"Mēs vēlamies doties kopā ar jums, jo mēs esam dzirdējuši, ka Dievs ir ar jums, cilvēki." - Cakarijas 8:23
[No ws 1/20 p.26. Pētījuma 5. pants: 30. gada 5. marts - 2020. aprīlis]
Šis ir otrais mācību raksts, kā garīgi sagatavot brāļus un māsas gaidāmajiem ikgadējiem piemiņas svētkiem. Šķiet, ka tā mērķis ir likt daudziem uz vietas un piespiest klātesošos nepiedalīties memoriālā. Pēdējos gados šāda veida raksts tiek publicēts katru gadu tieši pirms piemiņas vietas, šķietami, cenšoties pastiprināt divu klašu doktrīnu - 144,000 XNUMX adoptētu dēlu ar debesu cerību un lielu pūli citu aitu uz zemes kā draugus no Dieva.
Patiešām, ja jūs veiksit salīdzinājumu, jūs ievērosit, ka šis pētījuma raksts ir gandrīz pilnībā izteikts vārdu vārdā, tikai atkārtots 2016. gada janvāra raksts Study Watchtower. "Mēs gribam Lai iet tev līdzi ” (22. lpp.). Tā vietā, lai mēģinātu atspēkot tos pašus neraksturīgos jautājumus, kas jau ir konstatēti iepriekšējā pārskatā, pirms turpināšanas būtu labi iegūt labu fona. Lūdzu, skatiet pārskatu šeit 20 marts 2016, Skatu torņu mācību raksti Pārskats
Šis pētījuma raksts un iepriekšējais pētījuma raksts (kopā ar piemiņas sarunu), šķiet, ir paredzēts daudzu PIMO vainošanai[I] liecinieki NAV emblēmu uzņemšana. Tomēr daudzi PIMO cilvēki ir sapratuši to, ka tāpat kā senatnē visiem izraēliešiem bija jāpiedalās Pasā mielastā, lai izdzīvotu, tāpat kā šodien, tāpat kā Kristus pamācīja, visiem ir jāpiedalās, novērojot Kristus nāves piemiņu (Lūkass) 22:19).
To, ka daudzi apzinās šo faktu, droši vien pierāda gada pārskats par 2019. gadu, kurā mēs redzam, ka dalībnieku skaits joprojām palielinās un tagad ir vairāk nekā 20,000 1,000, ar aptuveni XNUMX dalībnieku pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Vai mēs nevarētu pieņemt, ka šis pieaugums ietver daudzas arvien pieaugošās organizācijas PIMO grupas, it īpaši, ja uzskatām, ka sludināšanas darba ikgadējais pieauguma temps visā pasaulē ir niecīgs?
Lai arī šajā Skatu torņa rakstā pārvaldes institūcija noraida šo pieaugumu, jo tas rada mazas bažas, šai pieaugošajai tendencei ir jārada draudi tikai ierobežota skaita - 144,000 1930 Kristus svaidīto brāļu - ilgstošajām mācībām, kuri saskaņā ar viņu doktrīnu ir vienīgie tie, kuriem vajadzētu piedalīties svinīgajā piemiņas pasākumā. No pagājušā gadsimta 20. gadiem līdz vēlam XNUMXth gadsimtā māca, ka kopējais svaidīto skaits ir aizzīmogots un dalībnieku skaits, kas katru gadu pastāvīgi samazinās, bija daļa no viņu pierādījumiem un lietu sistēmas beigu tuvuma.
Paradokss ir paziņojums vai ierosinājums, kas, neraugoties uz pamatotu (vai acīmredzami pamatotu) pamatojumu no pieņemamām telpām, ved pie secinājuma, kas šķiet bezjēdzīgs, loģiski nepieņemams vai pašam pretrunīgs.
Visā Watchtower Study rakstā mēs varam atrast daudz paradoksālu paziņojumu. Mēs tos izcelsim šādi:
… Ved pie secinājuma, kas šķiet bezjēdzīgs, loģiski nepieņemams,
Par. 1 “Ebrejs” šeit apzīmē tos, kurus Dievs ir svaidījis ar Svēto Garu. Viņus sauc arī par “Dieva Izraēlu”. (Gal. 6:16) “Desmit vīri” pārstāv tos, kuriem ir cerība mūžīgi dzīvot uz zemes. Viņi zina, ka Jehova ir svētījis šo svaidīto grupu, un uzskata, ka viņu godināt ir gods. ”
Ievērojiet, ka jau no pirmās rindkopas “jaunā gaismas korekcija” par tipu un anti-tipu mācības pārtraukšanu, kā noteikts Deivida Splāna paziņojumā par JW Broadcast paziņojumu un 15. gada 2015. marta Skatu tornis, “Lasītāju jautājumi” 17. lpp.[Ii], turpina pilnībā ignorēt šo un citu Skatu torņu rakstu autori!
... paš pretrunīgi
Kā jūs, iespējams, pamanījāt, mācību departaments vismaz daļēji ir ievērojis pārvaldes struktūras jauno politiku, jaunākajā grāmatas izlaidumā par Ecēhiēlu, “Beidzot atjaunota tīrā Jehovas pielūgšana!”, lielākais pielāgojums bija Jeruzaleme vairs nav raksturo kristietību (16. nodaļa). Nesenais pielāgojums ir tāds, ka Locust bars Džoelā vairs nav raksturo Jehovas liecinieku sludinājumus visā pasaulē. (Skat. Arī gaidāmo Skatu torņu pētījuma rakstu ar nosaukumu “Uzbrukums, kas nāk no ziemeļiem”Skatīšanās tornī 2020. gada aprīlī).
Tāpēc jautājums, ko mēs varētu uzdot, kāpēc viņi nav ievērojuši mandātu “nav tipu / antitypes” no 2015. gada šajā Sargtorņa pētījumā par Zakariju 2: 8? Vai tas varētu būt tāpēc, ka tas ir ērti piemērots viņu kopējai vadības struktūras / FADS uzturēšanas darba kārtībai[Iii] elites statuss, kas gadu desmitos ir palielinājies?
Vai tas bija tikai rakstnieku pārraudzība? Vai arī viņi atklāja, ka šāda veida / antitype veida Zacharija ir piemērota izņēmumam "ja vien tie nav skaidri norādīti Bībelē? ”
Vienkārši sakot, nav Bībelē balstītu pierādījumu, kas pierāda, ka “ebrejs” Zakarijā raksturo mūsdienu svaidītos. Faktiski ir daudz ticamāks, ka piepildījums notika 1. posmāst Gadsimtā un attiecās uz pagānu pievienošanos ebreju kristiešiem agrīnā kristiešu draudzē.
