Šī apkalpošanas gada ķēdes montāžā ietilpst četru daļu simpozijs. Trešās daļas nosaukums ir “Saglabāt šo garīgo attieksmi - prāta vienotību”. Tas izskaidro, kāda ir prāta vienotība kristīgajā draudzē. Saskaņā ar otro virsrakstu “Kā Kristus parādīja prāta vienotību”, runā ir divi punkti:
1) Jēzus mācīja tikai to, ko Jehova vēlējās, lai viņš mācītu.
2) Jēzus lūgšanās atspoguļoja viņa apņēmību domāt un rīkoties vienoti ar Jehovu, pat ja tas bija grūti.
Kāds īsts Svēto Rakstu students nepiekristu šiem apgalvojumiem? Ne jau mēs, noteikti.
Trešajā virsrakstā “Kā mēs varam parādīt prāta vienotību?” Tiek izteikts šāds apgalvojums: “Lai mēs būtu“ atbilstoši vienoti ”, mums ir ne tikai“ jārunā vienojoties ”, bet arī“ jādomā vienojoties ”(2 Co 13). : 11) ”
Atkal, ar to nav problēmu, jo tas nāk no Bībeles.
Prāta vienotība sākas ar Jehovu. Jēzus bija pirmais radījums, kas panāca prāta vienotību ar Dievu. Ja mēs domājam vienoti, tad mūsu domāšanai ir jābūt saskaņā ar Jehovu un Jēzu. Ja mums kā cilvēkiem ir vienots prāts, tam vienmēr ir jābūt saskaņā ar Jehovas prātu par lietām, vai ne? Tāpēc šī ideja par prāta vienotību, visiem vienojoties par vienu un to pašu, prasa - NEPIECIEŠAMASākot noka mēs esam vienisprātis ar Jehovu. Atkal, vai par to var būt diskusijas?
Labi, tagad šeit ir tā, ka lietas kļūst mazliet nesakārtotas. No izklāsta mums ir šāds apgalvojums: „Lai domātu vienojoties, mēs nevaram saturēt idejas, kas ir pretrunā ar Dieva Vārdu vai mūsu publikācijas. (1. Ko 4: 6) ”
Jūs redzat problēmu? Šis paziņojums mūsu publikācijās teikto pielīdzina iedvesmotajam Dieva Vārdam. Tā kā tas ir vēsturisks fakts, ka Bībele nekad nav izrādījusies nepareiza, kaut arī mūsu ticība, kā mācīts publikācijās, daudzos gadījumos ir bijusi nepareiza, šis apgalvojums ir kļūdains un nav samierināms ar patiesību. Tomēr paziņojuma beigās ir atsauce uz Svētajiem Rakstiem:
(1 korintiešiem 4: 6) Tagad, brāļi, šīs lietas es esmu nodevis, lai piemērotu sevi un A · pol? Los jūsu labā, lai mūsu gadījumā jūs varētu iemācīties šo noteikumu: “Nepārsniedziet lietas, kas ir uzrakstītas," kārtībā ka JŪS, iespējams, neesat uzpūsts individuāli par labu vienam pret otru.
Pāvils skaidri runā par lietām, kas rakstītas iedvesmas veidā. Tomēr šeit, iekļaujot šo Svēto Rakstu atsauci, mēs paziņojam, ka mums arī nevajadzētu pārsniegt to, kas rakstīts mūsu publikācijās.
Lai parādītu, cik garīgi bīstama šāda mācība var būt, ņemsim piemēru no mūsu pagātnes. Līdz 1960. gadsimta 7,000. gadiem mēs uzskatījām, ka katra radošā diena ir 1975 gadus ilga. Bībele to nemāca, tāpēc šī pārliecība balstījās uz cilvēku spekulācijām. Mēs uzskatījām - atkal balstoties uz spekulācijām par Ievas radīšanas datumu -, ka 6,000. gads iezīmēja 1,000 cilvēku pastāvēšanas gadu beigas un ka būtu pareizi, ja šīs septītās radošās dienas pēdējie XNUMX gadi sakristu ar tūkstošgades valdīšanu Kristus. Tas viss bija nepamatotas cilvēku spekulācijas, taču, tā kā tas nāca no nepieļaujama avota, karogu izmantoja daudzi apriņķa un rajona pārraugi, misionāri un pionieri visā pasaulē, un drīz tas kļuva par plaši atzītu pārliecību. Tās apšaubīšana būtu līdzvērtīga uzbrukumam draudzes vienotībai. Jebkurš domstarpību dalībnieks nebūtu “domājošs pēc vienošanās”.
