[מ- ws15 / 08 עמ '. 14 לחודש אוקטובר 5 -11]
"גם אם זה אמור להתעכב, המשך לצפות בזה!" - Hab. 2: 3
ישוע אמר לנו שוב ושוב להמשיך לשמור על המשמר ולהיות בציפייה לחזרתו. (הר 24: 42; Lu 21: 34-36) עם זאת, הוא גם הזהיר אותנו מפני נביאי שקר המקדמים ציפיות שווא. (הר 24: 23-28)
שאלת הסקירה הראשונה למאמר זה היא: "אילו סיבות יש לנו לבטוח שאנחנו חיים בימים האחרונים?" (דף 14)
עדי יהוה מאמינים כי הימים האחרונים החלו ב- 1914. לזה האמנתי עד לא מזמן.
בפיסקה 2 נכתב: "משרתי ימינו של אלוהים ממשיכים גם הם לצפות, כי הנבואות על המשיח עדיין עוברות הגשמה."
וריאציות של הצהרה זו - שהנבואות המשיחיות או הימים האחרונים עדיין מתקיימות - מתקיימות ארבע פעמים במאמר זה, אך מעולם לא נותנות לנו פירוט ולא הוכחה.
למה להמשיך בציפייה?
בפיסקה 4 נכתב: "זו כשלעצמה סיבה טובה להישאר בציפייה - ישוע אמר לנו לעשות זאת! בהקשר זה ארגון יהוה נתן דוגמה. פרסומיו הנסיעו אותנו בעקביות 'להמתין ולזכור מקרוב את נוכחות יום יהוה' ולקבוע את תקוותנו על העולם החדש שהובטח על ידי אלוהים. "
איזה סוג של דוגמה נתן הארגון בכל הקשור לשמירה על ציפייה? האם זה אחד שאנחנו צריכים להעריך ולחקות? אולי לא, שכן מימיו של ראסל מאפיין מרכזי באמוננו הוא הגדרת ציפיות כוזבות. לדוגמא, שנת 1799 הייתה תחילת הימים האחרונים, כאשר 1874 (לא 1914) הייתה תחילת נוכחותו הבלתי נראית של ישו, ו- 1878 הייתה שנת מלכותו השמימית, והותירה את שנת 1914 כמועד חזרתו של ישו והתחלתו של הצרה הגדולה. ההערכה הייתה כי "דור זה" אורך כ -36 שנים, שנמדד בין השנים 1878 ל -1914. (הרעיון של חפיפת דורות לא יהיה צורך במשך 140 שנה).
כשמלחמת העולם הראשונה לא התחלפה בארמגדון, התאריך הועבר ל- 1925. חמישים שנה אחרי, הסתכלנו על 1975. 50 שנה חלפו מאז הוצאת הספר חיים נצחיים בחופש של בני האלוהים, שהולידה את הציפייה ל- 1975 האופוריה, וכאן אנו צופים לקראת תאריך נוסף באמצע ה- 2020.[אני] (זה כמעט כאילו יש לנו גרסה משלנו לפסטיבל היובל.) אפילו דווח כי כמה מחברי הארגון טבלו בהשעיית העולם של סניף ו- RTO.[Ii] בנייה ופיטוריהם המוכרזים של אינספור בת-אליטים בחזרה לשטח כראיה, לא לקוצר ראייה כלכלי, אלא להיותנו כל כך קרובים לסוף שאנחנו כבר לא צריכים את המבנים האלה. (לו 14: 28-30)
האם זה סוג הציפייה שישוע עודד אותנו לזכור?
פסקה 5 מחזקת את אמונת ה- JW השגויה שאנו חיים בזמן הנוכחות הבלתי נראית של ישו מאז 1914.
"והשלט הרב-תכליתי, אשר כולל החמרת תנאי העולם וההטפה הממלכתית העולמית פירושה שאנו חיים ב"סיום מערכת הדברים ". - סעיף. 5
"אז אנחנו יכולים לצפות לזה תנאים עולמיים, רע כמו שהם עכשיו, ימשיך לרדת". - סעיף. 6
זוהי גרסת JW של שדה החלומות: "אם תגידו את זה, הם יאמינו." עדי יהוה צריכים להאמין שהדברים הולכים ומחמירים. התיאולוגיה שלנו אינה תומכת ברעיון של שיפור תנאי העולם. מלחמת העולם הראשונה, השפעת הספרדית ברחבי העולם, השפל הגדול ומלחמת העולם השנייה היו רעים, אך עלינו להאמין שהיום הדברים אפילו גרועים יותר ושהתנאים ימשיכו לרדת.
אנו מקבלים זאת ללא עוררין. אולם אם נשאל, האם מישהו מאיתנו משתוקק ל"תנאים טובים יותר "בעידן 1914 עד 1949? מה דעתך על אירופה בעשרים שנות ההחלמה לאחר מלחמת העולם השנייה? מה דעתך על ארצות הברית של אמריקה במהלך מלחמת וייטנאם ותסיסת תנועת זכויות האזרח, או משבר הנפט בשנות השבעים? מה דעתך על מרכז ודרום אמריקה משנת 20 ועד סוף המאה העשרים, כאשר סכסוכים אזרחיים, התקוממות ועימותים אזוריים היו בסדר היום? מה דעתך על העולם לפני שהסחר העולמי פתח גבולות? בטח, יש לנו טרור עכשיו. אף אחד לא אומר שהעולם הוא גן עדן. אבל לומר שזה יותר גרוע זה להתעלם מעובדות ההיסטוריה והראיות לנגד עינינו.
