Овонедељно читање Библије покрива Даниелова поглавља 10 до 12. Завршни стихови 12. поглавља садрже један од најзагонетнијих одломака из Светог писма.
Да би поставио сцену, Данијел је управо завршио опсежно пророчанство о краљевима севера и југа. Завршни стихови пророчанства у Данилу 11:44, 45 и 12: 1-3 представљају једини део који се још увек мора испунити у наше време. Уводни стихови 12. поглавља описују Михаила, великог принца, који је устао у име свог народа у време невоље за коју сматрамо да је Велика невоља. Тада се чини да је Данијел проширио ову визију и укључује два човека, по једног са обе стране потока, који разговарају са трећим човеком. Трећи човек је описан као да је изнад воде. Данијел 12: 6 описује једног од двојице људи који питају овог трећег човека: „Колико ће дуго трајати до краја чудесних ствари?“
С обзиром на то да је Данијел управо описао запањујући редослед догађаја који су кулминирали највећом невољом људске историје, може се сигурно претпоставити да су то дивне ствари о којима се пита овај анђео. Анђео жели да зна када ће се све завршити. (1. Петрова 1:12)
У одговору, човек изнад воде одговара, „Биће одређено време, сат и по. И чим ће доћи до довршетка нестанка снаге светих људи на комаде, све ће ове ствари завршити. "(Дан. КСНУМКС: КСНУМКС)
Шта то мислиш?
Не упуштајући се у спекулације, било би сигурно рећи да ће доћи до временског периода од три и пол пута - било симболичног или дословног - након чега ће се моћ светих људи распасти на комаде. Сада се фраза, „испрекидана на комаде“ или њихове варијације, користи 3 пута у Хебрејским списима и увек се односи на убијање или уништавање некога или нечега. (То можете сами проверити помоћу функције „претраживања“ ВТ библиотеке помоћу „цртице *“ - без наводника - да бисте претражили.) Дакле, снага светих људи је укинута, убијена или уништена. Након што се то догоди, тада ће све ствари које је Данило управо предвидео доћи до свог закључка.
Гледајући контекст, јасно је да су дивне ствари које је Анђео навео као свој завршни део Мицхаел устао у време невоље, као што се никада раније није догодило. Исус је ту исту фразеологију користио да опише велику невољу за коју знамо да се односи на уништење великог Бабилона. Дакле, нестанак моћи светих људи који све доводи до краја мора се догодити у будућности, јер то означава крај предивних ствари које укључују уништавање Великог Вавилона, који се признаје будући догађај.
Данас имамо много више него што је то учинио Данијел, па је сасвим разумљиво да је био збуњен, па је зато поставио додатно питање.
"О мој господару, шта ће бити завршни део ових ствари?" (Дан. КСНУМКС: КСНУМКС)
Речено му је у толико речи да није на њему да зна. „Иди, Данијеле, јер су речи скривене и запечаћене до краја.“ (Дан. 12: 9) Међутим, чини се да анђео овом веома пожељном човеку добацује последњу пророчку ситницу - и тако долазимо до сржи нашег поста:
(Даниел КСНУМКС: КСНУМКС, КСНУМКС) 11 „И од времена када је константа
Будући да је анђео само питао колико ће дуго проћи до краја и будући да је Даниел додао питање шта ће бити коначни део тих ствари, с правом се може претпоставити да су КСНУМКС и КСНУМКС дани повезани разбијање снаге светих људи на делиће и зато долазе у време када "све ове ствари дођу до свог циља".
То све изгледа потпуно логично, зар не?
Да ли је то наше службено разумевање Светог писма? Није. Какво је наше службено разумевање? Да бисмо на то одговорили, претпоставимо прво да је званично схватање тачно и да ће стога потрајати у Новом свету. У неком тренутку у Новом свету, Данијел ће васкрснути.
