Η ανάγνωση της Βίβλου αυτής της εβδομάδας καλύπτει τον Δανιήλ κεφάλαια 10 έως 12. Οι τελευταίοι στίχοι του κεφαλαίου 12 περιέχουν ένα από τα πιο αινιγματικά εδάφια της Γραφής.
Για να ρυθμίσει τη σκηνή, ο Ντάνιελ μόλις ολοκλήρωσε την εκτενή προφητεία των Βασιλέων του Βορρά και του Νότου. Τα τελευταία εδάφια της προφητείας στο Δανιήλ 11:44, 45 και 12: 1-3 παρουσιάζουν το μόνο μέρος που δεν έχει ακόμη εκπληρωθεί στην εποχή μας. Οι εναρκτήριοι στίχοι του κεφαλαίου 12 περιγράφουν τον Μιχαήλ, τον μεγάλο πρίγκιπα, όρθιος για λογαριασμό του λαού του σε μια περίοδο δυσφορίας που κατανοούμε ότι είναι η Μεγάλη Θλίψη. Φαίνεται τότε ότι ο Ντάνιελ έχει μια επέκταση σε αυτό το όραμα με τη συμμετοχή δύο ανδρών, ένας από τις δύο πλευρές ενός ρέματος, που συνομιλούν με έναν τρίτο άνδρα. Ο τρίτος άνθρωπος περιγράφεται ως πάνω από τα νερά. Ο Δανιήλ 12: 6 περιγράφει έναν από τους δύο άντρες που ρωτούν αυτόν τον τρίτο άντρα, «Πόσο θα είναι μέχρι το τέλος των υπέροχων πραγμάτων;»
Δεδομένου ότι ο Ντάνιελ μόλις περιέγραψε μια εκπληκτική ακολουθία γεγονότων που κορυφώθηκε με τη μεγαλύτερη δοκιμασία της ανθρώπινης ιστορίας, μπορεί κανείς να υποθέσει με ασφάλεια ότι αυτά είναι τα θαυμάσια πράγματα που αυτός ο άγγελος ρωτά. Ο άγγελος θέλει να μάθει πότε θα τελειώσουν όλα. (1 Πέτρου 1:12)
Σε απάντηση, ο άνθρωπος πάνω από τα νερά απαντά, "" Θα είναι για ένα καθορισμένο χρόνο, που διορίζονται φορές και μισό. Και μόλις ολοκληρωθεί η τελετουργία της δύναμης του ιερού ανθρώπου, όλα αυτά τα πράγματα θα φτάσουν στο τέλος τους »(Δαν. 12: 7)
Τι σημαίνει αυτό;
Χωρίς να μπαίνουμε σε εικασίες, θα ήταν ασφαλές να πούμε ότι θα υπάρξει μια χρονική περίοδος 3 ½ φορές - είτε συμβολική είτε κυριολεκτική - μετά την οποία η δύναμη των αγίων λαών διασπάται. Τώρα η φράση, «διακεκομμένη» ή παραλλαγές αυτής, χρησιμοποιείται 23 φορές στις Εβραϊκές Γραφές και αναφέρεται πάντα στη δολοφονία ή την καταστροφή κάποιου ή κάτι τέτοιου. (Μπορείτε να το επαληθεύσετε μόνοι σας χρησιμοποιώντας τη λειτουργία «αναζήτησης» της Βιβλιοθήκης WT χρησιμοποιώντας το «dash *» - αποσπάσματα - για αναζήτηση.) Έτσι, η δύναμη των αγίων ανθρώπων εξαφανίζεται, σκοτώνεται ή καταστρέφεται. Αφού συμβεί αυτό, τότε όλα τα πράγματα που μόλις προανέφερε ο Ντάνιελ θα έχουν φτάσει στο συμπέρασμά τους.
Κοιτάζοντας το πλαίσιο, είναι σαφές ότι τα υπέροχα πράγματα που ανέφερε ο Άγγελος περιλαμβάνουν, ως τελικό μέρος τους, τον Michael που στέκεται επάνω σε μια περίοδο δυσφορίας όπως ποτέ δεν συνέβη πριν. Ο Ιησούς χρησιμοποίησε την ίδια φρασεολογία για να περιγράψει τη Μεγάλη Θλίψη που καταλαβαίνουμε σχετικά με την καταστροφή της Βαβυλώνας του μεγάλου. Επομένως, στο μέλλον θα πρέπει να εμφανιστεί η δύναμη του ιερού λαού που φέρνει όλα τα πράγματα στο φινίρισμα τους, διότι σηματοδοτεί το τέλος των θαυμάσιων πραγμάτων που περιλαμβάνει την καταστροφή του Μεγάλου Βαβυλώνα, ένα ομολογουμένως μελλοντικό γεγονός.
Σήμερα έχουμε πολλά να συνεχίσουμε από ό, τι έκανε ο Ντάνιελ, οπότε είναι αρκετά κατανοητό ότι ήταν συγκεχυμένο και, συνεπώς, ζήτησε μια πρόσθετη ερώτηση.
"Ο κύριός μου, ποιο θα είναι το τελευταίο κομμάτι αυτών των πραγμάτων;" (Dan 12: 8)
Λέγεται με τόσα πολλά λόγια που δεν είναι για να το ξέρει. «Πήγαινε, Ντάνιελ, γιατί οι λέξεις γίνονται μυστικές και σφραγίζονται μέχρι την ώρα του τέλους». (Δαν. 12: 9) Ωστόσο, φαίνεται ότι ο άγγελος ρίχνει σε αυτόν τον πολύ επιθυμητό άνθρωπο μια τελευταία προφητική πληροφορία - και έτσι φτάνουμε στην ουσία της θέσης μας:
(Daniel 12: 11, 12) 11 "Και από τη στιγμή που η σταθερή
Δεδομένου ότι ο άγγελος μόλις ρώτησε πόσο καιρό θα ήταν μέχρι να τελειώσει αυτά τα πράγματα και από τότε που ο Δανιήλ πρόσθεσε μια ερώτηση σχετικά με το τελικό μέρος αυτών των πραγμάτων, μπορεί κανείς να πιστέψει σωστά ότι οι ημέρες 1,290 και 1,335 συνδέονται με το χτύπημα της δύναμης του ιερού ανθρώπου σε κομμάτια και κατά συνέπεια έρχεται σε μια εποχή που "όλα αυτά φτάνουν στο τέλος τους".