נראה שכיבינו את המוח שלנו.
לדוגמה, יש לנו זאת מפסקה 8:
"מצד שני, כדי שהשלט המורכב ישרת את מטרתו, ההגשמה צריכה להיות ברור מספיק לפנות לתשומת ליבם של אלה שנשמעו לעצתו של ישוע 'לשמור על המשמר'. "(מט. 24:27, 42)
המשתתפים במחקר השבוע יבינו שהסימן המורכב המדובר הוא שציווה את תשומת לבם של עדי יהוה (אז תלמידי התנ"ך) לדעת שישוע החל לשלוט כמלך בשנת 1914.
הם יטעו.
כבר בשעה 1929 רתרפורד עדיין הטיף שהנוכחות הבלתי נראית של ישו החלה ב- 1874.[Iii] רק לפני 1933 זה מגדל השמירה העבירו אותו ל- 1914.[Iv] בהתבסס על מה זה מִגדָל שְׁמִירָה במאמר נטען, קראנו לא נכון את הסעיף שלט מורכב ברור ל 20 שנים!
אה, אבל זה אפילו יותר גרוע. המשכנו להאמין ש- 1914 הייתה גם תחילתה של הצרה הגדולה. לא נטשנו את האמונה הזו עד 1969. (אני זוכר די טוב בוועידת המחוז.) אז בעד שנים 55 אנחנו קוראים לא נכון את ברור שלט מורכב.
העובדה היא שישוע אמר לנו לא להטעות; לא לקחת מלחמות, רעב רעידות אדמה כסימן לנוכחותו. (לחץ כאן לניתוח מפורט.) הוא אומר לנו שלא יטעהו על ידי גברים שאמרו לנו שהם גילו היכן ישו; שנוכחותו הגיעה, אך מוסתרת מכל מי שאינו יודע.
"אז אם מישהו אומר לך, 'תראה! הנה המשיח, 'או,' שם! ' לא מאמין לזה. 24 עבור ישו שקר ונביאי שקר יקום ויבצע אותות ומופתים גדולים כדי להטעות, אם אפשר, גם אלה שנבחרו. 25 תראה! יש לי רואה הוזהר לך. 26 לכן, אם אנשים אומרים לך, 'תראה! הוא במדבר, 'אל תצא; 'תראה! הוא נמצא בחדרים הפנימיים, 'אל תאמין.' (הר 24: 23-26)
איך הוא יכול היה לנסח זאת בפשטות רבה יותר? עם זאת אנו ממשיכים לפרש את דבריו בצורה שגויה. הציטוט שלמעלה מפסקה 8 מפרט את הפסוק הבא כטקסט תומך לברור של סימן נוכחותו של ישוע.
"כי כשברק יוצא ממזרח וזורח מערבה, כך תהיה נוכחותו של בן האדם." (הר 24: 27)
האם יש משהו בטבע ברור יותר מאשר הברק מהבהב בשמיים? זו מטאפורה מעניינת שהאדון שלנו בחר, לא? אתה יכול אפילו להיות עיניים עצומות כאשר הברק מהבהב והאור עדיין חודר לרשתית.
עכשיו זה מִגדָל שְׁמִירָה מצטט את מתיו 24: 27 כהוכחה לכך שהארגון ראה את הסימנים הגלויים לנוכחותו הבלתי נראית של ישו ב- 1914, אם כי איכשהו העולם החמיץ את ההבזק. עם זאת, כפי שראינו זה עתה, היו כמעט 20 שנים עד שהגיעו למסקנה זו. ויהיה יותר מחצי מאה מאוחר יותר עד שהבינו שהצרה הגדולה לא תתחיל ב- 1914.
אתה צריך מישהו שיגיד לך שברק הבזיק? זו הסיבה לשימושו של ישו במטאפורה זו. לא נצטרך מתורגמנים אנושיים שיספרו לנו מתי הוא יגיע לכוח המלכותי. העיניים שלנו יראו את זה. (ה '1: 7)
ממשיך לשמור על המשמר כפי שהורה למשיח
זה מאוד לא סביר שישוע היה מסכים עם מה שפיסקה 8 אומר, מכיוון שהוא עומד בסתירה מוחלטת לדבריו בהתגלות 16: 15:
"תראה! אני בא כגנב. מאושר הוא זה שנשאר ער ושומר על בגדיו החיצוניים, כך שהוא לא יכול ללכת עירום ואנשים מסתכלים על בושתו. "(Re 16: 15)
גנב אינו מספק סימנים לבואו; כמו כן לא צפוי שומר להישאר ער רק כאשר יש סימנים לכך שהאויב מתקרב. הוא צפוי להישאר ער בדיוק כשיש סימנים של אויב שמתקרב. רק בדרך זו יש משמעות ממשית למילותיו של מתיו 24: 42 (המובא גם בפסקה 8).
