Ο Ντέιβιντ Σπλάιν του Κυβερνώντος Σώματος των Μαρτύρων του Ιεχωβά πρόκειται να εκφωνήσει τη δεύτερη ομιλία του ετήσιου προγράμματος συνεδριάσεων του Οκτωβρίου 2023 με τίτλο «Εμπιστευτείτε τον Ελεήμονα Κριτή όλης της Γης».

Το προσεκτικό ακροατήριό του πρόκειται να λάβει τις πρώτες αναλαμπές αυτού που το Κυβερνών Σώμα θέλει να αποκαλεί «νέο φως» από τον Θεό, που τους αποκαλύπτεται από το άγιο πνεύμα. Δεν αμφισβητώ ότι εμπλέκεται ένας θεός ούτε ότι το πνεύμα που στέλνει τους καθοδηγεί, αλλά πώς μπορούμε να καταλάβουμε αν ακούνε τον έναν αληθινό Θεό;

Λοιπόν, ένα πράγμα που γνωρίζουμε για τον Παντοδύναμο Θεό, είτε είμαστε όλοι, Ιεχωβά είτε Γιαχβέ, είναι ότι είναι ο Θεός της αλήθειας. Έτσι, αν κάποιος ισχυρίζεται ότι είναι ο υπηρέτης του, η φωνή του στη γη, ο δίαυλος επικοινωνίας του με τους υπόλοιπους από εμάς… αν αυτό το άτομο λέει ψέματα, θα έχουμε την απάντησή μας ως προς το ποιος θεός τον εμπνέει, έτσι δεν είναι;

Δεν πρόκειται να σας υποβάλω σε ολόκληρη την ομιλία. Αν θέλετε να το ακούσετε, πληροφορούμαι ότι το πρόγραμμα της ετήσιας συνάντησης θα κυκλοφορήσει στην εκπομπή του Νοεμβρίου στο JW.org. Θα δούμε μόνο μερικά αποκαλυπτικά κλιπ.

Έχετε ρωτήσει ποτέ, για παράδειγμα, κανένας από αυτούς που πέθαναν στον κατακλυσμό δεν θα αναστηθεί, ακόμη και εκείνοι που μπορεί να μην έχουν ακούσει ποτέ για τον Νώε; Και τι γίνεται με τα Σόδομα και τα Γόμορρα; Όλοι όσοι πέθαναν στα Σόδομα και τα Γόμορρα θα κοιμηθούν έναν αιώνιο ύπνο; Οι γυναίκες, τα παιδιά, τα μωρά;

Δεν έχουμε απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις. Περίμενε ένα λεπτό. Το άκουσα καλά; Δεν έχουμε την απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις; Νόμιζα ότι το κάναμε. Στο παρελθόν, οι δημοσιεύσεις μας δήλωσαν ότι δεν υπάρχει ελπίδα ανάστασης για όσους πέθαναν στον κατακλυσμό ή για όσους καταστράφηκαν στα Σόδομα και τα Γόμορρα. Μπορούμε να πούμε δογματικά, ότι ούτε ένας Σοδομίτης δεν θα είχε μετανοήσει αν είχαν εξηγηθεί οι απαιτήσεις του Ιεχωβά;

Ο Δαβίδ λέει ότι αυτοί, το Κυβερνών Σώμα, δεν έχουν την απάντηση σε ερωτήσεις όπως: «Θα έχουν ανάσταση όσοι πέθαναν στον Κατακλυσμό ή στα Σόδομα και στα Γόμορρα;» Έπειτα, μας περιποιείται ένα χαριτωμένο μικρό κομμάτι σκηνοθετημένης ταπεινοφροσύνης που υποτιμά τον εαυτό του.

"Περίμενε ένα λεπτό. Το άκουσα καλά; Δεν έχουμε την απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις; Νόμιζα ότι το κάναμε.”

Στη συνέχεια, μετατοπίζει την εστίαση από το πρώτο πρόσωπο «εμείς» στο δεύτερο πρόσωπο «τις δημοσιεύσεις» και μετά πίσω στο πρώτο πρόσωπο, «εμείς». Λέει, «Στο παρελθόν, οι δημοσιεύσεις μας δήλωσαν ότι δεν υπάρχει ελπίδα ανάστασης για όσους καταστράφηκαν στα Σόδομα και τα Γόμορρα. Αλλά το ξέρουμε πραγματικά αυτό;»

Προφανώς, το φταίξιμο για αυτό το παλιό φως πέφτει σε άλλους, σε όποιον συνέγραψε αυτές τις εκδόσεις.

