[Štúdia Strážnej veže za týždeň marec 31, 2014 - w14 1 / 15 p.27]
Názov tejto týždennej štúdie poukazuje na jeden z kľúčových problémov ovplyvňujúcich Jehovových svedkov ako náboženstvo z čias Russella, keď nás poznali jednoducho ako biblickí študenti. Je našou posadnutosťou vedieť, kedy sa blíži koniec. Zostať nahor je nevyhnutné. Je tiež dôležité zachovať pocit naliehavosti. Táto ohromujúca potreba, ktorú musíme vedieť, keď sa blíži koniec, aby sme sa pokúsili spasiť časy a ročné obdobia, ktoré Boh dal do svojej vlastnej jurisdikcie, boli pre nás zdrojom neustáleho rozpakov a sklamania. Po viac ako 100 rokoch prorockých porúch a nesprávnych krokov prišli 1990. roky a vyzeralo to, že sme sa konečne mohli poučiť.
Takže nedávne informácie v Strážnej veži o „tejto generácii“ nezmenili naše chápanie toho, čo sa stalo v roku 1914. Získali sme však jasnejšie pochopenie toho, ako Ježiš používa pojem „generácia“, čo nám pomáha vidieť, že jeho použitie bolo žiadny základ pre výpočet - počítanie od roku 1914 -, ako blízko sme ku koncu. (w97 6/1 s. 28)
Bohužiaľ, tento riadiaci orgán už nie je. Svoje miesto zaujalo nové miesto s mnohými mladšími členmi a určilo tón nového storočia. Je to tón, ktorý nám starí časovači rozpoznávajú príliš dobre.
Tretia úvodná otázka tohto článku znie: „Čo si myslíte o tom, že koniec je taký blízko?“
Na konci článku uvidíme, že tento nový vedúci orgán bude opakovať chyby z minulosti. Omyly Russella, Rutherforda a Franza. Pretože nám teraz dali ešte ďalší spôsob „výpočtu - od roku 1914 - ako blízko sme konca“. Tí z nás, ktorí sme prežili fiasko z roku 1975, určite pocítime, ako sa množia hackery.
Ale predtým, ako sa dostaneme k tomu, začnime analýzu odsekov po odsekoch.
Ods. 1-2
Tu nám pomáha vidieť, že zatiaľ čo svet je slepý voči prorocky významným udalostiam, ku ktorým dochádza od roku 1914 až dodnes, my ako privilegovaný národ sme „v poznávaní“.
V odseku 2 si môžete všimnúť, že sa vôbec nespomína Kristova prítomnosť, ktorá sa začala v roku 1914. Absencia tohto konkrétneho doktrinálneho učenia sa zaznamenala neskoro, čo spôsobí, že niektorí z nás špekulovali o zmene v dielach. Stále si myslíme, že Božie kráľovstvo prišlo v roku 1914 - ako sa uvádza v odseku „v istom zmysle“ - zdá sa však, že prítomnosť Krista už nie je synonymom jeho inštalácie ako kráľa.
Potom tvrdíme, že s dôverou, že „vieme“, Jehova v roku 1914 nainštaloval Ježiša Krista za kráľa. Pravda je, že nič také nevieme. Na základe toho, čo je v časopisoch povedané, veríme, že Ježiš Kristus začal vládnuť v roku 1914, ale to nevieme. Vieme, že neexistujú žiadne písomné dôkazy na podporu tejto viery. Nebudeme sa týmto zaoberať ďalej, pretože sme o téme napísali na stránkach tohto fóra. Ak ste na fóre noví, prosím kliknite na tento odkaz vidieť príslušné články, ktoré poskytujú písomné dôkazy preukazujúce, že rok 1914 nemá vôbec žiadny prorocký význam.