"שמור על המשמר, אם כן, מכיוון שאתה לא יודע באיזה יום אדונך בא." (הר 24: 42)
ישנו סימן לנוכחותו של ישו המוצג במתיו 24 כדי להיות בטוח. מצא אותו בפסוקים 29 ו- 30. כאשר אנו, וכל אומות העולם, רואים את אלה נראה סימנים בשמיים, אז כולם יידעו שישוע בא והחל לשלוט. זה באמת המשמעות של מטאפורה של ברק השמים המסמנת את "נוכחות בן האדם".
"הציפיות שלנו מבוססות על לא מוכנות נאיבית להאמין לשום דבר, אלא על ראיות תנ"כיות מוצקות" - סעיף. 9
אם אתה מאמין כי אמירה זו נכונה, שקול את הדברים הבאים.
אי שביעות רצון בוטה
מפסקה 11:
"לאחר ההכרה שנוכחותו של ישו החלה ב- 1914חסידיו של ישוע התכוננו בצדק לקראת הגעה מוקדמת לסוף. הם עשו זאת על ידי הגברת עבודת ההטפה שלהם לממלכה. "
הפרסומים שלנו התייחסו לעיתים קרובות להתעצמות זו של עבודת ההטפה שהתרחשה בעקבות המפורסם "פרסם! לְפַרְסֵם! פרסם את נאום המלך וממלכתו מאת ג'ייף רתרפורד בכנס סידר פוינט באוהיו בשנת 1922. זה היה חלק ממסע הפרסום "מיליון עכשיו חיים לעולם לא ימותו" שהטיף כי הסוף צפוי להגיע בשנת 1925. רק ראיתי כי רתרפורד הטיף אז כי נוכחותו של ישו החלה בשנת 1874. (ראו הערת שוליים ג '). לכן, אמירה זו שקרית בעליל, ומפרסמי המגזין הרואים עצמם "באמת" צריכים להוציא חזרה.
נראה כי הצהרה זו נמצאת כאן בניסיון להפחית את המודעות ההולכת וגוברת מהאינטרנט בקרב עדי יהוה לפיה 1925 הייתה שנה מסומנת. הטעות שגויה זו מציירת כעת כמי שמוכנה "בצדק לבוא מוקדם אפשרי של הסוף".
הדיקטטורים והבזורים למדו שאם תמשיכו לחזור על שקר, רוב האנשים בסופו של דבר יקבלו את זה כאמת. המפתח הוא חזרה בביטחון.
"אנו יכולים לצפות שארגון יהוה ימשיך להזכיר לנו שעלינו לעבוד את אלוהים בתחושת דחיפות. תזכורות כאלו ניתנות לא רק כדי להעסיק אותנו בעבודת האל אלא כדי לעזור לנו להישאר מודעים לכך הסימן לנוכחותו של ישו עובר מימוש. "- סעיף 15
"אירועים בזירת העולם מצביעים בבירור כי נבואת התנ"ך מתגשמת כעת ושהסיום של מערכת הדברים הרשעית הזו קרובה. "- סעיף. 17
על כל פנים, רעיון זה חוזר על עצמו ארבע פעמים במאמר זה בלבד, ובכל זאת, לא אחת המו"לים מציעים הוכחות. הם לא צריכים. הותנו אותנו להאמין. עוצמת התניה הזו מעידה על ידי מילים אלה מאחת מאחיותינו:
"על ידי הטפת הבשורה הטובה על ממלכת אלוהים, אנחנו ... יכולים לעזור להציל אנשים ממוות בטוח באסון העולם הקרוב. ”- סעיף. 16
כעת אנו עוברים מדלת לדלת או עומדים בנימוס לצד העגלות החמודות שלנו הנושאות נטל עצום. מצד אחד המודעות הגוברת בציבור לשערוריית התעללות בילדים מתקרבת במקביל לזו שממשיכה לפקוד את הכנסייה הקתולית. מצד שני קיימת מודעות דומה לכך שלא הצלחנו לחזות שוב את אחרית הימים. כשהנטל הכפול הזה פוגע במסר שלנו, אנו מניחים-בחזק- לקבוע בפני העולם באופן פומבי כי יהוה אלוהים משתמש בנו כדי להציל אותם ממוות בטוח. (ג'יימס 3: 11)
אולי עלינו לחפש במקום זאת להחיל את מתיו 7: 3-5 על עצמנו.
________________________________________________________
[אני] הוכחה לציפייה המחודשת הזו ניתן לראות ב שידור ספטמבר מ- tv.jw.org בו דייוויד ספלאן מסביר כי האנשים בקבוצה השנייה מתבגרים, מראים תמונות של חברי הקבוצה שנפטרו והגיע למסקנה שכל חברי הגוף המנהל הנוכחי הם בקבוצה זו ו"כמה מאיתנו מראים את הגיל שלנו. "
[Ii] משרדי תרגום אזוריים. רק לפני חמישה חודשים הסביר סטיבן לט שידור היסטורי ש- 140 מהמשרדים הללו מתוכננים לבנייה ברחבי העולם.