Būtu grūti noticēt, ka šāda veida / antitype saglabāšana bija kļūda, jo, lai arī pārvaldes institūcijas loceklis, iespējams, nav parakstījis šo rakstu, viņiem ir absolūts galīgais apstiprinājums visam, kas tiek ražots mācību nodaļā. Patiesībā mācību komitejā ir vairāki Pārvaldes institūcijas locekļi, tāpēc maz ticams, ka viņi būtu palaiduši garām šo pretrunu starp Svēto Rakstu lietojuma protokoliem, kurus pārraida kāds no viņu pašu Pārvaldes struktūras locekļiem un iespiests Skatu tornī.
Vai mēs varētu pamatoti secināt, ka šajā gadījumā viņi ir atmetuši savu Svēto Rakstu interpretācijas politiku, kad runa ir par antipiemēriem šajā jautājumā? Kāpēc? Vai tas varētu būt tāpēc, ka tas atbilst viņu stāstījumam, kad runa ir par divu klašu doktrīnas popularizēšanu un augstāko statusu, ko tā viņiem piešķir?
Turpināsim redzēt, kādi citi paradoksa punkti ir izveidoti šajā pētījuma rakstā.
KĀ VARĒTU VIENU VIENOTĪT TĀS?
... .. neraugoties uz pieņemamām telpām pamatotiem (vai acīmredzami pamatotiem) argumentiem, rada secinājums, kas šķiet bezjēdzīgs,
4. punkts Svaidītajiem vajadzētu nopietni padomāt par brīdinājumu, kas atrodams 1. Korintiešiem 11: 27-29. (Lasīt)… vai kāds no svaidītajiem varētu “necienīgi” piedalīties memoriālā? Viņš to darītu, ja viņš apēstu un dzerētu emblēmas, bet nedzīvotu atbilstoši Jehovas taisnīgajiem standartiem ”.
Vai mēs varētu jautāt, vai pārvaldes iestāde ir piemērojusi šo punktu, pamatojoties uz 1. Korintiešiem 11: 27-29? Vai viņi ievēro Jehovas standartus?
Pirmo reizi lasītāju labā īsumā izpētiet divus galvenos piemērus, kas, ņemot vērā viņu iepriekšminētos izteikumus, liegtu viņiem piedalīties!
- Desmit gadu apostate piederība Apvienoto Nāciju Organizācijai kā NVO. (šeit)
- Kaunīgi izturēšanās pret bērnu vardarbības gadījumiem visā organizācijā. (šeit)
.... paš pretrunīgi
Par. 5 “Jehovas svētais gars palīdz saviem kalpiem būt pazemīgiem, nevis lepniem”.
Vai vadības institūcija kādreiz ir parādījusi pazemību, nožēlojošu attieksmi vai pat atvainojusies par kādu no nopietnām kļūdām, kas gadu desmitos ir ietekmējušas tūkstošiem liecinieku dzīves? Jums būtu jāatzīst kļūdas, pirms jūs varētu atvainoties. Kad tas kādreiz ir bijis novērošanas torņu vēsturē?
Viens labi zināms piemērs ir diskusija “Stay Alive Till 75”, kurā viņi vainoja ranga un lietas dalībniekus par organizācijas “priekšu”, pat saskaroties ar viņu pašu publicēto literatūru, kas pierāda, ka viņi ir nenoliedzams avots viltus cerības.
Vai tas neliecina par Svētā Gara trūkumu vai Gara virzienu, par kuru viņi apgalvo, ka viņiem ir?
Patiesībā fakti no viņu pašu publikācijām un darbībām skaidri parāda, ka viņi ir ielikuši unikālu paaugstinātu klasi pār visiem. Viņi pat ir ievietoti starp cilvēkiem un Jēzu un pārējo “svaidīto klasi”.
VAI BŪTU jāuztraucas par to, cik viņi piedalīsies?
.... ved uz secinājumu, kas šķiet bezjēdzīgs, loģiski nepieņemami
12. punkts Brāļi, kas pieskaita to cilvēku skaitu, kuri piedalās piemiņas pasākumā, nezina, kurš patiesībā ir svaidīts. Tātad skaitā ir tie, kas domā, ka ir svaidīti, bet nav. Piemēram, daži, kas agrāk piedalījās, vēlāk apstājās. Citiem var būt garīgas vai emocionālas problēmas, kas liek viņiem ticēt, ka viņi valdīs kopā ar Kristu debesīs. Skaidrs, ka mēs precīzi nezinām, cik daudz svaidīto ir palicis uz zemes ”.
Par.12. “Brāļi, kas pieskaita to cilvēku skaitu, kuri piedalās piemiņas pasākumā, nezina, kas patiesībā ir svaidīts…” (bet mēs vērojam jūs! Skatiet attēlu 30. lpp.). Protams, pat mēģinot saskaitīt tos, kuri apgalvo, ka ir “svaidīti”, nezinot, vai viņi tiešām ir “svaidīti”, vai tas ir bezjēdzības vingrinājums, vai ne?
Šis punkts turpina mēģināt radīt šaubas brāļu un māsu prātos, kas apgalvo:numuru ietver tos, kas domā ka viņi ir svaidīti, bet nav ”. [Drosmīgs mūsējais] Uz kāda pamata viņi var iesniegt šo prasību? Tas var būt vai nav taisnība. Tāpat ir iespējams, ka ir arī daži liecinieki, kuri domā, ka viņi ir, bet ir iebiedēti no ballītes. Vai organizācija spēj lasīt prātā tiem, kas piedalās?
“Daži, kas agrāk piedalījās, vēlāk apstājās” Vai viņi uzskatīja, ka ir kļūdījušies, vai arī viņus iebiedēja organizācija vai vietējās draudzes reakcija, vai viņi izlēma piedalīties privāti, vai arī viņi nāca pie viedokļa, ka atklāti piedalīties Karalistes zālē dod Atbalsts svaidītā un lielā pūļa divu klašu nepareizai mācīšanai? Varbūt organizācijas spiediena dēļ sludināt dēļ viņi vairs nejūtas cienīgi? Atkal, tas, kas liek šaubīties par dažu dalībnieku patiesumu, ir ļoti slikts, jo tam, uz ko viņi arī pievērš uzmanību, varētu būt daudz iemeslu, no kuriem lielākā daļa neliedz viņiem piedalīties.
Un visspēcīgākais paziņojums no visiem,
“Citi var būt garīgi vai emocionālas problēmas, kas liek viņiem ticēt, ka viņi valdīs kopā ar Kristu ”. [Drosmīgs mūsējais] Iespējams, tas ir organizācijas saīsinājums tiem, kurus viņi uzskata par “garīgi slimiem”, jo viņi nekad nevēlētos atklāti atzīt, ka tie, kas viņus uzskata par atmestiem, ir viņu vidū.
… Pamatota argumentācija no pieņemamām telpām?
