Selle nädala piiblilugemine hõlmab Taanieli peatükke 10–12. 12. peatüki viimased salmid sisaldavad üht mõistatuslikumat kirjakohta Pühakirjas.
Stseeni loomiseks lõpetas Taaniel äsja põhja- ja lõunamaa kuningate ulatusliku ettekuulutuse. Prohvetikuulutuse viimased salmid Taanieli 11:44, 45 ja 12:1-3 esitavad ainsa osa, mis meie päevil veel täituma peab. 12. peatüki algussalmid kirjeldavad Miikaeli, suurt vürsti, kes seisis oma rahva eest ahastuse ajal, mida me mõistame suure Viletsusena. Seejärel näib, et Taanielil on selle nägemuse laiendus, mis hõlmab kahte meest, üks mõlemal pool oja, kes vestlevad kolmanda mehega. Kolmandat meest kirjeldatakse kui vete kohal olevat. Taanieli 12:6 kirjeldab ühte kahest mehest, kes küsib sellelt kolmandalt mehelt: "Kui kaua kestab imeliste asjade lõpuni?"
Arvestades, et Taaniel kirjeldas äsja hämmastavat sündmustejada, mis kulmineerusid inimkonna ajaloo suurima viletsusega, võib julgelt eeldada, et need on imelised asjad, mille kohta see ingel küsib. Ingel tahab teada, millal see kõik lõpeb. (1. Peetruse 1:12)
Mees vete kohal vastab vastuseks: "See on määratud ajaks, määratud ajaks poolteist. Ja niipea, kui püha rahva väe purustamine on lõppenud, saavad kõik need asjad lõpule. (Taani 12:7)
Mida sa selle all mõtleksid?
Spekulatsioonidesse laskumata võib julgelt väita, et tuleb 3-kordne ajavahemik – olgu siis sümboolne või sõnasõnaline –, mille järel püha rahva võim puruks kisub. Nüüd kasutatakse Heebrea Pühakirjas fraasi "tükkideks purustatud" või selle variatsioone 23 korda ja see viitab alati kellegi või millegi tapmisele või hävitamisele. (Saate seda ise kontrollida, kasutades WT raamatukogu funktsiooni „otsing”, kasutades otsimiseks sõna „kriips*” – ilma tsitaatideta.) Seega on pühade inimeste võim kaotatud, tapetud või hävitatud. Kui see juhtub, on kõik asjad, mida Taaniel just ennustas, jõudnud lõpule.
Konteksti vaadates on selge, et need imelised asjad, millele Ingel viitas, hõlmavad viimase osana Michaeli püstitõusmist sellisel hädaajal, mida pole kunagi varem ette tulnud. Jeesus kasutas sama fraseoloogiat, et kirjeldada Suurt Viletsust, mis meie arvates puudutab Suure Babüloni hävitamist. Nii et püha rahva jõu purunemine, mis viib kõik asjad lõpuni, peab toimuma tulevikus, sest see tähistab nende imeliste asjade lõppu, mille hulka kuulub ka Suure Babüloni hävitamine, mis on kindlasti tulevane sündmus.
Tänapäeval on meil palju rohkem teha kui Danielil, seega on täiesti arusaadav, et ta oli segaduses ja esitas seetõttu lisaküsimuse.
"Oo isand, mis saab nende asjade viimaseks osaks?" (Taani 12:8)
Talle räägitakse nii paljude sõnadega, et see pole tema asi. "Mine, Taaniel, sest sõnad on salastatud ja pitseeritud kuni lõpuajani." (Tan. 12:9) Siiski näib, et ingel viskab sellele väga ihaldusväärsele mehele veel viimase prohvetliku näpunäite – ja nii jõuamegi oma postituse tuumani:
(Daniel 12: 11, 12) 11 "Ja sellest ajast, kui konstant
Kuna ingel küsis just, kui kaua läheb aega, kuni need asjad lõppevad, ja kuna Taaniel on lisanud küsimuse selle kohta, mis on nende asjade viimane osa, võib õigusega eeldada, et 1,290 ja 1,335 päeva on seotud püha rahva väe purustamine ja seetõttu ajal, mil "kõik need asjad saavad oma lõpu".