Tāpēc pārskatīsim galvenos punktus:
- Domāšana tāpat kā Jehova nozīmē mācīt to, ko viņš vēlas.
- Viņš nevēlas, lai mēs mācītu viltus uzskatus.
- 1975 bija nepatiesa pārliecība.
- Mācīt 1975. gadu nozīmēja mācīt to, ko Jehova nevēlas.
- Mācot 1975. gadu, mēs domājām, ka mēs nedomājam vienoties ar Dievu.
- 1975 mācīšana nozīmēja, ka mēs domājam, vienojoties ar pārvaldes institūciju.
Kas tad tam ir jābūt? Vai domājat vienojoties ar cilvēkiem, vai domājat saskaņā ar Dievu? Toreiz, ja kāds saglabātu prāta vienotību, “neuzkrājot idejas, kas ir pretrunā ar Dieva vārdu vai mūsu publikācijām”, viņš būtu stāvējis starp akmeni un cietu vietu. Ticība 1975. gadā izraisītu domstarpības ar Jehovu, bet vienojoties ar lielāko daļu tā laika liecinieku. Tomēr mūsu 1975. gada mācības nepieņemšana apvienotu domāšanas veidu ar Jehovas domāšanu, vienlaikus izejot no vadības padomes.
Saruna turpinās:
“Bet ko tad, ja mums Bībeles mācība vai organizācijas norādījums ir grūti saprotams vai pieņemams? “
“Palūdz Jehovam par prāta vienotību ar viņu.”
Tagad es domāju, ka mēs tam varētu piekrist, vai ne? Lai arī varbūt ne tā, kā to iecerējis autors. Ja Bībeles mācību ir grūti saprast, mums vajadzētu lūgt Dievu, lai viņš mums domātu tāpat kā viņš. Tas nozīmētu pieņemt Bībeles mācību pat tad, ja mēs to nesaprotam. Tomēr, ja mēs runājam par organizācijas norādēm, kuras, kā zināms, ir nepareizas, mēs tomēr lūgtu, lai mums būtu vienots prāts ar Jehovu, taču šajā gadījumā prāta vienotība mūs izraisītu domstarpībās ar Vadošo padomi. viņu mācība.
Cilvēks ir spiests domāt, kāpēc šis mēģinājums cilvēku mācības pielīdzināt Dieva mācībām? Mums ir šāda doma no sarunu izklāsta: "Meditējiet par to, ka visas patiesības, kuras mēs esam iemācījušies un kas ir apvienojuši Dieva tautu, ir radušās no viņa organizācijas."
Tas ir acīmredzami nepatiesi! Visas patiesības, ko esam iemācījušies, ir nākušas no Jehovas ar viņa rakstīto vārdu. Tie nākuši no Bībeles. Viņi nav ieradušies no organizācija. Es baidos, ka tas atkal pievērš mūsu uzmanību vīriešu grupai, kas mūsu organizāciju ieņem kā patiesības avotu, nevis visu uzsvaru un visu slavu uz Jehovu un viņa Dēlu un pašreizējo saziņas kanālu - Dieva iedvesmoto rakstīto vārdu.
Esmu pārliecināts, ka mēs visi esam ļoti pateicīgi par visu, ko esam iemācījušies organizācijā, taču tagad viņi, šķiet, kaut ko prasa pretī. Šķiet, ka viņi vēlas vairāk - vairāk nekā mums vajadzētu dot. Šķiet, ka viņi lūdz būt mūsu dvēseles glabātājiem.
Es varētu teikt, ka visu, ko uzzināju par matemātiku, mācījos no skolotājiem skolā. Es esmu viņiem pateicīgs, bet tas nedod viņiem tiesības pieprasīt, lai es pieņemu visu, ko viņi saka par matemātiku tagad un nākotnē, it kā tas nāktu no kāda neapmeklējama avota; it kā tas nāktu no Dieva. Viņi bija mani skolotāji, bet viņi vairs nav mani skolotāji. Un viņi nekad nebija mani valdnieki. Vai tas pats neattiecas uz jebkura veida mācīšanu, kas izriet no cilvēka instruktora?
