[Studie Strážná věž za březen 31, 2014 - w14 1 / 15 p.27]
Název této týdenní studie upozorňuje na jeden z klíčových problémů ovlivňujících Jehovovi svědky jako náboženství z dob Russella, kdy jsme byli známí jednoduše jako studenti Bible. Je to naše posedlost vědět, kdy se blíží konec. Zůstat vzhůru je životně důležité. Je také důležité udržovat pocit naléhavosti. Ale tato ohromující potřeba, kterou musíme vědět, až se blíží konec, abychom se pokusili o Boží časy a období, které Bůh dal do své vlastní jurisdikce, byla pro nás zdrojem neustálého rozpaků a zklamání. Po více než 100 letech prorockých selhání a nesprávných kroků 1990y dorazily a vypadalo to, že jsme se konečně mohli poučit.
Nedávné informace ve Strážné věži o „této generaci“ tedy nezměnily naše chápání toho, co se stalo v 1914u. Ale to nám dalo jasnější pochopení Ježíšova použití pojmu „generace“, což nám pomohlo vidět, že jeho použití nebylo základem pro výpočet - počítání od 1914 -, jak blízko jsme ke konci jsme. (w97 6 / 1 s. 28)
Bohužel, tento řídící orgán už není. Na jeho místo nastoupil nový s mnoha mladšími členy a vytvořil tón pro nové století. Je to tón, který my, starí časovače, poznáme až příliš dobře.
Třetí úvodní otázka tohoto článku zní: „Jak se cítíte, když je konec tak blízko?“
Na konci článku uvidíme, že tento nový vedoucí sbor je připraven opakovat chyby z minulosti. Chyby Russella, Rutherforda a Franze. Protože nám nyní dali ještě další způsob „výpočtu - počítáme od roku 1914 - jak blízko jsme ke konci“. Ti z nás, kteří jsme prožili fiasko z roku 1975, jistě pocítí, jak se hackle množí.
Ale než se dostaneme k tomu, začněme analýzu jednotlivých odstavců.
Par. 1-2
Zde nám pomohlo vidět, že zatímco svět je slepý k prorocky významným událostem, ke kterým dochází od roku 1914 až dodnes, my jako privilegovaný národ jsme „vím“.
V odstavci 2 si můžete všimnout, že neexistuje žádná zmínka o Kristově přítomnosti začínající v 1914u. Absence této konkrétní nauky o učení byla zaznamenána pozdě, což způsobuje, že někteří z nás spekulovali, že změna je v dílech. Stále si myslíme, že Boží království přišlo v 1914u - jak říká odstavec „v jednom smyslu“ - ale zdá se, že Kristova přítomnost již není synonymem jeho instalace jako krále.
Pak sdělíme, že s důvěrou, že „víme“, Jehova nainstaloval Ježíše Krista jako krále do 1914u. Pravda je, že nic podobného nevíme. Věříme na základě toho, co nám v časopisech říká, že Ježíš Kristus začal vládnout v 1914u, ale to nevíme. Víme, že neexistují žádné písemné důkazy podporující tuto víru. Nebudeme se zde zabývat dále, protože jsme na stránkách tohoto fóra rozsáhle psali o tomto tématu. Pokud jste na fóru nová, prosím klikněte na tento odkaz vidět relevantní články, které poskytují písemné důkazy prokazující, že 1914 nemá vůbec žádný prorocký význam.
Par. 3 „Protože pravidelně studujeme Boží slovo, můžeme vidět, že proroctví se právě plní. Jaký je kontrast s lidmi obecně? Jsou tak zapojeni do svých životů a usilují o to, aby přehlédli jasný důkaz, že Kristus vládl od 1914u. “
Vskutku? Jaké jasné důkazy, prosím? Poukazujeme na „války a zprávy o válkách, morech, nedostatku potravin a zemětřesení“, ale pečlivé prozkoumání Ježíšových slov naznačuje, že nám říkal, abychom nedali zásoby do takových věcí, jako jsou zajatci tohoto příchodu. Místo toho dorazí v noci jako zloděj. (Podrobné posouzení viz Války a zprávy z válek - červený sleď?)
Par. 4 "V 1914, Ježíš Kristus - na snímku jako na koni na bílém koni - dostal svou nebeskou korunu."
