בספטמבר 2021 יוצגו בפני הקהילות של עדי יהוה ברחבי העולם החלטה, ערעור על כסף. זה עצום, אם כי אני יכול להעריך שהמשמעות האמיתית של האירוע הזה לא תיעלם מעיני יהוה רבים.
ההודעה שאנו מדברים עליה היא מטופס S-147 "הודעות ותזכורות" המונפק מעת לעת לקהילות. להלן פסקה 3 מחלקו של אותו מכתב שיש לקרוא לקהילות: spl
תרומה חודשית שנפתרה לעבודה העולמית: בשנת השירות הקרובה תוצג בפני הקהילה החלטה אחת לתרום סכום חודשי לעבודה העולמית. משרד הסניף משתמש בכספי עבודה ברחבי העולם כדי לתמוך בפעילויות שונות הטובות לקהילות. פעילויות כאלה כוללות שיפוץ והקמה של אולמות ממלכה ואולמות כינוס; טיפול באירועים במתקנים תיאוקרטיים, כולל אירועים הקשורים לאסון טבע, שריפה, גניבה או ונדליזם; מתן טכנולוגיה ושירותים נלווים; וסיוע בעלויות הנסיעה של משרות מיוחדות במשרה מלאה בשירות חוץ המשתתפות בכנסים בינלאומיים.
עכשיו לפני שנמשיך, בואו נהיה ברורים בדבר אחד: אף אדם סביר לא יכחיש שעבודת ההטפה עולה כסף. אפילו ישו ותלמידיו דרשו מימון. לוקס 8: 1-3 מדבר על קבוצת נשים שסיפקו את אדוננו ותלמידיו באופן חומרי.
זמן קצר לאחר מכן נסע מעיר לעיר ומכפר לכפר, כשהוא מטיף ומבשר את הבשורה על ממלכת האלוהים. ושניים עשרה היו עמו, כמו נשים מסוימות שנרפאו מרוחות מרושעות ומחלות: מרים שנקראה מגדלנה, שממנה יצאו שבעה שדים; ג'ואנה אשתו של חוזה, האיש האחראי על הורדוס; סוזנה; ונשים רבות אחרות, ששירתו אותן מחפציהן. (לוקס 8: 1-3 NWT)
עם זאת - וזו נקודת המפתח - ישוע מעולם לא ביקש כסף מהנשים האלה ולא מאף אחד אחר. הוא היה תלוי בנכונותם לתרום בחופשיות כשהרוח ריגשה אותם בכדי לספק את צרכיהם של העוסקים בהטפת הבשורה הטובה. מובן שהנשים הללו נהנו מאוד משירותו של ישו שכלל ריפוי מופלא ומסר שהעלה נשים מהתחנה הנמוכה שהחזיקו בחברה היהודית. הם באמת אהבו את אדוננו וזו האהבה שהניעה אותם לתת מחפציהם להמשך העבודה.
הנקודה היא שישו ושליחיו מעולם לא ביקשו כספים. הם הסתמכו לחלוטין על תרומות מרצון שניתנו מהלב. הם האמינו באלוהים בידיעה שהוא תומך בעבודתם.
במשך 130 השנים האחרונות, חברת התנ"ך ומסכת מסכת מגדל השמירה הסכימה בלב שלם לגישה כי יש לממן את עבודת ההטפה על ידי תרומות מרצון מלא.
למשל, זה בשנת 1959 מִגדָל שְׁמִירָה המאמר קובע:
חזרה באוגוסט 1879, כתב העת הזה כתב:
"למגדל השמירה של ציון יש, כך אנו סבורים, את יהוה בזכות תומכתו, ולמרות שכך הוא לעולם לא יבקש ולא יבקש מאנשים לתמוך. כאשר מי שאומר: 'כל הזהב והכסף של ההרים הם שלי', לא יצליח לספק את הכספים הדרושים, נבין שהגיע הזמן להפסיק את הפרסום ". החברה לא השעתה את הפרסום, ומגדל השמירה מעולם לא החמיץ נושא. למה? מכיוון שבמשך כמעט שמונים השנים שחלפו מאז הצהיר מגדל השמירה על מדיניות זו של הסתמכות על יהוה אלוהים, החברה לא סטתה ממנה.
מה לגבי היום? האם החברה עדיין שומרת על עמדה זו? כן. האם החברה אי פעם התחננה בפניכם כסף? לא. עדי יהוה לעולם אינם מתחננים לכספים. הם אף פעם לא עותרים ... (w59, 5/1, עמ '285)
עד 2007, אמונה זו לא השתנתה. ב -1 בנובמבר 2007 מִגדָל שְׁמִירָה המאמר שכותרתו "הכסף הוא שלי וזהב שלי", המו"לים חזרו שוב והחילו את אמירתו של ראסל על הארגון המודרני.
