[Z ws15 / 08 str. 14 pro říjen 5 -11]
"I když by se to mělo zpozdit, čekejte na to!" - Hab. 2: 3
Ježíš nám opakovaně říkal, abychom zůstali na stráži a očekávali jeho návrat. (Mt. 24: 42; Lu 21: 34-36) Nicméně nás také varoval před falešnými proroky, kteří podporují falešná očekávání. (Mt 24: 23-28)
První recenzní otázka k tomuto článku je: "Jaké máme důvody k tomu, abychom si byli jistí, že v posledních dnech žijeme?" (strana 14)
Jehovovi svědkové věří, že poslední dny začaly v 1914u. To jsem věřil až donedávna.
Odstavec 2 uvádí: "Boží současní služebníci se také udržují v očekávání, protože proroctví o Mesiáši se stále naplňují."
Variace tohoto tvrzení - že mesiášská proroctví nebo proroctví z posledních dní jsou stále naplňována - jsou v tomto článku učiněna čtyřikrát, ale nikdy nedostáváme specifika ani důkaz.
Proč udržet v očekávání?
Odstavec 4 uvádí: "To je samo o sobě dobrý důvod zůstat v očekávání - Ježíš nám to řekl! V tomto ohledu je Jehovova organizace příkladem. Jeho publikace nás neustále vybízejí, abychom ‚čekali a měli na paměti přítomnost Jehovova dne 'a upínali naši naději na Boží slibovaný nový svět.“
Jaký příklad uvedla Organizace s ohledem na dodržování očekávání? Je to ten, který bychom si měli vážit a napodobovat? Možná ne, protože od Russellových dnů bylo klíčovým rysem naší víry vytváření falešných očekávání. Například rok 1799 byl považován za začátek posledních dnů, přičemž rok 1874 (ne rok 1914) byl začátkem Kristovy neviditelné přítomnosti a rok 1878 byl rokem jeho nebeského intronismu, takže rok 1914 byl datem Kristova návratu a začátku velkého soužení. „Tato generace“ se tehdy považovala za délku asi 36 let, měřeno od roku 1878 do roku 1914. (Myšlenka překrývajících se generací by nebyla nutná po dobu 140 let.)
Když první světová válka neměla morfování v Armagedonu, datum bylo přesunuto na 1925. O padesát let později jsme se dívali na 1975. Od vydání knihy uplynulo padesát let Život věčný ve svobodě Božích synů, který způsobil euforické očekávání 1975, a tady se těšíme na další datum v polovině 2020.[I] (Je to skoro, jako kdybychom měli svoji vlastní verzi jubilejního festivalu.) Bylo dokonce oznámeno, že někteří členové Organizace způsobili celosvětové pozastavení činnosti pobočky a RTO[Ii] výstavba a ohlášené propuštění nesčetných bethelitů zpět do terénu jako důkaz, nikoli finanční krátkozrakosti, ale toho, že jsme tak blízko ke konci, že tyto budovy už nepotřebujeme. (Lk 14: 28--30)
Je to druh očekávání, že nás Ježíš povzbuzoval, abychom měli na paměti?
Odstavec 5 posiluje falešnou víru JW, že od té doby žijeme během neviditelné Kristovy přítomnosti 1914.
"A multifunkční znamení, které." zahrnuje zhoršení světových podmínek a globální kázání království znamená, že žijeme v „závěru systému věcí“. - par. 5
"Takže to můžeme očekávat." světové podmínky, špatné, jak jsou teď, bude i nadále klesat. " - par. 6
Toto je JW verze Hřiště snů„Pokud to řeknete, budou věřit.“ Svědkové Jehovovi musí věřit, že se věci zhoršují a zhoršují. Naše teologie nepodporuje myšlenku zlepšení světových podmínek. První světová válka, celosvětová španělská chřipka, Velká hospodářská krize a druhá světová válka byly špatné, ale musíme věřit, že dnes jsou věci ještě horší a že podmínky budou i nadále klesat.
Přijímáme to bez otázek. Přesto, pokud se vás někdo zeptá, toužíte po „lepších podmínkách“ éry 1914 až 1949? A co Evropa ve 20 letech oživení po druhé světové válce? Co třeba Spojené státy americké během války ve Vietnamu a nepokojů v hnutí za občanská práva nebo ropná krize v 1970. letech? Co třeba Střední a Jižní Amerika od roku 1945 do konce dvacátého století, kdy byly na denním pořádku občanské spory, povstání a regionální konflikty? A co svět předtím, než globální obchod otevřel hranice? Jistě, nyní máme terorismus. Nikdo neříká, že svět je ráj. Ale říci, že je to horší, je ignorovat fakta o historii a důkazy před našimi vlastními očima.
