יורשים חיי נצח כי ילדי אלוהים יורשים מאביהם שהוא מקור כל החיים.
לגבי 144,000, התגלות 7: 4 קוראת:
"ושמעתי את מספר האטומים 144,000 שנחתמו מכל שבט בני ישראל: ..."
האם זהו מספר מילולי או מספר סמלי?
אם ניקח את זה כמילולי, אנו מחויבים לקחת כל אחד מ -12 המספרים המשמשים לסיכום המספר הזה גם כמילולי. לא יכול להיות לך מספר מילולי שהוא הסכום הכולל של חבורה של מספרים סימבוליים. זה לא הגיוני. להלן 12 המספרים המסתכמים ב 144,0000. (הציג אותם לצדי על המסך.) פירוש הדבר שמכל שבט ישראל חייב לצאת מספר מדויק של 12,000. לא 12,001 משבט אחד ו -11,999 משני. בדיוק 12,000 מכל אחד, אם אכן אנחנו מדברים על מספר מילולי. זה נראה הגיוני? ואכן, מכיוון שהקהילה הנוצרית הכוללת גויים מדוברת כי ישראל של אלוהים בגלטוס 6:16 ואין שבטים בקהילה הנוצרית, איך 12 המספרים המילוליים האלה יופקו מ 12 מילוליים, אך לא קיימים שבטים?
בכתובים, המספר 12 והכפולות ממנו מתייחסים באופן סמלי להסדר מינהלי מאוזן, שהוסדר באלוהות. שנים עשר שבטים, 24 מחלקות כהונה, 12 שליחים וכו '. עכשיו שימו לב שג'ון לא רואה את 144,000. הוא רק שומע את מספרם נקרא.
"ושמעתי את מספר החתומים 144,000 ..." (התגלות 7: 4)
עם זאת, כשהוא פונה להסתכל, מה הוא רואה?
“אחרי זה ראיתי, והסתכל! קהל גדול, שאיש לא היה מסוגל למנות, מכל העמים והשבטים והעמים והלשונות, עומד לפני הכסא ולפני הכבש, לבוש בגלימות לבנות; והיו ענפי דקל בידיהם. " (התגלות 7: 9)
הוא שומע את מספר החתומים כ- 144,000, אך הוא רואה קהל רב שאיש אינו מסוגל למנות. זו עדות נוספת לכך שמספרם של 144,000 הוא סמלי לקבוצה גדולה של אנשים בהסדר המינהלי המאוזן והאסור על ידי האלוהים. זו תהיה ממלכתו או ממשלתו של אדוננו ישוע. אלה הם מכל אומה, עם, לשון ותשומת לב, מכל שבט. סביר להבין שקבוצה זו תכלול לא רק גויים אלא גם יהודים מ -13 השבטים, כולל לוי, שבט הכהונה. ארגון עדי יהוה טבע ביטוי: "קהל הכבשים הגדול האחר". אך הביטוי שלו לא קיים בשום מקום במקרא. הם היו מאמינים לנו שלקהל הגדול הזה אין את התקווה השמימית, אך הם מתוארים כשהם עומדים לפני כסא האל ומציעים שירות קודש בקודש הקודשים, המקדש (ביוונית, נאוס) שבו אלוהים שוכן.
"לכן הם נמצאים לפני כסא האל, והם מעבירים לו עבודת קודש יום ולילה במקדשו; והיושב על כס המלוכה יפרוס עליהם את אוהלו. " (התגלות 7:15)
שוב, אין בתנ"ך שום דבר שמעיד על כך שלכבשים האחרות יש תקווה אחרת. אשים קישור לסרטון על הכבשים האחרות אם אתה רוצה להבין בפירוט מי הם. די לומר כי הכבשים האחרות מוזכרות רק פעם אחת במקרא ביוחנן 10:16. שם, ישו מבדיל בין הצאן או הקפל שהיה האומה היהודית שאליה הוא דיבר, לבין כבשים אחרות שלא היו מהאומה היהודית. התברר כי אלה היו הגויים שייכנסו לצאן אלוהים שלוש שנים וחצי לאחר מכן לאחר מותו.