Συμφωνώ με αυτό το «νέο φως», αλλά εδώ είναι το θέμα: Δεν είναι νέο φως. Στην πραγματικότητα, είναι πολύ παλιό φως και το γνωρίζουμε λόγω των ίδιων των δημοσιεύσεων στις οποίες αναφέρεται. Γιατί είναι αυτό σημαντικό; Γιατί αν το νέο φως του Ντέιβιντ είναι στην πραγματικότητα παλιό φως, τότε ήμασταν εδώ στο παρελθόν και μας κρύβει αυτό το γεγονός.

Γιατί το κρύβει αυτό το γεγονός; Γιατί προσποιείται ότι εκείνοι, το Κυβερνών Σώμα, πίστευαν μόνο ένα πράγμα και τώρα - ποια είναι η λέξη που χρησιμοποιούν, ω ναι - τώρα απλώς μοιράζονται μια «διευκρινισμένη κατανόηση» μαζί μας. Χμ, εδώ είναι τα γεγονότα από τις ίδιες δημοσιεύσεις.

Θα αναστηθούν οι άνθρωποι των Σοδόμων;

Ναί! – Ιούλιος 1879 Παρατηρητήριο σελ. 8

Οχι! – Ιούνιος 1952 Παρατηρητήριο σελ. 338

Ναί! – 1 Αυγούστου, 1965 Παρατηρητήριο σελ. 479

Οχι! – 1 Ιουνίου, 1988 Παρατηρητήριο σελ. 31

Ναί! – Διορατικότητα Τόμος 2, έντυπη έκδοση, P. 985

Όχι!  Διορατικότητα Τόμος 2, διαδικτυακά (online) έκδοση, P. 985

Ναί! – Ζουν για πάντα 1982 έκδοση σελ. 179

Οχι! – Ζουν για πάντα 1989 έκδοση σελ. 179

Έτσι, τα τελευταία 144 χρόνια, οι «δημοσιεύσεις» έχουν ανατριχιάσει το θέμα αυτό! Έτσι αποκαλύπτει ο Θεός την αλήθεια στους αγαπημένους του υπηρέτες;

Ο Τζέφρι Γουίντερ ισχυρίστηκε στην εναρκτήρια ομιλία του ότι λαμβάνουν νέο φως από τον Θεό καθώς αποκαλύπτει την αλήθεια σταδιακά και σταδιακά. Λοιπόν, φαίνεται ότι ο θεός τους παίζει παιχνίδια, ανάβει και μετά σβήνει το φως και μετά ανάβει ξανά και μετά ξανά σβήνει. Ο θεός αυτού του συστήματος πραγμάτων είναι πολύ ικανός να το κάνει αυτό, αλλά ο ουράνιος Πατέρας μας; Δεν νομίζω. Εσυ?

Γιατί δεν μπορούν να είναι ειλικρινείς μαζί μας σχετικά με αυτό; Προς υπεράσπισή τους, θα μπορούσατε να προτείνετε ότι ίσως δεν γνώριζαν όλα όσα είχαν να πουν οι δημοσιεύσεις για αυτό ή για οποιοδήποτε άλλο θέμα. Θα μπορούσαμε να σκεφτούμε ότι αν δεν είχαμε ήδη πει διαφορετικά στην πρώτη ομιλία αυτού του συμποσίου που δόθηκε από το μέλος του GB, Jeffrey Winder:

Και το ερώτημα είναι αν αυτό απαιτεί ή δικαιολογεί πρόσθετη έρευνα; Τα αδέρφια δεν παίρνουν μια τελική απόφαση για το ποια θα είναι η νέα κατανόηση, απλώς ρωτούν εάν απαιτεί πρόσθετη έρευνα; Και αν η απάντηση είναι ναι, τότε ανατίθεται μια ερευνητική ομάδα να παρέχει συστάσεις και έρευνα που θα εξετάσει το Κυβερνών Σώμα. Και αυτή η έρευνα περιλαμβάνει μια περίληψη όλων αυτών που έχουμε πει, η οργάνωση έχει πει για το θέμα από το 1879. Όλες οι σκοπιές, τι είπαμε;

"Αυτή η έρευνα περιλαμβάνει μια περίληψη όλων όσων έχουμε πει για το θέμα από το 1879." Έτσι, σύμφωνα με τον Τζέφρι, το πρώτο πράγμα που κάνουν είναι να ερευνήσουν όλα όσα έχουν γράψει ποτέ για ένα θέμα που χρονολογείται από 144 χρόνια μέχρι το 1879.