(Даниел КСНУМКС: КСНУМКС) 13 „А што се тиче вас самог, идите до краја; и одмараћете се, али ви ћете се борити за своју партију на крају дана. "
Вероватно је врло сигурна претпоставка рећи да ће једна од првих ствари које ће Данијел желети да научи након свог васкрсења бити како су се испуниле његове пророчке речи. Под претпоставком да је наше службено учење тачно, ево како би тај разговор могао да тече:
ДАНИЕЛ: „Па, шта је испало одређено време, одређено време и по?“
САД: „То је био дословно 3-годишњи период.“
ДАНИЕЛ: „Стварно, и када је почело?“
САД: „У децембру 1914.“
ДАНИЕЛ: „Фасцинантно. И који догађај је означио његов почетак? “
САД: „Ах, па, заправо ниједан догађај.“
ДАНИЕЛ: "Али зар те године није било заиста великог рата?"
САД: „Заправо је било, али почело је у октобру, а не у децембру.“
ДАНИЈЕЛ: „Значи, децембар 1914. године био је запажен по времену када је сила светог народа разбијена на комаде?“
САД: „Не“
ДАНИЕЛ: "Како онда знате да је временски период почео у том месецу?"
САД: „Јер знамо да се то завршило у јуну 1918. године, па од тада само рачунамо уназад.“
ДАНИЕЛ: "А шта се десило у јуну 1918?"
САД: „Тада је осам чланова штаба бачено у затвор.“
ДАНИЕЛ: „Схватам. Па, шта су представљала 3 ½ пута? “
САД: „Те три и пол године били су временски период у којем је Јеховин народ био прогоњен, згажен, да тако кажем“.
ДАНИЕЛ: „Дакле, прогон је почео у децембру 1914?“
САД: „Па, заправо не. Према а Ватцхтовер чланак чланка који је брат Рутхерфорд написао у марту КСНУМКС, КСНУМКС, није било значајног прогона све до касног КСНУМКС-а. За време док је брат Русселл био жив, заиста није било прогона о било каквом значају. "[И]
ДАНИЕЛ: "Па зашто онда кажете да су три пута пола пута почела у децембру 3?"
САД: „Тада је то морало почети. У супротном, не можемо рећи да се то завршило у јуну 1918. године “
ДАНИЈЕЛ: „А ми то знамо јер је снага светог народа разбијена на комаде у јуну 1918?“
САД: „Тачно.“
ДАНИЕЛ: "И то зато што је осам чланова особља светског седишта затворено."
САД: „Да, посао је практично заустављен.“
ДАНИЕЛ: "Под" виртуелно "мислите ...?"
САД: „Према једном извештају, забележен је пад проповедничке активности за 20% у 1918. у односу на 1914.“[Ии]
ДАНИЕЛ: „Дакле,„ готово заустављено “значи да је умањено за 20%.“
САД: „У суштини, да.“
ДАНИЕЛ: „Али објављивање Ватцхтовер часопис о којем сте ми рекли ... сигурно да је тада то заустављено? "
САД: „Ма не, никада нисмо пропустили штампу. Ни месец дана. Престали смо само са штампањем Ватцхтовер када је почео напад на лажну религију. Тада је завршио проповједнички рад. "
ДАНИЕЛ: „Дакле, оно што ви кажете је да је снага Јеховиног народа разбијена на комаде јер је у једној години дошло до пада проповедања за 20%, а штампање часописа није престало?“
САД: „Да, па, нисмо знали шта да радимо кад су лидери били затворени.“
ДАНИЕЛ: „Али некако су браћа ипак успела да одштампају Ватцхтовер, јел тако?"
САД: „Апсолутно. Не можеш зауставити Јеховин народ “.
ДАНИЈЕЛ: „И настављају да проповедају“.