Όλα αυτά φαίνονται απολύτως λογικά, έτσι δεν είναι;
Αυτή είναι η επίσημη κατανόησή μας για τις Γραφές; Δεν είναι. Ποια είναι η επίσημη κατανόησή μας; Για να απαντήσουμε σε αυτό, ας υποθέσουμε πρώτα ότι η επίσημη κατανόηση είναι σωστή και ως εκ τούτου θα συνεχιστεί στον Νέο Κόσμο. Κάποια στιγμή στον Νέο Κόσμο, ο Ντάνιελ θα αναστηθεί.
(Daniel 12: 13) 13 "Και για σας μόνος, πηγαίνετε προς το τέλος. και θα ξεκουραστείς, αλλά θα σταθείς στο τέλος της ημέρας. "
Είναι πιθανώς μια πολύ ασφαλής υπόθεση να πούμε ότι ένα από τα πρώτα πράγματα που ο Δανιήλ θα θέλει να μάθει για την ανάστασή του θα είναι πώς εκπληρώθηκαν τα προφητικά του λόγια. Υποθέτοντας ότι η επίσημη διδασκαλία μας είναι σωστή, ακολουθεί ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να προχωρήσει αυτή η συζήτηση:
DANIEL: «Λοιπόν, τι αποδείχθηκε ο καθορισμένος χρόνος, οι καθορισμένες ώρες και μισό;»
ΗΠΑ: «Ήταν μια κυριολεκτική περίοδος 3 ετών».
DANIEL: «Πραγματικά, και πότε ξεκίνησε;»
ΗΠΑ: «Τον Δεκέμβριο του 1914.»
DANIEL: «Συναρπαστικό. Και τι εκδήλωση σηματοδότησε την έναρξη του; "
Η.Π.Α .: «Α, λοιπόν, κανένα γεγονός στην πραγματικότητα».
DANIEL: «Αλλά δεν υπήρχε ένας πολύ μεγάλος πόλεμος εκείνη τη χρονιά;»
ΗΠΑ: "Στην πραγματικότητα, υπήρξε, αλλά ξεκίνησε τον Οκτώβριο, όχι τον Δεκέμβριο."
DANIEL: «Έτσι, ο Δεκέμβριος του 1914 ήταν αξιοσημείωτος για την εποχή που η δύναμη των αγίων λαών διακόπηκε;»
ΗΠΑ: "Όχι"
DANIEL: «Τότε πώς ξέρεις ότι η χρονική περίοδος ξεκίνησε εκείνο τον μήνα;»
ΗΠΑ: «Επειδή ξέρουμε ότι τελείωσε τον Ιούνιο του 1918, οπότε απλώς μετράμε πίσω από τότε».
DANIEL: «Και τι συνέβη τον Ιούνιο του 1918;»
ΗΠΑ: «Τότε οκτώ μέλη του προσωπικού της έδρας ρίχθηκαν στη φυλακή».
DANIEL: «Βλέπω. Τι αντιπροσωπεύουν λοιπόν οι 3 ½ φορές; "
ΗΠΑ: «Αυτά τα 3 ½ χρόνια ήταν η περίοδος κατά την οποία διώχθηκαν οι άνθρωποι του Ιεχωβά, ποδοπατημένοι».
DANIEL: «Άρα ξεκίνησε η δίωξη τον Δεκέμβριο του 1914;»
ΗΠΑ: «Λοιπόν, όχι στην πραγματικότητα. Σύμφωνα με ένα Παρατηρητήριο άρθρο αδελφός Rutherford έγραψε στο Μάρτιο 1, 1925, δεν υπήρξε σημαντική δίωξη μέχρι αργά το 1917. Κατά τη διάρκεια του χρόνου που ο αδερφός Ράσελ ήταν ζωντανός, πραγματικά δεν υπήρξε καμία δίωξη οποιασδήποτε σημασίας ».[I]
DANIEL: «Τότε λοιπόν γιατί λέτε ότι οι 3 ½ φορές ξεκίνησαν τον Δεκέμβριο του 1914;»
ΗΠΑ: «Πρέπει να έχει ξεκινήσει τότε. Διαφορετικά, δεν μπορούμε να πούμε ότι έληξε τον Ιούνιο του 1918 »
DANIEL: «Και το ξέρουμε αυτό γιατί η δύναμη των αγίων ανθρώπων διακόπηκε τον Ιούνιο του 1918;»
ΗΠΑ: "Ακριβώς."
DANIEL: «Και αυτό γιατί οκτώ μέλη του παγκόσμιου προσωπικού των κεντρικών γραφείων φυλακίστηκαν».
ΗΠΑ: «Ναι, η εργασία σταμάτησε ουσιαστικά».
DANIEL: «Με« ουσιαστικά »εννοείς…;»
ΗΠΑ: «Σύμφωνα με μια έκθεση, σημειώθηκε πτώση κατά 20% στη δραστηριότητα κηρύγματος το 1918 το 1914.»[II]
DANIEL: «Έτσι« ουσιαστικά σταμάτησε »σημαίνει ότι μειώθηκε κατά 20%.»
ΗΠΑ: «Ουσιαστικά, ναι».