Zdá se, že jsme vypnuli naše mozky.
Například, máme to z odstavce 8:
"Na druhou stranu, aby složené označení sloužilo svému účelu, jeho naplnění by muselo být dostatečně zřejmé přikázat pozornost těm, kteří poslouchali Ježíšovu radu, aby ‚zůstali na stráži '.“ (Matouš 24:27, 42)
Účastníci této týdenní studie pochopí, že dotyčné složené znamení bylo to, co přikázalo pozornost svědků Jehovových (tehdy badatelů Bible), aby věděli, že Ježíš začal vládnout jako král v roce 1914.
Budou se mýlit.
Až 1929 Rutherford stále kázal, že Kristova neviditelná přítomnost začala v 1874u.[Iii] To nebylo až do 1933 Strážná věž přesunula do 1914.[Iv] Na základě čeho Strážní věž článek tvrdí, že jsme špatně chápali zřejmé složené znamení for 20 let!
Ah, ale je to ještě horší. Stále jsme věřili, že 1914 byl také začátkem velkého soužení. Tuto víru jsme neopustili, dokud 1969. (Vzpomínám si na část okresní úmluvy docela dobře.) Takže pro 55 let špatně jsme si přečetli Zřejmý složené znamení.
Faktem je, že Ježíš nám řekl, abychom nebyli uváděni v omyl; neberou války, hladomory a zemětřesení jako znamení své přítomnosti. (Klikněte zde pro podrobnou analýzu.) Říká nám, abychom nebyli uváděni v omyl muži, kteří nám říkají, že objevili, kde je Ježíš; že jeho přítomnost dorazila, ale je skryta před každým, kdo neví.
"Pokud ti tedy někdo řekne: 'Podívej! Tady je Kristus, nebo „Tady!“ nevěřím tomu. 24 Falešní Kristové a falešní proroci povstanou a budou provádět veliké divy a zázraky, aby se v omyl, pokud je to možné, dokonce i vyvolené. 25 Dívej se! Jsem tě předpověděli. 26 Proto, když vám lidé řeknou: ‚Podívej! Je na poušti: „Nevycházejte; 'Koukni se! Je ve vnitřních místnostech, 'nevěřte tomu.' (Mt 24: 23-26)
Jak to mohl vyjádřit jasněji? Přesto jeho slova stále nechápeme. Výše uvedená citace z odstavce 8 uvádí další verš jako podpůrný text pro zjevení znamení Ježíšovy přítomnosti.
"Protože blesk vychází z východu a svítí na západ, tak bude přítomnost Syna člověka." (Mt 24: 27)
Je v přírodě něco jasnějšího, než na obloze bliká blesk? Je to zajímavá metafora, kterou si Pán vybral, že? Můžete dokonce mít zavřené oči, když blesk bliká a světlo stále proniká do sítnice.
Teď tohle Strážní věž cituje Matthew 24: 27 jako důkaz toho, že Organizace viděla viditelná znamení Kristovy neviditelné přítomnosti v 1914, i když svět nějakým způsobem zmeškal záblesk. Jak jsme právě viděli, bylo by to téměř 20 let, než dospěli k tomuto závěru. A to bude o více než půl století později, než si uvědomí, že velké soužení nezačalo v 1914u.
Potřebujete, aby vám někdo řekl, že blesk blikal? To je důvod, proč Ježíš tuto metaforu použil. Nebudeme potřebovat lidské tlumočníky, aby nám to řekli, až dorazí do královské moci. Naše vlastní oči to uvidí. (Zj 1: 7)
Sledujte, jak Kristus poučil
Je velmi nepravděpodobné, že by Ježíš souhlasil s tím, co říká odstavec 8, protože stojí v ostrém rozporu s jeho slovy v Zjevení 16: 15:
"Dívej se! Přicházím jako zloděj. Šťastný je ten, kdo zůstává vzhůru a udržuje své vnější oděvy, aby nemohl chodit nahý a lidé se dívali na jeho ostudnost. “(Re 16: 15)
Zloděj neposkytuje známky jeho příchodu; ani se od strážce neočekává, že zůstane vzhůru, pouze pokud existují náznaky, že se nepřítel blíží. Očekává se, že zůstane vzhůru přesně, když tam jsou žádné známky blížícího se nepřítele. Pouze tímto způsobem mají slova Matthew 24: 42 (také uvedená v odstavci 8) nějaký skutečný smysl.