See kõik tundub täiesti loogiline, kas pole?
Kas see on meie ametlik arusaam Pühakirjast? See ei ole. Mis on meie ametlik arusaam? Sellele vastamiseks oletagem esmalt, et ametlik arusaam on õige ja jääb seetõttu püsima ka uude maailma. Mingil hetkel Uues maailmas äratatakse Daniel ellu.
(Daniel 12: 13) 13 „Ja mis sinusse puutub, siis mine lõpu poole; ja sa puhkad, aga seisad päevade lõpus oma osa eest.
Tõenäoliselt on väga kindel oletus, et üks esimesi asju, mida Taaniel oma ülestõusmisel teada tahab saada, on see, kuidas tema prohvetlikud sõnad täitusid. Eeldades, et meie ametlik õpetus on õige, võib see vestlus kulgeda järgmiselt:
DANIEL: Milliseks kujunes määratud aeg, poolteist aega?
USA: "See oli sõna otseses mõttes 3 ja pool aastat."
DANIEL: "Tõesti, ja millal see algas?"
USA: "Detsembris 1914."
DANIEL: “Vaimustav. Ja milline sündmus tähistas selle algust?
USA: "Ah, noh, tegelikult pole üritust."
DANIEL: „Aga kas sel aastal ei olnud tõesti suur sõda?”
USA: „Tegelikult oli, aga see algas oktoobris, mitte detsembris.”
DANIEL: Nii et detsember 1914 oli märkimisväärne selle aja poolest, mil püha rahva võim purustati?
USA: "Ei."
DANIEL: “Kuidas sa siis tead, et ajaperiood algas sellel kuul?”
USA: "Kuna me teame, et see lõppes juunis 1918, siis loeme sellest ajast tagasi."
DANIEL: "Ja mis juhtus juunis 1918?"
USA: "See oli siis, kui kaheksa peakorteri töötajat visati vangi."
DANIEL: „Ma näen. Mida need 3 ja pool korda siis tähistasid?
USA: „Need 3 ja pool aastat oli aeg, mil Jehoova rahvast nii-öelda taga kiusati, jalge alla tallati.”
DANIEL: „Nii et tagakiusamine algas detsembris 1914?”
USA: „Noh, tegelikult mitte. Vastavalt a Vahitorn Artiklis, mille vend Rutherford kirjutas 1. märtsil 1925, ei toimunud märkimisväärset tagakiusamist kuni 1917. aasta lõpuni. Sel ajal, kui vend Russell elas, ei toimunud tegelikult mingit olulist tagakiusamist.[I]
DANIEL: „Miks sa siis ütled, et kolm ja pool korda algasid detsembris 3?”
USA: „See pidi siis alanud olema. Muidu ei saa öelda, et see 1918. aasta juunis lõppes.
DANIEL: "Ja me teame seda, sest püha rahva võim purustati juunis 1918?"
USA: "Täpselt."
DANIEL: "Ja see on sellepärast, et kaheksa maailma peakorteri töötajat vangistati."
USA: "Jah, töö peaaegu seiskus."
DANIEL: „Praktiliselt” mõtlete…?
USA: „Ühe aruande kohaselt langes kuulutustegevus 20. aastal 1918% võrreldes 1914. aastaga.”[ii]
DANIEL: „Seega „peatus” tähendab, et see vähenes 20% võrra.”
USA: "Põhimõtteliselt jah."
DANIEL: „Aga avaldamine Vahitorn ajakiri, millest sa mulle rääkisid... see siis kindlasti peatati?”
USA: „Oh ei, me ei jätnud kunagi trükki. Isegi mitte üks kuu. Lõpetasime ainult selle printimise Vahitorn kui algas rünnak valereligiooni vastu. Siis jutlustöö lõppes.”