מדוע עדי יהוה מאמינים כי 144,000 הם מספר מילולי? הסיבה לכך היא שג'וזף פ 'רתרפורד לימד זאת. כזכור, זה האיש שהחל גם את קמפיין "מיליונים שחיים לעולם לא ימותו" שחזה שהסוף יגיע בשנת 1925. הוראה זו הוכחשה במלואה ולמי שרוצה להקדיש זמן ללימוד הראיות, אעשה זאת שים קישור למאמר נרחב המוכיח את הנקודה הזו בתיאור הסרטון הזה. שוב, מספיק לומר כי רתרפורד יצר מעמד דת וכמרים. הכבשים האחרות הן מעמד משני של נוצרים, וממשיכות להיות עד היום. על מעמד דיני זה להישמע לכל התכתיבים והפקודות שהוציאו מעמד הכהונה, המעמד המשוח, המורכב בהנהגתו מהגוף השולט.
עכשיו לשאלה השלישית: "מדוע רוב עדי יהוה אינם משתתפים?"
ברור שאם רק 144,000 יכולים לקחת חלק ו- 144,000 זה מספר מילולי, אז מה אתה עושה עם מיליוני עדי יהוה שאינם חלק מ- 144,000?
נימוק זה הוא הבסיס לפיו הגוף המנהל משיג מיליוני עדי יהוה שלא לציית לפקודה ישירה של ישוע המשיח. הם גורמים לנוצרים הכנים האלה להאמין שהם לא ראויים להשתתף. זה לא קשור להיות ראוי. אף אחד מאיתנו לא ראוי. מדובר בצייתנות, והרבה יותר מכך, מדובר בהפגנת הערכה אמיתית למתנה החינמית המוצעת לנו. בזמן שהלחם והיין מועברים אחד לשני בפגישה, זה כאילו אלוהים אומר, "הנה, ילד יקר, זו המתנה שאני מציע לך לחיות לנצח. אכול ושתה." ובכל זאת, הגוף המנהל הצליח לגרום לכל ועד יהוה להשיב לו ללכת, "תודה, אבל לא תודה. זה לא בשבילי. " איזו טרגדיה!
קבוצת גברים יומרנית זו המתחילה ברותרפורד ונמשכת עד ימינו, גרמה למיליוני נוצרים להרים את אפם במתנה שאלוהים באמת מציע להם. באופן חלקי, הם עשו זאת על ידי יישום שגוי של קורינתים א '1:11. הם אוהבים לבחור דובדבן ולהתעלם מההקשר.
"לכן, מי שאוכל את הכיכר או שותה את כוס האדון שלא כראוי, יהיה אשם בכבוד גופו ודם יהוה." (קורינתים א ’1:11)
זה לא קשור לקבלת הזמנה מיסטית מאלוהים שמאפשרת לך לקחת חלק. ההקשר מעיד בבירור כי השליח פאולוס דיבר על אלה המתייחסים לארוחת הערב של האדון כאל סיכוי לאכול יתר על המידה ולהשתכר, בעודם מכבדים את האחים המסכנים המגיעים גם הם.
אבל עדיין חלקם עשויים להתנגד, האם הרומאים 8:16 לא אומר לנו שעלינו להודיע על ידי אלוהים כדי להשתתף?
נכתב: "הרוח עצמה מעידה ברוחנו שאנחנו ילדי האל." (רומאים 8:16)
זהו פרשנות המשרתת את הארגון על הפסוק הזה. ההקשר של הרומאים אינו מממש את הפרשנות הזו. למשל מהפסוק הראשון של הפרק ועד ה 11th של אותו פרק, פול עומד בניגוד לרוח. הוא נותן לנו שתי אפשרויות: להיות מובל על ידי הבשר המביא למוות, או על ידי הרוח המביאה לחיים. אף אחד מהכבשים האחרות לא היה רוצה לחשוב שהם מובלים על ידי הבשר, מה שמשאיר להם אפשרות אחת בלבד, להיות מנוהל על ידי הרוח. הרומאים 8:14 מספרים לנו כי "כל מי שמובל על ידי רוח אלוהים הם אכן בני אלוהים". זה סותר לחלוטין את תורת המגדל כי הכבשים האחרות הן רק חבריו של אלוהים ולא בניו, אלא אם כן הם רוצים להודות כי הכבשים האחרות אינן מובלות על ידי רוח האל.
