Скажімо, до вас на вулиці повинен був підійти чоловік і сказати вам: “Я християнин, але я не вірю, що Ісус є Сином Божим”. Що б ви думали? Вам, мабуть, цікаво, чи не з глузду з'їхав чоловік. Як ви можете назвати себе християнином, заперечуючи Ісуса як Божого Сина?
Мій батько жартував: «Я можу назвати себе птахом і встромити перо в капелюх, але це не означає, що я можу літати». Справа в тому, що наклеювання ярлика на щось, не робить це таким.
Що, якби я сказав вам, що більшість людей, які називають себе тринітаріями, насправді не вірять у Трійцю? Вони називають себе "тринітарними", але насправді не є. Це може здатися особливо обурливим твердженням, але, запевняю вас, це підтверджується жорсткою статистикою.
У дослідженні міністерств Ligonier у 2018 році та Life Way Research, в якому було опитано 3,000 американців, дослідники виявили, що 59% дорослих людей у США вважають, що «Святий Дух є силою, а не особистою істотою».[Я]
Що стосується американців з «євангельськими віруваннями» ... опитування показало, що 78% вважають, що Ісус був першим і найбільшим, кого створив Бог Батько.
Основним положенням вчення про Трійцю є те, що існує три рівних особи. Отже, якщо Син створений Отцем, він не може бути рівним Батькові. І якщо Святий Дух - це не людина, а сила, то в Трійці є не три людини, а лише дві, в кращому випадку.
Це ілюструє, що більшість людей, які вірять у Трійцю, роблять це, тому що так навчає їх Церква, але насправді вони взагалі не розуміють Трійці.
Готуючи цю серію, я переглянув низку відеороликів людей, які пропагують Трійцю як основну доктрину християнства. Протягом багатьох років я також обговорював Трійцю в особистих зустрічах з сильними прихильниками вчення. А чи знаєте ви, що цікавого в усіх цих дискусіях та відео? Усі вони зосереджені на Отці та Сині. Вони витрачають величезну кількість часу та зусиль, намагаючись довести, що Отець і Син - це один і той же Бог. Дух Святий практично ігнорується.
Вчення про Трійцю схоже на триногу табуретку. Він дуже стійкий, поки всі три ноги міцні. Але ви видаляєте лише одну ногу, і стілець марний. Отже, у цьому другому відео нашої серії я не збираюся зупинятися на Отці та Сині. Натомість я хочу зосередитись на Святому Дусі, бо якщо Святий Дух не є людиною, то ніяк не може бути частиною Трійці. Нам не потрібно витрачати час, дивлячись на Батька і Сина, якщо не хочемо перейти від навчання Трійці до подвійності. Це вже зовсім інше питання.
Тринітарії спробують переконати вас, що вчення бере свій початок з першого століття, і навіть цитуватимуть деяких ранніх церковних отців, щоб довести це. Це насправді нічого не доводить. До кінця І століття більшість християн походили з язичницького походження. Язичницькі релігії включали віру в Трійцю богів, тому було б дуже легко ввести язичницькі ідеї в християнство. Історичні дані вказують на те, що суперечки щодо природи Бога вирували аж до четвертого століття, коли нарешті тринітарі, за підтримки римського імператора, перемогли.
Більшість людей скажуть вам, що Трійця як офіційна церковна доктрина виникла в 324 р. Н. Е. На Нікейському соборі. Його часто називають Нікейським символом віри. Але справа в тому, що вчення про Трійцю не виникло в 324 р. Н. Е. В Нікеї. Тоді, про що тоді домовились єпископи, було подвійність Батька і Сина. Минуло б більше 50 років, перш ніж Святий Дух був доданий до рівняння. Це сталося в 381 р. Н.е. на Константинопольському соборі. Якщо Трійця так очевидна в Писанні, чому єпископам знадобилося більше 300 років, щоб кодифікувати подвійність Бога, а потім ще 50, щоб додати Святого Духа?
Чому більшість американських тринітаріїв, згідно з опитуванням, на яке ми щойно посилалися, вважають, що Святий Дух є силою, а не людиною?
Можливо, вони приходять до такого висновку через майже повну відсутність навіть непрямих доказів, що підтверджують ідею, що Святий Дух - це Бог. Давайте розглянемо деякі фактори:
Ми знаємо, що ім'я Бога - YHWH, що по суті означає "я існую" або "я є". Англійською мовою ми можемо використовувати переклад Єгова, Яхве чи Єхова. Яку б форму ми не використовували, ми визнаємо, що Бог, Батько, має ім’я. Син також має ім'я: Ісус, або Ієшуа на івриті, що означає "YHWH рятує", оскільки ім'я Ієшуа використовує коротку форму або абревіатуру для божественного імені Бога, "Ях".