Par. 3 „Pretože pravidelne študujeme Božie slovo, vidíme, že proroctvo sa práve plní. Aký je kontrast s ľuďmi všeobecne? Sú tak zapojení do svojich životov a usilujú sa o to, aby prehliadli jasný dôkaz, že Kristus vládol od roku 1914. “
Naozaj? Aký jasný dôkaz, modlite sa? Poukazujeme na „vojny a správy o vojnách, moroch, nedostatku potravín a zemetraseniach“, ale starostlivé preskúmanie Ježišových slov naznačuje, že nám hovoril, aby sme nevykonávali zásoby v takých veciach, ako sú zločinci tohto príchodu. Namiesto toho prichádza v noci ako zlodej. (Podrobné informácie nájdete v časti Vojny a správy o vojnách - červený sleď?)
Par. 4 „V roku 1914 dostal Ježiš Kristus - zobrazený ako jazdec na bielom koni - svoju nebeskú korunu.“
Naozaj? A vieme to ako? Existujú písomné dôkazy, ktoré podporujú myšlienku, že Kristus začal vládnuť v roku 33 nl Je tiež dokázané, že začne vládnuť ako Mesiánsky kráľ spolu so svojimi pomazanými bratmi v čase jeho prítomnosti - budúcej udalosti. Neexistuje žiadny dôkaz, že začal vládnuť v akomkoľvek zmysle slova v roku 1914. Preto máme opodstatnenie veriť, že udalosti v úvodných veršoch Zjavenia 6 sa odohrávajú po roku 33 nl. Tiež máme dôvod špekulovať, že tieto udalosti ešte nie sú budúcnosť, ktorá sa objaví po Ježišovom enthronemente ako mesiánskeho kráľa počas jeho prítomnosti. Neexistuje však nijaké opodstatnenie pre to, že rok 1914 zohráva akúkoľvek úlohu v jazde štyroch jazdcov (podrobnejšie informácie nájdete v časti Štyria jazdci na cvale.)
Ods. 5-7 „S toľkými dôkazmi, že Božie kráľovstvo je už zavedené v nebi, prečo väčšina ľudí neakceptuje, čo to znamená? Prečo nie sú schopní spojiť bodky, aby som tak povedal,[1] medzi stavom sveta a konkrétnymi biblickými proroctvami, ktoré Boží ľud už dlho propaguje? “
V polovici 1950. rokov bolo oveľa jednoduchšie uveriť, že v 24. storočí sa splnili Matúš 6: 8–6 a Zjavenie 1: 8–20. Koniec koncov, práve sme zažili dve najhoršie vojny v ľudskej histórii, ako aj jednu z najhorších pandémií všetkých čias, a to všetko v priebehu života jediného človeka. Od konca druhej svetovej vojny však svet prežil jedno z najdlhších mierových období vôbec. Je pravda, že došlo k mnohým malým vojnám a konfliktom, ale skutočne sa to nelíši od akejkoľvek histórie. Navyše, Európa a Amerika - alebo inak povedané, kresťanský svet - boli v mieri. Celá generácia roku 1914 žila a zomrela. Všetci sú preč. Napriek tomu generácia ľudí narodených po roku 1945 v Európe, Severnej Amerike a na väčšine územia Strednej a Južnej Ameriky nikdy nepoznala vojnu. Niet divu, že ľudia majú problémy so „spojením bodov“?
Hovoríme to, aby sme nepodporovali duchovnú spokojnosť. V kresťanskom srdci nie je priestor na uspokojenie. Hovoríme to, aby sa zabránilo pasci falošnej naliehavosti. Ale o tom viac neskôr.
Ods. 8-10 „WICKEDNESS JE ROZHODUJÚCU Z BADU NA ZÁVOD“
Tu to používame 2 Timothy 3: 1, 13 podporovať myšlienku, že sme v posledných dňoch a že zhoršujúce sa sociálne podmienky naznačujú, že koniec je veľmi blízko. Aj keď je pravda, že existuje oveľa viac licenčného správania, je tiež pravda, že existuje oveľa viac slobôd a oveľa väčšia ochrana ľudských práv ako kedykoľvek predtým od pádu Rímskej ríše, a možno ešte skôr. Nedávajme slová do Božích úst. Sociálne podmienky sa v Biblii nepoužívajú na označenie toho, že sme veľmi blízko ku koncu systému vecí. Zle sme aplikovali 2 3 Timothy: 1 5- na mnoho desaťročí. Zabúdame, že Peter aplikoval proroctvo posledných dní na svoj čas. (Akty 2: 17) Okrem toho pozorné prečítanie celej tretej kapitoly z 2. Timoteja naznačuje, že Pavol hovoril o udalostiach, ktoré existovali v jeho dobe a budú existovať až do konca. Na základe relatívne malého počtu výskytov „posledných dní“ v Kresťanských Písmach môžeme uzavrieť, že sa vzťahuje na čas nasledujúci po vyplatení výkupného Kristom. Len čo táto fáza prešla, to, čo ľudstvu zostalo, možno nazvať poslednými dňami hriešnej ľudskej spoločnosti. (Pre podrobnejšiu diskusiu o „posledných dňoch“, kliknite tu.)