[Iii] "ההוכחה התנ"כית היא שנוכחותו השנייה של האדון ישוע המשיח החלה ב- 1874 לספירה" - נבואה מאת JF Rutherford, Watch Tower Bible & Tract Society, 1929, עמוד 65.
[Iv] "בשנת 1914 הגיע זמן ההמתנה לסיומו. ישוע המשיח קיבל את סמכות הממלכה ונשלח על ידי יהוה לשלוט בין אויביו. שנת 1914, אם כן, מציינת את בואו השני של האדון ישוע המשיח, מלך התהילה. " - מגדל השמירה, דצמבר 1, 1933, עמוד 362
מצאתי את זה מטריד שהמאמר אמר כי קרוב לסוף התנאים יהיו גרועים אבל לא מספיק גרועים כדי שאנשים עולמיים ישימו לב אליהם, רק אנחנו JWs. זה ממש הרגיז אותי, זה פשוט חיווט מחדש כמו שאנחנו חושבים, כך שאין לנו שום טיעון נגד שום דבר ש- WT אומר.
מאמר מגדל השמירה השבוע מלא בהשערות, השערות והשערות. אני חושב שזה היה מקרי לחלוטין שגם השיחה הציבורית שלנו קיבלה את הכותרת "ארמגדון" ... בפעם הראשונה בחיי JW התחשק לי לצאת מפגישה מלאת ספקולציות וחסרות הוכחות כתבי הקודש. ההערות שהאחים ואחיות נמסרו בפגישה נתנו לי תחושה עמוקה עד כמה הם קונים דברים ללא הוכחות כתבי הקודש או מסתכלים על כל הסיפור וההקשר של דברי ישו ... האנשים שכתבו מאמר זה שכחו טקסט חשוב מאוד על ישוע נכנס כגנב, זה... קרא עוד "
גם בספר נבואה בעמוד 104 אלוהים הציב את ישו על כסאו בשנת 1914, אך נוכחותו השנייה עדיין החלה בשנת 1874, האדם נהיה מבלבל, אז הוא הגיע ובשנת 1878 ישוע התחיל להיות עסוק בשמיים והמתין 4 שנים, מה! !!!! אני יודע זאת כבר לפני כן, אך קראתי מחדש את הספר בשבוע האחרון, לא פלא שהארגון לא יכול אפילו להבין את הדור החופף הזה, הם לא ידעו מה קורה הצינור בעבר ... .. מדהים !!!!
על המסר השגוי הזה של מלחמות שהוא הסימן של ישו המעניין אותו שבמתיו 24v 6 משתמשים במילה היוונית טהורו חזקות g 2360 זה אומר להיות מוטרדים מבוהלים או להיבהל זה נראה שהיא משמשת רק 3 פעמים אחרות ב- NT פעם אחת ב החשבון המקביל בסימן, אך השני נמצא בסלוניקים 2v2 ושם כתוב שאסור לך להיות מוטרדים (Thoeo) על ידי מילה או מכתב שיום האדון כאן. אז לפי הטקסט שיחול על התגובה שלנו לשקר... קרא עוד "
בְּדִיוּק. ואנחנו לא אמורים להגיב לסימנים האלה. אנחנו לא צריכים להיות מבועתים, נבהלים או מכל דבר אחר. ובכל זאת, מה WT עושה בכל פעם שהיא צופה תאריך או מוציאה קריאות מחודשות ל"דחיפות "או" להיות מודעים למקום בו אנו נמצאים בזרם הזמן "? זה מעורר חרדה וחרדה - בדיוק את מצב הנפש שישוע אמר לנו שלא יהיה לנו. אנו אמורים להיות מונחים על ידי יוחנן א '1:4: אהבה מושלמת משליכה פחד החוצה. BTW, מעולם לא ראיתי מופע אחד בשום פרסום WT שהגדיר אי פעם מה בדיוק... קרא עוד "
חבל אך ידיד גדול שלי שכנע את עצמו שהצרה עומדת להתחיל בספטמבר עם כל מיני זוועות שעומדות לרשותם של אנשים רגילים, הכל על סמך מה שקרא באינטרנט שהובהל בעיקר על ידי מטיפים מסוימים מאמריקה. זה הפריע לי. עלינו להיזהר, עלינו להכיר ידע מדויק בכתבי הקודש אם הם לא הולכים שולל וסובלים מההשלכות
FJ יקר, להוסיף לדברים שאמרת לחברך. התבוננתי במגמה הולכת וגוברת באמריקאים "להכין", נראה שהציבור האמריקני איבד אמון בממשלתו והוא מצפה לקריסה פיננסית קשה. איפה שזה יקרה זה יושמר בשקיקה כ"סימן ", והמצוקה תהיה גרועה יותר מהשפל הגדול בשנות ה -30. אתה יכול לראות מדוע ישוע אמר לנו להביט מעבר לאיש הזה עשה אסונות. פשוט קל לחשוב שזה עוד מצב של נח. אני רק תוהה איך האחים הולכים לעשות מתי... קרא עוד "
ללא ספק הניתוח הטוב ביותר של מתיו 24 (וחשבונות מקבילים) הוא כאן:
http://www.nazarene-friends.org/pubs/apocalypse/
הכותב מגיע למסקנה זהה, היינו, כי ישוע הזהיר את תלמידיו להיזהר מאלו שיאמרו כי הסוף קרוב, במקום לספק סימן לפיו יוכלו לדעת שהסוף קרוב.