Opravdu? A my to víme jak? Existují biblické důkazy, které podporují myšlenku, že Kristus začal vládnout v 33 CE. Existují také důkazy, že začne vládnout jako Mesianský král společně se svými pomazanými bratry v době jeho přítomnosti - budoucí událost. Neexistuje žádný důkaz, že začal vládnout v jakémkoli smyslu slova v 1914u. Máme tedy důvod věřit, že k událostem v úvodních verších Zjevení 6 dochází po 33 CE. Máme také důvod spekulovat, že tyto události jsou ještě budoucí a nastanou po Ježíšově enthronementu jako mesiánského krále během jeho přítomnosti. Neexistuje však žádné opodstatnění pro uvážení, že 1914 hraje jakoukoli roli v jízdě čtyř jezdců (podrobnější informace viz Čtyři jezdci ve cvalu.)
Par. 5-7 „S tolika důkazy, že Boží království je již v nebi zavedeno, proč většina lidí nepřijímá, co to znamená? Proč nejsou schopni spojit tečky, abych tak řekl,[1] mezi státem světa a konkrétními biblickými proroctví, která Boží lid dlouho propagoval? “
V polovině padesátých let bylo mnohem snazší uvěřit, že Matouš 1950: 24-6 a Zjevení 8: 6-1 byli ve 8. století naplněni. Koneckonců, právě jsme zažili dvě nejhorší války lidských dějin, stejně jako jednu z nejhorších pandemií všech dob, vše v průběhu života jediného člověka. Od konce druhé světové války však svět zažil jedno z nejdelších období míru v historii. Je pravda, že došlo k mnoha malým válkám a konfliktům, ale to se opravdu neliší od kdykoli v historii. Navíc Evropa a Amerika - nebo jinými slovy křesťanský svět - byly v míru. Celá generace roku 20 žila a zemřela. Všichni jsou pryč. Přesto generace lidí narozených po roce 1914 v Evropě, Severní Americe a většině Střední a Jižní Ameriky nikdy nepoznala válku. Není divu, že lidé mají potíže s „spojením bodů“?
Říkáme to, abychom nepodporovali duchovní spokojenost. V srdci křesťana není prostor pro spokojenost. Říkáme to, aby se zabránilo pasti falešné naléhavosti. Ale o tom později.
Par. 8-10 „WICKEDNESS JE VÝŠE Z BADU NA WORSE“
Zde používáme 2 Timothy 3: 1, 13 prosazovat myšlenku, že jsme nyní v posledních dnech a že zhoršující se sociální podmínky jsou známkou toho, že konec je velmi blízko. I když je pravda, že existuje mnohem nemorálnější chování, je také pravda, že existuje mnohem více svobod a mnohem větší ochrana lidských práv než kdykoli jindy od pádu římské říše, a možná ještě dříve. Nedávejme slova do Božích úst. Sociální podmínky nejsou v Bibli použity k označení, že jsme velmi blízko ke konci systému věcí. Nesprávně jsme použili 2 3 Timothy: 1 5, na mnoho desetiletí. Zapomínáme, že Peter aplikoval proroctví posledních dnů na svůj čas. (Působí 2: 17) Pečlivé přečtení celé třetí kapitoly 2. Timoteovi naznačuje, že Paul měl na mysli události, které existovaly v jeho době a budou existovat až do konce. Na základě relativně malého počtu „posledních dnů“ v Křesťanských písmech můžeme vyvodit závěr, že se vztahuje k době následující po zaplacení výkupného Kristem. Jakmile tato fáze proběhla, to, co lidstvu zůstalo, lze označit jako poslední dny hříšné lidské společnosti. (Pro podrobnější diskusi o „posledních dnech“, klikněte zde.)
Par. 11, 12
Zde citujeme 2 Peter 3: 3, 4 jednat s těmi, kdo by se vysmívali tomu, co říkáme. Všichni, kteří jsou pravidelnými čtenáři nebo účastníky tohoto fóra, pevně věří, že Kristova přítomnost je nevyhnutelná. Všichni chceme, aby to přišlo brzy. Doufáme, že to brzy přijde. Nepřejeme si však, abychom zesměšňovačům poskytli větší mlýn pro jejich mlýn tím, že budeme dělat falešné a hloupé předpovědi; předpovědi, které jsou troufalé v tom, že překračují naši autoritu a zasahují do těch, které jsou výlučnou jurisdikcí Jehovy Boha.