Pār-14 “Jehova izlemj kad viņš izvēlēsies svaidītos. (Rom. 8: 28-30.) Jehova sāka izvēlēties svaidītos pēc Jēzus augšāmcelšanās. Liekas ka pirmajā gadsimtā visi patiesie kristieši tika svaidīti ………. Turpmākajos gadsimtos lielākā daļa no tiem, kas apgalvoja ka viņi bija kristieši īsti nesekoja Kristum. Pat tā, šajos gados Jehova svaidīja dažus retos kristiešus. Tie bija kā kvieši, par kuriem Jēzus teica, ka tie augs starp nezālēm. (Mateja 13: 24-30)
Tātad, ja Dievs nolemj izvēlēties kādu no šiem tieši pirms beigām, protams, mums nevajadzētu apšaubīt viņa gudrību. (Nolasīt Romiešiem 9:11, 16.) Mums jābūt uzmanīgiem, lai nereaģētu tāpat kā darbinieki, kurus Jēzus aprakstīja vienā no saviem ilustrācijām. Viņi sūdzējās par to, kā viņu meistars izturējās pret tiem, kuri sāka strādāt pēdējā stundā. Mateja 20: 8-15". [drosmīgs mūsējais]
Tomēr pat šī argumentācija ir kļūdaina, jo tajā izmantoti pieņēmumi, piemēram, “It Šķiet ka 1st gadsimts ”. Arī “lielākā daļa, kas apgalvoja viņi bija kristieši, patiesībā nesekoja Kristum ”. Kā viņi zina? Uz kādiem pierādījumiem viņi pamato šo prasību? Tam visam ir jābūt minējumiem un spekulācijām, pretējā gadījumā viņi atbalstītu viņu argumentus ar pārbaudāmiem faktiem vai nu rindkopā, vai kā zemsvītras piezīmi.
Turklāt, mēģinādami iedomāties, ka daudziem nevajadzētu piedalīties dažādu iemeslu dēļ, viņiem ir jāsaka: “ja Dievs nolemj izvēlēties kādu no šiem tieši pirms beigām, protams, mums nevajadzētu apšaubīt viņa gudrību ”. Vai šī nav vislielākā liekulība? Ko viņi dara, ja viņi neapšauba, vai Dievs ir izvēlējies šos?
… ir apgalvojums vai ierosinājums, kas, neraugoties uz pamatotu (vai acīmredzami pamatotu) pamatojumu no pieņemamām telpām, ved pie secinājuma, kas šķiet bezjēdzīgs, loģiski nepieņemams vai pašam pretrunīgs.
15. punkts “Mateja 20: 8-15. Ne visi, kam ir cerība dzīvot debesīs, ir “uzticīgā un diskrētā verga” daļa (lasiet Mateja 24: 45–47). ”
Patiešām, šī daļa ir tikai nepamatotu pieņēmumu rindkopa, kas liek lasītājam piekrist viņu evaņģēzes interpretācijai par līdzību, ko Jēzus sniedza Mat. 24, kas patiešām ietver visu paradoksa definīciju! Kā kāds no šiem rakstiem pierāda vai nu cerību dzīvot debesīs, vai arī to, ka Jēzus ir devis ticīgajam un diskrētajam vergam vien, vai citiem?
KĀ PIETEIKTIES SĀKTĀM? (Piezīme: šī apakšpozīcija nav pareiza, taču šeit tā iederas labāk!)
[..] paziņojums vai ierosinājums, ka, neskatoties uz pamatotiem (vai acīmredzami pamatotiem) argumentiem no pieņemamām telpām, noved pie secinājuma, kas šķiet bezjēdzīgs, loģiski nepieņemams vai pašam pretrunīgs.)
Par. 8-10 apskatīsim dažus uzkrītošus “Pretrunīgi” punkti.
Papildus tādiem mācību rakstiem kā šis, kas veicina klašu atšķirības, nevienam saprātīgam cilvēkam nevajadzētu būt pārsteigumam, ka pārvaldes institūcija tiek uzskatīta par “īpašu”. Neraugoties uz to, ko viņi saka šajos paziņojumos, mēs varam secināt tikai to, ka tas ir pilnībā izstrādāts pēc plāna ar acīmredzamu mērķi veikt pasīvu kontroli, izveidojot cilvēkos pasīvu, atkarīgu personību.[IV]
- "Citas avis nekad nedrīkst aizmirst, ka viņu pestīšana ir atkarīga no viņu aktīvā atbalsta Kristus svaidītajiem" brāļiem ", kas joprojām atrodas uz zemes." (WT decembris 3/13, 20. lpp.)
- "Tajā laikā cilvēku glābšanas virziens, ko mēs saņemam no Jehovas organizācijas, var šķist nevis praktisks. Mums visiem jābūt gataviem pakļauties visām instrukcijām, kuras mēs varam saņemt, neatkarīgi no tā, vai tās šķiet pamatotas no stratēģiskā vai cilvēku viedokļa. ” (w13 11/15 20. lpp.)
- Valdes locekle Gerrit Losch nesenajā JW Broadcast raidījumā iesniedza pieprasījumu “Vai jūs uzticaties Jehovam un Jēzum? Tad uzticieties pārvaldes institūcijai tāpat kā viņi. ”
Šajā labi zināmajā attēlā no WT 4/15 2015 piezīmes, kur atrodas pārvaldes institūcija. Tūlīt Jehovas pakļautībā, bet vai šajā attēlā jūs varat atrast Jēzu, kas ir kristiešu draudzes galva? (Kolosiešiem 1:18).
Apskatot šo attēlu, ir labi atgādināt, ka Jāņa 14: 6 Jēzus teica: “Es esmu ceļš, patiesība un dzīve. Pie Tēva neviens nenāk izņemot caur mani. ” [Drosmīgs mūsējais]
Norādot šo attēlu uz garīgi nomodā svaidīto brāli daudzu gadu garumā, viņš bija tik satriekts, ka sauca Bēteli. Viņam būtībā teica: “tā nebija kļūda” un būtībā deva viņam standarta rindu “Vai jūs domājat, ka jūs zināt vairāk nekā pārvaldes institūcija?” (Nav pārsteidzoši, ka viņš tagad ir PIMO kolēģis).
Kāpēc pārvaldes institūcija ir tik pārsteigta, kad brāļi un māsas izturas pret viņiem kā uz garīgām slavenībām? Vai neizlaižot Karalistes dziesmas, kas sevi slavē, pastiprina viņu pašu iecelto varas stāvokli?[V] Ko Jehova un Jēzus domā par to, mēs varam tikai spekulēt, bet mēs varam būt pārliecināti, ka šī attieksme pret pašslavināšanu nepaliks nepamanīta.
Visbeidzot, vissmagākā viņu darba kārtība ir bijusi miljoniem liegt piedalīties Kristus upura emblēmās! To darot, viņi faktiski ir izveidojuši sev slavenības statusu. Vispirms radījuši problēmu, viņi pēc tam pagriežas un šajā rakstā pārmet pārējām aitām pat to, ka viņi izturas pret tām kā pret tādām!