"Sledujte proto, protože nevíte, v jaký den přijde váš Pán." (Mt 24: 42)
Je jisté, že Kristus je přítomen v Matouši 24U, aby bylo jisté. Najděte to ve verších 29 a 30. Když my, a všechny národy světa, uvidíme ty viditelný znamení na nebi, pak každý bude vědět, že Ježíš přišel a začal vládnout. To opravdu znamená metafora nebeského blesku signalizující „přítomnost Syna člověka“.
"Naše očekávání jsou založena, nikoli na naivní připravenosti věřit ničemu, ale na spolehlivém písemném důkazu." - par. 9
Pokud se domníváte, že toto tvrzení je pravdivé, zvažte, co následuje.
Zjevná nesprávnost
Z odstavce 11:
"Po poznání, že Kristova přítomnost začala v 1914uJežíšovi následovníci se správně připravili na možný předčasný konec cíle. Učinili tak zintenzivněním své kázání o království. “
Naše publikace často zmiňovaly toto zesílení kazatelského díla, ke kterému došlo po slavném „Inzerujte! Inzerovat! Propagujte krále a jeho království “projev JF Rutherforda na sjezdu v Cedar Point v Ohiu v roce 1922. Byla to součást kampaně„ Miliony lidí, kteří nyní žijí, nikdy nezemřou “, která hlásala, že konec pravděpodobně dorazí v roce 1925. právě jsem viděl, že Rutherford tehdy kázal, že Kristova přítomnost začala v roce 1874. (Viz poznámka pod čarou iii) Proto je toto tvrzení zjevně nepravdivé a vydavatelé časopisu, kteří se považují za „v pravdě“, by měli vydat odvolání.
Zdá se, že toto prohlášení je zde ve snaze zmírnit rostoucí povědomí Jehovových svědků o internetu, že 1925 byl značným rokem. Tento nesprávný krok je nyní vymalován jako „správně připravený na možný předčasný příjezd konce“.
Diktátoři a despoty se naučili, že pokud budete opakovat lež, většina lidí to nakonec přijme jako pravdu. Klíčem je opakování s důvěrou.
"Můžeme očekávat, že Jehovova organizace nám bude i nadále připomínat, že bychom měli sloužit Bohu s naléhavostí." Taková připomenutí jsou poskytována nejen proto, aby nás zaměstnávala Boží službou, ale aby nám to pomohla zůstat si toho vědomi znamení Kristovy přítomnosti nyní prochází naplněním. “- par. 15
"Události na světové scéně jasně ukazují, že biblické proroctví se nyní naplňuje a že konec tohoto zlého systému věcí je bezprostřední. “- par. 17
Všichni říkají, tento nápad se opakuje čtyřikrát v tomto článku sám, ale ani jednou vydavatelé nenabízejí důkaz. Nepotřebují. Byli jsme připraveni věřit. Síla této kondice je doložena těmito slovy jedné z našich sester:
"Kázáním dobré zprávy o Božím království, my ... můžeme pomoci zachránit osoby před jistou smrtí v nadcházející světové katastrofě. “- par. 16
Nyní jdeme od dveří ke dveřím nebo zdvořile stojíme vedle našich roztomilých vozíků nesoucích obrovskou zátěž. Na jedné straně roste povědomí veřejnosti o hrozícím skandálu se zneužíváním dětí, který je paralelní s tím, který nadále trápí katolickou církev. Na druhé straně je podobné povědomí, že jsme opakovaně nedokázali předpovědět konec časů. Vzhledem k tomu, že toto dvojí břemeno brání naší zprávě, předpokládáme -předpokládaný— Veřejně prohlásit světu, že Jehova Bůh nás používá k jejich záchraně před jistou smrtí. (James 3: 11)
Možná bychom se měli místo toho podívat, abychom si na sebe aplikovali Matthew 7: 3-5.
________________________________________________________
[I] Důkaz o tomto oživeném očekávání je uveden v dokumentu Září vysílání z tv.jw.org, ve kterém David Splane vysvětluje, že ti ve druhé skupině stárnou, ukazují obrázky zesnulých členů této skupiny a dochází k závěru, že všichni členové současného řídícího orgánu jsou z této skupiny a „někteří z nás ukazují náš věk. “
[Ii] Regionální překladatelské úřady. Jen před pěti měsíci, Stephen Lett vysvětlil v historické vysílání že 140 z těchto kanceláří bylo plánováno na výstavbu po celém světě.
[Iii] „Biblickým důkazem je, že druhá přítomnost Pána Ježíše Krista začala v 1874u.“ - Proroctví autor JF Rutherford, Watch Tower Bible & Tract Society, 1929, strana 65.