DANIEL: Nii et sa ütled, et Jehoova rahva vägi purunes tükkideks, kuna kuulutustöö langes aastaga 20% ja ajakirjade trükkimine ei lõppenud?
USA: "Jah, me ei teadnud, mida teha, kui juhid vangistati."
DANIEL: „Kuid millegipärast suutsid vennad ikkagi selle printida Vahitorn, eks? ”
USA: „Absoluutselt. Sa ei saa Jehoova rahvast peatada.”
DANIEL: "Ja nad jätkavad kuulutustööd."
USA: "Jah, tõepoolest!"
DANIEL: "Isegi siis, kui nad olid puruks löödud."
USA: „Täpselt!”
DANIEL: „Olgu. Sain aru. Nii et kui püha rahva võim 1918. aastal katkes, siis kõik asjad, mis ma olin inspiratsiooni all kirja pannud, said otsa, eks? Põhjakuningas sai oma lõpu? Suur prints Michael astus oma rahva eest välja? Ja oli ahastuse aeg, mida polnud inimkonna ajaloos kunagi varem ette tulnud?
USA: „Ei, see juhtus alles palju hiljem. Tegelikult üle sajandi hiljem."
DANIEL: Kuid ingel, kes oli vete kohal, ütles mulle, et kõik need asjad jõuavad lõpule, kui püha rahva jõud on tükkideks purustatud. Sa ütlesid mulle, et see juhtus aastal 1918, nii et lõpp pidi saabuma kohe pärast seda. Mida teie väljaanded selle kohta ütlesid?
USA: "Noh, tegelikult mitte midagi."
DANIEL: Kas ei olnud väljaandeid, mis selgitasid minu salvestatud ennustust?
USA: „Jah, mitu. Viimasele helistati Pöörake tähelepanu Danieli ennustusele. See oli suurepärane väljaanne. ”
DANIEL: Mida pidi see siis ütlema selle kohta, miks ei saabunud Suur Viletsus, kui püha rahva võim purustati juunis 1918, nagu minuga rääkinud ingel oli ennustanud, et see juhtub?
USA: "Üldse mitte midagi."
DANIEL: "See ei öelnud sellel teemal midagi?"
USA: "Jah, noh, ma arvan, et me lihtsalt jätsime selle osa vahele."
DANIEL: „Aga kas see ei tundu olevat ennustuse lahutamatu osa?”
USA: „Jah, see näib olevat nii. Aga nagu ma ütlesin, me ei selgitanud seda kunagi.
DANIEL: „Hmm, olgu, asume selle osa juurde, mis puudutab pidevat funktsiooni eemaldamist ja vastiku asja paigutamist.?”
USA: „Jah. See on huvitav osa. Näete, et pidev tunnus viitab kuulutustööle, mis 1918. aastal eemaldati.
DANIEL: „Kui kogust vähendatakse 20%?”
USA: "Sa said aru!"
DANIEL: "Ja see vastik asi?"
USA: „Vastiku asi viitab Rahvasteliidule, mis loodi 1919. aastal.”
DANIEL: "Miks nimetati seda "vastikuks asjaks"?"
USA: „Sest see seisis pühas paigas; koht, kus see ei oleks tohtinud seista. See viitab ajale, mil ÜRO ründas kristlust, mida peeti pühaks, kuigi Jehoova Jumal oli selle tagasi lükanud. See on nagu muistses Iisraelis aastal 66 m.a.j. Selle templit nimetati endiselt pühaks paigaks, kuigi Jehoova Jumal oli selle tagasi lükanud pärast seda, kui juudid olid tema poja tapnud. Kui Rooma templit ründas, nimetati seda pühas paigas vastikuks. Nii et samamoodi, kui ÜRO ründas kristlust, mis nagu muistne Iisrael oli usust taganenud, oli pühas paigas seismine vastik asi.[iii]
DANIEL: „Ma näen. Kuid Rahvasteliit ei seisnud kunagi pühas paigas, vaid ÜRO, nagu te mulle räägite. Niisiis, miks me nimetasime Rahvasteliitu "vastikuks asjaks"? Mida tegi see, et eristus kõigist teistest valitsustest kui vastik asi?”