עיין בדניאל מדניאל 10: 14 לדניאל 12 כולל.
אם נלמד את ה- OT, נלמד כיצד אלוהים חוזר על דפוסי הפעילות מעבר לתפאורה ההיסטורית - זה נקרא טיפולוגיה, מערכת תבניות. ניתן לתאר את ה- OT כמפת העתיד - דפוס שחוזר על עצמו בקנה מידה עצום. ישוע ציטט מנביאי ה- OT של אלוהים.
מתי 24:15 "אז כאשר אתה רואה עומד במקום הקדוש" התועבה הגורמת לשממה ", המדוברת באמצעות דניאל הנביא - תן לקורא להשתמש בהבחנה"
דניאל 12: 11; דניאל 9: 27; דניאל 11: 31.
תמיד נראה לי שהציטוט של ישוע מדניאל מנסה לומר לנו שמה שאנחנו צריכים הבחנה לגביו הוא שה"מקום הקדוש "כבר לא באמת קדוש, מכיוון שעם ישראל דחה את בן האל, שאמר להם אז , "הבית שלך נטוש לך". אותו "בית", גם האומה וגם המקדש, לא היו קדושים יותר, כך שעלינו להבין שהמונח "קדוש" מתייחס רק למה שהיה פעם, ולא למה שהפך.
דניאל 12: 5-13 "ואז הסתכלתי, ולפני עמדו שניים אחרים, אחד על גדת הנהר ואחד על הגדה הנגדית. אחד מהם אמר לאיש לבוש פשתן שנמצא מעל מי הנהר: כמה זמן יעבור לפני שהדברים המדהימים האלה יתגשמו? האיש לבוש פשתן, שהיה מעל מי הנהר, הרים את ידו הימנית לעבר השמיים, ושמעתי אותו נשבע על ידי מי שחי לנצח, ואומר 'זה יהיה לזמן, פעמים וחצי זמן. כאשר כוחו של... קרא עוד "
סליחה על השגיאה השגויה, כפי שתראו שזה לא היה דניאל ששאל: "כמה זמן יעבור לפני שהדברים המדהימים האלה יתגשמו."
Skye, זה בסדר להשתמש בתכונת ההערות הזו כדי להתייחס לנושאים הקשורים ישירות למאמר. עם זאת, אם ברצונך לקדם הבנה מסוימת של כתבי הקודש, הקמנו אתר אינטרנט בדיוק למטרה זו. לא רק אתה, אלא כל מי שקורא את מחשבותיך ימצא תועלת להשתמש באתר דיון אמת למטרה זו. לדוגמא, אני בטוח שיש שיאתגרו את מסקנתך בקריאת הר 24:15 ומר 13:14 המתייחסים בבירור לנבואת דניאל ממנה אתה מצטט ואשר מיישמים את דברי הנביא על... קרא עוד "
תודה, מלתי, אני מקבל את ההודעה! סקיי.
זה קישור מעניין. הכותב הוא מעט מילולית, אך הוא מציג ניתוח ברור ומראה בכוח כיצד נבואתו של ישוע לא סיפקה סימנים לגבי הסוף, אלא הייתה אזהרה לדברים שאסור לנו להטעות בהם. זהו חומר רב לעבור, אך כדאי לבחון אותו.
אם אתה רוצה להציג בקנה מידה קטן מה WT עשה בקנה מידה גדול, עבור אל ebiblefellowship.com. הם חוזים שהעולם ייגמר היום, אוקטובר 7, 2015. הדמיון ביניהם והתחזיות הכושלות של ה- WT אינן מוזרות.
הם קיבלו אזכרת כבוד במזנת החדשות של msn שלי, יחד עם כמה אחרים:
http://www.msn.com/en-us/news/world/11-times-the-world-was-supposed-to-end-and-didnt/ar-AAfccgM?ocid=spartandhp
פשוט בדקתי את הקישור, שיתפתי אותו עם כמה אחים, ואז לחצתי על 12 הדתות האחרות שניבאו את הסוף, ואנחנו (JW's), הבנתי שלא כולם כאן הם JW, מגיעים למספר 7 עם 7 תחזיות שנכשלו על פי לכתב הזה.
משמש בקרבה בפסקה 17, מדוע, ובכן להפחיד את הכל בישיבות ולומר שזה עומד לקרות.
במילון כתוב שמשמעותו קרובה בזמן; עומד להתרחש, וואו טוב אני מנסה שזה אומר שכולנו מוטב שיהיה לנו שקיות מוכנות. שוב למה להגיד את זה, ישוע אמר גנב בלילה, לא התכוון שהוא מתקרב כמו בשנים 1914-1915, 1918,1921, 1925, בשנות ה -40, בשנת 1975. ובכן זה בטוח נשמע לי קרוב.