Kopsavilkumā
Tas, vai jūs personīgi nolemjat piedalīties emblēmās, ir kaut kas starp jums, Jehova, un viņa Dēlu Jēzu. Tas ir personīgs lēmums, kuru vislabāk var pieņemt pēc daudzām lūgšanām un Svēto Rakstu izpētes. Arī citiem cilvēkiem nav Svēto Rakstu mandāta, lai uzraudzītu vai saskaitītu vai apšaubītu šo personīgo lēmumu.
Neļaujot miljoniem pakļauties Kristum, kurš teica: “Turpiniet to darīt man pieminot”, mums tiek atgādināts par Mateja 23:13: “Tu slēgi debesu valstību cilvēku priekšā; jo jūs paši neejat iekšā, ne arī atļaujat tiem, kas dodas ceļā, ”.
Secinājumi
Kā rezultātā ir panākta šo pārvaldes institūciju rīcība? (Mateja 7:16 “Pēc viņu augļiem jūs tos atpazīsit”)
- Palielinās daudzu, ilgi kalpojošu, uzticīgu liecinieku izceļošana.
- Niecīgais gada pieauguma temps pēc miljardiem stundu ilgas sludināšanas visā pasaulē.
- Atmodas grupas izveidošana draudzes iekšienē.
Tomēr nevajadzētu gaidīt, ka šie rezultāti izraisīs grēku nožēlošanu un liks viņiem mainīt savu gaitu.
Pielāgojams principā mūsu dienām, Jeremijs teica: “Pat stārķis debesīs zina savus gadalaikus; bruņurupucis un ātrais un strazds ievēro atgriešanās laiku. Bet mana tauta nesaprot Jehovas spriedumu. Kā jūs varat teikt: “Mēs esam gudri, un mums ir Jehovas likums”? Faktiski rakstu mācītāju melīgais irbulis ir izmantots tikai nepatiesībai.”(Jeremijas 8: 7-8)
[I] PIMO = garīgi ārēji
[Ii] Šajā atsaucē (un Deividam Splānam) bija noteikts: “Pēdējā laikā mūsu publikācijās tendence ir meklēt notikumu praktisku pielietojumu, nevis veidus, kuros Svētie Raksti paši tos skaidri nenosaka. Mēs vienkārši nevaram pārsniegt uzrakstīto. ” un "Tātad, mēs vairs nemācīsim antitypes, ja vien tie nav skaidri deklarēti Bībelē."
[Iii] FADS = uzticīgs un diskrēts vergs
[IV] Pasīvā atkarīgā personība: definīcija - cilvēki ar DPD mēdz izrādīt trūkumcietējus, pasīvsun pieķeršanās uzvedībai, un jābaidās no atdalīšanās. Citas šīs pazīmes personība traucējumi ietver: Nespēju pieņemt lēmumus, pat ikdienas lēmumus, piemēram, ko vilkt mugurā, bez citu ieteikumiem un mierināšanas. WebMD
[V] # 27 “Dieva dēlu atklāsme”, # 26 “Tu to izdarīji man”, # 25 “Īpaša rīcība”
Man ir jautājums, kas balstīts uz diskusiju, kas man bija ar kādu par ATCELŠANOS no šīs diskusijas, un tas bija rezultāts: 1. Pirmā augšāmcelšanās ……… .. Atklāsmes 20: 6 un 1. Tesaloniķiešiem 4: 13-17. Tā kā 1. Tesaloniķiešiem 4: 13-17 ir Atklāsmes 20: 6 skaidrojums tam, kā notiks PIRMAIS ATCELŠANĀS. 2. Otrā augšāmcelšanās ………………. Jāņa 5: 28,29 No tā, ko es varu iegūt no šī indivīda, Jēzus atsaucās tikai uz OTRU AUGŠĶELŠANOS tikai tajā Jāņa 5: 28,29 aprakstā. Visi viedokļi, kas attiecas uz šo, tika atzinīgi vērtēti. Atvainojiet, ka ievietojāt šo šeit. Nezinu, vai tas būs redzams ČETRU DAĻU ATCELŠANĀS... Lasīt vairāk "
Mana izpratne par to ir tāda, ka Pirmā augšāmcelšanās ir mirušie Kristū, kurš augšāmcelsies pirmais. Tas būtu tūkstoš gadu sākumā un ļautu šiem ticīgajiem piedalīties Kristus tūkstošgades valdīšanas laikā. Otrā augšāmcelšanās ir tūkstoš gadu beigās un ļautu personām, kuras tika vērtētas kā cienīgas, dzīvot radībā, kas atjaunota sākotnējā stāvoklī. Acīmredzot no Jāņa pantiem šie tiks vērtēti, pamatojoties uz viņu pagātnes darbiem. Ir neizsakāms skaits cilvēku, kuri nekad nav dzirdējuši par kristietību, bet var... Lasīt vairāk "
Ar piemiņas zīmi, kas šogad veikta mājās, kā brāļi gatavojas uzturēt grāfu? Šis būs pirmais gads, kurā varēs piedalīties bez rūpīgas pārbaudes.
Tas man ienāca prātā arī. Cerams, ka daudzi cilvēki sekos viņu sirdsapziņai, nevis sekos vīriešiem. Es nekad neesmu piedalījies KH un neplānoju vairs kādreiz tajā ieiet. Jebkurā gadījumā neviens nekad netiks laipni gaidīts, lai apstrīdētu manu dalību kopībā ar Kristu.
Labs JA, bet viņi atradīs zināmu veidu, kā to paziņot kā Org. Ir apsēsta ar skaitļiem. Vienkārši apskatiet jauno FS izkārtojumu,
Tālummaiņas sapulce apkalpošanai un pēc tam visi rēķina laiku, rakstot vēstules, tikai tāpēc, lai izdevēji būtu regulāri un ziņotu par savu “laiku”
Ja viņiem nav līdzdalībnieku skaitīšanas metodes, tam nevajadzētu būt lielākam pārsteigumam, jo atcerieties, ka pašlaik vienīgais skaitlis, kas attiecas uz 8, ir XNUMX!
Vēstuļu rakstīšana mani vienmēr ir uzskatījusi par laika izšķiešanu. Šajās dienās ir vēl mazāk jēgas, kad ar peles klikšķi var sarakstīt vēstuli un izdrukāt tik daudz kopiju, cik vēlas.