USA: "See seisis pühas paigas."
DANIEL: „Olgu, aga see ei seisnud kunagi pühas kohas. Selle järeltulija tegi seda."
USA: „See on õige. Kui ÜRO Suurt Babüloni enam kui sada aastat hiljem ründas, seisis see pühas paigas.
DANIEL: „Aga me ei arvesta sellega. Me loeme 1919. aastat vastiku asja paigutamiseks.
USA: "Nüüd on see käes."
DANIEL: „Kas ma tean? Aga kuidas me saame nimetada seda vastikuks asjaks, kui tõelist vastikut asja ei paigutatud üle sajandi?
USA: "Ma just selgitasin seda."
DANIEL: "Kas sa tegid?"
USA: "Muidugi."
DANIEL: „Olgu, jätame selle praegu. Rääkige mulle 1,290 päevast?"
USA: „Ah, need on sõna otseses mõttes päevad. 1,290 päeva algab alles pärast seda, kui pidev omadus on eemaldatud ja vastikud asjad on paigutatud.
DANIEL: Nii et see pidev funktsioon eemaldati juunis 1918, kui kaheksa peakorteri töötajat eemaldati, ja see taastati, kui nad üheksa kuud hiljem 1919. aasta märtsis vabastati, eks?
USA: „Õige, ja Rahvasteliit asutati üheksakuulise perioodi jooksul, mil see 1919. aasta jaanuaris välja pakuti.”
DANIEL: „See oli siis, kui see tekkis?”
USA: „Jah. No ei. See sõltub. Siis tehti see ettepanek, kuid see jõustus alles siis, kui 44 asutajaliikmesriiki allkirjastasid lepingu, mis juhtus 28. juunil 1919.
DANIEL: "Kuid see oleks väljaspool üheksat kuud, kui pidev funktsioon eemaldati."
USA: „Täpselt sellepärast me ignoreerime selle loomise kuupäeva ja lähtume kuupäevast, mil see välja pakuti jaanuaris 1919 Pariisi rahukonverentsil.”
DANIEL: Nii et see pandi siis, kui see välja pakuti, mitte siis, kui see loodi, eks? See tähendab, et sellest sai vastik asi, kui see lihtsalt välja pakuti?
USA: „Õige, muidu meie arusaam ei töötaks.”
DANIEL: „Ja see ei teeks kunagi. Nii et kui jaanuar 1919 tähistab 1,290 päeva algust, siis mis tähistab selle lõppu?
USA: „Noh, tegelikult mitte midagi. Kuid umbes kolm kuud pärast selle lõppu pidasime septembris kokkutuleku Cedar Pointis, Ohios.
DANIEL: „Konvent. Kas te ütlete mulle, et ennustus, mille ma enam kui 2,500 aastat tagasi kirjutasin, täitus Ohios toimunud konvendil?
USA: „See oli märkimisväärne konventsioon.”
DANIEL: "Kuid konvent ei toimunud siis, kui 1,290 lõppes."
USA: "See oli ainult kolm kuud puhkust."
DANIEL: „Ma ei tea. Tundub nii konkreetne ajavahemik – nii täpne. Kui see peaks olema konvent, siis kas Jehoova poleks suutnud seda päevakorda viia?”
USA: [õlgu kehitades]
DANIEL: „Ja 1,335 päeva? Millal need lõppesid."
USA: "Neid loetakse 1,290 päevaga külgnevateks, seega oleks need lõppenud 1926. aasta märtsis."
DANIEL: "Ja mis juhtus märtsis 1926."
USA: „Noh, tegelikult mitte midagi. Kuid oli oluline Vahitorn artikkel sama aasta jaanuaris ja siis mais toimus konvent, kus me selle raamatu välja andsime, Kohaletoimetamine. See asendas Pühakirjade uurimise. ”
DANIEL: Kuid märtsis ei juhtunud midagi, kui 1,335 tegelikult lõppes?
