Šīs nedēļas Bībeles lasījums aptver Daniēla 10. – 12. Nodaļu. 12. nodaļas pēdējos pantos ir viena no mīklainākajām Rakstu vietām.
Lai izveidotu ainu, Daniels tikko ir pabeidzis plašo Ziemeļu un Dienvidu karaļu pravietojumu. Daniēla 11:44, 45 un 12: 1-3 pēdējie pravietojuma panti parāda vienīgo daļu, kas vēl jāpiepilda mūsu dienās. 12. nodaļas sākuma pantos aprakstīts, kā Maikls, lielais princis, stāvēja savas tautas labā grūtības laikā, ko mēs saprotam kā lielo ciešanu. Tad šķiet, ka Danielam ir paplašinājums šai vīzijai, iesaistot divus vīriešus, pa vienam abās straumes pusēs, kuri sarunājas ar trešo vīrieti. Trešais cilvēks tiek raksturots kā virs ūdeņiem. Daniēla 12: 6 aprakstīts, kā viens no diviem vīriešiem jautā šim trešajam vīrietim: “Cik ilgs laiks būs līdz brīnišķīgo lietu beigām?”
Ņemot vērā to, ka Daniēls tikko aprakstīja pārsteidzošu notikumu secību, kas beidzās ar vislielāko cilvēces vēstures ciešanu, var droši pieņemt, ka tās ir brīnišķīgās lietas, par kurām jautā šis eņģelis. Eņģelis vēlas uzzināt, kad tas viss beigsies. (1. Pētera 1:12)
Atbildot, cilvēks virs ūdeņiem atbild: “Tas būs uz noteiktu laiku, uz pusotru laiku. Un, tiklīdz būs pabeigta svēto cilvēku spēka dauzīšana gabalos, visas šīs lietas tiks pabeigtas. ”(Dan. 12: 7)
Ko jūs to domājat?
Neiedziļinoties spekulācijās, būtu droši teikt, ka būs 3½ reizes ilgs laika posms - neatkarīgi no tā, vai tas ir simbolisks vai burtisks -, pēc kura svētās tautas spēks tiek sagrauts gabalos. Tagad frāze “sagrauzts gabalos” vai tās varianti ebreju rakstos tiek izmantota 23 reizes un vienmēr attiecas uz kāda vai kāda nogalināšanu vai iznīcināšanu. (To var pārbaudīt pats, izmantojot WT bibliotēkas funkciju “meklēšana”, izmantojot meklēšanai “dash *” - bez pēdiņām.) Tātad svēto cilvēku spēks tiek iznīcināts, nogalināts vai iznīcināts. Pēc tam, kad tas notiks, tad visas lietas, ko Daniels tikko ir pareģojis, būs nonākušas pie viņu secinājuma.
Aplūkojot kontekstu, ir skaidrs, ka brīnišķīgās lietas, uz kurām eņģelis atsaucās, kā to beigu daļa ietver Maikla stāvēšanu briesmu laikā, kāds vēl nekad nav noticis. Jēzus izmantoja to pašu frazeoloģiju, lai aprakstītu lielo ciešanu, kas, kā mēs saprotam, attiecas uz lielās Babilonas iznīcināšanu. Tātad svēto cilvēku spēka briestošajam spēkam, kas visu nobeidz, ir jānotiek nākotnē, jo tas apzīmē brīnišķīgo lietu beigas, kas ietver Lielās Babilonas iznīcināšanu, kas, protams, ir nākotnes notikums.
Mūsdienās mums ir daudz vairāk jāturpina, nekā to darīja Daniels, tāpēc ir pilnīgi saprotams, ka viņš bija apjukušs un tāpēc uzdeva papildu jautājumu.
“Ak, mans kungs, kāda būs šo lietu pēdējā daļa?” (Dan. 12: 8)
Viņam saka tik daudz vārdu, ka viņam nav jāzina. "Ej, Daniel, jo vārdi tiek slepeni un aizzīmogoti līdz beigām." (Dan. 12: 9.) Tomēr šķiet, ka eņģelis šim ļoti vēlamajam cilvēkam uzmet pēdējo pravietisko tibetu - un tāpēc mēs nonākam pie sava amata pamata:
(Daniels 12: 11, 12) 11 “Un no brīža, kad konstante
Tā kā eņģelis tikai jautāja par to, cik ilgs laiks būs līdz šo lietu beigām, un tā kā Daniels ir pievienojis jautājumu par to, kāda būs šo lietu pēdējā daļa, var pamatoti pieņemt, ka 1,290 un 1,335 dienas ir saistītas ar svīst svēto cilvēku spēku sašķelt gabalus un tāpēc nonāk laikā, kad “visas šīs lietas nonāk līdz beigām”.