Lauka dienests ir kļuvis par aizņemtu darbu. Pirms gadiem es apprecējos ar jaunu sievieti, kas bija regulāra pioniere. Es izgāju kalpošanā kopā ar viņu un pārējiem jaunajiem draudzes pionieriem (10–15 gadus jaunāks par mani) un drīz sapratu, ka viss, ko viņi dara, ir laika tērēšana un kruīzu ceļošana apkārt. Viņi jautri pavadīja laiku sabiedriski, bet ļoti maz paveica; visi ar draudzes pieaugušo aplausiem. Šiem jaunajiem pionieriem jau ir 50 gadi, un es labprāt uzzinātu, kas no viņiem kļuvis. Es esmu šķīries no šī cilvēka... Lasīt vairāk "
Es atceros, ka reiz viņi teica, ka, iespējams, tiks atklāti daži vēl neatklāti arheoloģiskie pierādījumi, lai datumu atzīmētu 607. gadā. Kāds latvietis! Varbūt vēl ir neatklāti pierādījumi, ka es cēlos no honorāra, bet es aizturu elpu. Kas notiktu, ja jūs uzrakstītu lielu čeku, pamatojoties uz vēl neatklātu naudu, kurai, jūsuprāt, vajadzētu būt jūsu norēķinu kontā? Tagad piemērojiet to pašu loģiku mācībai, kas skar burtiski miljonu cilvēku dzīvi. Cilvēki ir izvairījušies no ģimenes dibināšanas, aizgājuši no izglītības iespējām un mainījuši savas dzīves plānu, jo... Lasīt vairāk "
Mateja 12: 50 ……… .. Jo tas, kurš dara MANA TĒVA GRIBU Debesīs, ir mans brālis, māsa un Māte. ” ir ļoti smalks dzejolis, kuru es izmantoju, lai vienkāršotu man priekšā izvirzīto uzdevumu, un es vienmēr mīlu to saistīt ar Jāņa 6:40. ..... Tā ir mana TĒVA GRIBA, ka ikviens, kurš LŪK Dēlu un tic viņam vajadzētu būt mūžīgai dzīvei, un es viņu uzmodināšu pēdējā dienā. ” Vēl viens jautājums attiecībā uz vārdu MĀTE, ko lieto Jēzus Kristus, JW ORG lepojas ar to, ka MŪSU MĀTE, bet Mateja 12:50... Lasīt vairāk "
Paldies Drošības sargam, par šo kristāldzidro atgādinājumu par “Tēva gribu” !! Jā, Jāņa 6:40 es joprojām jūtu, ka ticu, ka “Tēva griba” laiku skaitīja sargtorņa ceļā. Tagad, pēc atkāpšanās no amata pirms 4 gadiem, jūs man esat devis Svēto Rakstu veidu, kā atvieglot manu prātu. Visi ir Dieva dēli un meitas ... Tādējādi Kristus brāļi un māsas.
Paldies par šo rakstu Patiešām atsvaidzinoša un balstīta uz pareizu loģiku. Jāsaka, ka es biju pārsteigts, uzzinot, ka jaunajā grāmatā, ko viņi ir izdevuši (Eze, kuru es vēl neesmu lasījis), ka viņi ir atteikušies no mācības, kas Jeruzalemi savieno ar kristietību! Tas man bija iepaticies 30 gadus un tika pamests vienā gājienā. Nez, kā viņi piemēros “nievājošo lietu, kas stāv kristietības svētajā vietā”, jo tas, viņuprāt, notika pirmajā gadsimtā un notiks lielās ciešanas uzliesmojuma sākumā, kas noteikti ir atkarīgs no tā, vai Jeruzaleme pārstāv kristietību?... Lasīt vairāk "
Tā faktiski ir ļoti nozīmīga attīstība. Es vairs neticu, ka Magoga Goga uzbrukums ir simbolisks uzbrukumam, kas vērsts pret kristiešiem, bet patiesībā tas ir uzbrukums burtiski Izraēlas zemē. Domino, šķiet, tiek sakrauti atbilstoši, kad mēs runājam. Paturiet prātā, tas nav par kādu svētību Izraēla, bet gan Dieva vārda un apsolījuma dēļ Ābrahāmam. Kopš burtiski lasīt saistītos pravietojumus, piemēram, Ecēhiēla 36 - 38, Zaharijas 12 - 14, lietas padara daudz... Lasīt vairāk "
Man tas, kas Cehu 8:23 darīja patiešām aizraujošu, bija tas, ka es atklāju, ka Pāvils uz to atsaucās 1.Ko 14:25. Ja Cecha 8:23 aprakstīti tā sauktie “kristieši, kas nav svaidīti”, tad, pamatojoties uz WT skaidrojumu par to, Pāvila atsaucei uz to vajadzētu būt neiespējamai.
Man ir vairāki pavedieni DTT vietnē, kas izskaidro manu pētījumu par tā pielietojumu 1Co 14:25:
Cakarijas 8:23 un Jesajas 45:14
10 pagāni, kas sagrābj ebreju (Zeka 8:23)
Lielā pūļa, Ābrahāma pakts un Jaunā pakts
[…] Man bija prātā atbildēt uz turpmāko Sargtorņa rakstu uz šo rakstu ar nosaukumu “Mēs iesim ar tevi”, bet es nedomāju, ka es varētu paveikt labāku darbu nekā Beroeans Creed. […]
Dārgais brālis JA, jūs ļoti labi norādījāt uz vārdu “debesu cerība”, “144 000” un “svaidītais” problēmu. Bet es gribētu pieminēt divas jūsu komentāra rindkopas. 2. punkts ir apšaubāms, es domāju, ka Bībele nenozīmē, ka “viņš atgriezīsies debesīs un vairs neatgriezīsies”. Tam būtu nepieciešami konteksta pierādījumi. Bet es negribu to darīt. Mani uztrauc 3. punkts - Jēzus līdzības par ķēniņa kāzām interpretācija - Mat. 22: 1—14. Runa ir par izsauktajiem un izredzētajiem. Šī līdzība (SJO) nerunā par to atšķiršanu... Lasīt vairāk "
Sveiks, JA. Paldies par jūsu domām un informāciju. Es nedomāju savu komentāru kā kritiķi vai strīdu, bet gan kā citu interpretāciju. Jūsu komentāri šeit, kā arī šis, man bieži ir interesanti. Es priecājos, ka esat šeit. Kas attiecas uz galamērķi - neatkarīgi no tā, kur un neatkarīgi no tā, es ar prieku kalposu savam Skolotājam, savam karalim un brālim Jēzum Kristum.
Rūpēties un būt drošam šajā bīstamajā laikā. Frenkijs.
No pirmā acu uzmetiena, kad mēs visi sākām savus ceļojumus kā Jehovas liecinieki, maza cilvēka, kas ņemts no zemes cilvēkiem, mācībai bija jēga, izmantojot cilvēka veidotās demokrātiskās republikas valdības analoģiju. (ASV) Pārstāvji no to cilvēku vidus, kurus izvēlējusies darbam valdībā. Tātad ir viegli saprast, kā Jehova varēja izvēlēties dažus no nepilnīgajiem cilvēkiem, lai kalpotu kopā ar Jēzu Valstībā pār izdzīvojušajiem un augšāmcēlās pēc Armagedona. Ideja bija, ka viņi bijušā ķermeņa un asiņu stāvokļa dēļ varētu patiesi līdzjūtību cilvēcei. Šī mācība ir daudzkārt apspriesta... Lasīt vairāk "
Paldies BC.