הנה לכם קבוצה של אנשים שהתנתקה מדת שווא שנטשה תורות חילול השם כמו אש גיהינום, אלמוות הנפש האנושית ותורת השילוש לשם שמות מעטים בלבד, ומטיפים באופן פעיל את מלכות האל כפי שהם מבינים אותה. . איזו הפיכה הייתה לשטן לערער את האמונה הזו בכך שהוא גורם להם לסרב להיות חלק מהזרע שנועדו להוריד אותו, כיוון שהם מסרבים ללחם וליין הם מסרבים להיות חלק מזרע הנביאה של האישה. של בראשית 3:15. כזכור, יוחנן 1:12 אומר לנו כי כל המקבלים את ישוע על ידי אמונתו בו מקבלים "סמכות להפוך לילדי אלוהים". זה אומר "הכל", לא רק חלקם, לא רק 144,000.
ההנצחה השנתית של JW לארוחת הערב של הלורד הפכה להיות מעט יותר מכלי גיוס. אמנם אין שום דבר פסול בהנצחתו פעם בשנה בתאריך בו אנו מבינים שהוא אכן התרחש, אף שיש מחלוקת גדולה על כך, עלינו להבין כי הנוצרים במאה הראשונה לא הסתפקו רק בהנצחה שנתית. כתבי כנסייה מוקדמים מצביעים על כך שהלחם והיין חולקו באופן קבוע בהתכנסויות הקהילה שהיו בדרך כלל בצורה של ארוחות בבתיהם של נוצרים. יהודה מתייחס לאלה כאל "סעודות אהבה" ביהודה 12. כאשר פאולוס אומר לקורינתים "המשיכו לעשות זאת כמו שאתה שותה אותו, לזכרי" ו"כל אי פעם שתאכל את הכיכר הזו ותשתה את הכוס הזו ", הוא היה לא מתייחס לחגיגה של פעם בשנה. (ראה קורינתים א '1:11, 25)
אהרון מילאבק כותב בספרו שהוא תרגום, ניתוח ופרשנות של הדידאצ'ה שהיא "המסורת שבעל פה שנשמרה לפיה הכנסיות הביתיות במאה הראשונה פירטו את השינוי שלב אחר שלב שבאמצעותו היו אמורים להתגייר גויים להיות מוכנים השתתפות פעילה באספות ":
"קשה לדעת במדויק כיצד הגיבו הטבילים הטריים לאוקריסטיקה הראשונה שלהם. רבים, בתהליך חיבוק אורח החיים, יצרו אויבים בקרב אלה שהתייחסו אליהם כנטושים ללא בושה את כל האדיקות - אדיקות לאלים, להוריהם, ל"דרך חייהם "של אבותיהם. לאחר שאיבדו אבות ואמהות, אחים ואחיות, בתים ובתי מלאכה, הוטבלו לאחרונה על ידי משפחה חדשה ששיקמה את כל אלה בשפע. פעולה זו של אכילה משותפת עם משפחתם הראשונה בפעם הראשונה חייבת היה אפוא להשאיר עליהם רושם עמוק. סוף סוף הם יכלו להכיר בגלוי ב"אביהם "האמיתי בקרב האבות הנוכחים וב"אם" האמיתית שלהם בהווה של האם. זה בטח היה כאילו כל חייהם הצביעו על כיוון זה: למצוא אחים ואחיות איתם היו חולקים הכל - בלי קנאה, בלי תחרות, בעדינות ובאמת. פעולת האכילה המשותפת העידה על שארית חייהם, כי הנה פניהם של משפחתם האמיתית המשותפת, בשם אבי הכל (המארח הבלתי נראה), היין והלחם שהיו הקדמה מראש לעתידם הבלתי נגמר יחד . ”
זה צריך להיות עבורנו הנצחת מותו של ישו. לא איזה טקס יבש, פעם בשנה, אלא שיתוף אמיתי של אהבה נוצרית, באמת, חג אהבה כמו שג'וד מכנה זאת. לכן, אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ב -27 במרץth. אתה רוצה שיהיו לך לחם מצות וקצת יין אדום בהישג יד. נערוך חמש אנדרטאות בזמנים שונים כדי להתאים לאזורי הזמן השונים בעולם. שלושה יהיו באנגלית ושניים בספרדית. הנה הזמנים. לקבלת מידע על קישור באמצעות זום, עבור לתיאור סרטון זה, או עיין בלוח הזמנים של הפגישה בכתובת https://beroeans.net/meetings
פגישות באנגלית
אוסטרליה ויוראסיה, בשעה 9:XNUMX שעון סידני, אוסטרליה.