Tas viss šķiet pilnīgi loģiski, vai ne?
Vai tā ir mūsu oficiālā izpratne par Rakstiem? Tas nav. Kāda ir mūsu oficiālā izpratne? Lai atbildētu uz to, vispirms pieņemsim, ka oficiālā izpratne ir pareiza, un tāpēc tā saglabāsies arī Jaunajā pasaulē. Kādā brīdī Jaunajā pasaulē Daniels tiks augšāmcēlies.
(Daniels 12: 13) 13 “Un kā jums pašiem, ejiet uz beigām; un jūs atpūtīsities, bet dienu beigās jūs aizstāvēsit savu partiju. ”
Iespējams, tas ir ļoti drošs pieņēmums teikt, ka viena no pirmajām lietām, par kuru Daniēls vēlēsies uzzināt pēc augšāmcelšanās, būs tas, kā piepildījās viņa pravietiskie vārdi. Pieņemot, ka mūsu oficiālā mācība ir pareiza, šī saruna varētu notikt šādi:
DANIEL: "Tātad, kāds izrādījās noteiktais laiks, pusotrs laiks?"
ASV: "Tas bija burtiski 3 ½ gadu periods."
DANIEL: "Tiešām, un kad tas sākās?"
ASV: “1914. gada decembrī.”
DANIEL: “Aizraujoši. Un kāds notikums iezīmēja tā sākumu? ”
ASV: "Ak, labi, patiesībā nav notikumu."
DANIEL: "Bet vai tajā gadā nebija tiešām liels karš?"
ASV: "Patiesībā bija, bet tas sākās oktobrī, nevis decembrī."
DANIEL: "Tātad 1914. gada decembris bija ievērojams laikā, kad svētās tautas vara tika sagrauta gabalos?"
ASV: “Nē”
DANIEL: "Tad kā jūs zināt, ka laika periods sākās tajā mēnesī?"
ASV: "Tā kā mēs zinām, ka tas beidzās 1918. gada jūnijā, tāpēc no tā laika mēs tikai skaitāmies atpakaļ."
DANIEL: "Un kas notika 1918. gada jūnijā?"
ASV: "Tieši tad astoņi štāba darbinieki tika iemesti cietumā."
DANIEL: “Es redzu. Tātad, ko pārstāvēja 3 ½ reizes? ”
ASV: ”Šie 3 ½ gadi bija periods, kurā Jehovas tauta tika vajāta, tā sakot, mīdīta.”
DANIEL: "Tātad vajāšanas sākās 1914. gada decembrī?"
ASV: “Nu, patiesībā ne. Saskaņā ar a Skatu torņi rakstu brālis Rutherfords rakstīja marta 1, 1925, līdz 1917 vēlu nebija ievērojamas vajāšanas. Laikā, kad brālis Rasels bija dzīvs, patiesībā nebija nekādas nozīmīgas vajāšanas. ”[I]
DANIEL: "Tad kāpēc jūs sakāt, ka 3½ reizes sākās 1914. gada decembrī?"
ASV: “Tad tam bija jāsākas. Pretējā gadījumā mēs nevaram teikt, ka tas beidzās 1918. gada jūnijā ”
DANIEL: "Un mēs to zinām, jo svēto cilvēku spēks tika sagrauts gabalos 1918. gada jūnijā?"
ASV: “Tieši tā.”
DANIEL: "Tas notiek tāpēc, ka astoņi pasaules štāba darbinieki tika ieslodzīti."
ASV: "Jā, darbs faktiski apstājās."
DANIEL: "Ar" faktiski "jūs domājat…?"
ASV: "Saskaņā ar vienu ziņojumu 20. gadā sludināšanas aktivitāte samazinājās par 1918% salīdzinājumā ar 1914. gadu."[Ii]
DANIEL: "Tātad" faktiski apstājās "nozīmē, ka tas samazinājās par 20%."
ASV: "Būtībā, jā."