Ods. 11, 12
Tu citujeme 2 Peter 3: 3, 4 jednať s tými, ktorí by sa vysmievali tomu, čo hovoríme. Všetci, ktorí sú pravidelnými čitateľmi alebo účastníkmi tohto fóra, pevne veria, že prítomnosť Krista je nevyhnutná. Všetci chceme, aby to prišlo čoskoro. Dúfame, že to čoskoro príde. Nechceme však poskytnúť zosmiešňovačom viac mlyna pomocou nepravdivých a hlúpych predpovedí; predpovede, ktoré sú trúfalé v tom, že presahujú našu autoritu a zasahujú do tých, ktoré sú vo výlučnej jurisdikcii Jehovu Boha.
Par. 13 „Historici zdokumentovali, že tu alebo tam nejaká spoločnosť alebo národ zažívajú taký hlboký morálny úpadok a potom kolaps. Nikdy predtým sa však v histórii nezhoršila celková morálka celého sveta do tej miery, ako je tomu teraz. “
Prvá veta nie je pre diskusiu relevantná. Nehovoríme o vnútornom kolapse spoločnosti v dôsledku morálneho úpadku. Hovoríme o božskom zásahu. Morálny stav sveta nie je relevantný pre Boží rozvrh.
Úprimne povedané, nechápem, ako môže svet pokračovať tak dlho. Za každých 50 rokov, keď bude všetko rovnaké, sa svetová populácia zdvojnásobí a dosiahne bod, ktorý už nebude udržateľný. To, čo však cítim alebo verím, je irelevantné. To, čo 8 miliónov Jehovových svedkov cíti alebo čomu veria, je irelevantné. Skutočnosť, že sa veci zhoršujú, nám nedáva dôvod domnievať sa, že koniec je pred nami. Môže to byť. Môže to prísť zajtra alebo budúci týždeň alebo budúci rok alebo odteraz o 30 alebo 40 rokov. Faktom je, že by to nemalo byť dôležité. Nemalo by to nič zmeniť na tom, ako uctievame Boha a slúžime Kristovi. Vedúci zbor na ňu napriek tomu kladie taký dôraz, že si mnohí opäť začínajú myslieť, že je to na nás. Ak sa to nepodarí v našom novom časovom rámci, môže byť pre mnohých nepotvrdenie príliš veľa. Sme vedení, aby sme opäť verili dátumom.
Zdá sa, žiaľ, znepokojenie tých, ktorí píšu tieto články.
Ods. 14-16
Riadiaci orgán, ktorý nie je spokojný s tým, že nám necháva nespravodlivé a úprimne nelogické chápanie významu „tejto generácie“, ako ho dal Ježiš v Matúšovi 24:34, sprísnil rozvrh. Teraz sa hovorí, že prvú polovicu tejto generácie tvoria výlučne pomazaní kresťania, ktorí žili pred rokom 1914 alebo skôr. To znamená, že ak by bol brat pokrstený v roku 1915, nebol by súčasťou generácie. V roku 6,000 sa zúčastnilo len asi 1914 20 biblických študentov. Aj keby v tom roku boli všetci dvadsať rokov, znamenalo by to, že do roku 1974 budú všetci všetci mať 80 rokov.