Отже, у Отця є ім’я, а у Сина - ім’я. Ім'я Отця зустрічається в Писанні майже 7000 разів. Ім'я Сина з'являється близько тисячі разів. Але Святому Духу взагалі не дано імені. Святий Дух не має імені. Ім'я важливо. Що перше ви дізнаєтесь про людину, коли вперше зустрічаєтесь з нею? Їхнє ім'я. У людини є ім’я. Можна було б очікувати, що така важлива людина, як третя особа Трійці, тобто особа божества, матиме ім’я, як інші дві, але де воно? Святому Духу в Писанні не дано імені. Але суперечливість на цьому не зупиняється. Наприклад, нам наказано поклонятися Отцю. Нам наказано поклонятися Сину. Нам ніколи не кажуть поклонятися Святому Духу. Нам сказано любити Батька. Нам сказано любити Сина. Нам ніколи не кажуть любити Святого Духа. Нам кажуть, що ми віримо в Отця. Нам сказано вірити в Сина. Нам ніколи не кажуть, що ми маємо віру в Святого Духа.
- Ми можемо охреститися Святим Духом - Матвій 3:11.
- Ми можемо наповнитися Святим Духом - Лука 1:41.
- Ісус був сповнений Святого Духа (Луки 1:15). Чи Бог може бути наповнений Богом?
- Святий Дух може навчити нас (Луки 12:12).
- Святий Дух може давати чудесні дари - Дії 1: 5.
- Ми можемо бути помазані Святим Духом - Дії 10:38, 44 - 47.
- Святий Дух може освятити - Римлянам 15:19.
- Святий Дух може існувати в нас - 1 Коринтян 6:19.
- Святий Дух використовується, щоб запечатати вибраного Бога - Ефесянам 1:13.
- Бог вкладає в нас Свого Святого Духа - 1 Солунянам 4: 8. Бог не вкладає Бога в нас.
Бажаючі просувати Святого Духа як особистість будуть висувати біблійні тексти, які антропоморфізують дух. Вони заявлятимуть, що вони буквальні. Наприклад, вони цитують Ефесян 4:13, де говориться про скорботу Святого Духа. Вони будуть стверджувати, що ти не можеш засмучувати силу. Що ти можеш лише засмутити людину.
З цією лінією міркувань є дві проблеми. Перший - це припущення, що якщо ви можете довести, що Святий Дух є людиною, ви довели Трійцю. Я можу довести, що ангели - це особи, що не робить їх Богом. Я можу довести, що Ісус є людиною, але знову ж таки це не робить його Богом.
Друга проблема цієї лінії міркувань полягає в тому, що вони представляють те, що відоме як чорно-біла помилка. Їх міркування звучать так: Або Святий Дух - це людина, або Святий Дух - сила. Яка зарозумілість! Знову я маю на увазі аналогію, яку я використовував у попередніх відео, коли намагався описати червоний колір людині, яка народилася сліпою. Немає слів, щоб правильно це описати. Цей сліпий не може повністю зрозуміти колір. Дозвольте мені проілюструвати труднощі, з якими ми стикаємось.
Уявіть на мить, що ми могли б воскресити когось із 200 років тому, і він щойно був свідком того, що я зробив. Чи мав би він надію правильно зрозуміти те, що щойно сталося? Він би почув жіночий голос, який розумно відповідав на моє запитання. Але там не було жодної жінки. Це було б для нього магією, навіть чаклунством.
Уявіть, що воскресіння щойно сталося. Ви сидите вдома у своїй вітальні зі своїм пра-пра-пра-прадідом. Ви закликаєте: "Алекса, зменши світло і відтвори нам музику". Раптом світло згасає, і починає звучати музика. Не могли б ви навіть почати пояснювати, як все це працює так, щоб він зрозумів? Щодо цього, ти взагалі розумієш, як це все працює?
Триста років тому ми навіть не знали, що таке електрика. Зараз у нас є самокеровані машини. Ось так швидко наша технологія прогресувала за такий короткий час. Але Бог існує вічно. Всесвіту мільярди років. Яку технологію має Бог у своєму розпорядженні?
Що таке Святий Дух? Я поняття не маю. Але я знаю, що це не так. Сліпий, можливо, не зможе зрозуміти, що таке червоний колір, але він знає, що це ні. Він знає, що це не стіл чи стілець. Він знає, що це не їжа. Я не знаю, що насправді є Святий Дух. Але те, що я знаю, це те, що говорить мені Біблія. Це говорить мені, що це засіб, який Бог використовує, щоб досягти всього, що він хоче досягти.