САД: „Да, заиста!“
ДАНИЕЛ: „Чак и кад су разбијени на комаде.“
САД: „Управо тако!“
ДАНИЕЛ: „У реду. Разумем. Дакле, једном кад је снага светог народа срушена 1918. године, онда су се све ствари које сам записао под надахнућем завршиле, зар не? Краљ Севера је дочекао свој крај? Велики принц Михаил устао је у име свог народа? И било је време невоље какво се никада раније није догодило у људској историји? “
САД: „Не, то се догодило тек много касније. Заправо преко једног века “.
ДАНИЈЕЛ: „Али Анђео који је био изнад воде рекао ми је да ће„ све ове ствари доћи до свог завршетка кад се снага светих људи разбије на комаде. Рекли сте ми да се то догодило 1918. године, па је крај морао доћи одмах након тога. Шта су ваше публикације имале на то да кажу? “
САД: „Па, заправо ништа.“
ДАНИЕЛ: „Али зар није било публикација које су објашњавале пророчанство које сам забележио?“
САД: „Да, неколико. Позван је последњи Обратите пажњу на Данијелово пророчанство. Била је то изврсна публикација. “
ДАНИЕЛ: „Па шта је то требало рећи о томе зашто Велика невоља није дошла када је снага светих људи разбијена на комаде у јуну 1918, као што је анђео који ми је говорио прорекао да ће се догодити?“
САД: „Ништа.“
ДАНИЕЛ: "Уопште није ништа писало о тој теми?"
САД: „Да, па, претпостављам да смо некако прескочили тај део.“
ДАНИЕЛ: „Али не би ли то изгледало као саставни део пророчанства?“
САД: „Да, чини се да је тако. Али као што сам рекао, никада то нисмо објаснили. “
ДАНИЕЛ: „Хм, у реду, да пређемо на део о сталном уклањању обележја и постављању одвратне ствари.“
САД: „Да. То је занимљив део. Стално обележје, видите, односи се на дело проповедања које је уклоњено 1918. “
ДАНИЕЛ: „Смањивањем количине за 20%?“
САД: „Схватили сте!“
ДАНИЕЛ: "А одвратна ствар?"
САД: „Одвратно се односи на Друштво народа које је настало 1919.“
ДАНИЕЛ: „Зашто је то названо„ одвратном ствари “?“
САД: „Јер је стајало на светом месту; место где није требало да стоји. То се односи на време када су Уједињене нације напале хришћанство, које се сматрало светим, иако га је Јехова Бог одбацио. То је као древни Израел 66. године не. Његов храм се још увек називао светим местом, иако га је Јехова Бог одбацио након што су му Јевреји убили сина. Када је Рим напао храм, то се звало одвратно што стоји на светом месту. Дакле, на исти начин када су Уједињене нације напале хришћанство, које је попут древног Израела одступило, одвратно је било стајати на светом месту “.[иии]
ДАНИЕЛ: „Схватам. Али Лига нација никада није стајала на светом месту, само су Уједињене нације стајале од онога што ми кажете. Па како то да смо Лигу нација назвали „одвратном ствари“? Шта је то учинило да се од свих осталих влада разликује као одвратна ствар? “
САД: „Стајало је на светом месту.“
ДАНИЕЛ: „Добро, али никад није стајало на светом месту. Његов наследник јесте. “
САД: „Тачно. Када су Уједињене нације напале Вавилон Велики, више од сто година касније, он је стајао на светом месту “.
ДАНИЕЛ: „Али ми то не рачунамо. 1919. рачунамо као одвратно. “
САД: „Сад сте схватили.“
ДАНИЕЛ: „Да? Али како то можемо назвати одвратном ствари кад се права одвратност не би смештала више од једног века? “
УС: „Управо сам то објаснио.“
ДАНИЕЛ: "Јеси?"
САД: „Наравно“.