Teraz, aby sme ešte viac sprísnili harmonogram, sa nám hovorí, že druhá časť generácie - časť, ktorá sa dožije Armagedonu - sa skladá výlučne z tých, ktorých „pomazaný život“ sa prekrýva s prvou polovicou. Nezáleží na tom, kedy sa narodili. Záleží na tom, kedy sa začali podieľať. V roku 1974 bolo 10,723 40 účastníkov. Táto skupina sa líši od prvej skupiny. Prvá skupina sa začala zúčastňovať na krste. Druhá skupina si musela na špeciálne zvolenie počkať. Takže Jehova by pravdepodobne vzal krém z úrody. Bratia a sestry sa zvyčajne začali zúčastňovať roky po tom, čo boli pokrstení. Stanovme konzervatívnu dolnú hranicu 30 rokov, však? To by znamenalo, že druhá polovica generácie sa narodila najneskôr v polovici 80. rokov, čo by ich teraz posunulo do polovice XNUMX. rokov.
Ak je naša definícia správna, skutočne nemôže zostať veľa rokov pre túto generáciu.
Ah, ale mohli by sme to urobiť ešte o krok ďalej - a nepochybujem, že to niekto urobí - a skutočne sledujem tých, ktorí zostali. Vieme, kde sú. Všetkým zhromaždeniam môžeme poslať list so žiadosťou, aby sledovali kohokoľvek, kto bol pomazaný pred rokom 1974 alebo skôr. Týmto spôsobom môžeme získať veľmi presné číslo a potom ich sledovať, ako starnú a odumierajú.
Aj keď to môže znieť smiešne, je to skutočne uskutočniteľné. Ak by sme skutočne brali vážne to, čo nás odseky 14 až 16 učí, nevykonali by sme svoju povinnú starostlivosť, ak by sme to nevykonali. Tu máme prostriedky na presné meranie hornej hranice zostávajúceho času. Prečo by sme to nebrali? Iste, súdny príkaz Akty 1: 7 nemali by nás obmedzovať. Až doteraz.
Je ťažké nezúfať po článku, ako je ten jeho.
(Pre podrobnú analýzu nedostatkov v našom súčasnom chápaní Matúša 24:34 čítajte Stav strachu a „Táto generácia“ - Preverená interpretácia 2010.)
[1] Idem si dopriať pet pet. Nadmerné používanie fráz ako „akoby“ a „takpovediac“ v našich publikáciách som už dlho považoval za otravné a povýšenecké. Toto sú frázy, ktoré človek používa, keď existuje možnosť, že čitateľ bude predpokladať, že metafora je skutočná. Naozaj v takom prípade musíme použiť „takpovediac“? Skutočne potrebujeme zabezpečiť, aby čitateľ nepredpokladal, že hovoríme o doslovných bodkách, ktoré sa ľuďom na svete nedarí spojiť?
Ďakujeme za vaše komentáre, Meleti. Mimochodom, v mojom príspevku vyššie, kde som povedal „článok má veľmi krátku pamäť“, som hovoril o študijnom článku WT, nie o článku, na ktorý som uviedol odkaz. Jedna dobrá vec, ktorú článok v štúdii WT mal, bol odkaz na Judeho 14, 15. Pri pohľade na to som dostal ďalší odkaz, ktorý ukazuje, že autori NT sa pozerali na to, že už sú v „posledných dňoch“. (Juda 17-19). . . Pokiaľ ide o vás, milovaní, pamätajte na výroky, ktoré už predtým hovorili apoštoli nášho Pána Ježiša Krista,... Čítaj viac "
Zaujímavý článok, v ktorom autor diskutuje, aké zlé veci sa porovnávajú s predchádzajúcimi obdobiami;
http://thinkprogress.org/security/2013/12/11/3036671/2013-certainly-year-human-history/
To však neznamená, že v 20. storočí neboli zlé časy / udalosti. Ale článok má veľmi krátku pamäť:
https://www.youtube.com/watch?v=AzmK4snasgQ
Dakujem Bobcat. Dnes si vyhradím čas, aby som si to mohol pozrieť. Som si istý, že to prispeje k dôkazom, že satan bol zvrhnutý v prvom storočí.