והנה ציטוט אחרון של חבר הגוף המנהל סטיבן לט מהשידור של JW.org במאי 2015:
למעשה, הארגון הסתכל לעתים קרובות על כנסיות אחרות על ידי ביקורת על שיטותיהן לאיסוף תרומות. להלן קטע מהגיליון של 1 במאי 1965 מגדל השמירה תחת המאמר "למה אין אוספים?"
ללחוץ על חברי הקהילה בצורה עדינה לתרום על ידי שימוש במכשירים ללא תקדים או תמיכה בכתבי הקודש, כגון העברת צלחת איסוף מולם או הפעלת משחקי בינגו, קיום ארוחות כנסייה, בזארים ומכירות חיטוט או שידול התחייבויות. להודות בחולשה. יש משהו לא בסדר.
אין צורך במכשירי שכנוע או לחיצה כאלה כאשר יש הערכה אמיתית. האם חוסר הערכה זה יכול להיות קשור לסוג המזון הרוחני המוצע לאנשים בכנסיות אלה? (w65 5/1 עמ '278)
המסר מכל ההפניות הללו ברור. אם דת צריכה ללחוץ על חבריה באמצעים כגון העברת צלחת איסוף כך שלחץ עמיתים יגרם להם לתרום, או על ידי שידול התחייבויות, אז הדת חלשה. יש משהו מאוד לא בסדר. הם צריכים להשתמש בטקטיקות אלה מכיוון שלחבריהם אין הערכה אמיתית. ולמה חסרה להם הערכה? כי הם לא מקבלים מזון רוחני טוב.
בהתבסס על הציטוט ממגדל השמירה משנת 1959 על מה ש- CT ראסל כתב עוד בשנת 1879, אין לכנסיות אלה גיבוי של יהוה אלוהים, ולכן עליהן לנקוט בשיטות לחץ כאלה כדי להשיג כסף.
עד כאן כל עדי יהוה ששומעים את כל זה יצטרכו להסכים. אחרי הכל, זוהי העמדה הרשמית של הארגון.
עכשיו זכור מה שאמר ראסל כשהוא חל על החברה. הוא אמר שאנחנו "לעולם לא יתחנן ולא יבקש מגברים לתמיכה. כאשר מי שאומר: 'כל הזהב והכסף של ההרים הם שלי', לא יספק את הכספים הדרושים, נבין שהגיע הזמן להפסיק את הפרסום ".
מאמר זה מ -1959 המשיך לסיכום:
"החברה לא השעתה את הפרסום, ומגדל השמירה מעולם לא החמיץ נושא. למה? כי במשך כמעט שמונים השנים שחלפו מאז הצהיר מגדל השמירה על מדיניות זו של הסתמכות על יהוה אלוהים, החברה לא סטתה ממנה."
זה כבר לא נכון, נכון? במשך למעלה ממאה שנים, מגזין השמירה היה הכלי העיקרי בו השתמש הארגון בכדי להטיף לבשורה הטובה בעבודת ההטפה העולמית. עם זאת, בצמצום עלויות, הם הפחיתו את המגזין הזה מ -32 עמודים ל -16 בלבד ולאחר מכן בשנת 2018 הורידו אותו מ -24 גיליונות בשנה ל -3 בלבד, בהתחשב בכך שהוא יצא פעם בשבועיים ועכשיו הוא יוצא אחת לארבעה חודשים, הטענה שזה מעולם לא החמיץ נושא נעלמה מזמן.
אבל יש כאן יותר מסתם הגיליונות המודפסים. העניין הוא שעל פי דבריהם, כשהם צריכים להתחיל לעתור לגברים, כאשר הם צריכים להתחיל לשאול התחייבויות, הגיע הזמן לסגור את כל המפעל כי יש להם עדויות גלויות לכך שיהוה אלוהים כבר לא תומך ביצירה.
ובכן, הגיע הזמן הזה. למעשה, זה הגיע לפני כמה שנים, אבל ההתפתחות האחרונה מוכיחה את הנקודה שמעולם לא הייתה. אני אסביר.
הזקנים מופנים להיכנס לדף אינטרנט מאובטח ב- JW.org בכדי לקבוע כמה כדאי לבצע את ההחלטה. כל סניף חשב סכום לכל מפרסם עבור השטחים שבפיקוחו.
להלן ההנחיות הרלוונטיות לזקנים מהטופס S-147 הנ"ל:
- תרומה חודשית שנפתרה לעבודה העולמית: התרומה החודשית שנפתרה שאליה מתייחסת ההודעה לקהילות מבוססת על סכום חודשי לכל מפרסם המוצע על ידי משרד הסניף.
- יש להכפיל את כמות המוציא לאור המופיעה בדף האינטרנט jw.org המכיל את הקישור להודעה זו במספר המוציאים לאור הפעילים בקהילה כדי לקבוע את התרומה החודשית המוצעת לקהילה שלך.