וואו, וואו, וואו, המאמר הזה במגזין הוא מחליף משחקים (אגב ביקורת נהדרת האיש הטוב שלי) כי נכנסנו לאזור דמדומי Jw של ההיסטוריה הקודמת ושינינו ושיקרנו כל כך הרבה פה המחשבה שלי צוחקת צוחק ובוכה (גם צוחק). איפה להתחיל, נתחיל בניסיון לומר האם יש לנו סיבה לשמור על ציפייה, ... אתה יודע מה אני חושב שהתשובה היא אולי (אני צוחק איך הארגון ממשיך לדבר איתנו כאילו אנחנו בני שלוש מדהים) . יש... קרא עוד "
תודה מלטי, שהבאתי את הנקודות האלה, אף פעם לא ידעתי שרתרפורד לימד את נוכחותו של ישו בשנת 1874. יש הרבה מידע לעכל. ראינו את ההיפוקרטיה עם התעללות בילדים, בעיות עם פיטורין, את כל הציפיות הכוזבות האלה, ועוד אני בטוח שתוכל להוסיף. יש לי שאלה - בפסקה 6 היא שואלת את השאלה - האם "מסקנת מערכת הדברים" לא יכולה להתייחס לתקופה עתידית שבה תנאי העולם יהפכו לחמורים עוד יותר? המקרא אכן מצביע על כך שרשעות תגבר מאוד "בימים האחרונים". (2 טים 3: 1, 13; Matt. 24:21; Rev. 12:12) 2 Tim 3: 1-7... קרא עוד "
תלמידי תנ"ך מאמינים תמיד ב- 1874. אף פעם לא 1914 כנוכחות השנייה. אנו עדיין מאמינים ב- 1874 היום.
אני אוהב איך אתה מקבל מכה עם העניין 607 כבר מההתחלה. Jere 25: 8-11 מוזכר אבל מה לגבי פסוק 12? נכון, לאחר סיום 70 השנים נקרא נבוכדנאצר לחשבון (539 לפנה"ס). אין דרך אפשרית להתחיל לספור את 70 השנים אחורה משנת 537 לפני הספירה. אם כבר כדאי לספור אותם משנת 539 לפני הספירה. אינך יכול לשרת את מלך בבל (פסוק 11) שנתיים לאחר שהופל. כך שלאור התנ"ך כל התיאוריה מתפוררת. הנה פנינה מהעיר מאי 2 עמ '2013... קרא עוד "
הייתי בכנס של סטודנטים לתנ"ך ונאמר כי 607 לפנה"ס נכון אך לא לחורבן ירושלים. אותה שנת 607 הייתה כשנכנס נבוכדנאצר לירושלים אך לא השמיד אותה עד 587 לפנה"ס
שונא לומר את זה אבל 606 הוא שקר שמנציח נלסון ברבור ואשר ראסל קיבלה. זה מאוחר יותר שונה ל- 607 בגלל השנה ללא אפס. אופס. נלסון ברבור היה אקס מילרייט, מאמין אמיתי, שמעולם לא התגבר על הכישלון של 1843 / 1844. איזה בלאגן. יש דבר אחד שיש לאלוהים בזמנו עם כל ההשערה הזו, מותרות שאין לנו כבני אדם. זמן. הזמן יגיד. יהיו נביאי שקר רבים.
התרשמתי ש- WT ידעה ש- 587BC הוא התאריך הנכון, ולא 607BC, כבר ב- 1928 או כך, אך מעולם לא פרסמתי זאת. האם מישהו בחוץ מכיר את זה?
כמובן שכן. תהנה לקרוא את זה
https://archive.org/details/1922WatchtowerArticlesOnChronology
למען הפרוטוקול, דניאל נלקח בשבי בשנה השלישית ליהויקים, שנת ההצטרפות לנבוכדנצר, לא עם יהויכין. יש נקודת התחלה עבורך. ג'ר 3: 25, דניאל 1: 1. השווה זאת להסבר WT.
תודה על הביקורת הנהדרת, ציפיתי להערותיך על השינויים האחרונים מהאסיפה השנתית, ולא במקרה מגדל השמירה הקרוב הזה עומד מאחוריו. היו לי שתי שיחות רציניות עם אלדר חבר קרוב מאוד ועוד בר. מי שמתיימר בקהילה שלי שאני מאמין שהוא משובץ יותר בהערותיך מאשר הזקן. (ולא משמש כזקן משום מה ??) הזקן בתחילת השיחה החל את הסיבוב של ג'י-בי-רוב שרוב ה- R&F ישתמשו בו. "אנחנו כמו בני ישראל... קרא עוד "
לוק 21: 8 הוא ענה: "שימו לב שאתה לא מרומה. כי רבים יבואו על שמי וטוענים 'אני הוא', ו'הזמן קרוב '. אל תעקוב אחריהם.