Božie slovo je pravda. Neveriť v roku 1914 a prítomnosť Kristov je dosť na to, aby sme dostali jeden DF, a myslím, že to záleží na starších v rôznych kongregáciách, ale zvyčajne na súdnych výboroch, z ktorých má len niekoľko z iných kongregácií alebo jedného závislého. Ak by ste nesúhlasili s tým, že tento kanál je GB, určite by ste sa vydali. V niektorých prípadoch však tie, ktoré sa pýtali na FDS a jeho vymenovanie, ako mám, sú podozrivé a pýta sa na relevantné biblické otázky, ktoré v súčasnosti hľadajú problémy, pochybnosti nie. Hovoriť s ostatnými... Čítaj viac "
Ahoj všetci Ďakujem veľmi pekne za všetky podrobné informácie, ktoré ukazujú rozdiely v prístupe, prístupe a znení, ktoré boli zverejnené z GB, pokiaľ ide o „generáciu“, prácu RH Esse a zaujímavé myšlienky, ktoré to všetko sprevádzali. Rovnako ako mnoho ďalších na tomto webe a ktorí by možno ani len netušili o jeho existencii, radšej verím a riadim sa tým, čo nám povedal Ježiš, že iba Jehova pozná deň a hodinu, kedy vstúpi, a veci sa stanú. Je to skutočne pre nás, aby sme sa pokúsili vypočítať? V našom malom... Čítaj viac "
Čítal som tieto konkrétne odseky (14–16) znova a znova a po celý život nemôžem pochopiť, ako toto „nové svetlo“ dáva zmysel pre písmo. Pracoval som s pomazaným bratom v službe a požiadal som ho, aby mi to vysvetlil, akoby som bol biblickou štúdiou. Nemohol sa o to ani pokúsiť a poznamenal, že GB by sa mala prestať snažiť vypočítať „koniec“ a nechať generačné veci na pokoji. „Ježiš nám už povedal, že nikto nevie deň“, takže by sme ho v zásade mali počúvať. Je to zaujímavý brat, ktorý neslúži (čs... Čítaj viac "
„Zaujímavý bod o„ prítomnosti “, ak to zmení, potom vidím množstvo veľmi zmätených b / s, z ktorých niektorí pravdepodobne neverili, že bude vďačný, že ich trpezlivosť zaplatila čakaním na Jehovu, ale čo z tých mála ktoré boli DF za nesúhlas, viem o dvoch. “ Katrina, čo je B / S? Prečo vykopávajú ľudí z učenia, ktoré sa toľko a často mení? Prečo máme prikázané prijať učenie ľudí alebo niečo iné? Pre tých, ktorí boli vyhodení z internetu, nie sú k dispozícii žiadne retroaktívne obnovenia... Čítaj viac "
GWIT, verím, že B / S je skratka bratov a sestier.
Vďaka Keep onSeeking!
Ahoj Gwit, áno b / s, lenivý ma znamená bratia a sestry.
Pokiaľ ide o pokánie za zlé učenie, o čo majú pokánie a oni by boli klasifikovaní ako odpadlíci a podozrievali by, keby sa pokúsili vrátiť.
Odpadlíctvo je z Jehovovho pohľadu odvrátením sa od neho a odmietnutím jeho slova. (Izaiáš 9: 16,17; Jer 17:13, NWT)
Katrina,
Biblická definícia odpadnutia je jediná definícia, na ktorej záleží, kde sú na tej istej stránke.
Hovoril som z hľadiska obnovenia. Na čo je v prípadoch „odpadlíctva“ osoba vylúčená? Je im znechutené, že nesúhlasia s učením (ktoré sa často mení) „otroka“? Alebo sú vylúčení za nesúhlas s tým, že „otrok“ je Božím ustanoveným kanálom? Ak sa chce táto osoba vrátiť do pôvodného stavu, z čoho sa očakáva, že bude činiť pokánie? Najmä ak sa už nevyučuje výučba, s ktorou človek pôvodne nesúhlasil.