Αυτό σημαίνει ότι ο Ντέιβιντ Σπλάιν γνωρίζει την ιστορική τους σύγκρουση και ανατροπή σχετικά με το αν θα αναστηθούν ή όχι όσοι πέθαναν στον κατακλυσμό ή στα Σόδομα και Γόμορρα.

Γιατί δεν μπορεί να είναι ανοιχτός και ειλικρινής μαζί μας σχετικά με αυτή τη μπερδεμένη ιστορία; Γιατί να μιλάμε με μισή αλήθεια όταν μια ολόκληρη αλήθεια είναι αυτή που αξίζει στους ακροατές του.

Δυστυχώς, η διπροσωπία δεν σταματά με την απόκρυψη της ιστορίας τους. Θυμάστε τι είπε στο τέλος αυτού του κλιπ που μόλις είδαμε; Εδώ είναι πάλι.

Μπορούμε να πούμε δογματικά, ότι ούτε ένας Σοδομίτης δεν θα είχε μετανοήσει αν είχαν εξηγηθεί οι απαιτήσεις του Ιεχωβά;

Είναι μια ενδιαφέρουσα επιλογή διατύπωσης, δεν θα λέγατε; Ρωτάει το κοινό του, «Μπορούμε να πούμε δογματικά…» Αναφέρεται στον δογματισμό τέσσερις φορές στην ομιλία του:

Μπορούμε να πούμε δογματικά; Απλώς δεν μπορούμε να είμαστε δογματικοί. Δεν μπορούμε λοιπόν να είμαστε δογματικοί. Λοιπόν, ποιο είναι το πλεονέκτημα αυτής της συζήτησης μέχρι τώρα; Αυτό που λέμε είναι ότι δεν πρέπει να είμαστε δογματικοί για το ποιος θα αναστηθεί και ποιος δεν θα αναστηθεί. Απλώς δεν ξέρουμε.

Γιατί είναι αυτό σημαντικό; Για να εξηγήσουμε, ας ξεκινήσουμε με τη σημασία της λέξης «δογματικό» που ορίζεται ως «τείνει να θεσπίσει αρχές ως αναμφισβητήτως αλήθεια» ή «υποστηρίζοντας απόψεις σε ένα δόγμα ή αλαζονικό τρόπο; δογματικός".

Η προτροπή του Ντέιβιντ προς εμάς να μην είμαστε δογματικοί φαίνεται ισορροπημένη και ανοιχτόμυαλη. Ακούγοντάς τον, θα νομίζατε ότι αυτός και τα άλλα μέλη του Κυβερνώντος Σώματος δεν υπήρξαν ποτέ δογματιστές. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι έχουν προχωρήσει πολύ πέρα ​​από τον δογματισμό σε όλη την ιστορία τους, και έτσι τα λόγια του έχουν ένα κούφιο δαχτυλίδι σε όποιον γνωρίζει τις πρακτικές και τις πολιτικές της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά.

Για παράδειγμα, εάν, το 1952, αντικρούσετε τη θέση του Οργανισμού και διδάξετε ότι οι άνδρες των Σοδόμων και των Γομόρρων θα αναστηθούν, θα αναγκαζόσασταν να αποκηρύξετε ή να υποστείτε την ποινή της αποκοπής. Έπειτα έρχεται το 1965. Ξαφνικά, η διδασκαλία του παλιού φωτός από το 1952 θα είχε ως αποτέλεσμα να σας αποφύγουν. Αλλά αν διδάσκατε αυτό το παλιό φως του 1952 το 1988, όταν έγινε ξανά νέο φως, όλα θα ήταν καλά. Και τώρα έχουν επιστρέψει στο παλιό φως του 1879 και του 1965.

Λοιπόν, γιατί αυτή η αλλαγή; Γιατί υιοθετούν το παλιό φως και το αποκαλούν ξανά νέο; Γιατί λένε ότι δεν μπορούν να είναι δογματικοί όταν ο δογματισμός ήταν ο πυλώνας της θεολογίας τους, συνήθως ντυμένος με το ευσεβές ένδυμα της «διατήρησης της ενότητας».