Розумієте, ми вступаємо в помилкову дилему, чорно-білу помилку, аргументуючи, чи Святий Дух є силою чи людиною. Свідки Єгови, наприклад, стверджують, що це сила, як електрика, тоді як тринітарі - людина. Зробити це або одним, або іншим означає мимоволі вступити у форму зарозумілості. Хто ми, щоб сказати, що не може бути третього варіанту?
Твердження, що це сила, подібна до електрики, є другорядним. Електрика сама нічого не може зробити. Він повинен працювати в пристрої. Цей телефон працює від електрики і може робити багато дивовижних речей. Але сама по собі сила електрики не може зробити нічого з цього. Проста сила не може робити те, що робить святий дух. Але цей телефон також нічого не може зробити сам по собі. Це вимагає від людини того, щоб ним командувати, користуватися ним. Бог використовує Святого Духа, щоб робити все, що він хоче. Тож це сила. Ні, це набагато більше, ніж це. Це людина, ні. Якби це була людина, вона мала б ім’я. Це щось інше. Щось більше, ніж сила, але щось інше, ніж людина. Що це? Я не знаю і мені не потрібно більше знати, ніж мені потрібно знати, як цей крихітний пристрій дозволяє мені спілкуватися та бачити друга, який живе на іншому кінці світу.
Отже, повертаючись до Ефесян 4:13, як можна засмутити Святого Духа?
Щоб відповісти на це запитання, прочитаємо Матвія 12:31, 32:
“І тому я кажу вам, будь-який гріх і наклеп можна пробачити, але блюзнірство проти Духа не буде прощено. Кожному, хто скаже слово проти Сина Людського, буде прощено, але кожному, хто виступить проти Святого Духа, не буде прощено ні в цьому, ні в майбутньому віці ». (Матвія 12:31, 32 NIV)
Якщо Ісус є Богом, і Ви можете блюзнірити Ісуса і все ще прощатись, то чому ж Ви також не можете блюзнірити Святого Духа і прощатись, припускаючи, що святий дух також є Богом? Якщо вони обоє є Богом, то блюзнірство одного богохульство над іншим, чи не так?
Однак, якщо ми розуміємо, що мова йде не про людину, а саме про те, що представляє Святий Дух, ми можемо це зрозуміти. Відповідь на це питання розкривається в іншому уривку, де Ісус навчає нас про прощення.
“Якщо твій брат чи сестра грішать проти тебе, докоряй їм; а якщо вони каються, прости їх. Навіть якщо вони грішать проти вас сім разів на день і сім разів повертаються до вас, кажучи: "Я каюсь", ви повинні їм пробачити ". (Луки 17: 3, 4 NIV)
Ісус не каже нам просто прощати всіх і кого завгодно, незважаючи ні на що. Він ставить умову нашого прощення. Ми повинні вільно прощати, доки людина, що це слово, «кається». Ми прощаємо людей, коли вони каються. Якщо вони не бажають покаятися, ми просто дозволимо пробачити неправильну поведінку.
Як Бог прощає нас? Як його благодать виливається на нас? Як ми очищаємось від своїх гріхів? Духом Святим. Ми охрещені Духом Святим. Ми помазані Святим Духом. Ми наділені Духом Святим. Дух виробляє нову людину, нову особистість. Це дає плід, який є благом. (Галатів 5:22) Коротше кажучи, це дар Божий, вільно дарований нам. Як ми грішимо проти цього? Кинувши цей чудовий, дар благодаті назад в Його обличчя.
"Наскільки суворіше, на вашу думку, заслуговує покарання той, хто потоптав Сина Божого під ногами, хто поводився як з нечестивою річчю кров завіту, який їх освятив, і хто образив Духа благодаті?" (Євреїв 10:29 NIV)
Ми грішимо проти Святого Духа, беручи дар, який нам дав Бог, і тупаючи по ньому. Ісус сказав нам, що ми повинні прощати так часто, як люди приходять до нас і каються. Але якщо вони не каються, нам не потрібно прощати. Людина, яка грішить проти Святого Духа, втратила здатність до покаяння. Він взяв дар, який йому дав Бог, і розтоптав його по всьому. Батько дарує нам дар Святого Духа, але це можливо лише тому, що спочатку він дав нам дар свого Сина. Його Син дав нам свою кров у дар, щоб освятити нас. Через цю кров Отець дарує нам Святого Духа, щоб вимити нас від гріха. Все це подарунки. Святий Дух - це не Бог, а дар, який Бог дає нам для нашого викуплення. Відкинути це означає відкинути Бога і втратити життя. Якщо ви відкидаєте святий дух, ви загартували своє серце, так що у вас більше немає можливості покаятися. Ні покаяння, ні прощення.