להלן הנתונים ממשרד הסניף האמריקאי:
הסכום עבור ארצות הברית הוא 8.25 $ לכל מוציא לאור. לכן, קהילה בת 100 מוציאים לאור תשלח 825 דולר לחודש למטה העולמי. עם 1.3 מיליון מו"לים בארצות הברית, החברה מצפה לקבל כ -130 מיליון דולר בשנה מארה"ב בלבד.
הארגון אומר "לעולם לא יתחנן ולא יבקש מגברים לתמיכה" וקראנו כי הוא מגנה דתות אחרות על "שידול התחייבויות".
מהו בעצם התחייבות? על פי המילון האוקספורדי האנגלי הקצר יותר, התחייבות מוגדרת כ"הבטחה לתרומה לעמותה, מטרה וכו ', בתגובה לפנייה לכספים; תרומה כזו. "
האם מכתב זה אינו מהווה ערעור על כספים? ערעור מאוד ספציפי על זה. דמיין את ישו הולך למריה ואומר, "בסדר, מרי. אני רוצה שתחבר את כל הנשים. אני צריך תרומה בהיקף של 8 דנרים לאדם. אני צריך שתגרום להם לקבל החלטה שמבטיחה לתת לי את הסכום הזה כל חודש. "
אנא אל תטעו מהניסוח של מכתב זה שמדבר על "תרומה חודשית מוצעת".
זו לא הצעה. תן לי לספר לך משהו מניסיוני רב השנים כזקן על האופן בו הארגון אוהב לשחק במילים. מה הם יתחייבו לנייר ומה הם יתאמנו בפועל הם שני דברים שונים. מכתבים לגופות הזקנים יתובלו במילים כמו "הצעה", "המלצה", "עידוד" ו"הכוונה ". הם ישתמשו במונחים חביבים כמו "הפרשה אוהבת". עם זאת, כשמגיע הזמן ליישם מילים אלה, אנו לומדים מהר מאוד כי מדובר באופמיזם של "פקודות", "פקודות" ו"דרישות ".
לשם המחשה, בשנת 2014 תפס הארגון את הבעלות על כל אולמות הממלכה ו"הורה "לכל הקהילות לשלוח עודפי כספים בחשבון הבנק שלהם לסניף המקומי. הקהילה שרק ברחוב ממקום מגורי "הופנתה" למסור את עודפי המזומן שלה בסך 85,000 אלף דולר. שימו לב, זה היה כספי הקהילה שנתרמו לתיקון החניון. הם לא רצו להפוך אותו, והעדיפו לתקן את המגרש בעצמם. הם התנגדו מה שהוביל אותם לביקור משגיח במעגל אחד, אך בביקור הבא נאמר להם ללא כל ספק שההחזקה בכספים אינה אופציה עבורם. הם היו צריכים לציית ל"הוראת אהבה "חדשה זו של יהוה. (זכור שמאז ה -1 בספטמבר 2014 ניתנה לממונה על המעגלים הכוח למחוק זקנים, ולכן ההתנגדות היא חסרת תועלת).
אני יכול להבטיח לך שכל גוף של זקנים שיסרב לקרוא את ההחלטה החדשה הזו יספר על ידי המשגיח על מעגל המשמעות של "תרומה חודשית מוצעת".
אז, הם אולי אומרים שמשהו הוא הצעה, אבל כפי שאמר ישוע לנו, אל תמשיכו במה שהם אומרים, תמשיכו במה שהם עושים. (מתי 7:21) אם לומר זאת אחרת, אם אתה בעל חנות וכמה בריונים נכנסים לדלת הכניסה שלך ו"ציעים "לך לשלם להם עבור הגנה, לא תזדקק למילון כדי לדעת מה" מציע "באמת אומר.
אגב, עד היום החניון של אותו אולם לא תוקן.
מה כל זה אומר עבור הארגון ומה זה אומר עבורך אם אתה עדי יהוה נאמן? ישוע אומר לנו:
“. . .כי עם איזה שיפוט אתם שופטים, אתם תישפטו; ועם המידה שאתה מודד, הם ימדדו אותך. " (מתי 7: 2 NWT)
הארגון שפט כנסיות אחרות במשך שנים, וכעת יש לממש את המידה שבה השתמשו לאותן כנסיות על עדי יהוה כדי לממש את דבריו של ישוע.