Par. 13 "Historici zdokumentovali, že tu nebo tam nějaká společnost nebo národ zažívá takový hluboký morální úpadek a pak kolaps." Nikdy v historii se však celková morálka celého světa nezhoršila do té míry, do jaké má nyní. “
První věta je pro diskusi irelevantní. Nemluvíme o vnitřním kolapsu společnosti v důsledku morálního úpadku. Mluvíme o božském zásahu. Morální stav světa je irelevantní pro Boží rozvrh.
Upřímně řečeno, nechápu, jak může svět trvat tak dlouho. V příštích 50 letech, za všech okolností, se světová populace zdvojnásobí a dosáhne bodu, který již nebude udržitelný. Co však cítím nebo věřím, je irelevantní. To, co 8 milionů svědků Jehovových cítí nebo věří, je irelevantní. Skutečnost, že se věci zhoršují, nám nedává důvod věřit, že konec je na nás. Může to být. Může to přijít zítra nebo příští týden nebo příští rok, nebo to může přijít za 30 nebo 40 let. Faktem je, že by to nemělo vadit. Nemělo by to nic změnit na způsobu, jakým uctíváme Boha a sloužíme Kristu. Vedoucí sbor na ni přesto klade takový důraz, že si mnozí začínají znovu myslet, že je to na nás. Pokud se to nepodaří v našem novém časovém rámci, může být nepotvrzení pro mnohé příliš. Jsme vedeni k tomu, abychom znovu věřili v data.
Zdá se, že se to bohužel netýká těch, kdo tyto články píší.
Par. 14-16
Nespokojenost s tím, že nám necháme bezohledné a upřímně nelogické chápání významu „této generace“, jak je dáno Ježíšem v Matouši 24: 34, správní orgán uznal za vhodné zpřísnit rozvrh. Nyní je nám řečeno, že první polovinu této generace tvoří výhradně pomazaní křesťané, kteří žili na 1914u nebo před ním. To znamená, že kdyby byl v 1915u pokřtěn bratr, nebyl by součástí generace. V 6,000u se účastnili pouze studenti biblických studentů 1914. I kdyby všichni v tomto roce byli ve věku 20, znamenalo by to stále, že by 1974 byli všichni ve věku 80.
Nyní, abychom ještě více zpřísnili harmonogram, se nám říká, že druhá část generace - část, která se dožije Armagedonu - je složena výlučně z těch, jejichž „pomazaný život“ se překrývá s první polovinou. Nezáleží na tom, kdy se narodili. Záleží na tom, kdy se začali účastnit. V roce 1974 se účastnilo 10,723 40 účastníků. Tato skupina se liší od první skupiny. První skupina se začala účastnit křtu. Druhá skupina musela čekat, až bude speciálně vybrána. Jehova by tedy pravděpodobně vzal úrodu. Bratři a sestry se obvykle začali účastnit roky poté, co byli pokřtěni. Stanovme konzervativní dolní hranici 30 let, že? To by znamenalo, že druhá polovina generace se zrodila nejpozději do poloviny 80. let, což by je nyní posunulo do poloviny XNUMX. let.
Opravdu nemůže této generaci zbývat mnoho let, pokud je naše definice správná.
Ah, ale mohli bychom to udělat ještě o krok dál - a nepochybuji o tom, že to někdo udělá - a skutečně sledovat ty, které zbyly. Víme, kde jsou. Všem shromážděním můžeme poslat dopis, v němž žádají starší, aby sledovali kohokoli, kdo byl pomazán na 1974 nebo před ním. Tímto způsobem můžeme získat velmi přesné číslo a pak je sledovat, jak stárnou a umírají.
I když to může znít směšně, je to nesmírně proveditelné. Ve skutečnosti, pokud skutečně bereme vážně to, co nás učí odstavce 14 až 16, nedělali bychom svou náležitou péči, pokud bychom to neprovedli. Zde máme prostředky k přesnému měření horní hranice, kolik času zbývá. Proč bychom to nebrali? Jistě soudní příkaz Působí 1: 7 by nás nemělo omezovat. Až dosud.
Je těžké nezoufat po článku, jako je ten jeho.
