Састав кола за ову службену годину укључује четвороделни симпозијум. Трећи део носи наслов „Задржи овај ментални став - јединство ума“. Објашњава шта је јединство ума у хришћанској скупштини. Под другим насловом, „Како је Христос показао јединство ума“, говор говори о две тачке:
1) Исус је учио само оно што је Јехова желио да га научи.
2) Исусове молитве одражавале су његову одлучност да мисли и делује у јединству са Јеховом чак и када је то било тешко.
Који се истински студент Светог писма не би сложио са тим изјавама? Не ми, сигурно.
Под трећим насловом, „Како можемо показати јединство ума?“, Даје се следећа изјава: „Да бисмо били„ уједињени “, не само да„ морамо да разговарамо у договору “, већ и да„ мислимо у договору “(2 Цо 13 : 11) ”
Опет, нема проблема с тим, јер потиче из Библије.
Јединственост ума започиње од Јехове. Исус је био прва творевина која је постигла јединство ума с Богом. Ако желимо да размишљамо у договору, онда наше размишљање мора бити у складу с Јеховом и Исусом. Ако као народ имамо јединственост ума, то увек мора бити у складу с Јеховиним умом, зар не? Дакле, ова идеја јединства ума тако што се сви слажу око истог захтева - ПОТРЕБУЈЕ-да се слажемо са Јеховом. Опет, може ли се водити било каква расправа о томе?
Добро, ево сад ствари постају мало неуредне. Из контуре имамо ову изјаву: „Да бисмо„ размишљали у договору “, не можемо гајити идеје супротне Божјој Речи или наше публикације. (1 Ко 4: 6) “
Видиш проблем? Ова изјава ставља оно што је наведено у нашим публикацијама у раван са надахнутом Божјом речју. Будући да је историјска чињеница да Библија никада није доказана као погрешна, док су наша веровања како се учи у публикацијама у многим приликама била погрешна, ова изјава је погрешна и немогуће је помирити са истином. Ипак, изјава се завршава референцом из Писма:
(1. Коринћанима 4: 6) Сада, браћо, ово сам пренео тако да се примењујем за себе и за ваше добро, да бисте у нашем случају могли да научите [правило]: “Не прелазите даље од онога што пише," у реду да се ВАМ можда неће надувати појединачно у корист једног против другог.
Павле јасно говори о стварима написаним под надахнућем. Ипак, укључивањем ове библијске референце овде, ми тврдимо да такође не би требало да надилазимо ствари написане у нашим публикацијама.
Само да покажемо колико такво учење може бити духовно опасно, узмимо пример из наше прошлости. До шездесетих година прошлог века веровали смо да је сваки креативни дан дугачак 1960 година. Библија то не учи, па се ово веровање заснивало на људским нагађањима. Веровали смо - опет засновано на нагађањима о датуму стварања Еве - да је 7,000. година означила крај 1975 година људског постојања и да би било примерено да се последњих 6,000 година овог седмог стваралачког дана поклопи са миленијумском владавином Христа. Све ово биле су неутемељене људске шпекулације, али пошто је потекло из непогрешивог извора, транспарент су заузели многи окружни и окружни надзорници, мисионари и пионири широм света и убрзо је то постало широко прихваћено веровање. Испитивање тога било би равно нападу на јединство скупштине. Било који неистомишљеник не би „размишљао у договору“.
Па хајде да размотримо кључне тачке:
- Мислити као Јехова значи подучавати оно што жели.
- Не жели да учимо лажна веровања.
- 1975. године било је лажно уверење.
- Подучавати 1975. значило је подучавати оно што Јехова не жели.
- Предавање 1975. године значило је да не размишљамо у складу са Богом.
- Предавање 1975 значило је да размишљамо у договору с Управним тијелом.