אירופה, בשעה 6:XNUMX שעון לונדון, אנגליה.
אמריקה, בשעה 9:XNUMX שעון ניו יורק.
מפגשים ספרדיים
אירופה, 8:XNUMX בערב שעון מדריד
אמריקה, 7:XNUMX שעון ניו יורק
אני מקווה שתוכלו להצטרף אלינו.
לא יכול למצוא דרך להיכנס לאנדרטה
תודה על ההזמנה אריק. אשתי ואני מצטרפים לפגישת הזום מהולנד.
אריק, הרשה לי להקדים זאת ואומר שאני בדרך כלל מסכים עם עיקרי המאמר. בזמן שאני PIMO ולא אוכל להשתתף, אני אהיה איתך ברוח וקבעתי לקחת חלק באופן פרטי מהסמלים ולהגיד שתי תפילות משלי. נראה שאתה מתיימר כי 2 והקהל הגדול הם אותו דבר, מכיוון שג'ון פשוט "שומע" 144,000 אלא רואה קהל רב. איך אפשר ליישב את זה עם Rev 144,000: 14, שם הוא רואה 1? תודה על כל מה שאתה עושה, ואני מקווה שהסדרים... קרא עוד "
שאלה טובה. אני לא יודע בוודאות. ההתגלות כל כך מלאה בסמליות שאנחנו לא יכולים להיות שרירותיים עם שום פרשנות. מסיבה זו עדי יהוה חטאו בכך שהם משמיעים דוקטרינה קשה ומהירה המשפיעים על הצלתם של מיליונים על בסיס פרשנות לקטע סמלי מאוד שנוי במחלוקת. יכול להיות שאני טועה בהבנתי שה 144,000 הם זהים לקהל הגדול. אבל כך או כך, זה לא משפיע על איש ישועה. אין ספק בעיני שתקוות הגאולה המופנית כיום לנוצרים היא הקריאה... קרא עוד "
אריק,
תודה על תגובתך. אני מסכים, הכל ספקולציות, ואינו משפיע על התקווה הנוצרית או על האחריות שלנו לקחת חלק.
אני רואה שתדוע הוציא את הביקורת שלו, אשמח לקרוא גם ממך, לאור הזמן בשנה והנושא החשוב ביותר.
למעשה מצאתי את פיסקה 17, נוצרים משוחים, מדויקת בצורה בלתי רגילה. לעתים קרובות כאשר הספרות מתארת את המשוחים הם שמים דגש רב מדי על פסיקה ושיפוט. זה אולי מה שמעניין את האחים המשוחים, אבל אני חושד שאחיות משוחות רוצות לעלות לגן עדן כדי להיות עם יהוה, ישוע ושאר היצורים הרוחניים. האחים רוצים להיות 'מלכים'. אחיות רוצות להיות 'כהנים'.