(Podrobná analýza nedostatků v našem současném chápání Matthew 24: 34 přečteno Stav strachu a „Tato generace“ - 2010 Interpretace zkoumána.)
[1] Chystám se dopřát si mazlíčka. Nadměrné používání frází jako „jakoby to bylo“ a „tak říkajíc“ v našich publikacích jsem již dlouho považoval za otravné a povýšené. Jedná se o fráze, které člověk používá, když existuje možnost, že čtenář předpokládá, že metafora je skutečná. Opravdu v tomto případě musíme použít „takřka“? Opravdu musíme zajistit, aby čtenář nepředpokládal, že mluvíme o doslovných tečkách, které se lidem na světě nepodaří spojit?
Děkujeme za vaše komentáře Meleti. Mimochodem, ve svém příspěvku výše, kde jsem řekl „článek má velmi krátkou paměť“, jsem mluvil o studijním článku WT, nikoli o článku, na který jsem uvedl odkaz. Jedna dobrá věc, kterou měl článek ve studii WT, byl odkaz na Judu 14, 15. Při pohledu na to jsem dostal další odkaz, který ukazuje, že autoři NT si prohlíželi, že už jsou v „posledních dnech“. (Juda 17-19). . Pokud jde o vás, milovaní, pamatujte na výroky, které dříve vyslovily apoštoly našeho Pána Ježíše Krista,... Přečtěte si více "
Zajímavý článek, kde autor diskutuje, jak špatné věci jsou porovnávány s předchozími časy;
http://thinkprogress.org/security/2013/12/11/3036671/2013-certainly-year-human-history/
Tím nechci říci, že ve 20. století nebyly špatné časy / události. Ale článek má velmi krátkou paměť:
https://www.youtube.com/watch?v=AzmK4snasgQ
Díky Bobcat. Dnes si vyhradím čas, abych si to prohlédl. Jsem si jistý, že to přispěje k důkazům, že satan byl svržen v prvním století.
Gods Word je pravda. Nevěřit v 1914 a přítomnost Kristů je dostačující k získání jednoho DF, a myslím, že to záleží na starších v různých sborech, ale obvykle na soudních výborech, jich několik jich pochází z jiných sborů nebo od jednoho závislého. Nesouhlasíte s tím, že kanál je GB by vás samozřejmě vydali. V některých případech však ty, které položily otázky o FDS a jeho jmenování, jak mám, jsou podezřelé, položení relevantních biblických otázek, které v dnešní době hledají potíže, pochybování není ne. Mluvit s ostatními... Přečtěte si více "
Ahoj všichni Děkuji mnohokrát za všechny podrobné informace ukazující rozdíly v přístupu, přístupu a formulaci, které byly zveřejněny z GB, pokud jde o „generaci“, práci RH Esse a zajímavé myšlenky, které to všechno doprovázely. Jako mnoho dalších na tomto webu a kdo možná ani neví o jeho existenci, raději věřím a řídím se tím, co nám řekl Ježíš, že jen Jehova zná den a hodinu, kdy vstoupí, a věci se stanou. Je to opravdu pro nás, abychom se pokusili vypočítat? V našem malém... Přečtěte si více "
Přečetl jsem si tyto konkrétní odstavce (14–16) znovu a znovu a po celý svůj život prostě nechápu, jak toto „nové světlo“ dává biblickému smyslu. Pracoval jsem s pomazaným bratrem ve službě a požádal jsem ho, aby mi to vysvětlil, jako bych byl biblickou studií. Nemohl se o to ani pokusit a poznamenal, že GB by se měla přestat snažit vypočítat „konec“ a nechat generační věci na pokoji. "Ježíš nám již řekl, že nikdo nezná den", takže bychom ho měli v zásadě poslouchat. Je to zajímavý bratr, který neslouží (čs... Přečtěte si více "
„Zajímavý bod o„ přítomnosti “, pokud to změní, pak vidím množství velmi zmatených b / s, některé, které pravděpodobně nevěřily, že bude vděčný, že jejich trpělivost zaplatila za čekání na Jehovu, ale co z těch mála které byly DF za nesouhlas, vím o dvou. “ Katrina, co je B / S? Proč vykopávají lidi z učení, které se mění tak často a často? Proč nám bylo přikázáno přijímat učení lidí nebo jinde? Pro ty, kteří byli vyhozeni z internetu, nejsou k dispozici žádné zpětné znovuzavedení... Přečtěte si více "
GWIT, věřím, že B / S je zkratka bratrů a sester.