DANIEL: “Bet Skatu torņi žurnāls, par kuru jūs man stāstījāt ... protams, ka toreiz tika pārtraukts? ”
ASV: “Ak nē, mēs nekad neesam nokavējuši drukāšanu. Pat ne vienu mēnesi. Mēs tikai pārtraucām drukāt Skatu torņi kad sākās uzbrukums viltus reliģijai. Tad beidzās sludināšanas darbs. ”
DANIEL: ”Tātad jūs sakāt, ka Jehovas tautas spēks tika sagrauts gabalos, jo sludināšanas darbs vienā gadā samazinājās par 20% un žurnālu drukāšana netika pārtraukta?”
ASV: "Jā, labi, mēs nezinājām, ko darīt, kad vadītāji tika ieslodzīti."
DANIEL: “Bet kaut kā brāļiem tomēr izdevās izdrukāt Skatu torņi, pa labi?"
ASV: “Pilnīgi. Jūs nevarat apturēt Jehovas tautu. ”
DANIEL: "Un viņi turpina sludināt."
ASV: "Jā, patiešām!"
DANIEL: "Pat tad, kad tie tika sagrauti gabalos."
ASV: “Precīzi!”
DANIEL: “Labi. Sapratu. Tātad, kad 1918. gadā svēto cilvēku spēks tika pazudis, tad visas lietas, kuras es biju iedvesmojusi, pierakstījos pie viņiem, vai ne? Ziemeļu karalis sasniedza savu galu? Lielais princis Maikls piecēlās savas tautas vārdā? Un bija tāds ciešanu laiks, kāds vēl nekad nebija noticis cilvēces vēsturē? ”
ASV: “Nē, tas notika tikai daudz vēlāk. Patiesībā vairāk nekā gadsimtu vēlāk. ”
DANIEL: “Bet Eņģelis, kas atradās virs ūdeņiem, man teica, ka“ visas šīs lietas beigsies, kad svētās tautas vara būs sagrauta. Jūs man teicāt, ka tas notika 1918. gadā, tāpēc beigām ir jābūt tūlīt pēc tam. Ko par to teica jūsu publikācijas? ”
ASV: "Nu, patiesībā nekas."
DANIEL: "Bet vai nebija publikāciju, kas izskaidrotu manis pierakstīto pravietojumu?"
ASV: “Jā, vairākas. Tika izsaukta pēdējā Pievērsiet uzmanību Daniela pareģojumiem. Tā bija lieliska publikācija. ”
DANIEL: "Tātad, ko tas teica par to, kāpēc nenāca Lielā bēdas, kad 1918. gada jūnijā svētās tautas vara tika sagrauta gabalos, kad notiks eņģelis, kas ar mani runāja, pravietoja?"
ASV: "Nekas vispār."
DANIEL: "Tas vispār neko neteica par šo tēmu?"
ASV: "Jā, labi, es domāju, ka mēs vienkārši izlaidām pāri šai daļai."
DANIEL: "Bet vai tas nešķiet būtiska pravietojuma sastāvdaļa?"
ASV: “Jā, šķiet, ka tā ir. Bet, kā jau teicu, mēs to nekad nepaskaidrojām. ”
DANIEL: "Hmm, labi, ķeramies pie jautājuma par pastāvīgo funkciju noņemšanu un pretīgās lietas ievietošanu.?"
ASV: “Jā. Tā ir interesanta daļa. Pastāvīgā iezīme, jūs redzat, attiecas uz sludināšanas darbu, kas tika noņemts 1918. gadā. ”
DANIEL: "Samazinot daudzumu par 20%?"
ASV: "Jūs to sapratāt!"
DANIEL: "Un pretīgā lieta?"
ASV: "Pretīgā lieta attiecas uz Nāciju Savienību, kas izveidojās 1919. gadā."
DANIEL: "Kāpēc to sauca par" pretīgu lietu "?"
ASV: “Tāpēc, ka tas stāvēja svētā vietā; vieta, kur tai nevajadzēja stāvēt. Tas attiecas uz laiku, kad Apvienoto Nāciju Organizācija uzbruka kristietībai, kas tika uzskatīta par svētu, kaut arī Dievs Jehova to bija noraidījis. Tas ir tāpat kā senajā Izraēlā 66. gadā. Tās templi joprojām sauca par svētu vietu, kaut arī Dievs Jehova to noraidīja pēc tam, kad ebreji bija nogalinājuši viņa dēlu. Kad Roma uzbruka templim, to sauca par pretīgu lietu, kas stāvēja svētajā vietā. Tātad, tāpat kā Apvienoto Nāciju Organizācija uzbruka kristietībai, kas tāpat kā senais Izraēls bija kļuvis par atkritēju, tā bija pretīga lieta, kas stāvēja svētā vietā. ”[Iii]
DANIEL: “Es redzu. Bet Nāciju līga nekad nestāvēja svētajā vietā, tikai Apvienoto Nāciju Organizācija, no tā, ko jūs man sakāt. Tātad, kā mēs Nāciju Savienību nosaucām par “pretīgu lietu”? Ko tas darīja, lai atšķirtu no visām pārējām valdībām kā pretīgu lietu? ”
ASV: "Tas stāvēja svētajā vietā."