Όλοι γνωρίζουμε ότι όλοι οι Μάρτυρες πρέπει να πιστεύουν και να διδάσκουν όποια και αν είναι η τρέχουσα αλήθεια από το Κυβερνών Σώμα, διαφορετικά θα βρεθούν στο πίσω δωμάτιο της αίθουσας Βασιλείας απέναντι σε μια δικαστική επιτροπή.

Όταν ο Kenneth Cook παρουσίασε αυτή την ετήσια συνάντηση, την αποκάλεσε «ιστορική». Συμφωνώ μαζί του, αν και όχι για τους λόγους που θα υπέθετε. Είναι ιστορικό, πραγματικά ένα γεγονός ορόσημο, αλλά είναι επίσης πολύ προβλέψιμο.

Αν έχετε διαβάσει το βιβλίο του Ρέι Φραντς, Κρίση συνείδησης, ίσως θυμάστε αυτό το απόσπασμα από τον Βρετανό βουλευτή WL Brown.

Υπάρχουν πολλές ταξινομήσεις στις οποίες μπορούν να χωριστούν οι άνδρες και οι γυναίκες….

Αλλά, όπως νομίζω, η μόνη κατηγοριοποίηση που έχει πραγματικά σημασία είναι αυτή που χωρίζει τους ανθρώπους μεταξύ των Υπηρετών του Πνεύματος και των Αιχμαλώτων της Οργάνωσης. Αυτή η ταξινόμηση, η οποία διασχίζει όλες τις άλλες ταξινομήσεις, είναι πράγματι η θεμελιώδης. Η ιδέα, η έμπνευση, πηγάζει από τον εσωτερικό κόσμο, τον κόσμο του πνεύματος. Αλλά, όπως το ανθρώπινο πνεύμα πρέπει να ενσαρκωθεί σε ένα σώμα, έτσι πρέπει να ενσαρκωθεί η ιδέα σε έναν οργανισμό…. Το θέμα είναι ότι, έχοντας ενσωματωθεί στην οργάνωση, η οργάνωση προχωρά στη συνέχεια να σκοτώνει την ιδέα που τη γέννησε.

Σε λίγο το κύριο μέλημα της εκκλησίας θα είναι να συντηρηθεί ως οργανισμός. Για το σκοπό αυτό, οποιαδήποτε απόκλιση από το δόγμα πρέπει να αμφισβητηθεί και, αν χρειαστεί, να κατασταλεί ως αίρεση. Σε λίγα ή μερικές εκατοντάδες χρόνια αυτό που συλλήφθηκε ως όχημα μιας νέας και ανώτερης αλήθειας έγινε φυλακή για τις ψυχές των ανθρώπων. Και οι άνθρωποι δολοφονούνται μεταξύ τους για την αγάπη του Θεού. Το πράγμα έχει γίνει το αντίθετό του.

Περιγράφοντας τις δύο θεμελιώδεις ταξινομήσεις στις οποίες χωρίζονται οι άνθρωποι, ο Μπράουν χρησιμοποιεί μια ενδιαφέρουσα επιλογή λέξεων, έτσι δεν είναι; Είτε είμαστε «Υπηρέτες του Πνεύματος», είτε είμαστε «Φυλακισμένοι της Οργάνωσης». Πόσο αληθινά έχουν αποδειχθεί αυτά τα λόγια.

Το άλλο στοιχείο από αυτό το οξυδερκές απόσπασμα του WL Brown είναι ότι «το κύριο μέλημα της εκκλησίας θα είναι να συντηρηθεί ως οργανισμός».

Πιστεύω ότι αυτό βλέπουμε τώρα στην Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά και θα γίνει πιο εμφανές καθώς προχωράμε μπροστά σε αυτήν τη σειρά που καλύπτει τη φετινή Ετήσια Συνάντηση.

Όμως, δεν πρέπει να παραβλέπουμε το γεγονός ότι μια οργάνωση ή εκκλησία δεν είναι μια συνειδητή οντότητα. Διοικείται από άνδρες. Έτσι, όταν λέμε ότι το κύριο μέλημα της οργάνωσης είναι να διατηρήσει τον εαυτό της, λέμε ότι το κύριο μέλημα των ανδρών που είναι υπεύθυνοι της Οργάνωσης, καθώς και των ανδρών που επωφελούνται από την Οργάνωση, είναι η διατήρηση των δύναμη, θέση και πλούτο. Αυτή η ανησυχία είναι τόσο συντριπτική που είναι σε θέση να κάνουν σχεδόν οτιδήποτε προς το συμφέρον της.