Patiesībā, tā kā mani audzināja patiesība, būtu precīzi teikt, ka vēl pavisam nesen, visas ar rakstiem saistītās patiesības un viltus, ko esmu uzzinājis, es uzzināju no Jehovas organizācijas. Es uzzināju, ka nav elles uguns un Trīsvienības. Es uzzināju, ka Jēzus bija pirmā radītā būtne. Es uzzināju, ka Armagedons iznīcinās šo veco lietu sistēmu un ka Kristus valdīs 1,000 gadu. Es uzzināju, ka notiks mirušo augšāmcelšanās. To visu es uzzināju no Bībeles ar Jehovas cilvēku palīdzību. Visas šīs brīnišķīgās patiesības es uzzināju caur Jehovas tautu vai, ja vēlaties, viņa zemes organizāciju.
Bet es arī uzzināju - un kādu laiku ticēju un rīkojos - meliem. Es uzzināju, ka 1975. gads iezīmēs 6,000 gadu cilvēces vēstures beigas un ka pēc tam sāksies Kristus 1,000 gadu valdīšana. Es uzzināju, ka tā paaudze - kolektīvie indivīdi -, kas redzēja 1914. gadu, nemirtu pirms beigām. Es uzzināju, ka lielās bēdas sākās 1914. gadā. Es uzzināju, ka Sodomas un Gomoras iedzīvotāji netiks augšāmcēlušies un tad, ka būs, un tad, ka nebūs, un tad ... es uzzināju, ka sieva nevarēja ' šķirieties no vīra homoseksualitātes vai zvēru dēļ. Saraksts turpinās ... Tie visi bija meli, kurus man mācīja tā pati organizācija, pieprasot, lai es ticu visam, ko viņi man saka bez ierunām.
Es esmu pateicīgs par patiesībām, ko viņi man ir iemācījuši. Kas attiecas uz meliem - es saprotu, no kurienes tie arī nākuši. Man nav ne ļaunuma, ne aizvainojuma, lai gan es zinu, ka daudzi to dara. Mana problēma ir tā, ka viņu piemērošana 2 Cor. 13:11 ir absolūts. Es piekrītu, ka mums jādomā vienojoties kā tautai, bet ne tā, lai zaudētu prāta vienotību ar Jehovu. Ja es apzināti un neapšaubāmi pieņemu cilvēku mācības un mācības no Dieva, tad es tīšām ignorēju Jehovas skaidro padomu pārliecināties par visām lietām un stingri turēties tikai pie tā, kas ir labi. Tas tiešām ir tik vienkārši.
Īsāk sakot, mums jāturpina pieņemt Vadošā padome kā grupas sastāvā, kas veido manus skolotājus, taču mēs nedrīkstam pieļaut, ka viņi pārvalda mūsu dvēseli. Viņiem nav jānosaka, kam mēs ticēsim vai neticēsim. Neviens tiesas dienā nestāvēs mums blakus. Tad mums katram jāatbild par mūsu individuālajām izvēlēm un rīcību. Jā, mums jāpaliek vienotiem. Ir rīcības noteikumi un administratīvā politika un prakse, kas nepieciešama jebkuras birokrātijas netraucētai darbībai. Mums ir jāsadarbojas, ja mēs gatavojamies paveikt darbu.
Tātad, kur var novilkt robežu?