אני בעיצומה של כתיבת קטע על כל העניין "השולט" הזה, כי נראה שיש הרבה אי הבנות בנושא. אני מקווה שמישהו ישמח להפיל את זה כאן בשבילי. רק במשפט אחד, "פסיקה" זו אינה קשורה לחוקי חוקים, אלא למערכת של יישוב סכסוכים ועוולות שיש לה ממש תקדים בחוק הפסיפס. התוצאה היא שהמשוח יהיה פעיל ממש על פני האדמה, לא בשמיים. נקודת מבט זו עלתה במוחי רק בימים האחרונים, אך היא כזו... קרא עוד "
תודה לך אריק שהרכבת את המאמר שלך. טוב לקבל את כל הנקודות הללו במקום אחד. למרבה הצער, אני חושב שיהיה לי קשה מאוד להיות בשני מקומות ב -27. זה יכול לגרום לדברים הרסניים למשפחתי. עם זאת, יהיה לנו לחם ויין בבית, ונשתף אתכם ברוח לפחות. שני דברים שאני מאמין ראויים לציון. ברור בעליל מ לוקס 22: 19-22 שיהודה היה נוכח כאשר ישוע חלק את השליח עם הלחם והיין. כל ההיגיון מצד הארגון מתפתל... קרא עוד "
אהיה חביב אם מי שנותן הצבעה שלילית יסביר את מה שהוא לא מסכים איתו. אחרת איך נלמד.
הניחוש הפרוע של הערכאה הראשונה שלי הוא ש"שטות "זו שאתה מתייחס אליה אינה מורחבת. אני מתאר לעצמי שזה יכול לבוא קשה וגס בלי להוסיף שום דבר אחר. אני לגמרי מבין את המסקנה, אבל עלינו הנטל להמשיך ולהסביר אותה מההתחלה ועד הסוף. תאר לעצמך שישוע היה צריך לעשות את אותו הדבר, ובילה זמן רב בלימוד אנשים על מושגים פשוטים מאוד שוב ושוב. הדברים המרתקים יותר היו לשיחות פרטיות עם תלמידיו הקרובים ביותר, ותמצא במכתבים שהם בסופו של דבר מצוינים... קרא עוד "
תודה רבה על ההסבר שלך, אד לאנג. חשבתי שההדגשה המתמשכת (כל שנה) שרק המשחים צריכים ליטול חלק היא "שטות", בהתאם לבשורה של לוק, שם לקח יהודה באופן "ברור". אני מעריך את התזכורת להקפיד על שימוש בשפה חזקה יותר, ואסיר תודה על תשובתך.
יהודה השתתף ולא היה לזה שום קשר להבטחה לממלכה. ישוע הבטיח לממלכה מאוחר יותר, לאחר שניהלו מאבק מי היה הגדול ביותר, בעקבות התגלותו של ישו שאחד מהם בוגד. כנראה במהלך הויכוח הסוער שלהם נעלם יהודה. ישוע העמיד את ההבטחה לממלכה בנפרד לחלוטין מהעברת הסמלים. איפה שמגדל השמירה משתבש הוא בהעמדת פנים כי "המשוחים" הם מעמד מיוחד של נוצרים, השמורים לממלכה השמימית. לכן, עליהם להדגיש כוזב את ההבחנה הזו בכל שנה... קרא עוד "
מותר לי לצטט מתוך ספר התובנה, עמוד 130: - מייד עזב יהודה את הקבוצה. השוואה בין מתיו 26: 20-20-29 ויוחנן 13: 21-30 מעידה על כך שהוא הלך לפני שישוע הנהיג את חגיגת ארוחת הערב של האדון. הצגתו של לוק את האירוע הזה היא ככל הנראה לא בסדר כרונולוגי קפדני. זה מה שהרגשתי שהוא "שטויות". אין שום דבר המצביע על כך שחשבונו של לוק לא היה סדר האירועים, ולכן על הקורא לבחון את החשבונות האחרים כדי לראות אם הם יעזרו. (1) מתיו 26: 20-29 מתחיל בכך שישוע אמר ש"אחד מכם יבגוד בי ". יהודה אפילו שאל "זה... קרא עוד "
אני מסכים לחלוטין עם מה שאמרת, אח. מגדל השמירה מאוד לא מצליח לחשוב שלוק, שחקר הכל בצורה כה יסודית ממספר עדי עיניים, לא היה כותב בסדר כרונולוגי. לוק היה גם בן לוויה של פאולוס, שהעיד שהוא עצמו שמע את הבשורה מאת האדון. אין שום סיבה לחשוב שהחשבון בלוק אינו כרונולוגי, למעט בחשיבה המשאלה של מגדל השמירה בו הם רוצים לראות את הדוקטרינה שלהם מאושרים על ידי החשבון. זו דוגמה טובה לאיזגזיס. הם רוצים שיהודה כבר יעזוב... קרא עוד "