Триногий табурет, що є вченням про Трійцю, залежить від того, що Святий Дух є не тільки людиною, але й самим Богом, але немає жодних доказів з Писань, що підтверджують таку думку.
Деякі можуть цитувати розповідь про Ананію, намагаючись знайти у Писанні шматочок підтримки своєї ідеї. Це говорить:
Тоді Петро сказав: „Ананію, як це так, що сатана так наповнив твоє серце, що ти збрехав Святому Духові і залишив для себе частину грошей, отриманих за землю? Чи не належав він вам до продажу? І після того, як його продали, чи не були у вашому розпорядженні гроші? Що спонукало вас зайнятися такою справою? Ви брехали не лише людям, але і Богові ". (Дії 5: 3, 4 NIV)
Аргументи, що використовуються тут, полягають у тому, що оскільки Петро каже, що вони брехали і Святому Духу, і Богові, Святий Дух повинен бути Богом. Дозвольте мені проілюструвати, чому ці міркування хибні.
У США забороняти брехнути агенту ФБР протизаконно. Якщо спеціальний агент задає вам питання, а ви збрехали його, він може звинуватити вас у злочині брехні перед федеральним агентом. Ви звинувачуєте в брехні ФБР. Але ви не брехали ФБР, ви брехали лише чоловікові. Ну, цей аргумент не виведе вас із бід, оскільки спец-агент представляє ФБР, отже, брешучи йому, ви брехали ФБР, а оскільки ФБР є Федеральним бюро, ви також брехали уряду Сполучені Штати. Це твердження є вірним і логічним, і більше того, ми всі приймаємо його, визнаючи, що ні ФБР, ні уряд США не є розумними істотами.
Ті, хто намагається використати цей уривок для пропаганди думки, що Святий Дух - це Бог, забувають, що першою людиною, якій вони збрехали, був Петро. Брешучи Петра, вони також брехали Бога, але ніхто не думає, що Петро є Богом. Брешучи Петра, вони також працювали проти Святого Духа, якого Отець раніше вилив на них під час хрещення. Тепер працювати проти цього духу означало працювати проти Бога, проте дух був не Богом, а засобами, якими Він освятив їх.
Бог посилає свого святого духа, щоб здійснити все. Протистояти йому - це протистояти тому, хто його послав. Прийняти це означає прийняти того, хто його надіслав.
Підводячи підсумок, Біблія каже нам, що вона від Бога, від Бога або послана Богом. Це ніколи не говорить нам, що Святий Дух - це Бог. Ми не можемо точно сказати, що таке Святий Дух. Але тоді ми також не можемо сказати, що саме є Бог. Такі знання неможливі для розуміння.
Сказавши все це, насправді не важливо, що ми не можемо точно визначити його природу. Важливо те, що ми розуміємо, що нам ніколи не наказують поклонятися йому, любити його і не вірити в це. Ми повинні поклонятися, любити і вірити і в Отця, і в Сина, і це все, про що нам потрібно турбуватися.
Очевидно, що Святий Дух не є частиною жодної Трійці. Без неї не може бути Трійці. Можливо, подвійність, але Трійця - ні. Це узгоджується з тим, що Іван розповідає нам про мету вічного життя.
Іван 17: 3 говорить нам:
"Тепер це вічне життя: щоб вони пізнали вас, єдиного істинного Бога, та Ісуса Христа, котрого ви послали". (NIV)
Зверніть увагу, немає жодної згадки про пізнання Святого Духа, лише Отця і Сина. Чи означає це, що Отець і Син - це Бог? Чи існує божественна подвійність? Так і ні.
Завершивши цю загадкову заяву, давайте завершимо цю тему та піднімемо обговорення в наступному відео, проаналізувавши унікальні стосунки між Отцем і Сином.
Дякую за перегляд. І дякую за підтримку цієї роботи.