Ne tik daudz, lai komentētu jūsu komentāru iepriekš .. Es esmu pāris reizes pārlasījis visu rakstu. Aizraujoši, domājoši provocējoši sīkumi.
Mans galvenais mērķis, rakstot to, ir tikai norādīt, ka attēls ar GB diagrammā ir, manuprāt, NAV 2015. gads, bet gan 2013. gads (tas pats mēnesis un datums). Vēlreiz paldies.
Paldies Čezam.
Paraksts zem attēla raksta sākumā saka, ka 10 vīri = pārējās aitas.
Grāmatā Paradīze, kas atjaunota cilvēcei, 256. lpp., Para39. Lpp. Tas parāda, ka Cakarijas 8:23 tika izpildīts, sākot ar brīdi, kad Kornēlijs pagāns, kurš bija pievērsies kristietībai, tika svaidīts vēl pirms ūdens kristībām!
Tāpēc pēc paša WT “loģikas” desmit vīrieši no visām tautām, kas satver ebreja (Dieva Izraēla) svārkus, bija un joprojām ir “svaidīti” kristieši tāpat kā Kornēlijs.
Tāpēc pārējās avis ir svaidīti kristieši.
Jā, laba lieta. Kopš es aizbraucu, pārdomājot šo jautājumu, es bieži domāju, ka mācekļi, ar kuriem Jēzus dalījās pēdējā vakariņā, tajā laikā nebija svaidīti, tāpēc visiem vajadzētu piedalīties, kā jūs teicāt, viņš runāja ar tiem, “kuri bija iestrēguši viņam iekšā viņa pārbaudījumi ”, kas attiecas uz visiem kristiešiem. Vai to nevarētu arī piemērot, domājot par to, kas ir šī paaudze? Kad viņi mainīja domu, ka šī paaudze ir “nelaba paaudze, kas redz zīmes un neko nedara par savu stāvēšanu Dieva priekšā” 90. gados... Lasīt vairāk "
Es esmu pilnīgi pārliecināts, ka Jāņa 10:16 ir atsauce uz potētajiem pagāniem.
Es jūtos tāpat par to. Īpaši, kad tiek lasīts Cakarijas 8:23.
tad Jāņa 10:16 sekoja
1 Korintiešiem 14: 25
Cits punkts, ko kāds te kaut kur izteica, arī zvana zvani.
Termins “svaidītais kristietis” nav lieks, runā divreiz. Tas ir kaut kas līdzīgs kā teikt “svaidītais svaidītais” ...
Sveiki visiem. Es šeit esmu jauns. Pirms īsa jautājuma uzdošanas, sniedziet īsu informāciju. Mani audzināja “ap” “patiesību”, kristījos 2004. gadā un tikai nesen esmu “pamodusies” JW mācībām. Dažādu personisku iemeslu dēļ es tagad neesmu apmeklējis sanāksmi vairāk nekā gadu. Mans tuvs draugs, kurš arī ir pamodies, pirms daudziem mēnešiem man nosūtīja saiti uz šo vietni, un kopš tā laika es lasīju un pētīju dažādus rakstus. Kopā ar YouTube ievietoto videoklipu skatīšanos. Man šķiet, ka visi raksti ir atsvaidzinoši un patiesības pilni. Vienkārša patiesība. Vienkārši, loģiski un viegli... Lasīt vairāk "
Es domāju, ka tam nav īstas nozīmes. Derēs jebkurš sauss sarkanvīns. Svarīgi ir tas, ko tas pārstāv. Starp citu, laipni lūdzam vietnēs, OregonGirl.
Paldies Meleti, es pārrunāju šo jautājumu un tēmu ar savu vīru, kurš arī ir aizgājis no organizācijas, viņš teica gandrīz to pašu. Es domāju, ka es piekāros fizisko aspektu, vīnu, pār simbolisko aspektu, ko tas pārstāv. Mans vīrs teica: "Ko darīt, ja ir kāda persona vai cilvēki, kuriem nav piekļuves vīnam, varbūt tikai ūdenim vai kādam citam dzērienam, vai jūs domājat, ka Jēzus viņus nosodīs, jo viņiem nav īpaši vīna?" Es pazīstu savu Kungu, viņš ir mīlestība kā viņa Tēvs, un es nevaru iedomāties viņu nosodošu... Lasīt vairāk "
Sveiki, sveicināta Oregangirl, tikai pirms dažiem gadiem, kad man un manam vīram pēc desmitgadēm kā lieciniekiem pirmo reizi ļāva pētīt JW vēsturi un doktrīnas (tagad mums ir 51 un 47 gadi), mēs bijām tik priecīgi, ka esam atraduši Ēriku Vilsonu un līdz. ieskatoša, atsvaidzinoša vietne un tagad arī YouTube. Nomierina tas, ka citi ir gājuši šo ceļu mūsu priekšā. Vai esat paskatījies uz tādiem apzinīgiem kristiešiem kā cilvēki, kuri par savu domstarpību pret GB diktātu, runājot par viņu atrastajām patiesībām, ir izsisti un atraduši kristiešu brīvību - Ray Franz,... Lasīt vairāk "
Man ir jākomentē apsvērumi, ko izvirzījusi šī ziņa. Visu veidu cilvēki norīko, un mēs, šķiet, esam vienisprātis attiecībā uz ticību debesu cerībai. Acīmredzot šī viltus mācība ir sasniegusi “pārdot līdz” datumu. Šīs ir domas, kas manī radušās pēdējo gadu laikā. Pirms pieciem gadiem es apmeklēju memoriālu. Gadu vēlāk es braucu, un milzīga vētra lika to atcelt. Iespējams, ka tā ir trešā reize vairāk nekā 60 gadu laikā, kad esmu nokavējis piemiņas vietu. Nākamo gadu es novēroju privāti,... Lasīt vairāk "
Sveiks, JA
Es bieži esmu domājis, kāpēc Visvarenais Dievs rada cilvēku, lai pārveidotu, morfētu vai pārtaptu garīgās būtnēs. Kāds tam nolūks? ”, Īpaši ņemot vērā faktu, ka viņam jau ir neskaitāmas neskaitāmas tūkstoši savā Debesu noliktavā. Šī Zeme ir ļaunu pilna, ko viņš ir vai ir izmetis no debesīm. Ko jūs domājat, ka viņi ir aizņemti?