[Iv] "V roce 1914 skončila náležitá doba čekání." Kristus Ježíš přijal autoritu království a byl vyslán Jehovou, aby vládl mezi jeho nepřáteli. Rok 1914 proto znamená druhý příchod Pána Ježíše Krista, krále slávy. “ - Strážná věž, Prosinec 1, 1933, stránka 362
Považoval jsem za znepokojující, že článek uváděl, že podmínky na konci budou špatné, ale ne dost špatné, aby si to světští lidé všimli, jen my JW. To mě opravdu rozrušilo, je to jen přepojení způsobu, jakým si myslíme, takže nemáme žádný argument proti ničemu, co říká WT.
Tento týden je článek ve strážní věži naplněn domněnkou, domněnkou a domněnkou. Myslím, že to byla úplná náhoda, že i naše veřejná přednáška měla název „Armageddon“ …… poprvé v mém životě JW jsem měl chuť vyjít ze schůzky plné spekulací a bez písemných důkazů. Komentáře, které bratři / sestry na schůzce dali, mi poskytly hluboké rozrušení, kolik si kupují do věcí bez důkazů z písem a / nebo při pohledu na celý příběh a kontext Ježíšových slov… .. Lidé, kteří napsali tento článek, zapomněli na velmi důležitý text o Ježíš přišel jako zloděj, to... Přečtěte si více "
Také v knize Proroctví na straně 104 Bůh postavil Ježíše na jeho trůn v roce 1914, ale jeho druhá přítomnost stále začala v roce 1874, člověku to začalo být matoucí, takže přišel a v roce 1878 se Ježíš začal zaměstnávat v nebi a čekal 4 roky, co! !!!! Vím to všechno dříve, ale znovu si přečetli knihu minulý týden, není divu, že Organizace nedokáže pochopit ani tuto překrývající se generaci, nevěděli, co se děje děje na cestě kolem ..... Úžasné !!!!
O této falešné zprávě o válkách je třeba poznamenat, že ježíš přichází zajímavé, že v matthew 24v 6 se používá řecké slovo throeo silnými g 2360, což znamená, že se trápí vystrašeným nebo vyplašeným, zdá se, že je použito pouze 3krát v NT jednou paralelní účet ve známce, ale druhý je na 2 thessalonians 2v2, kde se říká, že byste neměli být trápeni (throeo) slovem nebo písmenem, že je tady den pána. Takže podle textu platí pro naši reakci na nepravdivé... Přečtěte si více "
Přesně. A nemáme na tyto příznaky reagovat. Neměli bychom být vyděšení, znepokojeni ani nic jiného. Co však WT dělá pokaždé, když předpovídá datum nebo vydává nové výzvy k „naléhavosti“ nebo „mít na paměti, kde jsme v proudu času“? Vyvolává úzkost a strach - přesně ten stav mysli, který nám Ježíš řekl, abychom neměli. Měli bychom se řídit 1. Janem 4:18: Dokonalá láska vrhá strach ven. BTW, v žádné publikaci WT jsem nikdy neviděl jedinou instanci, která by přesně definovala co... Přečtěte si více "
Je to ostuda, ale můj velký přítel se přesvědčil, že soužení se má začít v září, se všemi hrůzami, které čekají na obyčejné lidi, a to vše na základě toho, co četl na internetu, vysvětlili většinou někteří kazatelé z Ameriky. Rozrušilo mě to. Musíme být opatrní, musíme získat přesnou znalost těchto písem, pokud nebudou zaváděni a trpí následky
Vážený pane FJ, abych přidal k tomu, co jste řekl svému příteli. Pozoruji rostoucí trend „připravování“ Američanů, zdá se, že americká veřejnost ztratila důvěru ve svou vládu a očekává vážný finanční kolaps. Kde k tomu dojde, bude to dychtivě zachyceno jako „znamení“ a utrpení bude horší než Velká hospodářská krize 30. let. Vidíte, proč nám Ježíš říkal, abychom se podívali kolem těchto lidí způsobených katastrof. Je snadné si myslet, že je to další Noemova situace. Zajímalo by mě, jak to bratrstvo udělá, když... Přečtěte si více "
Nejlepší analýza Matthew 24 (a paralelní účty) je zde:
http://www.nazarene-friends.org/pubs/apocalypse/
Spisovatel dospěl ke stejnému závěru, konkrétně k tomu, že Ježíš varoval své učedníky, aby si dávali pozor na ty, kteří by řekli, že konec je blízko, spíše než aby poskytoval znamení, kterým by mohli říci, že konec je blízko.