ציטוט שוב ממגדל השמירה משנת 1965:
ללחוץ על חברי הקהילה בצורה עדינה לתרום על ידי שימוש במכשירים ללא תקדים או תמיכה כתובים, כגון ... שידול התחייבויות, הוא להודות בחולשה. יש משהו לא בסדר. (w65 5/1 עמ '278)
דרישה זו לקבלת החלטה המבטיחה לתרום סכום קבוע מדי חודש היא עצם ההגדרה של "שידול משכון". על פי דברי הארגון עצמו, הדבר מודה בחולשה ומשהו לא בסדר. מה לא בסדר? הם אומרים לנו:
אין צורך במכשירי שכנוע או לחיצה כאלה כאשר יש הערכה אמיתית. האם חוסר הערכה זה יכול להיות קשור לסוג המזון הרוחני המוצע לאנשים בכנסיות אלה? (w65 5/1 עמ '278)
העבד הנאמן והדיסקרטי אמור להאכיל את בני הבית באוכל שלו בזמן הנכון, אבל אם אין הערכה אמיתית, אז האוכל שהם מאכילים הוא רע והעבד נכשל.
למה זה קורה?
נחזור כ -30 שנה אחורה. על פי שנת 1991 מִגדָל שְׁמִירָה ו עֵר!, המספר הכולל של מגזינים המתפרסמים מדי חודש היה מעל 55,000,000. תארו לעצמכם כמה הם עולים לייצר ולשלוח. נוסף על כך, הארגון תמך במשגיחי מחוזות, משגיחי מעגלים ואלפי צוותים בביתל ובסניפים השונים ברחבי העולם, שלא לדבר על אלפי החלוצים המיוחדים בהם תמכו כלכלית בקצבה חודשית. נוסף על כך, הם סיפקו כספים לבניית אלפי אולמות ממלכה ברחבי העולם. מאיפה כל הכסף הזה? מתרומות מרצון שנעשו על ידי עדי קנאים שהאמינו שהם מספקים את ההטפה העולמית של החדשות הטובות של הממלכה.
עם זאת, בשנים האחרונות התרומות ירדו באופן דרסטי. כדי לפצות, הגוף המנהל הפחית את צוות העובדים העולמי ב -25% בשנת 2016. הם גם הפסיקו את כל המשגיחים במחוזות, וצמצמו את דרגות החלוציות המיוחדות וחסכו להם מיליונים בשנה.
כמובן, תפוקת ההדפסה שלהם מסתכמת בטפטוף בלבד. 55,000,000 מגזינים בחודש הם נחלת העבר. תארו לעצמכם את החיסכון בעלויות מזה.
ובמקום לממן בנייה של אלפי אולמות, הם מוכרים אלפי אולמות, וגופים לעצמם את הכסף. הם גם נמלטו עם כל עודפי המזומנים שהיו בעבר בידי קהילות מקומיות בחשבונות הבנק שלהם.
ובכל זאת, עם כל קיצוץ העלויות הדרסטי הזה, וזרימת ההכנסות הנוספת ממכירות נדל"ן, הם עדיין צריכים ללחוץ על הקהילות לקבל החלטות שמחייבות אותן על נתון תרומה שנקבע מראש.
על פי הודאתם בעצמם, זהו סימן לחולשה. לפי המילים המודפסות שלהם, זה לא בסדר. בהתבסס על המדיניות שאליה נאחזו במשך 130 שנה, זהו סימן לכך שיהוה אינו מגבה עוד את עבודתם. אם היינו מקדמים את דבריו של ראסל ממגדל השמירה של 1879, היינו קוראים:
"לחברת התנ"ך והמסכתות של מגדל השמירה יש, אנו מאמינים, את יהוה לתומכתו, ולמרות שזהו המקרה הוא לעולם לא יבקש ולא יבקש מאנשים לתמוך. כאשר מי שאומר: "כל הזהב והכסף של ההרים הם שלי", לא יצליח לספק כספים נחוצים, נבין שהגיע הזמן לסגור את הארגון שלנו. (פרפראזה w59 5/1 עמ '285)
במקום להחמיר מלהחמיר, הם צריכים להודות שעל פי הקריטריונים המודפסים שלהם, יהוה אלוהים כבר לא תומך ביצירה. למה? מה השתנה?
הם קיצצו בהוצאות באופן דרסטי, לקחו עודפי קהילות והוסיפו את ההכנסות ממכירת נדל"ן ובכל זאת הם לא מקבלים תרומות מספיקות כדי להמשיך, ונאלצו לנקוט בטקטיקה הבלתי -מקראית הזו של שידול תרומות. למה? ובכן, במילים שלהם, יש חוסר הערכה מהדרגה. למה שזה יהיה?
על פי המכתב שייקרא, כספים אלה נחוצים ל:
“... שיפוץ והקמת אולמות ממלכה ואולמות כינוס; טיפול באירועים במתקנים תיאוקרטיים, כולל אירועים הקשורים לאסון טבע, שריפה, גניבה או ונדליזם; מתן טכנולוגיה ושירותים נלווים; ולסייע בעלויות הנסיעה של משרות מיוחדות במשרה מלאה בשירות חוץ המשתתפות בכנסים בינלאומיים ".