ДАНИЕЛ: „У реду, оставимо то за сада. Реци ми о 1,290 дана? “
САД: „Ах, то су дословни дани. 1,290 дана започиње тек након уклањања сталне функције и постављања одвратних ствари. “
ДАНИЕЛ: "Дакле, стална карактеристика је уклоњена у јуну 1918, када је уклоњено осам чланова особља штаба, а обновљена је када су пуштени девет месеци касније у марту 1919, зар не?"
САД: „Тачно, и Лига нација постављена је током деветомесечног периода када је предложена у јануару 1919.“
ДАНИЕЛ: "Значи, тада је то настало?"
САД: „Да. Па не. Зависи. Тада је предложен, али он није постојао све док споразум нису потписале 44 државе чланице оснивачице, што се догодило 28. јуна 1919. “
ДАНИЕЛ: "Али то би било изван девет месеци када је стална карактеристика уклоњена."
САД: „Тачно, зато занемарујемо датум његовог настанка и идемо са датумом који је предложен у јануару 1919. на Париској мировној конференцији.“
ДАНИЕЛ: „Дакле, постављено је када је предложено, а не када је створено, зар не? То значи да је постала одвратна ствар кад је само предложена? “
САД: „Тачно, иначе наше разумевање не би успело.“
ДАНИЕЛ: „А то никад не би успело. Дакле, ако јануар 1919. означава почетак 1,290 дана, шта значи његов крај? "
САД: „Па, заправо ништа. Али отприлике три месеца након завршетка, одржали смо септембарски конгрес у Цедар Поинту, Охио. “
ДАНИЈЕЛ: „Конвенција. Кажете ми да је пророчанство које сам написао пре више од 2,500 година испуњено конвенцијом која је одржана у Охају? "
САД: „Била је то прекретница.“
ДАНИЕЛ: „Али конвенција се није догодила када се завршило 1,290.“
САД: „Била су само три месеца слободна.“
ДАНИЕЛ: „Не знам. Чини се као тако специфичан временски период - тако прецизан. Ако би то требало да буде конгрес, не би ли Јехова могао то исправити до данашњег дана? “
САД: [Слегање раменима]
ДАНИЕЛ: „А 1,335 дана? Када су се завршили “.
САД: „Броје се као суседни са 1,290 дана, па би завршили у марту 1926.“
ДАНИЈЕЛ: „И шта се догодило у марту 1926.“
САД: „Па, заправо ништа. Али било је важно Ватцхтовер чланак у јануару те године, а затим у мају, постојала је конвенција на којој смо издали књигу, Избављење. Заменио је Студије у Светом писму. “
ДАНИЕЛ: „Али, ништа се није догодило у марту када је 1,335 заправо завршило?“
САД: „Ах, не.“
ДАНИЕЛ: „Значи, ово одржавање конгреса и издавање књига било је прилично ретка и запажена појава у то време?“
САД: „Никако. То смо радили сваке године. “
ДАНИЕЛ: „Схватам. Дакле, сваке године је постојала конвенција и сваке године сте издавали нову књигу и тако је требало да постоји конвенција и књига године у којој се завршило 1,335 дана, само не на дан када су заправо завршили? "
САД: „Прилично, да.“
ДАНИЕЛ: „Схватам. И да ли је конгрес којим случајем одржан у Цедар Поинту, Охио? “
САД: „Знате. Не знам. Али могу да сазнам “.
ДАНИЕЛ: „Нема везе. Али хвала на вашем времену. “
САД: „Нема проблема.“
Алтернативна теорија
Жао нам је ако се претходно чини помало шаљивим, али ми само покушавамо да нашу интерпретацију доведемо до логичног завршетка. Ако је валидан, требало би да буде у стању да поднесе тест.
Међутим, с обзиром на то да стална карактеристика нашег богослужења и плод са усана нису уклоњени 1918. године - смањење од 20% не може се сматрати „уклањањем“ - и с обзиром на то да сада учимо да одвратна ствар стоји или је смештена у свето место када УН нападну Вавилон Велики, чини се врло сигурним закључити да 1,290 и 1,335 дана још нису започели. Моћ светих људи још није разбијена на комаде. Два сведока нису завршила сведочење и нису убијена. (Отк. 11: 1-13) Све је то још увек у нашој будућности.