Па шта треба да буде? Мислите у договору са људима или мислите у договору са Богом? Тада би неко задржао јединство ума „не гајећи идеје супротне Божјој Речи или нашим публикацијама“, стајао би између камена и наковња. Веровање у 1975. могло би довести до неслагања са Јеховом, али у сагласности са већином Сведока тог времена. Међутим, неприхватање нашег учења 1975. године ујединило би нечије размишљање са Јеховиним, док би неко изостало из Водећег тела.
Наставља се разговор:
„Али шта ако нађемо библијско учење или смерницу организације коју је тешко разумети или прихватити? „
"Додајте Јехови јединство ума с њим."
Сад мислим да бисмо се могли сложити са овим, зар не? Иако можда не онако како је аутор нацрта желео. Ако је библијско учење тешко разумети, требало би да се молимо Богу да нам помогне да размишљамо као и он. То би значило прихватити библијско учење чак и ако га не разумемо. Међутим, ако говоримо о правцу организације за коју знамо да греши, онда бисмо се и даље молили да имамо јединство у духу са Јеховом, али у овом случају јединство ума могло би нас довести у неслагање са Управним телом око њихово учење.
Човек је приморан да се запита зашто овај напор да се људска учења ставе у раван са Божјим? Ову мисао имамо из контуре говора: „Медитирајте о чињеници да све истине које смо научили и које су ујединиле Божји народ потичу из његове организације“.
То је очигледно нетачно! Све истине које смо научили произилазе из Јехове кроз његову писану реч. Долазе из Библије. Нису дошли од организација. Бојим се да ово поново усредсређује нашу пажњу на групу мушкараца који воде нашу организацију као извор истине, уместо да стављамо сав нагласак и сву славу на Јехову и његовог Сина и тренутни канал комуникације, Божју надахнуту писану реч.
Сигуран сам да смо сви веома захвални за све што смо научили од организације, али изгледа да сада траже нешто заузврат. Изгледа да желе више - више него што бисмо требали дати. Изгледа да траже да буду чувари наше душе.
Могу рећи да сам све што сам научио о математици научио од својих наставника у школи. Захвалан сам им, али то им не даје за право да захтевају да све што говоре о математици сада и убудуће прихватам као да долази из неког непогрешивог извора; као да долази од Бога. Они су били моји учитељи, али више нису моји учитељи. И никада нису били моји владари. Да ли се исто не односи на било коју врсту наставе која потиче од људског инструктора?
Заправо, будући да сам одгојен у истини, било би тачно рећи да сам све донедавно све истине и неистине повезане с библијским сазнањима научио од Јеховине организације. Сазнао сам да нема паклене ватре и Тројице. Сазнао сам да је Исус прво створено биће. Сазнао сам да ће Армагедон уништити овај стари систем ствари и да ће Христова владавина бити 1,000 година. Сазнао сам да ће ускрснути мртви. Све сам то научио из Библије уз помоћ Јеховиног народа. Све те чудесне истине сазнао сам преко Јеховиног народа или, ако желите, његове земаљске организације.
Али такође сам научио - и неко време дошао да верујем и поступао по њима - лажи. Сазнао сам да ће 1975. година означити крај 6,000 година људске историје и да ће Христова владавина 1,000 година започети након тога. Сазнао сам да генерација - колективни појединци - која је видела 1914. годину неће изумрети пре него што дође крај. Сазнао сам да је велика невоља започела 1914. Сазнао сам да становници Содоме и Гоморе неће ускрснути, а затим да ће бити, а затим да неће и онда ... Сазнао сам да супруга није могла не разводи се од мужа због хомосексуалности или бестијалности. Листа се наставља…. Све су то биле лажи којима ме је учила иста организација која сада захтева да верујем у све што ми говоре безусловно.
Захвалан сам на истинама које су ме научили. Што се тиче лажи - разумем и одакле су потекле. Немам никаквог раздраганости ни незадовољства, иако знам да многи то чине. Мој проблем је што њихова примена 2 Кор. 13:11 је апсолутно. Слажем се да треба да размишљамо сложно као народ, али не по цену губитка јединства са Јеховом. Ако свесно и беспоговорно прихватам као науку од Бога, традиције и шпекулативна учења људи, онда са намером игноришем Јеховин јасан савет да се уверим у све ствари и чврсто држим само онога што је у реду. Заиста је тако једноставно.