DANIEL: «Αλλά η έκδοση του Παρατηρητήριο το περιοδικό που μου είπε ... σίγουρα αυτό σταμάτησε τότε; "
ΗΠΑ: «Ω όχι, δεν χάσαμε ποτέ μια εκτύπωση. Ούτε ένα μήνα. Σταματήσαμε να εκτυπώνουμε το Παρατηρητήριο όταν άρχισε η επίθεση κατά της ψεύτικης θρησκείας. Τότε τελείωσε η δουλειά κήρυξης. "
DANIEL: «Λοιπόν, αυτό που λες είναι ότι η δύναμη του λαού του Ιεχωβά διακόπηκε επειδή υπήρξε πτώση κατά 20% στο έργο κηρύγματος σε ένα χρόνο και χωρίς διακοπή της εκτύπωσης των περιοδικών;»
ΗΠΑ: «Ναι, δεν ξέραμε τι να κάνουμε όταν οι ηγέτες φυλακίστηκαν».
DANIEL: «Αλλά κάπως τα αδέρφια κατάφεραν να εκτυπώσουν το Παρατηρητήριο, σωστά?"
ΗΠΑ: «Απολύτως. Δεν μπορείτε να σταματήσετε τον λαό του Ιεχωβά. "
DANIEL: «Και συνεχίζουν να βγαίνουν στο έργο κηρύγματος».
ΗΠΑ: «Ναι, πράγματι!»
DANIEL: «Ακόμα και όταν έσπασαν κομμάτια».
ΗΠΑ: "Ακριβώς!"
DANIEL: «Εντάξει. Το έπιασα. Έτσι, όταν η δύναμη των αγίων λαών διακόπηκε το 1918, έληξαν όλα τα πράγματα που είχα γράψει κάτω από έμπνευση, σωστά; Ο Βασιλιάς του Βορρά συνάντησε το τέλος του; Ο Μιχαήλ ο μεγάλος πρίγκιπας σηκώθηκε για λογαριασμό του λαού του; Και υπήρχε μια περίοδος αγωνίας που δεν είχε συμβεί ποτέ πριν στην ανθρώπινη ιστορία; "
ΗΠΑ: «Όχι, αυτό δεν συνέβη πολύ αργότερα. Πάνω από έναν αιώνα αργότερα στην πραγματικότητα. "
DANIEL: «Αλλά ο Άγγελος που ήταν πάνω από τα νερά μου είπε ότι« όλα αυτά τα πράγματα θα έφταναν στο τέλος τους, όταν η δύναμη των αγίων ανθρώπων είχε κοπεί. Μου είπες ότι συνέβη το 1918, οπότε το τέλος πρέπει να έρθει αμέσως μετά από αυτό. Τι έλεγαν οι δημοσιεύσεις σας για αυτό; "
ΗΠΑ: «Λοιπόν, τίποτα στην πραγματικότητα».
DANIEL: «Αλλά δεν υπήρχαν δημοσιεύσεις που να εξηγούν την προφητεία που έγραψα;»
ΗΠΑ: «Ναι, αρκετά. Ο τελευταίος κλήθηκε Δώστε προσοχή στην Προφητεία του Δανιήλ. Ήταν μια εξαιρετική έκδοση. "
DANIEL: «Λοιπόν, τι είχε να πει για το γιατί η Μεγάλη Θλίψη δεν ήρθε όταν η δύναμη των αγίων λαών διασπάστηκε τον Ιούνιο του 1918, καθώς θα είχε προφητευτεί ο άγγελος που μου μίλησε;»
ΗΠΑ: «Τίποτα καθόλου».
DANIEL: «Δεν είπε καθόλου για το θέμα;»
ΗΠΑ: «Ναι, λοιπόν, υποθέτω ότι παραλείψαμε κάτι τέτοιο».
DANIEL: «Αλλά δεν φαίνεται να είναι εγγενές μέρος της προφητείας;»
ΗΠΑ: «Ναι, φαίνεται να είναι έτσι. Αλλά όπως είπα, δεν το εξηγήσαμε ποτέ. "
DANIEL: «Χμμ, εντάξει, ας ρίξουμε μια ματιά στο ότι η συνεχής λειτουργία αφαιρείται και η τοποθέτηση του αηδιαστικού.»
ΗΠΑ: «Ναι. Αυτό είναι ένα ενδιαφέρον μέρος. Το σταθερό χαρακτηριστικό, βλέπετε, αναφέρεται στο έργο κηρύγματος που αφαιρέθηκε το 1918. "
DANIEL: «Μειώνοντας την ποσότητα κατά 20%;»
ΗΠΑ: «Το καταλάβατε!»
DANIEL: «Και το αηδιαστικό πράγμα;»
ΗΠΑ: «Το αηδιαστικό πράγμα αναφέρεται στην Ένωση Εθνών που δημιουργήθηκε το 1919».
DANIEL: «Γιατί ονομάστηκε« αηδιαστικό πράγμα »;»
ΗΠΑ: «Επειδή βρισκόταν σε ιερό μέρος. ένα μέρος όπου δεν θα έπρεπε να στεκόταν. Αυτό αναφέρεται στην εποχή που τα Ηνωμένα Έθνη επιτέθηκαν στην Χριστιανοσύνη, η οποία θεωρήθηκε ιερή, παρόλο που είχε απορριφθεί από τον Ιεχωβά Θεό. Είναι σαν το αρχαίο Ισραήλ το 66 μ.Χ. Ο ναός του εξακολουθούσε να αναφέρεται ως ιερός τόπος, παρόλο που είχε απορριφθεί από τον Ιεχωβά Θεό αφού οι Εβραίοι σκότωσαν τον γιο του. Όταν η Ρώμη επιτέθηκε στο ναό, ονομάστηκε αηδιαστικό πράγμα που στέκεται στο ιερό μέρος. Έτσι, με τον ίδιο τρόπο όταν τα Ηνωμένα Έθνη επιτέθηκαν στο Χριστιανισμό, το οποίο όπως το αρχαίο Ισραήλ είχε αποστατήσει, ήταν ένα αηδιαστικό πράγμα που στέκεται σε ένα ιερό μέρος. "[III]
DANIEL: «Βλέπω. Αλλά η Κοινωνία των Εθνών δεν στάθηκε ποτέ στον ιερό τόπο, μόνο τα Ηνωμένα Έθνη έκαναν, από αυτά που μου λέτε. Λοιπόν, πώς ονομάσαμε το League of Nations το «αηδιαστικό πράγμα»; Τι έκανε για να διακριθεί από όλες τις άλλες κυβερνήσεις ως αηδιαστικό πράγμα; "
ΗΠΑ: «Στάθηκε στον ιερό τόπο».