USA: "Ah, ei."
DANIEL: Nii et see konventide pidamine ja raamatute väljaandmine oli tol ajal üsna haruldane ja tähelepanuväärne juhtum?
USA: „Üldse mitte. Tegime seda igal aastal."
DANIEL: „Ma näen. Nii et igal aastal toimus konvent ja igal aastal andsite välja uue raamatu ja nii pidi tulema konvent ja raamat aastal, mil 1,335 päeva lõppesid, aga mitte sel päeval, kui need tegelikult lõppesid?
USA: "Päris palju, jah."
DANIEL: „Ma näen. Ja kas konvent peeti juhuslikult Ohios Cedar Pointis?
USA: „Tead. ma ei tea. Aga ma saan teada."
DANIEL: „Pole midagi. Aga tänan aja eest. ”
USA: „Pole probleemi.”
Alternatiivne teooria
Vabandame, kui eelnev näib pisut ebaviisakas, kuid me lihtsalt püüame viia oma tõlgenduse loogilise järelduseni. Kui see kehtib, peaks see proovile vastu pidama.
Arvestades aga seda, et meie kummardamise pidevat tunnust ja huulte vilja ei eemaldatud 1918. aastal – 20% vähenemist ei saa pidada „eemaldamiseks“ – ja arvestades, et nüüd õpetame, et vastik asi seisab või asetatakse püha koht, kui ÜRO Suurt Babüloni ründab, tundub väga turvaline järeldada, et 1,290 päeva ja 1,335 päeva pole veel alanud. Püha rahva võim pole veel puruks löödud. Kaks tunnistajat ei ole oma tunnistamist lõpetanud ja neid ei ole tapetud. (Ilm. 11:1–13) See kõik on veel meie tulevikus.
Aga 3 ja pool korda? Kas see on sõnasõnaline või kujundlik? Piibel kasutab selle aja mõõtmiseks erinevaid termineid: 3 korda, 42 kuud, 1,260 päeva. Mõnikord on see ilmselgelt kujundlik, teinekord ei saa me kindlad olla. (Taani 7:25; 12:7; Ilm. 11:2, 3; 12:6, 14; 13:5) Peame ootama ja vaatama, millele see viitab . Kõik viitab aga 1,290 ja 1,335 päeva veel tulevasele täitmisele. See viitaks proovimise ja katsetamise ajale; vastupidavust nõudev aeg. See viitaks sellele, et need, kes peavad vastu ja jõuavad selle 1,335 päeva lõpuni, tunnistatakse õnnelikuks.
Selle asemel, et langeda spekulatsioonide lõksu, jätkem see sinnapaika ja hoidkem lihtsalt oma meelt ja südant avatuna, et saada vihjeid selle kohta, millal need kaks ajaperioodi tegelikult algavad. Neid märke ei tohiks olla raske näha. Konstantse tunnuse eemaldamine ja vastiku asja paigutamine on ju maailmaareenil nähtavad sündmused.
Ees ootavad ohtlikud, kuid põnevad ajad.
Ka mind huvitab väga Taanieli ennustus 2300, 1260, 1290 ja 1335 päeva kohta. Millegipärast ma usun, et 1260, 1290 ja 1335 päeva jooksevad samaaegselt lõpuni, see on siis, kui enne Harmagedonit mõistab Jeesus kohut ja lambad (vastupidiselt kitsedele) on õnnelikud, sest nad on selle üle elanud! Mul on ka mõned ideed selle kohta, millal võisid alata 2300 ja 1260, 1290 ja 1335 päeva.
Kas ma palun? Palun kommenteerige 1290 ja 1335 päeva? Ma millegipärast usun, et Ilmutusraamat räägib sellest, mis juhtub "viimsetel päevadel". Kuid just Taanieli raamat annab meile "ajajoone" lõpuni! Võin oma mõtteid jagada, kui lubate.