DANIEL: “Labi, bet tas nekad nestāvēja svētajā vietā. Tā pēctecis to izdarīja. ”
ASV: “Pareizi. Kad pēc vairāk nekā simts gadiem Apvienoto Nāciju Organizācija uzbruka Lielajai Babilonai, tā stāvēja svētajā vietā. ”
DANIEL: “Bet mēs to neskaitām. Mēs skaitām 1919. gadu kā pretīgās lietas ievietošanu. ”
ASV: "Tagad jūs to esat ieguvis."
DANIEL: “Es daru? Bet kā mēs to varam nosaukt par pretīgu lietu, kad patiesā pretīgā lieta netiktu likta vairāk nekā gadsimtu? "
ASV: "Es tikko to paskaidroju."
DANIEL: "Jūs darījāt?"
ASV: “Protams.”
DANIEL: “Labi, atstāsim to pagaidām. Pastāsti man par 1,290 dienām? ”
ASV: “Ah, tās ir burtiskas dienas. 1,290 dienas sākas tikai pēc tam, kad pastāvīgā funkcija ir noņemta un pretīgās lietas ir ievietotas. ”
DANIEL: "Tātad pastāvīgā funkcija tika noņemta 1918. gada jūnijā, kad tika noņemti astoņi štāba personāla locekļi, un tā tika atjaunota, kad viņi tika atbrīvoti deviņus mēnešus vēlāk 1919. gada martā, vai ne?"
ASV: "Pareizi, un Nāciju līga tika ievietota deviņu mēnešu laikā, kad tas tika ierosināts 1919. gada janvārī."
DANIEL: "Tātad, kad tas radās?"
ASV: “Jā. Nē. Tas ir atkarīgs no. Toreiz tas tika ierosināts, taču tas stājās spēkā tikai tad, kad 44 dibinātājas dalībvalstis parakstīja vienošanos, kas notika 28. gada 1919. jūnijā. "
DANIEL: "Bet tas būtu ārpus deviņiem mēnešiem, kad pastāvīgā funkcija tika noņemta."
ASV: "Tieši tāpēc mēs ignorējam tā izveidošanas datumu un ietam ar datumu, kas tika ierosināts 1919. gada janvārī Parīzes miera konferencē."
DANIEL: “Tātad tas tika ievietots, kad tas tika ierosināts, nevis tad, kad tas tika izveidots, vai ne? Tas nozīmē, ka tas kļuva par pretīgu lietu, kad to vienkārši ierosināja? ”
ASV: "Pareizi, citādi mūsu izpratne nedarbotos."
DANIEL: “Un tas nekad nedarītu. Tātad, ja 1919. gada janvārī sākas 1,290 dienas, kas iezīmē tā beigas? ”
ASV: “Nu, patiesībā nekas. Bet apmēram trīs mēnešus pēc tā beigām mēs rīkojām septembra konventu Cedar Point, Ohaio štatā. ”
DANIEL: “Konference. Jūs man sakāt, ka pravietojums, kuru es sacīju pirms vairāk nekā 2,500 gadiem, tika piepildīts ar konvenciju, kas notika Ohaio? "
ASV: "Tā bija nozīmīga konvencija."
DANIEL: "Bet konvencija nenotika, kad beidzās 1,290."
ASV: "Tas bija tikai trīs mēnešu pārtraukums."
DANIEL: “Es nezinu. Šķiet, ka tas ir tik noteikts laika periods - tik precīzs. Ja tam bija jābūt konventam, vai tad Jehova nebūtu varējis to panākt tieši dienā? ”
ASV: [paraustot plecus]
DANIEL: “Un 1,335 dienas? Kad viņi beidzās. ”
ASV: "Viņi tiek uzskatīti par blakus esošiem 1,290 dienām, tāpēc tie būtu beigušies 1926. gada martā."
DANIEL: "Un kas notika 1926. gada martā."