DANIEL: «Εντάξει, αλλά δεν στάθηκε ποτέ στο ιερό μέρος. Ο διάδοχός του το έκανε. "
ΗΠΑ: «Αυτό είναι σωστό. Όταν τα Ηνωμένα Έθνη επιτέθηκαν στη Μεγάλη Βαβυλώνα, πάνω από εκατό χρόνια αργότερα, στεκόταν στο ιερό μέρος. "
DANIEL: «Αλλά δεν το μετράμε αυτό. Υπολογίζουμε το 1919 ως την τοποθέτηση του αηδιαστικού. "
ΗΠΑ: «Τώρα το έχεις».
DANIEL: «Το κάνω; Αλλά πώς μπορούμε να το ονομάσουμε αηδιαστικό πράγμα όταν το πραγματικό αηδιαστικό πράγμα δεν θα τοποθετηθεί για πάνω από έναν αιώνα; "
ΗΠΑ: «Μόλις το εξήγησα».
DANIEL: «Το έκανες;»
ΗΠΑ: "Σίγουρα."
DANIEL: «Εντάξει, ας το αφήσουμε για τώρα. Πες μου για τις 1,290 ημέρες; "
ΗΠΑ: «Αχ, αυτές είναι κυριολεκτικές μέρες. Οι 1,290 ημέρες ξεκινούν μόνο αφού αφαιρεθεί το σταθερό χαρακτηριστικό και έχουν τοποθετηθεί τα αηδιαστικά πράγματα. "
DANIEL: «Άρα το συνεχές χαρακτηριστικό καταργήθηκε τον Ιούνιο του 1918 όταν αφαιρέθηκαν τα οκτώ μέλη του προσωπικού της έδρας και αποκαταστάθηκε όταν απελευθερώθηκαν εννέα μήνες αργότερα τον Μάρτιο του 1919, σωστά;»
ΗΠΑ: «Σωστό, και η Ένωση των Εθνών τοποθετήθηκε κατά τη διάρκεια της περιόδου των εννέα μηνών, όταν προτάθηκε τον Ιανουάριο του 1919.»
DANIEL: «Λοιπόν, όταν δημιουργήθηκε;»
ΗΠΑ: «Ναι. Λοιπόν όχι. Εξαρτάται. Τότε προτάθηκε, αλλά δεν τέθηκε σε ισχύ έως ότου υπογράφηκε η συμφωνία από τα 44 ιδρυτικά κράτη μέλη που συνέβη στις 28 Ιουνίου 1919. "
DANIEL: "Αλλά αυτό θα ήταν εκτός των εννέα μηνών, το σταθερό χαρακτηριστικό καταργήθηκε."
ΗΠΑ: «Ακριβώς, γι 'αυτό αγνοούμε την ημερομηνία δημιουργίας της και πηγαίνουμε με την ημερομηνία που προτάθηκε τον Ιανουάριο του 1919 στο Συνέδριο Ειρήνης του Παρισιού».
DANIEL: «Έτσι τοποθετήθηκε όταν προτάθηκε, όχι όταν δημιουργήθηκε, έτσι; Αυτό σημαίνει ότι έγινε το αηδιαστικό πράγμα όταν προτάθηκε απλώς; "
ΗΠΑ: «Σωστό, διαφορετικά, η κατανόησή μας δεν θα λειτουργούσε».
DANIEL: «Και αυτό δεν θα έκανε ποτέ. Αν λοιπόν ο Ιανουάριος του 1919 σηματοδοτεί την έναρξη των 1,290 ημερών, τι σηματοδοτεί το τέλος του; "
ΗΠΑ: «Λοιπόν, τίποτα στην πραγματικότητα. Αλλά περίπου τρεις μήνες μετά τη λήξη του, πραγματοποιήσαμε ένα συνέδριο του Σεπτεμβρίου στο Cedar Point του Οχάιο. "
DANIEL: «Μια σύμβαση. Μου λέτε ότι η προφητεία που έγραψα πριν από 2,500 χρόνια εκπληρώθηκε από μια σύμβαση που πραγματοποιήθηκε στο Οχάιο; "
ΗΠΑ: «Ήταν μια σύμβαση ορόσημο».
DANIEL: «Αλλά το συνέδριο δεν πραγματοποιήθηκε όταν τελείωσαν τα 1,290».
ΗΠΑ: «Ήταν μόνο τρεις μήνες μακριά.»
DANIEL: «Δεν ξέρω. Φαίνεται σαν μια τόσο συγκεκριμένη χρονική περίοδος - τόσο ακριβής. Αν επρόκειτο να είναι μια σύμβαση, τότε δεν θα μπορούσε ο Ιεχωβά να το καταφέρει μέχρι σήμερα; »
ΗΠΑ: [Σηκώνοντας τους ώμους μας]
DANIEL: «Και οι 1,335 ημέρες; Πότε τελείωσαν. "
Η.Π.Α .: «Μετρούνται ως γειτονικές με τις 1,290 ημέρες, οπότε θα είχαν τελειώσει τον Μάρτιο του 1926.»
DANIEL: «Και τι συνέβη τον Μάρτιο του 1926.»