Vaid mõned näpunäited mõtisklemiseks... on esimene täitumine... Templi hävitamisega seotud märkide kronoloogia, mille Josephus kirjutas raamatus "Juudi sõjad": Jaakobus Õiglane – Issanda poolvend – tapeti Paasapüha aastal 62 m.a.j. „Ananus, kes, nagu me teile juba rääkisime, võttis ülempreesterluse, oli oma iseloomult julge ja väga jultunud mees; ta kuulus ka saduseride sekti, kes on kurjategijate üle kohut mõistma väga jäigad, eelkõige ülejäänud juutide üle, nagu me juba täheldasime; mil seega Ananus oli... Loe rohkem "
Täname selgituse eest.
Mina isiklikult ei usu, et eksisteeris esimese sajandi juhtorgan, Paulus ei kuulunud sellisesse tsentraliseeritud kogusse ega olnud tema teenistuse juhitud Jeruusalemmast.
Tänan teid huvitavate ja avatud arutelude eest.
Ma nõustun. Ametlikult õpetame, et Paulus oli juhtorgani liige. Kuna selle kohta puuduvad tõendid – isegi kui oletada, et oli olemas selline asi nagu esimese sajandi juhtorgan –, siis tuleb imestada, miks me seda õpetame. Lõppude lõpuks soovib Paulus end Jeruusalemma silmapaistvatest inimestest distantseerida. (Galaatlastele 1:16-19) . . .Ma ei läinud kohe liha ja verega konverentsile. 17 Ma ei läinud ka üles Jeruusalemma nende juurde, kes olid enne mind apostlid, vaid läksin Araabiasse ja tulin tagasi Damaskusesse. 18 Siis kolm aastat... Loe rohkem "
…??… Austusega… Kas me pole Jehoova silmis kõik võrdsed…? Ei ole olemas "madalad..." ega "Pärisarhia...", mis puudutab Tema... Me oleme KÕIK tema lapsed... Meie Issand on toonud meid sellesse seisundisse oma "teenimatust lahkusest...", sest me armastame Teda ja "teadsime Tema häält...", võttes tänulikult vastu Tema "tasuta kingituse... pääste". See on põhjus, miks me vajame Kristuse juhtpositsiooni… sest keegi meist ei saa seda ilma Temata hakkama… Kui palju kordi selle 3.5 aasta jooksul, mil nad Temaga koos olid, pidi ta apostlitele alandlikkuse õppetunde näitama… Ta isegi pesi... Loe rohkem "
Absoluutselt! Ma arvan, et kui me kõik oleks rohkem valmis võtma riske ja rääkima, kui meie seas juhtpositsioonil olevate inimestega midagi on valesti, oleks meil sellega palju vähem probleeme. Paljud vastutustundlikel ametikohtadel olevatest inimestest on tagasihoidlikud ja reageeriksid hästi. Siiski on ka teisi, kes nii ei vastaks. Aga sel juhul kuhjame kuumi sütt ja teeme rafineerimistööd. Pidage meeles, et see ei tähenda geniaalselt, et kui me kasutaksime vabadust teisi nõustada, sellel poleks mingeid tagajärgi. Lõppude lõpuks, alates... Loe rohkem "
Hästi öeldud…!?
Parem jälgige ennast…
Mu poeg ütleb mulle alati, et ma olen naiivne…
Aitäh vend…
“Ettevaatlik nagu maod…”… (alati imestanud seda analoogiat…???…:)
Ma naudin arutelu… palun olge minuga, ma hindan väga, kui Piiblit kasutatakse viitena… Olen lugenud teie teisi ajaveebe, mis käsitlevad spekulatsioonide muutumist faktiks. ..sel juhul miks viidata esimese sajandi juhtorganile, kuigi tegelikult seda sõna pühakirjades ei esine?... miks mitte jääda oma argumendis lihtsalt selle juurde, mis on pühakirjades kirjas?
palun ärge pidage seda isiklikuks rünnakuks.