תודה לך אריק על מאמר אחר מנומק ונתמך בתסריטאות. אתה מצטט את ג'ון 6: 48-51. אני חושב שמילת המפתח בקטע זה היא "כל אחד". "אני לחם החיים. אבותיך אכלו את המן במדבר ובכל זאת מתו. זה הלחם שיורד משמיים, כך שמישהו יאכל ממנו ולא ימות. אני הלחם החי שירד משמים; אם מישהו יאכל מהלחם הזה הוא יחיה לנצח; ולמעשה, הלחם אשר אתן הוא בשרי למען חייו של... קרא עוד "
זה התענוג הגדול מאוד שלי ותודה ששיתפת את אותן נקודות חשיבה מעניינות. נתראה ב -27.
Merci Éric Pour ce sujet clair et rafraîchissant, simplement en accord avec l'enseignement de Christ. Cela fait du bien. Je trouve incroyable que le GB fasse un lien dans la WT avril 2003 (qui n'est pas un article d'étude) entre Jean 6: 51 «Je suis le pain vivant qui est descendu du ciel. Si quelqu'un mange de ce pain, il vivra pour toujours; et vraiment, LE PAIN QUE JE DONNERAI, C'EST MA CHAIR POUR LA VIE DU MONDE. »Et le Mémorial en citant en parallelèle Matthieu 26: 26« ישו prit un pain et dit une prière... קרא עוד "
הם היו אדונים באיזגזיס, כפו את אמונותיהם על כתבי הקודש וסובבו אותו. הקבוצה האחרונה, שמונה הקדושה, לא יכלה לנמק את דרכה משקית נייר.
Je reviens sur ce lien fait dans cette WT 2003 p 4 «Ce que le Repas du Seigneur signifie pour vous». Entre Luc 22: 19 et Jean 6: 51 pour expliquer que ce pain «représente» Jésus-Christ. Mais l'article ne cite pas le verset en entier. (ils sont coutumiers du fait, lorsque cela les dérange). «Si quelqu'un mange de ce pain, il vivra pour toujours». Le lien étant fait avec le pain et le Repas du Seigneur, ce texte, ne se suffit-il pas à lui-même, pour comprendre que n'importe quelle personne, qu'elle qu'elle soit dans le monde, doit manger... קרא עוד "
היי, אריק, תודה לך על הסרטון, ואני אהיה שם, נתראה בקרוב, אחים ואחיות.
האם תוכל לפרט יותר על הבנתך את הרומאים 8:16 בבקשה? מה פירוש שהרוח מעידה על רוחנו?
זה אותו דבר כאשר ישוע אמר שהרוח מנחה אותנו לכל האמת. אפשר להכיר בכך שהרוח פועלת בחייו, שהיא מנחה אותנו ומובילה אותנו לאלוהים.
כמו שאמר אריק: תזהה את זה כשתמצא את פירות הרוח בגל. 5: 22-23 מופיעים בחיים שלך. כדי לשקול התייחסות כתבי הקודש הרלוונטיים, עיין בג'ון א '1. הוא מוסבר ביתר פירוט שם. שני נקודות עיקריות: "כל מי שנולד מאלוהים אינו נוהג בחטא, כי זרעו נשאר באחד כזה, והוא אינו יכול לתרגל חטא, כי הוא נולד מאלוהים. בני האל וילדי השטן ניכרים בעובדה זו: מי שאינו נוהג צדק אינו מקורו באלוהים, וגם אינו... קרא עוד "
אני אוהב את הנקודה שאתה מעלה במאמר זה, כי 144000 והקהל הגדול בהתגלות 7 הם אותו דבר. חלק אחר מהפאזל נופל למקומו. תודה!