ΗΠΑ: «Λοιπόν, τίποτα στην πραγματικότητα. Αλλά υπήρχε ένα σημαντικό Παρατηρητήριο άρθρο τον Ιανουάριο εκείνου του έτους, και στη συνέχεια το Μάιο, υπήρξε μια σύμβαση στην οποία κυκλοφόρησε το βιβλίο, Απελευθέρωση. Αντικατέστησε μελέτες στις Γραφές. "
DANIEL: «Αλλά τίποτα δεν συνέβη τον Μάρτιο όταν τα 1,335 έληξαν;»
ΗΠΑ: "Αχ, όχι."
DANIEL: «Λοιπόν, αυτή η διεξαγωγή συμβάσεων και η κυκλοφορία βιβλίων ήταν ένα αρκετά σπάνιο και αξιοσημείωτο συμβάν εκείνη την εποχή;»
ΗΠΑ: «Καθόλου. Το κάναμε κάθε χρόνο. "
DANIEL: «Βλέπω. Έτσι, κάθε χρόνο υπήρχε μια σύμβαση και κάθε χρόνο κυκλοφόρησες ένα νέο βιβλίο και έτσι ήταν υποχρεωμένο να υπάρχει μια σύμβαση και ένα βιβλίο το έτος που έληξαν οι 1,335 ημέρες, απλά όχι την ημέρα που έληξαν πραγματικά; "
ΗΠΑ: «Πολύ, ναι».
DANIEL: «Βλέπω. Και πραγματοποιήθηκε, κατά τύχη, το συνέδριο στο Cedar Point του Οχάιο; "
ΗΠΑ: «Ξέρεις. Δεν γνωρίζω. Αλλά μπορώ να μάθω. "
DANIEL: «Δεν πειράζει. Αλλά ευχαριστώ για το χρόνο σου. "
ΗΠΑ: "Κανένα πρόβλημα."
Μια εναλλακτική θεωρία
Συγγνώμη, αν τα παραπάνω φαίνεται κάπως περίεργα, αλλά απλώς προσπαθούμε να μεταφέρουμε την ερμηνεία μας στο λογικό συμπέρασμα. Εάν ισχύει, θα πρέπει να είναι σε θέση να αντέξει το τεστ.
Ωστόσο, δεδομένου ότι το μόνιμο χαρακτηριστικό της λατρείας μας και του καρπού των χειλιών δεν αφαιρέθηκε το 1918 - μια μείωση του 20% δεν μπορεί να θεωρηθεί «αφαίρεση» - και δεδομένου ότι τώρα διδάσκουμε ότι το αηδιαστικό πράγμα στέκεται ή τοποθετείται μέσα τον ιερό τόπο όταν ο ΟΗΕ επιτίθεται στη Μεγάλη Βαβυλώνα, φαίνεται πολύ ασφαλές να συμπεράνουμε ότι οι 1,290 ημέρες και οι 1,335 ημέρες δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη. Η δύναμη των αγίων ανθρώπων δεν έχει διαλυθεί ακόμη. Οι δύο μάρτυρες δεν έχουν ολοκληρώσει την κατάθεσή τους και δεν έχουν σκοτωθεί. (Αποκ. 11: 1-13) Όλα είναι ακόμα στο μέλλον μας.
Τι από τις 3 ½ φορές; Είναι αυτό κυριολεκτικό ή εικονιστικό; Η Βίβλος χρησιμοποιεί διάφορους όρους για να αναφερθεί σε αυτό το χρονικό μέτρο: 3 ½ φορές, 42 μήνες, 1,260 ημέρες. Μερικές φορές είναι προφανώς εικονιστικό, άλλες φορές δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι. (Δαν. 7:25 · 12: 7 · Αποκ. 11: 2, 3 · 12: 6, 14 · 13: 5) Πρέπει να περιμένουμε και να δούμε σε τι αναφέρεται. Ωστόσο, όλα δείχνουν μια ακόμη μελλοντική εκπλήρωση των 1,290 και 1,335 ημερών. Αυτό θα έδειχνε μια στιγμή δοκιμής και δοκιμής. μια στιγμή που απαιτεί αντοχή. Θα έδειχνε ότι όσοι υπομένουν και φτάσουν στο τέλος των 1,335 ημερών θα κηρυχθούν χαρούμενοι.
Αντί να πέσουμε στην παγίδα της κερδοσκοπίας, ας το αφήσουμε σε αυτό και απλώς κρατήστε το μυαλό και την καρδιά μας ανοιχτή για ενδείξεις για το πότε αρχίζουν αυτές οι δύο χρονικές περίοδοι. Αυτά τα σημάδια δεν πρέπει να είναι δύσκολο να δούμε. Σε τελική ανάλυση, η αφαίρεση του σταθερού χαρακτηριστικού και η τοποθέτηση του αηδιαστικού πράγμα θα είναι ορατά γεγονότα στην παγκόσμια σκηνή.
Επικίνδυνες, αλλά συναρπαστικές στιγμές βρίσκονται μπροστά.
Με ενδιαφέρει πάρα πολύ η προφητεία του Δανιήλ για 2300, 1260, 1290 και 1335 ημέρες. Κατά κάποιο τρόπο πιστεύω ότι οι 1260, 1290 και 1335 ημέρες τρέχουν ταυτόχρονα μέχρι το τέλος, δηλαδή όταν πριν ο Αρμαγεδδώνας Ιησούς κριτές και τα πρόβατα (σε αντίθεση με τις κατσίκες) είναι χαρούμενα γιατί έχουν επιβιώσει! Έχω επίσης κάποιες ιδέες για το πότε μπορεί να έχουν ξεκινήσει 2300 και 1260, 1290 και 1335 ημέρες.
Επιτρέψτε μου; Σχολιάστε 1290 και 1335 ημέρες, παρακαλώ; Κατά κάποιο τρόπο πιστεύω ότι το βιβλίο της Αποκάλυψης μιλά τι θα συμβεί στις «τελευταίες μέρες». Αλλά είναι το βιβλίο του Δανιήλ που μας δίνει το «χρονοδιάγραμμα» στο τέλος! Μπορώ να μοιραστώ τις σκέψεις μου, αν μου επιτρέπετε.