Шта је са 3 ½ пута? Да ли је ово дословно или фигуративно? Библија користи различите изразе који се односе на ову меру времена: 3 42 пута, 1,260 месеца, 7 дана. Понекад је очигледно фигуративан, други пут не можемо бити сигурни. (Дан. 25:12; 7: 11; Отк. 2: 3, 12; 6: 14, 13; 5: 1,290) Мораћемо да сачекамо и видимо на шта се то односи. Међутим, све указује на још увек испуњено 1,335 и 1,335 дана. То би указивало на време испитивања и тестирања; време које захтева издржљивост. То би указивало на то да ће они који издрже и достигну крај XNUMX дана бити проглашени срећним.
Уместо да упаднемо у замку нагађања, оставимо то на томе и само држимо свој ум и срце отворенима за назнаке када та два временска периода заправо почињу. Те знакове не би требало да буде тешко видети. На крају крајева, уклањање сталне одлике и постављање одвратне ствари биће догађаји видљиви на светској сцени.
Пред вама су опасна, али и узбудљива времена.
И мене веома занима Данијелово пророчанство о 2300, 1260, 1290 и 1335 дана. Некако верујем да 1260, 1290 и 1335 дана истодобно теку до краја, тада су пред Армагедоном Исус судили и овце (за разлику од коза) су срећне јер су их преживеле! Такође имам неке идеје о томе када су можда почели 2300 и 1260, 1290 и 1335 дана.
Могу ли молим вас? Молимо коментаре на 1290 и 1335 дана? Некако верујем да књига Откривења говори шта ће се догодити у „последњим данима“. Али књига о Данијелу даје нам „временску линију“ до краја! Могу да поделим своје мисли, ако ми дозволите.
Само неколико ситница за промишљање ... поново је прво испуњење ... Хронологија Знакова везаних за уништење Храма забележена од Јосифа у „Јеврејским ратовима“: Јаков Праведни - полубрат Господњи - убијен је Пасха 62. године не “Анан, који је, као што смо вам већ рекли, узео прво свештенство, био је смео човек у својој нарави и веома дрски; он је такође био из секте Садуцеја, који су врло ригидни у суђењу преступницима, пре свега осталим Јеврејима, као што смо већ приметили; када је дакле Анан био... Опширније "
Хвала на вашем образложењу.
Ја лично не верујем да је постојало управљачко тело из првог века, нити је Павле био део било ког таквог централизованог тела, нити је његова служба била усмерена из Јерусалима.
Хвала пуно за ваше занимљиве и отворене дискусије.
Слажем се. Званично учимо да је Паул био члан управног тела. Будући да за то нема доказа - чак и под претпоставком да је постојало нешто попут управљачког тела из првог века - онда се човек мора запитати зашто то учимо. Напокон, Павле жели да се дистанцира од истакнутих у Јерусалиму. (Галатима 1: 16-19). . .Нисам одмах отишао на конференцију са месом и крвљу. 17 Нити сам се попео у Јерусалим онима који су пре мене били апостоли, већ сам отишао у Арабију и поново се вратио у Дамаск. 18 Затим три године... Опширније "
… ??… С поштовањем… Нисмо ли сви у Јеховиним очима једнаки…? Не постоје, „Ниски ...“, или „Хеирархија ...“ ... што се њега тиче ... СВИ смо његова деца ... Наш Господ нас је довео у ово стање из своје, „незаслужене доброте ...“, јер волимо Га и, „познавали смо Његов глас ...“, са захвалношћу примамо Његов, „Бесплатан Поклон… спасења“. Због тога нам је потребно Христово поглаварство ... јер нико од нас то не може без Њега ... Колико пута је током 3.5 године били с Њим, да ли је апостолима морао показивати поуке из понизности ... Чак се и опрао... Опширније "
Апсолутно! Мислим да бисмо, ако бисмо сви били спремнији да ризикујемо и проговорили кад нешто није у реду са онима који преузимају водећу улогу међу нама, имали бисмо много мање проблема с тим. Многи од оних на одговорним положајима су скромни и добро би реаговали. Међутим, постоје и други који не би тако одговорили. Али у том случају гомиламо ужарени угаљ и обављамо прераду. Имајте на уму, то не значи генијално да неће бити никаквих посљедица да смо се укључили у слободу да савјетујемо друге. Уосталом, из... Опширније "
Добро речено…!?