_________________________________________________
[Я] https://www.christianitytoday.com/news/2018/october/what-do-christians-believe-ligonier-state-theology-heresy.html
Перша частина вашої дисертації стосується кількості євангельських християн, які більше не дотримуються ортодоксальної тринітарної доктрини, ну, це не здивувало б жодного християнина, який дотримується цієї віри, оскільки ми добре знаємо, куди рухається християнство. Хоча я погоджуюсь зі статистикою, я вважаю, що це просто показує вам рівень біблійної грамотності, який є в сучасних церквах, багато хто вже не вивчає свої біблії і мало хто навчає доктринам, це результат так званої церкви секуляризований. Як ви говорите, вони навіть не знають, що це за термін... Детальніше »
Дякуємо за аналіз відео. Дуже вдячний, оскільки він буде служити дороговказом для майбутніх відео. Я перегляну деякі книги Дж. Уайта. Ви показали, що він любить висловлювати свою думку як факт, але нас набагато більше цікавить те, що можна довести зі Святого Письма. Мені щось цікаво. Ви, здається, вірите - виправте мене, якщо я неправильно зрозумів - що Ананія та його дружина не брехали нікому, а лише Богові. Тож коли вони дарували свою жертву апостолам, якщо вони нічого не говорили про те, щоб дати все, що мали, як саме... Детальніше »
Звідки Петро знав? Я міг би подумати, що це відбулося завдяки Божому всезнанню, Бог, очевидно, знав про їх обман, чи був тоді Петро від Бога поінформований? Писання мовчать, оскільки, щоб відбутися обман, Ананія та Сапфіра, мабуть, погодились віддати весь прибуток, але щось змінило їх думку (Сатана). Петро каже, що вони брехали не людям, а Богу, чи думали вони, що їх обман був апостолом та іншими, я це визнаю як можливість. Вони, очевидно, думали, що ніхто не знатиме, зрештою, їх обман був Богу, який це знав. Звичайно,... Детальніше »
Ви серйозно відстоюєте свою позицію, згідно з якою вони не говорили неправду жодним людям? Ви не бачите навіть можливості того, що такі переклади, як NIV, точно передають значення? "Ви брехали не тільки людям, але і Богові". НІВ "Ви [не просто] збрехали людям, а Богові". А. Б. Насправді цей вирок не має реального сенсу, якщо тільки чоловіки не були причетні до брехні. Просто щоб показати вам це - і для мене дивно, що я повинен вам це показати - якби Пітер сказав: „ти не брехав... Детальніше »
Так, це було суворо, враховуючи, що я визнав свою думку.
Грк "до чоловіків". Якщо зауваження Петра стосується лише апостолів, доречним був би переклад „для людей”. Але якби (як імовірно) було здійснено дію, щоб справити враження на всю громаду (хто, мабуть, був би свідком пожертви або знав про це), то більш загальне «до людей» є більш доречним, оскільки в аудиторію були б обидва чоловіки і жінок.
Biblical Studies Press. (2005). Перше видання NET Bible; Біблія. Англійська. NET Біблія .; NET Біблія. Biblical Studies Press.
Насправді ви не погодились із цим, а лише визнали це можливою. Справа, яка загрожує втратою у всьому цьому взад і вперед, полягає в тому, що оскільки вони брехали людям і через тих людей, що брехали Богові, то ми не можемо обґрунтовано зробити без однозначності висновок, що святий дух є Богом, оскільки брехня людям (відмінна від Божої особи) означає неправду до Бога, тож обгрунтовано, брехня святому духу (відмінна від Божої особи) також означає те саме, що брехня перед Богом. Я погоджуюсь, що це не доказ... Детальніше »
Важко відповісти вам, оскільки ви навіть не уявляли, яким ви вважаєте Святого Духа. Якщо з посилань на Писання, які я дав про особу Святого Духа, тоді немає жодної двозначності «для мене», Святий Дух - це людина, а отже Бог; і як така брехала в першу чергу, а людям в другу чергу (це моя поступка ;-). Невизначеність полягає у вас щодо природи Святого Духа. Якщо Святий Дух є якоюсь силою, як припускають Свідки Ієва, то Ви мали б рацію, це неможливо... Детальніше »
Я висловив надію, що принаймні ви визнаєте двозначність, притаманну цьому уривку, хоча я не здивований, що ви не можете.