Λίγες πληροφορίες για να αναλογιστούμε… την πρώτη εκπλήρωση… Χρονολογία των Σημάτων που σχετίζονται με την καταστροφή του Ναού που καταγράφηκε από τον Ιωσήφ στο «Οι Εβραϊκοί Πόλεμοι»: Ο Τζέιμς ο Δίκαιος - ο αδελφός του Κυρίου - σκοτώθηκε στο Πάσχα το 62 μ.Χ. «Ο Ανάνους, που, όπως σας έχουμε ήδη πει, ανέλαβε την υψηλή ιεροσύνη, ήταν ένας τολμηρός άντρας στην ψυχραιμία του, και πολύ απαίσιος. Ήταν επίσης από τη σέκτα των Sadducees, οι οποίοι είναι πολύ άκαμπτοι στην κρίση των παραβατών, κυρίως των υπόλοιπων Εβραίων, όπως έχουμε ήδη παρατηρήσει. όταν, λοιπόν, ήταν ο Ananus... Διαβάστε περισσότερα "
Ευχαριστώ για την εξήγηση σου.
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι υπήρχε κυβερνητικό σώμα του πρώτου αιώνα, ούτε ο Παύλος ήταν μέρος αυτού του κεντρικού σώματος ούτε κατευθύνθηκε το υπουργείο του από την Ιερουσαλήμ.
Ευχαριστώ πολύ για τις ενδιαφέρουσες και ανοιχτές συζητήσεις σας.
Συμφωνώ. Επισήμως διδάσκουμε ότι ο Παύλος ήταν μέλος του διοικητικού οργάνου. Δεδομένου ότι δεν υπάρχουν στοιχεία γι 'αυτό - ακόμη και αν υποτεθεί ότι υπήρχε ένα πράγμα που κυβερνούσε τον πρώτο αιώνα - τότε πρέπει να αναρωτηθούμε γιατί το διδάσκουμε αυτό. Σε τελική ανάλυση, ο Παύλος κάνει ένα σημείο να αποστασιοποιηθεί από τους εξέχοντες στην Ιερουσαλήμ. (Γαλάτες 1: 16-19). . Δεν πήγα αμέσως σε συνέδριο με σάρκα και αίμα. 17 Ούτε πήγα στην Ιερουσαλήμ σε εκείνους που ήταν απόστολοι πριν από μένα, αλλά πήγα στην Αραβία και επέστρεψα ξανά στη Δαμασκό. 18 Τότε τρία χρόνια... Διαβάστε περισσότερα "
… ??… Με σεβασμό… Δεν είμαστε όλοι ίσοι στα μάτια του Ιεχωβά…; Δεν υπάρχουν, "Χαμηλοί ...", ή "Κληρονομιά ..." ... όσον αφορά ... Είμαστε ΟΛΑ τα παιδιά του ... Ο Κύριος μας μας έφερε σε αυτήν την κατάσταση από την "ανεπιθύμητη καλοσύνη ...", γιατί Τον αγαπάμε και, «ήξερα τη φωνή Του…», δεχόμαστε ευγνωμοσύνη Του, «Ελεύθερο Δώρο… σωτηρίας». Γι 'αυτό χρειαζόμαστε την Ηγεσία του Χριστού ... γιατί κανένας από εμάς δεν μπορεί να το κάνει χωρίς αυτόν ... Πόσες φορές κατά τη διάρκεια των 3.5 ετών ήταν μαζί Του, έπρεπε να δείξει στους αποστόλους μαθήματα με ταπεινότητα ... Έπλυνε ακόμη και... Διαβάστε περισσότερα "
Απολύτως! Νομίζω ότι αν ήμασταν όλοι πιο πρόθυμοι να αναλάβουμε τον κίνδυνο και να μιλήσουμε όταν κάτι δεν συμβαίνει με εκείνους που έχουν το προβάδισμα ανάμεσά μας, θα είχαμε πολύ λιγότερο πρόβλημα με αυτό. Πολλοί από αυτούς που είναι υπεύθυνοι είναι ταπεινοί και θα ανταποκρίνονταν καλά. Ωστόσο, υπάρχουν και άλλοι που δεν θα ανταποκρίνονταν τόσο. Αλλά σε αυτήν την περίπτωση, συσσωρεύουμε καυτούς άνθρακες και εκτελούμε εργασίες διύλισης. Σας υπενθυμίζουμε ότι αυτό δεν σημαίνει απροσδόκητα ότι δεν θα υπήρχαν επιπτώσεις εάν συμμετείχαμε στην ελευθερία να συμβουλεύουμε άλλους. Μετά από όλα, από... Διαβάστε περισσότερα "
Καλά ειπώθηκαν…!?
Καλύτερα να προσέχω…
Ο γιος μου μου λέει πάντα ότι είμαι αφελής…
Ευχαριστώ αδερφέ…
«Προσοχή ως φίδια…»… (πάντα αναρωτιόταν με αυτή την αναλογία… ???… :)
Απολαμβάνω τη συζήτηση… παρακαλώ αντέξτε μαζί μου, εκτιμώ πραγματικά όταν η Βίβλος χρησιμοποιείται ως αναφορά… Έχω διαβάσει τα άλλα ιστολόγιά σας σχετικά με την κερδοσκοπία που γίνεται πραγματικότητα. ..ότι συμβαίνει αυτό, γιατί να αναφερθώ σε ένα όργανο διοίκησης του πρώτου αιώνα, όταν στην πραγματικότητα, η λέξη δεν εμφανίζεται στις ιερές γραφές; ... γιατί να μην κολλήσουμε απλά σε ό, τι γράφεται στις γραφές στο επιχείρημά σας;
παρακαλώ μην το θεωρήσετε ως προσωπική επίθεση.