Kedy naposledy WT povedal, že Ježišova neviditeľná prítomnosť sa začala v roku 1914? Zaujímalo by ma, či to skutočne zmenia.
veľa ľudí kresťanského pôvodu verí, že to bude mať koniec, a pokiaľ sa vysmievanie WT vyvolá, ťažko niekto môže viniť ostatných zo zosmiešňovania, keď pri niekoľkých príležitostiach hlásali nepravdivé dáta, nielenže narazil na b / s ale nepochybne aj niektorí na svete. Zaujímavý bod o „prítomnosti“, ak to zmenia, potom vidím množstvo veľmi zmätených b / s, niektoré, ktoré pravdepodobne neverili, bude vďačné, že ich trpezlivosť zaplatila za čakanie na Jehovu, ale čo z tých pár... Čítaj viac "
mal dodať, že výskum nebol môj odobratý z miesta perimeno.
"Bohužiaľ, ten vedúci orgán už nie je." Nie tak celkom. Gerrit Losch je v GB od roku 1994.
Ah, ale jeden človek neriadi riadiaci orgán. 🙂
Náboženstvo JW je z väčšej časti nesväté manželstvo medzi tými, ktorí sa z pýchy domnievajú, že sú nadradení a chcú iným povedať, ako majú žiť a čomu majú veriť (GB a rádoby GB), a tými, ktorí z menejcennosti sa chcú zbaviť akejkoľvek zodpovednosti za svoje viery. Niekoľko starších mi povedalo, že nemusíme rozhodovať o tom, čo je správne a čo zlé, stačí, keď budeme počúvať GB. Ak sa GB mýli, je to medzi nimi a Jehovom. Inými slovami, filozofia „spravodlivého... Čítaj viac "
„Mal som niekoľko starších, aby mi povedali, že sa nemusíme rozhodnúť, čo je správne a čo zlé, musíme počúvať iba GB. Ak sa GB mýli, je to medzi nimi a Jehovom. Inými slovami, filozofia „len nasledovať príkazy“ je spôsob, ako ísť. “ Bohužiaľ som počul niekoľko ľudí hovoriť to isté. V diskusii, ktorú som mal s jedným z mojich členov rodiny o podobenství o vernom a diskrétnom otrokovi založenom na Lukovi (nie o neslávnom Matúnovom účte), dospel k záveru, že Jehova položil veci... Čítaj viac "
Je to celkom zaujímavý prístup 🙂
Prečo vlastne nesledovať miestneho guru? Vždy je to medzi nimi a Jehovom. Je tak pohodlné zbaviť sa akejkoľvek zodpovednosti a „práce“, ktorá s tým súvisí, hľadania pravdy.
Alebo by povedali „Veľká Británia, ktorú ste vymenovali, ma priviedla do hriechu“ ...
Myslím si, že je to dosť nedostatok úcty k samotnej Pravde, ako aj naše svedomie a duševné schopnosti, vzácne dary od Jehovu.
Ahoj GWIT, práve som uplatňoval radu v Prísloviach 26: 5: „Odpovedaj hlúpemu podľa jeho hlúposti, aby mu nerobilo starosti, a je múdry.“ Toto nové chápanie je hlúposť. Aby som však odhalil, aké je to hlúpe, cítil som, že je potrebné túto logiku vyvodiť do logického záveru. Teokratická stráž smrti je nevyhnutná, ak bratia hromadne nakupujú v tomto „novom svetle“. Toto je strašidelný dôsledok výučby interpretácie Mat. 24:34 to je úplne ľudského pôvodu. Dúfam, že bratstvo to premyslí a uvidí... Čítaj viac "
Ahoj Meleti,
Je to skutočne teokratická stráž smrti. Nepoznám žiadneho JW, ktorý by sa zapojil do špekulácií tohto druhu a nemyslel si, že to prešlo ako učenie Najvyššieho.