О так, я визнаю двозначність у цьому уривку Ерік, пробачте мене, якщо я цього не пояснив. І це «більше», ніж можливо, включало інших людей, зазначає NET, які я розмістив, це чітко видно. Однак я розумію цей уривок у тому, що Ананія та Сапфіра змовились у їхньому серці / розумі, вони були настільки короткозорими, що думали, що їх обман був перед людьми, і ніхто не знає. Я вірю, що надприродно Бог відкрив Петру їх обман, а потім збір про це дізнався. Петро вказує, що їх обман був Богом, а не людьми... Детальніше »
Рядовий сказав: "Капітане, ми щойно отримали повідомлення від штабу". "Що говорить повідомлення, приватне?" Рядовий відповів: "У повідомленні сказано, що ми повинні негайно розбити табір". Оскільки повідомлення щось говорить і дає команду, це має бути людина. «Я почув голос вночі, який сказав:« Я рекомендую тобі стояти і слухати ».» Голос повинен бути людиною, тому що він говорить від першої особи і дає мені команду. Використовуючи вашу логіку, твердження повинні бути правдивими. Якщо ми прочитаємо контекст Дії 13: 2, то виявимо, що учнями були... Детальніше »
Забирайте приватне, і ми маємо лист, який може поговорити? Хтось говорив від імені Духа? Голос вийшов з повітря? Якщо голос повідомляє, він, мабуть, мав свободу волі, давайте введемо агентство і подивимося, що станеться. Джон сказав вночі: «Я наказую тобі стояти і слухати». Голос доносився від Джона, тому Джон повинен бути людиною, бо він говорить від першої особи і дає мені команду. Логіка існує, і твердження відповідає дійсності. Якщо ми читаємо контекст Дії 13: 2, то знаходимо... Детальніше »
Отже, ви визнаєте, що голос або повідомлення походить від людини, але голос або повідомлення не є цією людиною, хоча на нього посилаються з тією самою граматичною структурою, яка була б використана як "особа", замінена на "голос" або "повідомлення ". Подібним чином, Святий Дух не є людиною, а представляє особу Бога. Як ми говоримо “голос Божий”, ми говоримо “дух Божий”.
Я збираюся проігнорувати решту, оскільки ви не змогли відповісти на моє запитання, і тепер ваша черга відповісти.
Але щоб Трійця була істинною, Ісус міг бути не людиною, а Богом. Він не міг покинути своє божество протягом 33 1/2 років. Тут доктрина справді стає нечутливою, і ваше коротке пояснення просто не працює. Що стосується Римлян 8:27, щоб прийняти вашу думку на будь-якому рівні, я повинен прийняти переклад Біблії, перекладений тринітаріями, який приймає слово, фронема, що означає "думка, мета, прагнення" і передає це як розум, який можна буквальний (мозок у функції) або метафоричний. Все, що ви є “доказом” на сьогоднішній день, вимагає тлумачення та умовиводів. Навряд чи... Детальніше »
Не бачу жодної моєї відповіді, чи є проблема?
Якщо ви відповісте на запитання до Римлян 8:17, ми зможемо продовжити з рештою.
Ви цензуруєте мене?
Так, звісно. Цей сайт був створений не для того, щоб дати кожному, хто має особисту точку зору, мильницю для проповіді. Я думав, це було б зрозуміло. Якщо ви хочете взяти участь в дискусії або дискусії на біблійну тему, ви повинні відповідати правилам сайту (див FAQ) Одним із ключових є вимога повністю та обґрунтовано відповісти на запитання, яке може бути незручним, оскільки відповідь на нього компрометує ваш аргумент.
Тоді я дотримуватимусь спростувань на YouTube. До побачення.
Я розумію.
Зрозуміло. Я схвалив би Вашу останню відповідь, якби Ви взяли участь у відкритому і чесному обговоренні Римлян 8:17, замість того, щоб продовжувати просувати більше «доказних текстів».
Отже, ви кажете: І мої погляди не були особистою точкою зору, вони були виведені грецькими граматиками та теологами, які розуміють час в оригінальних мовах, щоб придумати правильне значення. Ти все ще дотримуєшся своєї точки зору, окрім перекладів грецьких експертів Рим 8:27.?
В 1 Кор. 1:10 нам кажуть бути об’єднаними в “тому самому розумі” (гр. Autō noi). Оскільки посилається на єдиний розум, чи є це доказом того, що всякий раз, коли використовується “розум”, він стосується людини, а не в переносному значенні?
I стіна коректурних текстів відразу називається технікою Gish Gallop. Галоп Гіша /ˈɡɪʃ ˈɡæləp/ — це риторичний прийом, у якому особа в дебатах намагається перемогти свого опонента, наводячи надмірну кількість аргументів, не враховуючи точність або силу цих аргументів. По суті, це пріоритетність кількості своїх аргументів за рахунок якості цих аргументів. Термін був введений у 1994 році антропологом Євгені Скотт, яка назвала його на честь американського креаціоніста Дуейна Гіша та стверджувала, що Гіш часто використовував цю техніку, коли кидав виклик науковим... Детальніше »
Як ви говорите: "Він ставить умову для нашого прощення". з наступним ?: Мат 7: 1-2 ЛЕБ 1 “Не судіть, щоб вас не засудили. 2 Бо за яким судом ви судите, за вас буде засуджено, і якою мірою відміряєте, вона вам відміряється. Луки 6:27 ESV “А я кажу вам, хто чує: Любіть своїх ворогів, робіть добро тим, хто вас ненавидить, Марк 11:25 ESV. І коли ви стоїте на молитві, пробачте, якщо маєте кого проти когось, так що ваш Батько а хто на небі, може тобі пробачити... Детальніше »
Привіт, Адаме, ти думаєш, що, можливо, жодне прощення за покаяння не є нормою, яку Бог не прописує? Враховуючи приклад, Господь Ісус дав нам «І прости нам борги наші,
Як ми прощаємо своїм боржникам ".