אם זה היה הכל, הכספים עדיין היו נכנסים בשיטה הישנה של תרומות מרצון. אם להיות כנים וכנים, הם היו צריכים להוסיף שהם צריכים את הכסף כדי לשלם גם מיליוני דולרים בנזקים ועונשים כתוצאה מהתביעות הרבות במדינה לאחר שהוגשה מדינה נגד הארגון. בקנדה - כעשירית בגודל ארצות הברית - קיימת תביעה של 66 מיליון דולר המתפתחת כעת בבתי המשפט. זוהי ידיעה כה נפוצה, שדיוויד ספליין מהגוף המנהל נאלץ לנאום בכנס האזורי של השנה כדי לבצע בקרת נזקים ולנסות להצדיק את הפעמים הרבות שהגוף המנהל נאלץ להסדיר את התביעות הללו מחוץ לבית המשפט.
האם עדי יהוה כנה ירצה לתרום מזומנים שהרוויחו בעמל רב בידיעה שבמקום ללכת למען אינטרסים ממלכתיים, היא תשלם על ההתעללות של החברה בקורבנות של התעללות מינית בילדים? כמה מכות הכנסייה הקתולית נאלצו להכריז על פשיטת רגל בגלל הנפילה משערוריית ההתעללות בילדים. מדוע עדי יהוה יהיו שונים?
בהתבסס על הקריטריונים המודפסים של הארגון, יהוה אינו מגבה עוד את עבודתם של עדי יהוה. השידול האחרון הזה להבטחת כסף חודשית הוא הוכחה לכך. שוב, דבריהם, לא שלי. הם משלמים מיליונים על חטאיהם. אולי הגיע הזמן לשקול ברצינות את המילים שנמצאות בהתגלות 18: 4:
"ושמעתי קול אחר מהשמיים אומר:" צא ממנה, עמי, אם אינך רוצה לשתף אותה בחטאיה, ואם אינך רוצה לקבל חלק ממכותיה. " (התגלות 18: 4)
אם אתה לוקח כסף משלך ותורם לארגון, אתה כבר משתף בחטאיה ומשלם עבורם. הגוף המנהל אינו מקבל את המסר כי "כאשר מי שאומר: 'כל הזהב והכסף של ההרים שלי', לא יספק את הכספים הדרושים, נבין שהגיע הזמן להפסיק" את העבודה. (w59, 5/1, עמ '285)
אתה יכול לומר, "אבל אין לאן ללכת! אם אעזוב, לאן עוד אוכל ללכת? "
התגלות 18: 4 לא אומרת לנו לאן ללכת, היא רק אומרת לנו לצאת. אנחנו כמו ילד קטן שטיפס על עץ ולא יכול לרדת. להלן אבא שלנו אומר, "קפוץ ואני אתפוס אותך".
הגיע הזמן לקפוץ קפיצת אמונה. אבינו שבשמים יתפוס אותנו.
אני יודע שאלו נושאים מעוררי מחלוקת. אני בעד חיסון. עם זאת, אני חושב שנוכל להיות לנו חילוקי דעות גם כשאנחנו שומרים על נימוס שיח.
היי אריק, הצפייה בסרטון מהארגון אודות הקמת הממלכה בשנת 1914 מעסיקה הרבה שאלות במוחי ואני כן יודע שהתעסקת בנושא זה בהרחבה. אם ישוע היה כמו אתמול היום ולתמיד אז הממלכה שלו תהיה זהה לאתמול היום ולתמיד, אם זה המצב אז למה יש לנו כל כך הרבה בעיות בעולם הזה אם ישוע שולט בתור מלך בגן עדן מאז 1914? האם תוכל לדמיין נשיא או ראש ממשלה מבטיחים לנושאיו על מנת לעשות זאת... קרא עוד "
היי ג'יימס,
אני עדיין בסביבה. אני מקדיש את רוב זמני כעת להפקת סרטונים מכיוון שנדמה שזו הדרך היעילה ביותר להפיץ את החדשות הטובות ולחשוף את השקר של JW.org. אני גם עובד על ספר שמנתח את כל תורתם השקרית של עדי יהוה במטרה לעזור לאלה שעדיין מתעוררים לראות את האמת מהר יותר.
מקווה לפרסם סרטון היום. אשים קישור אליו באתר זה.