Díky Keep onSeeking!
Ahoj Gwite, ano b / s, líný mě znamená bratři a sestry.
Co se týče pokání za špatné učení, tak za co musí činit pokání, a oni by byli klasifikováni jako odpadlíci a s podezřením hleděli, kdyby se pokusili vrátit.
Odpadlictví je z Jehovova pohledu odvrácení se od něj a odmítnutí jeho slova. (Izajáš 9: 16,17; Jer 17:13, NWT)
Katrina,
Biblická definice apostaze je jedinou definicí, na které záleží, kde jsou na stejné stránce.
Mluvil jsem z hlediska obnovení. V případě „odpadlictví“, za co je osoba vyloučena? Je jim líto, že nesouhlasí s učením (které se často mění) „otroka“? Nebo jsou vyloučeni za nesouhlas s tím, že „otrok“ je Božím ustanoveným kanálem? Pokud chce být tato osoba obnovena, z čeho se očekává, že bude činit pokání? Zvláště pokud se výuka, s níž daná osoba původně nesouhlasila, již nevyučuje.
Kdy naposledy Wt řekl, že Ježíšova neviditelná přítomnost začala v roce 1914? Zajímalo by mě, jestli to opravdu změní.
mnoho lidí křesťanského původu věří, že to bude mít konec, a pokud jde o výsměch, který WT vyvolává, lze jen stěží obviňovat ostatní ze zesměšňování, když kázali falešné rande na několik povolání, nejenže narazili na b / s, ale bezpochyby i někteří na světě. Zajímavý bod o „přítomnosti“, pokud to změní, pak vidím hromadu velmi zmatených b / s, někteří, kteří pravděpodobně nevěřili, že budou vděční, že jejich trpělivost zaplatila za čekání na Jehovu, ale co z těch pár... Přečtěte si více "
měl dodat, že výzkum nebyl můj odebrán z perimenového místa.
"Běda, ten vedoucí sbor už není". Ne tak docela. Gerrit Losch působí v GB od roku 1994.
Ah, ale jeden muž nedělá Řídící orgán. 🙂
Náboženství JW je z velké části nesvaté manželství mezi těmi, kteří se z pýchy domnívají, že jsou nadřazení a chtějí ostatním říkat, jak mají žít a čemu věřit (GB a rádoby GB), a těmi, kteří z méněcennosti komplex se chtějí zbavit jakékoli odpovědnosti za své víry. Několik starších mi řeklo, že nemusíme rozhodovat, co je správné a co špatné, stačí poslouchat GB. Pokud se GB mýlí, je to mezi nimi a Jehovou. Jinými slovy, filozofie „jen... Přečtěte si více "
"Měl jsem několik starších, aby mi řekli, že se nemusíme rozhodovat, co je správné a co špatné, stačí poslouchat GB." Pokud je GB špatná, je to mezi nimi a Jehovou. Jinými slovy, filosofie „jen následovat rozkazy“ je cesta. “ Bohužel jsem slyšel několik lidí říkat totéž. V diskusi, kterou jsem měl s jedním ze svých rodinných příslušníků o podobenství o věrném a diskrétním otroku založeném na Lukovi (nikoli o nechvalně známém Matthewově účtu), dospěl k závěru, že Jehova stanoví záležitosti... Přečtěte si více "
Je to docela zajímavý přístup 🙂
Proč vlastně nenásledovat místního guru? Vždy je to mezi nimi a Jehovou. Je tak pohodlné sejmout jakoukoli odpovědnost a „práci“, která s tím souvisí, pro hledání pravdy.
Nebo by řekli „GB, kterou jsi jmenoval, mě přivedla do hříchu“…
Myslím, že je to docela nedostatek úcty k samotné Pravdě, stejně jako naše svědomí a mentální schopnosti, vzácné dary od Jehovy.