Боље се пази ...
Син ми увек говори да сам наивна ...
Хвала ти, брате…
„Опрезно као змије ...“ ... (увек се чудио тој аналогији ... ??? ... :)
Уживам у дискусији ... молим вас, поднесите са мном, заиста ценим када се Библија користи као референца ... Читала сам ваше друге блогове у вези са нагађањем. ..у том случају, зашто се позивати на руководеће тело из првог века, а заправо се та реч не појављује у светим списима? ... зашто се једноставно не придржавати онога што је написано у светим списима у вашем аргументу?
молим вас, немојте то сматрати личним нападом.
Нимало. Ценим повратне информације. Претпостављам да мислите на мој коментар од 21. октобра у 3:15, зар не? Додао сам фразу „таква каква је била“ да бих назначио да сам израз „управно тело“ користио само у релативном контексту ради поређења са нашим данима. Нисам желео да заобиђем поенту коју сам изнео квалификујући шта је могло бити вођство Јеховиног народа у првом веку. Шта год да је било то вођство и колико год опсежно било, не можемо знати. Али какво год вођство - ако је било - морало је постојати... Опширније "
Хвала вам на тој забавној дискусији !! Верујем да би свако од нас могао чак и да размишља о преживљавању ... морамо почети САДА ... учити се ослањати се на Јехову сваког дана ... посебно наших лоших дана ... тако да већ имамо навику прихватања Његове љубави и заштите ... (2. Кор. 12:10) Често му кажем, „Данас то не могу учинити ... Ти то учини ...“, а они су обично моји најбољи дани… !!? Због тога се бринем да је нагласак толико јак да се ослонимо на „Организацију ...“ С поштовањем, ако ће то бити раштркано на... Опширније "
Врло сте добри, Аполон. Постоји снажна библијска подршка за двоструко испуњење. Данијел 12: 1, 2 изгледа да се односи на велику невољу. Матеј 24: 15-22 такође се односи на велику невољу. Исус сам прави паралелу између онога што говори и онога што се говори преко пророка Даниела. Исусове речи су се испуниле у првом веку и имаће испуњење у нашем времену. Дакле, ово додаје тежину аргумента да Даниел 12:11, 12 такође има двоструко испуњење. Можда ћемо моћи мало продужити паралелу... Опширније "
Уживам у дискусији ... молим вас, поднесите са мном, заиста ценим када се Библија користи као референца ... Читала сам ваше друге блогове у вези са нагађањем. ..у том случају, зашто се позивати на руководеће тело из првог века, а заправо се та реч не појављује у светим списима? ... зашто се једноставно не придржавати онога што је написано у светим списима у вашем аргументу?
молим вас, немојте то сматрати личним нападом.
Ово објашњава зашто стално „виђам“ глад? Можда се то односи на два сведока?
Покушао сам да питам овде http://discussthetruth.com/viewtopic.php?f=2&t=2049&hilit=Mt+Zion&start=30#p21887
Као што видите, мислим да одговор није био од посебне помоћи?