Καθόλου. Εκτιμώ τα σχόλια. Υποθέτω ότι αναφέρεστε στο σχόλιό μου στις 21 Οκτωβρίου στις 3:15, σωστά; Πρόσθεσα τη φράση «όπως ήταν» για να δείξω ότι χρησιμοποιούσα μόνο τον όρο «διοικητικό σώμα» σε σχετικό πλαίσιο για λόγους σύγκρισης με την εποχή μας. Δεν ήθελα να παρακάμψω το σημείο που έκανα με τα προσόντα του τι θα μπορούσε να αποτελούσε την ηγεσία του λαού του Ιεχωβά τον πρώτο αιώνα. Ό, τι κι αν ήταν αυτή η ηγεσία και όσο εκτεταμένη ήταν, δεν μπορούμε να ξέρουμε. Όμως, όποια ηγεσία - αν υπήρχε - πρέπει να έχει... Διαβάστε περισσότερα "
Σας ευχαριστώ για αυτή τη διασκεδαστική συζήτηση !! Πιστεύω, για να μπορέσει κανείς να μελετήσει την επιβίωση… πρέπει να ξεκινήσουμε ΤΩΡΑ… να μαθαίνουμε να στηρίζουμε τον Ιεχωβά κάθε μέρα… ειδικά τις κακές μέρες μας… έτσι ώστε να έχουμε ήδη τη συνήθεια της αποδοχής της Αγάπης και της προστασίας Του… (2 Κορ 12:10) Του λέω συχνά: «Δεν μπορώ να το κάνω σήμερα… Το κάνεις…», και είναι συνήθως οι καλύτερες μέρες μου… !!; Γι 'αυτό ανησυχώ ότι η έμφαση είναι τόσο ισχυρή για εμάς να στηριχθούμε στον «Οργανισμό…» Με σεβασμό, εάν πρόκειται να διασκορπιστεί σε... Διαβάστε περισσότερα "
Κάνετε ένα πολύ καλό σημείο, Απόλλων. Υπάρχει ισχυρή γραφή υποστήριξη για μια διπλή ολοκλήρωση. Ο Δανιήλ 12: 1, 2 φαίνεται να αναφέρεται στη μεγάλη δοκιμασία. Το Κατά Ματθαίον 24: 15-22 αναφέρεται επίσης στη μεγάλη δοκιμασία. Ο ίδιος ο Ιησούς κάνει μια παράλληλη μεταξύ αυτού που λέει και αυτού που αναφέρεται μέσω του Προφήτη Δανιήλ. Τα λόγια του Ιησού είχαν εκπλήρωση τον πρώτο αιώνα και θα έχουν εκπλήρωση στην εποχή μας. Αυτό προσθέτει λοιπόν το βάρος του επιχειρήματος ότι ο Δανιήλ 12:11, 12 έχει επίσης μια διπλή εκπλήρωση. Ίσως μπορέσουμε να επεκτείνουμε λίγο τον παράλληλο... Διαβάστε περισσότερα "
Απολαμβάνω τη συζήτηση… παρακαλώ αντέξτε μαζί μου, εκτιμώ πραγματικά όταν η Βίβλος χρησιμοποιείται ως αναφορά… Έχω διαβάσει τα άλλα ιστολόγιά σας σχετικά με την κερδοσκοπία που γίνεται πραγματικότητα. ..ότι συμβαίνει αυτό, γιατί να αναφερθώ σε ένα όργανο διοίκησης του πρώτου αιώνα, όταν στην πραγματικότητα, η λέξη δεν εμφανίζεται στις ιερές γραφές; ... γιατί να μην κολλήσουμε απλά σε ό, τι γράφεται στις γραφές στο επιχείρημά σας;
παρακαλώ μην το θεωρήσετε ως προσωπική επίθεση.
Αυτό εξηγεί γιατί συνεχίζω να «βλέπω» την πείνα; Ίσως σχετίζεται με τους δύο μάρτυρες;
Προσπάθησα να ρωτήσω εδώ http://discussthetruth.com/viewtopic.php?f=2&t=2049&hilit=Mt+Zion&start=30#p21887
Όπως βλέπετε, η απάντηση δεν ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη, νομίζω;
Φυσικά συμφωνώ με αυτό το 100%. Όταν κάτι αυθαίρετα εφαρμόζεται σε μια κατάσταση της εποχής, τότε μπορούμε να αντιμετωπίσουμε κάθε είδους προβλήματα. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη διαφορά μεταξύ του να υποθέτουμε ότι ο Α παραλληλίζει το Β χωρίς άλλη υποστήριξη (όπως στις καμήλες της Ρέιτσελ), και το σενάριο για το οποίο μιλάμε εδώ, όπου γνωρίζουμε ότι το Α έχει εκπλήρωση στο Β και επίσης ότι το Α έχει εκπλήρωση στο C, αλλά αναρωτιόμαστε πόσο κοντά θα μπορούσε το B να είναι παράλληλο C. Δεν θα συμφωνούσατε; Τούτου λεχθέντος, μπορώ να δω την πιθανότητα B και... Διαβάστε περισσότερα "
Συμφωνώ σε γενικές γραμμές ότι αυτό μπορεί να ταιριάζει. Πόσο παράλληλος υπάρχει με τα πραγματικά γεγονότα του πρώτου αιώνα απομένει να δούμε. Η πρότασή σας απαιτεί να αποδεχτούμε ορισμένες σημαντικές αναχωρήσεις. Για παράδειγμα, η θυσία στο ναό ήταν κάτι που ο Ιεχωβά κατ 'αρχήν δεν δέχτηκε πλέον το 66 π.Χ., ενώ πιστεύουμε ότι η θυσία μας για τον έπαινο είναι αποδεκτή αυτήν τη στιγμή. Επίσης, η καταστροφή της Ιερουσαλήμ (παράλληλη στο Χριστιανισμό) δεν ήταν πραγματικά μια επίθεση 3 ετών από τους Ρωμαίους. Η δοκιμασία προκλήθηκε εσωτερικά στην πόλη για εκείνη την περίοδο... Διαβάστε περισσότερα "