Studujte Daniel od Daniela 10: 14 pro Daniela 12 včetně.
Pokud budeme studovat SZ, zjistíme, jak Bůh opakuje vzorce činnosti nad rámec historického prostředí - nazývá se to typologie, vzorový systém. SZ lze popsat jako mapu budoucnosti - vzor opakující se ve velkém měřítku. Ježíš citoval ze SZ proroků Božích.
Matouš 24:15 „Takže když uvidíte stát na svatém místě„ ohavnost, která způsobuje zpustošení “, o které se mluví prostřednictvím proroka Daniela - ať čtenář rozlišuje“
Daniel 12: 11; Daniel 9: 27; Daniel 11: 31.
Vždy se mi zdálo, že Ježíšův citát od Daniela se nám snažil říci, že to, o čem potřebujeme rozlišovat, bylo, že „svaté místo“ už ve skutečnosti není svaté, protože izraelský národ odmítl Božího syna, který jim pak „Váš dům je vám opuštěn“. Tento „dům“, národ i chrám, již nebyl svatý, takže musíme rozlišovat, že výraz „svatý“ se vztahuje pouze na to, čím býval, a nikoli na to, čím se stal.
Daniel 12: 5–13 „Potom jsem se podíval a přede mnou stáli další dva, jeden na tomto břehu řeky a druhý na opačném břehu. Jeden z nich řekl muži oblečenému do plátna, který byl nad vodami řeky: "Jak dlouho potrvá, než se tyto úžasné věci naplní?" Muž oděný do plátna, který byl nad vodami řeky, zvedl pravou ruku k nebi a já jsem ho slyšel přísahat od toho, kdo žije věčně, a řekl: „Bude to na čas, na časy a na půl času. Když síla... Přečtěte si více "
Omlouváme se za mistype, jak uvidíte, nebyl to vlastně Daniel, kdo se zeptal: „Jak dlouho to bude trvat, než se tyto úžasné věci splní.“
Skye, je v pořádku použít tuto funkci komentování k odkazování na předměty přímo související s článkem. Pokud si však přejete podpořit určité porozumění Písmu, vytvořili jsme pro tento účel webovou stránku. Nejen vy, ale i všichni, kdo čtou vaše myšlenky, bude pro tento účel výhodné použít web Diskutujte o pravdě. Jsem si například jistý, že někteří by zpochybnili váš závěr po přečtení Mt 24:15 a Mr 13:14, které jasně odkazují na proroctví Daniela, ze kterého citujete, a které uplatňují slova proroka na... Přečtěte si více "
Děkuji, Meleti, dostanu zprávu! Skye.
To je zajímavý odkaz. Autor je trochu znepokojivý, ale předkládá jasnou analýzu a důrazně ukazuje, jak Ježíšovo proroctví neposkytlo známky konce, ale bylo varováním před věcmi, o kterých bychom se neměli nechat oklamat. Je třeba projít spoustou materiálu, ale stojí za to se do něj podívat.
Pokud si chcete prohlédnout v malém měřítku, co WT ve velkém měřítku, přejděte na ebiblefellowship.com. Předpovídají, že svět skončí dnes, říjen 7, 2015. Podobnosti mezi nimi a neúspěšnými predikcemi WT jsou záhadné.
Čestné uznání dostali v mém msn newsfeedu spolu s několika dalšími:
http://www.msn.com/en-us/news/world/11-times-the-world-was-supposed-to-end-and-didnt/ar-AAfccgM?ocid=spartandhp
Stačí zkontrolovat odkaz, sdílet jej s několika bratry, pak jsem klikl na dalších 12 náboženství, která předpověděla konec, a my (JW), jsem si uvědomil, že ne každý tady je JW, přijde číslo 7 se 7 předpovědi selhalo podle tomuto reportérovi.
hrozící je používán v odstavci 17, proč tedy dobře vystrašit vše na schůzkách a říci, že se to stane.
Slovník říká, že to znamená časově blízký; brzy k tomu dojde, no jo, myslím, že to znamená, že všichni bychom měli mít připravené tašky. Znovu, proč to říkám, Ježíš řekl zloděj v noci, snad to neměl na mysli bezprostředně jako v letech 1914-1915, 1918,1921, 1925, ve 40. letech v roce 1975. No, to jistě zní bezprostředně.