אריק
אני חושב שישו נבחר למלך כשהוא קם מהמתים, כיוון שאמר שכל הסמכות "ניתנה לו" כשדיבר עם תלמידיו (מט 28:18). שקול את דבריו של ישוע: "הדברים האלה צריכים להתרחש תחילה" (לוק 21: 9). הוא בהחלט לא נתן לנו ציר זמן, אבל הוא ציין שיש אירועים שצריכים להתרחש, כדי שהאמת תצא לאור ואנשים יופיעו עבור מי שהם באמת (2 פ '3: 10-12). אנו חיים בתקופה שהאמת אכן מתגלה, למי שכן... קרא עוד "
אני מסכים. זה יהיה כמו שנסיך שרחוק מהבית יודיע לו שאביו הסר (או מת, מה שלא יהיה) ולכן עליו לחזור לבירה כדי להכתיר אותו. הוא המלך מרגע ההתנערות, אך הוא עדיין צריך לנסוע הביתה כדי להפוך אותו לרשמי.
. . .לכן אמר: "איש פקוד יליד נסע לארץ רחוקה כדי להשיג לעצמו כוח מלכותי ולשוב. (לוקס 19:12)
אני מסכים שהמגיפה אמיתית.
הי, למרות שזה האתר של אריק, ויש לו את הסמכות היחידה לנהל אותו בכל דרך שתמצא לנכון, אני לא חושב שהתשובה שלך עולה בקנה אחד עם המטרה של אתר זה. מטרתו של Beroean Pickets-JW.org Reviewer היא לספק מקום לעדי יהוה כנים מכל הלב להתכנס לבחינת התורות המתפרסמות והמשודרות של הארגון לאור האמת המקראית. לא רק שהתשובה שלך אינה עקבית המטרה המוצהרת של אתר זה, אלא שהיא גם אינה קשורה לנושא הנדון. ההערה שלך היא לא יותר... קרא עוד "
במבט לאחור על הציטוטים שאתה מזכיר, אתה צודק: באופן אירוני הניסוח זהה לזה שהארגון אוהב להשתמש בו. הגיוני לומר שקצת יותר זהירות תהיה ראויה. אני מוצא את זה מעניין שגם האורג ואני רואים תעמולה בהשערות שאתה מזכיר, על שלושת הביטויים או הרוחות הטמאות. למרות שהנבואה אינה מתפרשת על ידי האדם ואיננו יכולים לדעת את הזמנים והעונות, כתבי הקודש אכן מספרים לנו על אירועים ונסיבות בימים האחרונים תוך שימוש במונחים שאנשים במאה הראשונה יוכלו... קרא עוד "
קודם כל כמה מילים על האתגר. טוב לאתגר מחשבות ורעיונות, חדשים וישנים. עם זאת, אם אתה רוצה להכפיש רעיון, מסקנה או אפילו דרך לראות דברים, עליך לספק ראיות מוצקות, מעבר לכל ספק סביר, שדבר כזה אינו אפשרי. מה שאני מצביע עליו הוא הביטוי "מסגרת נפש תיאוריית קונספירציה". אופן השימוש בו נושא עומס שלילי מאוד, ללא כל סיבה סבירה. ישנן קונספירציות המוזכרות בכתבי הקודש, למשל ב- Rev 17:17 או Rev 19:19. האם היית אומר שצריך לקחת אותם... קרא עוד "
מה דעתך על הסימן על היד ועל המצח? JwReasoning.com מסביר כי בתור קתוליות, כמו 666 ניתן לראות בסמלים שלהם וניתן להוסיף את הערכים המספריים של אחד מהכותרים של האפיפיור ל-666. אבל חשבתי שסימן על היד או המצח יכול להיות משהו שעבדים קיבלו בימי קדם, וזה היה סימן שלעולם לא תוכל להיפטר ממנו מאז שהוא נצרב אליו. אותו דבר כמו עם חיסון, ברגע שאתה מקבל אותו אתה מסומן, במיוחד ה-mRNA הזה... קרא עוד "
התנ"ך אומר לנו "לדחות את סיפורי השקר שמפרים את הקדוש ואשר נשים זקנות מספרות." (טימותיאוס א' ד':1) יש לי חבר טוב שהאמין לכל הסיפורים האלה על החיסון. הוא ואשתו החליטו לא להתחסן. שניהם חלו בקורונה וסבלו בחודש האחרון. עם זאת, נראה שהם ישרדו, אבל יכולות להיות תופעות לוואי מתמשכות להידבקות בנגיף. יש סיפור לא בודד. עכשיו תחשוב על זה: אלה שאין להם סימן החיה, 4, הם... קרא עוד "
היי אריק, רק מחשבה אקראית כאן. הבוקר הקשבתי לביצוע יפה לשיר שנכתב על ידי בוב דילן והפעם בוצע על ידי ג'סיקה ריי ומצעד הראמשקל בשם "Blowin in the Wind". שורה אחת בשיר זה מעלה את השאלה, "כמה פעמים אדם יכול לסובב את ראשו ולהעמיד פנים שהוא פשוט לא רואה? זה רק גרם לי לחשוב על עדי יהוה. הארגון נחשף וממשיך להיחשף במה שהוא באמת. כעת ישנן רק שתי אפשרויות לעדים. או שתבדוק את העובדות ו... קרא עוד "
נקודות מצוינות, ניו אינגלנדר! אני זוכר היטב את השיר של דילן. אני אשתמש בכמה מהמחשבות והתובנות שלך בסרטונים שלי. תודה לך, במיוחד על ההפניה הסופית של חוקי ממלכת האל סֵפֶר.