ישנן כל כך הרבה תיאוריות לגבי 144000 אבל אני חושב שזה מאוד אפשרי שהן זהות לקהל הגדול. אחרת, כיצד יוחנן הצליח לזהות אותם בהתגלות 14: 1? כתוב שם: "ואז הסתכלתי, ולפני עמד הכבש, שעמד על הר ציון, ואיתו 144,000 ששמו ושם אביו נכתבו על מצחם." אז כדי שזיהה אותם הוא בטח ראה אותם קודם. אבל מתי זה היה? בהתגלות 7: 4 הוא שמע רק את מספרם, כך שהתבסס על כך שרק הוא לא יכול היה לזהות אותם... קרא עוד "
תודה זמיר, זו נקודה טובה לגבי התגלות 14
אה מרסי ביוקופ.
Je m'étais toujours demandé comment au chapitre 14 Jean avait pu dénombrer 144000 (pas de voix, juste la vision des 144000).
J'avais oublié qu'il les avait déjà vus (פרק 7).
תגובה aurait il pu les identifier autrement?
טיסת שיזוף טון פשוטה ומספרת!
Merci pour toute votre vote.
כן. הבעיה היא לעתים קרובות שאומרים לנו במה להאמין ואז אנו קוראים את הכתובים. במקום פשוט לקרוא את הפסוקים ולתת להם להסביר את עצמם
זה בדיוק מה שכתוב במגדל השמירה בשבוע הבא, סעיף 2 למאמר "ההמון הגדול וכבשים אחרות מהללות את אלוהים ואת ישו. ובכן, זה מה שהם האמינו עד שרותרפורד בחר ללמד את הרעיונות שלו. אותה פסקה מתעקשת שהכבשים האחרות הן עדים נאמנים, רעיון אחר של רתרפורד. נראה כיף בשבוע הבא.
אחד מחברי בקהילה אחרת ניהל השבוע את שיחת לימוד התנ"ך באמצע השבוע וביקש עזרה. היה קשה לעזור, אך במהלך הדיון שלנו יכולנו להתמקד בטבילה כדרישה, במקום להיות משוחים (שאפילו לא היה נדון במועד בו הערת הסיום נחשבת). היא הייתה עצבנית מאוד כשעשתה את הפריט שלה, אז זה לא הלך כמו שקיוויתי, אבל היא הצליחה להשיג 1 קור. 11: 25-27 בחוץ. לרוע המזל היא לא הצליחה להוציא את ההסבר טוב מאוד, כי להיות ראוי להשתתף כולל להיות... קרא עוד "
אריק יקר, תודה על המאמר, אבל אני חייב להצטרף לשאלה: מהי התקווה היחידה שהזכרת?
במשך זמן מה אני מרגיש די במצוקה להשתתף או לא לעניין את כל הוויכוחים, במיוחד ליוחנן 4: 48-58 (דבריו של ישוע מופנים לכל הקהל שהאזין לו בבית כנסת בקפרנה אום), אך מצד שני הוא כרת את הברית רק לשליחיו במהלך הארוחה.
למעשה, אותה "ברית" היא תרגום גרוע. מה שהוא עשה היה למנות אותם.
זה סיכום טוב אריק. אני מקווה שעדים רבים יראו זאת.
דבר נוסף שעשוי לגרום לכמה עדים לחשוב הוא כיצד ביוחנן 6 משווים את לחם החיים למן במדבר. כל ישראלי היה צריך לאכול אותו כדי להישאר בחיים. לא היו אז "משקיפים" שרק צפו כשאחרים אוכלים את זה. כל עד היה רואה ברעיון כזה משוגע - ובכל זאת הם לא רואים שהם עושים את אותו הדבר באנדרטה.