Páni, páni, páni, tento článek v časopise mění hry (mimochodem skvělá recenze, můj dobrý člověče), protože jsme vstoupili do zóny Jw Twilight minulé historie a tolik jsme se zde změnili a lhali, moje mysl se směje a smát se a plakat (také se smát). Kde začít, začněme pokusem říci Máme důvod držet se očekávání,… .. Víte, co si myslím, že odpověď je Možná (směju se, jak s námi organizace nadále mluví, jako by nám byly tři roky Úžasné) . Tady je... Přečtěte si více "
Díky Meletimu, když jsem uvedl tyto body, nikdy jsem nevěděl, že Rutherford učil, že Kristova přítomnost byla v roce 1874. Je tu spousta informací, které lze strávit. Viděli jsme pokrytectví s týráním dětí, problémy s disfellowshippingem, všechna tato falešná očekávání a další, které byste určitě mohli přidat. Mám otázku - V bodě 6 se ptám - Nemohl by „závěr systému věcí“ odkazovat na budoucí dobu, kdy se podmínky světa ještě zhorší? Bible ukazuje, že ničemnost „v posledních dnech“ výrazně vzroste. (2. Tim. 3: 1, 13; Mat.24: 21; Zjev.12: 12) 2. tim 3: 1--7... Přečtěte si více "
Studenti Bible vždy věřili v 1874. Nikdy 1914 jako druhá přítomnost. Stále věříme, že 1874 je dnes.
Líbí se mi, jak vás hned od začátku zasáhne 607 věcí. Je zmíněno Jere 25: 8–11, ale co verš 12? Máte pravdu, PO 70 letech, kdy bylo završeno, byl pověřen Nabuchodonozor (539 př. N. L.). Neexistuje žádný způsob, jak byste měli začít počítat 70 let zpět od 537 př. Pokud něco, měli byste je počítat od 539 př. 11 roky poté, co byl svržen, nemůžete sloužit babylónskému králi (verš 2). Takže ve světle Bible se celá teorie rozpadá. Zde je klenot z Probuzení z května 2013 str.16... Přečtěte si více "
Byl jsem na sjezdu Studentů Bible a bylo řečeno, že 607BC je správné, ale ne pro zničení Jeruzaléma. To bylo 607, když Nebuchadnezzar vstoupil do Jeruzaléma, ale zničil jej až v roce 587 př. N. L
Nerad to říkám, ale 606 je lež, kterou udržel Nelson Barbour a kterou Russell přijal. Toto bylo později změněno na 607 kvůli nulovému roku. Jejda. Nelson Barbour byl bývalý Millerite, opravdový věřící, který nikdy nepřevrátil selhání 1843 / 1844. Takový nepořádek. Existuje jedna věc, kterou Bůh ve své době má se všemi těmito domněnkami, luxus, který nemáme jako lidé. Čas. Čas ukáže. Bude mnoho falešných proroků.
Mám dojem, že společnost WT věděla, že 587BC bylo správné datum, nikoli 607BC, již v 1928 nebo tak, ale nikdy jsem to nezveřejnil. Je tam někdo obeznámen?
Samozřejmě, že ano. Užijte si čtení
https://archive.org/details/1922WatchtowerArticlesOnChronology
Pro informaci, Daniel byl zajat ve 3. ročníku Jehoiakimu, roku vstupu Nebukadnesarů, nikoli s Jehoiachinem. Je tu výchozí bod pro vás. Jere 25: 1, Daniel 1: 1. Porovnejte to s vysvětlením WT.
Děkuji za skvělou recenzi, očekával jsem vaše komentáře k nedávným změnám z výročního zasedání a není náhodou, že tato nadcházející strážní věž je hned za ní. Měl jsem dva vážné rozhovory s Elderem, velmi blízkým přítelem a dalším Br. Kdo vyznává můj sbor, o kterém se domnívám, že je více v souladu s vašimi komentáři než starší. (a z nějakého důvodu neslouží jako starší ??) Starší na samém začátku konverzace zahájil GB rotaci, kterou bude většina R&F používat. "Jsme jako Izraelité."... Přečtěte si více "
Luke 21: 8 Odpověděl: „Dávejte pozor, abyste nebyli podvedeni. Neboť mnozí přijdou v mém jménu a prohlašují: „Já jsem on,“ a „Čas je blízko.“ Nesledujte je.
Jeden by si myslel, že tolikrát, kolikrát WT přečetlo a použilo napomenutí, aby se nenechalo oklamat, pokusilo by se touto radou řídit, a to jak pro sebe, tak pro ty, kdo se jimi řídí. Přesto je pasáž v Matoušovi 24 o FDS neustále zkreslována. Rádi mluví o věrném otrokovi, ale ne moc o zlém otrokovi, alespoň už ne. Nyní se o tomto tématu zmiňují jen zřídka. Matouš 24: 45–51: „Kdo je ve skutečnosti věrný a diskrétní otrok, kterého jeho pán ustanovil nad svými domácími, aby jim dal jídlo v pravý čas? 46... Přečtěte si více "
Vynikající vhled, anone. Dík.