ASV: “Nu, patiesībā nekas. Bet tur bija svarīgs Skatu torņi rakstu šī gada janvārī, bet pēc tam maijā, bija konvencija, kurā mēs laidām klajā grāmatu, Piegāde. Tas aizstāja studijas Svētajos Rakstos. ”
DANIEL: "Bet nekas nenotika martā, kad 1,335 faktiski beidzās?"
ASV: “Ah, nē.”
DANIEL: "Tātad šī konferenču rīkošana un grāmatu izlaišana tajā laikā bija diezgan reta un ievērības cienīga parādība?"
ASV: “Nemaz. Mēs to darījām katru gadu. ”
DANIEL: “Es redzu. Tātad katru gadu notika sapulce, un katru gadu jūs izlaidāt jaunu grāmatu, un tāpēc noteikti vajadzēja rīkot konferenci un grāmatu, kurā beidzās 1,335 dienas, tikai ne dienā, kad tās faktiski beidzās? "
ASV: "Diezgan daudz, jā."
DANIEL: “Es redzu. Un vai konvencija, iespējams, notika Cedar Point, Ohio?
ASV: “Jūs zināt. Es nezinu. Bet es to varu uzzināt. ”
DANIEL: “Neskatoties ne uz ko. Bet paldies par veltīto laiku. ”
ASV: "Nav problēmu."
Alternatīva teorija
Atvainojiet, ja iepriekšminētais šķiet kaut kā grūtsirdīgs, bet mēs tikai cenšamies panākt, lai mūsu interpretācija būtu tā loģiska. Ja tas ir derīgs, tam vajadzētu izturēt pārbaudi.
Tomēr, ņemot vērā to, ka mūsu pielūgšanas un lūpu augļu pastāvīgā iezīme 1918. gadā netika noņemta - 20% samazinājumu nevar uzskatīt par “noņemšanu” - un ņemot vērā, ka tagad mēs mācām, ka pretīgā lieta stāv vai ir ievietota Svētā vieta, kad ANO uzbrūk Lielajai Babilonai, šķiet ļoti droši secināt, ka 1,290 dienas un 1,335 dienas vēl nav sākušās. Svēto cilvēku spēks vēl nav sagrauts gabalos. Abi liecinieki nav beiguši liecināt, un viņi nav nogalināti. (Atkl. 11: 1—13.) Tas viss vēl ir mūsu nākotnē.
Kā ir ar 3 ½ reizes? Vai tas ir burtiski vai tēlaini? Bībele izmanto dažādus terminus, lai atsauktos uz šo laika mērījumu: 3½ reizes, 42 mēneši, 1,260 dienas. Dažreiz tas ir acīmredzami tēlains, citreiz mēs nevaram būt pārliecināti. (Dan. 7:25; 12: 7; Atkl. 11: 2, 3; 12: 6, 14; 13: 5.) Mums būs jāgaida un jāskatās, uz ko tas attiecas. Tomēr viss norāda uz 1,290 un 1,335 dienu izpildi vēl nākotnē. Tas norādītu izmēģināšanas un testēšanas laiku; laiks, kas prasa izturību. Tas liecinātu, ka tie, kas izturēs un sasniegs 1,335 dienu beigas, tiks pasludināti par laimīgiem.
Tā vietā, lai iekristu spekulāciju slazdā, atstāsim to un vienkārši saglabāsim prātu un sirdi atvērtu norādēm par to, kad šie divi laika periodi faktiski sākas. Šīs pazīmes nedrīkst būt grūti saskatāmas. Galu galā pastāvīgās pazīmes noņemšana un pretīgās lietas ievietošana būs notikumi, kas būs redzami uz pasaules skatuves.
Bīstami, bet uzmundrinoši laiki vēl ir priekšā.
Mani arī ļoti interesē Daniela pareģojumi par 2300., 1260., 1290. un 1335. dienu. Kaut kā es uzskatu, ka 1260, 1290 un 1335 dienas notiek vienlaicīgi līdz beigām, tas ir, kad pirms Armagedona Jēzus spriež un aitas (atšķirībā no kazām) ir laimīgas, jo ir pārdzīvojušas to! Man ir arī dažas idejas par to, kad varētu būt sākušās 2300 un 1260, 1290 un 1335 dienas.
Vai drīkst lūdzu? Lūdzu, komentējiet 1290 un 1335 dienas? Es kaut kā ticu, ka Atklāsmes grāmata runā par to, kas notiks “pēdējās dienās”. Bet tieši Daniēla grāmata dod mums “laika skalu” līdz galam! Es varu dalīties savās domās, ja atļaujat.