Ods. 3 „Pretože pravidelne študujeme Božie slovo, môžeme vidieť, že proroctvo sa práve teraz napĺňa. Aký kontrast s ľuďmi všeobecne? Sú tak zapojení do svojho života a sledovania, že prehliadajú jasný dôkaz, že Kristus vládne od roku 1914 „Nielen ľudia vo všeobecnosti prehliadajú tento„ jasný dôkaz “, sú to aj Jehovovi svedkovia. Keby som nestihol túto strážnu vežu, prehliadol by som Kristovu vládu od roku 1914. Je to iba prostredníctvom riadiaceho orgánu a „nového svetla“, ktoré sa nachádza v ZT, nie... Čítaj viac "
Áno ... zdá sa, že súčasná GB klesá rovnakým klzkým svahom ako GB koncom 60. a začiatkom 70. rokov. Aj keď nehovoria o konkrétnom dátume (napríklad 1975), znamenajú o rande a rovnaký typ vecí ako „zostáva málo času“. Je to kvôli takýmto strážnym vežiam, že nemôžem a nebudem brať nič, čo títo chlapci (súčasná GB) hovoria vážne !! ——————————————————– „Generácia“ Matúša 24:34 1969 Verzia: (Všetci ľudia sú dosť starí na to, aby si ich pamätali) „Po upozornení na veľa vecí, ktoré poznačujú obdobie od roku 1914... Čítaj viac "
Táto generácia “Strážna veža z 15. februára 2008 (strany 23–25) ponúkla aktualizované vysvetlenie týkajúce sa„ tejto generácie “, ako to uviedol Ježiš v Matúšovi 24:34. Nešlo však o „nové“ porozumenie, pretože sa vrátilo k interpretácii pred 81 rokmi, v Strážnej veži z roku 1927, 15. februára, strana 62. Meniace sa vysvetlenia v priebehu rokov „tejto generácie“: ČT Russell učil, že „toto generácia “sa vzťahovala na ľudí, ktorí všeobecne žili v významnom období dejín. (Bitka pri Armagedone, strany 603 - 605) JF Rutherford to v roku 1927 zmenil tak, aby sa vzťahovali iba na členov„ nového stvorenia “, pomazaných. "Niektoré."... Čítaj viac "
Wow!
Ďakujem Katrine za všetky tieto referencie. Deväťdesiate roky boli mojou érou v pravde, že som unavený, pokiaľ ide o zmeny vo výučbe generácie. Viem si len predstaviť, aké to musí byť pre tých, ktorí boli v „pravde“ omnoho dlhšie ako ja. Keď je to takto stanovené…. Toto učenie vyzerá ako vrak vlaku!
Katrina:
Chcem pridať komentár GWIT. Veľmi si vážim, že ste položili ten kúsok histórie, ako ste to urobili vy.
Bol to pôvodca brata Barra? Tu, čo som našiel. Môžete to potvrdiť takto?
Ahoj Katrina Tento výskum si skutočne vážim. Pomáha mi to vidieť znenie času. Boli a sú to silné a jednoznačné tvrdenia. Páči sa mi, že mnohí iní verili, že slovo whiole srdečne. Tu je nejaký materiál, ktorý som pred nejakým časom nadával a prepísal. Časti sa skopírujú a vložia z prieskumu ostatných. Chyba 1 Ako som pochopil, základom učenia je chyba, ktorá viedla k tomu, že strážna veža bojovala so všetkými o páde Jeruzalema. Podľa všetkého Jeruzalem padol v roku 587 pred Kristom, ale strážna veža áno... Čítaj viac "
Katrina, „Do roku 1995 čas pre„ túto generáciu “vypršal a bolo potrebné aktualizovať vysvetlenie. Preto sa „táto generácia“ stala „vzpurnými ľuďmi, ktorí tvoria túto súčasnú„ zlú a cudzoložnú generáciu ““, ale už sa neobmedzuje na žiadny konkrétny dátum. (W95 11/1 s. 15 ods. 21) ““ Je to presné? Vyhľadal som článok a uvidel som toto: „Zrazu, na vopred určený Jehovov„ deň a hodinu “, jeho zúrivosť sa rozpúta nad náboženskými, politickými a obchodnými prvkami sveta spolu s úbohými ľuďmi, ktorí tvoria tohto súčasníka„ zlého “. a cudzoložná generácia. “ (Matúš 12:39; 24:36; Zjavenie 7: 1–3, 9, 14) Ako môže... Čítaj viac "
Oprava môjho posledného príspevku. Posledná veta by mala znieť:
Citované písmo je tu Matthew 12:39, nie Matthew 24:34.