Укратко, требало би да наставимо да прихватамо Водеће тело као део групе која чини моје учитеље, али не смемо им дозволити да овладају нашом душом. Није на њима да одређују у шта ћемо или нећемо веровати. Нико неће стајати поред нас на судњи дан. Тада свако мора да одговори за своје појединачне изборе и поступке. Да, морамо остати јединствени. Постоје правила понашања и административне политике и праксе које су неопходне за несметано функционисање било које бирократије. Морамо да сарађујемо ако ћемо обавити посао.
Па где неко црта линију?
Разговор се затвара овом опоменом: „Чак иако неке ствари не разумете у потпуности, сјетите се да нам је дат„ интелектуални капацитет “довољан за стицање тачног знања о правом Богу, са којим смо сада у сједињењу“ помоћу његових Син Исус Христос ”(1. Јован 5:20)”
Слушајте! Слушајте! Радимо јединствено, да! - раме уз раме, извршавајући налог који нам је Јехова дао преко свог Сина. Допустите нам да сарађујемо са онима који преузимају вођство. Замислимо се сложно, сјећајући се да тај споразум започиње размишљањем као што то чини Јехова, а не као људи. Чинимо све то, али истовремено, будимо увек верни Речи Божијој и користећи свој Богом дани „интелектуални капацитет“, немојмо се уздати у племиће нити у сина земаљског човека. (Пс 146: 3)
[…] Претходни извод из Куле стражаре из 1910. показује став који је данас жив и здрав. Од сведока се очекује да прихвате свако учење у публикацијама са истим поуздањем које показују у Божјој речи. На кружном окупљању пре неколико година, оквир за говор садржао је следеће речи: „Да бисмо„ размишљали у договору “, не можемо гајити идеје супротне Божјој Речи или нашим публикацијама. (Види Једнота Ума.) [...]
[…] Ел. Ес пор есо куе лас рециентес децларационес ен нуестрос 2.012 цонвенционес де дистрито и монтаје де цирцуитос програмас ме молестабан танто. Парециа куе естабан агаррандо а уна игуалдад цон ла Палабра де […]
[…] Израелци су то радили у пустињи. У програму склопа кола за 2013. речено нам је да, да бисмо имали јединственост ума, морамо размишљати сложно, а не „гајити идеје супротне ... нашем [...]
[…] Када је спојите са недавним наговором прошлогодишњег окружног конгреса и нашим најновијим програмом окупљања кола за третирање учења Водећег тела као што чинимо надахнуту Реч Божју, тешко је [...]
[…] Недељно читање Библије навело ме на размишљање о недавном посту. Из нацрта овог дела склопа склопа о одржавању „јединства ума“, ми [...]
Ту конвенцију је било изузетно тешко провести. У мом делу света брат је рекао да ако не разумемо ново светло, можда се тестирамо ...
Говорећи о томе да се слажемо, да имамо јединственост ума и да слушамо Божје јасно вођство кроз Христа, има ли овде учесника?
То је врло добро питање, Јојо. Неколицина нас тренутно истражује то питање. Човек жели да се повинује Исусовој заповести. Ако желимо да стојимо по страни као део неке „класе посматрача“, желимо да будемо сигурни да се налазимо на чврстом библијском тлу, у супротном, можда нећемо послушати свог Господа. То не би нужно значило да бисмо изгубили на спасењу. Уосталом, у параболи о верном робу постоји онај ко чини неправду из незнања и тако је добио неколико удараца.