אפשר היה לחשוב שכמה שפעמים ש- WT קראה והיישמה את ההערצה לא כדי להטעות, הם ינסו לעקוב אחר העצה הזו, גם עבור עצמם וגם עבור אלה שעוקבים אחריהם. עם זאת, הקטע במתיאו 24 אודות ה- FDS אינו מוצג באופן שוטף. הם אוהבים לדבר על העבד הנאמן, אבל לא הרבה על העבד הרשע, לפחות לא יותר. לעתים נדירות הם אפילו מזכירים נושא זה. מתיא 24: 45-51: "מיהו באמת העבד הנאמן והנבון אשר אדונו מינה על בני ביתו, לתת להם את מזונם בזמן הנכון? 46... קרא עוד "
תובנה מצוינת, אנון. תודה.
ואז יש את הקטע המקביל בלוק שמזכיר שני עבדים נוספים. (לוק 12:47, 48) כמה מאוד לא נוח. לכן, היישום הנבואי של שני הפסוקים הללו התעלם לחלוטין מאז שהצלחתי לראות.
ישנם קשיים נוספים. שים לב כי ב 46 נאמר, "שמח הוא כי העבד אם אדונו בהגיעו ימצא אותו עושה זאת." לפיכך, מעמדו של העבד כ"נאמן "אינו ודאי, אלא יש לאשרו לאחר שהאדון חוזר. לאחר מכן הוא אומר ב v.48, "אבל אם אי פעם העבד הרע הזה יגיד בליבו, 'אדוני מתעכב ...'. נראה ברור כי הקביעה האם העבד נאמן או רשע נעשית בו זמנית, לאחר שהאדון חוזר, ופסק הדין של האדון לא הוחלט מראש. לפיכך, איזה בסיס יש... קרא עוד "
Oooh זה סוג של הנמקה שגרמה לי לאתחל. זיהית את העבד הנאמן? העובדה היא כי ישו עדיין לא זיהה אחד. בני אדם לא יודעים שאנחנו לא יכולים לראות מה קורה באופן פרטי. למעשה כל הטיעון הזה מנוגד למילים של פולסים בפרק 1 הקורינאים 4. כך אנו עוברים את הדבר שנכתב על ידי שנניח שיש לשפוט בעצמנו.
תודה על מאמר תמציתי מאוד מלטי. אני מאוד מעריך את השימוש שלך בהיסטוריה שלנו כדי להעריך מה לא נכון בתורת WTBTS שלנו. אתה לא נהיה מגעיל או דוגמטי לגבי זה, אתה פשוט מזכיר לנו מאמרים ושיחות בעבר. זה כשלעצמו נוהג טוב שכן ישנן חומרים שהונפקו ששכנעו את רוב חסידי הדת לשכוח את "החדשות הטובות", כפי שמלמד המשיח. לנשף מתמיד על "זמני סיום", יש השפעה שלילית על מי שרוצה לנהל חיים נוצריים, אך עם זאת מרגישים כפוי מתוך פחד דווקא... קרא עוד "
מלטי, אני רק יכול להצביע על כך שבמאמרים שלך, כשאתה מתייחס ל"אנחנו "שלא כולל את כל מי שלוקח חלק באתר זה. רבים מאיתנו עזבו ואינם מעורבים עוד בפעילות ה- WT, כגון משרד הדלת שלהם ופגישות ב- KH. עבור עצמי ועבור רבים אחרים אנו כיום נוצרים, על פי הגדרת התנ"ך, שנולד מחדש, וככאלה סוגדים לאלוהים ברוח ובאמת על פי החדשות הטובות של ממלכת האל כפי שישוע הטיף. אני מתכוון ללא עבירה או שיפוט... קרא עוד "
אז מדוע הגבת את ההערה? רק סקרן
היי אנונימי, אני רואה שאתה נעלב מהתגובה שלי, ואני מתנצל על כך ומודה לך שנתת לי את ההזדמנות להסביר. הייתי עד יהוה במשך יותר מ -30 שנה מחיי הבוגרים, ואחראי על העלאת בני כאחד, אם כי למרבה המזל הוא עזב כשהיה בן 16 והצליח ללמוד באוניברסיטה ולקיים קריירה, ואני אסיר תודה על כך בשעה הכי פחות. אני כבר לא מזהה את עצמי כ- JW וקרובי ושכני מודעים לכך. אני חושב שזה מועיל לאנשים שלוקחים חלק... קרא עוד "
תודה שהבהרת את סקיי. אני מקווה שלכולם כאן יש יום פנטסטי. מי ייתן וכולנו נמצא את שלום האל באמצעות ישו פילוס 4: 6,7
למעשה, לא חשוב, אני חושב שהטענת את נקודתך 😉
הרגשתי זמן מה שהתשובה המוחלטת בימים האחרונים נמצאת בספר "סימן הימים האחרונים - מתי?" מאת קרל אולוף ג'ונסון. אחת הנקודות שהוא מעלה היא שכאשר מתיו 24 אומר לנו לא "להטעות", הטקסט היווני משתמש במילה מעניינת: 4 ובתשובה אמר להם ישוע: "שימו לב שאיש לא מטעה אתכם; 5 שכן רבים יבואו על פי שמי ויאמרו 'אני המשיח', ויכשילו רבים. 6 אתה הולך לשמוע על מלחמות ודיווחים על מלחמות; לִרְאוֹת... קרא עוד "
אז השאלה עליה ישוע ענה במתיו 24: 3 היה מה יהיה הסימן לבואו השני ולסיום העידן (לא הימים האחרונים בעידן הזה). לכן בואו השני של ישו וסוף העידן יהיה שם נרדף.