Para 8 až 10 timothy 2 v 3 až 1. Všimol som si, že misaplikácia je tiež veľmi silná, ak čítame celý list, je mi jasné, že nie je to proroctvo, ktoré sa má naplniť o 5 rokov neskôr, ale varovanie venované timotii postojov, ktorým bude čeliť vo svojej dobe. môže dnes čeliť tomu istému, ale nie je to špecifické pre našu dobu, keďže sme boli vedení k viere. Pre toto nové chápanie generácie sa mi zdá, že sa mi to vôbec nepokladá.... Čítaj viac "
dobre nás varovali. Žalmy 146
A skutočnosť, že mnohí pochybujú, je dobrá, možno nájdu také webové stránky, ako sú tie, ktoré hľadajú, hľadať odpovede z biblie.
Takéto články sú dôvodom, prečo Jehovovi svedkovia vytvárajú skvelých ateistov. Pokračujúca propagácia nebiblických učení, zatiaľ čo sa vyhlasuje za jediný zdroj pravdy, zničila vieru mnohých. Sme nabádaní, aby sme slúžili s ohľadom na dátum. Keď sa veci nedokážu uskutočniť, ľudia sú sklamaní a vzdajú sa boha. Mnoho ľudí nikdy neočakávalo, že v tomto systéme zostarnú. Oveľa reálnejšie je prijať to, čo sme čítali v Kazateľovi. Všetci pravdepodobne jedného dňa zomrieme. Nemali by sme sa teda sústrediť na nádej, že sa môžeme vyhnúť smrti. Namiesto toho by sme sa mali sústrediť... Čítaj viac "
Skvelý komentár. Na vzostupe je určite vzbura a energiu a silu, ktorú poskytuje samotný Jehova!
Ospravedlňujeme sa, že tento komentár nepodpísal.
Daytona
Jeden bod, ktorý som si všimol v par. 14-16, je, že nebol uvedený nijaký odkaz na písmo, ktorý by ospravedlňoval logiku „prekrývajúcich sa generácií“.
Ale myslím si, že v tomto okamihu je spochybnenie týchto vyhlásení zodpovednosťou každého. Ak mnohí hovoria o GB „sú iba ľudia“, majú zodpovednosť za otázku, ako „iba človek“ môže prísť k takým presným zjaveniam, a to bez akejkoľvek podpory písma.
Celkom správne, JB. Odkedy bola táto myšlienka prvýkrát predstavená v roku 2010 (hoci v postrannom paneli to bolo naznačené už v roku 07), Vedúci zbor nikdy neposkytol biblickú podporu, okrem jedného slabého pokusu o použitie Exodu 1: 6, ktorý samozrejme nič také nedokazuje.
Pripomínajúc časť zhromaždenia Otázky a odpovede pred niekoľkými rokmi, keď brat Elder odpovedá na otázku brata Weaka: „Nemôžem dostať hlavu okolo tohto nového vysvetlenia, že generácia nepominula,“ zasunie Bro.Elder rýchly prehľad nová definícia viacgeneračnej generácie. V čase, keď to urobí, žiadny nový učeník, ktorý by mal mozog, by nemal odvahu urobiť čokoľvek, iba by súhlasil s tým, že to mal byť vždy len ušlý záver. Ich ukážka skončila asi takto: Bro. Slabé: „Ďakujem veľmi pekne bratovi staršiemu za toto jasné vysvetlenie! Teraz už viem, že to bolo... Čítaj viac "
Ďakujem Meleti,
Čakal som na vaše postrehy z pozorovania tohto týždňa. Som príliš zmätený všetkými zmenami, aby som ich mohol slušne komentovať.
Z toho, čo som čítal v Biblii, som si však istý, že Kristus sa ujal vlády po jeho smrti v roku 33 nl.
Naozaj si užívam rozpis týchto článkov a zrozumiteľnosť reči.
Láska všetkým na fóre