Tikai dažas piezīmes, lai apdomātu ... par pirmo piepildījumu ... Zīmju hronoloģija attiecībā uz tempļa iznīcināšanu, kuru Džozefs ierakstīja “Ebreju karos”: Džeimss Taisnais - Kunga pusbrālis - tika nogalināts Pashā diena mūsu ēras 62. gadā “Ananuss, kurš, kā jau mēs jums teicām, pārņēma augsto priesterību, bija drosmīgs un bezkaunīgs; viņš bija arī saduceju sektā, kas ļoti stingri vērtē likumpārkāpējus, it īpaši pārējos jūdus, kā jau esam novērojuši; kad tātad Ananuss bija... Lasīt vairāk "
Paldies par skaidrojumu.
Es personīgi neticu, ka pastāvētu pirmā gadsimta pārvaldes institūcija, Pāvils nebija arī šādas centralizētas struktūras loceklis, un viņa kalpošana netika virzīta no Jeruzalemes.
Liels paldies par interesantajām un atklātajām diskusijām.
ES piekrītu. Oficiāli mēs mācām, ka Pāvils bija pārvaldes institūcijas loceklis. Tā kā tam nav pierādījumu - pat pieņemot, ka pastāvēja pirmā gadsimta pārvaldes institūcija -, jābrīnās, kāpēc mēs to mācām. Galu galā Pāvils vēlas norobežoties no ievērojamākajiem Jeruzalemē. (Galatiešiem 1: 16-19). . .Es uzreiz negāju konferencē ar miesu un asinīm. 17 Es arī negāju uz Jeruzalemi pie tiem, kas bija apustuļi pirms manis, bet es devos uz Arābiju un atkal atgriezos Damaskā. 18 Tad trīs gadus... Lasīt vairāk "
… ??… Ar cieņu ... Vai mēs visi neesam vienādi Jehovas acīs ...? Nav neviena “Zema līmeņa…” vai “Heirarhijas ...” ..., kas attiecas uz Viņu ... Mēs visi esam viņa bērni ... Mūsu Kungs mūs ir novedis šajā stāvoklī no savas “nepelnītās laipnības ...”, jo mēs mīlam Viņu un “zinājām Viņa balsi ...”, pateicīgi saņemot Viņa “Bezmaksas dāvanu ... pestīšanu”. Tāpēc mums ir vajadzīga Kristus vadība ... jo neviens no mums to nevar izdarīt bez Viņa ... Cik reizes 3.5 gadu laikā viņi bija kopā ar Viņu, vai Viņam bija jāpazemo apustuļiem pazemīgi ... Viņš pat mazgājās... Lasīt vairāk "
Pilnīgi! Es domāju, ka, ja mēs visi būtu vairāk gatavi riskēt un izteikties, kad kaut kas nav kārtībā ar tiem, kas uzņemas vadību mūsu vidū, mums ar to būtu daudz mazāk problēmu. Daudzi no tiem, kas ieņem atbildīgus amatus, ir pazemīgi un reaģētu labi. Tomēr ir arī citi, kas tā neatbildētu. Bet tādā gadījumā mēs krājam karstas ogles un veicam rafinēšanas darbu. Ņemiet vērā, ka tas nenozīmē, ka ģeniāli varētu domāt, ka nebūtu nekādu seku, ja mēs iesaistītos brīvībā konsultēt citus. Galu galā no... Lasīt vairāk "
Labi teikts…!?
Labāk skatīties sevi ...
Mans dēls man vienmēr saka, ka esmu naiva ...
Paldies, brāli…
"Piesardzīgi kā čūskas ..." ... (vienmēr brīnījos par šo līdzību ... ???… :)
Man patīk diskusija ... lūdzu, pacentieties, es patiesi novērtēju, kad Bībele tiek izmantota kā atsauce ... Esmu lasījis citus jūsu emuārus par spekulāciju kļūšanu par faktu. .. kādēļ tad ir jāattiecas uz pirmā gadsimta pārvaldes iestādi, lai gan patiesībā šis vārds Svētajos Rakstos neparādās? ... kāpēc gan vienkārši nepieturēties pie tā, kas jūsu argumentos ir rakstīts Svētajos Rakstos?
lūdzu, neuzskatiet to par personīgu uzbrukumu.