Saruna noslēdzas ar šo brīdinājumu: “Pat ja jūs pilnībā nesaprotat dažas lietas, atcerieties, ka mums ir dota“ intelektuālā spēja ”, kas ir pietiekama, lai iegūtu precīzas zināšanas par patieso Dievu, ar kuru mēs tagad esam savienībā” Dēls Jēzus Kristus ”(1. Jāņa 5:20)”
Dzirdi! Dzirdi! Strādāsim vienoti, jā! - plecu pie pleca, izpildot komisiju, ko Jehova mums ir devis ar sava Dēla starpniecību. Sadarbosimies ar tiem, kas uzņemas vadību. Padomāsim vienojoties, atceroties, ka vienošanās sākas ar domāšanu tāpat kā Jehova, nevis kā cilvēki. Darīsim visu to, bet tajā pašā laikā vienmēr būsim uzticīgi Dieva Vārdam un izmantosim Dieva dotās “intelektuālās spējas”, neuzticēsimies ne dižciltīgajiem, ne zemes cilvēka dēlam. (Ps 146: 3)
[…] Iepriekšējais izraksts no 1910. gada Sargtorņa parāda attieksmi, kas mūsdienās ir dzīva un laba. Paredzams, ka liecinieki pieņems jebkuru mācību publikācijās ar tādu pašu pārliecību, kādu viņi parāda Dieva vārdos. Dažus gadus atpakaļ aprites asamblejā runas izklāsts saturēja šādus vārdus: “Lai domātu vienojoties, mēs nevaram saturēt idejas, kas ir pretrunā ar Dieva vārdu vai mūsu publikācijām.” (Skatīt prāta vienotību.) […]
[…] Él. Es por eso que las recientes deklarācijas par enestiem 2.012 convenciones de distrito y montaje de circuitos programmas me molestaban tanto. Parecía que estaban agarrando una igualdad con la Palabra de […]
[…] Izraēlieši darīja tuksnesī. 2013. gada trases montāžas programmā mums teica, ka, lai būtu prāta vienotība, mums jādomā vienojoties, nevis „jātur idejas, kas ir pretrunā ar ... mūsu […]
[…] Jūs to savienojat ar neseno aicinājumu no pagājušā gada rajona kongresa un mūsu jaunākās aprites sapulces programmas izturēties pret Vadošās padomes mācībām tāpat kā mēs darām Dieva iedvesmoto vārdu, tāpēc ir grūti [...]
[…] Nedēļas Bībeles lasījums man lika domāt par neseno ierakstu. No šīs ķēdes montāžas daļas izklāsta par “prāta vienotības” uzturēšanu mēs […]
Konvenciju bija ārkārtīgi grūti pārdzīvot. Manā pasaules daļā brālis teica, ka, ja mēs nesaprotam jaunu gaismu, varbūt mūs pārbauda….
Runājot par vienošanos, prāta vienotību un klausīšanos Dieva skaidrajā vadībā caur Kristu, vai šeit ir kāds dalībnieks?
Tas ir ļoti labs jautājums, Džodžo. Vairāki no mums šobrīd pēta šo jautājumu. Cilvēks vēlas paklausīt Jēzus pavēlei. Ja mēs gribam palikt malā kā daļa no “novērotāju klases”, mēs vēlamies pārliecināties, ka atrodamies uz stabilas Rakstiskās vietas, pretējā gadījumā mēs varam nepaklausīt savam Kungam. Tas nenozīmē, ka mēs zaudēsim pestīšanu. Galu galā līdzībā par uzticīgo vergu ir kāds, kurš nezināšanas dēļ rīkojas nepareizi un tāpēc saņēmis dažus insultus.
ES piekrītu. Mūsu mīlošais Tēvs un Kristus Jēzus pazīst savas avis. Viņi nekad nevienu nevērtēs bargi par to, ka viņš rīkojās nezināšanas dēļ vai rīkojās noteiktā veidā, jo tika maldināts. Piemēram, tiesnesis Rezerfords pēc 1935. gada aizvēra debesu durvis. Tātad ikviens kristietis, kas saistīts ar Bībeles pētniekiem un pēc tam Jw pirms 1935. gada, automātiski bija līdzdalībnieks. Mēs zinām, ka šī pārliecība bija nepatiesa. Tātad, kā Kristus tiesās to, kurš uzskatīja, ka viņiem būtu bijis jāpiedalās, bet nav piedalījies, iespējams, bailes no cilvēka vai šaubu dēļ, kas viņu prātos rodas viltus mācību dēļ? ES jūtu... Lasīt vairāk "
[…] Nekad nav līdzvērtīgs tam. Tāpēc nesenie paziņojumi mūsu 2012. gada rajona kongresā un aprites pulcēšanās programmās mani tik ļoti satrauca. Likās, ka viņi saprot vienlīdzību ar Dieva vārdu […]
Tas ir pamatots jautājums. Bībele maz stāsta par kristību nozīmi. Mums ir Pētera komentāri par šo tēmu, bet tas arī viss. Es domāju, ka tā ir viena no tām doktrīnām, pie kuras mēs esam nonākuši, izdarot vairāk atskaitījumus nekā lasot definīciju Svētajos Rakstos.