Jēzus teica apustuļiem un, visticamāk, saka arī mums: “Kur es eju, tur jūs nevarat nākt…”. (Jņ 8:21)
Es tevi dzirdu, mans brālis,
Psalmbee,
Labi, ka, lasot tikai 1. Korintiešiem 11. nodaļu, viss, ko es no tā iegūstu, bija tas, ka draudze izmantoja ēdienu un vīnu un baudīja to, atrodoties tur, nevis vakariņojot mājās pirms rokas. Tā rīkojoties, viņi necienīja no kārtību un svētumu, ja tāds bija. Tātad viņi izrādījās necienīgi ēst un dzert emblēmas? Vai tas ir pareizi? Ja tā, parādiet vēl vienu jauku viņu ķiršu selekcijas piemēru, lai atbalstītu teoriju, radot nenoteiktību un bailes novērst jūs no dalības.
Sveiki EI Jums taisnība. Tā ir tipiska eisegezes pieeja (Lūkas 11:52!)
Le § 2 nous dit que «le Juif» sont les oints, et que ceux qui ne sont pas oints, servent à leurs côtés. D'après Zacharie 8:23 «dix hommes de toutes les langues des Nations saisiront le pan d'un Juif en disant:« NOUS AVONS ENTENDU DIRE QUE DIEU EST AVEC VOUS ». AVONS-NOUS ENTENDU DIRE QUE DIEU EST AVEC LES OINTS, quand pendant un siècle, ils se sont trompés sur leur propre identiteé d'esclave fidèle et avisé? , Avons-nous entendu dire que Dieu était avec eux, quand, pendant un siècle, ils ont prétendu que Jésus était venu en... Lasīt vairāk "
Paldies BC par rakstu. Labi, ka šeit ir prāts. Es domāju, ka mums ir jāuzdod sev nopietni jautājumi par šo jautājumu. Pirmkārt, Jēzus pavēle ir skaidra - “Turpiniet to darīt, atceroties mani”. Ieskata grāmatā ir citēts Mateja 20; 20–21 un Jāņa 23: 21–30, lai pierādītu, ka Jūda nebija klāt, kad Jēzus teica: „Jūs esat tie, kas man ir pielipuši manos pārbaudījumos”. Tas ir Lūkas 22:28, kur viņš noslēdz “derību par valstību”. Ieskata grāmatā ir jāsaka, ka Lūkas stāstījums “acīmredzami” nav stingrā hronoloģiskā secībā... Lasīt vairāk "
Tas ir viņu galvenais, bet ne vienīgais veids, kā palikt “reģentu” pozīcijā, saglabājot Kristu rīcībnespējīgu un neatzīstot visu viņa pilnvaru apjomu!
Psalmbee, (2 Jņ: 9)
Tiek uzskatīts, ka dievnama atdarināšana, kurā neviens neiesaistās, ir diezgan līdzīgs rituālam “Bez Kristus”, kurā cilvēki atsakās no maizes un vīna, lai parādītu, ka viņi noraida Kristu. Tas savādajā dabā mani nav zaudējis, un es mēdzu domāt, ko iedomājas kāds apmeklētājs, ja viņi staigātu tajā pašā mirklī, kad tiktu nodota maize un vīns. Tas izskatītos kā vesels bars cilvēku, kas atsakās no kopības ar Kristu.
Tas tiešām ir mērķī. Es nožēloju, ka kādreiz esmu bijusi viņu rituāla sastāvdaļa.
Vēl viens pirmss memoriālais sargtornis sita. Tik liels satraukums par to, kam vajadzētu vai nevajadzētu piedalīties pašās emblēmās, ka Jēzus mums pavēlēja piedalīties, pieminot viņa lielo upuri VISAS cilvēces labā. Tas, kurš ir “svaidītais” 19., 20. un 21. gadsimtā, man šķiet diezgan lieks. 1. gadsimtā, iespējams, pasaulē bija daudz vairāk 144000 XNUMX kristiešu. Cik nepieklājīgi domāt, ka daži viņu mūsdienu locekļi, ja tādi ir, būtu jāiekļauj, bet citi ne. Esmu ņēmis emblēmas pēdējos desmit gadus vai... Lasīt vairāk "
Priekšstats par to, ka tiek nomelnots līdz debesīm, lai tur dzīvotu mūžīgi, kā atlīdzība par tikumu, iespējams, ir vairāk iesakņojusies grieķu mitoloģijā nekā jebkurā citā vietā, lai gan esmu pārliecināts, ka visdažādākās tās parādījās kultūru visu laiku. JW pieeja pievilināja daudzus cilvēkus, jo tā uzsvēra zemes cerību (kas nebūt nav viss, kas mūsdienu kristietībā ir retums) un rezervēja debesis 144,000 XNUMX cilvēkiem, kuru statistikā jūs, visticamāk, nepiedalāties. Problēma bija tā, ka viņi galvenokārt domāja par... Lasīt vairāk "
Kristīgās pasaules sfērā (ieskaitot JW) tiek saprasts, ka A) visi uzticīgie dodas uz debesīm, B) visi tiks augšāmcelti uz zemes un C) daži dosies uz debesīm, bet citi paliks uz zemes. Lai veicas atrast precīzāko, jo katram ir savi pārliecinoši argumenti un Svēto Rakstu interpretācija. Lai gan es neapgalvoju, ka zinu atbildi, man jāsaka, ka ideja, ka daži varētu pievienoties Kristum un piedalīties Sātana un dēmonu nāvessoda izpildē, man izklausās kā poētisks taisnīgums.... Lasīt vairāk "
Sveiks, Yobec. Jūs pieminējāt Jēzus Kristus karu pret sātanu un dēmoniem. Es pirms kāda laika pasmaidīju, kad atradu, kā TM III ar prieku nogalina savus ienaidniekus līdzās Kristum. Teksts ir Atklāsmes 17:14: “Viņi karos pret Jēru, un Jērs tos uzvarēs, jo viņš ir kungu kungs un ķēniņu ķēniņš, un tie, kas ir ar viņu, ir aicināti, izredzēti un uzticīgi.” Bet aicinātie, izredzētie un uzticīgie nav saistīti ar kaujas procesu, bet gan ar Jēru, ar viņu pašu Karali. Un šajā garīgajā... Lasīt vairāk "
Es piekrītu, tas viss ir debesu bizness, kas ir radījis šo neskaidrību. Bez tā visu ir daudz vieglāk saprast. Ir traģiski, kā liecinieki domā, ka mācība par “debesu cerību” vai “debesu augšāmcelšanos” ir Bībeles patiesība, ja tās nekad pat nav pieminētas Bībelē.