Звичайно, ми повинні прощати своїх боржників, але виходячи з принципу, який Ісус висловив деінде. Ми прощаємо своїх боржників, коли вони просять прощення. Пам'ятайте, що перед тим, як зробити твердження на основі одного вірша, ми повинні врахувати гармонію всієї Біблії. В іншому випадку ми беремо участь у ейзегезі, що і спричинило нам проблеми в організації.
Окрім Писання, про яке ви вже знаєте, розглядаємо притчу з Матвія 18: 23-35. Ви помітите, що в обох випадках раби, про яких йде мова, просили прощення.
Так. Я погоджуюсь, покаяння (Gk metanoia) зміна думки - це завжди умова прощення, тому чому я не можу зрозуміти, коли ми чуємо про деяких християн, які просто безтурботно говорять "я прощаю", коли винний не міг дбати про це, повинна відбутися зміна серця, ми завжди повинні бути готові прощати, але лише тоді, коли людина передумає щодо своєї розсудливості.
Exo 31:18 LEB І, закінчивши розмову з ним на горі Синай, він дав Мойсею дві таблиці свідчення, кам'яні таблички, написані ПАРЦЕМ БОЖИМ Luk 11:20 LEB Але якщо я виганяю демонів ПАРЦЕМ БОЖЕ, тоді Царство Боже зійшло на тебе! Мат 12:28 ЛЕВ. Але якщо я виганяю демонів ДУХОМ БОЖИМ, то Царство Боже зійшло на вас! Отже, святий дух - це палець Бога або те, як він робить щось. Його палець - це він, як і мій палець - це я.... Детальніше »
Дякую за це, Адаме. Відмінно!
Чи є у Бога пальці? Як щодо руки Господньої? Рука Господня - це антропоморфна мова, що описує Бога.
Ще одна чудова стаття, Ерік. Запорукою гарного викладання є простота, і ви зробили саме це. Я часто говорив, що Біблія сповнена святого духу, так само, як це наводиться в Євреях 4:12. Він сповнений Божих думок, таких простих. Мені сподобалася ваша аналогія, що для сліпого червоний - це не стіл чи стілець. Можливо, ми не зможемо пояснити це, але ви підійшли дуже близько. . Чим більше ми намагатимемось пояснити святий дух, тим більший безлад ми зробимо. Прийми Божий дар і будь... Детальніше »
Привіт Ерік. Чудова стаття та відео. Я помітив від тих, хто коментував, що Трійця є дуже улюбленою доктриною багатьох. Звичайно, ти напевно наступив на багато пальців. Як християни, нашим бажанням повинно бути представити те, що навчав Ісус, і, звичайно, не вкладати слова в його уста. Одне заперечення, яке висловлювалось неодноразово, полягає в тому, що Новий Завіт ніколи не називав Отця Єговою. Очевидно, дехто стверджує, що ми вкладали б слова в уста Ісуса, якби сказали, що він сказав, що Єгова - Батько, а не просто... Детальніше »
Дякую за посилання та міркування, Джероме. Пляма на!
Ісаї 54:13. Не всі переклади мають тетраграмматон. Я маю на увазі, що деякі мають Господа (маючи на увазі тетраграмматон), а інші - Бога. Якщо ми дотримуємося доступних рукописів, на яких базується Новий Завіт, ми можемо лише зробити висновок, що Ісус ніде не згадується, згадуючи це ім’я. Так, можливо, він згадував це ім’я, але жодних доказів. В даний час я все ще дивуюсь, чому ім'я Бога не чітко показано в доступних рукописах, тоді як усі інші імена (навіть імені великого супротивника) показано.
Я не бачу проблеми в тому, щоб Ісус кликав Отця Яхве, як втілену людину, він би не був атеїстом.