Αυτό δεν συνέβαινε στο Ισραήλ την εποχή του Χριστού; Δεν ήταν οι ηγέτες αυτού του έθνους, για το οποίο λένε οι Μάρτυρες ότι ήταν η επίγεια οργάνωση του Ιεχωβά, ικανοί να δολοφονήσουν τον Κύριό μας Ιησού για να διατηρήσουν την Οργάνωσή τους;

«Έτσι οι αρχιερείς και οι Φαρισαίοι συγκέντρωσαν το Σάνχεντριν και είπαν: «Τι να κάνουμε, γιατί αυτός ο άνθρωπος κάνει πολλά σημεία; Αν τον αφήσουμε να πάει έτσι, θα τον πιστέψουν όλοι και θα έρθουν οι Ρωμαίοι και θα πάρουν και τον τόπο και το έθνος μας». (Ιωάννης 11:47, 48)

Η τραγική ειρωνεία είναι ότι προσπαθώντας να διατηρήσουν την Οργάνωσή τους, έφεραν το τέλος που φοβόντουσαν περισσότερο, γιατί οι Ρωμαίοι ήρθαν και αφαίρεσαν τη θέση τους και το έθνος τους.

Δεν προτείνω ότι οι άνδρες του Κυβερνώντος Σώματος πρόκειται να δολοφονήσουν κανέναν. Το σημείο που τίθεται είναι ότι τα πάντα βρίσκονται στο τραπέζι όσον αφορά τη διατήρηση του Οργανισμού τους. Κανένας συμβιβασμός δεν είναι υπερβολικός. κανένα δόγμα, πολύ ιερό.

Αυτό που βλέπουμε στη φετινή Ετήσια Συνάντηση —και θαρρώ, δεν είναι το τέλος του νέου τους φωτός— είναι ο Οργανισμός να κάνει ό,τι χρειάζεται για να σταματήσει την αιμορραγία. Οι μάρτυρες φεύγουν σωρεία από την Οργάνωση. Κάποιοι φεύγουν εντελώς, ενώ άλλοι υποχωρούν αθόρυβα για να διατηρήσουν τις οικογενειακές σχέσεις. Αλλά το ένα πράγμα που μετράει πραγματικά σε όλα αυτά είναι ότι σταματούν να δωρίζουν χρήματα, τη ζωτική δύναμη του Οργανισμού.

Στην επόμενη ομιλία, η οποία δίνεται από τον Geoffrey Jackson του Κυβερνώντος Σώματος, θα δούμε πώς σκοτώνουν έναν από τους κύριους χρυσούς μόσχους τους, την απαράβατη φύση της τελικής κρίσης στην αρχή της μεγάλης θλίψης.

Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο σας και σας ευχαριστούμε που μας βοηθήσατε να συνεχίσουμε να παράγουμε αυτά τα βίντεο. Η οικονομική σας υποστήριξη εκτιμάται ιδιαίτερα.

 

4.5 8 ψηφοφορίες
Βαθμολογία άρθρου
Εγγραφείτε
Ειδοποίηση για

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει το spam. Μάθετε πώς επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

7 Σχόλια
Το νεότερο
παλαιότερο οι περισσότεροι ψήφισαν
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Leonardo Josephus

Ο Πιλάτος ρώτησε τον Ιησού «Τι είναι αλήθεια», και όλοι αναζητούμε την αλήθεια. Αλλά η μόνη αλήθεια στη Βίβλο είναι αυτό που γράφεται στις σελίδες της, και γι' αυτό βασιζόμαστε στις μεταφράσεις και στην κατανόησή μας για όσα γράφτηκαν πριν από πολύ καιρό. Εάν υπάρχουν αρκετές γραφές για ένα θέμα, ο αναγνώστης μπορεί να είναι κατηγορηματικός και να πει ότι αυτή είναι η Βιβλική αλήθεια, αλλά πολύ λίγες προφητείες γίνονται πλήρως κατανοητές εκείνη τη στιγμή, και είναι απαραίτητο να περιμένουμε την εκπλήρωσή τους για να τις κατανοήσουμε. Ο Νώε, για παράδειγμα, ειπώθηκε ότι ο Θεός επρόκειτο να καταστρέψει τα πάντα στη γη... Διαβάστε περισσότερα "