@ Yobec Es sveicu tavu ziņu. Vēl viena ARMORY plauktā. Kā šķiet ... (1. korintiešiem 4: 5.) Tāpēc nevērtējiet neko pirms noteiktā laika, kamēr Kungs nāks. Viņš atklās tumsas slepenās lietas gaismā un darīs zināmu sirds nodomus, un tad katrs saņems savu slavu no Dieva. Kas ir KRISTUS BRĀĻI, PIEŅEMS PIEŅEMTIES PIEZĪMĀ LAIKĀ, kad Kungs atgriezīsies, jo pēc visu citēto korintiešu 4. panta teikts, ka Tas Kungs pārbaudīs visus. Šodienas sargtorņa pētījumam un šim rakstam ir grūti sēdēt... Lasīt vairāk "
Šie vārdi mani atvēsina līdz kaulam: “Pārējās avis nekad nedrīkst aizmirst, ka viņu pestīšana ir atkarīga no viņu aktīvā atbalsta Kristus svaidītajiem“ brāļiem ”, kas joprojām atrodas uz zemes.” (WT decembris 3/15, 20. lpp.) “Tajā laikā dzīvības glābšanas virziens, ko mēs saņemam no Jehovas organizācijas, no cilvēka viedokļa var šķist nevis praktisks. Mums visiem jābūt gataviem pakļauties visām instrukcijām, kuras mēs varam saņemt, neatkarīgi no tā, vai tās šķiet pamatotas no stratēģiskā vai cilvēku viedokļa. ” (w13 11/15 20. lpp.) Valdes locekle Gerrit Losch nesenajā JW Broadcast raidījumā pieprasīja “Vai tu uzticies... Lasīt vairāk "
Čets: Paldies par jūsu sirsnīgajiem un tiešajiem komentāriem. Manā vietējā draudzē ir apmēram 20, kas gatavojas tikties telefona konferencē, lai vērotu piemiņas vietu. Man ir aizdomas, ka lielākā daļa, ja ne visi piedalīsies, bet visi ir laipni gaidīti neatkarīgi no tā, vai viņi piedalās vai nē. Mūs visus šausmināja arī nesenie Sargtorņa raksti, kas uzstāj, ka paklausība vadības padomei ir pestīšanas prasība. Daži no manas draudzes to sauc par zaimošanu. Es nezinu, kā to nosaukt, bet tas ir neraksturīgi, pašapkalpošanās, nosodāms, un tas rada nelielu... Lasīt vairāk "
Ja tas notiek jūsu draudzē, varat droši pieņemt, ka tas notiek daudzās vietās. Pašlaik spēkā esošie karantīnas pasākumi var ļoti ietekmēt lieciniekus. Organizācijas ietekme tiks mazināta, ja visas sanāksmes notiks ar attālinātu sasaisti. Daži uzskatīs, ka bez pastāvīgas bungošanas no platformas viņi var formulēt dažas domas, kas nepiekrīt Lieciniekiem. Kad karantīnas pasākumi sāksies atviegloti, man ir aizdomas, ka apmeklējums būs mazāks un nekad pilnībā neatjaunosies. Varbūt vēl svarīgāk, ja mājās tiek novērots piemiņas brīdis, un tas nav slims... Lasīt vairāk "
Lielisks punkts, tikai jautā. Grāmatā Vispasaules drošība zem miera prinča, 10. lpp., Paskaidrota JW nostāja, ka Kristus ir Starpnieks, nevis visi cilvēki, bet gan viņu izredzētie. Es to atceros no tā laika, bet man bija pietiekami izskalotas smadzenes, ka es neizņēmu izņēmumu no viņu teiktā. BTW, tā ir vienīgā Sargtorņa publikācija manās mājās, un es to paturēju, ja mani kādreiz aicina pierādīt PIMI. Jau kādu laiku es jutu, ka liecinieki būtībā pielūdz viņu Organizāciju. Es esmu pārliecināts, ka vislojālākais un aktīvākais... Lasīt vairāk "
Viņi visi ir izlēmuši Jēzu no spēles.
Es piekrītu visam, ko jūs teicāt. Es noteikti negribētu būt viņu pozīcijā. Es esmu pārliecināts, ka Dievam man būtu jāuzdod daudz neērtu jautājumu. Es bieži brīnos: vai viņi tiešām zina, cik smieklīgi ir viņu apgalvojumi, vai viņi aizmirst?
Es to nevarētu iedomāties kāda iemesla dēļ. gribu apgalvot, ka Kristus nav miris visi vīrieši.
Es domāju, ka tev taisnība. Pēc dažu mēnešu privātas (vai ģimenes) pārdomām daudzi liecinieki var pamosties un saprast, ka patiesas attiecības ar Dievu un Kristu nav atkarīgas no viņu apmeklējuma sapulcēs vai paklausības vīriešu grupai. Vecākie jau ir apsūdzējuši mani mēģinājumā “aizvilināt mācekļus pēc sevis”, jo, kad sludinātāji man jautā, vai viņiem ir jāpakļaujas vadības padomei, lai iekļūtu Jaunajā pasaulē, es viņiem saku, lai viņi tam tic, tikai tad, ja viņi to var atrast. Bībelē. Vissliktākais grēks, ko var liecinieks... Lasīt vairāk "
Dievbijīgs liecinieks daudzu gadu garumā man teica, nevis pārāk daudzus gadus atpakaļ, ka viņiem bija nepieciešama organizācijas smadzeņu skalošana, lai neitralizētu šīs sistēmas smadzeņu skalošanu. Atkal un atkal nododiet to pašu nejēdzīgo ziņojumu, un tas tiks aizturēts. Tā darbojas televīzijas reklāma, un tā ir apzināti neprātīga. Ziņas stulbums apvaino tavu inteliģenci un faktiski darbojas pret tavām aizstāvībām. Raugoties no attāluma, liecinieka vēstījums nemaz nav tik atšķirīgs. Pastāvīga atkārtošana, nodarot kaitējumu nebūtiskumam, veidojot garu argumentācijas līniju no vienas Rakstu detaļas, ir visādi... Lasīt vairāk "
Org. māca, ka mūsu pestīšana ir atkarīga no Kristus brāļu atbalstīšanas un identificē šos brāļus kā daļēji pašus. Tomēr, šķiet, ka Jēzus ilustrētās aitas iepriekš neatpazīst, kā ir darījis labu viņa brāļiem, nemaz nerunājot par to, kas tie ir. Aitas tos atpazīst tikai tad, kad Jēzus tos norāda.
Tā kā šīs ilustrācijas piepildījums ir paredzēts nākotnei viņa faktiskās atnākšanas laikā, vai tas neliecina par to, ka šobrīd tās nevar identificēt?
Qui sont les frères du Christ?
Laisons Parler Jésus.
MATTHIEU 12: 50
«Automašīna QUICONQUE fait la volonté de mon Père qui est au ciel, CELUI-LÀ EST MON FRÈRE et ma sœur, et ma mère. ”
Marielle, teicami! Jūs sasmalcinājāt visu nebioloģisko diskusiju par divu klašu kristiešiem ar vienu dzejoli!