Наравно да се са тим слажем 100%. Када се нешто произвољно аплицира у каснију ситуацију, онда можемо наићи на свакакве невоље. Међутим, постоји велика разлика између пуког нагађања да је А паралелно са Б без икакве друге подршке (као у Рацхел-иним камилама) и сценарија о којем говоримо овде, при чему знамо да А има испуњење у Б и такође да А има испуњење у Ц, али питамо се колико би блиско Б могло бити паралелно Ц. Зар се не бисте сложили? То је речено да видим могућност Б и... Опширније "
Слажем се са широким ставом да би ово могло добро да се уклопи. Колико паралеле постоји са стварним догађајима из првог века остаје да се види. Ваш предлог захтева да прихватимо неке значајне одласке. На пример, жртва у храму је била нешто што Јехова у принципу више није прихватао 66.године, док верујемо да је наша жртва похвале тренутно прихватљива. Такође уништење Јерузалема (паралелно са хришћанством) заправо није било трогодишњи напад Римљана. Невоља је настала интерно у граду за тај период... Опширније "
Зависило би од тога како ће се обликовати напад на Вавилон. Могло би почети као економски напад. Пре свега, наметнути порез, који прераста у потпуно силовање њених ресурса. 'Скинуће је са ње и појести њене меснате делове.' Напад у првом веку започео је 66. године не. И док је прекинут, римско-јеврејски рат се наставио све до 73. године. Пазите, нисам од оних који подржавају преблизу паралелног приступа било ком мањем / великом пророчком испуњењу. Проблем са паралелним приступом је знати када их треба држати, а када преклопити. Иначе бисмо могли... Опширније "
Ово сањари преузимају на ову ствар - или „симболичну“ верзију ствари
Лол @ рацхел'с деве од ГБ лол
Слажем се са тобом. Не бисмо требали бити пренагљени да доделимо два испуњења. Међутим, у овом случају мислим да текст поштено захтева да поднесемо две пријаве. Читав концепт одвратне ствари која стоји на светом месту морао је да има смисла за хришћане првог века, у супротном Матт 24: 15,16 не би имао смисла. С друге стране, Данијел 12 мора имати испуњење за крајње „време краја“, јер мислим да поглавље 11 које води до њега никада не може бити у складу са закључком из 70. године. Отуда верујем да је велики... Опширније "
Одлична си поента. Тако да се мало забавимо са нагађањима. Ово је, наравно, чиста нагађања. Било би погрешно да неко нагађа и онда тврди да је шпекулација откривена истина или "нова светлост". Чини се веродостојним закључити да одвратна ствар стоји на светом месту када Уједињене нације нападну хришћанство. Да би се испунили Данијелове речи, уклањање сталне особине морало би да буде истовремено са тим догађајем. Може ли уклањање сталне особине указивати на престанак рада сведока? Према Откривењу 11. поглавља, два сведока престају... Опширније "
Могу ли? Уклањање „сталне одлике“ могло би једноставно значити смањење утицаја „молитве светих“ ... као у случају постављања старешина само од ЦО!
Сећам се да сам учио са старешином пре много година. Прочитала сам Данијелову књигу и била сам апсолутно фасцинирана сваким стихом. Када сам стигао до 12. поглавља, силно сам желео да знам значење 1,290 и 1,335 дана, и зато сам га питао. Није знао, али је рекао да ће то истражити за следећу студију. Када се појавила та студија, прочитао ми је службено тумачење. Моја унутрашња реакција била је на линији „шта забога ... ??“ Била је присутна и друга странка која је била толико узбуђена због објашњења... Опширније "
Питао сам се исто, иако су ми недостајале историјске чињенице које откривате. Чини се да би могао бити случај за испуњење првог века. Ових дана сам веома опрезан у вези са закључком да је било какво мање и велико испуњење било којег одређеног библијског пророчанства. Верујем да смо као организација то прекорачили. Бољи смо у томе него што смо се враћали у дане када се чинило да сваки библијски рачун има паралелу модерног дана. Један од очајнијих примера тога... Опширније "