sachanordwald

Σας ευχαριστούμε για τη δουλειά και την προσπάθεια που καταβάλατε ξανά σε αυτά τα βίντεο. Δυστυχώς, δεν μπορώ να συμφωνήσω μαζί σας σε όλα τα σημεία. Είμαστε πραγματικά στο πνεύμα του Χριστού όταν προτείνουμε ότι δεν έχετε το Πνεύμα του Θεού; Το πώς το Κυβερνών Σώμα αντιμετωπίζει τους αδελφούς και τις αδελφές με πίστη που διαφωνούν με αυτό είναι δική τους ευθύνη ενώπιον του Θεού. Νιώθω υποχρεωμένος να μην ξεπληρώσω όπως με like εδώ. Υποθέτω ότι το Κυβερνών Σώμα προσεύχεται ειλικρινά για το Άγιο Πνεύμα όταν μελετά τη Βίβλο ή μοιράζεται τα αποτελέσματα της μελέτης του μαζί μας. Το ερώτημα... Διαβάστε περισσότερα "

Βόρεια έκθεση

Α, Ναι… Θέτετε ένα ενδιαφέρον σημείο στην απάντησή σας… Έγραψες… «Όταν προσεύχομαι για το Άγιο Πνεύμα, οδηγούμαι πραγματικά από αυτόν;» Αυτή είναι μια συνεχής ερώτηση που προκαλεί σκέψεις που θέτω συχνά στην οικογένειά μου που είναι μέλη του JW. Είναι επίσης μια ερώτηση που κάνω συχνά στον εαυτό μου. Είμαι βέβαιος ότι οι πιο ειλικρινείς Χριστιανοί προσεύχονται τακτικά και ειλικρινά για αλήθεια και κατανόηση…όπως και οι JW, ωστόσο συνεχίζουν να υπολείπονται της αληθινής κατανόησης. Άλλοι φίλοι μου από διάφορες πεποιθήσεις προσεύχονται επίσης ειλικρινά για την αλήθεια, και υστερούν με άλλους τρόπους. (Το ξέρω γιατί το έχω... Διαβάστε περισσότερα "

Βόρεια έκθεση

Μετά από λίγη περαιτέρω σκέψη… Ίσως επειδή οι άνθρωποι έχουν πίστη και προσεύχονται για την αλήθεια είναι το πιο σημαντικό για τον Θεό. Η λέξη κλειδί είναι η πίστη. Ο Θεός δεν μοιράζει απαραιτήτως την αληθινή κατανόηση σε ένα πιάτο σε όλους όσους ζητούν, αλλά αφήνει σε κάθε άτομο να προχωρήσει στη διαδικασία και το ταξίδι για να την βρει. Το ταξίδι για εμάς μπορεί να είναι δύσκολο, και να έχει αδιέξοδα και εμπόδια, αλλά η επιμονή και η προσπάθειά μας είναι που ευχαριστεί τον Θεό γιατί υποδηλώνει πίστη. Ένα παράδειγμα αυτού θα ήταν η οικογένεια Beroean Zoom. Αποτελείται απο... Διαβάστε περισσότερα "

Βόρεια έκθεση

Χμμμ,,, Αν οι Jw είναι το επιλεγμένο κανάλι του Θεού…όπως ισχυρίζονται, θα νομίζετε ότι αναρωτιούνται γιατί σε όλη την ιστορία της οργάνωσής τους ο Θεός τους έχει δώσει τόσες πολλές λανθασμένες πληροφορίες; Αυτές οι πληροφορίες "παλιού φωτός" απαιτούν διόρθωση αργότερα, αναγκάζοντάς τους να ανατρέπονται συνεχώς και να διορθώνουν τις προηγούμενες πεποιθήσεις τους. Πρέπει να είναι όλα τόσο απογοητευτικά για αυτούς… και τους κάνει να φαίνονται σαν ηλίθιοι.
Με την αλαζονεία τους πιθανώς εύχονται να μπορούσε ο Θεός να αποφασίσει μόνο μια φορά; Χαχαχα!
Ευχαριστώ Meleti & Wendy… Καλή δουλειά!

Meleti Vivlon

Άρθρα του Meleti Vivlon.