Lasot par kristību un ziedošanos, es domāju, kāda Bībeles bāze mums ir jāiemāca, ka kristīšana ir mūsu veltījuma Dievam publiska demonstrācija.
Es esmu uzticīgs Jehovas kalps, bet es vienkārši nevaru atrast nevienu Bībeles atsauci uz šo mācību. Varbūt jūs varat man palīdzēt skaidri saprast šo jautājumu vai atrast alternatīvu skaidrojumu par kristīgo kristību.
Rome 16: 25
Tagad tam, kurš var jūs padarīt stingrus saskaņā ar manis pasludinātajām labajām ziņām un Jēzus Kristus sludināšanu, saskaņā ar svētā noslēpuma atklāsmi, kas ilgstoši bijusi klusumā (26), bet tagad darīta zināma ir acīmredzams un caur pravietiskajiem rakstiem ir kļuvis zināms visām tautām saskaņā ar mūžīgā Dieva pavēli ticībā veicināt paklausību; (27) Dievam, tikai gudram, esi godība caur Jēzu Kristu mūžīgi! Āmen.
Šis no 6/1/85 WT:
Pamatojoties uz Jēzus Kristus upuri, vai jūs esat nožēlojis savus grēkus un veltījis sevi Jehovam, lai izpildītu viņa gribu?
Otrais ir:
Vai jūs saprotat, ka jūsu centība un kristības identificē jūs kā vienu no Jehovas lieciniekiem saistībā ar Dieva garu vērstu organizāciju?
Atbildot apstiprinoši uz šiem jautājumiem, kandidātiem ir pareiza sirds slimība, lai viņi kristītos.
Paldies Dorcas.
Organizētā grāmata 2005 (od-E) 215. lpp .: 1. Vai, balstoties uz Jēzus Kristus upuri, vai esat nožēlojis savus grēkus un veltījis sevi Jehovam, lai viņš izpildītu viņa gribu? 2. Vai jūs saprotat, ka jūsu ziedošanās un kristības jūs identificējat kā vienu no Jehovas lieciniekiem saistībā ar Dieva garu vadošo organizāciju? Komentārs: kaut kur starp Nr. 1 un 2 Sabiedrības juridiskais departaments traucēja mūsu veltītajai “atklāsmei caur Jēzu Kristu un caur Bībeli svētā gara apgaismojošajā spēkā?” Tas nemaina solījuma Nr. 2 būtību iepriekšējā versijā... Lasīt vairāk "
Kristieša kristības ir ļoti personiskas pieredzes publiska izpausme. Tas tiešām ir starp cilvēku un Dievu Jehovu. Ir skumji, ka mēs uzskatām, ka organizācija ir jāiekļauj organizācijā. “Jehovas liecinieki” ir pagaidu vārds. Arī pašreizējā organizācija ir pagaidu. Šīs lietas nonāks vēstures gadagrāmatā, kad tās vairs nebūs vajadzīgas. Bet mūsu uzticība Dievam ir mūžīga. Būtu lieliski, ja mēs varētu atgriezties pie sākotnējiem jautājumiem vai šajā sakarā vispār nav jautājumu, jo jautājumu esamība nozīmē, ka kāds vīrietis... Lasīt vairāk "
Kristības zvērests, ko daudzi vecāki veica, uzskatīja par veltījuma veltījumu Jehovam: *** w58 8/1 lpp. 478 par. 22. Kristības *** (1) Vai jūs esat sevi atzinuši par Jehovas Dieva grēciniekiem, kuriem nepieciešama pestīšana, un vai esat viņam atzinuši, ka šī pestīšana nāk no viņa, Tēva, caur viņa Dēlu Jēzu Kristu? (2) Balstoties uz šo ticību Dievam un viņa pestīšanas noteikumiem, jūs esat bez iebildumiem veltījis Dievam, lai turpmāk īstenotu viņa gribu, kad viņš jums to atklāj caur Jēzu Kristu un caur Bībeli zem... Lasīt vairāk "
Nu labi! Kādi ir divi jautājumi, kurus mēs tagad uzdodam? Es nevaru atcerēties. Kāds tur zina?
Ļoti saudzīgs faktu izklāsts! Nez kur GB cenšas mūs novest un līdz kurienei viņi stiepjas virvi!