למען האמת, אני שמח ומבורך לצאת. ה- DFing שלי הוכרז בפגישה האחרונה באמצע השבוע. באותו יום חמישי, מישהו שכבר הכרתי הזמין אותי לפגישה לפולחן בבית פרטי (כמו שהנוצרים במאה ה -1 עשו). ביום שבת פגשתי חבורה חדשה של נוצרים בלונדון, כשאחד מהם התפלל שה 'לא יפקיר אותי כמו שהקהילה עשתה. יום ראשון בבוקר, מפגש לפולחן: תפילה, שירים ודיון בכתבי הקודש סביב שולחן עם זוג משפחות. הייתה לי גם מתנה מבורכת עם גור קטן... קרא עוד "
כל הכבוד לך, Ad_Lang. סוף סוף אתה חופשי!
כל הכבוד ... כל עוד יש לך עם מי לחלוק אוכל רוחני לצד החשיבה שלך, יהיה בסדר גמור ... אשתך והעדים האחרים יהיו בדיוק כמו תושבי מלטה כאשר השליח פאולוס נשך לו נחש להתנפח ולמות, כששום דבר לא קרה הם מתחילים להאמין שהוא חייב להיות בדרך הנכונה לאלוהים.
כל הכבוד שוב
[…] לצפייה בתמליל של סרטון זה, עבור אל: https://beroeans.net/2021/08/23/pledges/ [...]
יש להניח שתרומה זו נפרדת לחלוטין מהתרומה החודשית שנפתרה, כלומר התשלום למשכנתא לנצח שהוטל על הקהילות לפני כמה שנים כאשר כל המשכנתאות 'נסלחו' אך עדיין היו צפויות לקהילות לפצות סכום שווה ערך כתרומה חודשית? יש מחשבות?
סרטון מעולה! מישהו יודע היכן אוכל למצוא את המכתב שמבוסס עליו?
תקנה זו הוכנסה כבר בגרמניה בשנה שעברה באוגוסט 2020. באותו הזמן 'הסכום החודשי המומלץ לכל מוציא לאור עבור תרומות שהוחלטו מאוצר האסיפה' היה: גרמניה € 5,00 לוקסמבורג € 4,00 אוסטריה € 4,00 שוויץ CHF10.00 .8.25 השנה בארה"ב זה 7.00 $, שזה יהיה 147 €. אולי נגלה מה 'ההמלצה' במדינות דוברות גרמנית השנה. אז או שאמריקאים אמריקאים צפויים לשלם יותר משמעותית או שהמחירים עלו משמעותית. בטופס S-20.08-2020 (אוגוסט XNUMX) בגרמנית בחלק הזקנים כתוב (הטקסט שלהלן תורגם לאנגלית):... קרא עוד "
כאן בבריטניה הם מבקשים 5 ליש"ט למפרסם. גופי הזקנים עשויים להחליט לתרום פחות או יותר ככל שהנסיבות המקומיות מאפשרות זאת. ניתנו לנו שבועיים להסכים על נתון ולהעלות החלטה לקהילה. גם בהודעות אוגוסט ישנה קריאה לבעלי אתרים למופת שהם "עורכי דין ומשפטים מנוסים". עליהם להיות מנוסים ב"התדיינות משפטית, ענייני תאגידים, הגנת נתונים, עסקאות נדל"ן או דיני מס ". זקנים ישתמשו ב"שיקול דעת בפנייה למפרסמים בנוגע לעניין זה ". ככל שאני חושב יותר על מה שקורה, מתאים את החלקים יחד, יותר... קרא עוד "
Après nous aoir dit de ne pas faire de longues études, Maintenant ils recherchent des frères qui ont fait des études supérieures...
Peut-être que cela se retournera contre eux. אבוקטים בסוואר נובו, משפטנים לא רוצים לבנות את הפרשיות. Ils ne seront peut-être pas disposés à les tenir cachées.
Merci Éric et tous pour votre éclairage.
ניקול
האם הזקן קרא את אותו מכתב שאריק ציטט בסרטון?
כן הוא כן.
כשיש תגובה זה נובע בדרך כלל מפעולה
מעניין לצפות בתגובה הזו כנראה לאוספים נמוכים יותר?!?
מחאה שקטה
ל- JWs היו כמה אמיתות נפלאות של כתבי הקודש
זו המשיכה
האם לא הייתה זו האמת והבנת כתבי הקודש שחיכינו להם?!?