Üldse mitte. Hindan tagasisidet. Ma eeldan, et sa viitad minu 21. oktoobril kell 3 avaldatud kommentaarile, eks? Lisasin fraasi "nagu see oli", et näidata, et kasutasin terminit "juhtorgan" ainult suhtelises kontekstis, et võrrelda seda meie päevaga. Ma ei tahtnud oma mõtet kõrvale kalduda, täpsustades, mis võis olla Jehoova rahva juhtimine esimesel sajandil. Ükskõik, milline see juhtimine oli ja kui ulatuslik see ka poleks olnud, me ei saa teada. Kuid mis iganes juhtkond – kui üldse – oli, peab olema... Loe rohkem "
Aitäh selle põneva arutelu eest!! Usun, et selleks, et igaüks meist saaks isegi mõelda ellujäämisele…, peame alustama KOHE… õppima iga päev Jehoovale toetuma… eriti oma halbadel päevadel… et meil oleks juba harjumuseks vastu võtta Tema armastust ja kaitset… (2Kr 12:10) Ma ütlen Talle sageli: "Ma ei saa seda täna teha... Sina tee seda..." ja tavaliselt on need minu parimad päevad...!!? See on põhjus, miks ma muretsen, et meie jaoks on nii suur rõhk, et toetume "Organisatsioonile..." Lugupidamisega, kui see on hajutatud... Loe rohkem "
Sa viitad väga hästi, Apollos. Kahekordseks täitumiseks on pühakirjas tugev toetus. Taanieli 12:1, 2 näib viitavat suurele viletsusele. Matteuse 24:15-22 viitab samuti suurele viletsusele. Jeesus ise tõmbab paralleeli selle vahel, mida ta räägib, ja selle vahel, millest räägitakse prohvet Taanieli kaudu. Jeesuse sõnad täitusid esimesel sajandil ja täituvad ka meie ajal. Seega suurendab see argumendi kaalu, et ka Taanieli 12:11, 12 täitub kahetiselt. Võib-olla saame paralleeli veidi pikendada... Loe rohkem "
Ma naudin arutelu… palun olge minuga, ma hindan väga, kui Piiblit kasutatakse viitena… Olen lugenud teie teisi ajaveebe, mis käsitlevad spekulatsioonide muutumist faktiks. ..sel juhul miks viidata esimese sajandi juhtorganile, kuigi tegelikult seda sõna pühakirjades ei esine?... miks mitte jääda oma argumendis lihtsalt selle juurde, mis on pühakirjades kirjas?
palun ärge pidage seda isiklikuks rünnakuks.
See seletab, miks ma pidevalt näljahäda "näen"? Võib-olla oli see seotud kahe tunnistajaga?
Üritasin siit küsida http://discussthetruth.com/viewtopic.php?f=2&t=2049&hilit=Mt+Zion&start=30#p21887
Nagu näete, ei olnud vastus minu arvates eriti kasulik?