Ahoj GWIT, právě jsem se řídil radou v Příslovích 26: 5: „Odpověz na toho hloupého podle jeho pošetilosti, aby mu nezáleželo na tom, aby byl moudrý.“ Toto nové chápání je pošetilost. Abych však odhalil, jak je to hloupé, cítil jsem, že je nutné tuto argumentaci posunout do logického závěru. Teokratická hlídka smrti je nevyhnutelná, pokud bratři hromadně nakupují v tomto „novém světle“. To je děsný důsledek výuky výkladu Mat. 24:34 to je zcela lidského původu. Doufám, že bratrstvo o tom bude uvažovat a uvidí... Přečtěte si více "
Ahoj Meleti,
Je to skutečně teokratická hlídka smrti. Neznám žádného JW, který by se neúčastnil spekulací tohoto druhu a nemyslel si, že to proběhlo jako učení Nejvyššího.
Odst. 3 „Protože pravidelně studujeme Boží slovo, můžeme vidět, že proroctví se právě teď naplňuje. Jaký kontrast s lidmi obecně? Jsou tak zapojeni do svého života a pronásledování, že přehlížejí jasné důkazy o tom, že Kristus vládne od roku 1914 „Nejen lidé obecně přehlížejí tento„ jasný důkaz “, ale jsou to i svědkové Jehovovi. Pokud bych tuto strážní věž zmeškal, přehlédl bych Kristovu vládu od roku 1914. Je to jen prostřednictvím řídícího orgánu a „nového světla“ nalezeného ve WT, nikoli... Přečtěte si více "
Ano ... zdá se, že současná GB klesá stejným kluzkým sklonem jako GB na konci 60. a počátku 70. let. Ačkoli neříkají konkrétní datum (například 1975), naznačují datum a říkají stejný typ věcí jako „zbývá málo času“. Je to kvůli takovým strážním věžím, že nemůžu a neberu nic, co tito muži (aktuální GB) říkají vážně !! ——————————————————– „Generace“ Matouše 24:34 1969 Verze: (Všichni lidé dost starí, aby si pamatovali) „Poté, co upozornili na mnoho věcí, které označují období od roku 1914... Přečtěte si více "
Tato generace “Strážná věž z 15. února 2008 (strany 23–25) nabídla aktualizované vysvětlení týkající se„ této generace “, jak je zmínil Ježíš u Matouše 24:34. Nebylo to však „nové“ porozumění, protože se vrátilo k výkladu o 81 let dříve, ve Strážné věži z roku 1927, 15. února, strana 62. Měnící se vysvětlení v průběhu let „této generace“: ČT Russell učil, že „toto generace “odkazovalo na lidi obecně, kteří žili v významné době v historii. (Bitva o Armageddon, strany 603–605) JF Rutherford to změnil v roce 1927, aby se vztahovalo pouze na členy„ nového stvoření “, pomazaného. "Nějaký... Přečtěte si více "
Wow!
Děkuji moc Katrině za všechny ty reference. 90 to byla moje éra v pravdě, kterou jsem unavený, pokud jde o změny v generačním učení. Dokážu si představit, jaké to musí být pro ty, kteří byli v „pravdě“ mnohem déle než já. Když je to stanoveno tímto způsobem…. Toto učení se jeví jako vrak vlaku!
Katrina:
Chci přidat komentář GWIT. Opravdu si vážím toho, že jste rozložili ten kousek historie, jako jste to udělali.
Byl bratr Barr původcem tohoto? Tady, co jsem našel. Můžete to potvrdit tak, jak je uvedeno níže?
Ahoj Katrina Tento výzkum si opravdu vážím. Pomáhá mi tím, když vidím znění času. To byla a jsou silná a jednoznačná tvrzení. Mám ráda mnoho dalších, kteří tam věřili slovo whiole srdečně. Zde je nějaký materiál, který jsem před nějakou dobou rád a přepsal. Části jsou zkopírovány a vloženy z průzkumu ostatních. Chyba 1 Jak jsem pochopil, základem učení je chyba, která vedla k tomu, že strážní věž bojovala se všemi o pádu Jeruzaléma. Podle všeho padl Jeruzalém v roce 587 př.nl, ale strážní věž ano... Přečtěte si více "
Katrina, „Do roku 1995 čas pro„ tuto generaci “vypršel a bylo třeba aktualizovat vysvětlení. „Tato generace“ se proto stala „vzpurnými lidmi, kteří tvoří tuto současnou„ ničemnou a cizoložnou generaci “,“ ale již se neomezuje na konkrétní datum. (W95 11/1 s. 15 odst. 21) „Je to přesné? Podíval jsem se do článku a viděl jsem toto: „Najednou, na Jehovův předem stanovený„ den a hodinu “, jeho zuřivost se uvolní nad náboženskými, politickými a obchodními prvky světa, společně se vzpurnými lidmi, kteří tvoří tento současný„ ničemný a cizoložné generace. “ (Matouš 12:39; 24:36; Zjevení 7: 1–3, 9, 14) Jak může... Přečtěte si více "
Oprava mého posledního příspěvku. Poslední věta by měla znít:
Citované písmo je zde Matthew 12: 39, nikoli Matthew 24: 34.