Слажем се. Отац који нас воли и Христос Исус знају своје овце. Никада не би некога оштро судили због понашања из незнања или понашања на одређени начин јер је преварен. На пример, судија Рутхерфорд затворио је небеска врата после 1935. године, верујем. Дакле, било који хришћанин повезан са Истраживачима Библије, а затим и Јеврејима пре 1935. године аутоматски је учествовао. Знамо да је веровање било лажно. Па како ће Христос судити ономе ко је сматрао да је требало да учествује, а није, можда због страха од човека или сумње која им се намеће у мислима због лажних учења? ја осећам... Опширније "
[…] Никада у рангу с тим. Због тога су ми недавне изјаве у нашем округу за конгресе и програме окупљања кругова за 2012. толико сметале. Чинило се да они схватају једнакост са Божјом Речју [...]
То је ваљано питање. Библија мало говори о значењу крштења. Имамо Петрове коментаре на ту тему, али то је то. Претпостављам да је то једна од оних доктрина до којих смо дошли дедукцијом више од читања дефиниције у Светом писму.
Читајући о крштењу и посвећењу, питам се коју библијску основу морамо учити да је крштење јавна демонстрација наше посвећености Богу.
Ја сам предани Јеховин слуга, али једноставно не могу наћи никакву библијску референцу за ово учење. Можда ми можете помоћи да јасно разумем ово питање или да нађем алтернативно објашњење о хришћанском крштењу.
Ром КСНУМКС: КСНУМКС
Сада ономе који вас може учинити чврстим у складу са добром вешћу коју изјављујем и проповедањем Исуса Христа, у складу са откривењем свете тајне која је у тишини чувана дуго времена (26), али сада је створена очитовати се и постало је познато кроз пророчке списе међу свим народима, у складу са наредбом вечног Бога да промовише послушност вером; (27) Богу, самом мудром, нека буде слава кроз Исуса Христа заувек. Амин
Ово од 6/1/85 ВТ:
Да ли сте се на основу жртве Исуса Криста покајали због својих грехова и посветили се Јехови да извршите његову вољу?
Други је:
Да ли разумете да вас преданост и крштење идентификују као једног од Јеховиних сведока у сарадњи са Божјом организацијом усмереном духом?
Након што су одговорили да на ова питања, кандидати се налазе у исправном срчаном стању да подвргну хришћанско крштење.
Хвала Дорцас.
Организована књига 2005 (од-Е) на страни 215: 1. Да ли сте се на основу жртве Исуса Христа покајали за своје грехе и посветили се Јехови да извршава његову вољу? 2. Да ли разумете да вас ваша посвећеност и крштење идентификују као једног од Јеховиних сведока у сарадњи са Божјом организацијом вођеном духом? Коментар: негде између бр. 1 и бр. 2 правно одељење Друштва нашло се на путу нашем посвећеном „откривењу кроз Исуса Христа и кроз Библију под просветитељском снагом светог духа?“ Ово не мења суштину завета # 2 у ранијој верзији за... Опширније "
Крштење хришћана је јавна манифестација врло личног искуства. Заиста је то између човека и Јехове Бога. Тужно је што осећамо потребу да организацију уведемо у аранжман. „Јеховини сведоци“ је привремено име. Садашња организација је такође привремена. Ове ствари ће ући у анале историје када више не буду потребне. Али наша посвећеност Богу је вечна. Било би сјајно кад бисмо се могли вратити изворним питањима, или по том питању, никаквим питањима, јер постојање питања подразумева да неки човек... Опширније "
Завет за крштење многи старији узели су завет посвећењу Јехови: *** в58 8/1 стр. 478 пар. 22 Крштење *** (1) Да ли сте препознали себе пред Јеховом Богом грешником којем је потребно спасење, и јесте ли му признали да ово спасење потиче од њега, Оца, кроз његова Сина Исуса Криста? (2) На основу ове вере у Бога и његове одредбе за спасење, да ли сте се безрезервно посветили Богу да ће вршити његову вољу од сада, како вам то открива кроз Исуса Христа и кроз Библију под... Опширније "
Па добро! Која су два питања која сада постављамо? Не могу да се сетим. Да ли неко тамо зна?
Веома тријезна презентација чињеница! Питам се где ГБ покушава да нас доведе до које тачке ће затегнути конопац!