אתה אומר "שנית שנייה", אך לא זו הייתה השאלה. זה "של בואך". הם גם לא אמרו "על חזרתך". לא, אתה בא. לדעתי זה אומר שהם שאלו מתי ישוע יבוא בתפקיד החדש שלו כי הם הבינו שהוא (ישוע) לא היה המלך המובטח או הצפוי כשהוא על כדור הארץ. לכן הם (התלמידים) היו מעוניינים לדעת מתי הוא יבוא כמלך ויעשה את המצופה (ייסד את הממלכה?). בין אם הם (התלמידים) חשבו שישוע יבוא על כדור הארץ כמלך או ייקח את תפקידו כמלך... קרא עוד "
ה"פרוזיה "החלה באופן רשמי בשנת 1874, דור של 120 שנה בין השנים 1874-1994. 1874 הוא כאשר "מיכאל קם" (דניאל 12: 1). 'הדור האחרון' של 80 שנה שמתחיל במלחמת עולם הוא התייחסות לתקופה של 1914-1994. ה"פרוזיה "היא התקופה בה מתרחשים אירועים משתנים לקראת הבאה השנייה בפועל, שהתרחשה בשנת 1992. כמובן, שנת 1992 אכן מתרחשת לפני סיום הדור שהסתיים בשנת 1994, כך שהנבואה התגשמה. תאריך 1992 מבוסס על התנ"ך המתוארך לראשונה של כורש לשנת 1 לפני הספירה, ומסתיים... קרא עוד "
יהושע 1992, אני לא יכול לדעת אם אתה מושך את הרגל או מצפה שניקח אותך ברצינות. אם האחרון, זה לא המקום בשבילך שכן כאן אנו מבססים את אמונותינו על כתבי הקודש ולא על ספקולציות של גברים, במיוחד ספקולציות הקשורות לתאריכים. הייתי שם. עשית זאת.
אני לא מסכים. השואלים בהחלט חשבו שהאירועים הם שם נרדף, אך ישוע ידע שלא כך הם וענו בהתאם.
מלטי, מה שהתכוונתי לכך שבישוע השני מגיע וסיום העידן הוא שם נרדף, הוא שבסוף העידן, העידן הנוכחי, יגיע לסיומו כאשר ישוע ישוב להקים את ממלכתו, העידן החדש. אז זה יהיה ש"סוף העידן "יביא סוף סוף את" הימים האחרונים ".
אני מבין עכשיו. אני מאמין שסוף העידן אליו התייחס היה עידן עם ישראל כעם הנבחר של אלוהים, אך הנוכחות או ההופעה שעליה דיבר עדיין עתידיים.
מתיוס 13:39 “והאויב שזורע אותם הוא השטן. הקציר הוא סוף העידן והקצירים מלאכים. "
מתיוס 13:40 "כאשר העשבים נמשכים ונשרפים באש, כך יהיה בסוף העידן."
מתיוס 13:49 "ככה זה יהיה בסוף העידן ...".
מתיו 28:20 "......... וודאי אני איתך תמיד עד סוף העידן."
האם אתה מאמין שיש רק "סוף עידן" אחד ושכל שימוש בביטוי חל רק על אותה אירוע אחד?
הכתובים שהזכרתי לעיל, ואני כולל את מתי 24: 3, מתייחסים לחזרתו של ישוע, אני מאמין, כן. מה לגבי מתי 24: 6 “תשמעו על מלחמות ושמועות על מלחמות, אך תדאגו שלא תיבהלו. דברים כאלה חייבים לקרות, אבל הסוף עוד יבוא. " על מה דיבר ישוע - סוף העידן. המערכת היהודית באותה תקופה בשנת 70 לספירה אמנם הגיעה לסיומה, אך היא לא הייתה "סוף העידן". כידוע התנ"ך עוסק בסך הכל בטיפולוגיה ובדפוסים, וזה יכול להיות... קרא עוד "
אני לוקח את זה מהתשובה שלך - ומתקן אותי אם אני לא קורא את זה נכון - שאתה מאמין שיש רק "סוף עידן" אחד.
האם כן, אני לא מסכים בכבוד. עידן מערכת הדברים היהודית אכן הגיע לסיומו. עידן הגויים, או "תקופות האומות שנקבעו", יגיעו גם לקצו. עידן הממלכה המשיחית יסתיים גם כשיסתיימו 1,000 השנים.
מלטי, בכבוד, כבר עניתי על שאלתך. תודה על הדיון.
אוקי דוקי, אבל רק כדי להיות ברור, לא שאלתי אותך שאלה.
אני חושב שאולי אתה צודק כיוון שאפילו ההקשר הלא מושלם של 24 v6 ו- 7 במתמטיקה עוסק בנביאים שווא ובמסר המתעתע שלהם. אייב אמרתי את זה כבר הרבה זמן