Що стосується наявних грецьких рукописів, які ми маємо від Івана 6:45, то ви правильно сказали, що тетраграма не з'являється, оскільки всі вони містять куріо. Однак я хотів сказати, що Ісус цитував Ісаю 54:13, яка на той час містила тетраграмматон єврейською чи грецькою Септуагінтою. Ісус сказав, що особою на ім'я ЯХВХ у цьому вірші був батько. Наразі він вимовляв це ім’я чи ні, на даний момент неможливо відповісти. Він може не мати через надзвичайно шанобливих поглядів, яких викладають фарисеї. Але я не думаю, що це так... Детальніше »
Насправді тринітарії вірять, що Батько, Син і Святий Дух є єдиним Єговою. Єгова - це категорія Елогімів, є лише один справжній Елогім, і це Єгова.
Bamba64, Ваш коментар, схоже, свідчить про те, що ви погоджуєтесь, що існують різні категорії Елогіма. Якщо, як ви кажете, Єгова є категорією Елохіма, чи не зазначає Ісус у Івана 17: 3, що лише Єгова входить до цієї категорії?
Я хотів сказати лише батька, оскільки саме до цього молився Ісус, називаючи його єдиним справжнім Богом.
Вам потрібно вивчити втілення, оскільки мені заборонено проповідувати в цьому блозі, чи ваше розуміння 1 Кор 8: 6 не виключатиме, що Отець - Господь. Якщо ні, чому ні?
Я хвилююся, коли чую, як хтось говорить про проповідування іншим. Обговорення Писань - це одне, але проповідь заклинає образи амвона чи платформи та всю шкоду, яка від цього понесена.
Я думаю, що вам було б дозволено поділитися своєю точкою зору щодо Писань. Ми не всі погоджуємось на усьому на цьому веб-сайті, але ми ділимося своїми дослідженнями та розумінням з метою розкриття правди. Наш внесок є позитивним та значущим, як Ісус хотів би, щоб ми були, не бойовий. (2 Тим. 2:24) Отже, якщо ви хочете поділитися своїм поглядом на втілення і як це впливає на ваше розуміння Івана 17: 3, я не заперечую, як я розумію думку Павла в 1 Кор. . 8: 6
Привіт Ерік, це було добре продумано. Те, що я прочитав від тринітаріїв, зазвичай стає трясовиною, розтирається до липкої зупинки, а потім завершується відчайдушним: "Це таємниця!" Людина не повинна вимагати, щоб інша людина знала про святий дух більше, ніж те, що передбачено Біблією. І жодна людина не повинна взяти на себе (або на себе) надавати іншим людям знання про святий дух поза тим, що Бог дав нам у Біблії. Однак деякі люди вважають, що це потрібно робити. Це змушує їх виглядати нерозумно. Це «не наша робота» - знати більше про святе... Детальніше »
Справедливо зазначалося, що Святий Дух - це не Бог. У Писаннях Святого Духа називають «Духом Єгови» або «Божим Духом», що вказує на належність до Бога. Щодо аргументів про те, що Дух - це людина, тому що ти можеш засмутити її, варто зазначити, що в Старому Завіті в Ісаї 63:10 ми читаємо, що ізраїльтяни повстали, а також “засмутили Його Святого Духа”. хоча ніхто з них не вірив, що Святий Дух є третьою особою Бога. Що стосується імені Святого Духа, то я чув таке тлумачення... Детальніше »
Чому ні? Багато імен у Писаннях мають значення; візьміть Ісаака, що означає сміх.
Привіт Ерік. Ваша дискусія на тему святого духу відкрила очі, я пам’ятаю вислів Неемії Гордона “ми не можемо покласти Бога в коробку” Творець. До речі, я є практикуючим Свідком Єгови, багато ExJW називають мене PIMO, але я не тому, що досі вважаю, що сторожова вежа може змінити свою політику і відкинути Центральну віру 1914 року. До всіх відео EXJW на YouTube зараз ваш канал показаний більше кохання. Сподіваємось на наш... Детальніше »
Ісус не є рівним Батькові у Його втіленому стані, проте, прославлений, його називають Всемогутнім Богом і першим і останнім значенням вічним (Об. 1: 8).
Я буду мати справу з цим неправильно застосованим Писанням в одному з відео, щоб ми зараз не витрачали на це час
З нетерпінням чекайте цього.
Привіт Еріку!
Хороший шматок x дякую x
Я читаю: “Коли Ісус став Богом” (вже втретє).
Тут йдеться про час, коли Констанцій II помер, а Юліан взяв на себе ...
Як хтось, хто вивчав цю епоху, все ще може повірити, що ці люди представляють Господа, це поза мною ... і гірше, ніколи не ставити під сумнів ... ?!
Поговоріть про «протистояння Святому Духу ...» ...