Pak je tu Lukášův paralelní průchod, který zmiňuje dva další otroky. (Lukáš 12:47, 48) Jak nepříjemné. Proto byla prorocká aplikace těchto dvou veršů zcela přehlížena již tak dlouho, jak jsem byl schopen vidět.
Existují ještě další potíže. Všimněte si, že v.46 říká: „Šťastný je, že otrok, KDYŽ ho jeho pán při příjezdu najde, to dělá.“ Stav otroka jako „věrného“ tedy není jistotou, ale musí být potvrzen PO návratu pána. Ve v.48 pak říká: „Ale KDYŽ by ten zlý otrok měl ve svém srdci říci:‚ Můj pán zdržuje ... '. Je zřejmé, že o tom, zda je otrok věrný nebo zlý, se rozhoduje současně, poté, co se pán vrátí, a nebylo předem rozhodnuto o pánově úsudku. Jaký základ tedy existuje... Přečtěte si více "
Ooohh, to je druh úvah, které mě dostaly. Identifikovali jste věrného otroka? Skutečnost je taková, že Kristus ho ještě neidentifikoval. Lidé nevědí, že nemůžeme vidět, co se děje v soukromí. Ve skutečnosti je celý tento argument v rozporu s paullovými slovy v kapitole 1 Korintským 4. To je způsob, jak překračujeme to, co bylo napsáno tím, že předpokládáme, že budeme soudit sami za sebe.
Děkuji za velmi výstižný článek Meleti. Opravdu si vážím toho, že používáte naši vlastní historii k vyhodnocení toho, co je nesprávné v našem učení WTBTS. Nestanete se z toho oškliví ani dogmatičtí, jednoduše nám připomínáte minulé články a rozhovory. To je sama o sobě dobrá praxe, protože jsou vydávány hromady materiálu, které přesvědčily většinu následovníků tohoto náboženství, aby zapomněli na „dobrou zprávu“, jak učil Kristus. Neustálé harfování o „časech konce“ má negativní dopad na ty, kteří si přejí vést křesťanský život, přesto se spíše cítí donuceni ze strachu... Přečtěte si více "
Meleti, dovolte mi jen zmínit, že ve vašich článcích, když se zmíníte o „my“, nezahrnuje zde každého, kdo se účastní tohoto webu. Mnoho z nás odešlo a již se neúčastní činností WT, jako je jejich služba od dveří ke dveřím a setkání v KH. Pro sebe a pro mnoho dalších jsme nyní křesťané, podle biblické definice, kteří se znovu rodí, a proto uctíváme Boha v duchu a v pravdě podle dobré zprávy o Božím království, jak kázal Ježíš. Nemyslím žádný přestupek ani soud... Přečtěte si více "
Tak proč jsi udělal komentář? Jen zvědavý
Ahoj Anonymous, vidím, že tě můj komentář urazil, a omlouvám se za to a děkuji, že jsi mi dal příležitost vysvětlit. Byl jsem svědkem Jehovovým více než 30 let svého dospělého života a odpovědný za výchovu svého syna jako jednoho, i když naštěstí odešel, když mu bylo 16 let, mohl studovat na univerzitě a mít kariéru, a jsem za to vděčný nejméně. Nyní se již neidentifikuji jako JW a moji příbuzní a sousedé si toho jsou vědomi. Myslím, že je to užitečné pro lidi, kteří se účastní... Přečtěte si více "
Díky za objasnění toho Skye. Doufám, že všichni tady mají fantastický den. Kéž bychom všichni našli Boží pokoj skrze Krista Ježíše Phila 4: 6,7
Vlastně, nevadí, myslím, že jsi se vyjádřil 😉
Už nějakou dobu jsem cítil, že definitivní odpověď o posledních dnech obsahuje kniha „Znamení posledních dnů - kdy?“ Carl Olof Jonsson. Jedním z bodů, které uvádí, je, že když nám Matouš 24 říká, abychom nebyli „zaváděni“, řecký text používá zajímavé slovo: 4 A Ježíš jim odpověděl: „Dávejte pozor, aby vás nikdo nezaváděl; 5 Neboť mnozí přijdou na základě mého jména a řeknou: ‚Já jsem Kristus ', a mnohé uvedou v omyl. 6 Budete slyšet války a zprávy o válkách; vidět... Přečtěte si více "
Takže otázka, na kterou Ježíš odpovídal v Matouši 24: 3 bylo to, co by znamenalo jeho druhý příchod a konec věku (nikoli poslední dny tohoto věku). Ježíšův druhý příchod a konec věku by proto byl synonymem.