Nepavisam. Es novērtēju atsauksmes. Es pieņemu, ka jūs atsaucaties uz manu komentāru 21. oktobrī plkst. 3, vai ne? Es pievienoju frāzi “tāda, kāda tā bija”, lai norādītu, ka terminu “pārvaldes iestāde” lietoju tikai relatīvā kontekstā, lai salīdzinātu ar mūsu dienām. Es negribēju novirzīties no minētā viedokļa, kvalificējot to, kas varētu būt Jehovas tautas vadība pirmajā gadsimtā. Neatkarīgi no tā, kāda bija šī vadība un cik plaša tā bija, mēs to nevaram zināt. Bet kādai vadībai - ja tāda bija - bija, ir jābūt... Lasīt vairāk "
Paldies par šo izklaidējošo diskusiju !! Es uzskatu, lai kāds no mums varētu pat domāt par izdzīvošanu ... mums jāsāk TAGAD ... katru dienu jāmācās balstīties uz Jehovu ... it īpaši mūsu sliktajās dienās ... tā, ka mums jau ir paradums pieņemt Viņa mīlestību un aizsardzību ... (2. Kor 12:10.) Es viņam bieži saku: “Es to šodien nevaru izdarīt ... Tu to dari ...”, un tās parasti ir manas labākās dienas ... !!? Tāpēc es uztraucos, ka uzsvars ir tik spēcīgs, lai mēs varētu balstīties uz “Organizāciju…”. Ar cieņu, ja tā tiks izkliedēta... Lasīt vairāk "
Jūs sakāt ļoti labu viedokli, Apollos. Divkāršā piepildījumā ir izteikts Svēto Rakstu atbalsts. Daniēla 12: 1, 2, šķiet, norāda uz lielajām mokām. Mateja 24: 15-22 arī norāda uz lielo ciešanu. Pats Jēzus vilina paralēli starp to, ko runā, un to, par ko runā caur pravieti Daniēlu. Jēzus vārdiem bija piepildījums pirmajā gadsimtā, un tie piepildīsies arī mūsu laikā. Tātad tas palielina argumenta nozīmi, ka Daniēla 12:11, 12 ir arī divējāds piepildījums. Iespējams, ka mēs varēsim mazliet pagarināt paralēlu... Lasīt vairāk "
Man patīk diskusija ... lūdzu, pacentieties, es patiesi novērtēju, kad Bībele tiek izmantota kā atsauce ... Esmu lasījis citus jūsu emuārus par spekulāciju kļūšanu par faktu. .. kādēļ tad ir jāattiecas uz pirmā gadsimta pārvaldes iestādi, lai gan patiesībā šis vārds Svētajos Rakstos neparādās? ... kāpēc gan vienkārši nepieturēties pie tā, kas jūsu argumentos ir rakstīts Svētajos Rakstos?
lūdzu, neuzskatiet to par personīgu uzbrukumu.
Tas izskaidro, kāpēc es turpinu “redzēt” badu? Varbūt tas attiecās uz abiem lieciniekiem?
Es mēģināju jautāt šeit http://discussthetruth.com/viewtopic.php?f=2&t=2049&hilit=Mt+Zion&start=30#p21887
Kā jūs redzat, atbilde, manuprāt, nebija īpaši noderīga?