Muidugi olen sellega 100% nõus. Kui midagi meelevaldselt rakendatakse viimse päeva olukorrale, võime sattuda igasugustesse probleemidesse. Siiski on suur erinevus lihtsalt spekuleerimisel, et A on paralleelne B-ga ilma muu toetuseta (nagu Racheli kaamelite puhul), ja stsenaariumi vahel, millest me siin räägime, mille kohaselt me teame, et A-l on B-s täitumine ja ka A-l on täitumine. C-s, kuid me ei tea, kui tihedalt võib B seega paralleelselt C-ga. Kas te poleks nõus? Nagu öeldud, näen ma võimalust B ja... Loe rohkem "
Olen üldjoontes nõus, et see võib hästi sobida. Kui palju on paralleeli esimese sajandi tegelike sündmustega, jääb näha. Teie ettepanek nõuab, et aktsepteeriksime mõningaid olulisi kõrvalekaldeid. Näiteks oli see, mida Jehoova aastal 66 enam ei aktsepteerinud templis ohverdamist, samas kui me usume, et meie kiitusohvrid on praegu vastuvõetavad. Ka Jeruusalemma hävitamine (võrdne kristluses) ei olnud tegelikult roomlaste 3 ja pool aastat kestnud rünnak. Viletsus tekkis sel perioodil linnasiseselt... Loe rohkem "
See sõltuks sellest, kuidas rünnak Babüloni vastu kuju võtab. See võib alata majandusrünnakuna. Esiteks kehtestatud maks, mis kasvab tema ressursside täielikuks vägistamiseks. „Nad koorivad ta ära ja söövad ära tema lihavad osad.” Esimese sajandi rünnak algas aastal 66 m.a.j. ja kuigi see katkes, jätkus Rooma-juutide sõda kuni aastani 73 m.a.j. Pange tähele, ma ei poolda ka lähedane paralleelne lähenemine mis tahes väiksemale/suurele prohvetlikule täitumisele. Paralleelse lähenemise probleem seisneb teadmises, millal neid käes hoida ja millal neid kokku panna. Muidu võiksime... Loe rohkem "
See on unistajate suhtumine sellesse punkti - või asjade "sümboolne" versioon
Lol@racheli kaamelid, autor GB lol
Ma nõustun sinuga. Kahe täitmise määramisega ei tohiks olla liiga rutakas. Kuid antud juhul arvan, et tekst nõuab kahe rakenduse tegemist. Kogu kontseptsioon pühas paigas seisvast vastikust asjast pidi olema esimese sajandi kristlastele tähendusrikas, vastasel juhul ei oleks Matt 24:15,16 mõtet. Teisest küljest peab Taanieli 12. peatükk täituma ülima "lõpuaja" jaoks, sest ma ei usu, et selleni viivat 11. peatükki saab kunagi sobitada järeldusega 70. aastal. Seetõttu usun, et suurepärane... Loe rohkem "
Teete suurepärase punkti. Nii et lõbutseme veidi spekulatsioonidega. See on muidugi puhas spekulatsioon. Oleks vale, kui keegi spekuleeriks ja seejärel väitaks, et spekulatsioon on ilmutatud tõde või "uus valgus". Tundub usutav järeldada, et vastik asi seisab pühas kohas, kui ÜRO ründab ristiusku. Taanieli sõnade täitmiseks peaks püsiva tunnuse eemaldamine toimuma samaaegselt selle sündmusega. Kas püsiva tunnuse eemaldamine võib viidata tunnistamistöö lõpetamisele? Ilmutuse 11. peatüki kohaselt lõpetavad kaks tunnistajat oma tegevuse... Loe rohkem "
Kas ma tohin? "Püsiva tunnuse" eemaldamine võib lihtsalt tähendada "pühade palvete" mõju vähenemist ... nagu vanemate ametisse nimetamise puhul ainult CO poolt!
Mäletan, et õppisin aastaid tagasi ühe vanema juures. Lugesin Taanieli raamatut ja olin igast salmist täiesti lummatud. Muidugi, kui jõudsin 12. peatüki juurde, tahtsin väga teada 1,290 ja 1,335 päeva tähendust ja seetõttu küsisin temalt. Ta ei teadnud, kuid ütles, et uurib seda järgmise uuringu jaoks. Kui see uuring ilmus, luges ta mulle ametliku tõlgenduse. Minu sisemine reaktsioon oli "mis maa peal ...??" Kohal oli ka teine osapool, kes oli selgitustööst nii põnevil... Loe rohkem "
Ma mõtlesin sama asja üle, kuigi mul puudusid ajaloolised faktid, mida te päevavalgele tood. Näib, et esimese sajandi täitumine võiks toimuda. Olen tänapäeval väga ettevaatlik järelduse tegemisel, et mõni konkreetne Piibli prohvetiennustus täitub väiksemal ja suuremal määral. Usun, et oleme organisatsioonina seda tehes liiale läinud. Oleme selles paremad, kui olime sel ajal, mil tundus, et igal Piibli jutustusel on sellega kaasaegne paralleel. Üks räigemaid näiteid selle kohta... Loe rohkem "