אבל זה כיסה את האמיתות
נחשפים כעת על ידי מעשיהם ופרשנויות כתבי הקודש
נוצרים אמיתיים יודעים לתת בחופשיות או פשוט לא טורחים, כי אלוהים, אבינו, קורא את כוונות הלב
שווה ערך למנוי
אנא התעורר - הובלתך כמו כבשים לשחיטה
ניתוח מעולה! אני אפרסם את התמליל לרבים.
יכול להיות שאני טועה אך נראה לי כי בערך בזמן שערוריות הכסף של ג'ים ותמי בייקר, ממשלת ארה"ב איימה על מיסוי כל הדתות המבקשות ספציפית סכום מוגדר. אני חושב שקנדה התכוננה לעשות את אותו הדבר. אני זוכר שבפגישת השירות הוצגו בפנינו מצגות במה כיצד להציע את כתבי הלימוד על מנת לעבור את נושאי המיסוי. אותו דבר קרה עם האוכל בכנסים. במשך זמן מה תוכל לבחור את האוכל ובניגוד לקודם, במקום לשלם מראש, ניתן היה לסמוך על התרומות. מיותר... קרא עוד "
הו, זה היה בלגן כל כך מורכב - כל הזמן למדנו לתת מסלול אחד ... "הספרות היא ללא תשלום…. עם זאת, WWW שלנו נתמך כולו על ידי תרומות וכל כך הרבה אנשים חשים נוטים לתרום את עבודת ההטפה שלנו"
עוד מחשבה אחת. בווידיאו זה הוזכרו משגיחי מעגלים. כשהייתי ילד זה היה עניין גדול כשמשגיח המעגל הגיע. אני באמת לא זוכר משגיחי מסלולים מסוימים אבל אני זוכר אותם פחות או יותר מכובדים. הם היו משהו לשאוף אליו. אני לא זוכר את שמו של משגיח המעגלים שהגיע כשלימדתי, אבל האיש לא היה דומה למה שמשגיח מעגלים צריך להיות. הוא היה שואן יהיר ופומפסי. בדומה לגוף המנהל, משגיח המעגלים הזה היה עוד דוגמא מצוינת לכך... קרא עוד "
היי, כפי שיודעים כמה באתר מהתגובות הקודמות שלי, גדלתי כעד יהוה. שנים לאחר מכן ניסיתי לחזור ועשיתי מחקר תנ"ך והשתתפתי בפגישות. לשמחתי אף פעם לא טבלתי. אחד ההיבטים של הפגישות שבאמת כבו אותי שהיה שונה מלפני שנים היה שידול מתמיד של תרומות. זה היה כל כך מגוחך לטעון שהארגון מומן על ידי תרומות מרצון כאשר כל הזמן עודדו את הקהילה לתרום. זה הזדקן מאוד מהר ללכת לפגישות ולהיות מכות... קרא עוד "
כל כך נכון. הדחף את כל הגברים המבוגרים והרוחניים יותר לצאת למרעה והביא הרבה גברים בונים כן להוטים.
הם עושים, מה שרוב הממשלות עושות, בכך שהם לא מבקשים את מה שהם צריכים, הם מבקשים כמה הם יכולים לברוח ולהוציא בהתאם. הקהילה היא שתצטרך לשלם את הסכום המבוקש לכל מוציא לאור, בלי קשר למי התורם. אם התרומה האמורה לא נשלחה, כאשר המפקד מופיע והמפגש בערב שישי מתחיל עם הטרשת החוצה, אז זה מקרה של, ובכן למה אנחנו לא שולחים את הכסף המבוקש, אני מתכוון לתרומה בהתנדבות. ה- CO בדרך זו פועל כמו דמות מצ'ארלס דיקנס... קרא עוד "
סרטון מדהים אח אריק!
הצלחתי להחזיק מעמד כ -3 שנים כמשרת החשבונות. פעמים רבות הדגשתי שגיאות או חריגות, כגון מסירת המועצה על קבלות אשר לא היו קשורות לביקורו, או בתאריך שבו הוא ביקר בקהילה. טיולי קניות, או חשבונות טלפון גדולים וכו 'כל השאילתות התקבלו באותה תגובה, נשלם להם, הוא עושה את עבודת יהוה. הם אכלו טוב יותר מכמה מהאחים והאחיות שתרמו, ואני חייב להודות שהכעיס אותי, זה לא היה בסדר שחשבתי שהם עשו את זה, הם כמו ב... קרא עוד "
אני לא בטוח שהסדר התרומות שהוזכר לעיל הוא החלק הגרוע יותר. 8+ מיליון אנשים שמסכימים ותשלומי זה עשויים לחרוג מכך!
הפסקתי לתרום כשסגרו את ה- KHs.