Protams, es tam piekrītu 100%. Kad kaut kas tiek patvaļīgi piemērots pēdējās dienas situācijai, mēs varam saskarties ar visdažādākajām nepatikšanām. Tomēr ir liela atšķirība starp tikai spekulācijām, ka A ir paralēls B bez cita atbalsta (kā Reičelas kamieļos), un scenārijam, par kuru mēs šeit runājam, kurā mēs zinām, ka A ir piepildījums B un arī to, ka A ir piepildījums C, bet mēs brīnāmies, cik cieši B tāpēc varētu paralēli darboties C. Vai jūs nepiekritīsit? Pēc tam es redzu B un... Lasīt vairāk "
Plaši runājot, es piekrītu, ka tas varētu labi derēt. Joprojām nav redzams, cik liela ir paralēle ar faktiskajiem pirmā gadsimta notikumiem. Jūsu piedāvājums prasa, lai mēs pieņemtu dažus nozīmīgus izlidojumus. Piemēram, upurēšana templī bija kaut kas tāds, ko Jehova principā vairs nepieņēma 66. gadā, lai gan mēs uzskatām, ka mūsu slavēšanas upuri šobrīd ir pieņemami. Arī Jeruzalemes iznīcināšana (paralēle kristietībā) nebija īsts romiešu uzbrukums 3 ½ gadu garumā. Šajā laika posmā ciešanas tika izraisītas pilsētas iekšienē... Lasīt vairāk "
Tas būtu atkarīgs no tā, kā notiks uzbrukums Babilonai. Tas varētu sākties kā ekonomisks uzbrukums. Pirmkārt, uzliktais nodoklis, kas pāraug viņas visu resursu izvarošanā. "Viņi viņu nomocīs un apēdīs viņas gaļīgās daļas." Pirmajā gadsimtā uzbrukums sākās mūsu ēras 66. gadā, un, kamēr tas tika pārtraukts, romiešu / ebreju karš turpinājās līdz mūsu ēras 73. Problēmas ar paralēlo pieeju ir zināt, kad turēt tos un kad tos salocīt. Pretējā gadījumā mēs varētu... Lasīt vairāk "
Tas ir Sapņotāji uzņemas šo punktu - vai arī “simbolisko” lietu versiju
Lol @ rachel's kamieļi no GB lol
ES tev piekrītu. Mums nevajadzētu būt pārāk sasteigtiem, lai piešķirtu divus izpildījumus. Tomēr šajā gadījumā es domāju, ka teksts prasa, lai mēs iesniegtu divus pieteikumus. Visam svētā vietā stāvošās pretīgās lietas jēdzienam bija jābūt nozīmīgam pirmā gadsimta kristiešiem, pretējā gadījumā Mat. 24: 15,16 nebūtu jēgas. No otras puses, Daniela 12. pantam ir jābūt piepildītam līdz galīgajam “beigu laikam”, jo es nedomāju, ka 11. nodaļu, kas to noved līdz kādreiz, var padarīt atbilstošu noslēgumam 70. gadā pirms mūsu ēras. Tāpēc es uzskatu, ka lieliski... Lasīt vairāk "
Jūs sakāt izcilu punktu. Tāpēc izklaidēsimies ar spekulācijām. Protams, tā ir tīra spekulācija. Nevienam nebūtu prātīgi spekulēt un pēc tam apgalvot, ka spekulācijām tika atklāta patiesība jeb “jauna gaisma”. Šķiet ticami secināt, ka pretīgā lieta atrodas svētā vietā, kad Apvienoto Nāciju Organizācija uzbrūk kristietībai. Lai piepildītu Daniela vārdus, pastāvīgās pazīmes noņemšanai vajadzētu būt vienlaikus ar šo notikumu. Vai pastāvīgās pazīmes noņemšana varētu liecināt par liecinieka darba pārtraukšanu? Saskaņā ar Atklāsmes grāmatas 11. nodaļu abi liecinieki pārtrauc savu darbību... Lasīt vairāk "
Vai drīkstu? “Pastāvīgās pazīmes” noņemšana varētu vienkārši nozīmēt “svēto lūgšanu” ietekmes mazināšanos ... tāpat kā vecāko iecelšanas gadījumā tikai ar CO palīdzību!
Es atceros, ka pirms daudziem gadiem mācījos pie vecākā. Es lasīju Daniēla grāmatu un biju pilnīgi aizrāvusies ar katru pantu. Protams, nonākot 12. nodaļā, es ļoti vēlējos uzzināt 1,290 un 1,335 dienu nozīmi, un tāpēc es viņam jautāju. Viņš nezināja, bet teica, ka izpētīs to nākamajam pētījumam. Kad šis pētījums notika, viņš man nolasīja oficiālo interpretāciju. Mana iekšējā reakcija bija tāda, kā “kas uz zemes ... ??” Piedalījās arī cita puse, un tā bija tik satraukti par skaidrojumu... Lasīt vairāk "
Es biju domājis to pašu, kaut arī man trūka vēsturisko faktu, ko jūs atklājāt. Šķiet, ka varētu būt pamats pirmā gadsimta piepildīšanai. Es šajās dienās esmu ļoti piesardzīgs, izdarot secinājumu, ka jebkuram Bībeles pareģojumam ir mazsvarīgs un būtisks piepildījums. Es uzskatu, ka to darot, mēs kā organizācija esam aizgājuši pāri bortam. Mēs esam tajā labāk, nekā kādreiz, kad bijām atpakaļ tajās dienās, kad šķita, ka katram Bībeles kontam ir kaut kas līdzīgs mūsdienām. Viens no vairāk nožēlojamiem piemēriem... Lasīt vairāk "