Říkáte „druhý přichází“, ale to není otázka. Je to „vašeho příchodu“. Neřekli ani „o vašem návratu“. Ne, přicházíš. Podle mého názoru to znamená, že se ptali, kdy Ježíš přijde v nové roli, protože pochopili, že (Ježíš) nebyl na zemi slíbeným ani očekávaným Králem. Proto (učedníky) měli zájem vědět, kdy přijde jako král a udělá to, co se očekávalo (nastolit Království?). Ať už (učedníci) měli na mysli Ježíše, aby přišel na Zemi jako Král, nebo převzal jeho roli Krále... Přečtěte si více "
„Parousia“ oficiálně začala v roce 1874, generaci 120 let od 1874-1994. V roce 1874 „Michael vstane“ (Daniel 12: 1). „Poslední generace“ 80 let, která začíná světovou válkou, je odkazem na období 1914–1994. „Parousia“ je doba, kdy dochází k různým událostem v rámci přípravy na skutečný druhý příchod, ke kterému došlo v roce 1992. Rok 1992 se samozřejmě odehrává před koncem generace končící v roce 1994, takže toto proroctví bylo splněno. Datum roku 1992 je založeno na Bibli, která datuje 1. Kýra do roku 455 př. N. L. A která končí... Přečtěte si více "
Joshua1992, nemohu říct, jestli nás taháš za nohu nebo čekáš, že tě budeme brát vážně. Pokud to druhé, pak toto není místo pro vás, protože zde vycházíme z naší víry z Písma, nikoli ze spekulací lidí, zejména spekulací zahrnujících data. Byl tam. Udělat to.
Nesouhlasím. Tazatelé si rozhodně mysleli, že události jsou synonyma, ale Ježíš věděl, že tomu tak není, a odpovídajícím způsobem odpověděli.
Meleti, to, co jsem myslel tím, že druhý příchod Ježíše a konec věku je synonymem, je to, že na konci věku, současného věku, dojde ke konci, když se Ježíš vrátí, aby ustanovil své Království, nový věk. Bude tedy to, že „konec věku“ konečně uzavře „poslední dny“.
Už chápu. Věřím, že konec věku, o kterém mluvil, byl věk izraelského národa jako Božího vyvoleného lidu, ale přítomnost nebo příchod, o kterém hovořil, je ještě budoucnost.
Matouš 13:39 „a nepřítel, který je rozsívá, je ďábel. Sklizeň je koncem věku a žně jsou andělé. “
Matouš 13:40 „Jak bude burina vytržena a spálena v ohni, tak to bude na konci věku.“
Matouš 13:49 „Tak to bude na konci věku …….“
Matouš 28:20 „…… ..a zajisté jsem s vámi vždy, až do samého konce věku.“
Je to tím, že věříte, že existuje jen jeden „konec věku“ a že každé použití fráze se vztahuje pouze na jednu příležitost?
Písma, která jsem zmínil výše, a zahrnuji Matouše 24: 3, se domnívají, že ano, o Ježíšově návratu. A co Matouš 24: 6 „Uslyšíte války a pověsti o válkách, ale postarejte se o to, abyste nebyli znepokojeni. Takové věci se musí stát, ale konec teprve přijde. “ O čem to Ježíš mluvil - konec věku. V té době židovský systém v roce 70 n. L. Skončil, ale nebyl to „konec věku“. Jak víme, Bible je o typologii a vzorcích, a to by mohlo... Přečtěte si více "
Beru to z vaší odpovědi - a opravte mě, pokud to špatně čtu -, že opravdu věříte, že existuje jen jeden „konec věku“.
Je tomu tak, s úctou nesouhlasím. Věk židovského systému věcí skončil. Skončí také věk pohanů, nebo „ustanovené časy národů“. Věk mesiášského království také skončí, když skončí 1,000 let.
Meleti, s úctou, už jsem na tvou otázku odpověděl. Díky za diskusi.
Dobře, dokey, ale abych měl jasno, neptal jsem se tě.
Myslím, že máte pravdu v anom, protože i nesmírné souvislosti matthew 24 v6 a 7 se zabývají falešnými proroky a jejich klamlivými zprávami. Ive to řekl už dlouhou dobu