אני לא יודע אם רק התבוננות תביא לבעיה. נראה כי העניינים המהותיים סובבים סביב קבלת עמדתו של ישו וסמכותו. אפילו תורות ליבה כמו, למשל, אם השילוש הוא דבר, הן פחות חיוניות. ראו בכך אי הבנות שניתן לפתור בזמן המתאים לעצמן: עבור חלק זה כבר קרה, עבור אחרים זה קורה בעתיד. אולם, הנקודה שלך תמיד מזכירה לי את מתי 23:13 (NWT), שם ישוע אומר "אוי לכם, סופרים ופרושים, צבועים! כי אתה סותם את מלכות השמים לפני בני האדם; ל... קרא עוד "
תודה לך אריק על סרטון אינפורמטיבי נוסף. מצפה להיות שם ב -27. רק שאלה. הזכרת זאת - התנ"ך מדבר על תקווה אחת בלבד. אז מהי התקווה 'גן העדן' שישוע מציע את הגנב על המוקד / הצלב לידו?
התקווה לאנושות היא לחיות על פני האדמה. זו התקווה שיש לנו לאנושות. פאולוס מדבר על שתי תקוות במעשי 24:15, אחת עבור צדיקים ואחת עבור לא צדק. כדי להבין זאת, עלינו להפסיק לחשוב על מיקום. זה מבלבל את הנושא. איך אתה מפייס בין חסרי צדק לאלוהים? אתה עושה זאת באמצעות ממשלה שהוקמה הכוללת את ישו ואת אחיו, בני אלוהים. התקווה המוחזקת כעת לכולם היא שזו תקווה אחת, להיות חלק מהפתרון. המשיח לא הטיף שתי תקוות. הוא לא אמר, אם... קרא עוד "
Merci beaucoup Éric pour cet exposé simple et tellement libérateur. Je suis tellement heureuse aujourd'hui de pouvoir prendre le pain et le vin. תגובה a t'on pu nous empêcher de suivre les paroles pourtant explicites du Christ? Je pense que c'est cest. JA: דאגה l'espérance de vivre au ciel ou sur la terre, ce n'est pas un problème. C'est Dieu qui choisit. Je me rappelle les paroles du Christ disant “qu'il ya beaucoup de demeures dans le Royaume de son Père. Je m'en vais vous préparer une place ”. Que connaissons-nous des différentes demeures de Dieu? Le... קרא עוד "
Ce que je suis sur le point de vous dire n'est que mon opinion, Alors gardez cela à l'esprit s'il vous plaît. Je crois que nous serons ressuscités en tant qu'esprits de la même manière que Jésus, mais comme Jésus, nous pourrons prendre la chair afin que nous puissions servir les nombreux humains ressuscités qui seront sous nos soins dans le royaume de Jésus. . Je ne crois pas que nous vivrons au paradis, mais qu'il y aura un endroit spécialement préparé pour nous d'où nous pourrons partir pour être avec nos semblables. C'est un arrangement qui durera mille ans.... קרא עוד "
תודה JA, merci Éric pour vos réponses.
Ne vous inquiétez pas, dans ce cas précis je ne prends pas réponses comme vérité. Je voulais juste un échange sur ce sujet.
Je me rends bien compte que pour tout le monde ce sujet reste imprécis.
Nous ne connaissons que partiellement.
Nous sommes juste certains que nous recevrons la vie éternelle.
C'est déjà beaucoup.
תודה שוב
Ce n'est pas à Kairaat que j'avais posé ma question mais à Just Asking.
Je ne vois ועוד פרשנות הבן.
מידע אודות סוסי תירס למריחות ולפרשנות.
Est ce tout simplement un bug ou il ya une raison précise. (Dans ce cas, je ne vois aucune bonne raison)
De plus, je suis assez d'accord avec Leonardo Josèphe: lorsqu'on note un moins il serait bien d'expliquer pourquoi.
אחווה
תודה אריק, איזה קו עדין של חשיבה כתובה. אנו מקווים להשתתף ממלבורן אוסטרליה.