Para 8 až 10 timothy 2 v 3 až 1. Všiml jsem si, že missaplikace také meleti, když čteme celý dopis, je mi stejně jasné, že to není proroctví, které by mělo být naplněno o 5 let později, ale varování, které bylo dáno timotii postojů, kterým bude čelit ve své době. může čelit stejné dnes, ale není to specifické pro naši dobu, protože jsme byli vedeni k věrnosti. Pro toto nové chápání generace Je to prostě nevypadá, že by mi opravdu věřilo.... Přečtěte si více "
dobře jsme byli varováni. Žalmy 146
A skutečnost, že mnozí pochybují, je dobrá, možná najdou takovéto stránky a hledají odpovědi z bible.
Články jako tento jsou důvodem, proč svědkové Jehovovi vytvářejí skvělé ateisty. Neustálá podpora nebiblických učení, zatímco se o sobě tvrdilo, že je jediným zdrojem pravdy, zničila víru mnoha lidí. Jsme vybízeni, abychom sloužili s ohledem na datum. Když se věci nenaplní, lidé zůstanou zklamaní a vzdají se boha. Mnoho lidí nikdy neočekávalo, že v tomto systému zestárnou. Je mnohem realističtější přijmout to, co čteme v Kazateli. Všichni pravděpodobně jednoho dne zemřeme. Naše zaměření by tedy nemělo být na doufání, že se můžeme vyhnout tomu, abychom někdy zemřeli. Místo toho bychom se měli soustředit... Přečtěte si více "
Skvělý komentář. Na vzestupu je určitě vzpoura a energii a sílu, kterou poskytuje, je samotný Jehova!
Omlouváme se, a tento komentář nepodepsal.
Daytona
Jeden bod, který jsem si všiml u odstavců 14-16, je, že nebyl uveden žádný biblický odkaz, který by ospravedlňoval logiku „překrývajících se generací“.
Ale myslím si, že v tomto bodě je zpochybňování těchto tvrzení odpovědností každého. Pokud mnozí říkají o GB „jsou pouze lidé“, mají stejní zodpovědnost za to, jak „jen člověk“ může přijít s takovými přesnými zjeveními, a to bez jakékoli podpory písem.
Docela dobře, JB. Od té doby, co byla tato myšlenka poprvé představena v roce 2010 (ačkoli v postranním panelu byla v roce 07 naznačena nějaká nápověda), vedoucí sbor nikdy neposkytl biblickou podporu, kromě jediného slabého pokusu o použití Exodu 1: 6, což samozřejmě neprokazuje nic takového.
Připomínáme si část shromáždění otázek a odpovědí před pár lety, kdy bratr Elder odpovídá na otázku bratra Slabého: „Nemohu si poradit s tímto novým vysvětlením, že generace nezemřela,“ zasunul Bro.Elder rychlý přehled nová definice vícegenerační generace. Než to dokončí, žádný nový žák, který má mozek, by neměl odvahu udělat cokoli jiného, než souhlasit s tím, že to měl být vždy jen prominutý závěr. Jejich demo skončilo asi takto: Bro. Slabé: „Moc děkuji bratru Elderovi za toto jasné vysvětlení! Teď už vím, že to bylo... Přečtěte si více "
Děkuji Meleti,
Čekal jsem na tvá pozorování této týdenní strážní věže. Jsem příliš zmatený všemi změnami, abych se k nim slušně vyjádřil.
Jsem si však jistý, z toho, co jsem četl v bible, že Kristus po jeho smrti v 33 CE převzal vládu.
Opravdu mě baví vaše rozbor těchto článků a jasnost řeči.
Láska ke všem na fóru