Θα εξαρτηθεί από το πώς διαμορφώνεται η επίθεση στη Βαβυλώνα. Μπορεί να ξεκινήσει ως οικονομική επίθεση. Πρώτα απ 'όλα, επιβάλλεται φόρος, ο οποίος μετατρέπεται σε ολοσχερή βιασμό των πόρων της. «Θα την αφαιρέσουν και θα φάνε τα σαρκώδη μέρη της». Η επίθεση τον πρώτο αιώνα άρχισε το 66 μ.Χ. και ενώ ματαιώθηκε, ο ρωμαϊκός / εβραϊκός πόλεμος συνεχίστηκε μέχρι το 73 μ.Χ. Σας υπενθυμίζω ότι δεν είμαι υπέρ μιας πολύ στενής παράλληλης προσέγγισης για οποιαδήποτε μικρή / μεγάλη προφητική εκπλήρωση. Το πρόβλημα με την παράλληλη προσέγγιση είναι να ξέρεις πότε να τα κρατάς και πότε να τα διπλώνεις. Διαφορετικά, θα μπορούσαμε... Διαβάστε περισσότερα "
Αυτό είναι ένα Dreamers που παίρνει αυτό το σημείο - Ή «συμβολική» εκδοχή πραγμάτων
Καμήλες Lol @ rachel από GB lol
Συμφωνώ μαζί σου. Δεν πρέπει να είμαστε πολύ βιαστικοί για να εκχωρήσουμε δύο εκπλήξεις. Ωστόσο, σε αυτήν την περίπτωση πιστεύω ότι το κείμενο απαιτεί αρκετά να κάνουμε δύο εφαρμογές. Όλη η έννοια του αηδιαστικού πράγμα που στέκεται στο ιερό μέρος έπρεπε να έχει νόημα για τους Χριστιανούς του πρώτου αιώνα, διαφορετικά το Ματ 24: 15,16 δεν θα είχε νόημα. Από την άλλη πλευρά, ο Daniel 12 πρέπει να έχει μια εκπλήρωση για τον απόλυτο «χρόνο του τέλους», διότι δεν νομίζω ότι το κεφάλαιο 11 που οδηγεί σε αυτό μπορεί να γίνει ποτέ για να ταιριάζει με ένα συμπέρασμα στο 70CE. Ως εκ τούτου, πιστεύω ότι το μεγάλο... Διαβάστε περισσότερα "
Κάνετε ένα εξαιρετικό σημείο. Ας διασκεδάσουμε λοιπόν με εικασίες. Αυτό, φυσικά, είναι καθαρή κερδοσκοπία. Θα ήταν λάθος για οποιονδήποτε να υποθέσει και στη συνέχεια να ισχυριστεί ότι η κερδοσκοπία αποκαλύφθηκε αλήθεια, ή «νέο φως». Φαίνεται εύλογο να συμπεράνουμε ότι το αηδιαστικό πράγμα βρίσκεται σε ιερό μέρος όταν τα Ηνωμένα Έθνη επιτίθενται στην Χριστιανοσύνη. Για να εκπληρώσει τα λόγια του Ντάνιελ, η αφαίρεση του σταθερού χαρακτηριστικού θα έπρεπε να είναι ταυτόχρονα με αυτό το γεγονός. Θα μπορούσε η αφαίρεση του σταθερού χαρακτηριστικού να υποδεικνύει τη διακοπή του έργου μαρτυρίας; Σύμφωνα με το κεφάλαιο 11 της Αποκάλυψης, οι δύο μάρτυρες παύουν... Διαβάστε περισσότερα "
Επιτρέψτε μου? Η αφαίρεση του «σταθερού χαρακτηριστικού» θα μπορούσε απλώς να σημαίνει τη μείωση της επιρροής των «προσευχών των αγίων»… όπως στην περίπτωση του διορισμού των πρεσβυτέρων μόνο από το CO!
Θυμάμαι να σπουδάζω με έναν πρεσβύτερο πριν από πολλά χρόνια. Διάβασα το βιβλίο του Ντάνιελ και εντυπωσιάστηκα απόλυτα με κάθε στίχο. Φυσικά, όταν έφτασα στο κεφάλαιο 12, ήθελα πάρα πολύ να μάθω το νόημα των 1,290 και 1,335 ημερών, και έτσι τον ρώτησα. Δεν ήξερε, αλλά είπε ότι θα το ερευνήσει για την επόμενη μελέτη. Όταν ήρθε αυτή η μελέτη, μου διάβασε την επίσημη ερμηνεία. Η εσωτερική μου αντίδραση ήταν σύμφωνα με το «τι στη γη… ??» Ένα άλλο πάρτι ήταν επίσης παρόν, και ήταν τόσο ενθουσιασμένο από την εξήγηση που ασχολήθηκε... Διαβάστε περισσότερα "
Αναρωτιόμουν το ίδιο πράγμα, αν και δεν έχω τα ιστορικά γεγονότα που φέρετε στο φως. Φαίνεται ότι μια υπόθεση θα μπορούσε να γίνει για την ολοκλήρωση του πρώτου αιώνα. Είμαι πολύ προσεκτικός αυτές τις μέρες για να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι υπάρχει μια μικρή και σημαντική εκπλήρωση σε οποιαδήποτε συγκεκριμένη προφητεία της Βίβλου. Πιστεύω ότι το έχουμε κάνει ως οργανισμός για να το κάνουμε αυτό. Είμαστε καλύτεροι σε αυτό από ό, τι ήμασταν πίσω στις μέρες που φαινόταν ότι κάθε Βίβλος απολογισμός είχε κάποια σύγχρονη παράλληλη με αυτήν. Ένα από τα πιο τρομερά παραδείγματα αυτού... Διαβάστε περισσότερα "